jij wordt de expert in rustig aan doenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:04 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ik zou je graag willen helpen, maar geloof niet dat ik degene ben die moet zeggen hoe je sneller moet lopen...![]()
Dank je voor je inschrijving, ik heb afgelopen dinsdag ergens een verslag neergezet, dus dan weet je dat je daar ongeveer moet zoekenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:10 schreef Quoi het volgende:
Thanks peeps
@Onama: ik kan je niet helpen helaas!
@MD: oei! Blessure, damn. Ga thuis de ins en outs ff nalezen. Ekiden reactie is verstuurd!
@Gogo: BruceNapels
![]()
daarom wordtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:18 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dat valt te bezien, ben niet zo goed in rustig aan doen.
Is die niet waterdicht?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Maar goed dat de Garmin waterdicht is dan..
Je moet hem even sarcastisch lezen ;-) Kwijlen op de Garmin <--> Waterdichtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is die niet waterdicht?![]()
* SpaceInvaders gaat specs lezen.
Oh wait, goedemorgenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:34 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Je moet hem even sarcastisch lezen ;-) Kwijlen op de Garmin <--> Waterdicht
Ik heb me toch gedacht, je mag mij van je lijstje afhalen (als ik er al opstond) misschien dat ik kom kijken, als het toevallig zo uitkomt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:52 schreef MaleDuck het volgende:
@Onama, helaas kan ik je niet helpen, ik merkte afgelopen weekend dat het voor mij vooral zaak was om juist mijn pas te verlengen en zo gebruik te maken van de zwaartekracht om snelheid te maken. Maar ben hier echt geen expert in.18 mensen hebben een complete inschrijving geleverd bij mij via de pm! Dus de 3 teams op de Ekiden zijn een feit.
Ik wacht nog op info van 2 mensen die op zeker meegaan en 5 mensen die 'ovb' staan en heb 3 mensen op de 'reservelijst' staan, die een team willen opvullen. Dus ik denk dat het 4e team vol gaat komen
Enjoy!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:58 schreef GotC het volgende:
Goedemorgen uit het superzonnige Edinburgh!Nu ff startnummers ophalen.
Leugens!quote:
Yur gaat wel lopen dus?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:58 schreef GotC het volgende:
Volgens mij verschilt dat per persoon. Sommigen eten licht voor het lopen, anderen helemaal niet. Als je een zware interval of een lange duurloop van meer dan 1,5 uur gaat doen, dan is het raadzaam om van te voren te eten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:07 schreef Maariindaa het volgende:
Als jullie 's ochtends lopen doen jullie dat dan voor of na het ontbijt? Ik kreeg van mn broertje op mn donder dat ik zonder eten loop, maar ik heb al moeite met ontbijten, ben bang als ik meteen daarna ga hardlopen ik alles er weer uit gooi. En eerder opstaan spreekt me eigenlijk ook niet zo aan.
Ja ik wil er nog wel op kunnen kijken. Als ik een horloge heb ga ik sowieso niet zonder telefoon rennen, dan is zo'n belt wel een uitkomst. Maar dat komt nog wel over een tijd, ik moet van mezelf eerst de 5k halen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:55 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik heb me toch gedacht, je mag mij van je lijstje afhalen (als ik er al opstond) misschien dat ik kom kijken, als het toevallig zo uitkomt.
Enne Space, ik liep in de winter ook gewoon met mijn telefoon in een ziplock zakje. Werkte erg goed! Nu heb ik hem in mijn Spibelt, die waterafstotend is.
Ik ontbijt meestal eerst en ga een uurtje of anderhalf daarna lopen. Soms loop ik nuchter, maar dan wel met een paar glazen water achter de kiezen en ontbijt ik achteraf.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:07 schreef Maariindaa het volgende:
Als jullie 's ochtends lopen doen jullie dat dan voor of na het ontbijt? Ik kreeg van mn broertje op mn donder dat ik zonder eten loop, maar ik heb al moeite met ontbijten, ben bang als ik meteen daarna ga hardlopen ik alles er weer uit gooi. En eerder opstaan spreekt me eigenlijk ook niet zo aan.
Ligt eraan, soms ontbijt, soms koffie, wat water en GO.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:07 schreef Maariindaa het volgende:
Ik kon al niet op mn telefoon kijken met het ding in een armband. Mijn endomondo mevrouw verteld me hoe lang ik onderweg ben en hoe ver...meer hoef ik niet te weten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik wil er nog wel op kunnen kijken. Als ik een horloge heb ga ik sowieso niet zonder telefoon rennen, dan is zo'n belt wel een uitkomst. Maar dat komt nog wel over een tijd, ik moet van mezelf eerst de 5k halen.
Goeie foto!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:31 schreef Quoi het volgende:
[..]
UhuWatch this:
[ afbeelding ]
Al was ik nog de meest normale, wát een fout hardloopcultuurtje heerst hier...
Heb trouwens ook nog een stukje door de kloof gerend, maar damn da's zwaar...
Kan ook slecht sporten met volle maag. Ik neem alleen een banaan van tevoren.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:07 schreef Maariindaa het volgende:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:58 schreef GotC het volgende:
Ik moet wel iets eten, want ik word elke ochtend wakker met hongerrrr. Voor een tempoloopje eet ik wat minder en lichter dan voor een rustige duurloop, omdat het dan wel eens omhoog wil komen omdat ik lang genoeg kan/wil wachten tussen ontbijt en lopen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:07 schreef Maariindaa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |