abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126637037
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126637436
Zo. Was ik weer.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_126637841
Vraagje. Kan ik voor een stoofpot ook gewoon hertog Jan gebruiken of wordt het dan te bitter?
pi_126638081
Mja, blijft een lastige kwestie Isa, want tot in hoeverre kom je het tegemoet? :{

Dus, kat in een haaienkostuumpje op een roomba die een eend achterna zit-filmpje :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_126638193
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:45 schreef V1z0R het volgende:
Mja, blijft een lastige kwestie Isa, want tot in hoeverre kom je het tegemoet? :{

Dus, kat in een haaienkostuumpje op een roomba die een eend achterna zit-filmpje :+
Haha dat filmpje laat ik ook aan iedereen zien :').
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:50:11 #6
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126638282
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:45 schreef V1z0R het volgende:

:D Hoe kan het dat die kat blijft zitten? :D
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:52:11 #7
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126638375
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Vraagje. Kan ik voor een stoofpot ook gewoon hertog Jan gebruiken of wordt het dan te bitter?
Neeeeee. Ik zou daar echt een trappist voor gebruiken. Of een trippel zoals Kasteel.

Gewone HJ zou IK niet doen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:56:13 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126638539
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Er is altijd wat aan te doen.
Noot: ik bedoel dat dus niet met een rare ondertoon, maar als je zo dik bent dat je niet meer in een normale stoel past is daar wat aan te doen. Gegarandeerd.
Ik ken ook geen ziekte of medicatie waar je zo dik van wordt.

Alhoewel prednison wel een motherfucker is. Godverdomme wat had ik een bolle kop :o

En :r scheermesjes in je strot :r
pi_126638673
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:56 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ken ook geen ziekte of medicatie waar je zo dik van wordt.

Alhoewel prednison wel een motherfucker is. Godverdomme wat had ik een bolle kop :o

En :r scheermesjes in je strot :r
Lithium is ook kut. ^O^
pi_126638772
Ik vind wel dat iedereen het recht moet hebben om heel dik te zijn. Natuurlijk is slank een stuk gezonder, maar het is misschien altijd fysiek een optie, soms is het psychisch gewoon nog niet de juiste tijd. Bovendien pas ik nu nog steeds maar moeizaam in sommige stoelen en dat is gewoon heel frustrerend, en kleinerend. En ik werk eraan, maar het is gewoon niet in 1x goed.
pi_126638817
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We hadden in de wachtruimte alleen stoelen met leuningen en heel erg dikke mensen konden daar dus idd niet op zitten. Dat heb ik toen aangekaart bij mijn leidinggevende en er zijn 2 stoelen zonder leuningen gekomen. Maar collega's van mij vonden het grote onzin en die vetkleppen moesten maar voelen dat het niet normaal was zo dik te zijn (goh, dat hadden ze zelf vast nog niet door) en moesten maar even afvallen. Ik was al lang blij dat mijn leidinggevende niet zo dacht!
Ik vind dat wel een hele positieve ontwikkeling. Je hoeft dikke mensen niet te stimuleren om zo te blijven, en of dikker te worden. Maar rekening houden met elkaar is 'n kleine moeite.
pi_126639105
De plek waar ze vooral aan grotere stoelen moeten doen voor dikkere mensen zijn vliegtuigen, bussen en treinen. Niet per se en alleen voor hun eigen comfort (2 stoelen kopen idee is an sich niet vreemd, maar dat zit toch ook niet lekker? Bied dan bredere stoelen aan voor een hogere prijs), maar ook voor die van de rest van de passagiers. 4.5 uur economy class reizen is prima te doen, zolang je niet half weggeduwd wordt en de leuning niet kunt gebruiken omdat er iemand van >150kg naast je zit. Dit is niet fijn, en ook de persoon die wél fatsoenlijk in de stoelen past betaalt voor de reis die niet nog oncomfortabeler hoeft te zijn dan Ryan Air Economy al is.
Ja doei.
pi_126639506
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

Neeeeee. Ik zou daar echt een trappist voor gebruiken. Of een trippel zoals Kasteel.

Gewone HJ zou IK niet doen.
Dan wordt het gewoon met bouillon, alcoholvrij. Of wacht, misschien heb ik nog een fles wijn ergens.
pi_126639635
wijn O+

hier een beetje een rare dag..
lagen in zee de eerste redding uit te voeren, trainer gaat op surfboard terug naar land, komt te vallen en nu kan ie zijn duim topje niet meer recht krijgen :{
dus.. weer zee uit, douchen aankleden.. maar nu dus wel de beweging gehad :o
en geen zwembad wat open is op vrijdag middag/avond -O-

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_126639711
HVRB? :o
Ja doei.
pi_126639719
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:00 schreef Zeester het volgende:
Ik vind wel dat iedereen het recht moet hebben om heel dik te zijn. Natuurlijk is slank een stuk gezonder, maar het is misschien altijd fysiek een optie, soms is het psychisch gewoon nog niet de juiste tijd. Bovendien pas ik nu nog steeds maar moeizaam in sommige stoelen en dat is gewoon heel frustrerend, en kleinerend. En ik werk eraan, maar het is gewoon niet in 1x goed.
Vooral van die rieten kuipstoeltjes zijn echt krap. Toen ik op mijn zwaarst was meed ik die ook al en ik ben niet eens gigantisch dik.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126639794
Hm, kan dat eigenlijk met witte wijn? :').

*alcoholnoob
pi_126639814
Moblo, juist in een vliegtuig willen ze zoveel mogelijk mensen in 1 ruimte kunnen proppen en tsja, dan zijn de stoelen dus gewoon krap. Maar ik dacht dat als je extreem dik was je tegenwoordig 2 stoelen moest kopen oid? Ook vanwege de veiligheid.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 17:28:40 #19
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126640011
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
De plek waar ze vooral aan grotere stoelen moeten doen voor dikkere mensen zijn vliegtuigen
Nou, ik ben echt niet dik. Er mag gewoon wel iets af... en ik vloog voor het eerst in april.. de tyfus. Ik snap best dat dat niet past :{ Wat achterlijk krap!
pi_126640041
Klopt, maar zoveel mensen zijn er niet op één vlucht die niet in één stoeltje passen, dus als je van 6 stoelen 4 stoelen maakt, en de 4 stoelen wel duurder maakt (want ruimte) dan hoeven ze kostentechnisch niets te verliezen :P
Ja doei.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 17:30:15 #21
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126640081
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, kan dat eigenlijk met witte wijn? :').

*alcoholnoob
:N
pi_126640089
Ik vind 't altijd wel meevallen (voor mezelf dan, en ik ben ook niet heel mager), waar ik het meeste problemen mee heb is de beenruimte :P
Ja doei.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 17:32:19 #23
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126640165
Met mn vlucht naar Egypte zat ik tussen een dikke duitser en een obese egyptenaar in. Dat waren wat oncomfortabele uurtjes ja :')
  vrijdag 17 mei 2013 @ 17:33:06 #24
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_126640195
Te zwaar in combinatie met erg lang is helemaal een drama in vliegtuigen.
Je zit dan echt aan alle kanten vast. En dan als bonus nog de gordel die niet lang genoeg is...

Blij dat ik daar van af ben.

En nu vlieg ik niet meer voor werk :')
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_126640489
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vooral van die rieten kuipstoeltjes zijn echt krap. Toen ik op mijn zwaarst was meed ik die ook al en ik ben niet eens gigantisch dik.
Rieten kuipstoeltjes gaat nog wel, van die gietijzeren gevallen, die zijn pas erg. Waar ik afgelopen zomer (en veeel zomers daarvoor) op vakantie was hadden ze van die gietijzeren gevallen op het terras. En je brengt daar toch zeker wel een uurtje of 2/3 per dag op dat terras door, want daar vindt een groot deel van de animatie plaats. Man, ik had echt beurse dijen. En mijn moeder (die ene met dat ondergewicht) had echt nog 20 cm ruimte naast haar. Zo frustrerend.

En nu pas ik vermoedelijk wel in die kutstoeltjes, maar nu gaan we niet want ik durf de confrontatie met all inclusive niet aan :P
pi_126641050
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:41 schreef Zeester het volgende:
En nu pas ik vermoedelijk wel in die kutstoeltjes, maar nu gaan we niet want ik durf de confrontatie met all inclusive niet aan
Je kan ook de hele dag lekker veel fruit (watermeloen en zo) eten O-)

Ik ben sowieso niet zo'n fan van het all inclusive principe, want daardoor ga je nou nooit eens ergens bij een lokaal restaurantje of barretje zitten. Dat is erg jammer (en ook voor de lokale horeca erg jammer).
pi_126641243
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je kan ook de hele dag lekker veel fruit (watermeloen en zo) eten O-)

Ik ben sowieso niet zo'n fan van het all inclusive principe, want daardoor ga je nou nooit eens ergens bij een lokaal restaurantje of barretje zitten. Dat is erg jammer (en ook voor de lokale horeca erg jammer).
Dat zou kunnen, maar 7 dagen op rij nee zeggen tegen croissantjes/frietjes/pannekoeken/pizza/gratin achtige dingen/foie gras en al wat meer lukt mij echt nog niet op dit moment in mijn dieet plan. En dan hebben we het nog niet over de all inclusive cocktails...

Ik ben ook niet persé fan van het all inclusive principe, maar dit is wel echt een leuk soort vakantie en niet het Turkse vreetschuur-principe. Bovendien is het heel erg op sport ingesteld dus kun je een deel van de geconsumeerde calorieen weer verbranden. Maar ik wil op vakantie vooral bruin worden en boeken lezen dus dat is dan weer minder gezond.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 18:04:38 #28
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126641257
Ik ga lekker met shoestring naar nepal dit jaar. Georganiseerd maar toch genoeg vrije tijd & vrijheid om zelf leuke dingen te doen.
pi_126641264
All inclusive lijkt me echt niets. Ik zie dan van die resorts met dronken gepeupelte en schreeuwende kinderen voor me. Nee dank je :@.

Hier staat nu de stoofpot eindelijk op, die is waarschijnlijk pas voor morgen. Heb nog een halve quiche met salade voor avondeten, maar ik ben nog even doodop van het stoofpot maken :').
  vrijdag 17 mei 2013 @ 18:05:07 #30
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126641270
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:04 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga lekker met shoestring naar nepal dit jaar. Georganiseerd maar toch genoeg vrije tijd om zelf leuke dingen te doen.
Leuk!

Ik ben vorig jaar met Sawadee naar Jordanië geweest. Was ook erg tof!
And eternity in an hour.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 18:06:30 #31
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126641314
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:05 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Leuk!

Ik ben vorig jaar met Sawadee naar Jordanië geweest. Was ook erg tof!
Nepal gaat mn eerste lange vlucht worden :X Ben al naar Egypte en Marokko met ze geweest, Jordanië staat ook nog op de lijst. Maar is best duur en eigenlijk wil ik het dan wel combineren met nog een paar dagen Egypte. Snorkelen in Sharm el-Naga O+

En dit jaar ook al naar Ierland geweest. Die vliegtuigstoelen lijken alleen maar breder te worden O-)
pi_126641319
Afgelopen zomer all-in geweest op Aruba.
9 borden eten per dag zo'n beetje :9~

Is dan voordeel als je man bent, kun je de verbranding zo omhoog werken dat je daar weinig last van hebt :P

Nog wel zat lokale tentjes bezocht trouwens. :)

Je hebt trouwens ook kind-onvriendelijke resorts, Clumsy ;)
Zelfs resorts waar je niet <18 mag zijn :D
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:33 schreef Sometimes het volgende:
Te zwaar in combinatie met erg lang is helemaal een drama in vliegtuigen.
Je zit dan echt aan alle kanten vast. En dan als bonus nog de gordel die niet lang genoeg is...

Blij dat ik daar van af ben.

En nu vlieg ik niet meer voor werk :')
*boks*

Beenruimte is nog wel altijd een punt :{ Zo kan ik ook niet zitten in een stadsbus want dan ben ik 2 plekken nodig en dan voel ik me asociaal, dus blijf ik altijd maar staan.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_126641334
Dat soort dingen zou ik ook leuk vinden, maar al mijn vriendinnen hebben vriendjes waarmee ze op vakantie moeten, en ik ben niet dapper genoeg om zoiets alleen te doen. En ik heb geen geld ;). Dus dan maar weekje met m'n ouders all-inclusive meestal, maar goed, dit jaar dus niet.

Ik hoop stiekem wel dat zij ook niet gaan want dan moet ik wel een beetje huilen want ik vind het daar zoooo heerlijk.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 18:09:29 #34
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126641388
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:07 schreef Zeester het volgende:
Dat soort dingen zou ik ook leuk vinden, maar al mijn vriendinnen hebben vriendjes waarmee ze op vakantie moeten, en ik ben niet dapper genoeg om zoiets alleen te doen. En ik heb geen geld ;). Dus dan maar weekje met m'n ouders all-inclusive meestal, maar goed, dit jaar dus niet.

Ik hoop stiekem wel dat zij ook niet gaan want dan moet ik wel een beetje huilen want ik vind het daar zoooo heerlijk.
ik doe single-reizen hoor :@ hahahaha.
pi_126641398
Zeester, ik ga dit jaar voor het eerst alleen naar Maleisië. Like, echt alleen, ook niet georganiseerd. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn :'). Ik wil ook perse naar de eilanden, strandhangen en duiken, dus moet me ook over een hoop gene heen zetten.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2013 18:11:14 ]
  vrijdag 17 mei 2013 @ 18:10:18 #36
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126641409
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeester, ik ga dit jaar voor het eerst alleen naar Maleisië. Likje, echt alleen, ook niet georganiseerd. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn :'). Kiwi's ook perse naar de eilanden, strandhangen en duiken, dus moet me ook over een hoop gene heen zetten.
Kiwi's ja?
pi_126641426
iPad :(.
pi_126641436
Ik vind het dapper dat jullie dat doen, maar ik zie het mezelf niet doen. + van 200 euro kom je daar niet.

Het plan is dit jaar om misschien een weekje met de cabrio van de vader van m'n huisgenootje door Nederland te toeren en dan beetje random te gaan kamperen, goedkoop en ook heel leuk!

En dan Lowlands natuurlijk.
pi_126641451
Ik ga trouwens lekker gevulde paprika's maken, met mager gehakt, light mozzarella en verschillende groentes. Beetje rijst en broccoli erbij, nommmm!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 18:11:54 #40
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126641458
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:10 schreef clumsy_clown het volgende:
iPad :(.
Je likje was ook wel leuk. :+

Maar ik heb mn eerste reis alleen (egypte) een korte gedaan, Marokko was 2 weken. Nepal wou ik 2 weken + week verlenging (vrijwilligerswerk) doen maar de verlening is afgeschaft bij Nepal -O-. Nou ja,dan volgend jaar maar die bij Costa Rica ofzo. Schildpaddenproject O+
  vrijdag 17 mei 2013 @ 18:13:13 #41
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126641494
En verder haat ik vliegen dus het is wel een stap iedere keer om weer te gaan. Het alleen gaan is het probleem niet :')
pi_126641497
Wat gaan jullie allemaal op leuke vakanties *O*
pi_126641505
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeester, ik ga dit jaar voor het eerst alleen naar Maleisië. Likje, echt alleen, ook niet georganiseerd. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn :'). Kiwi's ook perse naar de eilanden, strandhangen en duiken, dus moet me ook over een hoop gene heen zetten.
Gene-drempel :{ gelukkig is die op vakantie vaak stuk kleiner :Y
Vond ik toch een van de leukste voordelen van afgevallen te zijn, tussen allerlei bekenden je t-shirt uit hebben. Heel poos gehad dat ik dat behalve bij recreatieplas/strand/zwembad niet durfde. :@
pi_126641555
Vorig jaar een paar stedentrips alleen gedaan. Toen ook voor het eerst op een strand geweest. Dat was spannend.
pi_126641560
Mijn vriend durft ook alleen maar bij zijn eigen zwembad in zwembroek te zwemmen, alles wat openbaar is durft hij niet. En zo enorm dik is hij nou ook weer niet (ik ben zwaarder geweest met 106 kilo :X ).
pi_126641595
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Gene-drempel :{ gelukkig is die op vakantie vaak stuk kleiner :Y
Vond ik toch een van de leukste voordelen van afgevallen te zijn, tussen allerlei bekenden je t-shirt uit hebben. Heel poos gehad dat ik dat behalve bij recreatieplas/strand/zwembad niet durfde. :@
oh ik durf dat nog niet hoor,bij bekenden. Zo zou ik heel graag naar een meerdaags festival willen, maar het hele dansen en luchtig gekleed zijn bij anderen is wat moeilijk voor me.
pi_126641613
Ik mag me van mezelf niet schamen voor mijn lijf als het om zwemmen gaat, want dan belemmer ik mezelf alleen maar meer. Maar ik deed wel altijd een ligplekje in de buurt van het trappetje uitzoeken, zodat ik niet het halve zwembad door moet lopen in m'n badpak ;).
  vrijdag 17 mei 2013 @ 18:17:47 #48
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_126641625
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:13 schreef Isabeau het volgende:
nou inderdaad.. zou niet weten wanneer ik voor t laatst ECHT op vakantie ben geweest... :( nodig keer weer doen maar durf het mijn portenmonnee niet aan te doen...
life goes on.. be proud of yourself!
pi_126641632
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

oh ik durf dat nog niet hoor,bij bekenden. Zo zou ik heel graag naar een meerdaags festival willen, maar het hele dansen en luchtig gekleed zijn bij anderen is wat moeilijk voor me.
Ik ga altijd naar meerdaagse festivals en daar kun je prima niet-luchtig gekleed zijn hoor ;).
pi_126641637
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:17 schreef Zeester het volgende:
Ik mag me van mezelf niet schamen voor mijn lijf als het om zwemmen gaat, want dan belemmer ik mezelf alleen maar meer. Maar ik deed wel altijd een ligplekje in de buurt van het trappetje uitzoeken, zodat ik niet het halve zwembad door moet lopen in m'n badpak ;).
Ik schaam me (nog) te veel voor openbare zwembaden en recreatievijvers ed :@
In een sauna heb ik nergens last van :')

Dus you go girl!! *O*
pi_126641644
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:13 schreef Isabeau het volgende:
^ dat :D

Is dat trouwens wat douche-eendje, zo'n singles vakantie? :@
Heb het idee dat je dan semi-gedwongen wordt en zo wat me dan niets lijkt. Maar zo'n beetje alle vrienden waarmee ik wel op vakantie wil zijn niet meer vrijgezel...
  vrijdag 17 mei 2013 @ 18:18:42 #52
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126641653
* _Dido_ lacht om iPadpost van cc.
And eternity in an hour.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 18:20:06 #53
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126641701
Ik ga altijd met mn beste vriend op vakantie en ik hoop dat ie nog een tijdje single blijft want ik weet niet met wie ik anders op vakantie zou moeten/willen :')
And eternity in an hour.
pi_126641712
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik schaam me (nog) te veel voor openbare zwembaden en recreatievijvers ed :@
In een sauna heb ik nergens last van :')

Dus you go girl!! *O*
Het helpt ook wel heel fijn om een badpak/bikini te hebben waar je je echt ok in voelt. Ik zou dan weer niet naakt willen zijn met vreemden erbij, maar ik vind sauna's sowieso niet echt aanlokkelijk klinken.
pi_126641758
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:20 schreef Zeester het volgende:

Het helpt ook wel heel fijn om een badpak/bikini te hebben waar je je echt ok in voelt. Ik zou dan weer niet naakt willen zijn met vreemden erbij, maar ik vind sauna's sowieso niet echt aanlokkelijk klinken.
Nou ja, de laatste keer dat een vriendin en ik bij een recreatieplas gingen liggen kwamen er een stuk of 5 tieners vlak bij ons liggen en die begonnen knor-geluiden en opmerkingen te maken :') (ze begonnen ook liedjes over 'fat girls' te zingen) In een sauna heb ik nog nooit rare blikken oid gehad want dat type tiener komt daar niet in groepjes.
pi_126641804
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
HVRB? :o
KNRM - of nouja, verwant met, is een vrijwilligers organisatie op wassenaar ;)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_126641818
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, de laatste keer dat een vriendin en ik bij een recreatieplas gingen liggen kwamen er een stuk of 5 tieners vlak bij ons liggen en die begonnen knor-geluiden en opmerkingen te maken :') (ze begonnen ook liedjes over 'fat girls' te zingen) In een sauna heb ik nog nooit rare blikken oid gehad want dat type tiener komt daar niet in groepjes.
Jeetje, dat gaat wel echt veel en veel en veeeeel te ver! Ik weet niet of ik het lef had gehad er iets van te zeggen, maar dat had je wel moeten doen. Wat een enorme eikels!
pi_126641861
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:23 schreef Zeester het volgende:

Jeetje, dat gaat wel echt veel en veel en veeeeel te ver! Ik weet niet of ik het lef had gehad er iets van te zeggen, maar dat had je wel moeten doen. Wat een enorme eikels!
Geloof me, ik was met zo'n beetje de meest assertieve persoon die ik ken en die heeft er idd wat van gezegd. Toen werd het alleen maar erger.
pi_126641873
Mensen zijn écht klootzakken.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 18:25:29 #60
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_126641881
quote:

[..]

pfff ik kan daar zo kwaad om worden! Laat zulke mensen gewoon normaal doen ofzo!
pi_126641886
quote:

[..]

Ik was waarschijnlijk gaan huilen. :{
  vrijdag 17 mei 2013 @ 18:26:13 #62
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126641909
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:18 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^ dat :D

Is dat trouwens wat douche-eendje, zo'n singles vakantie? :@
Heb het idee dat je dan semi-gedwongen wordt en zo wat me dan niets lijkt. Maar zo'n beetje alle vrienden waarmee ik wel op vakantie wil zijn niet meer vrijgezel...
Ik vind het heerlijk, enige tip die ik je kan geven is neem een 1persoonskamer :P Dan heb je ook de rust op je kamer ipv een rommelige, in de ochtend al pratende kamergenoot. Ik heb best een ochtendhumeur namelijk :@
En je vind vanzelf wel aansluiting bij de groep en als je tijd alleen wilt snapt men dat ook gewoon :Y Daarom ga ik ook met shoestring, die hebben niet zo'n heel vol dagprogramma en kun je ook gewoon dingen laten/je eigen plan trekken.
pi_126641969
Jongens, vertel even waarom ik niet aan de pringles moet beginnen.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 18:29:40 #64
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126642028
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Omdat de Maleisische PVDD je straks komt redden.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 18:30:33 #65
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_126642049
quote:
nou ik begin er niet aan omdat ik anders niet meer kan stoppen...
pi_126642065
quote:
Omdat je anders niet meer in rieten stoeltjes past.
Ja doei.
pi_126642094
Pringles zitten zo vol met transvetten dat je de vetcelmembranen voelt dichtslibben, hetgeen afvallen alleen maar moeilijker maakt :P
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:26 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik vind het heerlijk, enige tip die ik je kan geven is neem een 1persoonskamer :P Dan heb je ook de rust op je kamer ipv een rommelige, in de ochtend al pratende kamergenoot. Ik heb best een ochtendhumeur namelijk :@
En je vind vanzelf wel aansluiting bij de groep en als je tijd alleen wilt snapt men dat ook gewoon :Y Daarom ga ik ook met shoestring, die hebben niet zo'n heel vol dagprogramma en kun je ook gewoon dingen laten/je eigen plan trekken.
Ik ga het overwegen :+ :D
  vrijdag 17 mei 2013 @ 18:32:12 #68
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126642100
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Omdat je anders niet meer in rieten stoeltjes past.
Of in het vliegtuig. En hoe slanker hoe meer leuke kleding mee kan in je kleine backpackje.

En het is half 7. Ga normaal eten. :{w
pi_126642101
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:29 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Omdat de Maleisische PVDD je straks komt redden.
Whale alert :D.

Gek hè, niet eens zin om te eten ofzo :'). Tis gewoon om te snaaien omdat ik me niet zo lekker voel. alsof eten dat beter gaat maken. Ik ga m'n quiche lekker opwarmen denk ik.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 18:33:49 #70
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126642144
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:32 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Whale alert :D.

Gek hè, niet eens zin om te eten ofzo :'). Tis gewoon om te snaaien omdat ik me niet zo lekker voel. alsof eten dat beter gaat maken. Ik ga m'n quiche lekker opwarmen denk ik.
Kijk, dat klinkt een stuk verstandiger. Je kunt het wel *O*
  vrijdag 17 mei 2013 @ 18:53:57 #71
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_126642798
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:06 schreef V1z0R het volgende:

*boks*

Beenruimte is nog wel altijd een punt :{ Zo kan ik ook niet zitten in een stadsbus want dan ben ik 2 plekken nodig en dan voel ik me asociaal, dus blijf ik altijd maar staan.
Ja, ik zit met mijn knieën ook altijd heel intiem bij de overbuurman/vrouw. De boze blikken negeer ik.

Staan is voor mij geen optie, daar kan ik niet goed tegen (anderhalf uur over de squashbaan denderen is geen probleem, maar 5 minuten staan wel).
It was delicious.
pi_126643254
Over staan gesproken. Ik las ergens een onderzoek over energie conservatie en dat te dikke mensen sneller de neiging hebben om weinig energie te verbruiken. Bijv door altijd te gaan zitten als er een bankje is en je ergens op wacht (trein, bus). Ik ben er eens op gaan letten en idd heb ik de neiging om te gaan zitten (doe ik niet meer) en als ik mensen zie zitten dan zijn het toch wel opmerkelijk vaak te dikke mensen.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 19:09:17 #73
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_126643341
W00t, jullie gaan schnell!
Wie zegt dat ik dik ben? Mijn oma. Zei al tegen mijn broertje dat ik haar sloop als ze het nog een keertje zegt, na die bijna 7 kg kwijt ;(
Heerlijk gegeten net! Kalkoenfilet met knoflookjes en een 'vanalleswat' salade met dressing van magere kwark, schepje mosterd, citroensap en peper en zout.

En vakantie doen wij niet. Ben begin dit jaar in Lissabon geweest, man in Gdansk. En 10 dagen Egypte. Man gaat misschien nog naar Moskou en ik misschien nog naar Hongarije. En voor de rest werken en puppytime.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_126643342
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 19:06 schreef Isabeau het volgende:
Over staan gesproken. Ik las ergens een onderzoek over energie conservatie en dat te dikke mensen sneller de neiging hebben om weinig energie te verbruiken. Bijv door altijd te gaan zitten als er een bankje is en je ergens op wacht (trein, bus). Ik ben er eens op gaan letten en idd heb ik de neiging om te gaan zitten (doe ik niet meer) en als ik mensen zie zitten dan zijn het toch wel opmerkelijk vaak te dikke mensen.
Dat is wel iets om op te letten, nu je het zegt.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 19:11:29 #75
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_126643415
Ik sta wel altijd op de bus te wachten. In de bus zit ik ook al een poosje dus meestal sta ik gewoon te lezen. Zal wellicht ook komen omdat ze onze bushokjes altijd slopen :')
  vrijdag 17 mei 2013 @ 19:12:09 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126643441
Kunnen we voortaan gewoon dagen van 22 of 23 uur maken ja? Kee, tx, bye!

-O- :r Hoe kan je jezelf en de hele wereld in de weg zitten. -O- Wanneer ga ik nou gewoon eens niet zo stronteigenwijs zijn en gewoon op tijd naar bed. :X :')

Topvintage score so far:
- ik verzuip in die zwarte jurk met die strik
- die rode jurk met grote stippen is echt afgrijselijk (en te groot)
- de donkerrode jurk met de kleine stippen is wel goed *O*

Ze zijn allemaal 2XL. Vlgs de tabel zou dat 44 zijn, maar in de jurken staat allemaal 46.

Oh, maar ik heb vandaag heel netjes binnen de lijntjes gegeten! *O*
  vrijdag 17 mei 2013 @ 19:13:32 #77
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_126643493
2 out of 3 te groot. Klote omdat je je hebt verheugd maar wel beter dan te klein :D
pi_126643556
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 19:13 schreef Maria2.0 het volgende:
2 out of 3 te groot. Klote omdat je je hebt verheugd maar wel beter dan te klein :D
Te groot is niet slecht *O* Alleen jammer dat je het dan eerst weer terug moet sturen en evt een kleinere maat moet bestellen. Is die zwarte jurk met strik wel leuk?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 19:18:25 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126643692
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 19:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Te groot is niet slecht *O* Alleen jammer dat je het dan eerst weer terug moet sturen en evt een kleinere maat moet bestellen. Is die zwarte jurk met strik wel leuk?
Ja, hij is wel leuk, ik weet alleen niet of het mij wel staat. Hij is wel gemaakt voor een grote boezem, en die heb ik echt niet. Dus ik twijfel even over een kleinere bestellen of uit mijn hoofd zetten. ;)
  vrijdag 17 mei 2013 @ 19:18:28 #80
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_126643696
quote:
Zou best kunnen kloppen.

Ik weet wat het is met staan, maar mijn complete onderstel geeft dan problemen. De lift neem ik bijna niet meer en lopen is ook geen punt, maar staan... Liever niet.
It was delicious.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 19:21:05 #81
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_126643811
Lang staan heb ik ook wel problemen mee, ik moet iets heen en weer kunnen lopen. Maar mijn onderrug is verrot dus dat is niet zo hendig.
Voor morgen sporten even afgemeld, wij vangen buitenlandse hondjes op en we hebben op dit moment een meiske wat morgen wordt opgehaald. Nummer 8 al die we dit jaar een huisje bezorgen!
pi_126644026
Zo, ik ga ook weer meedoen. Tijd geleden flink (hier) afgevallen maar door allerlei lichamelijke ongemakken en zo toch weer aangekomen. Ik ben na mijn vakantie (sinds 1,5 week) weer flink gaan sporten (3 keer in de week om te beginnen) en dat helpt... ben al 2 kilo kwijt *). En dan nu nog mijn eetpatroon aanpassen... Dus ik zal wel eens wat lijstjes gaan posten. Welke app gebruiken jullie om de kcal bij te houden?

Ik ben gaan hardlopen maar ik merk dat ik nogal snel blaren krijg. Ik heb al goede sportsokken maar hebben jullie nog tips wat ik kan doen om die blaren te verminderen?

Mijn vakantie laatst was een all in vakantie. En ik heb me verbaasd over wat mensen kunnen opscheppen en eten. Je had daar niet alleen buffet van ontbijt - lunch - avondeten maar ook een taartjesbuffet. Ik had al na mijn ontbijt dat ik geen zin maar had om te lunchen, en die taartjes hoefde ik al helemaal niet :o. En ik was blij dat ik af en toe met een excursie een locaal tentje kon bezoeken.

Over dat staan. Als je goed oplet, zie je dat dunne mensen meer bewegen (en andere keuzes maken met eten, maar da's een ander onderwerp). Bijvoorbeeld ze zitten niet de hele avond maar doen tussendoor wat zoals even iets opruimen of een half uur de tuin opruimen. Dus actie voor mij: ook meer doen! En goed blijven observeren.
pi_126644041
Lang staan is door mijn horeca-werk juist geen probleem, maar ik zit wel veel liever ;). Ik ga ook wel vaak op de bus zitten wachten.

Mijn eten lijkt ook HEERLIJK te worden!
pi_126644134
Als de blaren op een bepaalde plek komen kan je preventief blarenpleisters plakken.
pi_126644207
Welkom Fleurr! Er zijn verschillende apps die goed werken. Ik gebruik op dit moment myfitnesspal. Daar kan je eventueel ook zelf dingen aan toevoegen die er niet in staan en is heel uitgebreid met beweging/sporten.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 19:31:22 #86
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_126644314
Ik hou geen kcal bij. Ik pas mijn eten aan naar wat ik met gezond verstand acceptabel vind, sport erbij, drink water met bubbels en de rest zie ik wel.
Ik heb een poosje kcal geteld en ik werd echt een obsessief monster, dat is dus niks voor mij. Ik sla meteen door ;)
pi_126644398
Ik heb ook meer zitvlees dan sta vlees ;( Maar echt dikke mensen kan ik het me best voorstellen, en zie ik niet echt als negatiefs dat ze sneller gaan zitten. Ze hebben denk ik ook echt sneller last van hun gewrichten/benen als ze langer staan/lopen.
pi_126644552
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 19:31 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik hou geen kcal bij. Ik pas mijn eten aan naar wat ik met gezond verstand acceptabel vind, sport erbij, drink water met bubbels en de rest zie ik wel.
Ik heb een poosje kcal geteld en ik werd echt een obsessief monster, dat is dus niks voor mij. Ik sla meteen door ;)
Ik neig naar veel te weinig eten als ik mijn kcal niet tel 8)7
pi_126644847
http://www.bbcgoodfood.co(...)ale-and-mushroom-pie

Kijk eens naar de Kcal per portie hier :o

Dit eet ik vanavond :') al denk ik dat mijn porties wel wat kleiner zijn. Maar nu eerst maar 's hardlopen zodat 't ook gewoon kan :P
Ja doei.
pi_126644871
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 19:44 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.bbcgoodfood.co(...)ale-and-mushroom-pie

Kijk eens naar de Kcal per portie hier :o

Dit eet ik vanavond :') al denk ik dat mijn porties wel wat kleiner zijn. Maar nu eerst maar 's hardlopen zodat 't ook gewoon kan :P
omg :o
  vrijdag 17 mei 2013 @ 19:47:55 #91
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126645018
@ Fleur: toch andere sportsokken of schoenen proberen, dat was bij mij de oplossing. Sporttape kan ook helpen, mits niet te strak.
And eternity in an hour.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 19:58:42 #92
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_126645477
quote:
Ik ga ook altijd zitten. Soms vind ik het genant en hoop ik dat ze denken dat ik zwanger ben :@

Maar ik heb vaak echt heel veel pijn aan mijn hielen (hielspoor, twee kanten) vooral als ik sta. En als ik met OV ga heb ik vaak al veel gelopen (voor mijn doen) voor- en na- het gebruik van OV... dus dan ga ik zitten. Staan is namelijk het allerpijnlijkste wat er is :X Mijn rug en knieën vinden het ook niet fijn, als ik niet morbide obees was zou ik er denk ik minder last van hebben, dus het is nu een beetje een vicieuze cirkel :P
Kwak
pi_126645822
Dank voor de tips!

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 19:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Maar ik heb vaak echt heel veel pijn aan mijn hielen (hielspoor, twee kanten) vooral als ik sta.
Ik had ook hielspoor maar door podotherapeute is het verholpen. Ben je daar al heen geweest voor zooltjes? Voor mij hielp het. Ik kan nu gelukkig weer rustig staan en weer hardlopen zonder dat ik er last van heb.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 21:04:26 #94
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_126649214
Morgen gezonde pizza maken!
Deeg van speltbloem, insmeren met pesto, vleestomaten in plakken eroverheen, rucola en een beetje mozzarella. Jam!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 21:32:09 #95
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_126650845
E zit voor mij een matig weekend aan te komen qua goed en gezond eten. Ook wel weer eens lekker.
Goede nachtrust zal wel niet lukken, vannacht luilak.
It was delicious.
pi_126656267
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 19:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

omg :o

Dit was één portie, een kwart ovenschaal. Het originele recept heb ik echter wel gehalveerd (dus voor 3 personen) maar we eten er dus met z'n tweeën twee dagen van ^O^ :')

Hij was lekker!
Ja doei.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 23:01:16 #97
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126656824
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:25 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik was waarschijnlijk gaan huilen. :{
Ik had ze waarschijnlijk op hun smoelwerk gehoekt :')
  vrijdag 17 mei 2013 @ 23:04:07 #98
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126656979
Ooh en screw it, ik ga Donderdag weer sporten. Maandag pinksteren dus dicht :( Fuck it. Ooh en mijn beschuitje met pindakaas was lekker. Toch 1706kcal gehaald vandaag, ennu ga ik zo lekker het bedje in.
pi_126657341
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 22:52 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

Dit was één portie, een kwart ovenschaal. Het originele recept heb ik echter wel gehalveerd (dus voor 3 personen) maar we eten er dus met z'n tweeën twee dagen van ^O^ :')

Hij was lekker!
Dat het lekker was geloof ik graag :Y Ik heb ook wel eens dat soort meatpies gemaakt, erg lekker, maar dat korstje is ook erg calorierijk :+
pi_126657378
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 23:04 schreef Qwea het volgende:
Ooh en screw it, ik ga Donderdag weer sporten. Maandag pinksteren dus dicht :( Fuck it. Ooh en mijn beschuitje met pindakaas was lekker. Toch 1706kcal gehaald vandaag, ennu ga ik zo lekker het bedje in.
Niet teveel eten dan maakt dat ook niet uit! Zondag ook geen hockeywedstrijd, maar dat maak ik weer goed door komende week 4 keer te hockeyen :D

Oh en mijn Mama is morgen jarig en mag van mezelf 1 stuk taart (banoffeetaart, fucking lekker) en 4 toastjes 's avonds, geen alcohol. Moeilijkste is voor mij om van de borrelnootjes en chipjes af te blijven. Motto is dan ook: gewoon niet aan beginnen!
My salvation lies in your love..
  vrijdag 17 mei 2013 @ 23:33:46 #101
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126658612
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 23:12 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Niet teveel eten dan maakt dat ook niet uit! Zondag ook geen hockeywedstrijd, maar dat maak ik weer goed door komende week 4 keer te hockeyen :D

Oh en mijn Mama is morgen jarig en mag van mezelf 1 stuk taart (banoffeetaart, fucking lekker) en 4 toastjes 's avonds, geen alcohol. Moeilijkste is voor mij om van de borrelnootjes en chipjes af te blijven. Motto is dan ook: gewoon niet aan beginnen!
Ik vind 1700 niet bepaald veel...
pi_126666448
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 23:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vind 1700 niet bepaald veel...
Ik ook niet, zei ik dat? Ik had het gewoon over tot donderdag niet sporten. Het was aardig bedoeld iig.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 07:36:46 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126666495
quote:
Dat had ik dus dinsdag op die meet. Er waren nog wel stoelen en mijn voeten deden zeer, maar ik bleef toch maar staan en hield mezelf voor dat ik daarmee meer verbrandde. :D Leuk om te lezen dat dat dus helemaal niet zo gek gedacht is. ;)
pi_126666677
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 07:36 schreef Brighteyes het volgende:

Dat had ik dus dinsdag op die meet. Er waren nog wel stoelen en mijn voeten deden zeer, maar ik bleef toch maar staan en hield mezelf voor dat ik daarmee meer verbrandde. :D Leuk om te lezen dat dat dus helemaal niet zo gek gedacht is. ;)
Ik probeer op mijn werk ook vaker te gaan staan en als er een klusje is (even iets wegbrengen of halen) dan bied ik altijd snel aan dat te doen. Nu nog wat vaker staan en lopen als ik thuis ben :@

(En ik moet er echt op letten, want ik ben van nature toch schandalig lui 8)7 )
  zaterdag 18 mei 2013 @ 08:55:56 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126666912
Ik ga wel altijd lopend naar beneden op mijn werk, drie verdiepingen. Maar inmiddels zou ik vlgs mij ook wel omhoog moeten kunnen bedenk ik me net. :Y

Ik zou nog veel vaker de fiets kunnen pakken. Als het regent stap ik toch snel in de auto om de oudste naar school te brengen bijvoorbeeld.
pi_126666977
De trap nemen op mijn werk is nu tweede natuur *O* Toen ik er begon nam ik de lift nog naar de 2e verdieping, dat kan ik me nu niet meer voorstellen :o

Ontbijt. Ik zit hier al een uur en moet nodig eens een ontbijtje gaan klaarmaken :9
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:12:01 #107
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126667104
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 19:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, hij is wel leuk, ik weet alleen niet of het mij wel staat. Hij is wel gemaakt voor een grote boezem, en die heb ik echt niet. Dus ik twijfel even over een kleinere bestellen of uit mijn hoofd zetten. ;)
Lol, dat valt tegen. Mijn cup D past er met moeite in...
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_126667136
Nou ben ik toch wel benieuwd. Ik ga hem bestellen, samen met twee andere jurkjes.

En morgen weer eens het hardlopen oppakken. Ik heb weer wat energie.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:15:25 #109
217702 Lonaa
Honger!
pi_126667146
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:12 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ik was al benieuwd wat er verstaan werd onder "grotere" boezem. Vind het een super jurk, maar had al zo'n voorgevoel dat ik met mijn HUGE boezem daar niet in zou passen.
Dat heb jij nu bevestigd, dankjewel. :P
pi_126667342
Goeiemorge :W

Ik heb mijn ontbijt achter de kiezen, havermout met appel en kaneel O+
Zo dadelijk gaan we sporten, fietsen *O*
De lunchbox en tussendoortje gaat ook mee: banaan, salade met tonijn en een dressing, boterham met kaas.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:38:17 #111
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126667373
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik was al benieuwd wat er verstaan werd onder "grotere" boezem. Vind het een super jurk, maar had al zo'n voorgevoel dat ik met mijn HUGE boezem daar niet in zou passen.
Dat heb jij nu bevestigd, dankjewel. :P
Nou ja, ligt ook aan de rest van je maten natuurlijk. Ik heb de jurk in maat 18 en mijn BHs in 90D. Heupen 118 en taille 92 trouwens, als iemand vergelijkingsmateriaal zocht voor de maat. Het ligt mij dus ook aan mijn omvang en niet alleen de cup. Toen ik hem kreeg paste ie net niet goed, heb een maand echt streng op mn eten gelet om net genoeg kwijt te raken voor een feestje waar ik hem aan wilde. Toen pasten mn borsten nét wel. :-D

Echt een dramamaat trouwens 90D... Zal zooooo blij zijn als ik ooit terug kan naar 85 of liefst 80 - dat had ik toen ik 13 was al dus dat zal wel niet lukken - zodat ik tenminste normaal bh's kan kopen. Grote maten collecties zijn de cupmaten vaak vanaf E en gewone collecties gaan vaak tot 85c/d...
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:39:41 #112
217702 Lonaa
Honger!
pi_126667391
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:38 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Nou ja, ligt ook aan de rest van je maten natuurlijk. Ik heb de jurk in maat 18 en mijn BHs in 90D. Heupen 118 en taille 92 trouwens, als iemand vergelijkingsmateriaal zocht voor de maat. Het ligt mij dus ook aan mijn omvang en niet alleen de cup. Toen ik hem kreeg paste ie net niet goed, heb een maand echt streng op mn eten gelet om net genoeg kwijt te raken voor een feestje waar ik hem aan wilde. Toen pasten mn borsten nét wel. :-D

Echt een dramamaat trouwens 90D... Zal zooooo blij zijn als ik ooit terug kan naar 85 of liefst 80 - dat had ik toen ik 13 was al dus dat zal wel niet lukken - zodat ik tenminste normaal bh's kan kopen. Grote maten collecties zijn de cupmaten vaak vanaf E en gewone collecties gaan vaak tot 85c/d...
Ik heb 80I. Daar doen ze zelfs in een speciaalzaak moeilijk over.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:43:54 #113
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126667432
Dat lijkt me met bovenkleding in het algemeen heel lastig. Qua vorm, maar ook qua onhandig geplaatste/uitrekkende prints en zo. En blousen. Ik kan al nauwelijks blousen vinden waar je niet tussen de knoopjes door kijkt omdat ze er zelfs bij maat 46 geen ruimte voor laten. Borsten. Meh. Ondingen.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:48:12 #114
217702 Lonaa
Honger!
pi_126667489
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:43 schreef LadyOracle het volgende:
Dat lijkt me met bovenkleding in het algemeen heel lastig. Qua vorm, maar ook qua onhandig geplaatste/uitrekkende prints en zo. En blousen. Ik kan al nauwelijks blousen vinden waar je niet tussen de knoopjes door kijkt omdat ze er zelfs bij maat 46 geen ruimte voor laten. Borsten. Meh. Ondingen.
Ik heb blousen opgegeven. Shirts met prints heb ik bijna niet, op 1 oversize shirt na.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:35:07 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126668214
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:12 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Klopt. Ik heb net nog eens gekeken en het is idd niet per se de boezem. Hij is gewoon te groot. Nu even nameten welke maat ik dan evt zou willen proberen.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:37:41 #116
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126668260
Mijn rozijntjes zijn op.
Havermout zonder rozijntjes.
Meh.
pi_126670103
Ik heb zin om tomatensoep te maken, en wil dan het liefste ook een flinke hoeveelheid invriezen, maar de vriezer ligt vol met super ongezonde varkensvlees dingetjes van mijn huisgenootje :(.

Maar ga denk ik wel een pan maken, dan eet ik het gewoon morgen en overmorgen als lunch ofzo.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 12:13:03 #118
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126670687
Weegschaal :(
Meetlint O+
And eternity in an hour.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 12:30:29 #119
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126671202
5 km hardgelopen. Mag ik nu een pak Oreo's?
pi_126671221
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 23:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat het lekker was geloof ik graag :Y Ik heb ook wel eens dat soort meatpies gemaakt, erg lekker, maar dat korstje is ook erg calorierijk :+
Er waren tijden dat ik wel zo'n halve schaal had opgekund als één maaltijd; blij dat ik dat niet meer doe/kan 8-)
Ja doei.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 12:32:01 #121
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_126671251
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 12:30 schreef LadyOracle het volgende:
Alleen even vasthouden.

En dan weer terugleggen.
It was delicious.
pi_126671487
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
Er waren tijden dat ik wel zo'n halve schaal had opgekund als één maaltijd; blij dat ik dat niet meer doe/kan 8-)
Herkenbaar +1 :')
Ik denk dat ik het nog wel kan, maar ik wil het niet meer.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 13:14:44 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126672364
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 12:30 schreef LadyOracle het volgende:
^O^ Netjes!
pi_126672697
Kwam dit tegen online, moest ik even delen:
  zaterdag 18 mei 2013 @ 13:27:16 #125
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_126672706
Ik heb echt geen honger vandaag...
Lijstje:
O: 1 zelfgebakken snee brood met filet americain
L: kopje cup a soup en een gekookte kipfilet
T: Glas sap uit de juicer, sinaasappel, appel, grapefruit
D: Gezonde pizza
pi_126672838
Wat houdt een gezonde pizza in, Maria?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 13:32:58 #127
217702 Lonaa
Honger!
pi_126672865
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:26 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet er een beetje van huilen. (maar ik was al in een emo-bui)

3 weken geleden heb ik meegerend met de batavierenrace. Ik had willen trainen maar dat had ik maar 1 x gedaan, omdat ik tijdens mijn eerste training in mijn laatste 200 meter uitgescholden werd. De gebruikelijke dingen, zeg maar. "Toe dan, dikke, klein stukje nog maar, dan mag je weer een pak koekjes"
Ik wilde en durfde niet meer op straat te rennen. Maar ik heb wel meegedaan met mijn verrotte lijf. En ik was binnen de tijd binnen. Die dag werd ik aangemoedigd, door bijna iedereen die me inhaalde (en dat waren er veel. :') ). Ik ben met zoveel respect de finish over geschreeuwd door mijn team. Mensen waren oprecht trots.

Ik weet niet zo goed waarom ik dit emo-verhaal typ. Ik zal het wel kwijt moeten ofzo.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 13:33:48 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126672895
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:26 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Weet je dat ik daar emotioneel van word? :@

Dat van die blik is zo herkenbaar. Ik durfde zeker in het begin ook nooit iemand aan te kijken. Al die mega-fitte mensen in het bos. Inmiddels durf ik wel, omdat ik weet dat ik die 10km kan lopen, maar ik zou het soms wel eens willen zeggen hoor als de neus de lucht in gaat als ik langs kom: 'ik ben niet zomaar aan het sjokken hoor! Ik loop al drie jaar, en ik loop de 10km in net iets meer dan een uur! Puh!'

:D En door jouw verhaal worden mijn ogen weer vochtig Lonaa... :Y Heldin ben je! :Y

Mijn lijstje voor vandaag:
O: Brinta
T: 1 plakje roggebrood met kaas
L: 1 dubbele boterham geitenkaas, 1 bh met gek. ei, 1 kapje m pindakaas
T: geen idee, paprika en tomaatjes op een verjaardag
D: vispotje met krieltjes
T: weet niet
pi_126672947
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
Weet je dat ik daar emotioneel van word
Ik kreeg ook wat brandende oogjes _O- Vooral omdat ik zelf overdag niet zo goed durf hard te lopen :@ Ik ga of heel erg vroeg 's morgens, of laat als het donker wordt maar dat wordt het natuurlijk steeds later en dus loop ik een stuk minder hard in de lente/zomer dan in de winter :@ Ik moet gewoon af van het idee dat mensen me veroordelen om mijn dikke hardlopende achterste, maar dat ze me misschien juist wel enorm respecteren in hun hoofd. Als ik een dik meisje (of jongen) zie hardlopen dan denk ik ook altijd: whooo, way to go!!
  zaterdag 18 mei 2013 @ 13:37:16 #130
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_126672993
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:31 schreef Isabeau het volgende:
Wat houdt een gezonde pizza in, Maria?
Zelf bodem maken van speltmeel, insmeren met pesto of tomatentapenade, dun laagje. En dan beleggen met groenten en eventueel mozzarella. Ik doe er vleestomaten en rucola op.
pi_126672997
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:32 schreef Lonaa het volgende:
"Toe dan, dikke, klein stukje nog maar, dan mag je weer een pak koekjes"
Hoe durven ze hè. Eigenlijk moet je op ze afstappen en ze confronteren met hun belachelijke woorden en dat je het maar mooi wel doet. Maar je schaamt je waarschijnlijk dan door zo'n kutopmerking, ik zou het me ook aantrekken. En al dat toejuichen vergeten vanwege één zo'n opmerking. Terwijl het natuurlijk helemaal niets over jou zegt en alles over de lul die waarschijnlijk in een groepje dacht stoer te zijn.
pi_126673043
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:32 schreef Lonaa het volgende:
De gebruikelijke dingen, zeg maar. "Toe dan, dikke, klein stukje nog maar, dan mag je weer een pak koekjes"
Zou zo iemand dat thuis nou vertellen? "Ik zag een dikkerd hardlopen en die heb ik toch mooi even te kakken gezet!"?

Hoe dan ook: zulke mensen zijn klein. Heel klein. Vermorzelbaar verwaarloosbaar onzichtbaar klein. Niemand zou zich ooit ook maar iets gelegen moeten laten liggen aan zulke waardeloze mensen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_126673065
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:37 schreef Maria2.0 het volgende:

Zelf bodem maken van speltmeel, insmeren met pesto of tomatentapenade, dun laagje. En dan beleggen met groenten en eventueel mozzarella. Ik doe er vleestomaten en rucola op.
Klinkt erg lekker :9

Ik zag vandaag bij de bakker spelteierkoeken :D Nooit eerder gezien.
pi_126673091
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:38 schreef sigme het volgende:
Hoe dan ook: zulke mensen zijn klein. Heel klein. Vermorzelbaar verwaarloosbaar onzichtbaar klein. Niemand zou zich ooit ook maar iets gelegen moeten laten liggen aan zulke waardeloze mensen.
*;

En dát moeten we onthouden!
pi_126673112
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als ik een dik meisje (of jongen) zie hardlopen dan denk ik ook altijd: whooo, way to go!!
Me too! :Y En soms zou ik bijna iets willen zeggen als ik ze passeer, maar dat durf ik dan weer niet :') :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 13:41:38 #136
217702 Lonaa
Honger!
pi_126673134
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe durven ze hè. Eigenlijk moet je op ze afstappen en ze confronteren met hun belachelijke woorden en dat je het maar mooi wel doet. Maar je schaamt je waarschijnlijk dan door zo'n kutopmerking, ik zou het me ook aantrekken. En al dat toejuichen vergeten vanwege één zo'n opmerking. Terwijl het natuurlijk helemaal niets over jou zegt en alles over de lul die waarschijnlijk in een groepje dacht stoer te zijn.
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Zou zo iemand dat thuis nou vertellen? "Ik zag een dikkerd hardlopen en die heb ik toch mooi even te kakken gezet!"?

Ik was zo verdrietig. En ZO boos.

Volgens mij was het een jochie van een jaar of 14/15. In een auto.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 13:42:06 #137
217702 Lonaa
Honger!
pi_126673157
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:40 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Me too! :Y En soms zou ik bijna iets willen zeggen als ik ze passeer, maar dat durf ik dan weer niet :') :D
Ik weet ook niet of ik het positief zou opvatten. Of dat ik je zou wantrouwen.
pi_126673247
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nou, precies daarom laat ik het ook maar. Misschien kan ik het via telepathie overbrengen B-) .
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_126673252
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:42 schreef Lonaa het volgende:
Mij kennende zou ik het niet prettig vinden als iemand me juist zou toejuichen omdat ik hardloop en te zwaar ben. Die tieners in het park in mijn buurt roepen ook altijd dingen als 'Kom op, je kan het!' en dat vind ik juist bijzonder onaangenaam. Ja, ik weet het, it's me :')
  zaterdag 18 mei 2013 @ 13:45:15 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126673261
Ik heb dat ook, laatst ook een meisje met fors over gewicht die er zichtbaar moeite mee had en dan wil ik zo graag iets zeggen als 'volhouden hoor, ik was ook waar jij nu ben en als ik het kan gaat het jou ook lukken', maar ja... Ik wil ook weer niet neerbuigend overkomen of zo.
Of... Ze kijken weg als ik langs loop. ;)
  Licht Ontvlambaar zaterdag 18 mei 2013 @ 13:45:23 #141
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126673266
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

[..]

Ik was zo verdrietig. En ZO boos.

Volgens mij was het een jochie van een jaar of 14/15. In een auto.
als ik mijn dochter ooit zoiets zou horen zeggen, heeft ze een flink probleem...

En Sigme heeft gelijk, zulke types zijn werkelijk niks waard... Als je dat nodig hebt om jezelf te profileren, dan ben je ronduit zielig.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 18 mei 2013 @ 13:46:41 #142
217702 Lonaa
Honger!
pi_126673322
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:44 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, precies daarom laat ik het ook maar. Misschien kan ik het via telepathie overbrengen B-) .
Misschien als je in je eentje zou zijn, dat het weer anders zou zijn, maar ik denk niet dat ik me er lekker bij zou voelen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mij kennende zou ik het niet prettig vinden als iemand me juist zou toejuichen omdat ik hardloop en te zwaar ben. Die tieners in het park in mijn buurt roepen ook altijd dingen als 'Kom op, je kan het!' en dat vind ik juist bijzonder onaangenaam. Ja, ik weet het, it's me :')
Ik zou dat ook onprettig vinden hoor.

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb dat ook, laatst ook een meisje met fors over gewicht die er zichtbaar moeite mee had en dan wil ik zo graag iets zeggen als 'volhouden hoor, ik was ook waar jij nu ben en als ik het kan gaat het jou ook lukken', maar ja... Ik wil ook weer niet neerbuigend overkomen of zo.
Of... Ze kijken weg als ik langs loop. ;)
Was ik het toevallig? :P
  zaterdag 18 mei 2013 @ 13:47:20 #143
217702 Lonaa
Honger!
pi_126673340
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:45 schreef Sjeen het volgende:

[..]

als ik mijn dochter ooit zoiets zou horen zeggen, heeft ze een flink probleem...

En Sigme heeft gelijk, zulke types zijn werkelijk niks waard... Als je dat nodig hebt om jezelf te profileren, dan ben je ronduit zielig.
Ja, precies. Ik snap dat ook ECHT niet hoor. Hoe kun je je kind dat laten zeggen? Hoe kun je dat als ouder goed vinden?

Ik probeer wel dat van Sigme te onthouden, maar ik vind het moeilijk.
pi_126673356
Het lijkt hier wel 'normaler' te zijn om aan te moedigen of mensen zijn minder wantrouwend, dat kan ook.
Toen ik paar weken geleden een wat forser meisje inhaalde die duidelijk net begonnen was met een C25K/Evy achtig iets, zei ik ook gewoon "Well done!" toen ze net stopte toen ik 'r inhaalde met een grote 'thumbs up' en kreeg een erg blije en trotse smile terug. Tof is dat.
Ja doei.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 13:49:10 #145
217702 Lonaa
Honger!
pi_126673414
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
Het lijkt hier wel 'normaler' te zijn om aan te moedigen of mensen zijn minder wantrouwend, dat kan ook.
Toen ik paar weken geleden een wat forser meisje inhaalde die duidelijk net begonnen was met een C25K/Evy achtig iets, zei ik ook gewoon "Well done!" toen ze net stopte toen ik 'r inhaalde met een grote 'thumbs up' en kreeg een erg blije en trotse smile terug. Tof is dat.
Het kan ook wel. Toen ik liep te zwoegen tijdens de batavierenrace, waren er ook mensen die me inhaalde, achterom keken en me oprecht aanmoedigden. Dat is heel tof. :)
  zaterdag 18 mei 2013 @ 13:49:59 #146
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_126673442
Buuuuh, ik zit te snikken om dat FB bericht. Wat mooi!
pi_126673444
Ik heb mezelf net zo hard verwend bij Lush. Dat ik me nu een beetje schuldig voel....

Maar goed hoevaak kom ik daar.. 1 keer in de 4 jaar dat is wel een goed excuus voor als mijn vriend morgen mijn buit ziet.

Voor de rest, net langs de swirl gelopen, niet gestopt en nu eet ik een paar verse aardbeien en drink ik water!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 13:50:53 #148
217702 Lonaa
Honger!
pi_126673474
Ik ga zo op de fiets richting markt. Op zoek naar groenten en fruit. O+
  zaterdag 18 mei 2013 @ 13:51:08 #149
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126673486
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb mezelf net zo hard verwend bij Lush. Dat ik me nu een beetje schuldig voel....

Maar goed hoevaak kom ik daar.. 1 keer in de 4 jaar dat is wel een goed excuus voor als mijn vriend morgen mijn buit ziet.

Voor de rest, net langs de swirl gelopen, niet gestopt en nu eet ik een paar verse aardbeien en drink ik water!
Lush is nog altijd beter dan jezelf verwennen met een zak chips :* En ik kan niet zonder Happy Hippy leven O+
pi_126673494
Hebben ze daar geen eetbare zeep?
Ja doei.
pi_126673505
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Lekker! *O* En goede keus *)
pi_126673521
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
Zo ruikt het vaak wel 8-)
  zaterdag 18 mei 2013 @ 13:51:55 #153
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126673522
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
Je zou het kunnen proberen... maar mweh. De libscrubjes zijn wel aflikbaar :P
pi_126673565
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:49 schreef Lonaa het volgende:

Het kan ook wel. Toen ik liep te zwoegen tijdens de batavierenrace, waren er ook mensen die me inhaalde, achterom keken en me oprecht aanmoedigden. Dat is heel tof. :)
Moest ineens hier aan denken hehe:
pi_126673882
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Moest ineens hier aan denken hehe:
[ afbeelding ]
http://trexrunner.com/2012/11/27/i-found-him/
Ja doei.
pi_126673895
O+ T-Rex Runner O+
Ja doei.
pi_126673948
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:51 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Je zou het kunnen proberen... maar mweh. De libscrubjes zijn wel aflikbaar :P
Ik heb de mint julips gekocht! Hmmmm.... ik weet nog niet hoe ik het thuis uit moet gaan leggen dag ik een getal met 3 cijfers heb uitgegeven bij de Lush.
pi_126674029
Laatst liep ik van de parkeerplaats naar de sportschool. En werk ik uitgescholden door 10 jarige mormels die me dikkert en fat ass noemde. Ik kan daar echt verdrietig worden..
pi_126674073
Ja doei.
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 14:13:42 #160
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_126674370
https://www.facebook.com/(...)208335283755?fref=ts

Hierdoor ben ik persoonlijk echt twee weken met minder plezier gaan sporten :X Gelukkig is het nu weer overgewaaid!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_126674523
Ik sport niet in public, maar ik had het vroeger wel altijd in de snackbar. Ik moest dan voor mij en mijn ouders op zaterdagavond 2 porties patat halen (voor met z'n 3'en) en dan dacht ik altijd dat ze dachten dat ik het alleen ging opeten.

Tegenwoordig geen gene, behalve soms bij koffietentjes als ik mijn latte met magere melk vraag. Dan wil ik er graag bijzeggen dat het misschien lijkt alsof ik dat voor niets doe, maar dat het heus wel werkt, dat ik al zoveel kwijt ben. Maar dat komt omdat ik zelf als barista heel vaak dacht van 'Alsof die magere melk je gaat helpen met de 3 muffins en croissant die je net kocht.'
pi_126674613
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:13 schreef Meke het volgende:
https://www.facebook.com/(...)208335283755?fref=ts

Hierdoor ben ik persoonlijk echt twee weken met minder plezier gaan sporten :X Gelukkig is het nu weer overgewaaid!
:?
Ja doei.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 14:20:58 #163
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_126674659
Mooi Tarzan,
Als jij je opdrukt
Krijg ik het daar warm van

WTF :')
  zaterdag 18 mei 2013 @ 14:21:53 #164
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_126674686
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Laatst liep ik van de parkeerplaats naar de sportschool. En werk ik uitgescholden door 10 jarige mormels die me dikkert en fat ass noemde. Ik kan daar echt verdrietig worden..
En dat is gewoon triest. Ik spreek die kinderen nog wel als ze niet meer alles kunnen eten wat los en vast zit.
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 14:23:11 #165
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_126674736
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:?
Allerlei berichten die anoniem gestuurd kunnen worden over andere sporters daar.. Elke keer als ik er was, was ik bang dat er na de tijd een berichtje stond met: "dikke vette zeekoe in het rode shirt, geef het maar op. Met dat lichaam van jou komt het nooit meer goed" of iets in die trant..
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_126674908
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:23 schreef Meke het volgende:

Allerlei berichten die anoniem gestuurd kunnen worden over andere sporters daar.. Elke keer als ik er was, was ik bang dat er na de tijd een berichtje stond met: "dikke vette zeekoe in het rode shirt, geef het maar op. Met dat lichaam van jou komt het nooit meer goed" of iets in die trant..
Maar als je daar zelf nou nooit zou meelezen, dan heb je er toch ook geen last van?

Zeester, ik heb wel eens een grote bak ijs bij de ijssalon gehaald en dan vroeg ik om 3 lepeltjes of zo. terwijl het toch echt alleen voor mezelf was :@
  zaterdag 18 mei 2013 @ 14:31:57 #167
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126675034
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:17 schreef Zeester het volgende:
Ik sport niet in public, maar ik had het vroeger wel altijd in de snackbar. Ik moest dan voor mij en mijn ouders op zaterdagavond 2 porties patat halen (voor met z'n 3'en) en dan dacht ik altijd dat ze dachten dat ik het alleen ging opeten.

Tegenwoordig geen gene, behalve soms bij koffietentjes als ik mijn latte met magere melk vraag. Dan wil ik er graag bijzeggen dat het misschien lijkt alsof ik dat voor niets doe, maar dat het heus wel werkt, dat ik al zoveel kwijt ben. Maar dat komt omdat ik zelf als barista heel vaak dacht van 'Alsof die magere melk je gaat helpen met de 3 muffins en croissant die je net kocht.'
Ik vind het juist gênanter om in m'n eentje patat te halen dan voor twee. Weet eigenlijk niet waarom. En ik denk alleen dat ze denken dat ik het in m'n eentje opeet als ik één patat bestel met nog wat bijgerechten (en dat is dan ook zo :+).
And eternity in an hour.
pi_126675081
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:23 schreef Meke het volgende:

[..]

Ach, dat lees je ook in KLB. Als je je daar al druk om moet maken.
Ja doei.
pi_126675099
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar als je daar zelf nou nooit zou meelezen, dan heb je er toch ook geen last van?

Zeester, ik heb wel eens een grote bak ijs bij de ijssalon gehaald en dan vroeg ik om 3 lepeltjes of zo. terwijl het toch echt alleen voor mezelf was :@
Ik woon bij de ijssalon in de straat maar ben er nog nooit geweest :')

Ben dit jaar nog niet bij de Mac geweest, maar 1x snackbar voor een frikandelletje, 1x pizza, geen subway, geen bakker bart, geen hema-worst... :o
Wel paar tripjes naar de Babylon, maar ook verdomd weinig in vergelijking met eerder.

Nu heb ik zin in een shoarma/kofte-schotel van de babylon :')
  zaterdag 18 mei 2013 @ 14:33:43 #170
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126675101
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar je kunt het toch vaak niet laten om te kijken of ze niet toch over je schrijven.

Toen ik nog in het onderwijs zat, keek ik ook wel eens op de Hyvespagina's van leerlingen of ze over mij schreven. Maar blijkbaar was ik helemaal niet zo interessant :').
And eternity in an hour.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 14:34:37 #171
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126675131
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:33 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ben dit jaar nog niet bij de Mac geweest, maar 1x snackbar voor een frikandelletje, 1x pizza, geen subway, geen bakker bart, geen hema-worst... :o
Wel paar tripjes naar de Babylon, maar ook verdomd weinig in vergelijking met eerder.

Ik woon bij de NYP in de straat :D. Die zit echt pal naast de deur. Nooit geweest en ik vraag me ook af of ik dat ooit ga doen :P. Er zit ook een traiteur, daar ga ik nog wel een keer wat bestellen :Y.
And eternity in an hour.
pi_126675186
Ik woon binnen loopafstand van alle verleidingen die jullie beschrijven. Dat krijg je als je in A'dam woont. Subway is 1 van de weinige waar ik nog weleens voor zwicht, maar dan haal ik zo'n broodje met alleen groente en een klein beetje kaas, dat kan wel op z'n tijd. En als ik echt zin heb in snack-food haal ik een falafel salade bij Maoz, dan krijg je 3 van die balletjes en verder vol bakje uit het salade buffet. Is alleen wel garantie voor honger 's avonds ;).
pi_126675218
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:34 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ik woon bij de NYP in de straat :D. Die zit echt pal naast de deur. Nooit geweest en ik vraag me ook af of ik dat ooit ga doen :P. Er zit ook een traiteur, daar ga ik nog wel een keer wat bestellen :Y.
Zitten 2 pizzaria's bij me in de straat :D ook een NYP, maar ook nog niet geweest.
pi_126675271
quote:
Ik woon bij de ijssalon in de straat maar ben er nog nooit geweest
Dan fiets ik vast vaak langs 8-) En ik ben er voor het laatst vorig jaar geweest; samen met een vriendin even op het terras gezeten met een klein ijsje :9

Voor de rest is het doorgaans mijn vriend die ongezonde dingen bestelt, niet ik (meer). We halen wel eens wat bij de Chinees naast de ijssalon :+ (geen idee hoe die heet, met die alleraardigste mevrouw die 7 dagen per week lijkt te werken). En gelukkig lust ik echt geen shoarma *) En de pizza's die je hier kan bestellen vind ik allemaal echt niet lekker. Ken wel wat broodjes bij de Subway die ik heerlijk vind, maar eigenlijk vind ik ze ook weer te duur.
pi_126675440
De Kota Radja :) Daar nog nooit geweest, Lotus is dan ook de deur uit lopen en ik ben er.

Niet? Vind de Dela Casa echt wel lekkere pizza's hebben :@
Maar zij weten ook hoe ik 'm wil hebben, flink veel pepertjes erop en zo :9~

Ben ook anders gaan eten, dus ik haal nu wel geregeld wat bij de slager tegenover, bij de vishandel of bij die delicatessenzaak er tegenover. Daar hebben ze vaak lekkere kazen te koop :9
pi_126675605
Vergeet de lekkere noten niet! :9
pi_126675712
Noten haal ik vaker op de markt, vind ze daarmee wat aan de dure kant. Maar wel lekker inderdaad! :9
pi_126675767
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:52 schreef V1z0R het volgende:
Noten haal ik vaker op de markt, vind ze daarmee wat aan de dure kant. Maar wel lekker inderdaad! :9
Die op de markt vind ik altijd zo belachelijk vet. Geen idee hoe ze die precies klaarmaken, maar de noten die ik er heb gekocht leken wel geweekt in olie (cashewnoten, pinda's, pistachenoten).
pi_126676003
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die op de markt vind ik altijd zo belachelijk vet. Geen idee hoe ze die precies klaarmaken, maar de noten die ik er heb gekocht leken wel geweekt in olie (cashewnoten, pinda's, pistachenoten).
Geroosterde noten worden gefrituurd :). Als ze dat een beetje slordig doen dan zie je dat wel terug.
Je kan bij een notenkraam ook ongeroosterde noten kopen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_126676176
Wat sig zegt, ze hebben ook ongebrande noten. Sinds Li me bekend heeft gemaakt met hoe de vetjes werken koop ik alleen nog maar ongebrand eigenlijk.

Ze hebben daar ook zo'n heerlijke olijven-mix met zongedroogde tomaten en feta, die is :9~
pi_126676258
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:01 schreef sigme het volgende:

Geroosterde noten worden gefrituurd :). Als ze dat een beetje slordig doen dan zie je dat wel terug.
Je kan bij een notenkraam ook ongeroosterde noten kopen.
Gefrituurd :o Ik had echt géén idee! Ik dacht bij geroosterd aan een bergje vrolijke nootjes onder een grill oid :') Nou, dat verklaart een boel dus.

Ik koop nu overigens ook altijd ongeroosterde noten, maar niet meer bij die marktkraam :+
pi_126676473
Die delicatessenzaak is ook een leuke winkel dus ik snap je wel :+ Moet me er altijd zo inhouden :')

Ik ga maar eens een lang weekend voorraadje aanleggen...
pi_126676563
quote:

[..]

Ik heb dit jaar je hele lijst al gehad _O-
pi_126677760
Ik ben ook al meerdere keren bij de ijssalon geweest, heb er echt een zwak voor, snackbar, snoep enzo boeien me niet, maar ijs :9

-20kg vanochtend btw 8-)
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:01:40 #185
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_126677791
Net toch nog maar een snee brood genomen.
En vanavond zondig ik gruwelijk. Sangria O+
pi_126677870
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:01 schreef Maria2.0 het volgende:
Net toch nog maar een snee brood genomen.
En vanavond zondig ik gruwelijk. Sangria O+
Al het fruit wel netjes opeten :9

Voor mij geen alcohol, chips of fastfood vandaag. Is toch nog wennen :P
pi_126680181
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:00 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ben ook al meerdere keren bij de ijssalon geweest, heb er echt een zwak voor, snackbar, snoep enzo boeien me niet, maar ijs :9

-20kg vanochtend btw 8-)
netjes!!
pi_126680211
Ik probeer vandaag geen brood maar roggebrood te eten, maar het werkt niet. Met havermout als ontbijt en roggebrood als lunch is er te weinig wat ik écht lekker vind, en daar word ik ook ongelukkig van.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 18 mei 2013 @ 17:25:42 #189
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126680441
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:19 schreef Zeester het volgende:
Ik probeer vandaag geen brood maar roggebrood te eten, maar het werkt niet. Met havermout als ontbijt en roggebrood als lunch is er te weinig wat ik écht lekker vind, en daar word ik ook ongelukkig van.
Ongelukkig helpt niet om een eetpatroon vol te houden, op zoek naar alternatieven dus ;)

Ik eet ongebrande nootjes als tussendoortje nu O+
pi_126680867
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:25 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ongelukkig helpt niet om een eetpatroon vol te houden, op zoek naar alternatieven dus ;)

Ik eet ongebrande nootjes als tussendoortje nu O+
Nee, precies, dat lijkt mij ook geen verstandige keuze. Op zoek naar andere dingen dus.

Ongebrande nootjes vind ik iets te lekker, daar kan ik zo ook een heel doosje van op :(

Ow, en tjoptjop *O* voor -20!
pi_126681330
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:37 schreef Zeester het volgende:

[..]

Nee, precies, dat lijkt mij ook geen verstandige keuze. Op zoek naar andere dingen dus.

Ongebrande nootjes vind ik iets te lekker, daar kan ik zo ook een heel doosje van op :(

Ow, en tjoptjop *O* voor -20!
Ik vind havermout ook niet super daarom had ik ook tips gevraagd. Ik heb het volgend receptje gevonden dat ik zeker eens ga uitproberen:
2,5 eetlepel fijne havermout
1 el platte kaas
1 ei
2 dl melk

Alles mengen en bakken tot een pannekoek.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:13:43 #192
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126682074
Ik kreeg op mijn kop dat ik door sla :')

Ooh en mijn avondeten was kut :')

252gr verse sperziebonen ( :9 ) 150gr snert en wat vla :')

Jajaja, I know. Maar ik had a) geen zin om meer te koken en b) ik ben een kg aangekomen die moet eraf :')
pi_126682331
Ik ga bij vrienden eten, maar ik ben pas om kwart voor 8 welkom, en ik heb zo'n HONGER! En ik heb al een boterham gegeten en een halve meloen, maar ik moet gewoon avondeten nu! Grrrrr....
pi_126682428
Meloen en brood helpen dan niet. Neem dan paar lepels kwark of yoghurt, die bevatten YY-peptide's die signaaltje aan je hersens geven die hongergevoel wegnemen.
pi_126682446
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:23 schreef V1z0R het volgende:
Meloen en brood helpen dan niet. Neem dan paar lepels kwark of yoghurt, die bevatten YY-peptide's die signaaltje aan je hersens geven die hongergevoel wegnemen.
Goede tip, ga ik meteen doen!
pi_126682611
Als je trouwens vaker zoiets hebt, neem dan iets met flink wat citroen of nog beter eet die dag een grapefruit.
Die bevatten een stof waardoor je bloedsuikerspiegel stabieler blijft en je dus hongergevoel vermijd.

Lucille Werner ging daar gisteren mee in de mist met een soort quiz (ik zapte langs, weet de naam zo niet) en ze kreeg de vraag of citroen en grapefruit hielpen bij vet verbranden waarop ze ja antwoordde maar dat fout was. Ze ging er tegenin maar onterecht dus, maar het helpt wel bij het afvallen om bovengenoemde reden.

Ook erg handig op dagen dat je alcohol neemt, vermijd de suikerpiek niet helemaal maar vlakt 'm iets af waardoor de snaai-zin natijd minder is.
pi_126682706
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:13 schreef Qwea het volgende:
Ik kreeg op mijn kop dat ik door sla :')

Ooh en mijn avondeten was kut :')

252gr verse sperziebonen ( :9 ) 150gr snert en wat vla :')

Jajaja, I know. Maar ik had a) geen zin om meer te koken en b) ik ben een kg aangekomen die moet eraf :')
Als je steeds lager gaat zitten in je kcal dan is dat ook niet goed hoor!

Interessante link: http://www.coachcalorie.com/food-advertising-tricks/
Vooral die info over Stevia was nieuw voor mij (niet dat ik dat gebruik, maar iedereen roept idd dat het natuurlijk spul is).
pi_126682716
Ik heb er meestal geen last van, want dan ga ik gewoon eten. En meestal moet ik nog koken eerst, dus dan is t allemaal wel ok. Maar heb gisteren heel lekker gekookt en het restje staat in de koelkast voor morgen, en dat roept zo hard. Maar ik weet dat ik mezelf dan dubbel in de vingers snij, want dan heb ik geen eten voor morgen, en heb ik niets meer aan het lekkere eten wat die vrienden straks vast klaarmaken (want kunnen goed koken).
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:31:42 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126682753
Het kersenjurkje blijft ook! *O*
De petticoat is te heftig, dan ben ik net een taart en de zwarte jurk zonder strik past beter, maar ik vind hem toch niet zo mooi. Het is hele zware dikke stof waardoor het jurkje zelf iets zwarte kouserigs krijgt.
2 uit 5 dus. Prima score! :Y
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:32:29 #200
217702 Lonaa
Honger!
pi_126682787
Pffff. Ik HAAT de markt op zaterdag. Bah.

Maar, wel zomaar een jurkje gekocht (maat 46) en voor 10 euro:
2 kg asperges
30 mandarijnen,
2 kg van allerlei soorten paprika,
1 kg tomaat,
1 kg waspeen

Nog wat supermarkt boodschapjes gedaan (gehakt, kipfilet, champignons, peultjes, roze ui, zalmfilet, spa rood)
Eigenlijk niks ongezonds meegenomen op 1 zakje chips na. Dat is de enige die ik mag, de hele komende week. Dat vind ik nu al moeilijk, maar misschien doe ik zuinig. En zo niet, pech, dan geen chips meer.

Verder, lijstje voor vandaag:
O: 2 plakjes roggebrood. 1 kaas, 1 cervelaat, koffie, koffie, koffie
T: Koffie
L: 1 plak ruggebrood met cervelaat
T: 1 wortel, halve mandarijn.
D: Kipfilet, gebakken aardappels, peultjes, beetje satesaus.
T: Mandarijn + chips.
pi_126683002
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:31 schreef Brighteyes het volgende:
De petticoat is te heftig, dan ben ik net een taart en de zwarte jurk zonder strik past beter, maar ik vind hem toch niet zo mooi. Het is hele zware dikke stof waardoor het jurkje zelf iets zwarte kouserigs krijgt.
Fooootoooo!

Ow en Isabeau, super interessante link! Wat verneukeratief allemaal. Zo heb ik mezelf ooit een hele tijd voor de gek gehouden dat ik best gezond bezig was, want de 3 formaggi AH eigen merk pizza had een gezonde keuze klavertje. Al wist ik zelf ook wel beter hoor.
pi_126683358
Die keuze-vinkjes zeggen trouwens niets.
Veel suikerrijke producten hebben zo'n vinkje omdat er geen vet in zit, maar nog wel 8+gr suiker per 100gr.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:30 schreef Zeester het volgende:
Ik heb er meestal geen last van, want dan ga ik gewoon eten. En meestal moet ik nog koken eerst, dus dan is t allemaal wel ok. Maar heb gisteren heel lekker gekookt en het restje staat in de koelkast voor morgen, en dat roept zo hard. Maar ik weet dat ik mezelf dan dubbel in de vingers snij, want dan heb ik geen eten voor morgen, en heb ik niets meer aan het lekkere eten wat die vrienden straks vast klaarmaken (want kunnen goed koken).
Het helpt mij gewoon gigantisch om bepaalde valkuilen te vermijden door bepaalde voedingsstoffen op andere tijdstippen te nemen of te combineren met anderen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:54:29 #203
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126683586
O/L want veel te laat wakker: 3 volkoren met cottage cheese
T: banaan
D: http://www.ah.nl/allerhan(...)=tonijn+hoofdgerecht met tonijn van de vegetarische slager.
T: ik mag een beetje chips. Vind ik.

Sport: schuren & schilderen. Morgen weer verder :O

SPOILER
pi_126683694
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:48 schreef V1z0R het volgende:
Die keuze-vinkjes zeggen trouwens niets.
Veel suikerrijke producten hebben zo'n vinkje omdat er geen vet in zit, maar nog wel 8+gr suiker per 100gr.

[..]

Het helpt mij gewoon gigantisch om bepaalde valkuilen te vermijden door bepaalde voedingsstoffen op andere tijdstippen te nemen of te combineren met anderen.
SPOILER
Ik vind het wel interessant, want dat soort dingen zijn misschien niet de ultieme oplossing tegen dik zijn, maar kunnen je misschien wel een soort trucjes geven om het wat makkelijker te maken

Het lijkt erop dat de lepels kwark hielpen, misschien een placebo effect, misschien daadwerkelijk die peptiden, maar ik stond net nog op het punt om alles in huis in 1x in mijn mond te stoppen, en nu denk ik dat ik nog wel die 3 kwartier tot ik naar die vrienden kan kan wachten!
pi_126683801
Man, wat heb ik heerlijk gegeten :9. Die stoofpot wat heerlijk gegeten. Alleen geen tijd gehad voor een tussendoortjes of iets (slechte planners op het werk :r) dus misschien dat we zo een swirl halen :@.

O: yoghurt, muesli, noten
L: 3 sneetjes roggebrood met jam, 1 volkoren met hummus
D: stoofvlees, rijst, kidneyboontjes.
pi_126683829
't Gaat alleen maar over eten hier :{w
Ja doei.
pi_126683936
Grammaticaal gezien een toppost, die vorige.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 19:03:33 #208
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126683939
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
't Gaat alleen maar over eten hier :{w
Ja duh, we zijn ook voedselobsessief bezig :')
  zaterdag 18 mei 2013 @ 19:03:49 #209
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126683952
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Grammaticaal gezien een toppost, die vorige.
geen kiwi's vandaag :P
pi_126684064
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:57 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik vind het wel interessant, want dat soort dingen zijn misschien niet de ultieme oplossing tegen dik zijn, maar kunnen je misschien wel een soort trucjes geven om het wat makkelijker te maken

Het lijkt erop dat de lepels kwark hielpen, misschien een placebo effect, misschien daadwerkelijk die peptiden, maar ik stond net nog op het punt om alles in huis in 1x in mijn mond te stoppen, en nu denk ik dat ik nog wel die 3 kwartier tot ik naar die vrienden kan kan wachten!
:D
Uit eigen ervaring weet ik dat het helpt :P

Eerst geloofde ik ook het voedingscentrum en zag ik vet als de duivel want dikmakend (een kcal overschot is dikmakend, ongeacht hoe je die creëert).
Ben me gaan inlezen in de functie en effecten van verschillende voedingsstoffen en kwam tot een totaal ander beeld.
Andere vetten, meer eiwitten en minder KH's. Nu vond ik aardappels en pasta al niet zo dus die waren heel makkelijk er tussen uit te werken :P
pi_126685145
Lijstje:

O: Havermout appel en kaneel (bedankt voor de tips, smaakte lekker ten opzichte van enkel havermoutpap)
S: 40 km gefietst
T: Banaan
L: Tonijn salade met een dressing
T: Boterham Kaas
D: Aspergesoep, aardappels, gebakken zalm en spinazie
T: Geen idee
  zaterdag 18 mei 2013 @ 19:42:34 #212
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126685431
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:31 schreef Brighteyes het volgende:
en we hebben nog steeds geen foto's gezien ;(
And eternity in an hour.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 19:46:17 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126685549
*O* Dat was de 15e keer Jillian! *O*
(Met een keer 2, een keer 1 en weer een keer 2 dagen pauze)
Maar... F. aanschouwde me net en hij zei dat hij het idd ook echt al kan zien zo rond mijn maag/onderaan mijn ribben tijdens de push-up/plank position oefeningen. *O*

En ik had vanmiddag een jurkje aan dat ik vorig jaar met dit gewicht nog niet lekker vond zitten, maar nu overweeg ik zelfs hem volgende week mee te nemen naar Singapore. :)
  zaterdag 18 mei 2013 @ 19:47:01 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126685575
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:42 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

en we hebben nog steeds geen foto's gezien ;(
Nee, dat is zelf niet goed te doen met de ipad en 1 hand. Ik ga zo, als ik gedouched heb showen voor F. en dan zal ik hem om foto's vragen.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 18 mei 2013 @ 19:52:19 #215
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126685773
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vooral die info over Stevia was nieuw voor mij (niet dat ik dat gebruik, maar iedereen roept idd dat het natuurlijk spul is).
Stevia vind ik ranzig :P
pi_126685777
Jaaa fotoooo's.

Hier geen swirl genomen, maar zo'n mini-bounty. Moet kunnen B-).
  Licht Ontvlambaar zaterdag 18 mei 2013 @ 19:55:57 #217
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126685920
Ik zie nu de titel pas :D
  zaterdag 18 mei 2013 @ 19:57:58 #218
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126685989
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:55 schreef Sjeen het volgende:
En ik :')
And eternity in an hour.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 20:27:06 #219
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126687235
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ga die link es ff lezen als ik thuis ben. Ik heb nu een verjaardag, waar ik gruwelijk tegenaan zie want ik wil niks eten en er is natuulk enkel snaaiwerk. Maar mijn smoothie met galiameloen erin en verse aardbeien was dan wel weer bazig lekker.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 20:29:14 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126687347
http://img.photobucket.co(...)dd11_zps5435fa14.jpg

Let niet op de pose. :')

http://img.photobucket.co(...)c25d_zps35ff66b5.jpg

Ik twijfel een beetje over de kersjes, maar die vind ik zo leuk dat ik hem toch wil houden, al draag ik hem maar 1 keer. ;) :D

Oh, en fantaseer er vooral een heel gezellig hoofd bij. :D Ik wilde jullie mijn post-sport-douche-hoofd niet aan doen. ;)

[ Bericht 12% gewijzigd door BE op 18-05-2013 20:51:21 ]
  zaterdag 18 mei 2013 @ 20:47:26 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126688316
Die stilte is omdat jullie het zo mooi vinden he? :6 ;)

Mijn avond-T is een yoghurt-aardbei-blauwe-bes smoothie geworden. :9
pi_126688357
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:55 schreef Sjeen het volgende:
:7
Ja doei.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 20:51:03 #223
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126688550
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 20:29 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]

Let niet op de pose. :')

[ afbeelding ]

Ik twijfel een beetje over de kersjes, maar die vind ik zo leuk dat ik hem toch wil houden, al draag ik hem maar 1 keer. ;) :D

Oh, en fantaseer er vooral een heel gezellig hoofd bij. :D Ik wilde jullie mijn post-sport-douche-hoofd niet aan doen. ;)
de rode is leuk :Y In de kersjes zie je er dikker uit dan je volgens mij bent.
And eternity in an hour.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 20:52:55 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126688660
:Y Eens, daarom twijfel ik ook. Komt omdat mijn buik onder de navel het dikst is en daardoor staat het jurkje heel wijd uit.
Tx! Meteen de doorslag om hem gewoon lekker terug te sturen.
Mocht ik ooit de 5 en dan nog eens 5 halen bestel ik wel een nieuwe. :Y :D
  zaterdag 18 mei 2013 @ 20:53:01 #225
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126688668
Het rode jurkje staat je prachtig!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_126688901
Vind ze allebei wel leuk. Dikker vind ik niet per se, de laatste, wel vrouwelijke vormen, en je bent nu eenmaal geen 'plank', dus vind dat je er ook in het kersenjurkje gewoon goed mee wegkomt :) ^O^
Ja doei.
pi_126689208
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 20:51 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

de rode is leuk :Y In de kersjes zie je er dikker uit dan je volgens mij bent.
Dat! :Y
  zaterdag 18 mei 2013 @ 21:02:38 #228
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_126689310
Die rode staat je mooi! Kersenjurkje doet niet zoveel voor je vind ik :@ Denk dat je sws moet oppassen met haltertops. (Ik ook, relatief smallere schouders enzo).
  zaterdag 18 mei 2013 @ 21:08:26 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126689756
Tx ladies! De kersjes zitten in de doos. Hoe graag ik ook wil, hij flatteert niet en dan is het gewoon zonde om hem voor de heb in de kast te hangen. ;)
pi_126689807
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
Tx ladies! De kersjes zitten in de doos. Hoe graag ik ook wil, hij flatteert niet en dan is het gewoon zonde om hem voor de heb in de kast te hangen. ;)
Die rode staat je echt goed :Y
  Licht Ontvlambaar zaterdag 18 mei 2013 @ 21:13:54 #231
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126690166
Denk inderdaad dat het haltertopgedeelte het net niet is, dat heeft verder niks met al dan niet dik te maken :D

Die rooie is leuk :Y
pi_126692188
Ik vind ze beiden leuk! Ook die kersjes O+
  zaterdag 18 mei 2013 @ 21:40:38 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126692610
Ik zit nu halverwege de laatste ep v Grey's anatomy en ik wil niet verder kijken omdat ik denk te weten wat er gaat gebeuren. :')
En ik wil dit niet in het Greys topic posten omdat ik geen spoilers wil lezen. :')

8 minuten te gaan nog. :')
pi_126693090
Ik heb nog geen minuut van Greys gezien. Ben alle seizoenen van Full House aan het kijken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_126693268
Ik moet enkel de finale van Arrow nog kijken, de rest heb ik gezien. Ik ben nu naar die ubervrolijke maltees aan het kijken op eurosong :P
pi_126693373
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 21:47 schreef Serieliefhebber het volgende:
Ik moet enkel de finale van Arrow nog kijken, de rest heb ik gezien. Ik ben nu naar die ubervrolijke maltees aan het kijken op eurosong :P
die kijk ik nu ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_126693434
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 21:45 schreef Vicky het volgende:
Ik heb nog geen minuut van Greys gezien. Ben alle seizoenen van Full House aan het kijken.
:') 8)7
Ja doei.
pi_126693514
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 21:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:') 8)7
moet iets doen... veel verdee dan bed eb vank kom ik momenteel niet
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 18 mei 2013 @ 21:51:12 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126693576
Full House? :o :X
pi_126693601
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 21:50 schreef Vicky het volgende:

[..]

moet iets doen... veel verdee dan bed eb vank kom ik momenteel niet
En dan kies je+
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
Full House? :o :X
Gut..
Ja doei.
pi_126693649
Ik keek dat vroeger ook altijd, heb het wel nooit opnieuw gekeken. Ik heb dat wel bij gilmore girls gedaan :P
pi_126693727
Ik wacht op Dexter seizoen 8.
Ach ieder zijn ding :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_126693830
Ik wacht er ook op zeker na de trailer gezien te hebben :D
pi_126693917
Heb gelukkig nog genoeg om bij te halen. Zo maar 's begin maken met S03 van NCIS LA :9
Ja doei.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 21:58:30 #245
217702 Lonaa
Honger!
pi_126694287
Vriend kijkt songfestival. Want lampjes. Heul veul lampjes, en dus moet ie zich eraan vergapen. Ofzo.
pi_126694343
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 21:52 schreef Vicky het volgende:
Ik wacht op Dexter seizoen 8.
Ach ieder zijn ding :D
Ik heb de trailer al gezien :o :o Lijkt me een heftig seizoen worden.
pi_126694467
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 21:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb de trailer al gezien :o :o Lijkt me een heftig seizoen worden.
mij ook!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_126694493
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 21:58 schreef Lonaa het volgende:
Vriend kijkt songfestival. Want lampjes. Heul veul lampjes, en dus moet ie zich eraan vergapen. Ofzo.
Ik kan het songfestival kijken bij buren een héél eind verderop :D Dat huis staat zo dat ik via een zijraam naar binnen kan kijken, maar hun tv is bioscoopgrootte en ik kan vanuit hier echt alles duidelijk zien _O- Die moeten maar geen porno gaan kijken zonder de gordijnen te sluiten :')
  zaterdag 18 mei 2013 @ 22:03:42 #249
217702 Lonaa
Honger!
pi_126694795
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 22:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kan het songfestival kijken bij buren een héél eind verderop :D Dat huis staat zo dat ik via een zijraam naar binnen kan kijken, maar hun tv is bioscoopgrootte en ik kan vanuit hier echt alles duidelijk zien _O- Die moeten maar geen porno gaan kijken zonder de gordijnen te sluiten :')
Bwehehe.

Ach, ik hoor de bovenburen als ze seks hebben, en ook de buren naast me. :')
De buurman naast me praat graag tijdens een pijpbeurt. Heel naar.
pi_126695116
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 22:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Bwehehe.

Ach, ik hoor de bovenburen als ze seks hebben, en ook de buren naast me. :')
De buurman naast me praat graag tijdens een pijpbeurt. Heel naar.
zo heb ik de beneden buurvrouw ook eens gehoord. We hebben in een deuk gelegen. Het is net een hitsige eland
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_126695143
Ja hoi hallo, m'n laptop is dood hier dus ik loop genadeloos achter met alle series dus kunnen we het even niet over Greys enzo hebben ;(.
pi_126695252
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 22:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja hoi hallo, m'n laptop is dood hier dus ik loop genadeloos achter met alle series dus kunnen we het even niet over Greys enzo hebben ;(.
Als het een troost mag zijn, vanaf nu kan je niet meer achterlopen en je schade inhalen wanneer je laptoppie terug hebt.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 22:11:22 #253
217702 Lonaa
Honger!
pi_126695568
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 22:06 schreef Vicky het volgende:

[..]

zo heb ik de beneden buurvrouw ook eens gehoord. We hebben in een deuk gelegen. Het is net een hitsige eland
:')

Ik kan me de eerste keer wel herinneren dat ik de bovenburen hoorde. Werd wakker, brak, op een zondagochtend. Ik hoorde wat en dacht dat de bovenbuurvrouw aan het kotsen was. Duurt even, hoor ik de buurman ook. Ooh, ze zullen vast niet samen aan het kotsen zijn. :')

De buurman, die dan zo'n beetje naast me ligt met alleen een muur er tussen te kreunen dat ze vooral door moet gaan en dat het zo lekker is.
pi_126713096
Brighteyes, onwijs leuke jurkjes. Ben het met iedereen eens dat de rode leuker is dan de kersjes, maar die staat je ook niet slecht. En je ziet er goed uit, mooie proporties en duidelijk een gezond en fit lijf!

Ik heb heerlijk eurovisie gekeken, met punten bijhouden en enorm veel commentaar op alles. En elke x als Nederland punten kreeg heel hard juichen. Het was zo leuk en gezellig!
  zondag 19 mei 2013 @ 09:30:30 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126714568
Meten is weten! *O*
Op 1 mei deed ik de eerste Jillian, gisteren de 15e, verschillen zojuist;
Net onder de navel: - 5cm
Taille: - 4cm
Billen/heupen: - 3cm
Knieën: - 1 cm

*O* Ik vind meten overigens echt lastig, want waar zat ik de vorige keer precies, maar goed, er zijn dus wel degelijk verschillen. *O*
Ik ga dus nog wel even door! *O* en mooi dat ik de 2 9 ons gewichtjes in mijn koffer stop vlgde week! :Y

Dat is het enige waar ik wel tegenop zie. Heb ik mezelf weer op de rit, moet ik weer weg volgnde week. Maar het is maar voor 4 dagen, en je kan in Singapore zo goed eten, dat móet me gewoon echt gaan lukken!
pi_126714631
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 09:30 schreef Brighteyes het volgende:
Meten is weten! *O*

*O* Ik vind meten overigens echt lastig, want waar zat ik de vorige keer precies, maar goed, er zijn dus wel degelijk verschillen. *O*
Ik ga dus nog wel even door! *O* en mooi dat ik de 2 9 ons gewichtjes in mijn koffer stop vlgde week! :Y

Dat is het enige waar ik wel tegenop zie. Heb ik mezelf weer op de rit, moet ik weer weg volgnde week. Maar het is maar voor 4 dagen, en je kan in Singapore zo goed eten, dat móet me gewoon echt gaan lukken!
Wow wat een verschillen, super ^O^
  zondag 19 mei 2013 @ 10:02:37 #257
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126714844
AAAAAAAARG 83,8 :')
  Licht Ontvlambaar zondag 19 mei 2013 @ 10:10:03 #258
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126714920
2e dag op rij 81,9 hier, dat maakt me blij :)

BE supergirl! Heb vertrouwen in jezelf, het lukt je gewoon in Singapore :Y
pi_126714936
quote:
13s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:02 schreef Qwea het volgende:
Gaat goed komen *O* Doorgaan! :*

En BE wat een verschillen zeg :o Nu wil ik ook Jilliannen _O-

Maar eerst maar in de sportschool van de veilige machines afstappen en in het krachthonk bezig durven gaan. Dood eng en ik weet ook niet goed wat ik doe. Kan 100 youtube filmpjes kijken, maar hoe weet ik dan of ik de oefeningen goed uitvoer en mijn rug bijv niet verknal met een deadlift. Kan wel een personal trainer inhuren voor een uur, maar die kosten al meer dan 50 euro en dat heb ik niet. Ik ken er verder ook niemand en heb ook geen vriendinnen die naar de sportschool willen, daarbij zouden die toch alleen maar op de crosstrainer blijven staan. Pfffft. Hoe beginnen mensen met krachttraining als ze alleen theoretische kennis hebben 8)7 Daarom ben ik zo lang op de machines blijven trainen, maar dat voelt niet goed genoeg en duurt me allemaal te lang (ben dik een uur bezig met ze allemaal aflopen). En nee, ik durf mensen daar ook niet zo goed te vragen. Zijn allemaal van die enorm afgetrainde superfit uitziende mannen (en 1 vrouw) en ik ben een veel te dikke oudere vrouw (in hun ogen hè :7 ).
  zondag 19 mei 2013 @ 10:15:06 #260
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126714964
quote:
13s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:02 schreef Qwea het volgende:
73.8 hier. Schommel ftw.
  zondag 19 mei 2013 @ 10:22:17 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126715059
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar eerst maar in de sportschool van de veilige machines afstappen en in het krachthonk bezig durven gaan. Dood eng en ik weet ook niet goed wat ik doe. Kan 100 youtube filmpjes kijken, maar hoe weet ik dan of ik de oefeningen goed uitvoer en mijn rug bijv niet verknal met een deadlift. Kan wel een personal trainer inhuren voor een uur, maar die kosten al meer dan 50 euro en dat heb ik niet. Ik ken er verder ook niemand en heb ook geen vriendinnen die naar de sportschool willen, daarbij zouden die toch alleen maar op de crosstrainer blijven staan. Pfffft. Hoe beginnen mensen met krachttraining als ze alleen theoretische kennis hebben 8)7 Daarom ben ik zo lang op de machines blijven trainen, maar dat voelt niet goed genoeg en duurt me allemaal te lang (ben dik een uur bezig met ze allemaal aflopen). En nee, ik durf mensen daar ook niet zo goed te vragen. Zijn allemaal van die enorm afgetrainde superfit uitziende mannen (en 1 vrouw) en ik ben een veel te dikke oudere vrouw (in hun ogen hè :7 ).
Kan je niet iig de sportschool-mensen om een goede intro vragen?
Of vraag het in het bb topic, die hebben wel vaak goede filmpjes of foto's van houdingen. :Y

Ik las vanmorgen nog weer een artikel over hoe het idd veel beter is los staand oefeningen te doen omdat je dan altijd je core ook gebruikt ipv die lui te laten worden in de machines.
pi_126715289
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoi!
Ik wil je wel helpen. Ik werk in een sportschool als trainer in jouw woonplaats maar we kunnen best een keer samen trainen bij jouw of mijn gym. Dan kan ik je in elk geval de grondbeginselen leren. Dit is een beetje een vreemd voorstel, ik weet het maar het komt uit een goed hart en niet uit een ziek brein. En anders, hiervan gaan bodybuilders spugen, een les bodypump volgen. Dat is een mooie voor je spierconditie, geen hypertrofie maar als je een goede instructeur hebt, word je wel een veilige deadlift, squat, bench press, clean & press etc geleerd. Van daaruit kun je wel verder werken op de fitnessvloer. Je gaat dan alleen dieper, grotere bewegingsuitslag, meer gewicht, minder herhalingen.
Stuur me maar een dm als je het leuk zou vinden, negeer me als je het niks vindt. 8-) Er zijn FOK!kers die me in het echt kennen en ik ben geen eng mannetje met grijs teenhaar.
Go hard or go home
pi_126715295
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:22 schreef Brighteyes het volgende:

Kan je niet iig de sportschool-mensen om een goede intro vragen?
Of vraag het in het bb topic, die hebben wel vaak goede filmpjes of foto's van houdingen. :Y

Ik las vanmorgen nog weer een artikel over hoe het idd veel beter is los staand oefeningen te doen omdat je dan altijd je core ook gebruikt ipv die lui te laten worden in de machines.
Yup, dat laatste blijf ik ook maar lezen, maar ik durf de stap dus niet zo goed te maken. Machines voelen veiliger (als in geborgen). Kan ik m'n ding doen zonder zo in de spotlights te staan, beetje weggestopt op mijn apparaatje. En ik zit (door mijn pa) bij zo'n low budget sportschool, er is geen begeleiding. Er is 1 medewerker aanwezig en die staat bij de ingang/de receptie of is aan het stofzuigen oid. Steer moet gewoon maar een keer langskomen 8-)
  zondag 19 mei 2013 @ 10:38:06 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126715304
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:37 schreef Noek het volgende:

[..]

Hoi!
Ik wil je wel helpen. Ik werk in een sportschool als trainer in jouw woonplaats maar we kunnen best een keer samen trainen bij jouw of mijn gym. Dan kan ik je in elk geval de grondbeginselen leren. Dit is een beetje een vreemd voorstel, ik weet het maar het komt uit een goed hart en niet uit een ziek brein. En anders, hiervan gaan bodybuilders spugen, een les bodypump volgen. Dat is een mooie voor je spierconditie, geen hypertrofie maar als je een goede instructeur hebt, word je wel een veilige deadlift, squat, bench press, clean & press etc geleerd. Van daaruit kun je wel verder werken op de fitnessvloer. Je gaat dan alleen dieper, grotere bewegingsuitslag, meer gewicht, minder herhalingen.
Stuur me maar een dm als je het leuk zou vinden, negeer me als je het niks vindt. 8-) Er zijn FOK!kers die me in het echt kennen en ik ben geen eng mannetje met grijs teenhaar.
_O_ O+ _O_
pi_126715307
quote:

Hoi!
:o

Ik ben geen 20-jarige schone hè! Ik ben een 30+ er in een dieettopic voor mensen met obesitas 8-)
  zondag 19 mei 2013 @ 10:40:36 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126715331
Doet me een beetje denken aan de draag-meets in OUD waarbij ervaren draagsters de nieuwelingen helpen met de juiste manier van knopen zodat het voor jezelf en je kindje veilig en prettig dragen is.
Mooi he... FOK!
  zondag 19 mei 2013 @ 10:40:43 #267
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126715334
quote:

[..]

Hoi!
wat een tof aanbod O+

Ik herken je post helemaal Isa! Ik zie mezelf ook niet in het krachthonk terwijl ik wel zou willen.
And eternity in an hour.
pi_126715352
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:40 schreef Brighteyes het volgende:
Doet me een beetje denken aan de draag-meets in OUD waarbij ervaren draagsters de nieuwelingen helpen met de juiste manier van knopen zodat het voor jezelf en je kindje veilig en prettig dragen is.
Mooi he... FOK!
Ja, dat laatste denk ik ook heel vaak als er weer iemand bijzonder belangeloos wordt geholpen in FHF en dergelijke.
pi_126715360
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:40 schreef _Dido_ het volgende:

wat een tof aanbod O+

Ik herken je post helemaal Isa! Ik zie mezelf ook niet in het krachthonk terwijl ik wel zou willen.
Kom je ook langs, zo ver is Groningen niet 8-) (of vergis ik me nu in je woonplaats)
pi_126715375
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben geen 20-jarige schone hè! Ik ben een 30+ er in een dieettopic voor mensen met obesitas 8-)
Ik ben een 30+ er die wel wat weet van sporten, meer niet.
Ga nu even een dag mountainbiken maar het lijkt me leuk om je te helpen.
Zullen we daten via dm? Steer mag ook meedoen. :9
Go hard or go home
  zondag 19 mei 2013 @ 10:44:46 #271
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126715383
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kom je ook langs, zo ver is Groningen niet 8-) (of vergis ik me nu in je woonplaats)
ik woon al jaren in het westen :P beetje ver dus, anders kwam ik zeker ook :Y nu wachten tot iemand uit de Randstad zich hier meldt voor mij 8-) :')
And eternity in an hour.
pi_126715395
quote:
10s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:43 schreef Noek het volgende:

Steer woont in Eindhoven -O- En die heb ik voor het laatst gezien toen ik 30 20 kilo lichter was en hij een stuk zwaarder dan nu.
pi_126715410
En Noek _O_ Alvast enorm bedankt, ik neem je aanbod héél graag aan want ik weet echt niet hoe ik moet beginnen. Ik las al over thuis oefenen met een bezemsteel en dat wilde ik al gaan doen voor de spiegel :@
  zondag 19 mei 2013 @ 10:47:41 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126715427
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:44 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

ik woon al jaren in het westen :P beetje ver dus, anders kwam ik zeker ook :Y nu wachten tot iemand uit de Randstad zich hier meldt voor mij 8-) :')
Joehoe! BB-ers! :W Lezen jullie nog mee? *O* Help is wanted!
  zondag 19 mei 2013 @ 11:11:03 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126715799
Ik zit eens even in mijn schriftje te kijken naar vorig jaar en ik was vanmorgen 10 kilo lichter dan vorig jaar op dit punt. *)
Uiteindelijk is het me vorig jaar toen gelukt vanaf 23 mei tot 19 aug 10 kilo af te vallen dus dat ga ik nu ook maar eens proberen. ;)

En ik ben nu een kilo of 2 zwaarder dan toen ik in Jan naar Singapore ging. Dus ik heb mezelf echt weer aardig onder controle. :) *O*
pi_126715981
Het is nog geen 23 mei hè 8-) Maar dat gaat je zeker lukken, BE!

En nu wil ik wandelen, maar er is weer eens totaal geen zon. Het zou vandaag warmer worden }:|
pi_126716614
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn vent Freud las net over mijn schouder heen.....hij zei: " Maar die Isabeau heeft toch gewoon een goed lichaam :? Een beetje sporten en klaar" :P Tis maar even dat je het weet ;)
pi_126716636
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit eens even in mijn schriftje te kijken naar vorig jaar en ik was vanmorgen 10 kilo lichter dan vorig jaar op dit punt. *)
Uiteindelijk is het me vorig jaar toen gelukt vanaf 23 mei tot 19 aug 10 kilo af te vallen dus dat ga ik nu ook maar eens proberen. ;)

En ik ben nu een kilo of 2 zwaarder dan toen ik in Jan naar Singapore ging. Dus ik heb mezelf echt weer aardig onder controle. :) *O*
Wat was toen je succesfactor?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_126716653
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 09:30 schreef Brighteyes het volgende:
Meten is weten! *O*

_O_
pi_126716665
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 11:46 schreef An24 het volgende:

Mijn vent Freud las net over mijn schouder heen.....hij zei: " Maar die Isabeau heeft toch gewoon een goed lichaam :? Een beetje sporten en klaar" :P Tis maar even dat je het weet ;)
:D da's lief O+ Ik heb wel een zandloperfiguur incl taille, dat scheelt misschien wel.
pi_126716684
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 11:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D da's lief O+ Ik heb wel een zandloperfiguur incl taille, dat scheelt misschien wel.
Die heb ik ook....is Freud gek op :+
pi_126716698
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 11:49 schreef An24 het volgende:

Die heb ik ook....is Freud gek op :+
:D Ja, mijn vent is er ook dol op. Mannen O+
pi_126716799
Wat een onwijs lief aanbod zie ik hier voorbijkomen *O*!

Ik heb mezelf niet zo super op de rit, t wil allemaal niet zo. Ook niet super slecht, maar gewoon hapje hier, dingetje daar, niet strak! Irritant!
  zondag 19 mei 2013 @ 12:10:42 #284
43653 sigme
Veraan
pi_126717167
quote:
10s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:43 schreef Noek het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:46 schreef Isabeau het volgende:
En Noek _O_ Alvast enorm bedankt, ik neem je aanbod héél graag aan want ik weet echt niet hoe ik moet beginnen. Ik las al over thuis oefenen met een bezemsteel en dat wilde ik al gaan doen voor de spiegel :@
O+
Verder onwijs goed plan; zelf kan je jezelf namelijk *niet* zien, ook niet met een spiegel, of je staat al snel gedraaid (en dat is dus niet de goede houding).
  zondag 19 mei 2013 @ 12:43:20 #285
217702 Lonaa
Honger!
pi_126718154
Qua sport, wie doet wat eigenlijk hier?

Doe je thuis dingen, ga je naar de sportschool (en wat doe je dan?) ga je naar buiten?
pi_126718819
quote:
2s.gif Op zondag 19 mei 2013 12:43 schreef Lonaa het volgende:

Doe je thuis dingen, ga je naar de sportschool (en wat doe je dan?) ga je naar buiten?
Ik hockey 3x in de week, doe af en toe eens iets van jillian of andere thuissport-video's en soms ga ik buiten hardlopen. In de zomerstop van de hockey neem ik altijd een abonnement op de sportschool.
pi_126719082
Ik ben lui en ik aquafitness 1x per week, en ook niet eens elke week want zoals deze week is er geen les want pinksteren. Verder probeer ik regelmatig een stuk om te fietsen, maar qua beweging schort er nog een boel aan.
pi_126719367
quote:

normaal ga ik 3 à 4x per week naar de sportschool. Nu even niet. Als ik weer mag ga ik beginnen met fietsen en als mijn schouder het toelaat ga ik weer voluit sporten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_126720329
Ik fiets. Voor de rest doe ik wat spieroefeningen thuis van het programma "lets get fit" http://vtm.be/lets-get-fit/vivian?dag=9#slider voor de geïnteresseerden, naar onder scrollen om trainingsschema te zien. Het stelt niets voor in vergelijking met Jillian, laat dat duidelijk zijn. Het is voor de beginnelingen onder ons.
  zondag 19 mei 2013 @ 13:55:12 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126720460
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 11:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wat was toen je succesfactor?
Vorig jaar? Het begon met dat ik echt buitensporig idioot vrat en tegen mezelf zei: 'je hoeft niet te lijnen, ga nou eerst maar eens normaal doen!' Dat normaal doen in combi met drie keer in de week hardlopen leverde uiteindelijk vorig jaar in totaal tussen Januari en Augustus -15 kilo op.

Nu ook weer merk ik dat het de combi sport en gewoon normaal eten is die het hem doet. Zodra dat sporten weg valt zak ik ook weer weg in fout gedrag. Maar ik word ook stikchagrijnig van niet sporten blijkt ineens. :')
  zondag 19 mei 2013 @ 13:57:02 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126720510
quote:

In principe dus drie keer in de week hardlopen (het streven is 2x 5km en 1 keer 7-10km) en sinds drie weken dus Jillian's 30 day shred vrijwel elke dag.
pi_126720588
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

In principe dus drie keer in de week hardlopen (het streven is 2x 5km en 1 keer 7-10km) en sinds drie weken dus Jillian's 30 day shred vrijwel elke dag.
Hoe ben jij beginnen sporten toen je begon met op je voeding te letten? Wat deed je toen voor sport?
  zondag 19 mei 2013 @ 14:04:06 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126720757
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:59 schreef Serieliefhebber het volgende:

[..]

Hoe ben jij beginnen sporten toen je begon met op je voeding te letten? Wat deed je toen voor sport?
Ik deed toen nog aan Softbal en ben toen gaan hardlopen daarbij. Met de MP3's van Start to Run op de mp3 speler van 1 minuut op 1 minuut af (ik dacht dat ik het noooooooooit zou halen) etc etc in iets meer dan 20 weken van 0 naar 5km opgebouwd. Toen woog ik ergens tussen de 100 en de 95 kilo geloof ik (was in 2010 toen ik begon).
Toen een tijdje gestopt. Vorig jaar het hardlopen weer opgepakt. Eerst weer met de Evy op de MP3 en later met een ander schema
  zondag 19 mei 2013 @ 14:08:56 #294
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126720938
Voorlopig lijstje en evt opmerkingen welkom.

O : Yoghurt 200gr, crueslie 20gr 5gr lijnzaad
T : Niks want laat wakker en toen ik trek had was het lunch :')
L : 2 Volkoren boterhammen 1 met rosbief 1 met jam light en op beide dieet halvarine.
T : Net 2 beschuitjes met aardbeien gehad, normaal eet ik 4 volkoren brood bij de lunch maar ik had geen trek meer dus vandaar deze beschuitjes.
T2 : Dunno. Hebt evt nog roggenbrood met kaas staan
D : 140gr aardappelen, 25gr jus van juspoeder, 100gr kipfilet, 250 a 300gr wortelen, wat vla
T : Smoothie van yoghurt, meloen (?), aardbeien, verse jus en frambozen. 200gr magere kwark, 10gr muesli 5gr lijnzaad.

1435 dus te weinig.
  zondag 19 mei 2013 @ 14:09:51 #295
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126720976
quote:

Ik fitness normaal gesproken 2x per week, cardio en gewichten, maar momenteel doe ik al 1.5 a 2 weken niks :') Ik zweer het, fuck it, ik ga echt zo donderdag weer naar de sportschool :{w
  zondag 19 mei 2013 @ 14:10:50 #296
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126721018
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:55 schreef Brighteyes het volgende:

Zodra dat sporten weg valt zak ik ook weer weg in fout gedrag. Maar ik word ook stikchagrijnig van niet sporten blijkt ineens. :')
omfg, same. Ik ben echt niet te genieten :')
  zondag 19 mei 2013 @ 14:12:40 #297
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126721089
quote:

Net begonnen met hardlopen, maand of drie nu. Begon met eens per week, nu drie keer geweest in een week.

Verder geloof ik niet zo in heel gedwongen sporten. Liever gewoon dingen doen die je leuk vindt en volhoudt en die passen in je dagelijks leven.
pi_126721373
quote:
14s.gif Op zondag 19 mei 2013 14:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

omfg, same. Ik ben echt niet te genieten :')
datte.

Kan niet wachten tot ik weer mag sporten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 19 mei 2013 @ 14:21:49 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126721444
Mijn lijstje:

O: Brinta
T: niks wegens hele late O
L: bh gekookt ei, bh ossenworst, plakje roggebrood m kaas
T: kwark met blauwe bessen
D: Chicken quinoa san fran dinges van Jamie :9
T: appel oid
  zondag 19 mei 2013 @ 14:23:33 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126721509
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 14:12 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Net begonnen met hardlopen, maand of drie nu. Begon met eens per week, nu drie keer geweest in een week.

Verder geloof ik niet zo in heel gedwongen sporten. Liever gewoon dingen doen die je leuk vindt en volhoudt en die passen in je dagelijks leven.
Nou, nu ik de resultaten van 15 keer Jillian bij mezelf zie is dat wel even een flinke opsteker om vol te houden hoor. :Y Echt superleuk is het natuurlijk niet, zeker niet tijdens (auw en oef!!!!!), erna is het gevoel wel lekker, maat het resultaat is wat maakt dat ik vol hou. :Y
  zondag 19 mei 2013 @ 14:26:35 #301
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126721625
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 14:19 schreef Vicky het volgende:

[..]

datte.

Kan niet wachten tot ik weer mag sporten
Ik ga gewoon echt donderdag weer. De groeten. Rustig aan doen my ass. Ik doe al bijna geen flikker :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')