SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Haha dat filmpje laat ik ook aan iedereen zienquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:45 schreef V1z0R het volgende:
Mja, blijft een lastige kwestie Isa, want tot in hoeverre kom je het tegemoet?
Dus, kat in een haaienkostuumpje op een roomba die een eend achterna zit-filmpje
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:45 schreef V1z0R het volgende:
Mja, blijft een lastige kwestie Isa, want tot in hoeverre kom je het tegemoet?
Dus, kat in een haaienkostuumpje op een roomba die een eend achterna zit-filmpje
Neeeeee. Ik zou daar echt een trappist voor gebruiken. Of een trippel zoals Kasteel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Vraagje. Kan ik voor een stoofpot ook gewoon hertog Jan gebruiken of wordt het dan te bitter?
Ik ken ook geen ziekte of medicatie waar je zo dik van wordt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er is altijd wat aan te doen.
Noot: ik bedoel dat dus niet met een rare ondertoon, maar als je zo dik bent dat je niet meer in een normale stoel past is daar wat aan te doen. Gegarandeerd.
Lithium is ook kut.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ken ook geen ziekte of medicatie waar je zo dik van wordt.
Alhoewel prednison wel een motherfucker is. Godverdomme wat had ik een bolle kop
Enscheermesjes in je strot
Ik vind dat wel een hele positieve ontwikkeling. Je hoeft dikke mensen niet te stimuleren om zo te blijven, en of dikker te worden. Maar rekening houden met elkaar is 'n kleine moeite.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We hadden in de wachtruimte alleen stoelen met leuningen en heel erg dikke mensen konden daar dus idd niet op zitten. Dat heb ik toen aangekaart bij mijn leidinggevende en er zijn 2 stoelen zonder leuningen gekomen. Maar collega's van mij vonden het grote onzin en die vetkleppen moesten maar voelen dat het niet normaal was zo dik te zijn (goh, dat hadden ze zelf vast nog niet door) en moesten maar even afvallen. Ik was al lang blij dat mijn leidinggevende niet zo dacht!
Dan wordt het gewoon met bouillon, alcoholvrij. Of wacht, misschien heb ik nog een fles wijn ergens.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neeeeee. Ik zou daar echt een trappist voor gebruiken. Of een trippel zoals Kasteel.
Gewone HJ zou IK niet doen.
Vooral van die rieten kuipstoeltjes zijn echt krap. Toen ik op mijn zwaarst was meed ik die ook al en ik ben niet eens gigantisch dik.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:00 schreef Zeester het volgende:
Ik vind wel dat iedereen het recht moet hebben om heel dik te zijn. Natuurlijk is slank een stuk gezonder, maar het is misschien altijd fysiek een optie, soms is het psychisch gewoon nog niet de juiste tijd. Bovendien pas ik nu nog steeds maar moeizaam in sommige stoelen en dat is gewoon heel frustrerend, en kleinerend. En ik werk eraan, maar het is gewoon niet in 1x goed.
Nou, ik ben echt niet dik. Er mag gewoon wel iets af... en ik vloog voor het eerst in april.. de tyfus. Ik snap best dat dat niet pastquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
De plek waar ze vooral aan grotere stoelen moeten doen voor dikkere mensen zijn vliegtuigen
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, kan dat eigenlijk met witte wijn?.
*alcoholnoob
Rieten kuipstoeltjes gaat nog wel, van die gietijzeren gevallen, die zijn pas erg. Waar ik afgelopen zomer (en veeel zomers daarvoor) op vakantie was hadden ze van die gietijzeren gevallen op het terras. En je brengt daar toch zeker wel een uurtje of 2/3 per dag op dat terras door, want daar vindt een groot deel van de animatie plaats. Man, ik had echt beurse dijen. En mijn moeder (die ene met dat ondergewicht) had echt nog 20 cm ruimte naast haar. Zo frustrerend.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral van die rieten kuipstoeltjes zijn echt krap. Toen ik op mijn zwaarst was meed ik die ook al en ik ben niet eens gigantisch dik.
Je kan ook de hele dag lekker veel fruit (watermeloen en zo) etenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:41 schreef Zeester het volgende:
En nu pas ik vermoedelijk wel in die kutstoeltjes, maar nu gaan we niet want ik durf de confrontatie met all inclusive niet aan
Dat zou kunnen, maar 7 dagen op rij nee zeggen tegen croissantjes/frietjes/pannekoeken/pizza/gratin achtige dingen/foie gras en al wat meer lukt mij echt nog niet op dit moment in mijn dieet plan. En dan hebben we het nog niet over de all inclusive cocktails...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan ook de hele dag lekker veel fruit (watermeloen en zo) eten
Ik ben sowieso niet zo'n fan van het all inclusive principe, want daardoor ga je nou nooit eens ergens bij een lokaal restaurantje of barretje zitten. Dat is erg jammer (en ook voor de lokale horeca erg jammer).
Leuk!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:04 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga lekker met shoestring naar nepal dit jaar. Georganiseerd maar toch genoeg vrije tijd om zelf leuke dingen te doen.
Nepal gaat mn eerste lange vlucht wordenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:05 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Leuk!
Ik ben vorig jaar met Sawadee naar Jordanië geweest. Was ook erg tof!
*boks*quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:33 schreef Sometimes het volgende:
Te zwaar in combinatie met erg lang is helemaal een drama in vliegtuigen.
Je zit dan echt aan alle kanten vast. En dan als bonus nog de gordel die niet lang genoeg is...
Blij dat ik daar van af ben.
En nu vlieg ik niet meer voor werk
ik doe single-reizen hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:07 schreef Zeester het volgende:
Dat soort dingen zou ik ook leuk vinden, maar al mijn vriendinnen hebben vriendjes waarmee ze op vakantie moeten, en ik ben niet dapper genoeg om zoiets alleen te doen. En ik heb geen geld. Dus dan maar weekje met m'n ouders all-inclusive meestal, maar goed, dit jaar dus niet.
Ik hoop stiekem wel dat zij ook niet gaan want dan moet ik wel een beetje huilen want ik vind het daar zoooo heerlijk.
Kiwi's ja?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeester, ik ga dit jaar voor het eerst alleen naar Maleisië. Likje, echt alleen, ook niet georganiseerd. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn. Kiwi's ook perse naar de eilanden, strandhangen en duiken, dus moet me ook over een hoop gene heen zetten.
Je likje was ook wel leuk.quote:
Gene-drempelquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeester, ik ga dit jaar voor het eerst alleen naar Maleisië. Likje, echt alleen, ook niet georganiseerd. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn. Kiwi's ook perse naar de eilanden, strandhangen en duiken, dus moet me ook over een hoop gene heen zetten.
oh ik durf dat nog niet hoor,bij bekenden. Zo zou ik heel graag naar een meerdaags festival willen, maar het hele dansen en luchtig gekleed zijn bij anderen is wat moeilijk voor me.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gene-drempelgelukkig is die op vakantie vaak stuk kleiner
Vond ik toch een van de leukste voordelen van afgevallen te zijn, tussen allerlei bekenden je t-shirt uit hebben. Heel poos gehad dat ik dat behalve bij recreatieplas/strand/zwembad niet durfde.
nou inderdaad.. zou niet weten wanneer ik voor t laatst ECHT op vakantie ben geweest...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:13 schreef Isabeau het volgende:
Wat gaan jullie allemaal op leuke vakanties
Ik ga altijd naar meerdaagse festivals en daar kun je prima niet-luchtig gekleed zijn hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
oh ik durf dat nog niet hoor,bij bekenden. Zo zou ik heel graag naar een meerdaags festival willen, maar het hele dansen en luchtig gekleed zijn bij anderen is wat moeilijk voor me.
Ik schaam me (nog) te veel voor openbare zwembaden en recreatievijvers edquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:17 schreef Zeester het volgende:
Ik mag me van mezelf niet schamen voor mijn lijf als het om zwemmen gaat, want dan belemmer ik mezelf alleen maar meer. Maar ik deed wel altijd een ligplekje in de buurt van het trappetje uitzoeken, zodat ik niet het halve zwembad door moet lopen in m'n badpak.
^ datquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:13 schreef Isabeau het volgende:
Wat gaan jullie allemaal op leuke vakanties
Het helpt ook wel heel fijn om een badpak/bikini te hebben waar je je echt ok in voelt. Ik zou dan weer niet naakt willen zijn met vreemden erbij, maar ik vind sauna's sowieso niet echt aanlokkelijk klinken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik schaam me (nog) te veel voor openbare zwembaden en recreatievijvers ed![]()
In een sauna heb ik nergens last van![]()
Dus you go girl!!
Nou ja, de laatste keer dat een vriendin en ik bij een recreatieplas gingen liggen kwamen er een stuk of 5 tieners vlak bij ons liggen en die begonnen knor-geluiden en opmerkingen te makenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:20 schreef Zeester het volgende:
Het helpt ook wel heel fijn om een badpak/bikini te hebben waar je je echt ok in voelt. Ik zou dan weer niet naakt willen zijn met vreemden erbij, maar ik vind sauna's sowieso niet echt aanlokkelijk klinken.
KNRM - of nouja, verwant met, is een vrijwilligers organisatie op wassenaarquote:
Jeetje, dat gaat wel echt veel en veel en veeeeel te ver! Ik weet niet of ik het lef had gehad er iets van te zeggen, maar dat had je wel moeten doen. Wat een enorme eikels!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, de laatste keer dat een vriendin en ik bij een recreatieplas gingen liggen kwamen er een stuk of 5 tieners vlak bij ons liggen en die begonnen knor-geluiden en opmerkingen te maken(ze begonnen ook liedjes over 'fat girls' te zingen) In een sauna heb ik nog nooit rare blikken oid gehad want dat type tiener komt daar niet in groepjes.
Geloof me, ik was met zo'n beetje de meest assertieve persoon die ik ken en die heeft er idd wat van gezegd. Toen werd het alleen maar erger.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:23 schreef Zeester het volgende:
Jeetje, dat gaat wel echt veel en veel en veeeeel te ver! Ik weet niet of ik het lef had gehad er iets van te zeggen, maar dat had je wel moeten doen. Wat een enorme eikels!
pfff ik kan daar zo kwaad om worden! Laat zulke mensen gewoon normaal doen ofzo!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, de laatste keer dat een vriendin en ik bij een recreatieplas gingen liggen kwamen er een stuk of 5 tieners vlak bij ons liggen en die begonnen knor-geluiden en opmerkingen te maken(ze begonnen ook liedjes over 'fat girls' te zingen) In een sauna heb ik nog nooit rare blikken oid gehad want dat type tiener komt daar niet in groepjes.
Ik was waarschijnlijk gaan huilen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, enige tip die ik je kan geven is neem een 1persoonskamerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
^ dat
Is dat trouwens wat douche-eendje, zo'n singles vakantie?
Heb het idee dat je dan semi-gedwongen wordt en zo wat me dan niets lijkt. Maar zo'n beetje alle vrienden waarmee ik wel op vakantie wil zijn niet meer vrijgezel...
Omdat de Maleisische PVDD je straks komt redden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, vertel even waarom ik niet aan de pringles moet beginnen.
nou ik begin er niet aan omdat ik anders niet meer kan stoppen...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Omdat je anders niet meer in rieten stoeltjes past.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga het overwegenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, enige tip die ik je kan geven is neem een 1persoonskamerDan heb je ook de rust op je kamer ipv een rommelige, in de ochtend al pratende kamergenoot. Ik heb best een ochtendhumeur namelijk
![]()
En je vind vanzelf wel aansluiting bij de groep en als je tijd alleen wilt snapt men dat ook gewoonDaarom ga ik ook met shoestring, die hebben niet zo'n heel vol dagprogramma en kun je ook gewoon dingen laten/je eigen plan trekken.
Of in het vliegtuig. En hoe slanker hoe meer leuke kleding mee kan in je kleine backpackje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Omdat je anders niet meer in rieten stoeltjes past.
Whale alertquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Omdat de Maleisische PVDD je straks komt redden.
Kijk, dat klinkt een stuk verstandiger. Je kunt het welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whale alert.
Gek hè, niet eens zin om te eten ofzo. Tis gewoon om te snaaien omdat ik me niet zo lekker voel. alsof eten dat beter gaat maken. Ik ga m'n quiche lekker opwarmen denk ik.
Ja, ik zit met mijn knieën ook altijd heel intiem bij de overbuurman/vrouw. De boze blikken negeer ik.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:06 schreef V1z0R het volgende:
*boks*
Beenruimte is nog wel altijd een puntZo kan ik ook niet zitten in een stadsbus want dan ben ik 2 plekken nodig en dan voel ik me asociaal, dus blijf ik altijd maar staan.
Dat is wel iets om op te letten, nu je het zegt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:06 schreef Isabeau het volgende:
Over staan gesproken. Ik las ergens een onderzoek over energie conservatie en dat te dikke mensen sneller de neiging hebben om weinig energie te verbruiken. Bijv door altijd te gaan zitten als er een bankje is en je ergens op wacht (trein, bus). Ik ben er eens op gaan letten en idd heb ik de neiging om te gaan zitten (doe ik niet meer) en als ik mensen zie zitten dan zijn het toch wel opmerkelijk vaak te dikke mensen.
Te groot is niet slechtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:13 schreef Maria2.0 het volgende:
2 out of 3 te groot. Klote omdat je je hebt verheugd maar wel beter dan te klein
Ja, hij is wel leuk, ik weet alleen niet of het mij wel staat. Hij is wel gemaakt voor een grote boezem, en die heb ik echt niet. Dus ik twijfel even over een kleinere bestellen of uit mijn hoofd zetten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Te groot is niet slechtAlleen jammer dat je het dan eerst weer terug moet sturen en evt een kleinere maat moet bestellen. Is die zwarte jurk met strik wel leuk?
Zou best kunnen kloppen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:06 schreef Isabeau het volgende:
Over staan gesproken. Ik las ergens een onderzoek over energie conservatie en dat te dikke mensen sneller de neiging hebben om weinig energie te verbruiken. Bijv door altijd te gaan zitten als er een bankje is en je ergens op wacht (trein, bus). Ik ben er eens op gaan letten en idd heb ik de neiging om te gaan zitten (doe ik niet meer) en als ik mensen zie zitten dan zijn het toch wel opmerkelijk vaak te dikke mensen.
Ik neig naar veel te weinig eten als ik mijn kcal niet telquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:31 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik hou geen kcal bij. Ik pas mijn eten aan naar wat ik met gezond verstand acceptabel vind, sport erbij, drink water met bubbels en de rest zie ik wel.
Ik heb een poosje kcal geteld en ik werd echt een obsessief monster, dat is dus niks voor mij. Ik sla meteen door
omgquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:44 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.bbcgoodfood.co(...)ale-and-mushroom-pie
Kijk eens naar de Kcal per portie hier
Dit eet ik vanavondal denk ik dat mijn porties wel wat kleiner zijn. Maar nu eerst maar 's hardlopen zodat 't ook gewoon kan
Ik ga ook altijd zitten. Soms vind ik het genant en hoop ik dat ze denken dat ik zwanger benquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik had ook hielspoor maar door podotherapeute is het verholpen. Ben je daar al heen geweest voor zooltjes? Voor mij hielp het. Ik kan nu gelukkig weer rustig staan en weer hardlopen zonder dat ik er last van heb.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Maar ik heb vaak echt heel veel pijn aan mijn hielen (hielspoor, twee kanten) vooral als ik sta.
quote:
Ik had ze waarschijnlijk op hun smoelwerk gehoektquote:
Dat het lekker was geloof ik graagquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:52 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was één portie, een kwart ovenschaal. Het originele recept heb ik echter wel gehalveerd (dus voor 3 personen) maar we eten er dus met z'n tweeën twee dagen van![]()
![]()
Hij was lekker!
Niet teveel eten dan maakt dat ook niet uit! Zondag ook geen hockeywedstrijd, maar dat maak ik weer goed door komende week 4 keer te hockeyenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:04 schreef Qwea het volgende:
Ooh en screw it, ik ga Donderdag weer sporten. Maandag pinksteren dus dichtFuck it. Ooh en mijn beschuitje met pindakaas was lekker. Toch 1706kcal gehaald vandaag, ennu ga ik zo lekker het bedje in.
Ik vind 1700 niet bepaald veel...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:12 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Niet teveel eten dan maakt dat ook niet uit! Zondag ook geen hockeywedstrijd, maar dat maak ik weer goed door komende week 4 keer te hockeyen
Oh en mijn Mama is morgen jarig en mag van mezelf 1 stuk taart (banoffeetaart, fucking lekker) en 4 toastjes 's avonds, geen alcohol. Moeilijkste is voor mij om van de borrelnootjes en chipjes af te blijven. Motto is dan ook: gewoon niet aan beginnen!
Ik ook niet, zei ik dat? Ik had het gewoon over tot donderdag niet sporten. Het was aardig bedoeld iig.quote:
Dat had ik dus dinsdag op die meet. Er waren nog wel stoelen en mijn voeten deden zeer, maar ik bleef toch maar staan en hield mezelf voor dat ik daarmee meer verbrandde.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik probeer op mijn werk ook vaker te gaan staan en als er een klusje is (even iets wegbrengen of halen) dan bied ik altijd snel aan dat te doen. Nu nog wat vaker staan en lopen als ik thuis benquote:Op zaterdag 18 mei 2013 07:36 schreef Brighteyes het volgende:
Dat had ik dus dinsdag op die meet. Er waren nog wel stoelen en mijn voeten deden zeer, maar ik bleef toch maar staan en hield mezelf voor dat ik daarmee meer verbrandde.Leuk om te lezen dat dat dus helemaal niet zo gek gedacht is.
Lol, dat valt tegen. Mijn cup D past er met moeite in...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, hij is wel leuk, ik weet alleen niet of het mij wel staat. Hij is wel gemaakt voor een grote boezem, en die heb ik echt niet. Dus ik twijfel even over een kleinere bestellen of uit mijn hoofd zetten.
Ik was al benieuwd wat er verstaan werd onder "grotere" boezem. Vind het een super jurk, maar had al zo'n voorgevoel dat ik met mijn HUGE boezem daar niet in zou passen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:12 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Lol, dat valt tegen. Mijn cup D past er met moeite in...
Nou ja, ligt ook aan de rest van je maten natuurlijk. Ik heb de jurk in maat 18 en mijn BHs in 90D. Heupen 118 en taille 92 trouwens, als iemand vergelijkingsmateriaal zocht voor de maat. Het ligt mij dus ook aan mijn omvang en niet alleen de cup. Toen ik hem kreeg paste ie net niet goed, heb een maand echt streng op mn eten gelet om net genoeg kwijt te raken voor een feestje waar ik hem aan wilde. Toen pasten mn borsten nét wel. :-Dquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was al benieuwd wat er verstaan werd onder "grotere" boezem. Vind het een super jurk, maar had al zo'n voorgevoel dat ik met mijn HUGE boezem daar niet in zou passen.
Dat heb jij nu bevestigd, dankjewel.
Ik heb 80I. Daar doen ze zelfs in een speciaalzaak moeilijk over.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:38 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Nou ja, ligt ook aan de rest van je maten natuurlijk. Ik heb de jurk in maat 18 en mijn BHs in 90D. Heupen 118 en taille 92 trouwens, als iemand vergelijkingsmateriaal zocht voor de maat. Het ligt mij dus ook aan mijn omvang en niet alleen de cup. Toen ik hem kreeg paste ie net niet goed, heb een maand echt streng op mn eten gelet om net genoeg kwijt te raken voor een feestje waar ik hem aan wilde. Toen pasten mn borsten nét wel. :-D
Echt een dramamaat trouwens 90D... Zal zooooo blij zijn als ik ooit terug kan naar 85 of liefst 80 - dat had ik toen ik 13 was al dus dat zal wel niet lukken - zodat ik tenminste normaal bh's kan kopen. Grote maten collecties zijn de cupmaten vaak vanaf E en gewone collecties gaan vaak tot 85c/d...
Ik heb blousen opgegeven. Shirts met prints heb ik bijna niet, op 1 oversize shirt na.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:43 schreef LadyOracle het volgende:
Dat lijkt me met bovenkleding in het algemeen heel lastig. Qua vorm, maar ook qua onhandig geplaatste/uitrekkende prints en zo. En blousen. Ik kan al nauwelijks blousen vinden waar je niet tussen de knoopjes door kijkt omdat ze er zelfs bij maat 46 geen ruimte voor laten. Borsten. Meh. Ondingen.
Klopt. Ik heb net nog eens gekeken en het is idd niet per se de boezem. Hij is gewoon te groot. Nu even nameten welke maat ik dan evt zou willen proberen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:12 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Lol, dat valt tegen. Mijn cup D past er met moeite in...
Er waren tijden dat ik wel zo'n halve schaal had opgekund als één maaltijd; blij dat ik dat niet meer doe/kanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat het lekker was geloof ik graagIk heb ook wel eens dat soort meatpies gemaakt, erg lekker, maar dat korstje is ook erg calorierijk
Alleen even vasthouden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:30 schreef LadyOracle het volgende:
5 km hardgelopen. Mag ik nu een pak Oreo's?
Herkenbaar +1quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
Er waren tijden dat ik wel zo'n halve schaal had opgekund als één maaltijd; blij dat ik dat niet meer doe/kan
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:30 schreef LadyOracle het volgende:
5 km hardgelopen. Mag ik nu een pak Oreo's?
Ik moet er een beetje van huilen. (maar ik was al in een emo-bui)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:26 schreef Isabeau het volgende:
Kwam dit tegen online, moest ik even delen:
[ afbeelding ]
Weet je dat ik daar emotioneel van word?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:26 schreef Isabeau het volgende:
Kwam dit tegen online, moest ik even delen:
[ afbeelding ]
Ik kreeg ook wat brandende oogjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
Weet je dat ik daar emotioneel van word
Zelf bodem maken van speltmeel, insmeren met pesto of tomatentapenade, dun laagje. En dan beleggen met groenten en eventueel mozzarella. Ik doe er vleestomaten en rucola op.quote:
Hoe durven ze hè. Eigenlijk moet je op ze afstappen en ze confronteren met hun belachelijke woorden en dat je het maar mooi wel doet. Maar je schaamt je waarschijnlijk dan door zo'n kutopmerking, ik zou het me ook aantrekken. En al dat toejuichen vergeten vanwege één zo'n opmerking. Terwijl het natuurlijk helemaal niets over jou zegt en alles over de lul die waarschijnlijk in een groepje dacht stoer te zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:32 schreef Lonaa het volgende:
"Toe dan, dikke, klein stukje nog maar, dan mag je weer een pak koekjes"
Zou zo iemand dat thuis nou vertellen? "Ik zag een dikkerd hardlopen en die heb ik toch mooi even te kakken gezet!"?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:32 schreef Lonaa het volgende:
De gebruikelijke dingen, zeg maar. "Toe dan, dikke, klein stukje nog maar, dan mag je weer een pak koekjes"
Klinkt erg lekkerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:37 schreef Maria2.0 het volgende:
Zelf bodem maken van speltmeel, insmeren met pesto of tomatentapenade, dun laagje. En dan beleggen met groenten en eventueel mozzarella. Ik doe er vleestomaten en rucola op.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:38 schreef sigme het volgende:
Hoe dan ook: zulke mensen zijn klein. Heel klein. Vermorzelbaar verwaarloosbaar onzichtbaar klein. Niemand zou zich ooit ook maar iets gelegen moeten laten liggen aan zulke waardeloze mensen.
Me too!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik een dik meisje (of jongen) zie hardlopen dan denk ik ook altijd: whooo, way to go!!
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe durven ze hè. Eigenlijk moet je op ze afstappen en ze confronteren met hun belachelijke woorden en dat je het maar mooi wel doet. Maar je schaamt je waarschijnlijk dan door zo'n kutopmerking, ik zou het me ook aantrekken. En al dat toejuichen vergeten vanwege één zo'n opmerking. Terwijl het natuurlijk helemaal niets over jou zegt en alles over de lul die waarschijnlijk in een groepje dacht stoer te zijn.
Ik was zo verdrietig. En ZO boos.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Zou zo iemand dat thuis nou vertellen? "Ik zag een dikkerd hardlopen en die heb ik toch mooi even te kakken gezet!"?
Hoe dan ook: zulke mensen zijn klein. Heel klein. Vermorzelbaar verwaarloosbaar onzichtbaar klein. Niemand zou zich ooit ook maar iets gelegen moeten laten liggen aan zulke waardeloze mensen.
Ik weet ook niet of ik het positief zou opvatten. Of dat ik je zou wantrouwen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Me too!En soms zou ik bijna iets willen zeggen als ik ze passeer, maar dat durf ik dan weer niet
![]()
Nou, precies daarom laat ik het ook maar. Misschien kan ik het via telepathie overbrengenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het positief zou opvatten. Of dat ik je zou wantrouwen.
Mij kennende zou ik het niet prettig vinden als iemand me juist zou toejuichen omdat ik hardloop en te zwaar ben. Die tieners in het park in mijn buurt roepen ook altijd dingen als 'Kom op, je kan het!' en dat vind ik juist bijzonder onaangenaam. Ja, ik weet het, it's mequote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:42 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet ook niet of ik het positief zou opvatten. Of dat ik je zou wantrouwen.
als ik mijn dochter ooit zoiets zou horen zeggen, heeft ze een flink probleem...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Ik was zo verdrietig. En ZO boos.
Volgens mij was het een jochie van een jaar of 14/15. In een auto.
Misschien als je in je eentje zou zijn, dat het weer anders zou zijn, maar ik denk niet dat ik me er lekker bij zou voelen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, precies daarom laat ik het ook maar. Misschien kan ik het via telepathie overbrengen.
Ik zou dat ook onprettig vinden hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mij kennende zou ik het niet prettig vinden als iemand me juist zou toejuichen omdat ik hardloop en te zwaar ben. Die tieners in het park in mijn buurt roepen ook altijd dingen als 'Kom op, je kan het!' en dat vind ik juist bijzonder onaangenaam. Ja, ik weet het, it's me
Was ik het toevallig?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb dat ook, laatst ook een meisje met fors over gewicht die er zichtbaar moeite mee had en dan wil ik zo graag iets zeggen als 'volhouden hoor, ik was ook waar jij nu ben en als ik het kan gaat het jou ook lukken', maar ja... Ik wil ook weer niet neerbuigend overkomen of zo.
Of... Ze kijken weg als ik langs loop.
Ja, precies. Ik snap dat ook ECHT niet hoor. Hoe kun je je kind dat laten zeggen? Hoe kun je dat als ouder goed vinden?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
als ik mijn dochter ooit zoiets zou horen zeggen, heeft ze een flink probleem...
En Sigme heeft gelijk, zulke types zijn werkelijk niks waard... Als je dat nodig hebt om jezelf te profileren, dan ben je ronduit zielig.
Het kan ook wel. Toen ik liep te zwoegen tijdens de batavierenrace, waren er ook mensen die me inhaalde, achterom keken en me oprecht aanmoedigden. Dat is heel tof.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
Het lijkt hier wel 'normaler' te zijn om aan te moedigen of mensen zijn minder wantrouwend, dat kan ook.
Toen ik paar weken geleden een wat forser meisje inhaalde die duidelijk net begonnen was met een C25K/Evy achtig iets, zei ik ook gewoon "Well done!" toen ze net stopte toen ik 'r inhaalde met een grote 'thumbs up' en kreeg een erg blije en trotse smile terug. Tof is dat.
Lush is nog altijd beter dan jezelf verwennen met een zak chipsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb mezelf net zo hard verwend bij Lush. Dat ik me nu een beetje schuldig voel....
Maar goed hoevaak kom ik daar.. 1 keer in de 4 jaar dat is wel een goed excuus voor als mijn vriend morgen mijn buit ziet.
Voor de rest, net langs de swirl gelopen, niet gestopt en nu eet ik een paar verse aardbeien en drink ik water!
Lekker!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Voor de rest, net langs de swirl gelopen, niet gestopt en nu eet ik een paar verse aardbeien en drink ik water!
Zo ruikt het vaak welquote:
Moest ineens hier aan denken hehe:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:49 schreef Lonaa het volgende:
Het kan ook wel. Toen ik liep te zwoegen tijdens de batavierenrace, waren er ook mensen die me inhaalde, achterom keken en me oprecht aanmoedigden. Dat is heel tof.
http://trexrunner.com/2012/11/27/i-found-him/quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moest ineens hier aan denken hehe:
[ afbeelding ]
Ik heb de mint julips gekocht! Hmmmm.... ik weet nog niet hoe ik het thuis uit moet gaan leggen dag ik een getal met 3 cijfers heb uitgegeven bij de Lush.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je zou het kunnen proberen... maar mweh. De libscrubjes zijn wel aflikbaar
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:13 schreef Meke het volgende:
https://www.facebook.com/(...)208335283755?fref=ts
Hierdoor ben ik persoonlijk echt twee weken met minder plezier gaan sportenGelukkig is het nu weer overgewaaid!
En dat is gewoon triest. Ik spreek die kinderen nog wel als ze niet meer alles kunnen eten wat los en vast zit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Laatst liep ik van de parkeerplaats naar de sportschool. En werk ik uitgescholden door 10 jarige mormels die me dikkert en fat ass noemde. Ik kan daar echt verdrietig worden..
Allerlei berichten die anoniem gestuurd kunnen worden over andere sporters daar.. Elke keer als ik er was, was ik bang dat er na de tijd een berichtje stond met: "dikke vette zeekoe in het rode shirt, geef het maar op. Met dat lichaam van jou komt het nooit meer goed" of iets in die trant..quote:
Maar als je daar zelf nou nooit zou meelezen, dan heb je er toch ook geen last van?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:23 schreef Meke het volgende:
Allerlei berichten die anoniem gestuurd kunnen worden over andere sporters daar.. Elke keer als ik er was, was ik bang dat er na de tijd een berichtje stond met: "dikke vette zeekoe in het rode shirt, geef het maar op. Met dat lichaam van jou komt het nooit meer goed" of iets in die trant..
Ik vind het juist gênanter om in m'n eentje patat te halen dan voor twee. Weet eigenlijk niet waarom. En ik denk alleen dat ze denken dat ik het in m'n eentje opeet als ik één patat bestel met nog wat bijgerechten (en dat is dan ook zoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:17 schreef Zeester het volgende:
Ik sport niet in public, maar ik had het vroeger wel altijd in de snackbar. Ik moest dan voor mij en mijn ouders op zaterdagavond 2 porties patat halen (voor met z'n 3'en) en dan dacht ik altijd dat ze dachten dat ik het alleen ging opeten.
Tegenwoordig geen gene, behalve soms bij koffietentjes als ik mijn latte met magere melk vraag. Dan wil ik er graag bijzeggen dat het misschien lijkt alsof ik dat voor niets doe, maar dat het heus wel werkt, dat ik al zoveel kwijt ben. Maar dat komt omdat ik zelf als barista heel vaak dacht van 'Alsof die magere melk je gaat helpen met de 3 muffins en croissant die je net kocht.'
Ach, dat lees je ook in KLB. Als je je daar al druk om moet maken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Allerlei berichten die anoniem gestuurd kunnen worden over andere sporters daar.. Elke keer als ik er was, was ik bang dat er na de tijd een berichtje stond met: "dikke vette zeekoe in het rode shirt, geef het maar op. Met dat lichaam van jou komt het nooit meer goed" of iets in die trant..
Ik woon bij de ijssalon in de straat maar ben er nog nooit geweestquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar als je daar zelf nou nooit zou meelezen, dan heb je er toch ook geen last van?
Zeester, ik heb wel eens een grote bak ijs bij de ijssalon gehaald en dan vroeg ik om 3 lepeltjes of zo. terwijl het toch echt alleen voor mezelf was
Maar je kunt het toch vaak niet laten om te kijken of ze niet toch over je schrijven.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar als je daar zelf nou nooit zou meelezen, dan heb je er toch ook geen last van?
Zeester, ik heb wel eens een grote bak ijs bij de ijssalon gehaald en dan vroeg ik om 3 lepeltjes of zo. terwijl het toch echt alleen voor mezelf was
Ik woon bij de NYP in de straatquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik woon bij de ijssalon in de straat maar ben er nog nooit geweest
Ben dit jaar nog niet bij de Mac geweest, maar 1x snackbar voor een frikandelletje, 1x pizza, geen subway, geen bakker bart, geen hema-worst...
Wel paar tripjes naar de Babylon, maar ook verdomd weinig in vergelijking met eerder.
Nu heb ik zin in een shoarma/kofte-schotel van de babylon
Zitten 2 pizzaria's bij me in de straatquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:34 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik woon bij de NYP in de straat. Die zit echt pal naast de deur. Nooit geweest en ik vraag me ook af of ik dat ooit ga doen
. Er zit ook een traiteur, daar ga ik nog wel een keer wat bestellen
.
Dan fiets ik vast vaak langsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:33 schreef V1z0R het volgende:
Die op de markt vind ik altijd zo belachelijk vet. Geen idee hoe ze die precies klaarmaken, maar de noten die ik er heb gekocht leken wel geweekt in olie (cashewnoten, pinda's, pistachenoten).quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:52 schreef V1z0R het volgende:
Noten haal ik vaker op de markt, vind ze daarmee wat aan de dure kant. Maar wel lekker inderdaad!
Geroosterde noten worden gefrituurdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die op de markt vind ik altijd zo belachelijk vet. Geen idee hoe ze die precies klaarmaken, maar de noten die ik er heb gekocht leken wel geweekt in olie (cashewnoten, pinda's, pistachenoten).
Gefrituurdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:01 schreef sigme het volgende:
Geroosterde noten worden gefrituurd. Als ze dat een beetje slordig doen dan zie je dat wel terug.
Je kan bij een notenkraam ook ongeroosterde noten kopen.
Ik heb dit jaar je hele lijst al gehadquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben dit jaar nog niet bij de Mac geweest, maar 1x snackbar voor een frikandelletje, 1x pizza, geen subway, geen bakker bart, geen hema-worst...
Wel paar tripjes naar de Babylon, maar ook verdomd weinig in vergelijking met eerder.
Nu heb ik zin in een shoarma/kofte-schotel van de babylon
Al het fruit wel netjes opetenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:01 schreef Maria2.0 het volgende:
Net toch nog maar een snee brood genomen.
En vanavond zondig ik gruwelijk. Sangria
netjes!!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:00 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ben ook al meerdere keren bij de ijssalon geweest, heb er echt een zwak voor, snackbar, snoep enzo boeien me niet, maar ijs![]()
-20kg vanochtend btw
Ongelukkig helpt niet om een eetpatroon vol te houden, op zoek naar alternatieven dusquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:19 schreef Zeester het volgende:
Ik probeer vandaag geen brood maar roggebrood te eten, maar het werkt niet. Met havermout als ontbijt en roggebrood als lunch is er te weinig wat ik écht lekker vind, en daar word ik ook ongelukkig van.
Nee, precies, dat lijkt mij ook geen verstandige keuze. Op zoek naar andere dingen dus.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ongelukkig helpt niet om een eetpatroon vol te houden, op zoek naar alternatieven dus
Ik eet ongebrande nootjes als tussendoortje nu
Ik vind havermout ook niet super daarom had ik ook tips gevraagd. Ik heb het volgend receptje gevonden dat ik zeker eens ga uitproberen:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:37 schreef Zeester het volgende:
[..]
Nee, precies, dat lijkt mij ook geen verstandige keuze. Op zoek naar andere dingen dus.
Ongebrande nootjes vind ik iets te lekker, daar kan ik zo ook een heel doosje van op
Ow, en tjoptjopvoor -20!
Goede tip, ga ik meteen doen!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:23 schreef V1z0R het volgende:
Meloen en brood helpen dan niet. Neem dan paar lepels kwark of yoghurt, die bevatten YY-peptide's die signaaltje aan je hersens geven die hongergevoel wegnemen.
Als je steeds lager gaat zitten in je kcal dan is dat ook niet goed hoor!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:13 schreef Qwea het volgende:
Ik kreeg op mijn kop dat ik door sla
Ooh en mijn avondeten was kut![]()
252gr verse sperziebonen () 150gr snert en wat vla
Jajaja, I know. Maar ik had a) geen zin om meer te koken en b) ik ben een kg aangekomen die moet eraf
Fooootoooo!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:31 schreef Brighteyes het volgende:
Het kersenjurkje blijft ook!![]()
De petticoat is te heftig, dan ben ik net een taart en de zwarte jurk zonder strik past beter, maar ik vind hem toch niet zo mooi. Het is hele zware dikke stof waardoor het jurkje zelf iets zwarte kouserigs krijgt.
2 uit 5 dus. Prima score!
Het helpt mij gewoon gigantisch om bepaalde valkuilen te vermijden door bepaalde voedingsstoffen op andere tijdstippen te nemen of te combineren met anderen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:30 schreef Zeester het volgende:
Ik heb er meestal geen last van, want dan ga ik gewoon eten. En meestal moet ik nog koken eerst, dus dan is t allemaal wel ok. Maar heb gisteren heel lekker gekookt en het restje staat in de koelkast voor morgen, en dat roept zo hard. Maar ik weet dat ik mezelf dan dubbel in de vingers snij, want dan heb ik geen eten voor morgen, en heb ik niets meer aan het lekkere eten wat die vrienden straks vast klaarmaken (want kunnen goed koken).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:48 schreef V1z0R het volgende:
Die keuze-vinkjes zeggen trouwens niets.
Veel suikerrijke producten hebben zo'n vinkje omdat er geen vet in zit, maar nog wel 8+gr suiker per 100gr.
[..]
Het helpt mij gewoon gigantisch om bepaalde valkuilen te vermijden door bepaalde voedingsstoffen op andere tijdstippen te nemen of te combineren met anderen.Ik vind het wel interessant, want dat soort dingen zijn misschien niet de ultieme oplossing tegen dik zijn, maar kunnen je misschien wel een soort trucjes geven om het wat makkelijker te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt erop dat de lepels kwark hielpen, misschien een placebo effect, misschien daadwerkelijk die peptiden, maar ik stond net nog op het punt om alles in huis in 1x in mijn mond te stoppen, en nu denk ik dat ik nog wel die 3 kwartier tot ik naar die vrienden kan kan wachten!
geen kiwi's vandaagquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Grammaticaal gezien een toppost, die vorige.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:57 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant, want dat soort dingen zijn misschien niet de ultieme oplossing tegen dik zijn, maar kunnen je misschien wel een soort trucjes geven om het wat makkelijker te maken
Het lijkt erop dat de lepels kwark hielpen, misschien een placebo effect, misschien daadwerkelijk die peptiden, maar ik stond net nog op het punt om alles in huis in 1x in mijn mond te stoppen, en nu denk ik dat ik nog wel die 3 kwartier tot ik naar die vrienden kan kan wachten!
en we hebben nog steeds geen foto's gezienquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:31 schreef Brighteyes het volgende:
Het kersenjurkje blijft ook!![]()
De petticoat is te heftig, dan ben ik net een taart en de zwarte jurk zonder strik past beter, maar ik vind hem toch niet zo mooi. Het is hele zware dikke stof waardoor het jurkje zelf iets zwarte kouserigs krijgt.
2 uit 5 dus. Prima score!
Nee, dat is zelf niet goed te doen met de ipad en 1 hand. Ik ga zo, als ik gedouched heb showen voor F. en dan zal ik hem om foto's vragen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:42 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
en we hebben nog steeds geen foto's gezien
Stevia vind ik ranzigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je steeds lager gaat zitten in je kcal dan is dat ook niet goed hoor!
Interessante link: http://www.coachcalorie.com/food-advertising-tricks/
Vooral die info over Stevia was nieuw voor mij (niet dat ik dat gebruik, maar iedereen roept idd dat het natuurlijk spul is).
En ikquote:
Ik ga die link es ff lezen als ik thuis ben. Ik heb nu een verjaardag, waar ik gruwelijk tegenaan zie want ik wil niks eten en er is natuulk enkel snaaiwerk. Maar mijn smoothie met galiameloen erin en verse aardbeien was dan wel weer bazig lekker.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je steeds lager gaat zitten in je kcal dan is dat ook niet goed hoor!
Interessante link: http://www.coachcalorie.com/food-advertising-tricks/
Vooral die info over Stevia was nieuw voor mij (niet dat ik dat gebruik, maar iedereen roept idd dat het natuurlijk spul is).
de rode is leukquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:29 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
Let niet op de pose.
[ afbeelding ]
Ik twijfel een beetje over de kersjes, maar die vind ik zo leuk dat ik hem toch wil houden, al draag ik hem maar 1 keer.![]()
Oh, en fantaseer er vooral een heel gezellig hoofd bij.Ik wilde jullie mijn post-sport-douche-hoofd niet aan doen.
Dat!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:51 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
de rode is leukIn de kersjes zie je er dikker uit dan je volgens mij bent.
Die rode staat je echt goedquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
Tx ladies! De kersjes zitten in de doos. Hoe graag ik ook wil, hij flatteert niet en dan is het gewoon zonde om hem voor de heb in de kast te hangen.
die kijk ik nu ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:47 schreef Serieliefhebber het volgende:
Ik moet enkel de finale van Arrow nog kijken, de rest heb ik gezien. Ik ben nu naar die ubervrolijke maltees aan het kijken op eurosong
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:45 schreef Vicky het volgende:
Ik heb nog geen minuut van Greys gezien. Ben alle seizoenen van Full House aan het kijken.
moet iets doen... veel verdee dan bed eb vank kom ik momenteel nietquote:
En dan kies je+quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
moet iets doen... veel verdee dan bed eb vank kom ik momenteel niet
Gut..quote:
Ik heb de trailer al gezienquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:52 schreef Vicky het volgende:
Ik wacht op Dexter seizoen 8.
Ach ieder zijn ding
mij ook!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb de trailer al gezien![]()
Lijkt me een heftig seizoen worden.
Ik kan het songfestival kijken bij buren een héél eind verderopquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:58 schreef Lonaa het volgende:
Vriend kijkt songfestival. Want lampjes. Heul veul lampjes, en dus moet ie zich eraan vergapen. Ofzo.
Bwehehe.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan het songfestival kijken bij buren een héél eind verderopDat huis staat zo dat ik via een zijraam naar binnen kan kijken, maar hun tv is bioscoopgrootte en ik kan vanuit hier echt alles duidelijk zien
Die moeten maar geen porno gaan kijken zonder de gordijnen te sluiten
zo heb ik de beneden buurvrouw ook eens gehoord. We hebben in een deuk gelegen. Het is net een hitsige elandquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bwehehe.
Ach, ik hoor de bovenburen als ze seks hebben, en ook de buren naast me.
De buurman naast me praat graag tijdens een pijpbeurt. Heel naar.
Als het een troost mag zijn, vanaf nu kan je niet meer achterlopen en je schade inhalen wanneer je laptoppie terug hebt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja hoi hallo, m'n laptop is dood hier dus ik loop genadeloos achter met alle series dus kunnen we het even niet over Greys enzo hebben.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
zo heb ik de beneden buurvrouw ook eens gehoord. We hebben in een deuk gelegen. Het is net een hitsige eland
Wow wat een verschillen, superquote:Op zondag 19 mei 2013 09:30 schreef Brighteyes het volgende:
Meten is weten!
Op 1 mei deed ik de eerste Jillian, gisteren de 15e, verschillen zojuist;
Net onder de navel: - 5cm
Taille: - 4cm
Billen/heupen: - 3cm
Knieën: - 1 cmIk vind meten overigens echt lastig, want waar zat ik de vorige keer precies, maar goed, er zijn dus wel degelijk verschillen.
Ik ga dus nog wel even door!en mooi dat ik de 2 9 ons gewichtjes in mijn koffer stop vlgde week!
Dat is het enige waar ik wel tegenop zie. Heb ik mezelf weer op de rit, moet ik weer weg volgnde week. Maar het is maar voor 4 dagen, en je kan in Singapore zo goed eten, dat móet me gewoon echt gaan lukken!
Gaat goed komenquote:
Kan je niet iig de sportschool-mensen om een goede intro vragen?quote:Op zondag 19 mei 2013 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gaat goed komenDoorgaan!
En BE wat een verschillen zegNu wil ik ook Jilliannen
Maar eerst maar in de sportschool van de veilige machines afstappen en in het krachthonk bezig durven gaan. Dood eng en ik weet ook niet goed wat ik doe. Kan 100 youtube filmpjes kijken, maar hoe weet ik dan of ik de oefeningen goed uitvoer en mijn rug bijv niet verknal met een deadlift. Kan wel een personal trainer inhuren voor een uur, maar die kosten al meer dan 50 euro en dat heb ik niet. Ik ken er verder ook niemand en heb ook geen vriendinnen die naar de sportschool willen, daarbij zouden die toch alleen maar op de crosstrainer blijven staan. Pfffft. Hoe beginnen mensen met krachttraining als ze alleen theoretische kennis hebbenDaarom ben ik zo lang op de machines blijven trainen, maar dat voelt niet goed genoeg en duurt me allemaal te lang (ben dik een uur bezig met ze allemaal aflopen). En nee, ik durf mensen daar ook niet zo goed te vragen. Zijn allemaal van die enorm afgetrainde superfit uitziende mannen (en 1 vrouw) en ik ben een veel te dikke oudere vrouw (in hun ogen hè
).
Hoi!quote:Op zondag 19 mei 2013 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gaat goed komenDoorgaan!
En BE wat een verschillen zegNu wil ik ook Jilliannen
Maar eerst maar in de sportschool van de veilige machines afstappen en in het krachthonk bezig durven gaan. Dood eng en ik weet ook niet goed wat ik doe. Kan 100 youtube filmpjes kijken, maar hoe weet ik dan of ik de oefeningen goed uitvoer en mijn rug bijv niet verknal met een deadlift. Kan wel een personal trainer inhuren voor een uur, maar die kosten al meer dan 50 euro en dat heb ik niet. Ik ken er verder ook niemand en heb ook geen vriendinnen die naar de sportschool willen, daarbij zouden die toch alleen maar op de crosstrainer blijven staan. Pfffft. Hoe beginnen mensen met krachttraining als ze alleen theoretische kennis hebbenDaarom ben ik zo lang op de machines blijven trainen, maar dat voelt niet goed genoeg en duurt me allemaal te lang (ben dik een uur bezig met ze allemaal aflopen). En nee, ik durf mensen daar ook niet zo goed te vragen. Zijn allemaal van die enorm afgetrainde superfit uitziende mannen (en 1 vrouw) en ik ben een veel te dikke oudere vrouw (in hun ogen hè
).
Yup, dat laatste blijf ik ook maar lezen, maar ik durf de stap dus niet zo goed te maken. Machines voelen veiliger (als in geborgen). Kan ik m'n ding doen zonder zo in de spotlights te staan, beetje weggestopt op mijn apparaatje. En ik zit (door mijn pa) bij zo'n low budget sportschool, er is geen begeleiding. Er is 1 medewerker aanwezig en die staat bij de ingang/de receptie of is aan het stofzuigen oid. Steer moet gewoon maar een keer langskomenquote:Op zondag 19 mei 2013 10:22 schreef Brighteyes het volgende:
Kan je niet iig de sportschool-mensen om een goede intro vragen?
Of vraag het in het bb topic, die hebben wel vaak goede filmpjes of foto's van houdingen.
Ik las vanmorgen nog weer een artikel over hoe het idd veel beter is los staand oefeningen te doen omdat je dan altijd je core ook gebruikt ipv die lui te laten worden in de machines.
quote:Op zondag 19 mei 2013 10:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoi!
Ik wil je wel helpen. Ik werk in een sportschool als trainer in jouw woonplaats maar we kunnen best een keer samen trainen bij jouw of mijn gym. Dan kan ik je in elk geval de grondbeginselen leren. Dit is een beetje een vreemd voorstel, ik weet het maar het komt uit een goed hart en niet uit een ziek brein. En anders, hiervan gaan bodybuilders spugen, een les bodypump volgen. Dat is een mooie voor je spierconditie, geen hypertrofie maar als je een goede instructeur hebt, word je wel een veilige deadlift, squat, bench press, clean & press etc geleerd. Van daaruit kun je wel verder werken op de fitnessvloer. Je gaat dan alleen dieper, grotere bewegingsuitslag, meer gewicht, minder herhalingen.
Stuur me maar een dm als je het leuk zou vinden, negeer me als je het niks vindt.Er zijn FOK!kers die me in het echt kennen en ik ben geen eng mannetje met grijs teenhaar.
quote:Op zondag 19 mei 2013 10:37 schreef Noek het volgende:
Hoi!
Ik wil je wel helpen. Ik werk in een sportschool als trainer in jouw woonplaats maar we kunnen best een keer samen trainen bij jouw of mijn gym. Dan kan ik je in elk geval de grondbeginselen leren. Dit is een beetje een vreemd voorstel, ik weet het maar het komt uit een goed hart en niet uit een ziek brein. En anders, hiervan gaan bodybuilders spugen, een les bodypump volgen. Dat is een mooie voor je spierconditie, geen hypertrofie maar als je een goede instructeur hebt, word je wel een veilige deadlift, squat, bench press, clean & press etc geleerd. Van daaruit kun je wel verder werken op de fitnessvloer. Je gaat dan alleen dieper, grotere bewegingsuitslag, meer gewicht, minder herhalingen.
Stuur me maar een dm als je het leuk zou vinden, negeer me als je het niks vindt.Er zijn FOK!kers die me in het echt kennen en ik ben geen eng mannetje met grijs teenhaar.
wat een tof aanbodquote:Op zondag 19 mei 2013 10:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoi!
Ja, dat laatste denk ik ook heel vaak als er weer iemand bijzonder belangeloos wordt geholpen in FHF en dergelijke.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:40 schreef Brighteyes het volgende:
Doet me een beetje denken aan de draag-meets in OUD waarbij ervaren draagsters de nieuwelingen helpen met de juiste manier van knopen zodat het voor jezelf en je kindje veilig en prettig dragen is.
Mooi he... FOK!
Kom je ook langs, zo ver is Groningen nietquote:Op zondag 19 mei 2013 10:40 schreef _Dido_ het volgende:
wat een tof aanbod![]()
Ik herken je post helemaal Isa! Ik zie mezelf ook niet in het krachthonk terwijl ik wel zou willen.
Ik ben een 30+ er die wel wat weet van sporten, meer niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben geen 20-jarige schone hè! Ik ben een 30+ er in een dieettopic voor mensen met obesitas
ik woon al jaren in het westenquote:Op zondag 19 mei 2013 10:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom je ook langs, zo ver is Groningen niet(of vergis ik me nu in je woonplaats)
Steer woont in Eindhovenquote:Op zondag 19 mei 2013 10:43 schreef Noek het volgende:
Ik ben een 30+ er die wel wat weet van sporten, meer niet.
Ga nu even een dag mountainbiken maar het lijkt me leuk om je te helpen.
Zullen we daten via dm? Steer mag ook meedoen.
Joehoe! BB-ers!quote:Op zondag 19 mei 2013 10:44 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik woon al jaren in het westenbeetje ver dus, anders kwam ik zeker ook
nu wachten tot iemand uit de Randstad zich hier meldt voor mij
![]()
Mijn vent Freud las net over mijn schouder heen.....hij zei: " Maar die Isabeau heeft toch gewoon een goed lichaamquote:Op zondag 19 mei 2013 10:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben geen 20-jarige schone hè! Ik ben een 30+ er in een dieettopic voor mensen met obesitas
Wat was toen je succesfactor?quote:Op zondag 19 mei 2013 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit eens even in mijn schriftje te kijken naar vorig jaar en ik was vanmorgen 10 kilo lichter dan vorig jaar op dit punt.
Uiteindelijk is het me vorig jaar toen gelukt vanaf 23 mei tot 19 aug 10 kilo af te vallen dus dat ga ik nu ook maar eens proberen.
En ik ben nu een kilo of 2 zwaarder dan toen ik in Jan naar Singapore ging. Dus ik heb mezelf echt weer aardig onder controle.![]()
quote:Op zondag 19 mei 2013 09:30 schreef Brighteyes het volgende:
Meten is weten!
Op 1 mei deed ik de eerste Jillian, gisteren de 15e, verschillen zojuist;
Net onder de navel: - 5cm
Taille: - 4cm
Billen/heupen: - 3cm
Knieën: - 1 cmIk vind meten overigens echt lastig, want waar zat ik de vorige keer precies, maar goed, er zijn dus wel degelijk verschillen.
Ik ga dus nog wel even door!en mooi dat ik de 2 9 ons gewichtjes in mijn koffer stop vlgde week!
Dat is het enige waar ik wel tegenop zie. Heb ik mezelf weer op de rit, moet ik weer weg volgnde week. Maar het is maar voor 4 dagen, en je kan in Singapore zo goed eten, dat móet me gewoon echt gaan lukken!
quote:Op zondag 19 mei 2013 11:46 schreef An24 het volgende:
Mijn vent Freud las net over mijn schouder heen.....hij zei: " Maar die Isabeau heeft toch gewoon een goed lichaamEen beetje sporten en klaar"
Tis maar even dat je het weet
Die heb ik ook....is Freud gek opquote:Op zondag 19 mei 2013 11:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]da's lief
Ik heb wel een zandloperfiguur incl taille, dat scheelt misschien wel.
quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 10:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben een 30+ er die wel wat weet van sporten, meer niet.
Ga nu even een dag mountainbiken maar het lijkt me leuk om je te helpen.
Zullen we daten via dm? Steer mag ook meedoen.
quote:Op zondag 19 mei 2013 10:46 schreef Isabeau het volgende:
En NoekAlvast enorm bedankt, ik neem je aanbod héél graag aan want ik weet echt niet hoe ik moet beginnen. Ik las al over thuis oefenen met een bezemsteel en dat wilde ik al gaan doen voor de spiegel
Ik hockey 3x in de week, doe af en toe eens iets van jillian of andere thuissport-video's en soms ga ik buiten hardlopen. In de zomerstop van de hockey neem ik altijd een abonnement op de sportschool.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:43 schreef Lonaa het volgende:
Qua sport, wie doet wat eigenlijk hier?
Doe je thuis dingen, ga je naar de sportschool (en wat doe je dan?) ga je naar buiten?
normaal ga ik 3 à 4x per week naar de sportschool. Nu even niet. Als ik weer mag ga ik beginnen met fietsen en als mijn schouder het toelaat ga ik weer voluit sportenquote:Op zondag 19 mei 2013 12:43 schreef Lonaa het volgende:
Doe je thuis dingen, ga je naar de sportschool (en wat doe je dan?) ga je naar buiten?
Vorig jaar? Het begon met dat ik echt buitensporig idioot vrat en tegen mezelf zei: 'je hoeft niet te lijnen, ga nou eerst maar eens normaal doen!' Dat normaal doen in combi met drie keer in de week hardlopen leverde uiteindelijk vorig jaar in totaal tussen Januari en Augustus -15 kilo op.quote:
In principe dus drie keer in de week hardlopen (het streven is 2x 5km en 1 keer 7-10km) en sinds drie weken dus Jillian's 30 day shred vrijwel elke dag.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:43 schreef Lonaa het volgende:
Hoe ben jij beginnen sporten toen je begon met op je voeding te letten? Wat deed je toen voor sport?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
In principe dus drie keer in de week hardlopen (het streven is 2x 5km en 1 keer 7-10km) en sinds drie weken dus Jillian's 30 day shred vrijwel elke dag.
Ik deed toen nog aan Softbal en ben toen gaan hardlopen daarbij. Met de MP3's van Start to Run op de mp3 speler van 1 minuut op 1 minuut af (ik dacht dat ik het noooooooooit zou halen) etc etc in iets meer dan 20 weken van 0 naar 5km opgebouwd. Toen woog ik ergens tussen de 100 en de 95 kilo geloof ik (was in 2010 toen ik begon).quote:Op zondag 19 mei 2013 13:59 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Hoe ben jij beginnen sporten toen je begon met op je voeding te letten? Wat deed je toen voor sport?
Ik fitness normaal gesproken 2x per week, cardio en gewichten, maar momenteel doe ik al 1.5 a 2 weken niksquote:Op zondag 19 mei 2013 12:43 schreef Lonaa het volgende:
omfg, same. Ik ben echt niet te genietenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
Zodra dat sporten weg valt zak ik ook weer weg in fout gedrag. Maar ik word ook stikchagrijnig van niet sporten blijkt ineens.
Net begonnen met hardlopen, maand of drie nu. Begon met eens per week, nu drie keer geweest in een week.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:43 schreef Lonaa het volgende:
datte.quote:
Nou, nu ik de resultaten van 15 keer Jillian bij mezelf zie is dat wel even een flinke opsteker om vol te houden hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:12 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Net begonnen met hardlopen, maand of drie nu. Begon met eens per week, nu drie keer geweest in een week.
Verder geloof ik niet zo in heel gedwongen sporten. Liever gewoon dingen doen die je leuk vindt en volhoudt en die passen in je dagelijks leven.
Ik ga gewoon echt donderdag weer. De groeten. Rustig aan doen my ass. Ik doe al bijna geen flikkerquote:Op zondag 19 mei 2013 14:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
datte.
Kan niet wachten tot ik weer mag sporten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |