quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:20 schreef Latert het volgende:
Morgen gaan de eerste treinen rijden richting de Dependance
Kan je er ook douchen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:20 schreef Latert het volgende:
Ik had hem er graag voor je ingezet. Als een of andere schoft mijn OP niet had gejatquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:23 schreef Specularium het volgende:
Kan deze in de OP ipv Corky, heb zo'n idee dat die niet terug komt.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:13 schreef MrBadGuy het volgende:
Fräulein Madge
[ afbeelding ]
Mijn paint-skills![]()
Fräulein Madge
[ afbeelding ]
Mijn paint-skills![]()
Fräulein Madge
[ afbeelding ]
Mijn paint-skills![]()
En nu een plaatje dat Aldert in een oven geschoven wordt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:13 schreef MrBadGuy het volgende:
Fräulein Madge
[ afbeelding ]
Mijn paint-skills![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
En nu een plaatje dat Aldert in een oven geschoven wordt.
Wat is deze? ik heb twee dagen niet gekeken en gelijk gebeurt er weer watquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:13 schreef MrBadGuy het volgende:
Fräulein Madge
[ afbeelding ]
Mijn paint-skills![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
Koud weer, niet chilluh wat klopt daar niet.
Zie je zo wel wat er gebeurtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:53 schreef Broodboor het volgende:
[..]
Wat is deze? ik heb twee dagen niet gekeken en gelijk gebeurt er weer wat
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
Koud weer, niet chilluh wat klopt daar niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:00 schreef Broodboor het volgende:
Eman heeft een stijveEn Deef is een slappeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft overal cameras hangen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:03 schreef Karina het volgende:
Hoe weet Aldert eigenlijk dat iemand zich komt melden
Ja dat blijft raarquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:04 schreef Broodboor het volgende:
Waarom kan een random lerares in haar dossier over haar moeder?
Het blijft een vreemde school.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:04 schreef Broodboor het volgende:
Ze is toch de vertrouwenspersoon persoon van de school?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:04 schreef Broodboor het volgende:
Is zij mentrix?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:04 schreef Broodboor het volgende:
Of dit ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:06 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ze is toch de vertrouwenspersoon persoon van de school?
Of... ze is WEL DE MOEDER!!!!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:06 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ze is toch de vertrouwenspersoon persoon van de school?
Je wil er weleens een kijkje nemen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:07 schreef Specularium het volgende:
NS reisplanner kijk ik ook vaak op na Spangas.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:07 schreef Specularium het volgende:
NS reisplanner kijk ik ook vaak op na Spangas.
Nee die is van de onderbouw. Maar dan nog, waarom zou je een school vertellen over een privé afspraak. Dat erin staat dat ze twee vaders heeft kan ik me wel voorstellen maar zo'n afspraak, kom op zegquote:
Het ministerie gaat inderdaad ook echt over schoolregelsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:09 schreef MrBadGuy het volgende:
Ze heeft in die vijf minuten het ministerie van onderwijs gebeld en samen met de minister nieuwe regels opgesteld
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
Pannenkoeken eten en dan ook nog een keer een toetje.
Zit jij dit beleid nou te verdedigen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:11 schreef Walter81 het volgende:
Da's geen strafkamp, maar gewoon fatsoen. Het heeft al meer van opvoeding weg dan les krijgen in de vorm van jurkjes en sierraden maken ofzo.
Eldert woont op het Spangalis... Nablijven betekent een nachtje blijven slapen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:16 schreef Specularium het volgende:
Half 6, alsof er dan al mensen aanwezig zijn.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Madge gaat hem uit de weg ruimen ?
Sowieso, een marokkaan die in zijn marokkaanse accent kanker roept, dat klinkt meteen een stuk realistischer.quote:
Hebben ze ook een soort Gestapo of SS op Spangalis ?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:19 schreef Latert het volgende:
[..]
Een politieke tegenstander![]()
Afvoeren die hap.
Donkey Kong countryquote:Op maandag 27 mei 2013 18:58 schreef OProg het volgende:
Donkey Kong dat er nog deels uitziet als vroeger. Leuk.
Ik heb hem nog op de SNESquote:Op maandag 27 mei 2013 18:58 schreef OProg het volgende:
Donkey Kong dat er nog deels uitziet als vroeger. Leuk.
Het is dat ik twee van dit soort series niet trek en de tijd van Vrijland kut is.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:58 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zag er anders leuker uit dan Spangas.
Dat programma heeft tenminste niet de pretentie om kinderen te 'dingen te leren' (indoctrineren)... maar Spangas blijft meer lachwekkend.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:58 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zag er anders leuker uit dan Spangas.
Ze maakt er wel wat vanquote:Op maandag 27 mei 2013 19:00 schreef OProg het volgende:
Bij Nola in de fabriek is het dan weer niet stil.
Met Tinco zijn acteertalent is die vergissing snel gemaakt.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat Tinco zei: we kunnen weer roken
Kankersponsorloop. In de zwembadpasquote:Op maandag 27 mei 2013 19:06 schreef OProg het volgende:
Wat is dit voor een onzin?
Ik heb het twee keer gemist. Waar gaat dit ineens over?
Nee. Dat andere met die regels.quote:
Dat is Madge haar idee, omdat de leerlingen niet goed wilden luisterenquote:Op maandag 27 mei 2013 19:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee. Dan andere met die regels.en die fluitjes en al die onzin.
Kinderen waren druk -> leraren hebben strenge regeltjes bedacht, maar dat is een geintje.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee. Dat andere met die regels.en die fluitjes en al die onzin.
Aldert denkt gewoon... Befehl ist befehl.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:08 schreef MrBadGuy het volgende:
Aldert is de vriendelijk naziof gewoon laf
Dat deden ze vorig jaarquote:Op maandag 27 mei 2013 19:11 schreef alors het volgende:
Illegaal schoolfeestInbreken op school, alles!
oh wacht het is Spangas.
Die vinden ze in de Noordzee terug.quote:
Is dat zoquote:Op maandag 27 mei 2013 19:14 schreef alors het volgende:
Ze hebben helemaal geen scheikundeWaarom zeggen ze dat niet?
Heb jij ze ooit zien zitten in de les? Of horen praten over tentamens scheikunde? Ze hebben alleen maar Nederlands, Maatschappijleer en Engelsquote:
Drama vooralquote:Op maandag 27 mei 2013 19:16 schreef alors het volgende:
[..]
Heb jij ze ooit zien zitten in de les? Of horen praten over tentamens scheikunde? Ze hebben alleen maar Nederlands, Maatschappijleer en Engels
En drama en gymquote:Op maandag 27 mei 2013 19:16 schreef alors het volgende:
[..]
Heb jij ze ooit zien zitten in de les? Of horen praten over tentamens scheikunde? Ze hebben alleen maar Nederlands, Maatschappijleer en Engels
Ja je hebt gelijkquote:Op maandag 27 mei 2013 19:16 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een goede boodschap toch weer van het Spangalis...quote:
Ja idd, kelders enzo...quote:Op maandag 27 mei 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
ja je weet maar nooit, die dorpen in Belgie.
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:19 schreef MrBadGuy het volgende:
Als ze in de trein zit is het te laatdus toch
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:19 schreef MrBadGuy het volgende:
ja dat begrijp ik ook nietquote:Op maandag 27 mei 2013 19:20 schreef Cue_ het volgende:
Dan belt dat kind toch gewoon weer ipv langsgaan.. wat zal meer tijd kosten
Lekker in dat boemeltje naar belgenlandquote:Op maandag 27 mei 2013 19:19 schreef MrBadGuy het volgende:
de lerarenw illen de leerlingen discipline bijleren ivm laksheid na de tentamens.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:20 schreef Meneerik2 het volgende:
Heb het even niet gekeken: Hoezo is die Damstra opeens een Nazi?
Alles in overleg met de ministerquote:Op maandag 27 mei 2013 19:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
de lerarenw illen de leerlingen discipline bijleren ivm laksheid na de tentamens.
Wel als geintje maar ze nemen t lekker serieus
Het is Spangas... er zal dus wel een wijze les achter dit alles schuilgaanquote:Op maandag 27 mei 2013 19:23 schreef bierjoost het volgende:
Is het nou een grap van die docenten ivm laatste schooldag? Of zou het een soort The Wave zijn, waarbij ze laten zien dat het makkelijk is om in een bepaald regime te gaan geloven?
Dankjequote:Op maandag 27 mei 2013 19:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
de lerarenw illen de leerlingen discipline bijleren ivm laksheid na de tentamens.
Wel als geintje maar ze nemen t lekker serieus
Watje.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:56 schreef Latert het volgende:
[..]
Dit lijkt me een vrij blessuregevoelige sport...
Zullen we je voor volgend jaar opgeven?quote:
Nu eentje vol in beeld.quote:
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:01 schreef Broodboor het volgende:
Vallon in hotpants, dat dit kan in Spangas
Het Spangalis leidt niet op tot winnaarsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:03 schreef MrBadGuy het volgende:
Ze doen te veel hun best, laat ze stoppen
En nog 23,- per rondje voor krijgen ookquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:04 schreef Apotheose het volgende:
bekaf zijn na 60 rondjes van een meter...?
Maximaal.quote:
nee maar de zwembadpas ik veul intensiever natuurlijkquote:
Dat denk ik het hele seizoen al.quote:
Die is 1 week weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |