SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:
Bodem? Voor de taart bedoel je?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:35 schreef Isabeau het volgende:
Jammer dat je geen bodem mag maken, Qwea
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben nog steeds aan het bijkomen van 9 dagen nauwelijks groente. Geloof dat ik verslaafd ben er aan. Op die boot was het eten heel Duits zeg maar, elke keer een paar stukjes wortel, erwt of zo'n mix van wortel, brocoli en bloemkool. Ik miste het echt heel erg
Was wel grappig, we bleken allemaal andere verslavingen te hebben. Mijn schoonouders en zwager gooiden overal ladingen met zout doorheen zonder vooraf te proeven. Vriend ging ook mee doen om een of andere reden. Zwager werd "ziek" omdat ie te weinig suiker binnenkreeg dus die begon zijn dagen met een paar glazen colaSchoonmoeder was 2,5 kilo afgevallen! Maar goed, die gooit ook elke avond 3/4 pakje blue band bij haar varkensvlees en smeert een blikje smeerpate op een cracker.
Te weinig details. Je moet het beeld nog wat inkleuren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goed zo Vanyel
Gedeeld leed is halve smart
Ik ontbijt ook altijd met frisquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo mensen, verbaas je eens even over de bizarre eetgewoonten van mijn schoonfamilie! Ik moet vermaakt worden ja
wat? Why?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ontbijt ook altijd met fris![]()
Vroeger jus uit pak, 7-up, cola, whatever... tegenwoordig light zooi.
Was ze niet gewoon in de war met dr bakje jamquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:40 schreef Zeester het volgende:
Lucky, ik ben blij dat je terug bent! Klinkt inderdaad niet gezond. Ik ga me langzamerhand ook steeds meer over andermans eetgewoonten verbazen. Op mijn werk verkopen we ontbijtjes, krijg je een croissantje, toast, eitje, bakje yoghurt met cruesli, jammetje, botertje. Zag ik een vrouw dat botertje in d'r yoghurt gooien, roeren en opeten. NOUJA ZEG
!
Ik moet zeggen dat ik me doodongelukkig had gevoeld als ik zo weinig groente zou krijgenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo mensen, verbaas je eens even over de bizarre eetgewoonten van mijn schoonfamilie! Ik moet vermaakt worden ja
Omdat ik geen melk lust, milk en fruit enzo ook niet graag en water ik de rest vd dag al drink. Koffie drink ik niet en thee amper.quote:
SPOILER: lang verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, Lief Dagboek dan maar![]()
Voor de mensen die het verhaal niet kennen: ik ben 9 dagen op een Donau cruise geweest met mijn schoonvader, schoonmoeder, zwager en vriend. Dit was de laatste wens van mijn schoonvader, die kanker heeft en terminaal is.Nou, dat klinkt wel heftig zeg! Je kunt zeker wel een vakantie gebruiken om bij te komen van dezeSPOILER: lang verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! Knap dat je het vol gehouden hebt.
(En als ik dit lees ben ik spontaan super blij met m'n single status)
We zaten op de terugreis gelukkig samen in de auto en hebben inderdaad al een plan gemaakt voor de zomervakantiequote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:09 schreef Zeester het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt wel heftig zeg! Je kunt zeker wel een vakantie gebruiken om bij te komen van deze!! Knap dat je het vol gehouden hebt.
(En als ik dit lees ben ik spontaan super blij met m'n single status)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, wat een lange verhalen vandaag hier. Ik moest het even kwijt...K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Positieve stress en cake popsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:02 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb positieve stress... Sta cake pops te bakken voor zondag
dat was ik! fok! heeft problemen met de umlaut in m'n usernaam....quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
Voor de dame die me net Pm't, ik kan niet terug dm-en. Er is iets met je usersname.
Tx voor de tip! Ik heb er idd ook een paar van, maar dat van Amazon wist ik niet
ja, en ik wist zo gauw even niet hoe je het schreef.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat was ik! fok! heeft problemen met de umlaut in m'n usernaam....
Pasta saus maken van de roomkaas, zalm en courgette met de verse tagliatelle? Weet niet of die roomkaas super vet is, want dan is het misschien iets te vet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:38 schreef Tink89 het volgende:
Hmmz, ik zoek inspiratie.
In mijn kast ligt o.a.:
- lactosevrije fetakaas.
- kip
- eieren
- wokgroentemix (wortel, courgette, broccoli enz.)
- twee courgettes
- grote zoete aardappel
- +- 200 gr. rosevalaardappeltjes
- gekruide aardappelpartjes
- verse tagliatella
- zalm
- gehakt
- couscous
- rijst
- bladerdeeg
- lactosevrije roomkaas
Iemand suggesties voor een gezond avondmaaltje?
Het is de enige lactosevrije roomkaas die er is, MinusL heet het...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:41 schreef Zeester het volgende:
[..]
Pasta saus maken van de roomkaas, zalm en courgette met de verse tagliatelle? Weet niet of die roomkaas super vet is, want dan is het misschien iets te vet.
Had al gepost daar jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn kastje met kookboeken eens uitgemest. Er stond zoveel meuk in waar ik nooit in keek!Op naar de kringloopwinkel morgen.
Nu heb ik een stapel met inspiratie voor de wat meer bijzondere momenten en een zutje met boeken met dingen die altijd wel kunnen.
Sorry Tink. Ik kwam ook niet verder dan dat. Ik kan heel goed recepten opvolgen, maar verzinnen kan ik niet.
Is er niet ook een topic in CUL waar je dit soort dingen kan vragen? Mss dat iemand daar een goed idee heeft?
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:02 schreef Tink89 het volgende:
Het is quiche gewordenDie staat nu in de oven te wachten tot vriendlief straks thuis komt.
Ik heb wel gezondigd met frietjes en een kipcorn. Als straf heeft het universum m'n avond verziektquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:23 schreef Ruby88 het volgende:
Oh, smakelijk! Ik wilde net voorstellen om met de wokgroenten een pastasaus te maken.
Ik ben weer bijgelezen. En intussen (bij het lezen van jullie perikelen) heb ik bedacht vanavond toch maar niet te zondigen met een pizza (overwoog het serieus), maar juist iets gezonds te brouwen met de ingrediënten uit mijn groentela.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:35 schreef Vicky het volgende:
Super goed bezig BE![]()
Jeutje Clums.. lastige situatie.Dat is heftig zeg! Zou Barretje in actie gekomen zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Nah, heb em niet toegevoegd dus hij ziet niets van mij en ik niet van hem, maar het is raar om op zo'n manier geconfronteerd te worden met iemand wiens bestaan je negeert. En erachter te komen dat ik een halfbroertje en zusje hebquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Clums, wat naar. Kan je hem niet op non-actief ofzo zetten? Dat je hem alleen kunt bekijken als je daar zelf zin in hebt en hij niet om de haverklap voorbij komt?
Ook dat nogquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, heb em niet toegevoegd dus hij ziet niets van mij en ik niet van hem, maar het is raar om op zo'n manier geconfronteerd te worden met iemand wiens bestaan je negeert. En erachter te komen dat ik een halfbroertje en zusje heb.
Iemand postte vorige week een DIYsite over allerlei eten, waaronder granola. En toen moest ik dat maken.quote:
Gheheh..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is heftig zeg! Zou Barretje in actie gekomen zijn?
Het is ook wel een beetje weinig.. Niet zo gek dat je dan snaaitrek krijgt denk ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:26 schreef Serieliefhebber het volgende:
Ik had gisteren snaai trek. Ik wou chips, ijs, chocolade, frieten, hamburger, alles gewoon. Nu er was niets in huis en was te lui om naar de winkel of friettent te rijden. Nu ik heb maar een tosti gegeten en ben naar bed gegaan.
Zo dadelijk naar de winkel, maar eerst goed ontbijten zodat ik heel mijn kar niet vol steek met rotzooi.![]()
Lijstje van gisteren, vandaag weet ik het nog niet.
O: Banaan
T: minigroenten
L: 4 sneden brood met hesp en kaas
D: pasta met scampi en champions
S: 20 km fietsen
T: Tosti
ik heb een aantal uur per week die ik thuis mag invullen en dan is zo'n half uurtje niksen terwijl de oudste zwemt ideaal om dan even snel wat mailtjes weg te werken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Iemand postte vorige week een DIYsite over allerlei eten, waaronder granola. En toen moest ik dat maken.
Zometeen ontdekken of je in de yoghurt ook merkt dat ie net ietsiepietsie eerder uit de oven had gemogen...
Werken in het zwembad is voor mij iets voor badmeesters.
Hoe ontdooi jij vis in de diepvries?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:04 schreef Ruby88 het volgende:
En geen welgemeende excuses voor het posten van die DIY-link.
In mijn diepvries liggen nu trouwens twee stukken zalm te ontdooien voor het avondeten. Iemand tips voor wat ik daarmee zoal kan doen?
Diepvries uit zettenquote:
Jij bent echt stoer!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:57 schreef Brighteyes het volgende:
Adem in! Het wordt vast prachtig allemaal!
Level 3 is pittig maar goed te doen!
Wel alles op moderate level, maar dat hebi bij alle levels gedaan. De tweede 30 days ga ik wel een tandje hoger.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:57 schreef Brighteyes het volgende:
Adem in! Het wordt vast prachtig allemaal!
Level 3 is pittig maar goed te doen!
Wel alles op moderate level, maar dat hebi bij alle levels gedaan. De tweede 30 days ga ik wel een tandje hoger.
Ja goed. Duurde alleen achterlijk langquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:09 schreef douche-eendje het volgende:
Qwea hoe is het gisteren gegaan?![]()
Ik heb hier even een schijt aan het opletten/dieetgedoeweekend ingelast met wijn brie en andere ongezonde rommel. Morgen ga ik weer normaal doen![]()
En verder...
[ afbeelding ]
Maat M gekocht vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |