quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:38 schreef Wasmachinu het volgende:
Een makkelijke, om de gang erin te houden.
In de jaren 70 en was er veel kritiek op het Korps Mariniers. Er werd zelfs gesproken over opheffing. Welke gebeurtenis, op de datum van vandaag, zorgde ervoor dat het Korps weer in een enigszins positief daglicht kwam te staan bij de Nederlandse bevolking?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:38 schreef Wasmachinu het volgende:
Een makkelijke, om de gang erin te houden.
In de jaren 70 en was er veel kritiek op het Korps Mariniers. Er werd zelfs gesproken over opheffing. Welke gebeurtenis, op de datum van vandaag, zorgde ervoor dat het Korps weer in een enigszins positief daglicht kwam te staan bij de Nederlandse bevolking?
quote:
De F-4 Phantom?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:39 schreef Reintji het volgende:
In augustus 1964 werd door een aantal vietnamese patrouilleboten een amerikaanse torpedobootjager aangevallen in de golf van Tonkin. Als vergelding bombardeerden de amerikanen voor het eerst noord-vietnam. Wat was de naam van deze jager?
Misschien heb ik het mis:quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij bedoeld de kano, en niet een vliegmasjien.
Dan denk je al snel aan een vliegmasjienquote:Als vergelding bombardeerden de amerikanen voor het eerst noord-vietnam. Wat was de naam van deze jager?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:49 schreef Reintji het volgende:
Enkele dagen later zouden de USS ... en de USS Turner Joy betrokken zijn geweest in eenzelfde soort incident. Dit werd echter na recent onderzoek in twijfel getrokken.Als ik zo naar de namen van haar kids kijk, blijft er niet veel keuze over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
19 centimeter?quote:
ik wist wel dat die 18 cm was, maar toen ik die vraag zag dacht ik..quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:05 schreef Conclusion het volgende:
[..]
ik wist wel dat die 18 cm was, maar toen ik die vraag zag dacht ik..
( dan wil ik ook de rest weten voor goed antwoord :p )
Dat bleken dus die 6 mm te zijn. ( die 6 mm heb ik dus opgezocht )......
quote:Regels blijven hetzelfde, diegene die de vraag correct beantwoord stelt de volgende en opzoeken is fokking laf.
Parate kennis, daar draait het om!
Ooh oké, ja begin net pas aan deze quiz dus is nieuw.quote:
Maar dat post zo moeilijkquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:17 schreef Conclusion het volgende:
[..]
Ik zal geen internet meer gebruiken.
net iets meer dan wat onze zuiderburen aan Defensie uitgeven, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:22 schreef Conclusion het volgende:
Wat wordt het nieuwe Defensie-Budget na dat alle bezuinigingen zijn geweest ???
Als iemand het goede antwoord geeft?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:26 schreef Conclusion het volgende:
Ik heb nog een vraag, want niemand heeft het nog goed, maar wanneer moet ik het goed rekenen ????
Dalijk komt niemand met het goede antwoord...
(ik ben nieuw hè )
Lijkt me duidelijk, bij het juiste antwoord. maar laten we er geen centenkwestie van maken en het tot op de cent nauwkeirig moeten gokkenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:26 schreef Conclusion het volgende:
Ik heb nog een vraag, want niemand heeft het nog goed, maar wanneer moet ik het goed rekenen ????
Dalijk komt niemand met het goede antwoord...
(ik ben nieuw hè )
Maar dat kan het heel lang gaan duren....quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als iemand het goede antwoord geeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |