er is vrijwel altijd voetbalquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:33 schreef borisz het volgende:
Maar er is voetbal genoeg komende zomer.
De topictitels van Borisz zijn net zo herkenbaar als die van mij.quote:
Nachtvorstquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:46 schreef chufi het volgende:
Deze TT is voor komende zomerseizoen, als de zon ooit nog eens gaat schijnen?
en we gaan zo beginnenquote:
jepquote:
Zoals het er nu voorstaat zal Volkswagen wel de winnaressen voorzien van een grotere /verbeterde wagen..quote:
GAE terug vind ik op zich best wel leuk. Dat is wel lang geleden. Volendam doet me niet zoveel..quote:
liever GAE dan Volendamquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
GAE terug vind ik op zich best wel leuk. Dat is wel lang geleden. Volendam doet me niet zoveel..
Dat gevoel heb ik ook. Zou leuk zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
GAE terug vind ik op zich best wel leuk. Dat is wel lang geleden. Volendam doet me niet zoveel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:32 schreef chufi het volgende:
GAE, terug in mn geheugen ... Jaarlijks het Nationale jeugd-toernooi dat daar elk jaar werd gehouden ... 2 dagen. Daar kwamen de beste jeugd teams .... Genoten altijd
Daarnaast was er ook het AGOVV toernooi in Apeldoorn... Net zo iets ... Leuk was die tijd en goed dat we waren.... Weet alleen niet meer wie de bekers heeft
Grootste jeugdtoernooi was volgens mij in Groningen. Met Real Madrid enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Dat was volgens mij de eenmalige ontmoeting tussen Real en Groningen in de Europa cup toendertijd... Ik was in de kroeg die avond en het was gezellig . Maar een internationaal jeugdtoernooi toen ... Neequote:Op donderdag 23 mei 2013 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grootste jeugdtoernooi was volgens mij in Groningen. Met Real Madrid enzo.
*Hard op lacht*quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:29 schreef Bos81 het volgende:
Feli borisz en poes.
Typische bos actie weer: Glas drinken inschenken om medicatie in te nemen en dan je pilletje vergeten in te nemen...glas leeg dus..![]()
![]()
.
Welterusten..
Goed bezig Rubbereendquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:38 schreef rubbereend het volgende:
even spammen
In de reeks Formule 1-geschiedenis specials deze keer een special over de bizarre race in Monaco van 1996 waar maar 3 van de 22 coureurs de finish haalde: [F1 Historie] Monaco 1996, maar drie haalden de finish
quote:
Jammer. Den Bosch wordt toch wel kampioen.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:30 schreef borisz het volgende:
De Hockeydames van Amsterdam slepen er een derde duel uit tegen Den Bosch
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer. Den Bosch wordt toch wel kampioen.
ah, Roda er dus ingeblevenquote:
Jaquote:Op zondag 26 mei 2013 19:15 schreef Bos81 het volgende:
De reporter bij Roda zegt dat Kaalheide ontploft..
Jezus onder welke steen heeft die gelegen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:15 schreef Bos81 het volgende:
De reporter bij Roda zegt dat Kaalheide ontploft..
Jezus onder welke steen heeft die gelegen![]()
![]()
![]()
Had het mooi gevonden Sparta weer in de eredivisie te zien. Ik misgun het Roda niet hoor.quote:
was me niet opgevallenquote:
Tot Henk ten Cate kwam gunde ik Sparta ook alles. Maar Ten Catequote:Op zondag 26 mei 2013 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had het mooi gevonden Sparta weer in de eredivisie te zien. Ik misgun het Roda niet hoor.
quote:
Wiel Coerver werd landskampioen met Rapid JCquote:Op zondag 26 mei 2013 20:00 schreef borisz het volgende:
[..]. Roda is zo'n club waar ik nooit enige sympatie voor heb kunnen vinden.
Heb met de bekerfinale Roda JC - NEC met een aantal Roda fans staan babbelen en we hebben nog sjaals geruild. Ik kreeg echt een hele mooie Roda sjaalquote:Op zondag 26 mei 2013 20:00 schreef borisz het volgende:
[..]. Roda is zo'n club waar ik nooit enige sympatie voor heb kunnen vinden.
Ruslandquote:Op zondag 26 mei 2013 21:08 schreef borisz het volgende:
*druktie-zien-we-nooit-meer-te-rug*knop in voor Douglas. Hij gaat naar Kuban Krasnodar.
met die bekerfinale waren we bij onze jaarljkse Open Nederlandse ChemieSportdagen in Nijmegen. En inderdaad, iedereen moest voor Heerenveen zijn, maar vriendin van mij uit Landgraaf stond ff te juichen toenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:06 schreef tong80 het volgende:
Vond het destijds geweldig dat ze tegen Heerenveen de beker wonnen. Iedereen moest zogenaamd van Heerenveen houden.
Nijmegenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
met die bekerfinale waren we bij onze jaarljkse Open Nederlandse ChemieSportdagen in Nijmegen. En inderdaad, iedereen moest voor Heerenveen zijn, maar vriendin van mij uit Landgraaf stond ff te juichen toen
VBL / Cristal Palace wint promotieduel van 140 miljoenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:53 schreef borisz het volgende:
Het Paleis van Kristal is terug op het hoogste niveau in Engeland.
Sorry ik kijk VIquote:Op maandag 27 mei 2013 20:55 schreef borisz het volgende:
Louis van Gaal nu bij Telstar. Live te zien op de lokalo
.
Jaarlijkse theateravond en in combo met 50 jarig bestaan.
tofquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:42 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Vandaag met pa naar Bobbejaanland geweest. Wat was het HEERLIJK rustig, Konden overal gewoon meteen instappen.
Daarna lekker wezen eten in een wokrestaurant..![]()
Op zich zitten er wel wat leuke attracties tussen. De achtbanen gaan lang niet zo snel als in de Efteling, alleen daar ben ik nog maar in NL geweest). Er zijn ook een aantal waterattracties die er wel tof uitzagen. Maar we waren al nat genoeg, dus die hebben we maar over geslagen. Net als 1 achtbaan die over de kop gaat, daar houden pa en ik beiden niet vanquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tof
ben nog nooit in Bobbejaanland geweest, is t wat?
ligt eigenlijk best in de buurt van Eindhoven, nooit gewetenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op zich zitten er wel wat leuke attracties tussen. De achtbanen gaan lang niet zo snel als in de Efteling, alleen daar ben ik nog maar in NL geweest). Er zijn ook een aantal waterattracties die er wel tof uitzagen. Maar we waren al nat genoeg, dus die hebben we maar over geslagen. Net als 1 achtbaan die over de kop gaat, daar houden pa en ik beiden niet van
Binnen het uur waren pa en ik er inderdaad, volgens mij zelfs zo rond de drie kwartierquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ligt eigenlijk best in de buurt van Eindhoven, nooit geweten
ja ongeveer 45 minuten zag ik op GMquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Binnen het uur waren pa en ik er inderdaad, volgens mij zelfs zo rond de drie kwartier
Je merkt echt wel dat in België de wegen wat slechter zijn onderhouden dan hier, we waren de grens nog niet over en de eerste gaten waren al zichtbaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja ongeveer 45 minuten zag ik op GM
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je merkt echt wel dat in België de wegen wat slechter zijn onderhouden dan hier, we waren de grens nog niet over en de eerste gaten waren al zichtbaar![]()
![]()
Maar het park zelf zag er echt schoon en goed bijgehouden uit, vond ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]België ga je terug in de tijd, ook qua bewegwijzering
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je merkt echt wel dat in België de wegen wat slechter zijn onderhouden dan hier, we waren de grens nog niet over en de eerste gaten waren al zichtbaar![]()
![]()
Jup. Ze hebben daar meer dodelijke verkeersslachtoffers dan hier terwijl wij met meer zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |