Groot-Brittannië heeft een veel grotere onderklasse dan Nederland, dat kan wellicht dergelijke zaken verklaren. Sowieso heb ik het idee dat in Engeland de oude klassenmaatschappij nog sterker aanwezig is dan op het continent.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:27 schreef Individual het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat er veel minder Nederlanders zijn met tattoos zijn met leeuwen en NL vlaggen dan Britten met tattoos van Union Jacks en bulldogs.
Hun eigen naam op hun arm getekendquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:19 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Nederlanders lopen volgens mij vooral met tribals en andere Opel astra-telegraaf-trainingspak gerelateerde tattoos rond...
Grote veranderingen voor China en Japan. Hebben ze soms de Chinezen en Japanners ook gevraagd? Die kunnen elkaar namelijk niet meer luchten sinds de Diaoyu/Senkaku shit.quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/China%E2%80%93Japan_relationsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Grote veranderingen voor China en Japan. Hebben ze soms de Chinezen en Japanners ook gevraagd? Die kunnen elkaar namelijk niet meer luchten sinds de Diaoyu/Senkaku shit. de oorlog van Baekgang in 663AD.
Ja, op de langere termijn sowieso al langer. (WO2 is nog stukje verser dan oorlogen van zo lang geleden.) Punt is meer dat de relatie langzaamaan aan het verbeteren was tot het Diaoyu/Senkaku-indicent.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:05 schreef Individual het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/China%E2%80%93Japan_relations
Oh mijn god, je vergeet de flanken... De flanken!!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:41 schreef Synthercell het volgende:
Ooit was Duitsland het minst populaire land in de wereld, en nu juist het populairst. De grote reden om heel snel weer het minst populaire land te kunnen worden, omdat Merkel enorm populair is (bij een meerderheid) men heeft stilletjes aan toch weer de massa weten te organiseren.
Deze man weet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:49 schreef Iwanius het volgende:
Helemaal eens met de TT. Zelfs het Hollandse losse gedrag is nu al bijna een Duits iets.
Ik kom er graag al was het alleen maar vanwege:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Oh ja, alles is daar groot, Iets waar ik van houd.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:46 schreef Automatique het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en muziekquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:35 schreef Djeez het volgende:
Tof land. Gezellig volk, mooie vrouwen, lekker eten en bier!
Ligt er maar aan wat je erg goed vindt. Ik zie een enorme lastendruk, een overheid die zich met veel te veel zaken bemoeit en geld afpakt van mensen en het weggeeft aan onzinnige zaken als de voormalige DDR en zuideuropa.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:52 schreef El_Matador het volgende:
Kwalitatief is Duitsland een erg goed land. Inderdaad het beste van Europa dat nu nog populair is.
Brazilie is hard aan het stijgen en ze zijn Colombia vergeten te vragen. Over 5 jaar staan die waar Brazilie nu staat.
Dat hebben alle andere landen ook.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat je erg goed vindt. Ik zie een enorme lastendruk, een overheid die zich met veel te veel zaken bemoeit en geld afpakt van mensen en het weggeeft aan onzinnige zaken als de voormalige DDR en zuideuropa.
De wegen in het westen zijn deplorabel, er is veel meer armoede dan in Nederland, is een enorm migratie en integratie probleem dat niet erkent wordt, en zo kan ik nog wel even doorgaan
Eigenlijk zouden de Duitsers gewoon herstelbetalingen van de Russen moeten eisen voor de veertig jaar durende verwaarlozing van het oostelijk deel van Duitsland en de ordinaire roof van productiemiddelen, fabrieken, geld en producten uit de toenmalige DDR.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat je erg goed vindt. Ik zie een enorme lastendruk, een overheid die zich met veel te veel zaken bemoeit en geld afpakt van mensen en het weggeeft aan onzinnige zaken als de voormalige DDR en zuideuropa.
De wegen in het westen zijn deplorabel, er is veel meer armoede dan in Nederland, is een enorm migratie en integratie probleem dat niet erkent wordt, en zo kan ik nog wel even doorgaan
Enig idee wat een ziektenkostenverzekering hier kost?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat hebben alle andere landen ook.
Qua leefkwaliteit is het prima. Het is er erg goedkoop en met een bescheiden salaris kom je heel ver. Verder dan in Nederland. Letterlijk, want zelfs de benzineprijzen liggen er 15-20 cent lager.
Ze hebben de DDR gewoon gekocht van de russen met goedkope leningen toen de rus eind jaren 80 failliet wasquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:49 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden de Duitsers gewoon herstelbetalingen van de Russen moeten eisen voor de veertig jaar durende verwaarlozing van het oostelijk deel van Duitsland en de ordinaire roof van productiemiddelen, fabrieken, geld en producten uit de toenmalige DDR.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |