Niet miepen, gewoon gaan!quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:39 schreef WhiteJoker het volgende:
Naja we gaan het zien morgen. Heb niet zoveel behoefte om naast een zware rugtas ook een kettingslot mee te slepen.
Daarom mooie wiefkes op de verkoopafdeling. Vergeet je al de ellende.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:07 schreef Dekatria het volgende:
De verkoopster van de Motoport daarstrakslaatste keer dat ik er was op haar afdeling is echt september vorig jaar ofzo, toen wat staan lullen over de aankomende reis. Vandaag ineens vanuit de andere kant van de winkel 'EN, BEN JE AL GEWEEST?'
Mooi wiefke, wel
Hmjaquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:19 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Daarom mooie wiefkes op de verkoopafdeling. Vergeet je al de ellende.
Topkofferquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:39 schreef WhiteJoker het volgende:
Naja we gaan het zien morgen. Heb niet zoveel behoefte om naast een zware rugtas ook een kettingslot mee te slepen.
Dan zit je al snel aan de max 5 kilo met een degelijk slot en allerhande troep wat je meezeult.quote:
In de mijne kan meer dan dat heur. Maar de mijne is dan ook gigantischquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dan zit je al snel aan de max 5 kilo met een degelijk slot en allerhande troep wat je meezeult.
Niet te vergelijken met m'n Givi, max 5 kilo. Maar je wilt ook niet topzwaar rijdenquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
In de mijne kan meer dan dat heur. Maar de mijne is dan ook gigantisch
in mijn gobi zit ook een sticker 5 kilo... geen idee hoe zwaar die is als de rugzak er dalijk in zitquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:36 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Niet te vergelijken met m'n Givi, max 5 kilo. Maar je wilt ook niet topzwaar rijden
Ach, je zal er vast iets overheen kunnen qua gewicht. Hier zat er 10 kilo in, maar je merkt het wel tijdens het rijden. Ik rij nu een 2tal dagen zonder topkoffer, en ik merk het wel. Gaat net iets leuker in de bochtquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in mijn gobi zit ook een sticker 5 kilo... geen idee hoe zwaar die is als de rugzak er dalijk in zit
het is volgens mij vooral voor de fabrikant om zichzelf in te dekken... tijdens de rit reed ik zonder topkoffer terwijl die er normaal wel op zit.. volgens het stickertje moet je er ook niet harder als 130 mee rijden maar bij 160 bleef hij ook gewoon zittenquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ach, je zal er vast iets overheen kunnen qua gewicht. Hier zat er 10 kilo in, maar je merkt het wel tijdens het rijden. Ik rij nu een 2tal dagen zonder topkoffer, en ik merk het wel.
Ach, je mag toch nergens harder dan 130, dus zoveel maakt dat niet uit toch?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is volgens mij vooral voor de fabrikant om zichzelf in te dekken... tijdens de rit reed ik zonder topkoffer terwijl die er normaal wel op zit.. volgens het stickertje moet je er ook niet harder als 130 mee rijden maar bij 160 bleef hij ook gewoon zitten
720p 30 fps is meer dan voldoende. 1080/60fps vreet teveel energie en ruimte.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:55 schreef Salatrel het volgende:
ik zit nog te twijfelen voor schotland of ik 1080p 30fps of 720p 60fps zal schieten...
ook omdat ik als ik thuis terug wil kijken dat uiteraard gewoon op de tv doe
Tis ook best te triest voor woorden zo in eind Mei.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:37 schreef BlackLining het volgende:
Nooit gedacht dat ik eind mei nog eens door een hagelbui zou moeten rijden
Verdomme! Heb ik voor niks altijd stationar gedraaid met de choke open.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:45 schreef klawie het volgende:
opwarming van de aarde alleen in ned niet
Nice! Maar daar heeft een asfaltmotor inderdaad niet veel te zoekenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:59 schreef Salatrel het volgende:
heb even vlot wat stukjes aan elkaar geplakt
ik vraag me bij dit soort opmerkingen altijd af of het serieus bedoelt is....quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:45 schreef klawie het volgende:
opwarming van de aarde alleen in ned niet
Neuh, maar veel deden moeilijk met opwarming der aarde, en kijk waar we nu zijn.. 10 graden eind Mei, das om te huilen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik vraag me bij dit soort opmerkingen altijd af of het serieus bedoelt is....
Moet je maar ook niet op je bek pleuren Yreal! Toch blijft het crap, iets met een deuk in de ego en brommert.quote:
Wacht maar tot morgen, op de Grote Spierpijn de dag na een valquote:
tis fok! dan ben je niet serieus teminste 9 van de 10 keerquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik vraag me bij dit soort opmerkingen altijd af of het serieus bedoelt is....
de monteur zat ookal met zo'n kop van " haha, wacht maar"quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wacht maar tot morgen, op de Grote Spierpijn de dag na een val
Mijn pak en schoenen zijn naar de klotequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:48 schreef Salatrel het volgende:
Wat wil je claimen dan? Zoveel schade had je toch niet?
Ja dat had ik ook. En mijn pak-pak is ook naar de klotequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:50 schreef Salatrel het volgende:
Oh dacht dat je zonder motorkleding had gereden
Pantalon etc.?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook. En mijn pak-pak is ook naar de klote
Mijn OVO dekt allesquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:52 schreef lipjes het volgende:
De OVO keert een vast bedrag uit als een bestuurder of passagier komt te overlijden. Bij blijvende invaliditeit is de uitkering afhankelijk van de mate van invaliditeit.
euh......
Daar kan je toch geen kleding op claimen?
Het wat een ritje van 5 minuten filerijden naar de bijenkorfquote:
Zelfs als ik ga tanken 2 minuten verderop trek ik m'n pak aan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het wat een ritje van 5 minuten filerijden naar de bijenkorf. En vervolgens ga ik op het terein van kantoor op mijn bek
Ik nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zelfs als ik ga tanken 2 minuten verderop trek ik m'n pak aan.
unigarant. Vorige keer ook een helm geclaimd op die manier. Die is overigens wel weer uiteindelijk nog vergoed door de tegenpartij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
welke verzekeraar? Ik geloof namelijk niet dat je je kleding op die verzekering kunt claimen
Lijkt mij ook onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
welke verzekeraar? Ik geloof namelijk niet dat je je kleding op die verzekering kunt claimen
quote:Verzekerd is letselschade van de bestuurder en eventuele opzittenden. De schade die vergoed wordt, is de werkelijk geleden schade. Bij overlijden wordt de vergoeding gedaan aan de nabestaanden.
Ook schade aan kleding en bagage is meeverzekerd. Deze verzekering geeft ook dekking indien de schade door eigen schuld is ontstaan, of indien de aansprakelijkheid niet kan worden vastgesteld;
onderaan staat de prijs na noclaimkorting he ik had ook al zitten kijkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:06 schreef lipjes het volgende:
Dayum, per jaar ¤ 227,18 voor mijn motor bij unigarant
Betaal nu 120 euro
Kortingen en toeslagenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
onderaan staat de prijs na noclaimkorting he ik had ook al zitten kijkenook omdat die site behoorlijk bagger is qua voorwaarden
Schadevrij jaartje eraf, lijkt mij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:06 schreef Salatrel het volgende:
toch zou ik eerst maar eens even goed uitzoeken wat dit claimen voor gevolgen gaat hebben voor je premie...
steak hachee avec frites et une coca silvouplait (spelling even daargelaten)quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
Vraagje aan de vakantiegangers hier. Hoe doen jullie het met tussentijds eten? Nu gaat dat in GB/Duitsland nog wel makkelijk, maar ik zoek iets in een Frans gebied en ik kan geen woord Frans
Stoppen jullie gewoon in een plaatsje en gaan dan op zoek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
steak hachee avec frites et une coca silvouplait (spelling even daargelaten)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom denk ik gelijk hieraanquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:12 schreef Salatrel het volgende:
omelette du fromage
heb je de eerste 3 dagen al in de pocket
Big mac, friet, cola begrijpen ze bijna overalquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
Vraagje aan de vakantiegangers hier. Hoe doen jullie het met tussentijds eten? Nu gaat dat in GB/Duitsland nog wel makkelijk, maar ik zoek iets in een Frans gebied en ik kan geen woord Frans
Ik ga geen 50km omrijden om bij een McD uit te komenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:13 schreef densmee het volgende:
[..]
Big mac, friet, cola begrijpen ze bijna overal
Omdat het meer een vraag was of mensen hier van te voren iets uitzoeken of gewoon stoppen in een plaats en daar op zoek gaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:13 schreef Anne het volgende:
Waarom vraag je dat hier?
General Chat
Travel
Als het tussendoor is is het louter een kwestie van zorgen voor wat beleg en handzame broodjes, zoals bagels bijv. Die zijn bij alle supermarkten wel te krijgen, en handiger dan bijv een halfje brood. Tevens hoe je niet moeilijk te doen met Fransozen die geen Engels willen spreken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
Godver mijn bierquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:14 schreef Salatrel het volgende:
en dan die fransoos zo van: MERDE, C'EST PATATES!
Goed punt, dank jequote:Op donderdag 23 mei 2013 22:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als het tussendoor is is het louter een kwestie van zorgen voor wat beleg en handzame broodjes, zoals bagels bijv. Die zijn bij alle supermarkten wel te krijgen, en handiger dan bijv een halfje brood. Tevens hoe je niet moeilijk te doen met Fransozen die geen Engels willen spreken.
Zou me wat betreft eten niet zo'n zorgen maken hoor, dat is altijd wel te fixen. Accommodaties zijn belangrijkerquote:
I know, ben al druk op zoekquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zou me wat betreft eten niet zo'n zorgen maken hoor, dat is altijd wel te fixen. Accommodaties zijn belangrijker
Via België, Luxemburg, oostkant van Frankrijk door Zwitserland naar Italië. Terug weet ik nog niet, aangezien het met mijn dempers niet zo verstandig is om door Duitsland heen te boekenquote:
Wou je me weghebben hieroquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:29 schreef Sounddragon het volgende:
Heej kutjes, is het geen idee om in TRV eens een reizen-op-de-motor topic te openen?
Dit. Zo'n relatief klein bedrag ga je de komende paar jaar driedubbel terugbetalen namelijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:06 schreef Salatrel het volgende:
toch zou ik eerst maar eens even goed uitzoeken wat dit claimen voor gevolgen gaat hebben voor je premie...
Is toch veel leuker om in de plaats waar je bent zelf even wat te zoeken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat het meer een vraag was of mensen hier van te voren iets uitzoeken of gewoon stoppen in een plaats en daar op zoek gaan.
Is dat chinees spul? of hebben ze daar toevallig een filiaal?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:32 schreef Maegrim het volgende:
m'n sena bluetooth helmmeuk ligt op het postkantoor
20 euro inklaringskostenmaar toch goedkoper dan hier
Nee, we willen dat het wat meer ONTOPIC gaat. En ik denk dat je daar veel meer nuttige tips gaat krijgen ook.quote:
Al goed al goed. Zal wel ff nadenken over een OP.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, we willen dat het wat meer ONTOPIC gaat. En ik denk dat je daar veel meer nuttige tips gaat krijgen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |