SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:
Bodem? Voor de taart bedoel je?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:35 schreef Isabeau het volgende:
Jammer dat je geen bodem mag maken, Qwea
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben nog steeds aan het bijkomen van 9 dagen nauwelijks groente. Geloof dat ik verslaafd ben er aan. Op die boot was het eten heel Duits zeg maar, elke keer een paar stukjes wortel, erwt of zo'n mix van wortel, brocoli en bloemkool. Ik miste het echt heel erg
Was wel grappig, we bleken allemaal andere verslavingen te hebben. Mijn schoonouders en zwager gooiden overal ladingen met zout doorheen zonder vooraf te proeven. Vriend ging ook mee doen om een of andere reden. Zwager werd "ziek" omdat ie te weinig suiker binnenkreeg dus die begon zijn dagen met een paar glazen colaSchoonmoeder was 2,5 kilo afgevallen! Maar goed, die gooit ook elke avond 3/4 pakje blue band bij haar varkensvlees en smeert een blikje smeerpate op een cracker.
Te weinig details. Je moet het beeld nog wat inkleuren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goed zo Vanyel
Gedeeld leed is halve smart
Ik ontbijt ook altijd met frisquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo mensen, verbaas je eens even over de bizarre eetgewoonten van mijn schoonfamilie! Ik moet vermaakt worden ja
wat? Why?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ontbijt ook altijd met fris![]()
Vroeger jus uit pak, 7-up, cola, whatever... tegenwoordig light zooi.
Was ze niet gewoon in de war met dr bakje jamquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:40 schreef Zeester het volgende:
Lucky, ik ben blij dat je terug bent! Klinkt inderdaad niet gezond. Ik ga me langzamerhand ook steeds meer over andermans eetgewoonten verbazen. Op mijn werk verkopen we ontbijtjes, krijg je een croissantje, toast, eitje, bakje yoghurt met cruesli, jammetje, botertje. Zag ik een vrouw dat botertje in d'r yoghurt gooien, roeren en opeten. NOUJA ZEG
!
Ik moet zeggen dat ik me doodongelukkig had gevoeld als ik zo weinig groente zou krijgenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo mensen, verbaas je eens even over de bizarre eetgewoonten van mijn schoonfamilie! Ik moet vermaakt worden ja
Omdat ik geen melk lust, milk en fruit enzo ook niet graag en water ik de rest vd dag al drink. Koffie drink ik niet en thee amper.quote:
SPOILER: lang verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, Lief Dagboek dan maar![]()
Voor de mensen die het verhaal niet kennen: ik ben 9 dagen op een Donau cruise geweest met mijn schoonvader, schoonmoeder, zwager en vriend. Dit was de laatste wens van mijn schoonvader, die kanker heeft en terminaal is.Nou, dat klinkt wel heftig zeg! Je kunt zeker wel een vakantie gebruiken om bij te komen van dezeSPOILER: lang verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! Knap dat je het vol gehouden hebt.
(En als ik dit lees ben ik spontaan super blij met m'n single status)
We zaten op de terugreis gelukkig samen in de auto en hebben inderdaad al een plan gemaakt voor de zomervakantiequote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:09 schreef Zeester het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt wel heftig zeg! Je kunt zeker wel een vakantie gebruiken om bij te komen van deze!! Knap dat je het vol gehouden hebt.
(En als ik dit lees ben ik spontaan super blij met m'n single status)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, wat een lange verhalen vandaag hier. Ik moest het even kwijt...K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Positieve stress en cake popsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:02 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb positieve stress... Sta cake pops te bakken voor zondag
dat was ik! fok! heeft problemen met de umlaut in m'n usernaam....quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
Voor de dame die me net Pm't, ik kan niet terug dm-en. Er is iets met je usersname.
Tx voor de tip! Ik heb er idd ook een paar van, maar dat van Amazon wist ik niet
ja, en ik wist zo gauw even niet hoe je het schreef.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat was ik! fok! heeft problemen met de umlaut in m'n usernaam....
Pasta saus maken van de roomkaas, zalm en courgette met de verse tagliatelle? Weet niet of die roomkaas super vet is, want dan is het misschien iets te vet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:38 schreef Tink89 het volgende:
Hmmz, ik zoek inspiratie.
In mijn kast ligt o.a.:
- lactosevrije fetakaas.
- kip
- eieren
- wokgroentemix (wortel, courgette, broccoli enz.)
- twee courgettes
- grote zoete aardappel
- +- 200 gr. rosevalaardappeltjes
- gekruide aardappelpartjes
- verse tagliatella
- zalm
- gehakt
- couscous
- rijst
- bladerdeeg
- lactosevrije roomkaas
Iemand suggesties voor een gezond avondmaaltje?
Het is de enige lactosevrije roomkaas die er is, MinusL heet het...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:41 schreef Zeester het volgende:
[..]
Pasta saus maken van de roomkaas, zalm en courgette met de verse tagliatelle? Weet niet of die roomkaas super vet is, want dan is het misschien iets te vet.
Had al gepost daar jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn kastje met kookboeken eens uitgemest. Er stond zoveel meuk in waar ik nooit in keek!Op naar de kringloopwinkel morgen.
Nu heb ik een stapel met inspiratie voor de wat meer bijzondere momenten en een zutje met boeken met dingen die altijd wel kunnen.
Sorry Tink. Ik kwam ook niet verder dan dat. Ik kan heel goed recepten opvolgen, maar verzinnen kan ik niet.
Is er niet ook een topic in CUL waar je dit soort dingen kan vragen? Mss dat iemand daar een goed idee heeft?
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:02 schreef Tink89 het volgende:
Het is quiche gewordenDie staat nu in de oven te wachten tot vriendlief straks thuis komt.
Ik heb wel gezondigd met frietjes en een kipcorn. Als straf heeft het universum m'n avond verziektquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:23 schreef Ruby88 het volgende:
Oh, smakelijk! Ik wilde net voorstellen om met de wokgroenten een pastasaus te maken.
Ik ben weer bijgelezen. En intussen (bij het lezen van jullie perikelen) heb ik bedacht vanavond toch maar niet te zondigen met een pizza (overwoog het serieus), maar juist iets gezonds te brouwen met de ingrediėnten uit mijn groentela.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:35 schreef Vicky het volgende:
Super goed bezig BE![]()
Jeutje Clums.. lastige situatie.Dat is heftig zeg! Zou Barretje in actie gekomen zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Nah, heb em niet toegevoegd dus hij ziet niets van mij en ik niet van hem, maar het is raar om op zo'n manier geconfronteerd te worden met iemand wiens bestaan je negeert. En erachter te komen dat ik een halfbroertje en zusje hebquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Clums, wat naar. Kan je hem niet op non-actief ofzo zetten? Dat je hem alleen kunt bekijken als je daar zelf zin in hebt en hij niet om de haverklap voorbij komt?
Ook dat nogquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, heb em niet toegevoegd dus hij ziet niets van mij en ik niet van hem, maar het is raar om op zo'n manier geconfronteerd te worden met iemand wiens bestaan je negeert. En erachter te komen dat ik een halfbroertje en zusje heb.
Iemand postte vorige week een DIYsite over allerlei eten, waaronder granola. En toen moest ik dat maken.quote:
Gheheh..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is heftig zeg! Zou Barretje in actie gekomen zijn?
Het is ook wel een beetje weinig.. Niet zo gek dat je dan snaaitrek krijgt denk ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:26 schreef Serieliefhebber het volgende:
Ik had gisteren snaai trek. Ik wou chips, ijs, chocolade, frieten, hamburger, alles gewoon. Nu er was niets in huis en was te lui om naar de winkel of friettent te rijden. Nu ik heb maar een tosti gegeten en ben naar bed gegaan.
Zo dadelijk naar de winkel, maar eerst goed ontbijten zodat ik heel mijn kar niet vol steek met rotzooi.![]()
Lijstje van gisteren, vandaag weet ik het nog niet.
O: Banaan
T: minigroenten
L: 4 sneden brood met hesp en kaas
D: pasta met scampi en champions
S: 20 km fietsen
T: Tosti
ik heb een aantal uur per week die ik thuis mag invullen en dan is zo'n half uurtje niksen terwijl de oudste zwemt ideaal om dan even snel wat mailtjes weg te werken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Iemand postte vorige week een DIYsite over allerlei eten, waaronder granola. En toen moest ik dat maken.
Zometeen ontdekken of je in de yoghurt ook merkt dat ie net ietsiepietsie eerder uit de oven had gemogen...
Werken in het zwembad is voor mij iets voor badmeesters.
Hoe ontdooi jij vis in de diepvries?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:04 schreef Ruby88 het volgende:
En geen welgemeende excuses voor het posten van die DIY-link.
In mijn diepvries liggen nu trouwens twee stukken zalm te ontdooien voor het avondeten. Iemand tips voor wat ik daarmee zoal kan doen?
Diepvries uit zettenquote:
Jij bent echt stoer!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:57 schreef Brighteyes het volgende:
Adem in! Het wordt vast prachtig allemaal!
Level 3 is pittig maar goed te doen!
Wel alles op moderate level, maar dat hebi bij alle levels gedaan. De tweede 30 days ga ik wel een tandje hoger.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:57 schreef Brighteyes het volgende:
Adem in! Het wordt vast prachtig allemaal!
Level 3 is pittig maar goed te doen!
Wel alles op moderate level, maar dat hebi bij alle levels gedaan. De tweede 30 days ga ik wel een tandje hoger.
Ja goed. Duurde alleen achterlijk langquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:09 schreef douche-eendje het volgende:
Qwea hoe is het gisteren gegaan?![]()
Ik heb hier even een schijt aan het opletten/dieetgedoeweekend ingelast met wijn brie en andere ongezonde rommel. Morgen ga ik weer normaal doen![]()
En verder...
[ afbeelding ]
Maat M gekocht vandaag
Vertel eens voor de niet-katholieken hoe het allemaal in zijn werk gaat, zo'n happeningquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:08 schreef Sjeen het volgende:
Ik zit... Zo maar eens douchen en naar bed, morgen vroeg dag
Heb je bijna 20.000 kcal per dag gegetenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Hier heb ik een emo-eetbui van twee dagen gehad en heb die 5 kilo er volgens mij net zo hard weer aangegeten. Morgen heb ik dus een relaxdagje ingepland, die begint met de zonnebank en eindigt met hardlopen.
Hmm. Gister 4 minibounty's, halve punt taart en patatje oorlog met kipcorn, vandaag ook 4 minibounty's en een swirl. Ik ben al een heel end!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je bijna 20.000 kcal per dag gegeten![]()
![]()
Welnee, valt reuze meequote:Op zondag 26 mei 2013 00:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm. Gister 4 minibounty's, halve punt taart en patatje oorlog met kipcorn, vandaag ook 4 minibounty's en een swirl. Ik ben al een heel end!
ditquote:
Wanneer was de laatste keer?quote:Op zondag 26 mei 2013 10:58 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik zit wel nog steeds te trillen, maar dat kan ook vermoeidheid zijn aangezien ik toch een keer naar bed moet eigenlijk.
Geniet van je laatste dagje!quote:Op zondag 26 mei 2013 12:13 schreef miss_sly het volgende:
Vandaag laatste vakantiedag. Als ik in de spiegel kijk, lijkt de schade redelijk beperkt, maar de weegschaal moet morgenochtend laten zien hoe groot de schade is.
Vanaf morgen weer flink aan de slag met gezond eten en voldoende bewegen. Ik heb er zin in:D
Ik denk dat het wel een enorm verschil is dat ik op dit moment in best goede conditie ben (net 6,5km non stop hardlopen in 41 minuten) en dat het cardiodeel daarom best goed te doen is. Ik weet niet hoe ik het zou doen als dat niet zo was hoor.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:09 schreef ElizabethR het volgende:
BE, mag ik vragen HOE jij jezelf motiveert om Jillian te doen? Ik heb echt na 10 minuten geen puf meer, heb het gevoel dat mijn hart uit mijn borstkast springt en word duizelig. Ik hang nu een week op level 1, en heb deze nog steeds niet volbracht.![]()
Ik moet erbij zeggen dat wij al twee jaar bankhangers zijn na het auto-ongeluk dat mijn echtgenoot zijn rechterbeen aan flarden heeft gecrusht. Dus de algehele conditie is met sprongen achteruit gegaan. Toch zegt zij in de video dat voor beginners level 1 haalbaar moet zijn.
5 cm na 15 lessen?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een enorm verschil is dat ik op dit moment in best goede conditie ben (net 6,5km non stop hardlopen in 41 minuten) en dat het cardiodeel daarom best goed te doen is. Ik weet niet hoe ik het zou doen als dat niet zo was hoor.
Ik hou het vol doordat het korte heel behapbare stukjes zijn en ik dus weet dat het maar kort duurt.
Maar bij level 2 heb ik wel een aantal keer flink moeten bijten hoor.
Mijn motivatie zijn vooral die foto's op google en nu dus die 5cm van mijn buik die ik zelf kwijt was na 15 lessen.ik wil nu weten wat het is als ik op 30 dagen zit.
Ik denk dat ik die DVD maar even opzij flikker en eerst eens een paar weken op de hometrainer ga, tot mijn conditie wat beter is.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een enorm verschil is dat ik op dit moment in best goede conditie ben (net 6,5km non stop hardlopen in 41 minuten) en dat het cardiodeel daarom best goed te doen is. Ik weet niet hoe ik het zou doen als dat niet zo was hoor.
Ik hou het vol doordat het korte heel behapbare stukjes zijn en ik dus weet dat het maar kort duurt.
Maar bij level 2 heb ik wel een aantal keer flink moeten bijten hoor.![]()
Ik heb ook wel spectaculaire resultaten gezien ja en ik vind het het eigenlijk moeilijk te geloven dat dat in 30 dagen te bereiken is. Maar jij bent zelf ook zo enthousiast... en hebt aantoonbaar resultaat, dus het moet toch wel werken...quote:Mijn motivatie zijn vooral die foto's op google en nu dus die 5cm van mijn buik die ik zelf kwijt was na 15 lessen.ik wil nu weten wat het is als ik op 30 dagen zit.
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:16 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij moet ik dat ook
Totnogtoe dacht ik steeds dat ik het vast niet aan zou kunnen ivm slepend tragisch bekken, maar ik heb vandaag voor het eerst weer een les Pilates gedaan en dat ging zowaar vrij soepel. Fysio-oefeningen braaf doen heeft dus zin
Er heeft 1 keer 2 dagen, 1 keer 1 dag en nog een keer 2 dagen tussen gezeten.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
5 cm na 15 lessen?
Ik wil ook! Kijken of ik morgen tijd kan vinden om te starten. De jij het iedere dag, of zit er wel eens een dag tussen?
Ik vond je stoer en dapper dat je gewoon op bent komen dagen. Van nature heb je al goede squatbillen dus ik denk dat je binnen no time noten kunt kraken met je billen.quote:Op zondag 26 mei 2013 10:58 schreef Isabeau het volgende:
Iedereen die vandaag iets leuks gaat doen: veel plezier!
Vanaf vandaag dus krachttraining met losse gewichten. Nu al leuker en uitdagender dan al die machines (allerleukste: goed excuus om thuis een kop chocolademelk te pakken). Maar ik zit wel nog steeds te trillen, maar dat kan ook vermoeidheid zijn aangezien ik toch een keer naar bed moet eigenlijk.
Wow.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vond je stoer en dapper dat je gewoon op bent komen dagen. Van nature heb je al goede squatbillen dus ik denk dat je binnen no time noten kunt kraken met je billen.
Ik heb aan Isa's kont gezeten. Wie wil me aanraken?
En jij voor je prestaties, elke dag weer. You rock!quote:Op zondag 26 mei 2013 16:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind jullie allebei zo tof he, Noek en Isa! De eerste voor het aanbod en de tweede voor het aannemen!
FOK!
Zaterdagochtend 8 uur kwam ik uit bed, nachtdienst gehad.quote:
Ik vond het echt enorm leuk en bijzonder leerzaamquote:Op zondag 26 mei 2013 16:03 schreef Noek het volgende:
Ik vond je stoer en dapper dat je gewoon op bent komen dagen. Van nature heb je al goede squatbillen dus ik denk dat je binnen no time noten kunt kraken met je billen.
Ik heb aan Isa's kont gezeten. Wie wil me aanraken?
Zijn we allemaalquote:
Gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggezelligquote:
O ja, dikke mensen waren gezellig.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggezellig
Maar koken dat we kunnen!quote:Op zondag 26 mei 2013 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O ja, dikke mensen waren gezellig.
En lui en ongedisciplineerd en stinken ook nog eens.
quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn jullie ook instant verliefd op elke man die aardig doet?
Wat is er gebeurd dan? Ik heb iets gemist geloof ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zaterdagochtend 8 uur kwam ik uit bed, nachtdienst gehad.
[..]
Ik vond het echt enorm leuk en bijzonder leerzaamAls ik hier geen resultaat mee ga halen dan weet ik het niet meer. En die kont daarover verschillen we van mening, maar ik geloof dat mijn vriend het met je eens is.
CC er zijn zat mannen die niet op het gepropageerde beeld vallen. Believe you me. Volgens mij zit het grootste deel van de "onneukbaarheid" van dikkere vrouwen in hun eigen hoofd en onzekerheid. Ben er helaas zelf ook schuldig aanquote:Op zondag 26 mei 2013 18:12 schreef clumsy_clown het volgende:
En laatst zat ik dus in KPD te kijken in dat vrouwen met een maatje meer-topic. Maar daar zitten echt enorme, en in mijn ogen ongezonde vrouwen tussen waar nog steeds op gegeild wordt en om een of andere den deed dat ook goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Lekker laten vertroetelen voor zolang het duurt! Doomsday Preppers is briljantquote:Op zondag 26 mei 2013 18:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan? Ik heb iets gemist geloof ik.
Verder hier hard gewerkt, hard ruzie gemaakt en hard mijn nek/schouder verrekt. Dus vriendlief (lief voor zo lang als t duurt) staat pastadeeg te maken terwijl ik in een gekke houding op de bank lig naar mn guilty pleasure te kijken: Doomsday Preppers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles staat of valt met uitstraling, hoe cliché ook.
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lekker laten vertroetelen voor zolang het duurt! Doomsday Preppers is briljant. Al is Extreme Cheapskates nog wat erger.
DP, I know, soort van.Die heb ik toevallig van de week binnengehengeld. Ben benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles staat of valt met uitstraling, hoe cliché ook.
Spoilers!
LIF / [Dieetclub] #484quote:Op zondag 26 mei 2013 18:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is er gebeurd dan? Ik heb iets gemist geloof ik.
Dat dusquote:Op zondag 26 mei 2013 16:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind jullie allebei zo tof he, Noek en Isa! De eerste voor het aanbod en de tweede voor het aannemen!
FOK!
Nou, qua kcal iig verschil. Bolletje weegt ook zwaarder. En ik geloof dat er in een bol ook meer vet zit om het zacht te houden.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hallo, ik kom hier even binnenvallen.
Ik heb geen overgewicht, maar aangezien jullie wel veel over eten weten wou ik even wat vragen
Zit er verschil tussen bruin brood en bruine bolletjes?
Ik vind bolletjes namelijk veel lekkerder dan brood, dat komt me echt de oren uit...
Kan ik in plaats daarvan gewoon bruine bolletjes eten of zijn die ongezonder?
ik gok dat sommige van de foto's op google ook mensen zijn die haar 'dieet' er bij doen maar goed, ik heb idd echt goed resultaat.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die DVD maar even opzij flikker en eerst eens een paar weken op de hometrainer ga, tot mijn conditie wat beter is.
[..]
Ik heb ook wel spectaculaire resultaten gezien ja en ik vind het het eigenlijk moeilijk te geloven dat dat in 30 dagen te bereiken is. Maar jij bent zelf ook zo enthousiast... en hebt aantoonbaar resultaat, dus het moet toch wel werken...
Ik ben even fietsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:07 schreef Zeester het volgende:
Het is ook heel moeilijk om jezelf leuk te vinden als je van je lijf baalt. Ik voel het altijd zo van ´Hoe kan ik mezelf nou leuk vinden, als niemand mij leuk vindt. En hoe gaat iemand mij leuk vinden, als ik mezelf niet leuk vind?'. Ik heb altijd al gebaald van mijn lichaam, maar de laatste tijd steeds meer. Ik was ook wel dikker dan voorheen, maar ben altijd al wel ++size geweest, en dan kon ik ook gewoon flirten en mannen versieren. Maar het gaat dus echt om een houding die je zelf hebt en die lastig is.Helemaal gelijk in inderdaad. Dik zijn is niet prima, in de zin dat overgewicht simpelweg ongezond is. Maar die gedachte dat je dan direct een lelijke zeug bent is ook weer niet nodig, en zit/zat (mij iig) vaak in de weg. Dat moet gewoon afgelopen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, dat flirten alleen al is zo'n opsteker hč?. Lekker van genieten
.
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Helemaal gelijk in inderdaad. Dik zijn is niet prima, in de zin dat overgewicht simpelweg ongezond is. Maar die gedachte dat je dan direct een lelijke zeug bent is ook weer niet nodig, en zit/zat (mij iig) vaak in de weg. Dat moet gewoon afgelopen zijn.
Inderdaad, dat flirten alleen al is zo'n opsteker hč?. Lekker van genieten
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:19 schreef Zeester het volgende:
[..]Haha nee hoor, dat is erg begrijpelijk en herkenbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al is mijn laatste keer echt een regelrechte ramp geweest dus dan wel ff beter dan dat.
Mij ook, maar ik had vandaag voor de 3de keer deze week dat ik mezelf in een winkelruit zag en dat ik dacht "Godverdomme Q! Ziet er goed uit!" En dat is wel echt een hele boost. Die houding heb ik niet als ik 10kg zwaarder ben hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 20:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Helemaal gelijk in inderdaad. Dik zijn is niet prima, in de zin dat overgewicht simpelweg ongezond is. Maar die gedachte dat je dan direct een lelijke zeug bent is ook weer niet nodig, en zit/zat (mij iig) vaak in de weg. Dat moet gewoon afgelopen zijn.
quote:BoefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ja, dieet doe ik ook wel, maar niet 'haar' dieet.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
ik gok dat sommige van de foto's op google ook mensen zijn die haar 'dieet' er bij doen maar goed, ik heb idd echt goed resultaat.![]()
Het fietsen was op de hometrainerquote:Hoe ging het fietsen? Het waaide echt superhard vandaag!
Mooi!quote:Op zondag 26 mei 2013 20:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, dieet doe ik ook wel, maar niet 'haar' dieet.
[..]
Het fietsen was op de hometrainerMaar manlief en ik hebben nog wel gewandeld. Hij heeft het al 'limping' (hoe noem je dat verdikkie ook alweer in het nederlands?? ) toch bijna een kilometer volgehouden, met geregelde stops van op bankjes zitten. En hier (Ierland) waaide het helemaal niet zo hard. We hebben jonge forelletjes gezien in de plaatselijke rivier, en enorme libellen. En 657 puttertjes, een otter en 128473028494 struiken gorse in volle bloei!!
[ afbeelding ]
Oh wat een geweldige omgeving! Dat is het wandelen wel waard ja.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
[..]
Het fietsen was op de hometrainerMaar manlief en ik hebben nog wel gewandeld. Hij heeft het al 'limping' (hoe noem je dat verdikkie ook alweer in het nederlands?? ) toch bijna een kilometer volgehouden, met geregelde stops van op bankjes zitten. En hier (Ierland) waaide het helemaal niet zo hard. We hebben jonge forelletjes gezien in de plaatselijke rivier, en enorme libellen. En 657 puttertjes, een otter en 128473028494 struiken gorse in volle bloei!!
[ afbeelding ]
Ja hey doe eens niet die foto.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Oops, ik schei er nu al mee uit hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 21:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja hey doe eens niet die foto.
*heimwee*
Ben in April weer even in Dublin&Cork geweest. Uitwaaien. Als het aan mij ligt ga ik volgend jaar weer een tijdje richting Ierland maar dan weer de natuur inquote:Op zondag 26 mei 2013 21:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oops, ik schei er nu al mee uit hoor
quote:
en het is zoooo simpelquote:Op zondag 26 mei 2013 21:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Ik niet hoor!! Zelfgebakken is wel het lekkerste!!
Zo ben ik ook begonnen. Een keer, soms twee keer per jaar vakantie naar Ierland. Het gedoe valt echt wel mee, EU land, dus je bent in no time gevestigd, en heb alle benodigde papieren en dergelijke. Ik denk dat het ingewikkelder is om dingen (en vooral mensen) achter te laten.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
en het is zoooo simpelMaar ik ben wel gigantisch jaloers op je hoor, als het aan mij zou liggen dan verkas ik ook naar Ierland maar het is zo'n gedoe. Voor nu maar even een leuk vakantieland waar ik met regelmaat naartoe moet.
Dingen/mensen en werk zal het lastigste zijn ja. Mn grote hobby is daar gelukkig wel relatief makkelijk op te pakken (harpquote:Op zondag 26 mei 2013 21:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zo ben ik ook begonnen. Een keer, soms twee keer per jaar vakantie naar Ierland. Het gedoe valt echt wel mee, EU land, dus je bent in no time gevestigd, en heb alle benodigde papieren en dergelijke. Ik denk dat het ingewikkelder is om dingen (en vooral mensen) achter te laten.
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, op naar Jillian. Ik heb enorme spierpijn in mijn billen van gisteren, en ik moet in de gang springen van F. want vlgs hem buigen de vloerbalken in de woonkamer door.![]()
![]()
Wat tof! Fok!quote:Op zondag 26 mei 2013 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
LIF / [Dieetclub] #484
LIF / [Dieetclub] #484
Ruzie wel weer bij gelegd? En kusje op je nek/schouder
Bij het station.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:07 schreef Isabeau het volgende:
Aan het kanaal of bij het station, Mokkels?
Haha oke! Misschien kom ik je dan nog wel eens tegen.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:11 schreef Isabeau het volgende:
Mijn sportschool dusik ben er alleen nog maar aangesproken door een oudleraar van het vwo
Ik vond het ook wel aardig dat hij advies wou geven.. maar dit advies vond ik een beetje... raar.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vergis je niet mokkels, in dat soort sportscholen moet je het wel van de andere sporters hebben want er loopt geen personeel rond dat je wijst op het verkeerd doen van een oefening of het hebben van een verkeerde houding. Toen ik nog veel sportte merkte ik wel dat iedereen meer dan bereid was nuttig advies te geven en dat ik daar veel aan had.
Dit type deed het mogelijk niet helemaal naar jouw zin, maar in mijn goedkopie sportschool had ik echt het idee dat iedereen het beste met de nieuwkomers voorhad.
Dezelfde manquote:
Ohquote:Op zondag 26 mei 2013 22:18 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Dezelfde manmaar dat was zijn eerste advies. Toen ik wat langer ging praten kwam dat andere wat ik eerst noemde.
Ik doe een andere dus kan je hier niet bij helpen. Bij de 30day shred is het 10 dagen level 1, 10 dagen level 2, 10 dagen level 3.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:01 schreef Sometimes het volgende:
Dames, ik heb de 15 dvd's van Jillian ondertussen ook binnen. Matje en gewichten (heb ik nog meer nodig? Nee toch?) moet ik nog halen. Begreep dat de Action een handig adres is.
Elke dvd/workout doe je een week? Ik snap de 90-dagen nog niet helemaal... (15 dvd's ieder een week is 105 dagen totaal). En dan op de volgorde: eerst phase 1, dan cardio 1, dan phase 2, cardio 2, phase 3, cardio 3?
Wie maakt het me even duidelijk, genoeg deelnemers hier geloof ik.
Klinkt dat logisch dan? 4 dagen phase 1, 1 dag cardio en dat dan een maand lang en dan door met de volgende phase?quote:Each week is broken down into 5 working days and 2 rest days. The first four days of the week focus on either the front of the body or the back of the body with the last day focused on cardio. Although resistance training makes up a core component of the program, most workouts are based around cardio and expending as much energy as possible in a short period of time.
Ja het was heel apart.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
OhDat is wel curieus
Volgens mij klopt het eerste, alleen cardio schijnt redelijk zonde van je inspanning te zijn.
Het is lastig hoor, want zoveel sporters zoveel meningen, alleen meer spieren is altijd goed, want met meer spieren verbrand je met dezelfde inspanning meer. Dus spieropbouw is sowieso een fijne extra.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:22 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ja het was heel apart.![]()
Maar met dat alleen cardio bedoelde hij volgens mij dat ik eerst wat conditie moest opbouwen. Tenminste, dat denk ik.. want dat moet ik zeker.![]()
Maar die 20 minuten cardio, 2 kracht, 20 minuten cardio zou dus goed zijn? Want ik heb er ook de ballen verstand van.![]()
Er hingen daar van die schema's en dan moest ik om de 10 minuten iets anders doen. En dan 7 dingen als ik het goed heb.. Maar is dat dan ook goed of juist niet?
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:55 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:
Echt?quote:
Ik heb gewoon een (ver)groot hartquote:
Het is wel weer meer informatie zo.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik doe een andere dus kan je hier niet bij helpen. Bij de 30day shred is het 10 dagen level 1, 10 dagen level 2, 10 dagen level 3.
Dit vind ik in een review:
[..]
Klinkt dat logisch dan? 4 dagen phase 1, 1 dag cardio en dat dan een maand lang en dan door met de volgende phase?
Ik ging al bijna schelden of je me in een rolstoel wilde hebbenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het sporten kind! Het sporten!
Heb ik nooit zijn fysiek bekwijld bij jou? Mgihgihg, vast meer gefocussed op dat ander stuk fysiek![]()
Ik ben een beetje in-lust momenteel
ik googlede op 'how does Jillian 90 days work' en toen was dit de eerste hit. Maar er waren gemoeg reviews dus mss kan je nog meer vinden.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:48 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Het is wel weer meer informatie zo.
De logica van de opbouw kan ik hiermee volgen, snap alleen het 90 dagen stuk nog niet.
Op deze manier kom ik - afhankelijk van redenering - op 60 dagen (5 dagen over 12 dvd's) of 84 dagen (als de rustdagen ook meetellen).
Zie hier, zo vind ik het wel logisch: http://www.jillianmichael(...)cs/workout-dvds.htmlquote:Op zondag 26 mei 2013 22:48 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Het is wel weer meer informatie zo.
De logica van de opbouw kan ik hiermee volgen, snap alleen het 90 dagen stuk nog niet.
Op deze manier kom ik - afhankelijk van redenering - op 60 dagen (5 dagen over 12 dvd's) of 84 dagen (als de rustdagen ook meetellen).
Op die pagina was ik ook geweest, maar dat zinnetje had ik gemist.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zie hier, zo vind ik het wel logisch: http://www.jillianmichael(...)cs/workout-dvds.html
Elke phase 4 workout dvd's plus 1 cardio dvd. Elke maand (30 dagen) dus 4 dvd's, 1 voor elke week, warin je dus 4 dagen de workout doet en 1 dag de cardio.
Ja, dat haalde ik daar idd ook niet zo snel vanaf, maar dat komt dus uit die review. Zo gecombineerd klopt het ineens wel. Succes, ik ben benieuwd!quote:Op zondag 26 mei 2013 22:55 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Op die pagina was ik ook geweest, maar dat zinnetje had ik gemist.
Thanks!
Ik ben er dinsdagochtend om 8 uurquote:Op zondag 26 mei 2013 22:14 schreef Mokkels het volgende:
Haha oke! Misschien kom ik je dan nog wel eens tegen.Maar ik zou je dan niet herkennen natuurlijk..
Ik hoop dat het antwoord slapen is, want voor de rest visualiseer ik allemaal dingen die je maar niet moet doen.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:02 schreef Qwea het volgende:
Ik ga maar eens doen wat mijn hond ook deed zojuist
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dat het antwoord slapen is, want voor de rest visualiseer ik allemaal dingen die je maar niet moet doen.
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dat het antwoord slapen is, want voor de rest visualiseer ik allemaal dingen die je maar niet moet doen.
Ik zag even voor me hoe je in een vijver zou springen of, erger nog, je eigen kots zou recyclenquote:Op zondag 26 mei 2013 23:02 schreef Qwea het volgende:
Ik ga maar eens doen wat mijn hond ook deed zojuist
Jaquote:Op zondag 26 mei 2013 23:32 schreef Brighteyes het volgende:
Is het iets met slobberen aan je eigen kruis? Daar moest ik nml wel aan denken.
quote:
Je weet het hč, je bent m'n voorbeeldquote:Op zondag 26 mei 2013 23:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik zie d'r al helemaal zitten tegen MM aan!
Clums! Heldin!
Ja tegen zijn 3de been jaquote:Op zondag 26 mei 2013 23:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik zie d'r al helemaal zitten tegen MM aan!
Clums! Heldin!
Ik weet het, ik weet het, maar ik ben niet zo goed in mezelf niet voorbij lopen. Deze week heb ik ook alweer een uurtje of 44 aan werken ingepland en eigenlijk is dat naast sporten en aankomende zaterdag een personeelsuitje naar Movieworld en zondag SamenloopVoorHoop een beetje veel..quote:Op zondag 26 mei 2013 17:17 schreef Isabeau het volgende:
Tink, ook je rust nemen hč! Dat koopcontract dat komt er, maak je daar niet druk over en je hebt ook nog energie nodig voor de verhuizingNiet steeds jezelf voorbij lopen
Ik neem vaak warm eten mee naar mijn werk en warm het dan op in de magnetron; het is al heel wat dat er één staat!
+1! Wij zouden naar Cork verhuizen tot vriendjelief daar de stekker uittrok. Uiteindelijk won de liefde voor hem het van de liefde voor Ierland, maar soms mis ik het zo ontzettend hard... Tijd voor een kort tripje, maar eerst Canada en huis enzo. Denk dat het rond kerst een romantisch huisje op het platteland wordt ofzoquote:Op zondag 26 mei 2013 21:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja hey doe eens niet die foto.
*heimwee*
Ja! Die fase heeft bij mij echt jaren geduurd. Elke malloot die uberhaupt bereid was me een beetje aandacht te geven was goed genoeg... Daar ben ik inmiddels wel klaar mee, maar toen ik niet lekker in mijn vel zat, was ik echt niet kieskeurig.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ik voor november nog kan leren hardlopenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm... 8 km in November? Ziet er wel heel cool uit...
http://www.istanbulmarathon.org/marathon-information/galery.aspx
Dieetclubloopje?.
Binnen een maand is het écht geregeld dat contract, beloofd! De bank doet er gewoon gemiddeld 3 weken over om de papieren terug te sturen. En Canada komt ook goed! Deze week de LP halen, en zolang hele eerste hotelnacht hebt geregeld kan je zelfs nog in het vliegtuig de planning doen. Ik vlieg over 5 weken naar Maleisiė en moet me ook nog inlezenquote:Op maandag 27 mei 2013 08:25 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het, maar ik ben niet zo goed in mezelf niet voorbij lopen. Deze week heb ik ook alweer een uurtje of 44 aan werken ingepland en eigenlijk is dat naast sporten en aankomende zaterdag een personeelsuitje naar Movieworld en zondag SamenloopVoorHoop een beetje veel..
Ik kijk wel hoe ver ik kom.
En dat koopcontract moet gewoon geregeld zijn voor canada en dat is al over een maand en 2 dagen! En ook daar moet ik nog heel veel voor uitzoeken en regelen. Ik bedoel, we hebben de Lonely Planet nog niet eens!
Oh mooi, het ligt niet aan mij alleenquote:Ja! Die fase heeft bij mij echt jaren geduurd. Elke malloot die uberhaupt bereid was me een beetje aandacht te geven was goed genoeg... Daar ben ik inmiddels wel klaar mee, maar toen ik niet lekker in mijn vel zat, was ik echt niet kieskeurig.
Ik heb gisteren soort van besloten dat ik ga, dus leuk!!quote:Als ik voor november nog kan leren hardlopenAnders ga ik wel mee om te supporteren!
quote:Op maandag 27 mei 2013 09:50 schreef Lonaa het volgende:
Goeiemorgen.![]()
Ik twijfel al een paar dagen om me aan te melden bij een sportschool...
Tja, geld, angst om motivatie te verliezen (ooh, 20 minuten fietsen om erheen te gaan, laat maar) en dan zonde van het geld. Maar misschien moet ik t gewoon doen.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
Wat houd je tegen?
Lijstje
O: 200 gr kwark met banaan, halve mango, beetje cruesli en lijnzaad
T: rijstewafel
L: tosti
T: weet ik nog niet
D: mie met roerbakgroente en kip
T: ?
Donderdag naar de fysiotherapeut en het ziekenhuis. Hopelijk groen licht om weer langzaamaan te mogen sporten.
hmm ik snap .quote:Op maandag 27 mei 2013 13:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tja, geld, angst om motivatie te verliezen (ooh, 20 minuten fietsen om erheen te gaan, laat maar) en dan zonde van het geld. Maar misschien moet ik t gewoon doen.
Mijn ervaringen met 20 minuten naar de sportschool fietsen zijn slechtquote:Op maandag 27 mei 2013 13:41 schreef Lonaa het volgende:
Tja, geld, angst om motivatie te verliezen (ooh, 20 minuten fietsen om erheen te gaan, laat maar) en dan zonde van het geld. Maar misschien moet ik t gewoon doen.
quote:Op maandag 27 mei 2013 14:46 schreef Isabeau het volgende:
Als ik al die auto's bij de sportschool zie dan denk ik daar een beetje neerbuigend over, want ģk kom op de fietsMaar de waarheid is, ik zou ook met de auto gaan als ik een auto had
Fleurr, is gewoon een boterham geen idee?
Zit wat in. Ik neem wel eens een gekookt eitje mee en meestal heb ik fruit + zuivel als tweede tussendoortje. Alleen eet ik dat dan op mijn werk vlak voor ik klaar ben en niet in de trein.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:50 schreef Fleurr het volgende:
Ik eet bij ontbijt en lunch al brood. Voor de afwisseling dacht ik een keer geen brood?
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:25 schreef BananaPancake het volgende:
Ik had net een selectiegesprek voor een master en was zo zenuwachtig. Ik heb alleen ontbeten. En nu heb ik een slecht gevoel eraan over gehouden en heb ik nog geen trek
Wrap met roomkaas, sla en met rauwkost met zalm en meenemen?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
't Is niet helemaal jouw week he... Maar mss valt het toch wel mee joh!
En dan nu even eten!
Ik heb net gewoon komkommertjes en een paprika gesneden voor tijdens de vlucht vannacht.Fuck dat ijsje midden in de nacht, I'm in the zone!
![]()
Gewichtjes zitten in de koffer en al mijn sportspul, ik laat me deze keer niet van de wijs brengen.
Ik twijfel alleen enorm over het avondeten. Taxi komt om 18 uur en ik had bedacht dat ik dan om half 6 nog snel een bordje veldsla-stamppot zou eten, maar vooralsnog moet ik er nog even niet aan denken. Maar ja, het alternatief is wachten tot er anderhalf uur na take off iets geserveerd word, 22.30 dus, dat is ook niet echt een optie.![]()
Nog ff doorrammenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:50 schreef Tink89 het volgende:
Brrt, die noodles zijn zout! Jammer dat ik alle 'kruiden' er al bij gegooid had, anders had ik er wat minder bij gedaan...
Nu even laten zakken en dan zometeen een broodje. Heb echt geen zin meer om nog langer door te werken, maar het wordt minstens 9 uur vanavond
Ik ga juist eten als ik me zo voelquote:Op maandag 27 mei 2013 15:25 schreef BananaPancake het volgende:
Ik had net een selectiegesprek voor een master en was zo zenuwachtig. Ik heb alleen ontbeten. En nu heb ik een slecht gevoel eraan over gehouden en heb ik nog geen trek
Bloempiesquote:Op maandag 27 mei 2013 18:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga juist eten als ik me zo voelWanneer hoor je of je met de studie kan beginnen?
Beetje een rot dag gehad en ik had me vast veel rotter gevoeld als het ook rotweer was geweest, maar de zon compenseert wel wat. Toch ineens zin in allemaal ongezond avondeten. En om dat gevoel weg te jagen een bos bloemen voor mezelf gekochtNu chinese kool met kalkoenfilet.
begin volgende week gaan ze brieven versturen. Niet al te lang wachten dusquote:Op maandag 27 mei 2013 18:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga juist eten als ik me zo voelWanneer hoor je of je met de studie kan beginnen?
Beetje een rot dag gehad en ik had me vast veel rotter gevoeld als het ook rotweer was geweest, maar de zon compenseert wel wat. Toch ineens zin in allemaal ongezond avondeten. En om dat gevoel weg te jagen een bos bloemen voor mezelf gekochtNu chinese kool met kalkoenfilet.
Grazen als in groenvoer verorberen is heul niet slecht.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bloempies
Ik heb zo een nare afspraak en ik heb de hele dag een beetje lopen grazenJammer weer.
Goed plan! Ga ik onthouden voor de volgende keer. Ik heb nu toch maar gewoon een klein beetje stamppot gegeten voor ik weg ging.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wrap met roomkaas, sla en met rauwkost met zalm en meenemen?
Goed bezig trouwens. Fijn dat mensen plannen
Zonder dat lukt het bijna niet.
Waarom geen flesjes vullen? Zonde van je gewicht!quote:Op maandag 27 mei 2013 16:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
En dan nu even eten!
Ik heb net gewoon komkommertjes en een paprika gesneden voor tijdens de vlucht vannacht.Fuck dat ijsje midden in de nacht, I'm in the zone!
![]()
Gewichtjes zitten in de koffer en al mijn sportspul, ik laat me deze keer niet van de wijs brengen.
Ik twijfel alleen enorm over het avondeten. Taxi komt om 18 uur en ik had bedacht dat ik dan om half 6 nog snel een bordje veldsla-stamppot zou eten, maar vooralsnog moet ik er nog even niet aan denken. Maar ja, het alternatief is wachten tot er anderhalf uur na take off iets geserveerd word, 22.30 dus, dat is ook niet echt een optie.![]()
Singapore, voor werk, voor maar 4 dagen.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:25 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Waarom geen flesjes vullen? Zonde van je gewicht!
Weet niet waar je heen gaat, maar dan kun je natuurlijk meer meenemen of shoppen.
Ik dacht eigenlijk van wel...quote:Op maandag 27 mei 2013 19:27 schreef Qwea het volgende:
Ik vraag me iets af
Als je vandaag bv een patatje eet. En je gaat sporten. Vet word omgezet in kcal. Stel je patatje is 400 kcal en je versport 600.. dan heb je dus je patatje er weer af en is er geen schade?
Werkt dat zo?Nee zeker?
Dankje!quote:
Heb vandaag met fietsen en lopen al 500kcal verbrand. Ga nu voor soberso nog eens 150quote:Op maandag 27 mei 2013 19:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Alleen valt het altijd weer tegen hoe lang je moet sporten om dat te verbranden.
Dan moet je toch flinke afstanden gefietst en gelopen hebben.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb vandaag met fietsen en lopen al 500kcal verbrand. Ga nu voor soberso nog eens 150
1:19 k/m gelopen in 13 min en 13 seconden = 80 kcalquote:Op maandag 27 mei 2013 19:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan moet je toch flinke afstanden gefietst en gelopen hebben.
Hahahaha flashbacks van chipszakken leegschudden in de pleequote:Op maandag 27 mei 2013 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Netjes Q!
Ik zit as we speak te knagen op m'n laatste mini-bounty. De rest van de (volle) zak heb ik uitgepakt en weggegooid. Zonde, maar dat zal me leren die meuk in huis te halen.
Bij basic fit of niet? Daar kost dat namelijk ook 4 euro meer. Maar je kunt het altijd verhogen he. En ik zou wel van die man 3 lessen mogen proberen. Misschien dat dat dan handiger is!quote:Op maandag 27 mei 2013 19:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dankje!
Ik zit wel enorm te twijfelen tussen een onbeperkt sportenabo, of zo 1 met groepslessen erbij voor 4 euro extra.
Ik hou niet zo van groepslessen, maar misschien wel met 20 kg eraf.
Ah, ja dan zou ik ook niet moeilijk doen.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Singapore, voor werk, voor maar 4 dagen.Ben zaterdag weer terug, niet veel shoptijd hoewel ik wel precies weet naar welke shops ik ga.
Mijn koffer woog 16kg net en ik mag tot 23 gaan.komt wel goed dus.
Beloofd is beloofd... In het kort (quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vertel eens voor de niet-katholieken hoe het allemaal in zijn werk gaat, zo'n happening. Want volgens mij is het voor de kinderen echt een enorm feest
.
Hier heb ik een emo-eetbui van twee dagen gehad en heb die 5 kilo er volgens mij net zo hard weer aangegeten. Morgen heb ik dus een relaxdagje ingepland, die begint met de zonnebank en eindigt met hardlopen.
Deze had ik gemistquote:Op maandag 27 mei 2013 16:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
En dan nu even eten!
Ja hoor, dat werkt zo. Daarom is het ook slim om naast het afvallen te sporten want dan kun je beter eten en heb je minder te maken met spierafbraak bijv.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:27 schreef Qwea het volgende:
Ik vraag me iets af
Als je vandaag bv een patatje eet. En je gaat sporten. Vet word omgezet in kcal. Stel je patatje is 400 kcal en je versport 600.. dan heb je dus je patatje er weer af en is er geen schade?
Werkt dat zo?Nee zeker?
Wat ik doe is overdag minder eten of minder eten bij het diner en veel kletsen. Door het kletsen eet je ook minder is mijn ervaringquote:Op maandag 27 mei 2013 19:50 schreef Serieliefhebber het volgende:
O: Yoghurt met aardbeien
T: Nog meer aardbeien
L: Soep met balletjes, 2 sneden met kaas en 1 snede met choco
T: banaan
D: Rijst met kip en groenten
T: Perzik
S: 45 km gefietst en wat lichte sportoefeningen
Wat doen jullie wanneer je gaat dineren bij familie en je al weet dat het een uitgebreid 3 gangen menu is? Minder eten door de dag? Minder eten tijdens het diner? Gaan sporten?
Jaaaaa, gewoon heel langzaam eten en heel veel kletsenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:06 schreef Fleurr het volgende:
Wat ik doe is overdag minder eten of minder eten bij het diner en veel kletsen. Door het kletsen eet je ook minder is mijn ervaring. Of de dag erna rustig aan doen. En gaan sporten is altijd een goed idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |