er is vrijwel altijd voetbalquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:33 schreef borisz het volgende:
Maar er is voetbal genoeg komende zomer.
De topictitels van Borisz zijn net zo herkenbaar als die van mij.quote:
Nachtvorstquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:46 schreef chufi het volgende:
Deze TT is voor komende zomerseizoen, als de zon ooit nog eens gaat schijnen?
en we gaan zo beginnenquote:
jepquote:
Zoals het er nu voorstaat zal Volkswagen wel de winnaressen voorzien van een grotere /verbeterde wagen..quote:
GAE terug vind ik op zich best wel leuk. Dat is wel lang geleden. Volendam doet me niet zoveel..quote:
liever GAE dan Volendamquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
GAE terug vind ik op zich best wel leuk. Dat is wel lang geleden. Volendam doet me niet zoveel..
Dat gevoel heb ik ook. Zou leuk zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
GAE terug vind ik op zich best wel leuk. Dat is wel lang geleden. Volendam doet me niet zoveel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:32 schreef chufi het volgende:
GAE, terug in mn geheugen ... Jaarlijks het Nationale jeugd-toernooi dat daar elk jaar werd gehouden ... 2 dagen. Daar kwamen de beste jeugd teams .... Genoten altijd
Daarnaast was er ook het AGOVV toernooi in Apeldoorn... Net zo iets ... Leuk was die tijd en goed dat we waren.... Weet alleen niet meer wie de bekers heeft
Grootste jeugdtoernooi was volgens mij in Groningen. Met Real Madrid enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Dat was volgens mij de eenmalige ontmoeting tussen Real en Groningen in de Europa cup toendertijd... Ik was in de kroeg die avond en het was gezellig . Maar een internationaal jeugdtoernooi toen ... Neequote:Op donderdag 23 mei 2013 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grootste jeugdtoernooi was volgens mij in Groningen. Met Real Madrid enzo.
*Hard op lacht*quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:29 schreef Bos81 het volgende:
Feli borisz en poes.
Typische bos actie weer: Glas drinken inschenken om medicatie in te nemen en dan je pilletje vergeten in te nemen...glas leeg dus..![]()
![]()
.
Welterusten..
Goed bezig Rubbereendquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:38 schreef rubbereend het volgende:
even spammen
In de reeks Formule 1-geschiedenis specials deze keer een special over de bizarre race in Monaco van 1996 waar maar 3 van de 22 coureurs de finish haalde: [F1 Historie] Monaco 1996, maar drie haalden de finish
quote:
Jammer. Den Bosch wordt toch wel kampioen.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:30 schreef borisz het volgende:
De Hockeydames van Amsterdam slepen er een derde duel uit tegen Den Bosch
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer. Den Bosch wordt toch wel kampioen.
ah, Roda er dus ingeblevenquote:
Jaquote:Op zondag 26 mei 2013 19:15 schreef Bos81 het volgende:
De reporter bij Roda zegt dat Kaalheide ontploft..
Jezus onder welke steen heeft die gelegen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:15 schreef Bos81 het volgende:
De reporter bij Roda zegt dat Kaalheide ontploft..
Jezus onder welke steen heeft die gelegen![]()
![]()
![]()
Had het mooi gevonden Sparta weer in de eredivisie te zien. Ik misgun het Roda niet hoor.quote:
was me niet opgevallenquote:
Tot Henk ten Cate kwam gunde ik Sparta ook alles. Maar Ten Catequote:Op zondag 26 mei 2013 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had het mooi gevonden Sparta weer in de eredivisie te zien. Ik misgun het Roda niet hoor.
quote:
Wiel Coerver werd landskampioen met Rapid JCquote:Op zondag 26 mei 2013 20:00 schreef borisz het volgende:
[..]. Roda is zo'n club waar ik nooit enige sympatie voor heb kunnen vinden.
Heb met de bekerfinale Roda JC - NEC met een aantal Roda fans staan babbelen en we hebben nog sjaals geruild. Ik kreeg echt een hele mooie Roda sjaalquote:Op zondag 26 mei 2013 20:00 schreef borisz het volgende:
[..]. Roda is zo'n club waar ik nooit enige sympatie voor heb kunnen vinden.
Ruslandquote:Op zondag 26 mei 2013 21:08 schreef borisz het volgende:
*druktie-zien-we-nooit-meer-te-rug*knop in voor Douglas. Hij gaat naar Kuban Krasnodar.
met die bekerfinale waren we bij onze jaarljkse Open Nederlandse ChemieSportdagen in Nijmegen. En inderdaad, iedereen moest voor Heerenveen zijn, maar vriendin van mij uit Landgraaf stond ff te juichen toenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:06 schreef tong80 het volgende:
Vond het destijds geweldig dat ze tegen Heerenveen de beker wonnen. Iedereen moest zogenaamd van Heerenveen houden.
Nijmegenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
met die bekerfinale waren we bij onze jaarljkse Open Nederlandse ChemieSportdagen in Nijmegen. En inderdaad, iedereen moest voor Heerenveen zijn, maar vriendin van mij uit Landgraaf stond ff te juichen toen
VBL / Cristal Palace wint promotieduel van 140 miljoenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:53 schreef borisz het volgende:
Het Paleis van Kristal is terug op het hoogste niveau in Engeland.
Sorry ik kijk VIquote:Op maandag 27 mei 2013 20:55 schreef borisz het volgende:
Louis van Gaal nu bij Telstar. Live te zien op de lokalo
.
Jaarlijkse theateravond en in combo met 50 jarig bestaan.
tofquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:42 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Vandaag met pa naar Bobbejaanland geweest. Wat was het HEERLIJK rustig, Konden overal gewoon meteen instappen.
Daarna lekker wezen eten in een wokrestaurant..![]()
Op zich zitten er wel wat leuke attracties tussen. De achtbanen gaan lang niet zo snel als in de Efteling, alleen daar ben ik nog maar in NL geweest). Er zijn ook een aantal waterattracties die er wel tof uitzagen. Maar we waren al nat genoeg, dus die hebben we maar over geslagen. Net als 1 achtbaan die over de kop gaat, daar houden pa en ik beiden niet vanquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tof
ben nog nooit in Bobbejaanland geweest, is t wat?
ligt eigenlijk best in de buurt van Eindhoven, nooit gewetenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op zich zitten er wel wat leuke attracties tussen. De achtbanen gaan lang niet zo snel als in de Efteling, alleen daar ben ik nog maar in NL geweest). Er zijn ook een aantal waterattracties die er wel tof uitzagen. Maar we waren al nat genoeg, dus die hebben we maar over geslagen. Net als 1 achtbaan die over de kop gaat, daar houden pa en ik beiden niet van
Binnen het uur waren pa en ik er inderdaad, volgens mij zelfs zo rond de drie kwartierquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ligt eigenlijk best in de buurt van Eindhoven, nooit geweten
ja ongeveer 45 minuten zag ik op GMquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Binnen het uur waren pa en ik er inderdaad, volgens mij zelfs zo rond de drie kwartier
Je merkt echt wel dat in België de wegen wat slechter zijn onderhouden dan hier, we waren de grens nog niet over en de eerste gaten waren al zichtbaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja ongeveer 45 minuten zag ik op GM
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je merkt echt wel dat in België de wegen wat slechter zijn onderhouden dan hier, we waren de grens nog niet over en de eerste gaten waren al zichtbaar![]()
![]()
Maar het park zelf zag er echt schoon en goed bijgehouden uit, vond ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]België ga je terug in de tijd, ook qua bewegwijzering
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je merkt echt wel dat in België de wegen wat slechter zijn onderhouden dan hier, we waren de grens nog niet over en de eerste gaten waren al zichtbaar![]()
![]()
Jup. Ze hebben daar meer dodelijke verkeersslachtoffers dan hier terwijl wij met meer zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Min of meer. Pa reed en die heeft wel vaker in België gereden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]Je had je vast al wel laten informeren over de situatie daar
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:37 schreef Bos81 het volgende:
Over minder dan 33.5 uur begint mijn eerste werkdag op het nieuwe werk![]()
![]()
![]()
Over een paar maanden dus hopelijk af van het uitkeringsgebeuren
Begin je de laatste dag van een maand?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:37 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Daar ga ik wel gewoon van uit. Ik werk volgens mij in het begin op detacherings basis, dus misschien krijg ik per week zelfs uitbetaald..quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg je die wel betaald mag ik hopen ... Maar goed. Succes er mee man TOP
Goed bezig!!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:37 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
de eerste keer dat ik vanuit Maastricht naar Luxemburg reed. Dwars door Luik moest je toen nog. Je kon beter een Landrover hebben daar in Luik, wat een kraters in de wegen daarquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
OK en maandag je eerste salarisquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar ga ik wel gewoon van uit. Ik werk volgens mij in het begin op detacherings basis, dus misschien krijg ik per week zelfs uitbetaald..
Kijkend naar de wielerwedstrijden daar wel volgens mij... Maar kom er ook al jaren niet meer langsquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
de eerste keer dat ik vanuit Maastricht naar Luxemburg reed. Dwars door Luik moest je toen nog. Je kon beter een Landrover hebben daar in Luik, wat een kraters in de wegen daar
Geen idee of het verbeterd is daar. Laatste keer dat ik er was kon je er omheen via de snelwegen, en daar kreeg ik een vrachtwagen met Leeuw bier in mijn zijkant
Dat weet ik nog niet, officieel ben ik nog niet in dienst, heb nog geen contract getekend, ook dat gebeurd vrijdag.quote:
sinds de oma van mn vrouw is overleden niet meer in die buurt geweest. Jammer eigenlijk, wegen zijn dan wel ruk, verder best mooi daar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijkend naar de wielerwedstrijden daar wel volgens mij... Maar kom er ook al jaren niet meer langs
Ze gebruiken je dus waarschijnlijk op vrijdag,,, Tenminste als ze je laten werken.. Alleen voor conrtract tekenen is er niets aan de hand...quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, officieel ben ik nog niet in dienst, heb nog geen contract getekend, ook dat gebeurd vrijdag.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:37 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Luik is de smerigste stad waar ik ooit ben geweest.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
de eerste keer dat ik vanuit Maastricht naar Luxemburg reed. Dwars door Luik moest je toen nog. Je kon beter een Landrover hebben daar in Luik, wat een kraters in de wegen daar
Geen idee of het verbeterd is daar. Laatste keer dat ik er was kon je er omheen via de snelwegen, en daar kreeg ik een vrachtwagen met Leeuw bier in mijn zijkant
dat kwam je toevallig tegen borisz?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:38 schreef borisz het volgende:
Tong een leuk topic voor je SEX / Tongen, de realiteit
dat zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:55 schreef borisz het volgende:
gewoon toen ik AT doornam kwam ik die tegen
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:38 schreef borisz het volgende:
Tong een leuk topic voor je SEX / Tongen, de realiteit
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:45 schreef Ole het volgende:
Gelukkig! Mijn katje Max stond vannacht weer voor de tuindeur. Hij was 9 dagen kwijt![]()
Nu is hij aan het bijslapen
Ole waar heeft ie 9 dagen uitgehangen ? En hoe kon ie eten ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:45 schreef Ole het volgende:
Gelukkig! Mijn katje Max stond vannacht weer voor de tuindeur. Hij was 9 dagen kwijt![]()
Nu is hij aan het bijslapen
Als ik Koeman was zou ik ook nog even wachten of er geen mooie club komt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:57 schreef borisz het volgende:
De trein van Rotterdam Zuid naar Zeist kan geboekt worden nu Van Gaal zijn afscheid heeft aangekondigd.
Dik verloren toch ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:16 schreef borisz het volgende:
4000 man bij een cricketwedstrijd in Amstelveen. Dat dit kan in NL
Toegegeven het waren voornamelijk Zuid-Afrikanen
Ja. Helaas werd de nederlaag in de laatste vijf overs pas zeer groot. Was niet nodig met zo'n verschil verliezen.quote:
Zit te genietenquote:
Ik dus ook, al schijnt het een herhaling te zijn, maar goed eerste keer niet gezien, dus who caresquote:
Ging goed vandaag. Heb er iig een goed gevoel aan overgehouden. De wijk zal ik denk ik wel snel kennen, al lijken de straatnamen erg veel op elkaar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
He Bos . Hoe was je eerste werkdag? Je laatste dag van de maand?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:06 schreef borisz het volgende:
Ja als het om kleine sporten gaat in NL ben ik niet te beroerd een berichtje te posten.
erg toffe utizendingquote:
tof en tofquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:54 schreef Bos81 het volgende:
Morgen aapjes kijken in de Apenheul en daarna lezingen volgen over mijn aandoening![]()
![]()
![]()
Patientenvereniging bestaat 30 jaar en geeft dit cadeau aan de leden. Ik hoef enkel de trein en busreis te betalen..![]()
Geen lezingen over de apen ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:54 schreef Bos81 het volgende:
Morgen aapjes kijken in de Apenheul en daarna lezingen volgen over mijn aandoening![]()
![]()
![]()
Den Boschquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ohh Dames, zeg dat er dan in het vervolg ff bij ...
Ik zeur nooit. Houd van tradities.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het over voetbal gaat loop je ook niet te zeuren
Nee. de patientenvereniging bestaat nu 30 jaar, om dat te vieren konden de leden gratis naar de apenheul en voor de geinteresseerden werden er dus lezingen e.d. gegeven over de aandoening.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen lezingen over de apen ?
Goeiemorgen
Was het leuk Bos ?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee. de patientenvereniging bestaat nu 30 jaar, om dat te vieren konden de leden gratis naar de apenheul en voor de geinteresseerden werden er dus lezingen e.d. gegeven over de aandoening.
Leuk. Je weet wat van Hanegem zei na de KNVB cursus ?quote:
Neequote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk. Je weet wat van Hanegem zei na de KNVB cursus ?
Het enige wat ik er van opstak was een sigaret.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het enige wat ik er van opstak was een sigaret.
Leuk ook dat ie van Nistelrooij aanbefool bij PSVquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat was hier niet. Okee veel wist ik al wel hoor, maar toch was het een prima dag.
PS Ik ben momenteel bezig in de bio van Hans Kraay jr. Toch wel interessant boekje
Dat las ik inderdaad bij de hoofdstukkoppen. Daar ben ik nog niet. Hij is nu net weg bij RKC...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk ook dat ie van Nistelrooij aanbefool bij PSV
proostquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:20 schreef Bos81 het volgende:
Bayern heeft de Triple wel binnen. Dus trek ik een trippel van La Trappe open
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:51 schreef Againzender het volgende:
Vader belde begin van de middag. Dat ze niet langs kwamen want hij had nogal wat fysiek zwaar werk gedaan afgelopen week en wilde even slapen. Prima natuurlijk
Net mn moeder gebeld. Hij heeft van half 2 tot 6 geslapen! maar 1 van de fysieke dingen deze week was tijdens een fietstocht met mijn moeder. Mijn moeder keek om en zag dat mijn vader stil stond naast de weg en naar de sloot keek. In de sloot bleek een lammetje te liggen. Geen boer in de buurt, dus mijn vader het hek over, sloot in, en lammetje eruit getild. Binnen no-time kwam mama schaap er aan, en daarna natuurlijk de hele kudde.
Ondertussen tal van voorbijgangers die dit allemaal geweldig vonden, en even later ook de boer er bij.
Dat is mijn vader
Wowquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:51 schreef Againzender het volgende:
Vader belde begin van de middag. Dat ze niet langs kwamen want hij had nogal wat fysiek zwaar werk gedaan afgelopen week en wilde even slapen. Prima natuurlijk
Net mn moeder gebeld. Hij heeft van half 2 tot 6 geslapen! maar 1 van de fysieke dingen deze week was tijdens een fietstocht met mijn moeder. Mijn moeder keek om en zag dat mijn vader stil stond naast de weg en naar de sloot keek. In de sloot bleek een lammetje te liggen. Geen boer in de buurt, dus mijn vader het hek over, sloot in, en lammetje eruit getild. Binnen no-time kwam mama schaap er aan, en daarna natuurlijk de hele kudde.
Ondertussen tal van voorbijgangers die dit allemaal geweldig vonden, en even later ook de boer er bij.
Dat is mijn vader
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:51 schreef Againzender het volgende:
Dat is mijn vader
Jij bent geen allochtoon he?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:51 schreef Againzender het volgende:
Dat is mijn vader
quote:Op zondag 2 juni 2013 01:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij bent geen allochtoon he?
Wij hadden namelijk lamskoteletten gegeten die avond.
Lekker voor thuisquote:Op zondag 2 juni 2013 01:06 schreef rubbereend het volgende:
Haal je het schaap uit de sloot, alle omstanders klappen
vervolgens gooi je achter in de auto en rij je weg
Tegen Rusland. Doen het goed.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:11 schreef borisz het volgende:
Handbaldames nu voor de WK Kwalificatie. Live op de NOS.
Waar zie je dat.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:38 schreef chufi het volgende:
Nu ouwe lullen ManU tegen Real Madrid ter afscheid van Sir Alex... Met oa vdSar, Stam VandeMan...
sport1 , maar er is volgens mij ook een streamquote:Op zondag 2 juni 2013 15:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar zie je dat.
Ik kijk voetbal met een stokkie.
Maar 1 helft goed spelen is niet goed genoegquote:
Klopt ... Of nog net ietsjes beter, 5 goals meer ....quote:Op zondag 2 juni 2013 15:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar 1 helft goed spelen is niet goed genoeg
Klopt. Geloofde er ook niet echt in.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar 1 helft goed spelen is niet goed genoeg
dat zou dus hier in Slotervaart niet raar zijnquote:Op zondag 2 juni 2013 01:06 schreef rubbereend het volgende:
Haal je het schaap uit de sloot, alle omstanders klappen
vervolgens gooi je achter in de auto en rij je weg
heb je veel sloten en weides met schapen daar?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat zou dus hier in Slotervaart niet raar zijn
sloten heb ik net vervangen, best nuttigquote:Op zondag 2 juni 2013 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je veel sloten en weides met schapen daar?
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
sloten heb ik net vervangen, best nuttigweides
schapen: bij de slager
maar wat betreft dat sloten vervangen: dat heb ik dus echt gedaan vandaag. In de buurt wodt steeds vaker ingebroken met de kerntrek-methode. Nu zit hier beslag dat daar tegen kan.quote:
Turken, ook prima. En dat zijn de echte BBQ masters in de buurt hier. Vanmiddag stond het Sloterpark alweer te dampen van alle bbq's, merendeel van Turkenquote:Op zondag 2 juni 2013 23:32 schreef borisz het volgende:
Goede Turkse slagers. Ik ga eens in het half jaar naar de zwarte markt voor goed lamsvlees.
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:34 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Een advertentie tijdens Brazilië - Engeland.
Ik weet niet eens hoe ik het noem.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:35 schreef Againzender het volgende:
Maar goed, ik ga pitten, ik word morgen tussen 8 en 9 verwacht voor ontbijt op het werk. Ik ontbijt altijd om 6 uur, ik noem het maar een brunch dan.
Die van mij op het nachtkastje.quote:
quote:
Het onderwijsquote:Op maandag 3 juni 2013 13:21 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
Mogguh allemaal.
Nog 2 nachtjes slapen en dan ga ik weer een weekje naar de Spaanse zon![]()
![]()
Zin in!!
inhaalvakantie vanwege operatie vorig jaarquote:
Go girlquote:Op maandag 3 juni 2013 14:24 schreef Ole het volgende:
[..]
inhaalvakantie vanwege operatie vorig jaar
lekkerquote:Op maandag 3 juni 2013 13:21 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
Mogguh allemaal.
Nog 2 nachtjes slapen en dan ga ik weer een weekje naar de Spaanse zon![]()
![]()
Zin in!!
gefeliciteerdquote:
Welkom!quote:
Henry Schut?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:03 schreef borisz het volgende:
De beste man van de NOS gaat naar Eredivisie Live.
quote:
We hebben een paar gekken aan het roer met Steef Hammerstein en Pieter de Waard. Komen af en toe opvallend in het nieuws maar zorgen wel dat de toko schuldenvrij kan draaien.quote:
wat een hele prestatie is!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:31 schreef borisz het volgende:
[..]
We hebben een paar gekken aan het roer met Steef Hammerstein en Pieter de Waard. Komen af en toe opvallend in het nieuws maar zorgen wel dat de toko schuldenvrij kan draaien.
Ze kan een paar pasjes maken. Ze is 72 en dan is het moeilijker.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:59 schreef rubbereend het volgende:
heerlijkhet einde is in zicht, kan ze eindelijk naar huis
maar ze zal ook wel weer moeten oefenen met lopen of niet?
twitter:RGjournalist twitterde op donderdag 06-06-2013 om 20:34:49internet in het stadion is nog trager dan Bouma bij PSV achterin #neddui #jongoranje reageer retweet
Wel een goed beginquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:19 schreef rubbereend het volgende:
geweldig op zn Duits van de Duitsers winnen. Maar als ze die eerste helft doortrekken rollen ze ze met 4-0 op
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:47 schreef Againzender het volgende:
Mogguh.
Axel heeft vandaag sportdag, prima weer daarvoor. Het Ajax shirt bleek verreweg favoriet te zijn, op afstand gevolgd door Galatasaray en Barcelona.
meer talent is niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe deed ie het ?
Meer talent dan zijn vader ?
Zie klaagbaakquote:
Ik ken de spelers van nu niet meer. Vroeger kendde ik de reserves zelfs.quote:
De weg naar Rio is redelijk positief ingeslagen. Plaatsing EK, door in kwalificatie WK en nu drie vd vier wedstrijden gewonnen in World League.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken de spelers van nu niet meer. Vroeger kendde ik de reserves zelfs.
Hier idem. Ik ben een paar jaar geleden wel naar een world league wedstrijd in Eindhoven geweest. Maar ik ken echt geen enkele naam nog...quote:Op zondag 9 juni 2013 14:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken de spelers van nu niet meer. Vroeger kendde ik de reserves zelfs.
Dat zou wat zijn zegquote:Op zondag 9 juni 2013 16:26 schreef borisz het volgende:
Handbaldames naar het WK 29-19 nu met nog vier minuten te spelen.
Vorige week gaven ze die voorsprong nog weg toen
Klasse. Had ik nooit verwacht.quote:
En nu nog het dartenquote:Op zondag 9 juni 2013 17:51 schreef borisz het volgende:
Luiten wint
Molkema wint.
Mooie NL'se sportdag.
Eerst Jong Oranjequote:
En dan nog een uur nabeschouwen.quote:
Straks niet vergeten te kijken naar de docu over Romario hequote:
Kan niet kijken. Wordt uitzendinggemist.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Straks niet vergeten te kijken naar de docu over Romario he![]()
![]()
Okeequote:Op zondag 9 juni 2013 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan niet kijken. Wordt uitzendinggemist.
Hij is als een balletje.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:48 schreef borisz het volgende:
Mogge tong
Zou Eend al weer uit zijn tafeltenniscoma ontwaakt zijn?
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
Let the show begin.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:52 schreef Bos81 het volgende:
Zo de gleuven zijn weer gevuld en mijn zak is leeg.
quote:
Ze hebben nog mazzel dat ze 2x Malta moeten treffen. Maar dan nog WK is zo goed als kansloos.quote:
Leg eens uit.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:38 schreef borisz het volgende:
Na de Mollen komen nu de Vossen die er met het voetbal vandoor gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |