Wat voor herrie luister jij dan nuchter?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:32 schreef Quartz1234 het volgende:
[..]
Kan hier dus echt niet nuchter naar luisteren
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:33 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Wat voor herrie luister jij dan nuchter?
Ga dan fatsoenlijke pianomuziekstukken luisteren zeg. Dit is gewoon muziek die gemaakt is om te kunnen loopen in een gamequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:37 schreef Quartz1234 het volgende:
[..]
Van een spel, raakt me nuchter al heel erg.
Maar als ik wat op heb, dan voel ik er meer van.
Luister dan ook niet uit een Bose 3 2 1 setjequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:38 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ga dan fatsoenlijke pianomuziekstukken luisteren zeg. Dit is gewoon muziek die gemaakt is om te kunnen loopen in een game
Gewoon een simpel basslijntje eronder is genoeg om jou te bekorenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:39 schreef Quartz1234 het volgende:
[..]
Luister dan ook niet uit een Bose 3 2 1 setje
Ik hoor naast een piano ook bass hoor
Oja, en dat liedje van Noisia, ik krijg er spontaan aambeien van.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:38 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ga dan fatsoenlijke pianomuziekstukken luisteren zeg. Dit is gewoon muziek die gemaakt is om te kunnen loopen in een game
Vrouwen die schijten en autorijdenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:40 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Gewoon een simpel basslijntje eronder is genoeg om jou te bekorenGeen snoeiharde drum n bass opzetten tijdens autorijden
Niet in je broek schijten van de basstrillingen
Mweh, te moeilijkquote:
Luister naar deze goeden jongenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:51 schreef Ffukkie-slim het volgende:
Luistert eventjens naar ltj Bukem - Horizons
quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik luister alleen bmth en blink-182 LOL DRUM N BASS.
Behalve als je wat op hebtquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:12 schreef Gewas het volgende:
Muziek die alleen mooi is als je 'wat op heb' is sowieso geen mooie muziek.
wat luister jij dan voor muziek?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:12 schreef Cactus1 het volgende:
Waarom luisteren mensen überhaupt naar die 'muziek' ? Dat is zelfs onder invloed nog niet te verteren.
van die schreeuwmuziek ja?quote:
Nee, juist van die zaaddodende emo muziek. Het mag natuurlijk niet te energiek zijn, je moet wel goed op de maat kunnen krassen. Hoe dieper de melodie, hoe dieper de krassenquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, juist van die zaaddodende emo muziek. Het mag natuurlijk niet te energiek zijn, je moet wel goed op de maat kunnen krassen. Hoe dieper de melodie, hoe dieper de krassen
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:17 schreef deadprez het volgende:
wat moet ik me daarbij voorstellen dan?
wat een kut muziekquote:
Ik zei toch zaaddodendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zei toch zaaddodendDit luister ik niet echt hoor, alhoewel ik dit nummer een keer tegen kwam in een favoriete serie en 'm wel mooi vond. Het is een beetje afhankelijk van mijn bui maar ben wel een beetje een trance/progressive sletje, soms meer behoefte aan rock, dan weer oldschool muziek uit de jaren '80, hardstyle, zelfs klassiek kan tof zijn, gewoon van bijna alle soorten muziek is wel een goed nummer te vinden
![]()
Hier zelfde zangeres als vorige nummerdat nummer is nog kutter dan die andere, voor zover dat mogelijk isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ik had ook geen andere mening van je verwachtquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:31 schreef deadprez het volgende:
dat nummer is nog kutter dan die andere, voor zover dat mogelijk is
luister bietje frenzal rhomb andersquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik had ook geen andere mening van je verwacht
Meer van deze ?quote:
Punk is vrolijkquote:
quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zei toch zaaddodendDit luister ik niet echt hoor, alhoewel ik dit nummer een keer tegen kwam in een favoriete serie en 'm wel mooi vond. Het is een beetje afhankelijk van mijn bui maar ben wel een beetje een trance/progressive sletje, soms meer behoefte aan rock, dan weer oldschool muziek uit de jaren '80, hardstyle, zelfs klassiek kan tof zijn, gewoon van bijna alle soorten muziek is wel een goed nummer te vinden
![]()
Hier zelfde zangeres als vorige nummerDat is al meer mijn smaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovendien altijd lekker om op te trainen.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
Is toch zo? Als je dat hoort ga je vanzelf lachen en je vrolijk voelenquote:
mwah, ligt eraan. bij pop punk vaak wel ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is toch zo? Als je dat hoort ga je vanzelf lachen en je vrolijk voelenWat vind je hiervan dan?
Heel iets anders, maar vind ik ook een vette plaat.
Nee dit zijn skilled mofo's op de vioolquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:41 schreef deadprez het volgende:
mwah, ligt eraan. bij pop punk vaak wel ja.
ja wel goede muziek. ik vroeg me alleen de hele tijd af wanneer de rap shit zou beginnen, maar dat gebeurde niet.
Lekkere plaat ookquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
Dat is al meer mijn smaak.Bovendien altijd lekker om op te trainen.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lekkere plaat ook![]()
![]()
Wat vind je hiervan? Wat meer stylen door elkaar, maar sowieso Gareth Emery
Als je die chill vindt mag deze niet ontbreken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]Die gaat in de playlist voor de volgende sessie.
Die zet ik net op, toevalligquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:56 schreef Panzermaus het volgende:
Als je die chill vindt mag deze niet ontbreken.
Vocal trance is ook wel lekker idd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je die chill vindt mag deze niet ontbreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |