abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 mei 2013 @ 21:17:35 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126922124
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 23 mei 2013 @ 21:18:02 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126922156
Shit, nog niet geJillianned. Nu dan! :W
pi_126922921
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
Shit, nog niet geJillianned. Nu dan! :W
*O* *O*

Ik heb nog spierpijn van dinsdag, dus ik was vandaag sowieso niets van plan op dat gebied. Misschien morgen ochtend een poging wagen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 23 mei 2013 @ 21:34:26 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126923375
Low card is ook niks voor mij :N ben blij als ik weer normaal mag eten morgen. Heb een hele pot augurken op. Kan geen fucking augurk meer zien. Of paprika :r zit nog redelijk qua vet ook wel. En onder de 1000kcal :')

Ik ga eens kijken of ik kwarktaart met magere kwark kan maken of cheesecake met huttenkase.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_126923437
Jammer dat je geen bodem mag maken, Qwea :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 23 mei 2013 @ 21:44:49 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126924089
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 21:35 schreef Isabeau het volgende:
Jammer dat je geen bodem mag maken, Qwea :7
Bodem? Voor de taart bedoel je?
pi_126924173
Ik ben nog steeds aan het bijkomen van 9 dagen nauwelijks groente. Geloof dat ik verslaafd ben er aan. Op die boot was het eten heel Duits zeg maar, elke keer een paar stukjes wortel, erwt of zo'n mix van wortel, brocoli en bloemkool. Ik miste het echt heel erg

Was wel grappig, we bleken allemaal andere verslavingen te hebben. Mijn schoonouders en zwager gooiden overal ladingen met zout doorheen zonder vooraf te proeven. Vriend ging ook mee doen om een of andere reden. Zwager werd "ziek" omdat ie te weinig suiker binnenkreeg dus die begon zijn dagen met een paar glazen cola :r Schoonmoeder was 2,5 kilo afgevallen! Maar goed, die gooit ook elke avond 3/4 pakje blue band bij haar varkensvlees en smeert een blikje smeerpate op een cracker.
Spoilers!
pi_126924859
Hallo mensen, verbaas je eens even over de bizarre eetgewoonten van mijn schoonfamilie! Ik moet vermaakt worden ja }:|
Spoilers!
pi_126924924
:o
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_126925164
Goed zo Vanyel

Gedeeld leed is halve smart
Spoilers!
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:07:29 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126925706
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben nog steeds aan het bijkomen van 9 dagen nauwelijks groente. Geloof dat ik verslaafd ben er aan. Op die boot was het eten heel Duits zeg maar, elke keer een paar stukjes wortel, erwt of zo'n mix van wortel, brocoli en bloemkool. Ik miste het echt heel erg

Was wel grappig, we bleken allemaal andere verslavingen te hebben. Mijn schoonouders en zwager gooiden overal ladingen met zout doorheen zonder vooraf te proeven. Vriend ging ook mee doen om een of andere reden. Zwager werd "ziek" omdat ie te weinig suiker binnenkreeg dus die begon zijn dagen met een paar glazen cola :r Schoonmoeder was 2,5 kilo afgevallen! Maar goed, die gooit ook elke avond 3/4 pakje blue band bij haar varkensvlees en smeert een blikje smeerpate op een cracker.
:o :D Ik wil van alles zeggen, maar ik krijg het niet eens verzonnen. Wat een idiote gewoontes!

En *O* voor mezelf, want met gezonde tegenzin heb ik net de 19e keer Jillian afgerond! *O*
En ik zie als een berg op tegen level 3. :X :D
pi_126926396
Vooral mij zwager was briljant. Die eet eens in de week 'gezond', bij mijn schoonouders dus. Hij denkt dat pizza gezond is want brood en tomaten. Hij is ook altijd ziek. Wij hebben het opgegeven om hem het 'shit in, shit out' principe te laten begrijpen.

Schoonmoeder moet trouwens wel zout en vet eten wegens het ontbreken van een dikke darm en diabeyes. Geen idee of dat waar is eigenljk. Het is hoe dan ook geen reden om de rest van je familie te vergiftigen.

Maar groente ftw dus!
Spoilers!
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:18:24 #13
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126926565
Raar eten,want duitse gerechten zijn juist zeer groenterijk.
En eenbijzondere familie heb je. Hoe was het verder?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_126927791
quote:
14s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goed zo Vanyel

Gedeeld leed is halve smart
Te weinig details. Je moet het beeld nog wat inkleuren.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_126928185
Lucky, ik ben blij dat je terug bent *O*! Klinkt inderdaad niet gezond. Ik ga me langzamerhand ook steeds meer over andermans eetgewoonten verbazen. Op mijn werk verkopen we ontbijtjes, krijg je een croissantje, toast, eitje, bakje yoghurt met cruesli, jammetje, botertje. Zag ik een vrouw dat botertje in d'r yoghurt gooien, roeren en opeten. NOUJA ZEG ;)!
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:42:12 #16
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126928296
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo mensen, verbaas je eens even over de bizarre eetgewoonten van mijn schoonfamilie! Ik moet vermaakt worden ja }:|
Ik ontbijt ook altijd met fris :o

Vroeger jus uit pak, 7-up, cola, whatever... tegenwoordig light zooi.
pi_126936470
KOUD.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 06:30:04 #18
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126936482
@ BE: ik zit in Kopenhagen. Norwegian is de enige maatschappij met gratis wifi aan boord. Het was maar 1.20 uur vliegen though, waarvan 25 minuten taxiėn :') ik zit in een hostel met vooral mannen op een kamer. En hoorde gisteravond dat er gesnurkt werd. Gelukkig kan ik mijn geluid uitzetten :7 :')
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 06:53:37 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126936521
:D Wel fijn lijkt me dat wifi aan boord. En zo kort vliegen is wel lekker, maar soms ook irritant. Zit je net lekker in je boek of een aflevering op de ipad. Moet je de zooi al weer opbergen.
En snurkende mannen zijn echt zo erg! :o :X
  vrijdag 24 mei 2013 @ 06:54:07 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126936522
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 06:21 schreef clumsy_clown het volgende:
KOUD.
heb je gelopen? Heldin! _O_
  vrijdag 24 mei 2013 @ 07:00:13 #21
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126936542
quote:
14s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:42 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ontbijt ook altijd met fris :o

Vroeger jus uit pak, 7-up, cola, whatever... tegenwoordig light zooi.
wat? Why? :')
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_126936584
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:40 schreef Zeester het volgende:
Lucky, ik ben blij dat je terug bent *O*! Klinkt inderdaad niet gezond. Ik ga me langzamerhand ook steeds meer over andermans eetgewoonten verbazen. Op mijn werk verkopen we ontbijtjes, krijg je een croissantje, toast, eitje, bakje yoghurt met cruesli, jammetje, botertje. Zag ik een vrouw dat botertje in d'r yoghurt gooien, roeren en opeten. NOUJA ZEG ;)!
Was ze niet gewoon in de war met dr bakje jam :o?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 24 mei 2013 @ 08:12:39 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126936961
Ja, daar dacht ik ook aan?
  vrijdag 24 mei 2013 @ 08:13:53 #24
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126936977
Is het al 13u?
pi_126937054
Succes Qwea!

Week niet sporten en weinig doen geefr +1,5. So be it.. heb nog te veel pijn om actief te doen..

Maarruhh thumbs way up voor gebroken lijnzaad!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_126937127
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me doodongelukkig had gevoeld als ik zo weinig groente zou krijgen :+
En bizarre eetgewoontes van anderen: tsja, hun lijf. Maar af en toe wel vaag hoe mensen dingen recht praten. Kennis van mijn ouders at de hele dag kandijbrokken en toen ik vroeg waarom ze dat deed zei ze dat kandij gezond was, want daar zaten allemaal mineralen en zo in en het was geneeskrachtig. Uh....het is suiker. Punt.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 09:00:22 #27
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126937637
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 07:00 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

wat? Why? :')
Omdat ik geen melk lust, milk en fruit enzo ook niet graag en water ik de rest vd dag al drink. Koffie drink ik niet en thee amper.
pi_126938037
Jezus Christus. Letterlijk elke dag vd week taart op werk. Niet genomen elke keer, dus ik weet niet of het een desensitisatieprogramma is, maar het werkt :').
  vrijdag 24 mei 2013 @ 09:59:58 #29
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_126938832
Nou, Lief Dagboek dan maar :P

Voor de mensen die het verhaal niet kennen: ik ben 9 dagen op een Donau cruise geweest met mijn schoonvader, schoonmoeder, zwager en vriend. Dit was de laatste wens van mijn schoonvader, die kanker heeft en terminaal is.

SPOILER: lang verhaal
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:00:48 #30
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_126938852
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 08:13 schreef Qwea het volgende:
Is het al 13u?
Succes vandaag!
Spoilers!
pi_126939068
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, Lief Dagboek dan maar :P

Voor de mensen die het verhaal niet kennen: ik ben 9 dagen op een Donau cruise geweest met mijn schoonvader, schoonmoeder, zwager en vriend. Dit was de laatste wens van mijn schoonvader, die kanker heeft en terminaal is.

SPOILER: lang verhaal
Nou, dat klinkt wel heftig zeg! Je kunt zeker wel een vakantie gebruiken om bij te komen van deze ;)!! Knap dat je het vol gehouden hebt.

(En als ik dit lees ben ik spontaan super blij met m'n single status)
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:17:15 #32
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_126939281
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:09 schreef Zeester het volgende:

[..]

Nou, dat klinkt wel heftig zeg! Je kunt zeker wel een vakantie gebruiken om bij te komen van deze ;)!! Knap dat je het vol gehouden hebt.

(En als ik dit lees ben ik spontaan super blij met m'n single status)
We zaten op de terugreis gelukkig samen in de auto en hebben inderdaad al een plan gemaakt voor de zomervakantie :D Tegen de tijd dat mijn schoonvader is overleden en alles is geregeld denk ik dat we inderdaad echt toe zijn aan een vakantie. We willen, geheel tegen onze natuur, een dag of 8 in een resort met zon en persoonlijke slaven. Klinkt ineens heel aantrekkelijk!

Ik ben trouwens wel een heel stuk closer met mijn schoonmoeder geworden, dat is echt wel prettig. We hadden altijd wel een goede band maar die is dus nu nog beter geworden. Echt respect voor haar hoor, dat ze al die jaren met zo'n dictator heeft geleefd. Ze wilde vroeger niet weg bij hem voor de kinderen en was ook bang dat het dan heel slecht met mijn schoonvader zou gaan wegens zijn alcoholisme. En later vond ze het de moeite niet meer waard omdat ze dan de helft van haar (niet zo grote) vermogen kwijt zou zijn. En nu hoeft het dus niet meer... Ik ben benieuwd hoe zij over een jaar in het leven staat. Ik gok een stuk gelukkiger.
Spoilers!
pi_126939611
Respect Lucky!
Ik geloof graag dat de band met je schoonmoeder en je vriend hierdoor nog veel hechter is geworden. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_126939974
omg Lucky, wąt een vakantie -O- En hoe fijn moet het zijn om weer thuis te zijn O+
En ja, je schoonmoeder zal wel opgelucht zijn als ze van hem af is (al zal ze ook wel verdrietig zijn natuurlijk, toch de man van je kinderen en de man waar je een groot deel van je leven mee hebt gedeeld).
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:45:06 #35
319308 Tink89
To live is to dance
pi_126940098
Pfft, inderdaad supertof dat je het allemaal volgehouden hebt enzo. Die vakantie heb je verdiend hierna!

Vanochtend vond de weegschaal dat ik nog steeds bijna een kilo boven m'n atl zit, maar dat kwam wrs door schoonmoeder gisterenavond.

SPOILER
Zo, wat een lange verhalen vandaag hier. Ik moest het even kwijt...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:49:14 #36
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_126940228
Sjezus Tink, wat een dag! Ik krijg helemaal stress by proxy als ik het lees :o
Spoilers!
pi_126940344
Wat een familiestress hier allemaal :D Mijn schoonfamilie woont in Engeland en die zien we dus nauwelijks :7
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:53:38 #38
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_126940355
Oh ja, en had ik al verteld dat de oma van mijn vriend nog steeds in het ziekenhuis ligt, een goede vriendin zwanger is en zo uitgedroogd is van het braken dat ze opgenomen is in het ziekenhuis en dat mijn beste vriendin waarschijnlijk een tumor in haar hoofd heeft?
Oma verhuist gelukkig morgen naar een verzorgingshuis. Zwangere vriendin is blij dat de ivf uberhaupt gelukt was want laatste eitje en tumor schijnt niet zo erg te zijn. Maar toch! Ik heb het al 200 keer gezegd maar 2013 suckt echt!

Maar goed, laat ik weer even on topic gaan. Ik heb deze week geen moeite met gezond eten, ik eet me suf aan groente O+ Nu nog even een sportritme opbouwen en dan kan ik er weer vol tegenaan.
Spoilers!
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:58:36 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126940535
Ze passen! Ze passen! Ze passen! *O*

Ik wilde al meteen de zwarte ook gaan bestellen, maar ik wacht nog heel eventjes. Eerst even een weekje erop lopen. ;)
Maar ze passen! *O*

Sorry voor mijn uitzinnige vreugde, maar met die grote pootjes van mij is het altijd zo klote leuke schoenen te vinden!
pi_126940630
Passende leuke schoenen vinden die lekker lopen is sowieso fijn, BE en al sje dan ook nog een moeilijke maat hebt is het superfijn! ;)
pi_126940632
Goddomme.

Ik moest vanochtend naar het ziekenhuis. Nuchter bloed prikken en urine inleveren. Wat is dat een HEL zeg. Het valt me iedere keer WEER tegen.

Opstaan, zonder koffie, zonder niks. op de automatische piloot aankleden, naar het ziekenhuis fietsen. Ponskaartje kwijt (kut), nieuwe halen, samen met 20 andere chagerijnige, nog niet helemaal wakkere mensen in de wachtkamer zitten. Dan is er zo een kutkind dat gaat huilen. Een ander dat gaat schreeuwen en 1 die denkt dat speelgoed is om mee te gooien.

Ik was heel bang dat ik ging uitbarsten tegen iedereen. :@
Maar dat deed ik niet en nu zit ik hele sterke koffie te drinken en een hard meergranenbroodje als ontbijt. O+
Sterkheidsbaas van alles.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 24 mei 2013 @ 11:02:26 #42
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126940667
Ik heb positieve stress... Sta cake pops te bakken voor zondag :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_126940735
ik ben de weekboodschappen aan het samenstellen bij de Albert...
Nog 2 avonden eten verzinnen.. pff
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 11:04:43 #44
319308 Tink89
To live is to dance
pi_126940738
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 11:02 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb positieve stress... Sta cake pops te bakken voor zondag :P
Positieve stress en cake pops O+

Ik heb net besloten dat ik om half 2 naar huis mag van mezelf... :)
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_126940824
Ik heb al het hout geboend in de woonkamer en nu hangt er zo'n enorme stank van meubelwas. Raam al open gezet, maar helpt nog niet echt. Iemand nog een tip om die geur weg te krijgen?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 24 mei 2013 @ 11:08:32 #46
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126940847
Een stuk wandelen ;)

BE je schoenen O+
  vrijdag 24 mei 2013 @ 11:13:36 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126940975
Jemig Lucky, wat een reisje from hell zeg! :o :X
En je laatste post liegt er ook niet om -O-

En Tink, met jouw dag van gisteren ruil ik ook liever niet. ;) :o
  vrijdag 24 mei 2013 @ 11:17:01 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126941073
Voor de dame die me net Pm't, ik kan niet terug dm-en. Er is iets met je usersname. ;)
Tx voor de tip! Ik heb er idd ook een paar van, maar dat van Amazon wist ik niet
pi_126941339
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
Voor de dame die me net Pm't, ik kan niet terug dm-en. Er is iets met je usersname. ;)
Tx voor de tip! Ik heb er idd ook een paar van, maar dat van Amazon wist ik niet
dat was ik! fok! heeft problemen met de umlaut in m'n usernaam....
pi_126941700
Jeetje, wat een verhalen allemaal! Begrijpelijke stress...

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2013 11:35:15 ]
  vrijdag 24 mei 2013 @ 11:40:36 #51
319308 Tink89
To live is to dance
pi_126941868
Nee, als ik zo teruglees wil ik ook liever niet die dag...

Mjah, soms heb je van die dagen. Nog 2 uurtjes en dan ga ik naar huis, lekker even alleen en op m'n gemakje thuis aan de slag. Vanavond paardrijden, even m'n hoofd leeg maken :)
  vrijdag 24 mei 2013 @ 11:55:14 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126942301
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 11:24 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dat was ik! fok! heeft problemen met de umlaut in m'n usernaam....
ja, en ik wist zo gauw even niet hoe je het schreef. ;) :D
  vrijdag 24 mei 2013 @ 14:38:05 #53
319308 Tink89
To live is to dance
pi_126947342
Hmmz, ik zoek inspiratie.

In mijn kast ligt o.a.:

- lactosevrije fetakaas.
- kip
- eieren
- wokgroentemix (wortel, courgette, broccoli enz.)
- twee courgettes
- grote zoete aardappel
- +- 200 gr. rosevalaardappeltjes
- gekruide aardappelpartjes
- verse tagliatella
- zalm
- gehakt
- couscous
- rijst
- bladerdeeg
- lactosevrije roomkaas

Iemand suggesties voor een gezond avondmaaltje?
pi_126947450
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:38 schreef Tink89 het volgende:
Hmmz, ik zoek inspiratie.

In mijn kast ligt o.a.:

- lactosevrije fetakaas.
- kip
- eieren
- wokgroentemix (wortel, courgette, broccoli enz.)
- twee courgettes
- grote zoete aardappel
- +- 200 gr. rosevalaardappeltjes
- gekruide aardappelpartjes
- verse tagliatella
- zalm
- gehakt
- couscous
- rijst
- bladerdeeg
- lactosevrije roomkaas

Iemand suggesties voor een gezond avondmaaltje?
Pasta saus maken van de roomkaas, zalm en courgette met de verse tagliatelle? Weet niet of die roomkaas super vet is, want dan is het misschien iets te vet.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 14:41:59 #55
319308 Tink89
To live is to dance
pi_126947472
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:41 schreef Zeester het volgende:

[..]

Pasta saus maken van de roomkaas, zalm en courgette met de verse tagliatelle? Weet niet of die roomkaas super vet is, want dan is het misschien iets te vet.
Het is de enige lactosevrije roomkaas die er is, MinusL heet het...

En eerlijk gezegd vind ik pasta met zalm en courgette wel een beetje saai :@
  vrijdag 24 mei 2013 @ 15:14:36 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126948766
Ik heb vanmiddag mijn kastje met kookboeken eens uitgemest. Er stond zoveel meuk in waar ik nooit in keek! :o Op naar de kringloopwinkel morgen. :)
Nu heb ik een stapel met inspiratie voor de wat meer bijzondere momenten en een zutje met boeken met dingen die altijd wel kunnen. :s)

Sorry Tink. Ik kwam ook niet verder dan dat. Ik kan heel goed recepten opvolgen, maar verzinnen kan ik niet.
Is er niet ook een topic in CUL waar je dit soort dingen kan vragen? Mss dat iemand daar een goed idee heeft?
  vrijdag 24 mei 2013 @ 15:19:03 #57
319308 Tink89
To live is to dance
pi_126948935
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn kastje met kookboeken eens uitgemest. Er stond zoveel meuk in waar ik nooit in keek! :o Op naar de kringloopwinkel morgen. :)
Nu heb ik een stapel met inspiratie voor de wat meer bijzondere momenten en een zutje met boeken met dingen die altijd wel kunnen. :s)

Sorry Tink. Ik kwam ook niet verder dan dat. Ik kan heel goed recepten opvolgen, maar verzinnen kan ik niet.
Is er niet ook een topic in CUL waar je dit soort dingen kan vragen? Mss dat iemand daar een goed idee heeft?
Had al gepost daar ja :) Ik kwam zelf ook niet verder, maar door wat googelen enzo kwam ik nog op quiche met de gemengde groente en ei en kaas en op in Cul riep iemand iets over uitgeholde en dan weer gevulde courgettes, maar daar had ik niet alles voor in huis...
  vrijdag 24 mei 2013 @ 16:58:59 #58
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126953395
Tink, courgette kan je met alles vullen! Er zijn tigtallenmiljoenen recepten. En met de vulling kan je ook altijd nog paprika's, reuzenchampignons en tomaten vullen :9
Heerlijk!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 24 mei 2013 @ 17:02:35 #59
319308 Tink89
To live is to dance
pi_126953555
Het is quiche geworden :) Die staat nu in de oven te wachten tot vriendlief straks thuis komt.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 17:20:04 #60
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126954259
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 17:02 schreef Tink89 het volgende:
Het is quiche geworden :) Die staat nu in de oven te wachten tot vriendlief straks thuis komt.
Eet smakelijk :)
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_126954401
Oh, smakelijk! Ik wilde net voorstellen om met de wokgroenten een pastasaus te maken. :)

Ik ben weer bijgelezen. En intussen (bij het lezen van jullie perikelen) heb ik bedacht vanavond toch maar niet te zondigen met een pizza (overwoog het serieus), maar juist iets gezonds te brouwen met de ingrediėnten uit mijn groentela.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 17:48:30 #62
319308 Tink89
To live is to dance
pi_126955355
Goed van je!

De quiche is jum! Mocht vast eten, vriendjelief is erg laat...
  vrijdag 24 mei 2013 @ 18:54:12 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126957691
Ik zit aan een heerlijke vegetarische Jambalaya met een enorme berg groente en een klein beetje rijst. :9
Vanmiddag de 20e les Jillian gedaan, morgen door met level 3... Ik ben zo benieuwd! Iemand die al eens gedaan?
pi_126959247
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 17:23 schreef Ruby88 het volgende:
Oh, smakelijk! Ik wilde net voorstellen om met de wokgroenten een pastasaus te maken. :)

Ik ben weer bijgelezen. En intussen (bij het lezen van jullie perikelen) heb ik bedacht vanavond toch maar niet te zondigen met een pizza (overwoog het serieus), maar juist iets gezonds te brouwen met de ingrediėnten uit mijn groentela.
Ik heb wel gezondigd met frietjes en een kipcorn. Als straf heeft het universum m'n avond verziekt :').

SPOILER
pi_126959555
Super goed bezig BE ^O^

Jeutje Clums.. lastige situatie.

SPOILER
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 24 mei 2013 @ 20:25:54 #66
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_126961757
Clums, wat naar. Kan je hem niet op non-actief ofzo zetten? Dat je hem alleen kunt bekijken als je daar zelf zin in hebt en hij niet om de haverklap voorbij komt?
Spoilers!
  vrijdag 24 mei 2013 @ 20:27:20 #67
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_126961817
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:35 schreef Vicky het volgende:
Super goed bezig BE ^O^

Jeutje Clums.. lastige situatie.

SPOILER
Dat is heftig zeg! Zou Barretje in actie gekomen zijn?
Spoilers!
pi_126962744
Moet die niet eerst heel hard zwemmen voor ze mag?
pi_126962870
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 20:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Clums, wat naar. Kan je hem niet op non-actief ofzo zetten? Dat je hem alleen kunt bekijken als je daar zelf zin in hebt en hij niet om de haverklap voorbij komt?
Nah, heb em niet toegevoegd dus hij ziet niets van mij en ik niet van hem, maar het is raar om op zo'n manier geconfronteerd te worden met iemand wiens bestaan je negeert. En erachter te komen dat ik een halfbroertje en zusje heb :').
pi_126963010
Vicky, dat water moet ijskoud zijn geweest, wat eng inderdaad... Leuk, zo'n personeelsuitje.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 21:10:35 #71
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_126964183
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nah, heb em niet toegevoegd dus hij ziet niets van mij en ik niet van hem, maar het is raar om op zo'n manier geconfronteerd te worden met iemand wiens bestaan je negeert. En erachter te komen dat ik een halfbroertje en zusje heb :').
Ook dat nog :{

Denk dat Bar inderdaad nog moet afzwemmen.
Spoilers!
pi_126964688
Jullie schuld!
Dat ik nu zelf muesli/cruesli gemaakt heb }:|
  vrijdag 24 mei 2013 @ 23:20:00 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126970774
Ik zou ook niet goed weten wat ik met zoiets aan zou moeten c_c. :{

En eng joh, van je zusje Vicky! Of nou ja, niet van haar, maar goed...

Vanyel? Muesli/cruesli?
pi_126976806
Wat een nare dingen hier allemaal. Hopelijk is het niet aanstekelijk.

Ik moet dit hele weekend werken. Best zin in, al moet ik wel ongesteld worden vandaag of morgen, dus ik hoop dat dat pas in al z´n buikpijn-vorm maandag komt, als ik kan zitten ipv staan ;).
pi_126976944
Ik werd onderweg naar m'n werk toegeschreeuwd 'zo dat ziet er lekker uit!' En volgens mij was het niet sarcastisch! Goed om te horen. Ben nu 10-25 min te vroeg op m'n werk, ik werk voor het eerst op deze vestiging en weet niet of het hier gebruikelijk is om een kwartier v te voren te komen zoals op de ander. En het is een beetje een uithoek waar alles nog dicht is dus sta niet zo chill!
  zaterdag 25 mei 2013 @ 08:08:09 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126977034
Oh, da's balen Zeester!
Wel tof van dat naschreeuwen!

Hier hopelijk een gevalletje spieren zijn zwaarder dan vet, want de weegschaal beweegt niet veel, maar ik zie wel weer verschil.

Zit nu in het zwembad en meestal ga ik dan even een half uurtje zitten werken, ben.ik de iPad vergeten. -O- En op telefoon is geen doen.

Drukke dag vandaag maar ik wil per se Jilliannen, dus hardlopen maar morgen doen.
pi_126977045
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 23:20 schreef Brighteyes het volgende:

Vanyel? Muesli/cruesli?
Iemand postte vorige week een DIYsite over allerlei eten, waaronder granola. En toen moest ik dat maken.
Zometeen ontdekken of je in de yoghurt ook merkt dat ie net ietsiepietsie eerder uit de oven had gemogen...

Werken in het zwembad is voor mij iets voor badmeesters.
pi_126977372
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 20:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat is heftig zeg! Zou Barretje in actie gekomen zijn?
Gheheh..
Neuh ik moet idd eerst heel hard zwemmen voordat ik mag...
Ten tweede zit ik iets noorderljjker bij de btigade
EN
Ik was op dat moment aan het trainen op het ijselmeer... ;)
En jah.. Het is nog erg koud zonder wetsuit oid...

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_126977644
Ik had gisteren snaai trek. Ik wou chips, ijs, chocolade, frieten, hamburger, alles gewoon. Nu er was niets in huis en was te lui om naar de winkel of friettent te rijden. Nu ik heb maar een tosti gegeten en ben naar bed gegaan.

Zo dadelijk naar de winkel, maar eerst goed ontbijten zodat ik heel mijn kar niet vol steek met rotzooi. :P

Lijstje van gisteren, vandaag weet ik het nog niet.
O: Banaan
T: minigroenten
L: 4 sneden brood met hesp en kaas
D: pasta met scampi en champions
S: 20 km fietsen
T: Tosti
pi_126977676
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 09:26 schreef Serieliefhebber het volgende:
Ik had gisteren snaai trek. Ik wou chips, ijs, chocolade, frieten, hamburger, alles gewoon. Nu er was niets in huis en was te lui om naar de winkel of friettent te rijden. Nu ik heb maar een tosti gegeten en ben naar bed gegaan.

Zo dadelijk naar de winkel, maar eerst goed ontbijten zodat ik heel mijn kar niet vol steek met rotzooi. :P

Lijstje van gisteren, vandaag weet ik het nog niet.
O: Banaan
T: minigroenten
L: 4 sneden brood met hesp en kaas
D: pasta met scampi en champions
S: 20 km fietsen
T: Tosti
Het is ook wel een beetje weinig.. Niet zo gek dat je dan snaaitrek krijgt denk ik.
My salvation lies in your love..
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:12:48 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126979322
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 08:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Iemand postte vorige week een DIYsite over allerlei eten, waaronder granola. En toen moest ik dat maken.
Zometeen ontdekken of je in de yoghurt ook merkt dat ie net ietsiepietsie eerder uit de oven had gemogen...

Werken in het zwembad is voor mij iets voor badmeesters.
ik heb een aantal uur per week die ik thuis mag invullen en dan is zo'n half uurtje niksen terwijl de oudste zwemt ideaal om dan even snel wat mailtjes weg te werken. ;)
pi_126979363
Oh zo zwembad! Ik dacht dat je in je halve nakie lag te zonnen op zo'n lekker bed en dan met het scherm op allerhelderst nog wilde proberen serieus te doen.
pi_126980633
:D

En geen welgemeende excuses voor het posten van die DIY-link. :P

In mijn diepvries liggen nu trouwens twee stukken zalm te ontdooien voor het avondeten. Iemand tips voor wat ik daarmee zoal kan doen?
  Licht Ontvlambaar zaterdag 25 mei 2013 @ 12:13:20 #84
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126980832
Stresssssssss
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:57:52 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126982219
Adem in! Het wordt vast prachtig allemaal!

Level 3 is pittig maar goed te doen! *O*
Wel alles op moderate level, maar dat hebi bij alle levels gedaan. De tweede 30 days ga ik wel een tandje hoger. :)
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:15:32 #86
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126982833
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:04 schreef Ruby88 het volgende:

En geen welgemeende excuses voor het posten van die DIY-link. :P

In mijn diepvries liggen nu trouwens twee stukken zalm te ontdooien voor het avondeten. Iemand tips voor wat ik daarmee zoal kan doen?
Hoe ontdooi jij vis in de diepvries?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_126982870
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:15 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe ontdooi jij vis in de diepvries?
Diepvries uit zetten :7
pi_126982933
Oh! :') Ik bedoelde in mijn koelkast. Ik had ze uit de diepvries gehaald...
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:19:59 #89
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_126983023
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:57 schreef Brighteyes het volgende:

Wel alles op moderate level, maar dat hebi bij alle levels gedaan. De tweede 30 days ga ik wel een tandje hoger. :)
Jij bent echt stoer!
Spoilers!
pi_126985284
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:57 schreef Brighteyes het volgende:

^O^ bikkel!

ik wil ook zo graag sporten.. zucht..

Vanmorgen op de weegschaal gestaan en het valt gelukkig mee.. 75,9.. is te overzien. Probeer wel zoveel mogelijk op mijn eten te letten.
Ik heb erg trek in het avondeten: Tomatensoep met ravioli :9

[ Bericht 5% gewijzigd door Vicky op 25-05-2013 14:37:43 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 25 mei 2013 @ 14:47:14 #91
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126985986
ff naar de stad fietsen en lopen, volgens runkeeper 300kcal _O-
pi_126988511
Qwea hoe is het gisteren gegaan? :)

Ik heb hier even een schijt aan het opletten/dieetgedoeweekend ingelast met wijn brie en andere ongezonde rommel. Morgen ga ik weer normaal doen :P

En verder...

Maat M gekocht vandaag :7
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:26:53 #93
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126988993
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:09 schreef douche-eendje het volgende:
Qwea hoe is het gisteren gegaan? :)

Ik heb hier even een schijt aan het opletten/dieetgedoeweekend ingelast met wijn brie en andere ongezonde rommel. Morgen ga ik weer normaal doen :P

En verder...

[ afbeelding ]
Maat M gekocht vandaag :7
Ja goed. Duurde alleen achterlijk lang :') thnx for asking :*

Brie :9
M _O_
pi_126990299
Vanavond nasi rames van de toko in de stad. Nu als gezond voorgerecht een coole salade van biet, rettich en postelein met dressing op basis van vis- en sojasaus.
Gemiddeld best slank diner :D
  zaterdag 25 mei 2013 @ 17:24:12 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126990738
Maat M! _O_

Net een verjaardag gehad. 1 hapje taart en drie olijven. *) *O* Voelt zo goed dat ik de schaal soesjes heb genegeerd. Nu 2uur naar huis rijden waar heerlijke dahlsoup klaar staat. Vanmorgen al gemaakt. :s)
pi_126990962
Woohoo *O* voor maat M!
pi_126994222
*O* voor M! Ik heb nu een shirtje aan dat heel groot viel en ik ook in M kon kopen, is nu mijn lievelingsshirtje ;).

Ik ben bij Marks & Spencers geweest op de terugweg van m'n werk, wat een boel lekker uitziend ongezond eten hebben ze daar zeg. Ik wilde het allemaal. Maar heb uiteindelijk hele lekker uitziende ovenbroodjes, een bak tomatensoep met 120 cal per portie en cottage cheese with prawns gekocht. Leek mij een gezonde keuze als avondeten!
pi_126998925
O: bagel met hummus en avocado
L: bagel met pure vlokken
T: halve kinderbueno
T: bakje kokos
D: curry van zoete aardappel/pompoen/linzen, rijst, salade van mango/komkommer/korianderblad
B: Even naar de stad en terug gefietst, kilometertje of zes denk ik.

Neem straks denk ik nog wel rosé of kriek en een stukje <3 pure chocola met gezouten amandelen <3 (nieuw bij de Appie gezien)
En misschien nog wat fruit.

[ Bericht 3% gewijzigd door LadyOracle op 25-05-2013 22:42:45 ]
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  zaterdag 25 mei 2013 @ 21:45:29 #99
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127001413
Nom! We aten net biefstuktartaar met zongedroogde tomaatjes en omwikkeld met prociutto :9 En een salade van groene asperges, spinazie en walnoten met een dressing van mosterd, blauwe kaas en champagneazijn O+
Wat is het weekend toch leuk soms!

Maat M _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 25-05-2013 23:44:26 ]
Spoilers!
  Licht Ontvlambaar zaterdag 25 mei 2013 @ 23:08:07 #100
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_127006222
Ik zit... Zo maar eens douchen en naar bed, morgen vroeg dag :P
pi_127008181
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 23:08 schreef Sjeen het volgende:
Ik zit... Zo maar eens douchen en naar bed, morgen vroeg dag :P
Vertel eens voor de niet-katholieken hoe het allemaal in zijn werk gaat, zo'n happening :@. Want volgens mij is het voor de kinderen echt een enorm feest :o.

Hier heb ik een emo-eetbui van twee dagen gehad en heb die 5 kilo er volgens mij net zo hard weer aangegeten :'). Morgen heb ik dus een relaxdagje ingepland, die begint met de zonnebank en eindigt met hardlopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2013 23:55:55 ]
pi_127008357
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 23:55 schreef clumsy_clown het volgende:

Hier heb ik een emo-eetbui van twee dagen gehad en heb die 5 kilo er volgens mij net zo hard weer aangegeten :'). Morgen heb ik dus een relaxdagje ingepland, die begint met de zonnebank en eindigt met hardlopen.
Heb je bijna 20.000 kcal per dag gegeten :o :o :o
pi_127009203
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 23:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heb je bijna 20.000 kcal per dag gegeten :o :o :o
Hmm. Gister 4 minibounty's, halve punt taart en patatje oorlog met kipcorn, vandaag ook 4 minibounty's en een swirl. Ik ben al een heel end!
pi_127010020
quote:
10s.gif Op zondag 26 mei 2013 00:24 schreef clumsy_clown het volgende:

Hmm. Gister 4 minibounty's, halve punt taart en patatje oorlog met kipcorn, vandaag ook 4 minibounty's en een swirl. Ik ben al een heel end!
Welnee, valt reuze mee :P Nu weer normaal doen en de schade verder beperken.
  zondag 26 mei 2013 @ 09:19:48 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127014696
Heel veel plezier vandaag Sjeen! :*
  zondag 26 mei 2013 @ 09:55:01 #106
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127015092
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
Heel veel plezier vandaag Sjeen! :*
Spoilers!
pi_127015157
Veel plezier Sjeen! *O*
pi_127015405
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 10:01 schreef Sarabi het volgende:
Veel plezier Sjeen! *O*
dit :)

Ik heb vandaag hockeywedstrijd om de 2e plaats. Wie deze wint gaat naar de play-offs en kan daarmee nog promoveren :) spannend!
pi_127015609
Spannend, succes BananaPancake!

Gisteren hebben wij weer 3 keer in de stad opgetreden met onze dansschool.
Nu even en dagje rust :D
pi_127015971
Iedereen die vandaag iets leuks gaat doen: veel plezier!

Vanaf vandaag dus krachttraining met losse gewichten. Nu al leuker en uitdagender dan al die machines (allerleukste: goed excuus om thuis een kop chocolademelk te pakken >:) ). Maar ik zit wel nog steeds te trillen, maar dat kan ook vermoeidheid zijn aangezien ik toch een keer naar bed moet eigenlijk.
  zondag 26 mei 2013 @ 11:16:53 #111
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127016300
Ik blijf maar stilstaan, maar gezien de peppadews met lv roomkaas van gisteravond snap ik dat best...

Veel plezier vandaag! Hopelijk zit 't weer een beetje mee.

Ik ga de diepvries poetsen en dan m'n kledingkast uitmesten, denk ik. Gisteren nieuwe zwarte rijbroek gekocht in maat 44 met kunstleren, niet meerekkend, zitvlak en hij zit echt bijzonder lekker.
pi_127016391
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 10:58 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik zit wel nog steeds te trillen, maar dat kan ook vermoeidheid zijn aangezien ik toch een keer naar bed moet eigenlijk.
Wanneer was de laatste keer?
  zondag 26 mei 2013 @ 11:43:15 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127016846
Ik kruip tergend langzaam naar de 90 toe. :')
Maar wel net 6,5km gelopen met een gemiddeld snelheidsrecord op 'zo'n lange afstand'. (Voor mij dus he. ;) ) *O*
  zondag 26 mei 2013 @ 12:09:35 #114
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_127017486
BE, mag ik vragen HOE jij jezelf motiveert om Jillian te doen? Ik heb echt na 10 minuten geen puf meer, heb het gevoel dat mijn hart uit mijn borstkast springt en word duizelig. Ik hang nu een week op level 1, en heb deze nog steeds niet volbracht. ;(

Ik moet erbij zeggen dat wij al twee jaar bankhangers zijn na het auto-ongeluk dat mijn echtgenoot zijn rechterbeen aan flarden heeft gecrusht. Dus de algehele conditie is met sprongen achteruit gegaan. Toch zegt zij in de video dat voor beginners level 1 haalbaar moet zijn.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  Moderator zondag 26 mei 2013 @ 12:13:01 #115
5428 crew  miss_sly
pi_127017588
Vandaag laatste vakantiedag. Als ik in de spiegel kijk, lijkt de schade redelijk beperkt, maar de weegschaal moet morgenochtend laten zien hoe groot de schade is.

Vanaf morgen weer flink aan de slag met gezond eten en voldoende bewegen. Ik heb er zin in:D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_127017879
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:13 schreef miss_sly het volgende:
Vandaag laatste vakantiedag. Als ik in de spiegel kijk, lijkt de schade redelijk beperkt, maar de weegschaal moet morgenochtend laten zien hoe groot de schade is.

Vanaf morgen weer flink aan de slag met gezond eten en voldoende bewegen. Ik heb er zin in:D
Geniet van je laatste dagje!
  zondag 26 mei 2013 @ 12:36:16 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127018322
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:09 schreef ElizabethR het volgende:
BE, mag ik vragen HOE jij jezelf motiveert om Jillian te doen? Ik heb echt na 10 minuten geen puf meer, heb het gevoel dat mijn hart uit mijn borstkast springt en word duizelig. Ik hang nu een week op level 1, en heb deze nog steeds niet volbracht. ;(

Ik moet erbij zeggen dat wij al twee jaar bankhangers zijn na het auto-ongeluk dat mijn echtgenoot zijn rechterbeen aan flarden heeft gecrusht. Dus de algehele conditie is met sprongen achteruit gegaan. Toch zegt zij in de video dat voor beginners level 1 haalbaar moet zijn.
Ik denk dat het wel een enorm verschil is dat ik op dit moment in best goede conditie ben (net 6,5km non stop hardlopen in 41 minuten) en dat het cardiodeel daarom best goed te doen is. Ik weet niet hoe ik het zou doen als dat niet zo was hoor.
Ik hou het vol doordat het korte heel behapbare stukjes zijn en ik dus weet dat het maar kort duurt.
Maar bij level 2 heb ik wel een aantal keer flink moeten bijten hoor. :Y

Mijn motivatie zijn vooral die foto's op google en nu dus die 5cm van mijn buik die ik zelf kwijt was na 15 lessen. :Y ik wil nu weten wat het is als ik op 30 dagen zit. :D
  Moderator zondag 26 mei 2013 @ 12:38:43 #118
5428 crew  miss_sly
pi_127018395
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:36 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel een enorm verschil is dat ik op dit moment in best goede conditie ben (net 6,5km non stop hardlopen in 41 minuten) en dat het cardiodeel daarom best goed te doen is. Ik weet niet hoe ik het zou doen als dat niet zo was hoor.
Ik hou het vol doordat het korte heel behapbare stukjes zijn en ik dus weet dat het maar kort duurt.

Mijn motivatie zijn vooral die foto's op google en nu dus die 5cm van mijn buik die ik zelf kwijt was na 15 lessen. :Y ik wil nu weten wat het is als ik op 30 dagen zit. :D
5 cm na 15 lessen? :o
Ik wil ook! Kijken of ik morgen tijd kan vinden om te starten. De jij het iedere dag, of zit er wel eens een dag tussen?
  zondag 26 mei 2013 @ 12:41:58 #119
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_127018515
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:36 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik denk dat ik die DVD maar even opzij flikker en eerst eens een paar weken op de hometrainer ga, tot mijn conditie wat beter is.
quote:
Ik heb ook wel spectaculaire resultaten gezien ja en ik vind het het eigenlijk moeilijk te geloven dat dat in 30 dagen te bereiken is. Maar jij bent zelf ook zo enthousiast... en hebt aantoonbaar resultaat, dus het moet toch wel werken...

Ik ben even fietsen :P
  zondag 26 mei 2013 @ 13:08:34 #120
217702 Lonaa
Honger!
pi_127019579
Weekenden zijn stom.
pi_127019603
Toen ik met Jillian begon kon ik geen enkele spijkerbroek van voor mijn zwangerschap aan.. Kwamen niet eens goed over mijn heupen. Na 20 dagen zat de wijdste spijkerbroek gewoon weer goed. De 2 strakkere kan ik ook weer aan, maar dan heb ik wel een charmante muffin top ;)

Nog 4 dagen dan zit het er op. Ben echt flink veel centimeters kwijt, gewicht niet zoveel.

Nu nog bedenken wat ik ga doen als het erop zit.
Ik wil 4 dagen per week wat blijven doen, blijf niet elke dag sporten want dat ben ik echt zat.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zondag 26 mei 2013 @ 13:14:11 #122
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127019824
Wat inspirerend Be en Skoap. Ik kan niet wachten tot ik volgende week maandag weer een normaal ritme heb en weer lekker ga sporten.
Spoilers!
pi_127019937
Volgens mij moet ik dat ook :o

Totnogtoe dacht ik steeds dat ik het vast niet aan zou kunnen ivm slepend tragisch bekken, maar ik heb vandaag voor het eerst weer een les Pilates gedaan en dat ging zowaar vrij soepel. Fysio-oefeningen braaf doen heeft dus zin *O*
pi_127019992
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:16 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij moet ik dat ook :o

Totnogtoe dacht ik steeds dat ik het vast niet aan zou kunnen ivm slepend tragisch bekken, maar ik heb vandaag voor het eerst weer een les Pilates gedaan en dat ging zowaar vrij soepel. Fysio-oefeningen braaf doen heeft dus zin *O*
*O*! Lekker!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 26 mei 2013 @ 13:26:18 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127020305
Wat fijn Vanyel! *O*
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

5 cm na 15 lessen? :o
Ik wil ook! Kijken of ik morgen tijd kan vinden om te starten. De jij het iedere dag, of zit er wel eens een dag tussen?
Er heeft 1 keer 2 dagen, 1 keer 1 dag en nog een keer 2 dagen tussen gezeten.

En na 15 dagen dus 5cm van mijn buik en 4 van mijn taille. Vandaag, na gisteren les20, nog eens 1 van mijn taille en ook 1 extra van mijn kont tov 5 dagen geleden. Het totaal daar is nu 4 of 5 ook.

Skoap, ik denk dat ik, na dag 30 door ga met om de dag en dan afwisselen met hardlopen want ik vind samen nu best zwaar. En dan de eerste week level 1 drie keer, de tweede week level 2, de derde week level 3 en dan weer opnieuw. Althans, dat is het plan. ;)

Oh, en idd ook vnml cm's hier. Dus de vetjes zitten wat strakker om me heen. ;)
  zondag 26 mei 2013 @ 14:11:52 #126
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127021997
Ik ga die vids van jillian maar eens doorlopen op dingen die ik WEL kan doen. Zoals die buikspieroefeningen.
pi_127025886
Oja gisteren waren er familieleden komen kijken naar mijn optreden en mijn oma vond het toch wel nodig om te zeggen dat ik was aangekomen.
Nu is dat ook wel zo maar je bent sowieso al kwetsbaar als je daar half naakt voor zoveel mensen staat dus ik vond het niet helemaal een tof moment.
pi_127026662
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 10:58 schreef Isabeau het volgende:
Iedereen die vandaag iets leuks gaat doen: veel plezier!

Vanaf vandaag dus krachttraining met losse gewichten. Nu al leuker en uitdagender dan al die machines (allerleukste: goed excuus om thuis een kop chocolademelk te pakken >:) ). Maar ik zit wel nog steeds te trillen, maar dat kan ook vermoeidheid zijn aangezien ik toch een keer naar bed moet eigenlijk.
Ik vond je stoer en dapper dat je gewoon op bent komen dagen. Van nature heb je al goede squatbillen dus ik denk dat je binnen no time noten kunt kraken met je billen.

Ik heb aan Isa's kont gezeten. Wie wil me aanraken? *O*
Go hard or go home
  zondag 26 mei 2013 @ 16:12:43 #129
43653 sigme
Veraan
pi_127027143
quote:
6s.gif Op zondag 26 mei 2013 16:03 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik vond je stoer en dapper dat je gewoon op bent komen dagen. Van nature heb je al goede squatbillen dus ik denk dat je binnen no time noten kunt kraken met je billen.

Wow.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 26 mei 2013 @ 16:16:07 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127027333
Ik vind jullie allebei zo tof he, Noek en Isa! De eerste voor het aanbod en de tweede voor het aannemen! _O_

FOK! *;
pi_127027897
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 16:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind jullie allebei zo tof he, Noek en Isa! De eerste voor het aanbod en de tweede voor het aannemen! _O_

FOK! *;
En jij voor je prestaties, elke dag weer. You rock!
Go hard or go home
  zondag 26 mei 2013 @ 16:29:49 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127028066
:@ O+ Ik doe een goeie poging iig. ;) :D
  zondag 26 mei 2013 @ 16:54:30 #133
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127029115
Ik heb een k*tdag. Vriezer ontdooid en gepoetst, heel veel broeken korter gemaakt voor vriendjelief en al vier keer een potje gejankt...ben 't zo beu dat we nog steeds op 't koopcontract zitten te wachten en dat 't niet opschiet. Los daarvan moet ik eens wat minder gaan werken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan... Komende week weer twee avonden, maar zo kan ik wel uren sparen voor de verhuizing :)

Nu even bedenken wat ik die twee dagen ga eten. Denk dat 't morgen een soepje met een broodje wordt of weer een maaltijdsalade. Vind het lastig om iets zinnigs te eten als ik achter de computer zit en eigenlijk geen tijd heb. Los daarvan is er alleen een tosti-apparaat en een magnetron.

Vanavond ham en asperges en rozevalaardappeltjes of frietjes met sate en salade. Dat laatste klinkt zo ontzettend aanlokkelijk... Weet nog niet wat ik ga kiezen.
pi_127029902
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 11:22 schreef Vanyel het volgende:
Wanneer was de laatste keer?
Zaterdagochtend 8 uur kwam ik uit bed, nachtdienst gehad.

quote:
6s.gif Op zondag 26 mei 2013 16:03 schreef Noek het volgende:

Ik vond het echt enorm leuk en bijzonder leerzaam _O_ Als ik hier geen resultaat mee ga halen dan weet ik het niet meer. En die kont daarover verschillen we van mening, maar ik geloof dat mijn vriend het met je eens is.
pi_127029978
Tink, ook je rust nemen hč! Dat koopcontract dat komt er, maak je daar niet druk over en je hebt ook nog energie nodig voor de verhuizing ;) Niet steeds jezelf voorbij lopen :* Ik neem vaak warm eten mee naar mijn werk en warm het dan op in de magnetron; het is al heel wat dat er één staat!
pi_127030949
Wat is het hier vandaag rustig :o Het gaat toch wel goed met iedereen hč! SQ zal wel druk zijn met voorbereidingen :7 En we hadden wat vakantiegangers, dus die hebben ook wel wat beters/leukers te doen dan op FOK! rondhangen :+
pi_127031316
Ik ben gewoon dik :W
pi_127031376
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben gewoon dik :W
Zijn we allemaal -O-
pi_127031408
quote:
16s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zijn we allemaal -O-
Gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggezellig ^O^
pi_127031418
Mijn rustdag bestond tot nu toe uit slapen :P.

Isa en Nouk, wat goed dat het idee ook zo snel is uitgevoerd!

En Tink, koopcontracten duren altijd veel langer dan je geduld het uithoudt, maar komt goed :).
pi_127031451
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

Gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggezellig ^O^
O ja, dikke mensen waren gezellig.
En lui en ongedisciplineerd en stinken ook nog eens.
pi_127031472
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

O ja, dikke mensen waren gezellig.
En lui en ongedisciplineerd en stinken ook nog eens.
Maar koken dat we kunnen!
pi_127031502
quote:
14s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:54 schreef clumsy_clown het volgende:

Maar koken dat we kunnen!
*;
pi_127031562
Zijn jullie ook instant verliefd op elke man die aardig doet?
pi_127031626
quote:
17s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:55 schreef clumsy_clown het volgende:
:o :D

Nee :D
pi_127031887
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

:o :D

Nee :D
Dat dus :D Absoluut niet :N
pi_127032129
Ik wel :'). Dus nu is er een nieuwe arts die bovengemiddeld aardig doet enzo en ik ben slecht in signalen interpreteren dus óf het is gewoon een aardig iemand, getrouwd met twee kinderen óf ik krijg er een nieuwe gay best friend bij óf het is de nieuwe liefde van m'n leven.

Maar het boeit allemaal niet want het doet m'n ego in ieder geval goed en ik voel me awesome B-).
pi_127032176
Of je hebt gewoon een erg aardige collega?
pi_127032203
En laatst zat ik dus in KPD te kijken in dat vrouwen met een maatje meer-topic. Maar daar zitten echt enorme, en in mijn ogen ongezonde vrouwen tussen waar nog steeds op gegeild wordt en om een of andere den deed dat ook goed *O*.
  zondag 26 mei 2013 @ 18:16:20 #150
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127032342
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zaterdagochtend 8 uur kwam ik uit bed, nachtdienst gehad.

[..]

Ik vond het echt enorm leuk en bijzonder leerzaam _O_ Als ik hier geen resultaat mee ga halen dan weet ik het niet meer. En die kont daarover verschillen we van mening, maar ik geloof dat mijn vriend het met je eens is.
Wat is er gebeurd dan? Ik heb iets gemist geloof ik.

Verder hier hard gewerkt, hard ruzie gemaakt en hard mijn nek/schouder verrekt. Dus vriendlief (lief voor zo lang als t duurt) staat pastadeeg te maken terwijl ik in een gekke houding op de bank lig naar mn guilty pleasure te kijken: Doomsday Preppers :7
Spoilers!
pi_127032404
quote:
14s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:12 schreef clumsy_clown het volgende:
En laatst zat ik dus in KPD te kijken in dat vrouwen met een maatje meer-topic. Maar daar zitten echt enorme, en in mijn ogen ongezonde vrouwen tussen waar nog steeds op gegeild wordt en om een of andere den deed dat ook goed *O*.
CC er zijn zat mannen die niet op het gepropageerde beeld vallen. Believe you me. Volgens mij zit het grootste deel van de "onneukbaarheid" van dikkere vrouwen in hun eigen hoofd en onzekerheid. Ben er helaas zelf ook schuldig aan :')
SPOILER
  zondag 26 mei 2013 @ 18:21:40 #152
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127032552
Oeh, afgetrainde FB's. Da's lang geleden :9~
Spoilers!
  zondag 26 mei 2013 @ 18:22:10 #153
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127032567
Ik kan dat topic niet vinden trouwens.
Spoilers!
pi_127032624
pi_127032670
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Verder hier hard gewerkt, hard ruzie gemaakt en hard mijn nek/schouder verrekt. Dus vriendlief (lief voor zo lang als t duurt) staat pastadeeg te maken terwijl ik in een gekke houding op de bank lig naar mn guilty pleasure te kijken: Doomsday Preppers :7
Lekker laten vertroetelen voor zolang het duurt! Doomsday Preppers is briljant :'). Al is Extreme Cheapskates nog wat erger.

DP, I know, soort van.
SPOILER
Alles staat of valt met uitstraling, hoe cliché ook B-).
  zondag 26 mei 2013 @ 18:26:58 #156
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127032769
quote:
Oh ja, moet nog steeds eens een keertje toegang vragen :')
Spoilers!
  zondag 26 mei 2013 @ 18:27:51 #157
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127032802
quote:
14s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:24 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Lekker laten vertroetelen voor zolang het duurt! Doomsday Preppers is briljant :'). Al is Extreme Cheapskates nog wat erger.

DP, I know, soort van.
SPOILER
Alles staat of valt met uitstraling, hoe cliché ook B-).
Die heb ik toevallig van de week binnengehengeld. Ben benieuwd.
Spoilers!
pi_127033065
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
LIF / [Dieetclub] #484
LIF / [Dieetclub] #484

Ruzie wel weer bij gelegd? En kusje op je nek/schouder :*
pi_127033369
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 16:16 schreef Brighteyes het volgende:

FOK! *;
Dat dus *O*
pi_127033647
Hallo, ik kom hier even binnenvallen.
Ik heb geen overgewicht, maar aangezien jullie wel veel over eten weten wou ik even wat vragen :)
Zit er verschil tussen bruin brood en bruine bolletjes?
Ik vind bolletjes namelijk veel lekkerder dan brood, dat komt me echt de oren uit...
Kan ik in plaats daarvan gewoon bruine bolletjes eten of zijn die ongezonder?
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  zondag 26 mei 2013 @ 18:55:40 #161
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127033842
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hallo, ik kom hier even binnenvallen.
Ik heb geen overgewicht, maar aangezien jullie wel veel over eten weten wou ik even wat vragen :)
Zit er verschil tussen bruin brood en bruine bolletjes?
Ik vind bolletjes namelijk veel lekkerder dan brood, dat komt me echt de oren uit...
Kan ik in plaats daarvan gewoon bruine bolletjes eten of zijn die ongezonder?
Nou, qua kcal iig verschil. Bolletje weegt ook zwaarder. En ik geloof dat er in een bol ook meer vet zit om het zacht te houden.
  zondag 26 mei 2013 @ 19:18:00 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127034848
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:41 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik denk dat ik die DVD maar even opzij flikker en eerst eens een paar weken op de hometrainer ga, tot mijn conditie wat beter is.

[..]

Ik heb ook wel spectaculaire resultaten gezien ja en ik vind het het eigenlijk moeilijk te geloven dat dat in 30 dagen te bereiken is. Maar jij bent zelf ook zo enthousiast... en hebt aantoonbaar resultaat, dus het moet toch wel werken...

Ik ben even fietsen :P
ik gok dat sommige van de foto's op google ook mensen zijn die haar 'dieet' er bij doen maar goed, ik heb idd echt goed resultaat. :Y
Hoe ging het fietsen? Het waaide echt superhard vandaag! :o
pi_127036736
Gelijk gespeeld ;(
Ik was wel megagoed, maar daar heb je weinig aan als je de 2e plek misloopt :(
pi_127037315
Het is ook heel moeilijk om jezelf leuk te vinden als je van je lijf baalt. Ik voel het altijd zo van ´Hoe kan ik mezelf nou leuk vinden, als niemand mij leuk vindt. En hoe gaat iemand mij leuk vinden, als ik mezelf niet leuk vind?'. Ik heb altijd al gebaald van mijn lichaam, maar de laatste tijd steeds meer. Ik was ook wel dikker dan voorheen, maar ben altijd al wel ++size geweest, en dan kon ik ook gewoon flirten en mannen versieren. Maar het gaat dus echt om een houding die je zelf hebt en die lastig is.

SPOILER
pi_127037940
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 20:07 schreef Zeester het volgende:
Het is ook heel moeilijk om jezelf leuk te vinden als je van je lijf baalt. Ik voel het altijd zo van ´Hoe kan ik mezelf nou leuk vinden, als niemand mij leuk vindt. En hoe gaat iemand mij leuk vinden, als ik mezelf niet leuk vind?'. Ik heb altijd al gebaald van mijn lichaam, maar de laatste tijd steeds meer. Ik was ook wel dikker dan voorheen, maar ben altijd al wel ++size geweest, en dan kon ik ook gewoon flirten en mannen versieren. Maar het gaat dus echt om een houding die je zelf hebt en die lastig is.

SPOILER
Helemaal gelijk in inderdaad. Dik zijn is niet prima, in de zin dat overgewicht simpelweg ongezond is. Maar die gedachte dat je dan direct een lelijke zeug bent is ook weer niet nodig, en zit/zat (mij iig) vaak in de weg. Dat moet gewoon afgelopen zijn.

Inderdaad, dat flirten alleen al is zo'n opsteker hč? :D. Lekker van genieten *O*.

SPOILER
pi_127038054
quote:
14s.gif Op zondag 26 mei 2013 20:17 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Helemaal gelijk in inderdaad. Dik zijn is niet prima, in de zin dat overgewicht simpelweg ongezond is. Maar die gedachte dat je dan direct een lelijke zeug bent is ook weer niet nodig, en zit/zat (mij iig) vaak in de weg. Dat moet gewoon afgelopen zijn.

Inderdaad, dat flirten alleen al is zo'n opsteker hč? :D. Lekker van genieten *O*.

SPOILER
SPOILER
pi_127038168
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 20:19 schreef Zeester het volgende:

[..]

SPOILER
Haha nee hoor, dat is erg begrijpelijk en herkenbaar.

Al is mijn laatste keer echt een regelrechte ramp geweest dus dan wel ff beter dan dat :').
  zondag 26 mei 2013 @ 20:34:35 #168
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127038896
Meh, ik heb stress voor morgen. Dus dan ga ik eten :')

Dus ik zat in ene aan de sultana = 100kcal aan de chocopop = 83kcal en aan de digestive chocolade mini biscuits.. geen idee hoeveel kcal dat zakje was. :')

Dus ik ging maar 10 k/m fietsen, met 283 kcal verbrand en 2:53 per kilometer B-)

Mooi, want dat maakt dat ik vandaag 18,95 k/m heb gefietst en gelopen (grootste deel gefietst ervan), en dat zijn 629 kcal :Y) Dus die zooi is er al weer af. No harm done :Y)

Waarbij overigens de idiote tegenwind die ik had niet meegerekend is door runkeeper _O- Dus het zal wel wat meer zijn :D
  zondag 26 mei 2013 @ 20:37:16 #169
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127039056
quote:
14s.gif Op zondag 26 mei 2013 20:17 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Mij ook, maar ik had vandaag voor de 3de keer deze week dat ik mezelf in een winkelruit zag en dat ik dacht "Godverdomme Q! Ziet er goed uit!" En dat is wel echt een hele boost. Die houding heb ik niet als ik 10kg zwaarder ben hoor ;(

quote:
SPOILER
Boefje :D
  zondag 26 mei 2013 @ 20:46:15 #170
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_127039615
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

ik gok dat sommige van de foto's op google ook mensen zijn die haar 'dieet' er bij doen maar goed, ik heb idd echt goed resultaat. :Y
Ja, dieet doe ik ook wel, maar niet 'haar' dieet.
quote:
Hoe ging het fietsen? Het waaide echt superhard vandaag! :o
Het fietsen was op de hometrainer :D Maar manlief en ik hebben nog wel gewandeld. Hij heeft het al 'limping' (hoe noem je dat verdikkie ook alweer in het nederlands?? ) toch bijna een kilometer volgehouden, met geregelde stops van op bankjes zitten. En hier (Ierland) waaide het helemaal niet zo hard. We hebben jonge forelletjes gezien in de plaatselijke rivier, en enorme libellen. En 657 puttertjes, een otter en 128473028494 struiken gorse in volle bloei!! O+

pi_127039762
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 20:46 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

[..]

Het fietsen was op de hometrainer :D Maar manlief en ik hebben nog wel gewandeld. Hij heeft het al 'limping' (hoe noem je dat verdikkie ook alweer in het nederlands?? ) toch bijna een kilometer volgehouden, met geregelde stops van op bankjes zitten. En hier (Ierland) waaide het helemaal niet zo hard. We hebben jonge forelletjes gezien in de plaatselijke rivier, en enorme libellen. En 657 puttertjes, een otter en 128473028494 struiken gorse in volle bloei!! O+

[ afbeelding ]
Mooi!
  zondag 26 mei 2013 @ 20:48:53 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127039764
Banana, wat balen zeg!

En ER, wat mooi! :o O+
pi_127039925
quote:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Oh wat een geweldige omgeving! Dat is het wandelen wel waard ja.
pi_127041083
Hoewel ik snak naar een stralend blauwe lucht en een veelvoud van de huidige temperaturen is dat wel echt een prachtig modderpaadje, daar in Ierland!
  zondag 26 mei 2013 @ 21:08:58 #175
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127041302
quote:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Ja hey doe eens niet die foto.

*heimwee*
  zondag 26 mei 2013 @ 21:09:37 #176
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_127041344
Ja, we mogen niet mopperen en ik ben dan ook nog elke dag dankbaar dat we hier mogen wonen.

Dit is overigens de andere kant van dezelfde rivier (Abhainn Bhruin oftewel Owenbrin River). Op een andere dag genomen, dat wel. Maar nog steeds erg veel gorse in bloei.En vanaf het zelfde bruggetje.

zondag 26 mei 2013 @ 21:10:14 #177
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_127041392
quote:
10s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:08 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

*heimwee*
Oops, ik schei er nu al mee uit hoor ;)
  zondag 26 mei 2013 @ 21:12:16 #178
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127041524
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:10 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Oops, ik schei er nu al mee uit hoor ;)
Ben in April weer even in Dublin&Cork geweest. Uitwaaien. Als het aan mij ligt ga ik volgend jaar weer een tijdje richting Ierland maar dan weer de natuur in ^O^ En ik kan sodabrood bakken. :s) *)
  zondag 26 mei 2013 @ 21:13:51 #179
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_127041622
quote:
17s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:12 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
En ik kan sodabrood bakken. :s) *)
:o Ik niet hoor!! Zelfgebakken is wel het lekkerste!!
  zondag 26 mei 2013 @ 21:15:23 #180
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127041719
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:13 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

:o Ik niet hoor!! Zelfgebakken is wel het lekkerste!!
en het is zoooo simpel O+ Maar ik ben wel gigantisch jaloers op je hoor, als het aan mij zou liggen dan verkas ik ook naar Ierland maar het is zo'n gedoe. Voor nu maar even een leuk vakantieland waar ik met regelmaat naartoe moet. :7
  zondag 26 mei 2013 @ 21:19:14 #181
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_127042012
quote:
17s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:15 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

en het is zoooo simpel O+ Maar ik ben wel gigantisch jaloers op je hoor, als het aan mij zou liggen dan verkas ik ook naar Ierland maar het is zo'n gedoe. Voor nu maar even een leuk vakantieland waar ik met regelmaat naartoe moet. :7
Zo ben ik ook begonnen. Een keer, soms twee keer per jaar vakantie naar Ierland. Het gedoe valt echt wel mee, EU land, dus je bent in no time gevestigd, en heb alle benodigde papieren en dergelijke. Ik denk dat het ingewikkelder is om dingen (en vooral mensen) achter te laten.
  zondag 26 mei 2013 @ 21:21:52 #182
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127042209
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:19 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Zo ben ik ook begonnen. Een keer, soms twee keer per jaar vakantie naar Ierland. Het gedoe valt echt wel mee, EU land, dus je bent in no time gevestigd, en heb alle benodigde papieren en dergelijke. Ik denk dat het ingewikkelder is om dingen (en vooral mensen) achter te laten.
Dingen/mensen en werk zal het lastigste zijn ja. Mn grote hobby is daar gelukkig wel relatief makkelijk op te pakken (harp :D ). Maar de natuur daar, echt fantastisch O+
  zondag 26 mei 2013 @ 21:31:10 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127042847
Ok, op naar Jillian. Ik heb enorme spierpijn in mijn billen van gisteren, en ik moet in de gang springen van F. want vlgs hem buigen de vloerbalken in de woonkamer door. :o :D :@
pi_127043281
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, op naar Jillian. Ik heb enorme spierpijn in mijn billen van gisteren, en ik moet in de gang springen van F. want vlgs hem buigen de vloerbalken in de woonkamer door. :o :D :@
:D.
  zondag 26 mei 2013 @ 21:59:40 #185
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127044715
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

LIF / [Dieetclub] #484
LIF / [Dieetclub] #484

Ruzie wel weer bij gelegd? En kusje op je nek/schouder :*
Wat tof! Fok! O+

En thanks, t gaat alweer een stuk beter met mijn nek. Ibuprofen doet het gelukkig goed bij me. Hoop dat het morgen over is, moet de hele dag op mijn benen staan met een zware map in mijn handen.
Ruzie is weer bijgelegd hoor. J heeft het nu erg moeilijk dus wil nog wel eens ruziezoeken. Meestal kan ik me inhouden zodat het niet al te erg wordt maar vandaag ff niet ;)
Spoilers!
  zondag 26 mei 2013 @ 22:01:55 #186
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_127044870
Dames, ik heb de 15 dvd's van Jillian ondertussen ook binnen. Matje en gewichten (heb ik nog meer nodig? Nee toch?) moet ik nog halen. Begreep dat de Action een handig adres is.

Elke dvd/workout doe je een week? Ik snap de 90-dagen nog niet helemaal... (15 dvd's ieder een week is 105 dagen totaal). En dan op de volgorde: eerst phase 1, dan cardio 1, dan phase 2, cardio 2, phase 3, cardio 3?

Wie maakt het me even duidelijk, genoeg deelnemers hier geloof ik.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_127044986
De matjes waren bij mijn action uitverkocht. Ik moet van de week dus nog naar Perry sport, ook al zijn ze daar iets duurder.
pi_127045109
Ik ging vrijdag voor het eerst naar de sportschool. Zo'n goedkoop ding waar je zegmaar geen begeleiding krijgt. Maar ze hadden wel schema's hangen.. ik ging die even zitten lezen. Kwam er gelijk zo'n body builder aan met z'n advies. Ja als ik hier 5 keer in de week kwam zou ik wel afvallen. En thuis moest ik ook nog allemaal push-up's doen... en mijn eten (hij vroeg wįt ik at, niet hoeveel) moest ik maar gaan verminderen. Zo was hij ooit in 6 maand tijd meer dan 60 kilo afgevallen. :')

Arch, irritant... hoop dat ik 'm morgen niet tegenkom want ik was gelijk klaar met hem. Met z'n advies waar ik niet om vraag..

Ga het ook maar weer eens proberen met m'n lijstjes. Morgen post ik 'm want die van vandaag was bagger..
pi_127045279
Aan het kanaal of bij het station, Mokkels? :D
pi_127045405
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:07 schreef Isabeau het volgende:
Aan het kanaal of bij het station, Mokkels? :D
Bij het station. :D
pi_127045576
Mijn sportschool dus :7 ik ben er alleen nog maar aangesproken door een oudleraar van het vwo :')
pi_127045599
Vergis je niet mokkels, in dat soort sportscholen moet je het wel van de andere sporters hebben want er loopt geen personeel rond dat je wijst op het verkeerd doen van een oefening of het hebben van een verkeerde houding. Toen ik nog veel sportte merkte ik wel dat iedereen meer dan bereid was nuttig advies te geven en dat ik daar veel aan had.

Dit type deed het mogelijk niet helemaal naar jouw zin, maar in mijn goedkopie sportschool had ik echt het idee dat iedereen het beste met de nieuwkomers voorhad.
pi_127045799
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:11 schreef Isabeau het volgende:
Mijn sportschool dus :7 ik ben er alleen nog maar aangesproken door een oudleraar van het vwo :')
Haha oke! Misschien kom ik je dan nog wel eens tegen. :P Maar ik zou je dan niet herkennen natuurlijk..

quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vergis je niet mokkels, in dat soort sportscholen moet je het wel van de andere sporters hebben want er loopt geen personeel rond dat je wijst op het verkeerd doen van een oefening of het hebben van een verkeerde houding. Toen ik nog veel sportte merkte ik wel dat iedereen meer dan bereid was nuttig advies te geven en dat ik daar veel aan had.

Dit type deed het mogelijk niet helemaal naar jouw zin, maar in mijn goedkopie sportschool had ik echt het idee dat iedereen het beste met de nieuwkomers voorhad.
Ik vond het ook wel aardig dat hij advies wou geven.. maar dit advies vond ik een beetje... raar.

Hij had dan wel weer handige dingen over de apparaten e.d. En dat het handigste was dat je 20 minuten cardio deed, dan 2 kracht apparaten (er waren er 6, dus 2 per keer als ik er zou zijn. En ik zou 3 keer in de week komen) en dan weer 20 minuten cardio. Maar de eerste paar keren moest ik niet naar die kracht apparaten omkijken en eerst gewoon alleen cardio doen.
pi_127045856
Hmm... 8 km in November? Ziet er wel heel cool uit...

http://www.istanbulmarathon.org/marathon-information/galery.aspx

Dieetclubloopje? B-).
pi_127045871
Wie zei dat laatste tegen je?
pi_127045992
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie zei dat laatste tegen je?
Dezelfde man :) maar dat was zijn eerste advies. Toen ik wat langer ging praten kwam dat andere wat ik eerst noemde.
pi_127046042
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:18 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Dezelfde man :) maar dat was zijn eerste advies. Toen ik wat langer ging praten kwam dat andere wat ik eerst noemde.
Oh :D Dat is wel curieus :D Volgens mij klopt het eerste, alleen cardio schijnt redelijk zonde van je inspanning te zijn.
  zondag 26 mei 2013 @ 22:19:20 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127046069
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:01 schreef Sometimes het volgende:
Dames, ik heb de 15 dvd's van Jillian ondertussen ook binnen. Matje en gewichten (heb ik nog meer nodig? Nee toch?) moet ik nog halen. Begreep dat de Action een handig adres is.

Elke dvd/workout doe je een week? Ik snap de 90-dagen nog niet helemaal... (15 dvd's ieder een week is 105 dagen totaal). En dan op de volgorde: eerst phase 1, dan cardio 1, dan phase 2, cardio 2, phase 3, cardio 3?

Wie maakt het me even duidelijk, genoeg deelnemers hier geloof ik.
Ik doe een andere dus kan je hier niet bij helpen. Bij de 30day shred is het 10 dagen level 1, 10 dagen level 2, 10 dagen level 3.

Dit vind ik in een review:
quote:
Each week is broken down into 5 working days and 2 rest days. The first four days of the week focus on either the front of the body or the back of the body with the last day focused on cardio. Although resistance training makes up a core component of the program, most workouts are based around cardio and expending as much energy as possible in a short period of time.
Klinkt dat logisch dan? 4 dagen phase 1, 1 dag cardio en dat dan een maand lang en dan door met de volgende phase?
pi_127046217
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Oh :D Dat is wel curieus :D Volgens mij klopt het eerste, alleen cardio schijnt redelijk zonde van je inspanning te zijn.
Ja het was heel apart. :P

Maar met dat alleen cardio bedoelde hij volgens mij dat ik eerst wat conditie moest opbouwen. Tenminste, dat denk ik.. want dat moet ik zeker. :P

Maar die 20 minuten cardio, 2 kracht, 20 minuten cardio zou dus goed zijn? Want ik heb er ook de ballen verstand van. :P

Er hingen daar van die schema's en dan moest ik om de 10 minuten iets anders doen. En dan 7 dingen als ik het goed heb.. Maar is dat dan ook goed of juist niet?
pi_127046305
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:22 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Ja het was heel apart. :P

Maar met dat alleen cardio bedoelde hij volgens mij dat ik eerst wat conditie moest opbouwen. Tenminste, dat denk ik.. want dat moet ik zeker. :P

Maar die 20 minuten cardio, 2 kracht, 20 minuten cardio zou dus goed zijn? Want ik heb er ook de ballen verstand van. :P

Er hingen daar van die schema's en dan moest ik om de 10 minuten iets anders doen. En dan 7 dingen als ik het goed heb.. Maar is dat dan ook goed of juist niet?
Het is lastig hoor, want zoveel sporters zoveel meningen, alleen meer spieren is altijd goed, want met meer spieren verbrand je met dezelfde inspanning meer. Dus spieropbouw is sowieso een fijne extra.

Ik vond het zelf ook heel leuk als afwisseling. Ik deed de cardio "omdat het moest" en de gewichten omdat ik ze leuk vond.

Blijft toch een beetje zoeken naar hoe het vol te houden is.
pi_127046741
quote:
:N
Overkomt me zelden.

*O* voor Isa en Noek

En sorry, nog een *O* voor mezelf en de Pilates. Nog geen napijn. Misschien ben ik straks wel niet meer gehandicapt O+

Zal ik dan toch nog maar een kind gaan maken? ;)
pi_127047038
* DancingPhoebe juicht toe
  zondag 26 mei 2013 @ 22:38:58 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127047104
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Overkomt me zelden.

C_c, zo'n periode heb ik trws ook wel gehad. Toen werkte ik ook in rap tempo een aantal FOKkers af. :@ :')
En het was de reden voor wat ge-aan-uit tussen F. en mij omdat ik, zoals ik het zo complimenteus tegen hem zei: 'verliefd werd op elke josti die aardig deed tegen me'. :D
Maar goed, we zijn 8,5 jaar verder dus het was toch wel echt. ;)

Mijn lijstje van vandaag:
O: Brinta
T: geen wegens late O
L: 1 bh kipfilet m komkommer, 1 bh 30+ geitenkaas, 1 bh pindakaas
T: paar slokken bananen-milkshake, 3 frietjes, aardbei-banaan smoothie
T: kwark m blauwe bessen
D: Jamie's waanzinnge kipsalade. En die kan ik echt aanraden! :9 (p 30 van het 15 minute boek)
S: Jillian level 3
T: Yoghurt met beetje cruesli/muesli
pi_127047120
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe juicht toe
Echt? :o

DP, ik wist helemaal niet dat jouw fb zo'n adonis was!
pi_127047192
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Overkomt me zelden.
Ik heb gewoon een (ver)groot hart B-). Nu ff snel de hardloopschoenen aan en proberen de volgende les te tackelen zodat ik morgenochtend niet hoef *O*.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2013 22:42:14 ]
pi_127047211
Het sporten kind! Het sporten!

Heb ik nooit zijn fysiek bekwijld bij jou? Mgihgihg, vast meer gefocussed op dat ander stuk fysiek :D

Ik ben een beetje in-lust momenteel :')
  zondag 26 mei 2013 @ 22:48:14 #207
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_127047523
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik doe een andere dus kan je hier niet bij helpen. Bij de 30day shred is het 10 dagen level 1, 10 dagen level 2, 10 dagen level 3.

Dit vind ik in een review:

[..]

Klinkt dat logisch dan? 4 dagen phase 1, 1 dag cardio en dat dan een maand lang en dan door met de volgende phase?
Het is wel weer meer informatie zo.
De logica van de opbouw kan ik hiermee volgen, snap alleen het 90 dagen stuk nog niet.

Op deze manier kom ik - afhankelijk van redenering - op 60 dagen (5 dagen over 12 dvd's) of 84 dagen (als de rustdagen ook meetellen).
It was delicious.
pi_127047536
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het sporten kind! Het sporten!

Heb ik nooit zijn fysiek bekwijld bij jou? Mgihgihg, vast meer gefocussed op dat ander stuk fysiek :D

Ik ben een beetje in-lust momenteel :')

Ik ging al bijna schelden of je me in een rolstoel wilde hebben :@

En ja, dat stukje rock harde fysiek heb je tot in den treure bekwijld. Bij wijze van spreken dan. Dat andere ben ik nooit bij.
  zondag 26 mei 2013 @ 22:49:35 #209
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127047579
Uitmuntende pun V _O-
Spoilers!
  zondag 26 mei 2013 @ 22:49:54 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127047596
quote:
14s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:48 schreef Sometimes het volgende:

[..]

De logica van de opbouw kan ik hiermee volgen, snap alleen het 90 dagen stuk nog niet.

Op deze manier kom ik - afhankelijk van redenering - op 60 dagen (5 dagen over 12 dvd's) of 84 dagen (als de rustdagen ook meetellen).
ik googlede op 'how does Jillian 90 days work' en toen was dit de eerste hit. Maar er waren gemoeg reviews dus mss kan je nog meer vinden.
pi_127047645
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Uitmuntende pun V _O-

O+ Wijn O+
  zondag 26 mei 2013 @ 22:52:59 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127047757
quote:
14s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:48 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Zie hier, zo vind ik het wel logisch: http://www.jillianmichael(...)cs/workout-dvds.html

Elke phase 4 workout dvd's plus 1 cardio dvd. Elke maand (30 dagen) dus 4 dvd's, 1 voor elke week, warin je dus 4 dagen de workout doet en 1 dag de cardio.
  zondag 26 mei 2013 @ 22:55:58 #213
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_127047930
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zie hier, zo vind ik het wel logisch: http://www.jillianmichael(...)cs/workout-dvds.html

Elke phase 4 workout dvd's plus 1 cardio dvd. Elke maand (30 dagen) dus 4 dvd's, 1 voor elke week, warin je dus 4 dagen de workout doet en 1 dag de cardio.
Op die pagina was ik ook geweest, maar dat zinnetje had ik gemist.

Thanks!
It was delicious.
  zondag 26 mei 2013 @ 22:58:33 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127048102
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:55 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Op die pagina was ik ook geweest, maar dat zinnetje had ik gemist.

Thanks!
Ja, dat haalde ik daar idd ook niet zo snel vanaf, maar dat komt dus uit die review. Zo gecombineerd klopt het ineens wel. Succes, ik ben benieuwd! :Y
  zondag 26 mei 2013 @ 23:02:42 #215
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127048320
Ik ga maar eens doen wat mijn hond ook deed zojuist :Y
pi_127049692
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:14 schreef Mokkels het volgende:
Haha oke! Misschien kom ik je dan nog wel eens tegen. :P Maar ik zou je dan niet herkennen natuurlijk..
Ik ben er dinsdagochtend om 8 uur :7
Ik wil als vaste trainingsdagen dinsdag, vrijdag en zondag aanhouden. Maar niet allemaal om 8 uur hoor :D
pi_127049736
quote:
10s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:02 schreef Qwea het volgende:
Ik hoop dat het antwoord slapen is, want voor de rest visualiseer ik allemaal dingen die je maar niet moet doen.
  zondag 26 mei 2013 @ 23:30:46 #218
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127049811
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hoop dat het antwoord slapen is, want voor de rest visualiseer ik allemaal dingen die je maar niet moet doen.

Looks like it :+
pi_127049866
Awwww O+

Zo, tweede nachtje van de vier. Eens kijken wat ik vannacht weer kan doen om mezelf te vermaken.
  zondag 26 mei 2013 @ 23:32:06 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127049895
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D Is het iets met slobberen aan je eigen kruis? Daar moest ik nml wel aan denken. :')
pi_127049927
quote:
10s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:02 schreef Qwea het volgende:
Ik zag even voor me hoe je in een vijver zou springen of, erger nog, je eigen kots zou recyclen :@.

Net 2x8 minuten gelopen!! *O*. De laatste minuut was hel, maar toen kwam toevallig dit nummer langs:

It’s a feeling that you get in your lungs when you run
But you running out of the air and your breath won’t come
And you're wheezing gotta keep a movin’
Fined an extra unh and push your way through it

I’ve had bad habits but I dropped ‘em, I dropped ‘em
I’ve had opponents but I knocked them out
I climbed the highest mountains
I swam the coldest seas
There ain’t nothing I’ve faced that’s been to much for me

Toen moest ik nog wel ff door *O*.
pi_127049963
Ok ik ben niet de enige dirty mind _O-.
  zondag 26 mei 2013 @ 23:36:45 #223
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127050109
quote:
10s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok ik ben niet de enige dirty mind _O-.
Ik moest lachen :D
pi_127050126
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:32 schreef Brighteyes het volgende:

:D Is het iets met slobberen aan je eigen kruis? Daar moest ik nml wel aan denken. :')
Ja :') Of tegen een been op rijden.
  zondag 26 mei 2013 @ 23:39:06 #225
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127050216
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:N dat doet hij niet. Dat van dat been, dat kruis wel :')
  zondag 26 mei 2013 @ 23:39:14 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127050224
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D Ik zie d'r al helemaal zitten tegen MM aan! _O-

Clums! Heldin! _O_
pi_127050226
Mooi beesie!
pi_127050261
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Clums! Heldin! _O_
Je weet het hč, je bent m'n voorbeeld O+.
  zondag 26 mei 2013 @ 23:41:48 #229
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127050328
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Clums! Heldin! _O_
Ja tegen zijn 3de been ja :')

Goed nr clums!

Nou, oma taait af :W weltrusten
pi_127050485
Slaap lekker, Qwea :W
pi_127050907
Isa, op cracked.com staan veel geinige artikelen, tegen de nachtverveling.

Ik ga Q's voorbeeld volgen, slaap lekker allemaal en succes met de nachtuurtjes Isa!
pi_127051680
Ik gebruik stumbleupon.com om mezelf te vermaken 8-) En dan kom je ook vaak op cracked.com terecht :Y
  Licht Ontvlambaar maandag 27 mei 2013 @ 00:48:13 #233
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_127052884
Clumsy, ik kom van de week vertellen hoe vandaag verlopen is... Nu moehoe en fijn slapen ;)
  maandag 27 mei 2013 @ 08:25:42 #234
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127056035
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:17 schreef Isabeau het volgende:
Tink, ook je rust nemen hč! Dat koopcontract dat komt er, maak je daar niet druk over en je hebt ook nog energie nodig voor de verhuizing ;) Niet steeds jezelf voorbij lopen :* Ik neem vaak warm eten mee naar mijn werk en warm het dan op in de magnetron; het is al heel wat dat er één staat!
Ik weet het, ik weet het, maar ik ben niet zo goed in mezelf niet voorbij lopen. Deze week heb ik ook alweer een uurtje of 44 aan werken ingepland en eigenlijk is dat naast sporten en aankomende zaterdag een personeelsuitje naar Movieworld en zondag SamenloopVoorHoop een beetje veel..

Ik kijk wel hoe ver ik kom.

En dat koopcontract moet gewoon geregeld zijn voor canada en dat is al over een maand en 2 dagen! En ook daar moet ik nog heel veel voor uitzoeken en regelen. Ik bedoel, we hebben de Lonely Planet nog niet eens! [/stressgedoe]

quote:
10s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:08 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

*heimwee*
+1! Wij zouden naar Cork verhuizen tot vriendjelief daar de stekker uittrok. Uiteindelijk won de liefde voor hem het van de liefde voor Ierland, maar soms mis ik het zo ontzettend hard... Tijd voor een kort tripje, maar eerst Canada en huis enzo. Denk dat het rond kerst een romantisch huisje op het platteland wordt ofzo :) Dagje shoppen in Dublin erbij...hmm!

quote:
Ja! Die fase heeft bij mij echt jaren geduurd. Elke malloot die uberhaupt bereid was me een beetje aandacht te geven was goed genoeg... Daar ben ik inmiddels wel klaar mee, maar toen ik niet lekker in mijn vel zat, was ik echt niet kieskeurig.

quote:
11s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm... 8 km in November? Ziet er wel heel cool uit...

http://www.istanbulmarathon.org/marathon-information/galery.aspx

Dieetclubloopje? B-).
Als ik voor november nog kan leren hardlopen :Y Anders ga ik wel mee om te supporteren! *O*
  Moderator maandag 27 mei 2013 @ 08:45:43 #235
5428 crew  miss_sly
pi_127056286
Goedemorgen!
Schade van de vakantie: 1,3 kilo. Dat is te overzien. Nu in het gareel, deze kilo's eraf en dan nog wat meer! Ik heb er zin in!

Lijstje:
O: zwarte koffie, magere yoghurt met cruesli en halve banaan, glaasje verse jus
T: 2 mandarijntjes
L: pompoensoep en een volkomen boterham
T: cracker met roomkaas
D: nasi
T: stukje kaas
  Moderator maandag 27 mei 2013 @ 08:48:58 #236
5428 crew  miss_sly
pi_127056344
Tink, ik heb het door de vakantie gemist, maar wat is er met het koopcontract? Is er nog niets getekend?
  maandag 27 mei 2013 @ 08:58:43 #237
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127056521
Boh, ontbijten met 50gr kwark en 150gr yoghurt is zoveel beter dan 200gr yoghurt :o
  maandag 27 mei 2013 @ 09:50:52 #238
217702 Lonaa
Honger!
pi_127057486
Goeiemorgen. :W

Ik twijfel al een paar dagen om me aan te melden bij een sportschool...
pi_127057582
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 08:25 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik weet het, ik weet het, maar ik ben niet zo goed in mezelf niet voorbij lopen. Deze week heb ik ook alweer een uurtje of 44 aan werken ingepland en eigenlijk is dat naast sporten en aankomende zaterdag een personeelsuitje naar Movieworld en zondag SamenloopVoorHoop een beetje veel..

Ik kijk wel hoe ver ik kom.

En dat koopcontract moet gewoon geregeld zijn voor canada en dat is al over een maand en 2 dagen! En ook daar moet ik nog heel veel voor uitzoeken en regelen. Ik bedoel, we hebben de Lonely Planet nog niet eens!
Binnen een maand is het écht geregeld dat contract, beloofd! De bank doet er gewoon gemiddeld 3 weken over om de papieren terug te sturen. En Canada komt ook goed! Deze week de LP halen, en zolang hele eerste hotelnacht hebt geregeld kan je zelfs nog in het vliegtuig de planning doen. Ik vlieg over 5 weken naar Maleisiė en moet me ook nog inlezen :D.

quote:
Ja! Die fase heeft bij mij echt jaren geduurd. Elke malloot die uberhaupt bereid was me een beetje aandacht te geven was goed genoeg... Daar ben ik inmiddels wel klaar mee, maar toen ik niet lekker in mijn vel zat, was ik echt niet kieskeurig.

Oh mooi, het ligt niet aan mij alleen :'). Ik zit nu al op werk het jammer te vinden dat Mc... ehm... McLovely (?) er niet is.

quote:
Als ik voor november nog kan leren hardlopen :Y Anders ga ik wel mee om te supporteren! *O*
Ik heb gisteren soort van besloten dat ik ga, dus leuk!! :D.
  maandag 27 mei 2013 @ 13:24:56 #240
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127063243
Vanavond worden het noodles en een broodje kipsatesalade. Voor woensdag zorg ik dat ik iets fatsoenlijks bij me heb. Al is het maar een salade van thuis met wat koude pasta en tonijn ofzo, hier word ik niet blij van. En ik weet ook wel dat dat komt door slecht plannen, maar mijn hoofd zit zo ontzettend vol... Geen excuus, wel een verklaring.
  maandag 27 mei 2013 @ 13:29:49 #241
217702 Lonaa
Honger!
pi_127063425
O: 2 volkoren boterhammen met leverpastei. 1 roggebrood met kaas.
T: mandarijn
L: 2 volkoren boterhammen met leverpastei
S: Fietsen en nog meer fietsen
T: Appel
D: Aardappels, veel groente, vlees. Denk ik.
pi_127063705
quote:
2s.gif Op maandag 27 mei 2013 09:50 schreef Lonaa het volgende:
Goeiemorgen. :W

Ik twijfel al een paar dagen om me aan te melden bij een sportschool...
:W
Wat houd je tegen?

Lijstje

O: 200 gr kwark met banaan, halve mango, beetje cruesli en lijnzaad
T: rijstewafel
L: tosti
T: weet ik nog niet
D: mie met roerbakgroente en kip
T: ?

Donderdag naar de fysiotherapeut en het ziekenhuis. Hopelijk groen licht om weer langzaamaan te mogen sporten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 27 mei 2013 @ 13:41:47 #243
217702 Lonaa
Honger!
pi_127063826
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 13:38 schreef Vicky het volgende:

[..]

:W
Wat houd je tegen?

Lijstje

O: 200 gr kwark met banaan, halve mango, beetje cruesli en lijnzaad
T: rijstewafel
L: tosti
T: weet ik nog niet
D: mie met roerbakgroente en kip

Donderdag naar de fysiotherapeut en het ziekenhuis. Hopelijk groen licht om weer langzaamaan te mogen sporten.
Tja, geld, angst om motivatie te verliezen (ooh, 20 minuten fietsen om erheen te gaan, laat maar) en dan zonde van het geld. Maar misschien moet ik t gewoon doen.
pi_127063985
quote:
2s.gif Op maandag 27 mei 2013 13:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Tja, geld, angst om motivatie te verliezen (ooh, 20 minuten fietsen om erheen te gaan, laat maar) en dan zonde van het geld. Maar misschien moet ik t gewoon doen.
hmm ik snap .

Ik zeg gewoob doeb!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_127064414
Het is inderdaad zonde van het geld als je niet gaat Lona, maar dat is een goede reden om daadwerkelijk te gaan nadat je je hebt ingeschreven! Ik zeg ook doen! :)
pi_127065797
quote:
2s.gif Op maandag 27 mei 2013 13:41 schreef Lonaa het volgende:

Mijn ervaringen met 20 minuten naar de sportschool fietsen zijn slecht :@ Zeker na het sporten heb ik helemaal geen zin meer om zo'n eind te fietsen. Er heen kan je jezelf nog wijs maken dat het de warming up is. Eigenlijk toch best idioot, want het is + 40 min extra beweging per keer *) (en 40 min extra tijd dat je van huis bent...). Sportschool sponsoren is zonde van je geld idd. Maar als je het echt leuk vindt dan ga je wel! :Y

Mijn spierpijn valt me vandaag reuze mee, dus mijn sportkleren gaan mee in de tas vannacht voor morgen ochtend. Dan kan ik direct vanaf mijn werk gaan sporten. En deze sportschool zit naast het station en laat ik nou net op en neer naar mijn werk reizen met de trein :7

Wat een heerlijk zonnetje buiten hč 8-) (in Drenthe dan dus).
pi_127065941
Lijstje:
O1: glas melk
S: 5 km hardlopen
O: 150 ml kwark
L: bruine pistolet met kaas + boterham met sandwichspread
T: meloen, appel
D: wraps met groente en gehakt

Nog bedankt voor de tips voor het hardlopen. Ik plak nu een pleister op en heb geen last meer van blaren :)

Ander vraagje: vaak heb ik trek als ik in de trein zit vanaf mijn werk. Dan eet ik een sultana vaak omdat dat makkelijk is. Maar ja, daar zitten best veel suikers in. Iemand nog tips voor iets alternatiefs wat ook vult (nootjes een idee)?

Ik heb ervaring met sportscholen die ver weg zijn om te fietsen. Dat doe je even en daarna verwatert het. Dus liever een sportschool dichter in de buurt (als die er is dan). Of neem een 10 rittenkaart.
pi_127065942
In Rijswijk ook Isa :)

Ik ga met de auto naar de sportschool :@
Komt omdat ik eersr mijn grote kind op school af moet zetren en als ik dan met de fiets naar sportschool ga kom ik te laat voor de les
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_127066103
Als ik al die auto's bij de sportschool zie dan denk ik daar een beetje neerbuigend over, want ģk kom op de fiets *) Maar de waarheid is, ik zou ook met de auto gaan als ik een auto had _O-

Fleurr, is gewoon een boterham geen idee?
pi_127066166
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 14:46 schreef Isabeau het volgende:
Als ik al die auto's bij de sportschool zie dan denk ik daar een beetje neerbuigend over, want ģk kom op de fiets *) Maar de waarheid is, ik zou ook met de auto gaan als ik een auto had _O-

Fleurr, is gewoon een boterham geen idee?
_O- :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_127066254
Ik eet bij ontbijt en lunch al brood. Voor de afwisseling dacht ik een keer geen brood?
pi_127066332
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 14:50 schreef Fleurr het volgende:
Ik eet bij ontbijt en lunch al brood. Voor de afwisseling dacht ik een keer geen brood?
Zit wat in. Ik neem wel eens een gekookt eitje mee en meestal heb ik fruit + zuivel als tweede tussendoortje. Alleen eet ik dat dan op mijn werk vlak voor ik klaar ben en niet in de trein.
pi_127066335
Cracker? rijstewafel? Druifjes?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 27 mei 2013 @ 14:54:07 #254
217702 Lonaa
Honger!
pi_127066362
Punt is:
Die die 20 minuten weg is, daar zit mijn vriendinnetje ook. Die heeft motivatieprobleem, dus die wil samen. Naja, fine.
Er zit er ook 1 op nog geen 2 km afstand...

De ervaring van eerder was dat ik met mijn ex zou sportscholen. Dat heb ik 2 maanden trouw gedaan (ook 5 minuten fietsen... we gingen altijd met de auto. :X :X :X )

Ik heb wel extra motivatie. Net in het ziekenhuis geweest ter controle op de nierpoli. Bloed is prima, urine is prima. Cholesterol is prima. Hartslag is oke. Bloeddruk is wat hoog (ik vind 150 over 85 best hoog, eigenlijk) en ik moest op de weegschaal.
Sinds mijn laatste bezoek een half jaar geleden ben ik 10 kg aangekomen. Godverdomme.
Ik troost me dan maar met de gedachte dat ik in dat half jaar wel gestopt ben met roken. Maar toch. ;(

Daarna naar huis gefietst, gefrustreerd en alles. Ruim 2 km. In 6 minuten. Lekker puh.
  maandag 27 mei 2013 @ 14:54:46 #255
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127066391
Burgerking gegeten. Ben gelijk misselijk :') ik prefereer gezond de volgende keer. Nu maar aan het fietsen, is toch weer 3 tot 400 kcal. Niet dat dat in de buurt komt van patatjes en een tendercrisp, maar toch :')

Hoop dat het niet te veel schade doet voor m'n gewicht. Was net weer op het gewicht van 1,5e week gelee :')
pi_127066535
Ik sport alleen. Heb ondertussen genoeg mensen leren kennen op de sportschool. Wil niet afhankelijk zijn van anderen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_127067575
Ik had net een selectiegesprek voor een master en was zo zenuwachtig. Ik heb alleen ontbeten. En nu heb ik een slecht gevoel eraan over gehouden en heb ik nog geen trek :'(
  maandag 27 mei 2013 @ 16:42:30 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127070711
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 15:25 schreef BananaPancake het volgende:
Ik had net een selectiegesprek voor een master en was zo zenuwachtig. Ik heb alleen ontbeten. En nu heb ik een slecht gevoel eraan over gehouden en heb ik nog geen trek :'(
:o -O- 't Is niet helemaal jouw week he... Maar mss valt het toch wel mee joh! :Y En dan nu even eten! :Y

Ik heb net gewoon komkommertjes en een paprika gesneden voor tijdens de vlucht vannacht. :') Fuck dat ijsje midden in de nacht, I'm in the zone! 8-) *O* Gewichtjes zitten in de koffer en al mijn sportspul, ik laat me deze keer niet van de wijs brengen. :N

Ik twijfel alleen enorm over het avondeten. Taxi komt om 18 uur en ik had bedacht dat ik dan om half 6 nog snel een bordje veldsla-stamppot zou eten, maar vooralsnog moet ik er nog even niet aan denken. Maar ja, het alternatief is wachten tot er anderhalf uur na take off iets geserveerd word, 22.30 dus, dat is ook niet echt een optie. :')
  maandag 27 mei 2013 @ 16:48:00 #259
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127070903
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 16:42 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:o -O- 't Is niet helemaal jouw week he... Maar mss valt het toch wel mee joh! :Y En dan nu even eten! :Y

Ik heb net gewoon komkommertjes en een paprika gesneden voor tijdens de vlucht vannacht. :') Fuck dat ijsje midden in de nacht, I'm in the zone! 8-) *O* Gewichtjes zitten in de koffer en al mijn sportspul, ik laat me deze keer niet van de wijs brengen. :N

Ik twijfel alleen enorm over het avondeten. Taxi komt om 18 uur en ik had bedacht dat ik dan om half 6 nog snel een bordje veldsla-stamppot zou eten, maar vooralsnog moet ik er nog even niet aan denken. Maar ja, het alternatief is wachten tot er anderhalf uur na take off iets geserveerd word, 22.30 dus, dat is ook niet echt een optie. :')
Wrap met roomkaas, sla en met rauwkost met zalm en meenemen?

Goed bezig trouwens. Fijn dat mensen plannen
Zonder dat lukt het bijna niet.
  maandag 27 mei 2013 @ 17:50:34 #260
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127073021
Brrt, die noodles zijn zout! Jammer dat ik alle 'kruiden' er al bij gegooid had, anders had ik er wat minder bij gedaan...

Nu even laten zakken en dan zometeen een broodje. Heb echt geen zin meer om nog langer door te werken, maar het wordt minstens 9 uur vanavond -O-
pi_127073155
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:50 schreef Tink89 het volgende:
Brrt, die noodles zijn zout! Jammer dat ik alle 'kruiden' er al bij gegooid had, anders had ik er wat minder bij gedaan...

Nu even laten zakken en dan zometeen een broodje. Heb echt geen zin meer om nog langer door te werken, maar het wordt minstens 9 uur vanavond -O-
Nog ff doorrammen :*. Denk aan je salarisstrook *O*
pi_127073588
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 15:25 schreef BananaPancake het volgende:
Ik ga juist eten als ik me zo voel :7 Wanneer hoor je of je met de studie kan beginnen?

Beetje een rot dag gehad en ik had me vast veel rotter gevoeld als het ook rotweer was geweest, maar de zon compenseert wel wat. Toch ineens zin in allemaal ongezond avondeten. En om dat gevoel weg te jagen een bos bloemen voor mezelf gekocht O+ Nu chinese kool met kalkoenfilet.
pi_127073616
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ga juist eten als ik me zo voel :7 Wanneer hoor je of je met de studie kan beginnen?

Beetje een rot dag gehad en ik had me vast veel rotter gevoeld als het ook rotweer was geweest, maar de zon compenseert wel wat. Toch ineens zin in allemaal ongezond avondeten. En om dat gevoel weg te jagen een bos bloemen voor mezelf gekocht O+ Nu chinese kool met kalkoenfilet.
Bloempies *O*

Ik heb zo een nare afspraak en ik heb de hele dag een beetje lopen grazen :@ Jammer weer.
pi_127073783
Wat voor nare afspraak, als ik vragen mag, DP?
pi_127073847
Goede vlucht BE
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_127074448
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

begin volgende week gaan ze brieven versturen. Niet al te lang wachten dus :)
pi_127074533
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Bloempies *O*

Ik heb zo een nare afspraak en ik heb de hele dag een beetje lopen grazen :@ Jammer weer.
Grazen als in groenvoer verorberen is heul niet slecht. :P
pi_127074584
Lijstje:

O: Twee volkoren boterhammen met gekookt ei
T: Appel
L: Vier volkoren boterhammen met kipfilet en plakjes komkommer en een beker melk
T: Appel & banaan
S: Fitnessen

D: Nog geen idee, gaat een vriendin straks voor me maken. Maar ik heb alvast hongerrrrr.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ruby88 op 27-05-2013 18:36:30 (Melk vergeten :')) ]
  maandag 27 mei 2013 @ 18:45:26 #269
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127074965
Nog 10 minuten en dan begint m'n afspraak. Duimen jullie even mee dat hij snel afgelopen is?
pi_127075368
*duimt*

(Ook meteen voor die van DP)
  maandag 27 mei 2013 @ 18:58:06 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127075397
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Wrap met roomkaas, sla en met rauwkost met zalm en meenemen?

Goed bezig trouwens. Fijn dat mensen plannen
Zonder dat lukt het bijna niet.
Goed plan! Ga ik onthouden voor de volgende keer. Ik heb nu toch maar gewoon een klein beetje stamppot gegeten voor ik weg ging. :)
  maandag 27 mei 2013 @ 19:03:40 #272
217702 Lonaa
Honger!
pi_127075578
Ik ga zo naar de sportschool. Met of zonder vriendin (idee was met, maar ze zei net of t toch niet morgen kon, of overmorgen. Nou nee dus, ik ga vanavond.)

Lijstje:
O: 2 volkoren boterhammen met leverpastei. 1 roggebrood met kaas.
T: mandarijn
L: 2 volkoren boterhammen met leverpastei
S: Fietsen
D: 80 gram eiermie, wokgarnalen met spinazie, paprika, champignons. :9
S: Fitness 8-)
T: Bakje yoghurt.
pi_127076143
Sterk om niet mee uit te stellen.
  maandag 27 mei 2013 @ 19:23:19 #274
217702 Lonaa
Honger!
pi_127076501
Dank. :)

Ze gaat toch mee. :P
Om 9 uur gaat het los.
pi_127076624
quote:

[..]

Waarom geen flesjes vullen? Zonde van je gewicht!
Weet niet waar je heen gaat, maar dan kun je natuurlijk meer meenemen of shoppen. O+
  maandag 27 mei 2013 @ 19:27:23 #276
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127076713
Ik vraag me iets af :Y

Als je vandaag bv een patatje eet. En je gaat sporten. Vet word omgezet in kcal. Stel je patatje is 400 kcal en je versport 600.. dan heb je dus je patatje er weer af en is er geen schade?

Werkt dat zo? :') Nee zeker?
  maandag 27 mei 2013 @ 19:35:03 #277
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127077095
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:25 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Waarom geen flesjes vullen? Zonde van je gewicht!
Weet niet waar je heen gaat, maar dan kun je natuurlijk meer meenemen of shoppen. O+
Singapore, voor werk, voor maar 4 dagen. ;) Ben zaterdag weer terug, niet veel shoptijd hoewel ik wel precies weet naar welke shops ik ga. *)
Mijn koffer woog 16kg net en ik mag tot 23 gaan. ;) komt wel goed dus. O-)
  maandag 27 mei 2013 @ 19:36:04 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127077143
Lonaa! Wat goed van je! :Y
  maandag 27 mei 2013 @ 19:39:21 #279
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_127077283
quote:
14s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:27 schreef Qwea het volgende:

Als je vandaag bv een patatje eet. En je gaat sporten. Vet word omgezet in kcal. Stel je patatje is 400 kcal en je versport 600.. dan heb je dus je patatje er weer af en is er geen schade?

Ik dacht eigenlijk van wel...
It was delicious.
  maandag 27 mei 2013 @ 19:41:08 #280
217702 Lonaa
Honger!
pi_127077375
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
Lonaa! Wat goed van je! :Y
Dankje!

Ik zit wel enorm te twijfelen tussen een onbeperkt sportenabo, of zo 1 met groepslessen erbij voor 4 euro extra.

Ik hou niet zo van groepslessen, maar misschien wel met 20 kg eraf.
  maandag 27 mei 2013 @ 19:41:50 #281
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127077422
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:39 schreef Sometimes het volgende:

[..]

ow god dat zo mooi zijn!
pi_127077484
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:39 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Alleen valt het altijd weer tegen hoe lang je moet sporten om dat te verbranden.
pi_127077874
O: Yoghurt met aardbeien
T: Nog meer aardbeien
L: Soep met balletjes, 2 sneden met kaas en 1 snede met choco
T: banaan
D: Rijst met kip en groenten
T: Perzik
S: 45 km gefietst en wat lichte sportoefeningen

Wat doen jullie wanneer je gaat dineren bij familie en je al weet dat het een uitgebreid 3 gangen menu is? Minder eten door de dag? Minder eten tijdens het diner? Gaan sporten?
  maandag 27 mei 2013 @ 19:53:21 #284
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127078024
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Alleen valt het altijd weer tegen hoe lang je moet sporten om dat te verbranden.
Heb vandaag met fietsen en lopen al 500kcal verbrand. Ga nu voor soberso nog eens 150
pi_127078342
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

Heb vandaag met fietsen en lopen al 500kcal verbrand. Ga nu voor soberso nog eens 150
Dan moet je toch flinke afstanden gefietst en gelopen hebben.
  maandag 27 mei 2013 @ 20:49:06 #286
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127081229
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan moet je toch flinke afstanden gefietst en gelopen hebben.
1:19 k/m gelopen in 13 min en 13 seconden = 80 kcal
10.23 k/m gefietst in 28 min en 6 sec = 306 kcal
1.11 k/m gelopen in 14 min en 5 sec = 74 kcal
10.14 k/m gefietst in 32 min en 3 sec = 298 kcal

Maakt volgens runkeeper 758 kcal. Is toch weer die tendercrisp :D

Heb vandaag 1937 inc die tendercrisp en de patatjes gegeten, min die 758 = 1176 kcal *O*
pi_127081976
Netjes Q!

Ik zit as we speak te knagen op m'n laatste mini-bounty. De rest van de (volle) zak heb ik uitgepakt en weggegooid. Zonde, maar dat zal me leren die meuk in huis te halen.
pi_127082123
quote:
14s.gif Op maandag 27 mei 2013 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Netjes Q!

Ik zit as we speak te knagen op m'n laatste mini-bounty. De rest van de (volle) zak heb ik uitgepakt en weggegooid. Zonde, maar dat zal me leren die meuk in huis te halen.
Hahahaha flashbacks van chipszakken leegschudden in de plee :D
pi_127082211
Echt reep voor reep staan uitpakken zodat ik ze er niet later uit zou vissen he :').

Voel je je soms ook een parodie op jezelf? :D
pi_127084402
quote:
2s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dankje!

Ik zit wel enorm te twijfelen tussen een onbeperkt sportenabo, of zo 1 met groepslessen erbij voor 4 euro extra.

Ik hou niet zo van groepslessen, maar misschien wel met 20 kg eraf.
Bij basic fit of niet? Daar kost dat namelijk ook 4 euro meer. Maar je kunt het altijd verhogen he. En ik zou wel van die man 3 lessen mogen proberen. Misschien dat dat dan handiger is! :)
pi_127084494
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Singapore, voor werk, voor maar 4 dagen. ;) Ben zaterdag weer terug, niet veel shoptijd hoewel ik wel precies weet naar welke shops ik ga. *)
Mijn koffer woog 16kg net en ik mag tot 23 gaan. ;) komt wel goed dus. O-)
Ah, ja dan zou ik ook niet moeilijk doen. :P

Heel veel plezier! Ook al is het voor je werk.. ik ben jaloers! O+
  Licht Ontvlambaar maandag 27 mei 2013 @ 22:27:11 #292
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_127087808
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 23:55 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Vertel eens voor de niet-katholieken hoe het allemaal in zijn werk gaat, zo'n happening :@. Want volgens mij is het voor de kinderen echt een enorm feest :o.

Beloofd is beloofd... In het kort ( :') ) gaat het op de dag zelf bij ons ongeveer als volgt:

's ochtend begint het met de mooie jurk aantrekken en haren leuk doen. Wij werden om vijf voor negen verwacht voor de foto's. Om twintig voor tien weer bij school om van daaruit onder begeleiding van de harmonie naar de kerk te lopen.

In de kerk volgt de mis het standaard stramien, maar alle kinderen hebben een eigen taakje. Dat loopt uiteen van een stukje voorlezen, helpen bij het 'dekken van de tafel' of in Isa's geval een couplet solo zingen O+
Met 43 communiecantjes duurt zo'n mis wel anderhalf uur...

Na de mis voor de kerk nog ballonnen opgelaten en door de harmonie het lang zal ze leven. En dan gaat iedereen richting huis of zaaltje. Wij gewoon naar huis, lunch met directe familie en wat goede vrienden. Een hele mooie en lekkere taart (croquembouche, da's een taart die bestaat uit soesjes aan elkaar geplakt met caramel)

En dan is het feest, bij ons een groot feest want zo vaak organiseren we geen feest. Dus de dubbele oprit overkapt met tenten, heel veel vrienden over de vloer. 150 cakepops, 300 soesjes, mini gehaktballetjes en wat zoutjes. Een mega goede witte wijn en voor de kinderen caprisunne, spekjes, snoepjes en zakjes chips.

Vaak wordt er een buffet geregeld, maar wij zijn veel te verwend wat eten betreft... Dus zelf gekookt voor pakweg 50 personen: kip met satesaus, sajoerboontjes, stokbrood, atjar en kroepoek. Heel veel werk, maar het feit dat mensen twee soms wel drie keer terugkwamen en het geheel schoon op gegaan is, zegt heel veel *)

Zo rond tien uur was echt iedereen weg en is Isa zo'n tien seconde nadat ze in bed is gaan liggen in slaap gevallen. Een moe maar übergelukkig kind O+

Zo ongeveer dus ;)
pi_127088661
quote:

[..]

Deze had ik gemist :o Nee niet echt denk. Heb mezelf wel gedwongen weer te gaan eten ja. Nu hopen op toch een goede uitslag!
pi_127089652
quote:
14s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:27 schreef Qwea het volgende:

Ja hoor, dat werkt zo. Daarom is het ook slim om naast het afvallen te sporten want dan kun je beter eten en heb je minder te maken met spierafbraak bijv.

Alleen dat "vet wordt omgezet in kcal" klopt niet. energie=energie en of dat nu uit vet of uit koolhydraten komt is niet zo heel relevant. Wel verschilt de energiedichtheid 400kcal is 70 gram pindakaas, maar ook 1200 gram broccoli. En raad eens wat beter vult ;)
pi_127089950
De pindakaas natuurlijk! :Y
pi_127090312
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:50 schreef Serieliefhebber het volgende:
O: Yoghurt met aardbeien
T: Nog meer aardbeien
L: Soep met balletjes, 2 sneden met kaas en 1 snede met choco
T: banaan
D: Rijst met kip en groenten
T: Perzik
S: 45 km gefietst en wat lichte sportoefeningen

Wat doen jullie wanneer je gaat dineren bij familie en je al weet dat het een uitgebreid 3 gangen menu is? Minder eten door de dag? Minder eten tijdens het diner? Gaan sporten?
Wat ik doe is overdag minder eten of minder eten bij het diner en veel kletsen. Door het kletsen eet je ook minder is mijn ervaring ;). Of de dag erna rustig aan doen. En gaan sporten is altijd een goed idee ;)

En bedankt voor de tips voor de trein terug. Ik doe wel iets van een eitje (gelukkig ga ik niet de hele week met de trein :D )
pi_127091038
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 23:06 schreef Fleurr het volgende:

Wat ik doe is overdag minder eten of minder eten bij het diner en veel kletsen. Door het kletsen eet je ook minder is mijn ervaring ;). Of de dag erna rustig aan doen. En gaan sporten is altijd een goed idee ;)
Jaaaaa, gewoon heel langzaam eten en heel veel kletsen :Y Dan valt het niet op dat je niet zo veel eet.

Klinkt als een super leuke dag voor Isa, Sjeen. En al dat eten zelf gemaakt, wąt een werk joh! Maar wel veel lekkerder dan van een cateraar :Y

Clumsy, voordeel van een partner die van snoepen houdt is wel dat als we iets in huis hebben, ik het aan hem kan geven met de vraag het op te eten als ik op bed lig *) Scheelt eten weg gooien.
pi_127091306
In een ver verleden heb ik een keer twee zakken chips naar de kelder gebracht en tegen de achterste muur gegooid zodat ik er niet bij kon (kelder lag boordevol). Ik heb iets tegen voedsel weg gooien :') Vervolgens tijdens een (vr)eetbui over al die zooi geklommen om bij de chips te komen :@ Weggooien is blijkbaar een beter idee.
pi_127092440
Klinkt als een hele leuke dag, Sjeen!

Wat echt stom is, is dat ik al weken stil sta. Volgens mij eet ik best keurig en ik sport er enthousiast bij (ik fitness vijf keer per week en ik fiets er een hoop bij), maar de weegschaal heeft het niet door. Wel positief is dat ik mezelf er toch wel merkbaar beter door voel (fitter, minder piekeren, enz.). Maar toch, een beetje erkenning van zo'n weegschaal...
pi_127092822
Je kan ook je taille opmeten, Ruby en kijken of daar wel vooruitgang in zit :Y
pi_127092828
En vol! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')