quote:
Dat is wel beter jaquote:
Nee. Sukkeltje.quote:
Vrees alleen dat ze een pilsje op mijn kop gaat zetten....qua karakterplay mag ik haar wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:41 schreef Tem het volgende:
Misschien is Drugshond wel wat voor Corrie, zelfde leeftijd ongeveer.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
Van die sokken kun je vast ook soep koken
Dit level is gesponsord door Stichting Martijn?quote:
Slaat dat nou weer op manquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit level is gesponsord door Stichting Martijn?
Niemand geeft een neuk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
Over games (subtiele verandering van onderwerp) ik zag van de week toen ik bij mijn zus was dat er op de digitale tv een zender is waar je de hele dag stukjes van games kan bekijken.
Die Candy Merchant lijkt op een pedo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Slaat dat nou weer op manEet jij nooit candy?
Ik ben gewoon blij, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
Wat hebben jullie vandaag? Allemaal zo dwars als ik weet niet wat.
Ik ben beetje old-fashioned... joystick en een W-II warplane.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
Over games (subtiele verandering van onderwerp) ik zag van de week toen ik bij mijn zus was dat er op de digitale tv een zender is waar je de hele dag stukjes van games kan bekijken.
Pics van je zus.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
Die zie je daar ook. Ouwe games.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben beetje old-fashioned... joystick en een W-II warplane.
• IL-2 + community mods.
En diverse shooters. (favo BF-series hand down)
------
Maar dat gaat echt in up's and down's. Nu zit ik meer films te decoden.
Ik denk niet dat ze dat op prijs stelt.quote:
Welke zender is dat... heb digi-tv? Maar ik doe er weinig mee. Video on demand is voor mij downloaden en ripping.quote:
Ik weet niet meer hoe de zender heette, iets met gamesquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Welke zender is dat... heb digi-tv? Maar ik doe er weinig mee. Video on demand is voor mij downloaden en ripping.
Zucht.... ach toch geen tijd voor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe de zender heette, iets met games
Ooit wil ik nog een systeem dat FSX kan draaien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Voor mij al een tijd geleden dat ze user based Falcon 4 aan het door ontwikkelen waren.
Ik ben daar op een gegeven moment mee opgehouden.quote:
Ik kom niet verder en dat is ontzettend frustrerend dus ook even gestopt. Soms gaat het na een tijdje opeens WEL.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:12 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ben daar op een gegeven moment mee opgehouden.![]()
Beetje weggezakt.
Had ik bij Mortal Kombat op pc, in de arcadehal kon ik er niks van.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:12 schreef Drugshond het volgende:
Dat soort grappen van old games in een nieuw jasje begon al bij Descent 1. Daarin ben ik ben on keyboard beter dan met welke joystick dan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |