Niet miepen, gewoon gaan!quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:39 schreef WhiteJoker het volgende:
Naja we gaan het zien morgen. Heb niet zoveel behoefte om naast een zware rugtas ook een kettingslot mee te slepen.
Daarom mooie wiefkes op de verkoopafdeling. Vergeet je al de ellende.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:07 schreef Dekatria het volgende:
De verkoopster van de Motoport daarstrakslaatste keer dat ik er was op haar afdeling is echt september vorig jaar ofzo, toen wat staan lullen over de aankomende reis. Vandaag ineens vanuit de andere kant van de winkel 'EN, BEN JE AL GEWEEST?'
Mooi wiefke, wel
Hmjaquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:19 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Daarom mooie wiefkes op de verkoopafdeling. Vergeet je al de ellende.
Topkofferquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:39 schreef WhiteJoker het volgende:
Naja we gaan het zien morgen. Heb niet zoveel behoefte om naast een zware rugtas ook een kettingslot mee te slepen.
Dan zit je al snel aan de max 5 kilo met een degelijk slot en allerhande troep wat je meezeult.quote:
In de mijne kan meer dan dat heur. Maar de mijne is dan ook gigantischquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dan zit je al snel aan de max 5 kilo met een degelijk slot en allerhande troep wat je meezeult.
Niet te vergelijken met m'n Givi, max 5 kilo. Maar je wilt ook niet topzwaar rijdenquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
In de mijne kan meer dan dat heur. Maar de mijne is dan ook gigantisch
in mijn gobi zit ook een sticker 5 kilo... geen idee hoe zwaar die is als de rugzak er dalijk in zitquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:36 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Niet te vergelijken met m'n Givi, max 5 kilo. Maar je wilt ook niet topzwaar rijden
Ach, je zal er vast iets overheen kunnen qua gewicht. Hier zat er 10 kilo in, maar je merkt het wel tijdens het rijden. Ik rij nu een 2tal dagen zonder topkoffer, en ik merk het wel. Gaat net iets leuker in de bochtquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in mijn gobi zit ook een sticker 5 kilo... geen idee hoe zwaar die is als de rugzak er dalijk in zit
het is volgens mij vooral voor de fabrikant om zichzelf in te dekken... tijdens de rit reed ik zonder topkoffer terwijl die er normaal wel op zit.. volgens het stickertje moet je er ook niet harder als 130 mee rijden maar bij 160 bleef hij ook gewoon zittenquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ach, je zal er vast iets overheen kunnen qua gewicht. Hier zat er 10 kilo in, maar je merkt het wel tijdens het rijden. Ik rij nu een 2tal dagen zonder topkoffer, en ik merk het wel.
Ach, je mag toch nergens harder dan 130, dus zoveel maakt dat niet uit toch?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is volgens mij vooral voor de fabrikant om zichzelf in te dekken... tijdens de rit reed ik zonder topkoffer terwijl die er normaal wel op zit.. volgens het stickertje moet je er ook niet harder als 130 mee rijden maar bij 160 bleef hij ook gewoon zitten
720p 30 fps is meer dan voldoende. 1080/60fps vreet teveel energie en ruimte.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:55 schreef Salatrel het volgende:
ik zit nog te twijfelen voor schotland of ik 1080p 30fps of 720p 60fps zal schieten...
ook omdat ik als ik thuis terug wil kijken dat uiteraard gewoon op de tv doe
Tis ook best te triest voor woorden zo in eind Mei.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:37 schreef BlackLining het volgende:
Nooit gedacht dat ik eind mei nog eens door een hagelbui zou moeten rijden
Verdomme! Heb ik voor niks altijd stationar gedraaid met de choke open.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:45 schreef klawie het volgende:
opwarming van de aarde alleen in ned niet
Nice! Maar daar heeft een asfaltmotor inderdaad niet veel te zoekenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:59 schreef Salatrel het volgende:
heb even vlot wat stukjes aan elkaar geplakt
ik vraag me bij dit soort opmerkingen altijd af of het serieus bedoelt is....quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:45 schreef klawie het volgende:
opwarming van de aarde alleen in ned niet
Neuh, maar veel deden moeilijk met opwarming der aarde, en kijk waar we nu zijn.. 10 graden eind Mei, das om te huilen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik vraag me bij dit soort opmerkingen altijd af of het serieus bedoelt is....
Moet je maar ook niet op je bek pleuren Yreal! Toch blijft het crap, iets met een deuk in de ego en brommert.quote:
Wacht maar tot morgen, op de Grote Spierpijn de dag na een valquote:
tis fok! dan ben je niet serieus teminste 9 van de 10 keerquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik vraag me bij dit soort opmerkingen altijd af of het serieus bedoelt is....
de monteur zat ookal met zo'n kop van " haha, wacht maar"quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wacht maar tot morgen, op de Grote Spierpijn de dag na een val
Mijn pak en schoenen zijn naar de klotequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:48 schreef Salatrel het volgende:
Wat wil je claimen dan? Zoveel schade had je toch niet?
Ja dat had ik ook. En mijn pak-pak is ook naar de klotequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:50 schreef Salatrel het volgende:
Oh dacht dat je zonder motorkleding had gereden
Pantalon etc.?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook. En mijn pak-pak is ook naar de klote
Mijn OVO dekt allesquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:52 schreef lipjes het volgende:
De OVO keert een vast bedrag uit als een bestuurder of passagier komt te overlijden. Bij blijvende invaliditeit is de uitkering afhankelijk van de mate van invaliditeit.
euh......
Daar kan je toch geen kleding op claimen?
Het wat een ritje van 5 minuten filerijden naar de bijenkorfquote:
Zelfs als ik ga tanken 2 minuten verderop trek ik m'n pak aan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het wat een ritje van 5 minuten filerijden naar de bijenkorf. En vervolgens ga ik op het terein van kantoor op mijn bek
Ik nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zelfs als ik ga tanken 2 minuten verderop trek ik m'n pak aan.
unigarant. Vorige keer ook een helm geclaimd op die manier. Die is overigens wel weer uiteindelijk nog vergoed door de tegenpartij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
welke verzekeraar? Ik geloof namelijk niet dat je je kleding op die verzekering kunt claimen
Lijkt mij ook onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
welke verzekeraar? Ik geloof namelijk niet dat je je kleding op die verzekering kunt claimen
quote:Verzekerd is letselschade van de bestuurder en eventuele opzittenden. De schade die vergoed wordt, is de werkelijk geleden schade. Bij overlijden wordt de vergoeding gedaan aan de nabestaanden.
Ook schade aan kleding en bagage is meeverzekerd. Deze verzekering geeft ook dekking indien de schade door eigen schuld is ontstaan, of indien de aansprakelijkheid niet kan worden vastgesteld;
onderaan staat de prijs na noclaimkorting he ik had ook al zitten kijkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:06 schreef lipjes het volgende:
Dayum, per jaar ¤ 227,18 voor mijn motor bij unigarant
Betaal nu 120 euro
Kortingen en toeslagenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
onderaan staat de prijs na noclaimkorting he ik had ook al zitten kijkenook omdat die site behoorlijk bagger is qua voorwaarden
Schadevrij jaartje eraf, lijkt mij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:06 schreef Salatrel het volgende:
toch zou ik eerst maar eens even goed uitzoeken wat dit claimen voor gevolgen gaat hebben voor je premie...
steak hachee avec frites et une coca silvouplait (spelling even daargelaten)quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
Vraagje aan de vakantiegangers hier. Hoe doen jullie het met tussentijds eten? Nu gaat dat in GB/Duitsland nog wel makkelijk, maar ik zoek iets in een Frans gebied en ik kan geen woord Frans
Stoppen jullie gewoon in een plaatsje en gaan dan op zoek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
steak hachee avec frites et une coca silvouplait (spelling even daargelaten)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom denk ik gelijk hieraanquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:12 schreef Salatrel het volgende:
omelette du fromage
heb je de eerste 3 dagen al in de pocket
Big mac, friet, cola begrijpen ze bijna overalquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
Vraagje aan de vakantiegangers hier. Hoe doen jullie het met tussentijds eten? Nu gaat dat in GB/Duitsland nog wel makkelijk, maar ik zoek iets in een Frans gebied en ik kan geen woord Frans
Ik ga geen 50km omrijden om bij een McD uit te komenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:13 schreef densmee het volgende:
[..]
Big mac, friet, cola begrijpen ze bijna overal
Omdat het meer een vraag was of mensen hier van te voren iets uitzoeken of gewoon stoppen in een plaats en daar op zoek gaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:13 schreef Anne het volgende:
Waarom vraag je dat hier?
General Chat
Travel
Als het tussendoor is is het louter een kwestie van zorgen voor wat beleg en handzame broodjes, zoals bagels bijv. Die zijn bij alle supermarkten wel te krijgen, en handiger dan bijv een halfje brood. Tevens hoe je niet moeilijk te doen met Fransozen die geen Engels willen spreken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
Godver mijn bierquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:14 schreef Salatrel het volgende:
en dan die fransoos zo van: MERDE, C'EST PATATES!
Goed punt, dank jequote:Op donderdag 23 mei 2013 22:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als het tussendoor is is het louter een kwestie van zorgen voor wat beleg en handzame broodjes, zoals bagels bijv. Die zijn bij alle supermarkten wel te krijgen, en handiger dan bijv een halfje brood. Tevens hoe je niet moeilijk te doen met Fransozen die geen Engels willen spreken.
Zou me wat betreft eten niet zo'n zorgen maken hoor, dat is altijd wel te fixen. Accommodaties zijn belangrijkerquote:
I know, ben al druk op zoekquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zou me wat betreft eten niet zo'n zorgen maken hoor, dat is altijd wel te fixen. Accommodaties zijn belangrijker
Via België, Luxemburg, oostkant van Frankrijk door Zwitserland naar Italië. Terug weet ik nog niet, aangezien het met mijn dempers niet zo verstandig is om door Duitsland heen te boekenquote:
Wou je me weghebben hieroquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:29 schreef Sounddragon het volgende:
Heej kutjes, is het geen idee om in TRV eens een reizen-op-de-motor topic te openen?
Dit. Zo'n relatief klein bedrag ga je de komende paar jaar driedubbel terugbetalen namelijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:06 schreef Salatrel het volgende:
toch zou ik eerst maar eens even goed uitzoeken wat dit claimen voor gevolgen gaat hebben voor je premie...
Is toch veel leuker om in de plaats waar je bent zelf even wat te zoeken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat het meer een vraag was of mensen hier van te voren iets uitzoeken of gewoon stoppen in een plaats en daar op zoek gaan.
Is dat chinees spul? of hebben ze daar toevallig een filiaal?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:32 schreef Maegrim het volgende:
m'n sena bluetooth helmmeuk ligt op het postkantoor
20 euro inklaringskostenmaar toch goedkoper dan hier
Nee, we willen dat het wat meer ONTOPIC gaat. En ik denk dat je daar veel meer nuttige tips gaat krijgen ook.quote:
Al goed al goed. Zal wel ff nadenken over een OP.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, we willen dat het wat meer ONTOPIC gaat. En ik denk dat je daar veel meer nuttige tips gaat krijgen ook.
Sena SMH5-FM besteld uit de VS van A, als ie door de douane geglipt was was het een hele mooie deal, nu een wat minder mooiequote:Op donderdag 23 mei 2013 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is dat chinees spul? of hebben ze daar toevallig een filiaal?
En hoe duur is dat geintje?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:41 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Sena SMH5-FM besteld uit de VS van A, als ie door de douane geglipt was was het een hele mooie deal, nu een wat minder mooie
Ik wist wel welke kosten de Douane rekent, ik bedoelde echt de prijs zoals Maegrim al heeft gezegd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
BTW + inklaringskosten geloof ik.
Als ik het nog goed herriner van mijn tablet
Hanenkamquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:58 schreef Maegrim het volgende:
bluetooth spul links, camera rechts, zal ik er nog een kerstboompje bovenop plakken?
Niet sleutelen vlak voor een vakantie?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:02 schreef Dekatria het volgende:
TRV / Reizen op de motor #1
Iemand ideeën voor de OP?
Juist wel, ruim voor de vakantie. Zorgen dat dat ding tip top in orde is voor al die km's.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet sleutelen vlak voor een vakantie?
Olie, koelvloeistof etcetera dus ruim van tevoren doen
Ja, maar dus niet nog even de avond van tevoren je olie verwisselen of de kvs aanvullenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Juist wel, ruim voor de vakantie. Zorgen dat dat ding tip top in orde is voor al die km's.
Dat is niet nodig als je dat op tijd doetquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, maar dus niet nog even de avond van tevoren je olie verwisselen of de kvs aanvullen
Maak anders eens even een paar foto's als dat kan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:20 schreef klawie het volgende:
ik ben weer bezig geweest met me topkoffer weet nl nog steeds niet welke koffer erop moet ben er al wel achter dat ik een givi monorack heb als steun en er zit een grondplaat op dat je hem aan de achter kant erin moet schuiven op 2 plekken naast elkaar best wel grote gaten zijn dit en dat hij er voor in klikt
iemand tips welke koffer past of moet ik gwn langs een dealer en een nieuwe koffer met steun kopen????
is een goeie niet aan gedachtquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Maak anders eens even een paar foto's als dat kan?
@1:10quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:59 schreef Salatrel het volgende:
heb even vlot wat stukjes aan elkaar geplakt
Da's een Givi toprack plaat voor een monokey koffer.. heb er nog 2 liggen (koffers, zwart) kopuh? ze passen niet aan de Nissan namelijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:37 schreef klawie het volgende:
[ afbeelding ]
me plaat ziet er net als op de foto uit alleen loopt deze een beetje bol maar die van mij is gwn plat
zal morgen nog effe een goeie foto maken
ligt eraan wat wat ze kostenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's een Givi toprack plaat voor een monokey koffer.. heb er nog 2 liggen (koffers, zwart) kopuh? ze passen niet aan de Nissan namelijk
Ik zie de uitdaging alles op tijd af te krijgen er wel inquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, maar dus niet nog even de avond van tevoren je olie verwisselen of de kvs aanvullen
passen er 2 aan de zijkantenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:44 schreef klawie het volgende:
[..]
ligt eraan wat wat ze kosten![]()
en er kan toch maar 1 koffer bovenop
Ja, dat ging goed afgelopen zaterdagquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:47 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik zie de uitdaging alles op tijd af te krijgen er wel in![]()
een prijs in die buurt zie ik wel zitten maar wil geen koffers aan de zijkant he wil er gwn 1 bovenopquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
passen er 2 aan de zijkanten![]()
Anne had toen een grijze; hebben we voor 75¤ weggedaan inclusief plaat, deze zijn zonder plaat, allebei dezelfde sleutel, wel zwart, die zijn sneller
Laten we het erop houden dat het een prima leermoment is geweest. Dingen geleerd qua motortechniek die ik nooit meer vergeetquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, dat ging goed afgelopen zaterdag
Geloof me, die extra stress wil je niet vlak voor een reisquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:47 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik zie de uitdaging alles op tijd af te krijgen er wel in![]()
De optie om er 2 mee te kúnnen nemen is wel relaxed, want op je koffers krijg je ook weer ruimtequote:Op donderdag 23 mei 2013 23:49 schreef klawie het volgende:
[..]
een prijs in die buurt zie ik wel zitten maar wil geen koffers aan de zijkant he wil er gwn 1 bovenop
Het was daarom ook sarcastisch bedoeltquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Geloof me, die extra stress wil je niet vlak voor een reis
Gewoon niet doen dus... een weekje of 2 ervoor is veiliger, en in 2 weken kun je veel shit oplossen mocht er iets mis gaan, zelfs als je dingen moet bestellen of uit handen geven.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:50 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat het een prima leermoment is geweest. Dingen geleerd qua motortechniek die ik nooit meer vergeet
nu volg ik het effe niet (kei moe) zijn het zijkoffer of topkoffersquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De optie om er 2 mee te kúnnen nemen is wel relaxed, want op je koffers krijg je ook weer ruimte
Dat doe ik ook inderdaad. De grote zooi al uit de weg hebben, dan kun je evt problemen die opborrelen tijdig oplossen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gewoon niet doen dus... een weekje of 2 ervoor is veiliger, en in 2 weken kun je veel shit oplossen mocht er iets mis gaan, zelfs als je dingen moet bestellen of uit handen geven.
Het zijn zowel top- als zijkoffersquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:56 schreef klawie het volgende:
[..]
nu volg ik het effe niet (kei moe) zijn het zijkoffer of topkoffers
want hoe krijg je 2 topkoffer op 1 steun
Dat deed mijn kvs al hihahoquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat doe ik ook inderdaad. De grote zooi al uit de weg hebben, dan kun je evt problemen die opborrelen tijdig oplossen.
ik zal heel lief vragen aan sd wat hij er voor wilt hebbenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Het zijn zowel top- als zijkoffers.
Bied anders gewoon voor 1 of 2 koffers, wie weet doet SD ze/het dan wel aan je weg.
Verkeerd gelezen, ik dacht dat je en Givi wingrack had, maar je hebt alleen de topplate.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:56 schreef klawie het volgende:
[..]
nu volg ik het effe niet (kei moe) zijn het zijkoffer of topkoffers
want hoe krijg je 2 topkoffer op 1 steun
pm morgen effe een foto van hoe ze vast zitten op de plaat kan ik effe kijken of het pastquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen, ik dacht dat je en Givi wingrack had, maar je hebt alleen de topplate.
Koffers kunnen overal, is uni bij Monokey. Deze zijn 36 liter, maar je hebt ook veel grotere
Je weet dat dat juist zo werkt, het is extremen. Niet alleen "warm"worden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:13 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Neuh, maar veel deden moeilijk met opwarming der aarde, en kijk waar we nu zijn.. 10 graden eind Mei, das om te huilen.
Hoop het niet, sinds ik motorrij ben ik boetevrij!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:56 schreef Anne het volgende:
En over een maandje kom je klagen over een bekeuring.
Ik moet dat ook 1001 dagen (doel 095) vol houden..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hoop het niet, sinds ik motorrij ben ik boetevrij!
ik zie potentie voor doel 008quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moet dat ook 1001 dagen (doel 095) vol houden..
Mijn allerlaatste bekeuringen waren juist allebei met de motor; Door rood rijden (dacht dat ik het nog net haalde) en te hard rijden (snelweg).
Grappig die websitequote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moet dat ook 1001 dagen (doel 095) vol houden..
Mijn allerlaatste bekeuringen waren juist allebei met de motor; Door rood rijden (dacht dat ik het nog net haalde) en te hard rijden (snelweg).
Ik weet waar je op doelt, maar eigenlijk eerst doel 007quote:
Drift HD170 Stealth, die maken ze nu niet meer. De Drift HD is een andere - volgens mij heeft Mirgeam die nu.quote:
Ah oke, ja ik zit een beetje te kijken voor een vervanger vakantiegeld hequote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Drift HD170 Stealth, die maken ze nu niet meer. De Drift HD is een andere - volgens mij heeft Mirgeam die nu.
De Drift HD lijkt me een goeie, betaalbare optie danquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ah oke, ja ik zit een beetje te kijken voor een vervanger vakantiegeld he
True, maar waar het me ook om gaat is de accuduur.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De Drift HD lijkt me een goeie, betaalbare optie dan
De enige die langer kan is de Ghost. Was ook de reden dat ik 'm kocht.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:55 schreef lipjes het volgende:
True, maar waar het me ook om gaat is de accuduur.
Daar struikel ik nu het meeste over, kan met mijn huidige maar 2 uur opnemen.
Heeft de drift ook niet een simpele grote knop ergens?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:57 schreef Salatrel het volgende:
neem er 1 met een afstandsbedieningdan druk je hem gewoon aan voor de mooie stukjes
hoef je ook geen complete speelfilms van een half uur te kijken tijdens het editten
mijn ervaring is dat ik zo weinig mogelijk aan die camera wil zitten zodat je niet per ongeluk scheef tikt ofzoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heeft de drift ook niet een simpele grote knop ergens?
Kan onder het rijden inderdaad. Ik stop meestal ff langs de kant vd weg, als ik een stukje op wil nemen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:59 schreef KneusTeun het volgende:
Heeft de drift ook niet een simpele grote knop ergens?
Wat is de accuduur volledige lading?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:59 schreef Maegrim het volgende:
Ik heb de Drift Hd1080 sinds kort, voor een paar euro 2 reserve accu's erbij gehaald.
De accu die erbij zat ging zo'n 2 en een half uur mee op verschillende resoluties, had wel de display aan laten staan dus het had nog wat langer gekunt. De el cheapo eBay accu's gingen ruim anderhalf uur mee.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:09 schreef lipjes het volgende:
Das eigenlijk net weer te kort
Hoe lang gaat die ghost mee Deka?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:05 schreef Dekatria het volgende:
Praktisch gezien een uur of 4, afhankelijk van in watvoor settings je opneemt.
720p60 verwerken is nog steeds een vrij zware taak voor zo'n dingetje hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hmm, waarom zijn er geen cams die een uur of 6 meegaan
Als ze bestonden, had ik er 1quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hmm, waarom zijn er geen cams die een uur of 6 meegaan
Ja snap ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
720p60 verwerken is nog steeds een vrij zware taak voor zo'n dingetje hoor
Als je echt lange trips wilt filmen lijkt het me nog niet zo'n probleem. Meer een stok achter de deur om na anderhalf uur toch even te rusten, dat kan sowieso geen kwaad.
Ik heb ook 3 accu's, maar stel dat je niet wil stoppen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb gewoon een extra batterij voor de gopro mmkay
Waarom zou je alles op 1080 willen? wat ga je dr mee doen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:20 schreef Salatrel het volgende:
ik ben er trouwens uitik ga toch gewoon 720p 30 opnemen met de gopro. ik heb net even een testje gedaan met 720p source te renderen naar 1080p output en dat ziet er prima uit.
wil graag 1080p output vanwege de resolutie van het fototoestel dat ik niet teveel wil verlagen
Mwa, 1080p is met zulke kleine lensjes ook meer een marketingterm dan een nuttige toevoegingquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:20 schreef Salatrel het volgende:
ik ben er trouwens uitik ga toch gewoon 720p 30 opnemen met de gopro. ik heb net even een testje gedaan met 720p source te renderen naar 1080p output en dat ziet er prima uit.
wil graag 1080p output vanwege de resolutie van het fototoestel dat ik niet teveel wil verlagen
Er zijn amper mensen die op een tv niet groter dan 32" mij kunnen aantonen wat 1080p of i, of 720p of i is!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mwa, 1080p is met zulke kleine lensjes ook meer een marketingterm dan een nuttige toevoegingHet enige wat je gaat doen met 1080p is de onscherpte en de ruis, scherper vastleggen..
progressive of interlaced zie je wel hoor, heeft niet veel met resolutie te maken. Krijg je horizontale strepen bij snele beweging. Interlaced wil je echt niet op een motor.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Er zijn amper mensen die op een tv niet groter dan 32" mij kunnen aantonen wat 1080p of i, of 720p of i is!
interlaced als je verkeerd gebruikt ja, als jij de interlacing net andersom hebt staan dan dat je uitrenderd. als je het goed hebt staan valt het ook bijna niet op. Maar 720i en 1080i zie jij het verschil niet in op een niet al te groot scherm.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
progressive of interlaced zie je wel hoor, heeft niet veel met resolutie te maken. Krijg je horizontale strepen bij snele beweging. Interlaced wil je echt niet op een motor.
Wie heeft er trouwens tegenwoordig nog TV's van < 32"?
Tv's niemand gok ik. Maar meeste filmpjes worden bekeken op youtube op een 24" pc scherm.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
progressive of interlaced zie je wel hoor, heeft niet veel met resolutie te maken. Krijg je horizontale strepen bij snele beweging. Interlaced wil je echt niet op een motor.
Wie heeft er trouwens tegenwoordig nog TV's van < 32"?
Het is op een motor relevanter hoe de camera omgaat met trillingen denk ik zo.
en toch schieten de gopros en de drifts ed mooie beelden in 1080p hoor (moet je niet naar youtube kijken want die verkracht het gewoon)quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mwa, 1080p is met zulke kleine lensjes ook meer een marketingterm dan een nuttige toevoegingHet enige wat je gaat doen met 1080p is de onscherpte en de ruis, scherper vastleggen..
Sowieso youtubequote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en toch schieten de gopros en de drifts ed mooie beelden in 1080p hoor (moet je niet naar youtube kijken want die verkracht het gewoon)
Maar dan nog maakt 720 of 1080 geen reet uit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:27 schreef Salatrel het volgende:
bovendien neem ik de camera's vooral voor mezelf mee zodat ik het thuis op mijn tv terug kan kijken. dat het op youtube gaat is gewoon extra
Gemeente nieuwe ketting betalenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:29 schreef BlackLining het volgende:
Godverdomme![]()
Ze hebben hier de stoep open gelegd om aan de gasleidingen te werken. Prima, maar nu hebben ze al dat zand op mijn motor geflikkerd rond het achterwielKetting half ingegraven ermee. Lekker is dat.
Nou ja, het was wel aangekondigd hoor, ik was het simpelweg vergeten, anders had ik hem wel even aan de kant gezet. Niet echt de schuld van de gemeente dus.quote:
Wachten tot ze er zijn, en bezig zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, het was wel aangekondigd hoor, ik was het simpelweg vergeten, anders had ik hem wel even aan de kant gezet.
Maar bel dan even aan ofzo
Yoda trots zijn op jou!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:34 schreef Salatrel het volgende:
ik had gasleiding meneer was geweest had ik dat hok omgeduwd de goot in
Ik zal jou eens de goot induwen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:34 schreef Salatrel het volgende:
ik had gasleiding meneer was geweest had ik dat hok omgeduwd de goot in
ik weet niet maar http://adventure-motorcyclingh.com/2012/04/04/heidenau-k60-tyres/quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Je gaat toetsenborden op je motor monteren
Google eens op K60quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik weet niet maar http://adventure-motorcyclingh.com/2012/04/04/heidenau-k60-tyres/
Staat toch echt K60
True, maar googelde op K60 omdat ik hem niet ken en kwam daarop uit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, maar we zitten toch niet in een PC topic?!?! als ik over een bandit spreek denk je toch ook niet aan:
[ afbeelding ]
![]()
SD had ze jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:09 schreef KneusTeun het volgende:
Ik dacht dat iemand in dit topic ze ook had, maar mijn geheugen is een ramp. Dus als niet zo is mi scuzi.
Daar gaat het al mis he.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:34 schreef einschtein het volgende:
Godverdomme, volgende week is de motor pas klaar.
Nu heb ik eindelijk zin 'an motorrijden en kan het niet.
Ja, nee, je mist een cruciaal iets wat ik hier niet hebt verteld. Afgelopen is er een collega/maat van mij overleden. En vrijdag t/m maandag was ik niet thuis, dus kon ik niet rijden. En de rest van de week had ik dus wel wat anders aan mij hoofd.quote:
Sterktequote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:45 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, nee, je mist een cruciaal iets wat ik hier niet hebt verteld. Afgelopen is er een collega/maat van mij overleden. En vrijdag t/m maandag was ik niet thuis, dus kon ik niet rijden. En de rest van de week had ik dus wel wat anders aan mij hoofd.
Nu kan ik natuurlijk ook gewoon even een motor huren.
quote:
Dat is een ander vehaal natuurlijk, sterktequote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:45 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, nee, je mist een cruciaal iets wat ik hier niet hebt verteld. Afgelopen is er een collega/maat van mij overleden. En vrijdag t/m maandag was ik niet thuis, dus kon ik niet rijden. En de rest van de week had ik dus wel wat anders aan mij hoofd.
Nu kan ik natuurlijk ook gewoon even een motor huren.
Ik weet 't niet, volgens mij heeft de mijne dat wel ja, maar dan kijk ik Deka even aan!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:17 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
Deze is ietsje anders dan die van jou Anne, tenminste, dat denk ik.
Deze demper heeft geen schotten, je kan zo door de demper heenkijken. Tis ook geen legale pijp![]()
Zal straks een filmpje maken voor het geluid.
Bedankt! Zal allemaal nog wel even duren, is op zijn vakantieadres (Mexico) overleden. Maar goed.quote:
Thanks.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat is een ander vehaal natuurlijk, sterkte
Maar moto huren zou ik niet doen.
Als je schade hebt
Die heb ik ookquote:
Link?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:56 schreef BlackLining het volgende:
Mijn god wat een eigenwijze trol in dat Ducati topic
De jouwe is ook niet road legal, dus verwacht min of meer hetzelfde.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:24 schreef Anne het volgende:
Ik weet 't niet, volgens mij heeft de mijne dat wel ja, maar dan kijk ik Deka even aan!
waar blijft dat filmpje? ik wacht al bijna 3 uurquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:17 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
Deze is ietsje anders dan die van jou Anne, tenminste, dat denk ik.
Deze demper heeft geen schotten, je kan zo door de demper heenkijken. Tis ook geen legale pijp![]()
Zal straks een filmpje maken voor het geluid.
Heb jij niet 1 of andere trip voor te bereiden ofzoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:03 schreef Salatrel het volgende:
waar blijft dat filmpje? ik wacht al bijna 3 uur
nee ik ben net wakker van mijn middagdutje. hoef alleen nog maar de rollbag met kleding in te pakken de rest staat al klaarquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heb jij niet 1 of andere trip voor te bereiden ofzo
Filmpje heb ik. Nu nog ergens uploaden. Waar kan ik dat het beste doen buiten joetjoeb?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waar blijft dat filmpje? ik wacht al bijna 3 uur
vimeo.comquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:52 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Filmpje heb ik. Nu nog ergens uploaden. Waar kan ik dat het beste doen buiten joetjoeb?
Ligt meer aan mijn faalkwaliteit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:13 schreef Salatrel het volgende:
4 uur hey... lijkt wel alsof we op een filmpje van deka zitten te wachten... zou het aan de alpkes liggen?
op je eigen naam klikkenlinks en dan uploads?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:48 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik snap er de ballen niet meer van. Upload via mobiel maar ik zie niks op joetjoeb
Omg... zoeen wil ik ook niet tegenkomen op de brommert, de heumeu.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:22 schreef Dekatria het volgende:
Een nieuw seizoen verbazingwekkend idiote koekblikkers komt er dus aan. Ik word er altijd eng van als motorrijder om dit te zien. Die krijgen het rijbewijs bij een pak cornflakes ofzo?
Meh, mooi zal ik het niet noemen. Wel is het zo dat de Laser iets ielig aandoet. En ik snap heul goed dat je op een lange reis liever de orginele wil hebbenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:25 schreef Dekatria het volgende:
En toch blijft de originele uitlaat de mooiste
Zo'n herriepijp zou ik op reis toch maar kriegel van worden
Je hebt de originele demper niet meer?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:29 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Omg... zoeen wil ik ook niet tegenkomen op de brommert, de heumeu.
[..]
Meh, mooi zal ik het niet noemen. Wel is het zo dat de Laser iets ielig aandoet. En ik snap heul goed dat je op een lange reis liever de orginele wil hebben
Edit: Crap.. bedenk mij nu pas hoe ik dit doe met mijn geplande lange reis.Naja, tegen die tijd es kijken naar iets stillers dan.
Neuh, die demper was niks meer. Zat zo vastgerot dat de slijptol eraan te pas moest komen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt de originele demper niet meer?
Tevens: Pajic
dB-killer?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:43 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Neuh, die demper was niks meer. Zat zo vastgerot dat de slijptol eraan te pas moest komen.
Kun je laten maken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:54 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
?
Op de huidige Laser zit geen dB killer.
Ik denk dat ik het zo maar laat zonder dB killer. Vind het geluid veelste te lekkah! Ik haal er binnenkort wel een demper voor erbij met ietsje beschaafder geluid.quote:
En wanneer gaan ze op E-keur checken? Juist, als je veel lawaai maakt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:56 schreef BlackLining het volgende:
In Duitsland gaat het eigenlijk vooral om E-keur. De kans dat je een DB-meter achter je motor krijgt is klein als er gewoon een E-tje op staat.
In Nederland boeit het niet tenzij ze je écht willen naaien maar niks beters kunnen vinden.
In de favo's gedrukt. Weet maar nooit wanneer dat van pas kan komenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:34 schreef Gummiebeer het volgende:
Mag ik tevens iets reclame maken over het bedrijf waar ik de demper tegen een dumpprijs vandaan heb? Ze hebben ook mooie prijzen voor banden enzo.
Is een klein werkplaatsje met 3 man. 2 jonkies en een oudere ervaren kerel. Die laatste heeft zelfs ongevraagd nieuw draad getapt voor de uitlaatbeschermingsplaatje (mooi scrabble woord)
Echt top!![]()
http://www.pajic-racing.nl/
Nee hoor, gewoon als ze je zien met een NL plaatquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En wanneer gaan ze op E-keur checken? Juist als je veel lawaai maakt.
Deze demper is "not for road use"quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:56 schreef BlackLining het volgende:
In Duitsland gaat het eigenlijk vooral om E-keur. De kans dat je een DB-meter achter je motor krijgt is klein als er gewoon een E-tje op staat.
In Nederland boeit het niet tenzij ze je écht willen naaien maar niks beters kunnen vinden.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
In de favo's gedrukt. Weet maar nooit wanneer dat van pas kan komen
Zie mijn sigquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:01 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Deze demper is "not for road use"Nu is dat stukje tekst op de uitlaat al weg want dat stukje pijp is is foetsie door de verbindings stukken. Ik kon kiezen tussen een E-keur of deze. Die E-keur vond ik iets te blikkerig klinken tov deze met zijn donkere roffel.
Het viel mij wel op dat koekblikkers nu wel in de spiegel kijken waar het geluid vandaan komt! Alles voor die veiligheid en gezien worden eej
[..]![]()
Even ge-favo'ed.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:34 schreef Gummiebeer het volgende:
Mag ik tevens iets reclame maken over het bedrijf waar ik de demper tegen een dumpprijs vandaan heb? Ze hebben ook mooie prijzen voor banden enzo.
Is een klein werkplaatsje met 3 man. 2 jonkies en een oudere ervaren kerel. Die laatste heeft zelfs ongevraagd nieuw draad getapt voor de uitlaatbeschermingsplaatje (mooi scrabble woord)
Echt top!![]()
http://www.pajic-racing.nl/
quote:
poserquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:48 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben er ook heul blij met. De eerste echte aanpassing sinds 10 jaar veur de brommert. Misschien dat ik m zelfs morgen ga wassen!
Je motor wassenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:48 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben er ook heul blij met. De eerste echte aanpassing sinds 10 jaar veur de brommert. Misschien dat ik m zelfs morgen ga wassen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:53 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Je motor wassenIs dus echt al een jaartje of 6 geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hulde voor regenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:54 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Is dus echt al een jaartje of 6 geleden
Niet verkeerd iig, ligt ook aan de maat natuurlijkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:42 schreef KneusTeun het volgende:
184,- voor k60 voor en achter incl. montage en balanceren lijkt me uitstekende deal toch?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:53 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Je motor wassenZei Pietje de posertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik heb wel een beetje zelfkennis/spotquote:
DIKKE NAIKIE ÈÈRMEKS JONGEHquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:31 schreef klawie het volgende:
[ afbeelding ]
sd dit is mijn steun passen jou koffer hier op??????
Dat lijkt op de mijne.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:31 schreef klawie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe mij deze air max maarquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:34 schreef klawie het volgende:
[..]
me sloffies maar ben wel verliefd op ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens vanaf morgen Isle of Man TT.Downloads in de gaten houden
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
wil jij komt de plaat overeen met jou plaat want dan wil ik weten welke koffer jij hebtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat lijkt op de mijne.
http://i.imgur.com/43QRZtd.jpg
90-90-21 140-80-17quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet verkeerd iig, ligt ook aan de maat natuurlijk
[..]
Zei Pietje de posert
Volgens mij is die anders... lijkt wel kleiner?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:31 schreef klawie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedkoop zat iig:Y en op een Alp hoort 130 achterquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
90-90-21 140-80-17
Ik heb namelijk geen idee wat zoiets normaal kost, maar dacht dat incl. montage en balanceren wel een steal was.
hmmm oke hoe kom ik dan anders aan een passend koffertje?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij is die anders... lijkt wel kleiner?
Naar de winkel en passen denk ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:21 schreef klawie het volgende:
[..]
hmmm oke hoe kom ik dan anders aan een passend koffertje?
ik rijd geen alpquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goedkoop zat iig:Y en op een Alp hoort 130 achter
120/90 heur.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goedkoop zat iig:Y en op een Alp hoort 130 achter
Ach ja, da's waar ook, oldskool Ten toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik rijd geen alpik rijd een echt monster :p
mijn hepco & Becker Gobi is 42Lquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:30 schreef klawie het volgende:
hoeveel liter is een normale grootte voor een koffer wil er nl 1 hebben die normaal tot groot is???????
ben er achter dat ik een monokey rek heb met daarop een plaat die heb passend maakt voor een kappa koffer dus moet 1 van de 2 hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |