Hoop dat je snel weer hersteld en het sporten weer lekker op kunt pakken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, niet 's ochtends of na 5 minuutjes, maar in de loop van de dag, na langer lopen, komt het weer terug. Maar goed, ben onder behandeling dus komt vast goed. Spieren moeten weer flink opgekrikt worden tzt dan kan ik de klachten voorkomen hoop ik..
Dank je. Ik zal nu weer stoppen met klagenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:13 schreef Shravani het volgende:
[..]
Hoop dat je snel weer hersteld en het sporten weer lekker op kunt pakken.
Klagen mag hoor, ik zou er ook flink van balen!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dank je. Ik zal nu weer stoppen met klagen![]()
Moest het ff kwijt...
Zelluf. Ik hou niet van mensen die me vertellen wat ik moet doen ;-)quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:37 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[..]
Lekker bezig, altijd leuk om te zien dat je progressie maakt. Loop je zelf of met een schema?
Dinsdag met mijn action armband onder mijn jasje gelopen, met de telefoon zeg maar onder mijn arm. Uur onderweg geweest in echt hoosbuien, toen ik thuis kwam was alles tot op het ondergoed doorweekt, behalve mijn telefoon. Zo durf ik het de volgende keer dus ook wel aan.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hm ik lees op internet dat mensen dan een extra plastic zak om hun telefoon doen, dan kan ik net zo goed mn action armband houden
poser!!quote:
Jaloers!!! Heel veel plezier daar!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:21 schreef Quoi het volgende:
Toch ffies wifi dan![]()
Kalimera vanuit een zonnig strand@Kreta; 30 graadjes![]()
Samariakloof zit flink in de kuiten + 5k hardgelopen, blits over de boulevard natuurlijk!
Hoop dat de roparunners heel zijn gefinishd!
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:21 schreef Quoi het volgende:
Toch ffies wifi dan![]()
Samariakloof zit flink in de kuiten + 5k hardgelopen, blits over de boulevard natuurlijk!
Uhuquote:
Blits hoor!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:31 schreef Quoi het volgende:
[..]
UhuWatch this:
[ afbeelding ]
Al was ik nog de meest normale, wát een fout hardloopcultuurtje heerst hier...
Heb trouwens ook nog een stukje door de kloof gerend, maar damn da's zwaar...
looking good!!quote:
Leuke foto! (zonder tape? nice!) En geniet ervan!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:21 schreef Quoi het volgende:
Toch ffies wifi dan![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:31 schreef Quoi het volgende:
[..]
UhuWatch this:
Nice! Zal wel leuk lopen zijn daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al was ik nog de meest normale, wát een fout hardloopcultuurtje heerst hier...
Heb trouwens ook nog een stukje door de kloof gerend, maar damn da's zwaar...The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
Stoere foto!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:31 schreef Quoi het volgende:
[..]
UhuWatch this:
[ afbeelding ]
Toffe fotoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:31 schreef Quoi het volgende:
[..]
UhuWatch this:
[ afbeelding ]
Geniet van je vakantie! Toffe foto!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:21 schreef Quoi het volgende:
Toch ffies wifi dan![]()
Begrijpelijk hoor. Maar is er een reden voor je pijn? Heb vroeger ook flink problemen gehad met enkels/knieën en het verpest je dag soms echt omdat je er gewoon niet omheen kan. Sterkte ermee! Rustig aan doen en niet je oefeningen skippen zijn mijn enige tips. ;-)quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dank je. Ik zal nu weer stoppen met klagen![]()
Moest het ff kwijt...
Maar goed dat de Garmin waterdicht is dan..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Telefoon is nog redelijk te bedienen in de armband met een ziplock. Goedkope oplossing tot ik een garmin wil. (Ik ben stiekem al een tijdje aan het kwijlen op de 610)
Ik zou je graag willen helpen, maar geloof niet dat ik degene ben die moet zeggen hoe je sneller moet lopen...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:35 schreef Onama het volgende:
Wil toch even jullie mening horen.
Heb nu 3 keer gelopen hier en ik merk dat heuvels toch wat anders aangepakt moeten worden dan de polders die ik tot nu toe gewend ben. Bergop gaat prima, maar bergaf voelt echt als een aanslag op mijn benen.
Nou heb ik begrepen dat je je een beetje voorover moet laten vallen, je cadens nog hoger moet gooien en moet proberen je voet achter je heup neer te zetten, het liefst op de voorvoet/middenvoet natuurlijk.
Theoretisch denk ik wel te weten hoe het moet, maar als ik het in de praktijk breng dan lukt het toch niet echt. Staptempo verhogen voelt al snel "te snel" en ben bang dat ik op mijn plaat ga.
Nou heb ik al eens eerder een vraag gepost en die heeft Jero_nimo met een simpele tip op kunnen lossen. Hopelijk weet iemand ook iets gemakkelijks om iets prettiger bergaf te lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |