En dan heb je nog de laatste post ook.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan heb je nog de laatste post ook.
Lang haar en een hoedje?quote:
Snap ik! Heb je zelf natuurlijk al genoeg van.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat, zand? Ik hoef geen zaagsel
Baard, snor en haar kun je laten groeien. Hoedje van papier (of alu). Heb je zo al 20% korting te pakken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:48 schreef iamredleader het volgende:
Geen piercing, geen tattoo, geen baard, geen snor![]()
Jammer, dan ga ik toch niet?
Present!! Lotusss en ik!quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:49 schreef Bart het volgende:
Wie gaat er nou allemaal naar de bbq van iarl
quote:
een maar?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:54 schreef ErwinRommel het volgende:
ff een beest op de bbq flikkeren bij red
Begint al ergens op te lijkenquote:
Wij nemen wel "dutch bacon" mee uit Engelandquote:
warm bad een optie?quote:
Niet verwacht dat je een tatoeage zou hebben. M'n beeld van jou verandert elke keer weer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:50 schreef wyccie het volgende:
Lang haar en tatoeage. Al vind ik mijn haar niet echt lang, ben langer gewend.
Ik heb geen hoedjes, wel gehaakte mutsjes, misschien krijg ik dan toch 15%.
Zo'n boom omzagen levert inderdaad een hoop zaagsel opquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Snap ik! Heb je zelf natuurlijk al genoeg van.
En met die gok van jou zaag je er ook flink wat om elke nacht.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zo'n boom omzagen levert inderdaad een hoop zaagsel op
Wil je dat ik ze meld?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:11 schreef Soempie het volgende:
Maak ik ze vaak en zeggen jullie dan niks?
Ja, maar misschien niet met terugwerkende kracht.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, maar misschien niet met terugwerkende kracht.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, maar misschien niet met terugwerkende kracht.
quote:
Dat stuitte mij ook tegen de borst maar ik heb het eergisteren en gisteren toch maar gedaanquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:16 schreef wyccie het volgende:
ik vertik het om de verwarming aan te zetten na april
Sowieso met groene boekje in plaats van oxford dictionaryquote:
op je hand dus?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Had vroegah ooit de gedachte gehad dit onder mijn arm te tatoeren met registratienummer.
Gelukkig nooit gedaan
[ afbeelding ]
Snurken is ook gratisquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:07 schreef Bart het volgende:
[..]
En met die gok van jou zaag je er ook flink wat om elke nacht.
Even mailen naar forum@fok.nl voor een nieuw wachtwoord?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:37 schreef wyccie het volgende:
Ik heb in mijn profiel mijn mailadres aangepast en mijn wachtwoord ingevoerd. Kon daarna niet meer inloggen, paar keer nieuwe aangevraagd. Combi naam en wachtwoord klopten niet, twee keer werd ik eruit gegooid. Tablet startte nog net niet opnieuw op, al kreeg ik wel het Samsung logo te zien.
En nu kan ik nergens vinden hoe ik mijn wachtwoord weer terug kan veranderen.
Oh daar kom ik nooitquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:38 schreef Greenpeas het volgende:
Een dagje discussies volgen in NWS en ik verbaas me over hoe kortzichtig sommige mensen op dit forum zijn.
Ik probeer het later wel op de desktop.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:44 schreef Cobra4 het volgende:
Even mailen naar forum@fok.nl voor een nieuw wachtwoord?
Nadenken gebeurt daar niet veel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar kom ik nooitMoet je maar nadenken en zo.
Toch denk ik niet dat ik er erg veel plezier aan zou belevenquote:
+1quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet verwacht dat je een tatoeage zou hebben. M'n beeld van jou verandert elke keer weer.
Ik heb aarde met grind over. Als je nou gewoon doet alsof het hele grote zandkorrels zijn ...quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vooral zand, wat aarde kan geen kwaad.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:06 schreef iamredleader het volgende:
De C1000 heeft weer geen Guinness![]()
ik heb alles gekocht![]()
Interressant. Daar ga ik zeker even naar kijken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Reminder!
http://www.eo.nl/tv/oorlog-in-mijn-hoofd/
Bosnië, Srebrenica 1994. helaas dus ervaring mee jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:08 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Interressant. Daar ga ik zeker even naar kijken.
Ervaring mee?
Zullen we zien in juliquote:
Dank, maar het is voor de ondergrond van het terras. Moet echt zand zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb aarde met grind over. Als je nou gewoon doet alsof het hele grote zandkorrels zijn ...
Wekelijkse strooptocht hierquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zullen we zien in juli
ga maar vast ff inkopen hehe
Heftig...quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bosnië, Srebrenica 1994. helaas dus ervaring mee ja
Bij de AH verkopen ze geen Guinness, wel bij de Jumboquote:
Jumbo in Buitenveldert, ene keer wel andere keer niet. C1000 hier bijna altijdquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij de AH verkopen ze geen Guinness, wel bij de Jumbo
Straks maar eens heen
mag ik raden wat je gegeten hebt?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:59 schreef Etcetera het volgende:
Mensen, ik zeg het dan wel zelf, maar ik heb verdomd lekker gekookt vanavond. Recept post ik straks wel even, nu afwassen.
doe eens een gokquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
mag ik raden wat je gegeten hebt?
ik zie een P... Zat er prei in?quote:
nee, dat is wycciequote:Op donderdag 23 mei 2013 19:27 schreef Greenpeas het volgende:
En rijst, maar geen courgette, want die was aangebrand.
Neeee! Hoe weet je datquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik zie een P... Zat er prei in?
Ik zie ook een s... Spekjes?
wat denk je waarom die pan zo snel leeg wasquote:
Jij eetpiraatquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wat denk je waarom die pan zo snel leeg was
sorryquote:
ik vraag je wel om raad tegen die tijdquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:40 schreef Etcetera het volgende:
Die wittewijnazijn is tricky, meurt als de tyfus
Jij zag TM al met zijn groene broek achter zijn glazen bol zitten zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:58 schreef ErwinRommel het volgende:
fles whisky gekocht, plus verlovingsringen
Dat wilde ik nou ook zeggen!quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:59 schreef Etcetera het volgende:
Mensen, ik zeg het dan wel zelf, maar ik heb verdomd lekker gekookt vanavond. Recept post ik straks wel even, nu afwassen.
Neequote:Op donderdag 23 mei 2013 20:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dus jij twittert wel elke maaltijd.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:58 schreef ErwinRommel het volgende:
fles whisky gekocht, plus verlovingsringen
Jullie hebben het receptquote:
quote:
Het vierde of eerste deel?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:15 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond ouderwets domme actie: the fast and the furious
1 en aansluitend 2. Weet alleen niet hoe ver ik komquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:17 schreef Etcetera het volgende:
Deel 1 en 2 zijn op tv toch?
Volgens E. wil ik binnen een week een grotere tablet
Vermakelijke film, niet echt domme actie dan kan je beter de meest recente delen kijken. Een en twee zijn vooral racen.quote:
Volgens mij gaat HP een 20" tablet uitbrengenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
1 en aansluitend 2. Weet alleen niet hoe ver ik komen er was toch vandaag iets in het nieuws over een 20" tablet/allin1pclaptopding?
Dan heb je wel een betere grip als je er foto's mee maakt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:17 schreef Etcetera het volgende:
Deel 1 en 2 zijn op tv toch?
Volgens E. wil ik binnen een week een grotere tablet
Maar ontiegelijk onrealistisch, desalniettemin gewoon entertainmentquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:19 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Vermakelijke film, niet echt domme actie dan kan je beter de meest recente delen kijken. Een en twee zijn vooral racen.
Would buyquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij gaat HP een 20" tablet uitbrengen
Dat is gewoon een kutlaptop zonder toetsenbord en muis.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij gaat HP een 20" tablet uitbrengen
Morgen ga ik naar deel 6quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maar ontiegelijk onrealistisch, desalniettemin gewoon entertainment
quote:
En zie hier, dames en heren, het spectrum aan meningen in tablet-landquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kutlaptop zonder toetsenbord en muis.
Dan draai je 'm om.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:20 schreef Etcetera het volgende:
Op de Nexus 7 zit aan de achterkant geen camera
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:30 schreef wyccie het volgende:
Een vriendin van me moest van een belangrijk moment een filmpje maken met een tablet, en hoefde slechts op de opnameknop te drukken. Ik had een camera en zou de foto's maken.
Wat bleek nou ... ze dacht dat zij foto's moest maken, dus nu zijn er twintig filmpjes van vijf seconden.
En dan mijn regimentslied op de achtergrondquote:
Als je ze niet warm opeet met roomijs erbij, komen we je halen!quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In dat geval: ik ben van plan om morgen brownies te gaan bakken, naar Nigella's recept
Hier in de US, maar ook aanbiedingen gekregen vanuit Canada en Australië, vandaag.quote:
Samen douchenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:41 schreef ErwinRommel het volgende:
hmmmm, mot zo weer m'n wekelijkse douche doen volgens Lotusss (ik schijn te stinken)
Ik heb geen roomijsquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als je ze niet warm opeet met roomijs erbij, komen we je halen!
De vraag hoort te zijn: waar nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hier in de US, maar ook aanbiedingen gekregen vanuit Canada en Australië, vandaag.
Samen douchen is sowieso bagger, tenzij je zo'n grote 'regenbui douche' hebt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat is kut, kleine douche hierzo
Proppenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat is kut, kleine douche hierzo
Ik vind het ook in een prut douche leukquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Samen douchen is sowieso bagger, tenzij je zo'n grote 'regenbui douche' hebt.
Whatever floats your boat!quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb geen roomijswel Ben & Jerry's
Een krijgt wel water over zich heen, de ander krijgt het koud. Tegeltjes zijn koud en dus ongeschikt als hulp voor bepaalde activiteitenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vind het ook in een prut douche leuk![]()
Die hebben we niet, we zijn niet rijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:49 schreef Lotusss het volgende:
Hmmmm, weinig reacties dus even op herhaling:
ERWINROMMEL EN IK HEBBEN VERLOVINGSRINGEN GEKOCHT
Da's waar. Wanneer we ooit de badkamer verbouwen wil ik een bad en een stortdouchequote:Op donderdag 23 mei 2013 20:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En whiskyquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:49 schreef Lotusss het volgende:
Precies!quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die hebben we niet, we zijn niet rijk![]()
Als we al samen douchen staat de een buiten kou te lijden en de ander onder de straal warm water
Oeh, lekker. Als het weer het toelaat loop ik er weer eens voor bij de Burger King langs.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als je ze niet warm opeet met roomijs erbij, komen we je halen!
Ik ga mijzelf vanavond bezatten, dus als ik straks wartaal uit ga spreken, dan weet je waar het door komtquote:
Trustequote:Op donderdag 23 mei 2013 20:53 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ga een Redje doen.![]()
"redje doen"quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:53 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ga een Redje doen.![]()
Oh, het leek alsof hij het alleen had gekocht, zonder jou erbij, zo tussen de bakker en de slijter door.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:49 schreef Lotusss het volgende:
Zo een lompe lul ben ik dan wel weerquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, het leek alsof hij het alleen had gekocht, zonder jou erbij, zo tussen de bakker en de slijter door.
LAAT DAN EEN FOTO ZIEN.
Best wel inderdaadquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, het leek alsof hij het alleen had gekocht, zonder jou erbij, zo tussen de bakker en de slijter door.
Ja!!quote:LAAT DAN EEN FOTO ZIEN.
Het consult wel, geneesmiddelen vallen altijd onder eigen risico.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:03 schreef B.ertha het volgende:
Ik krijg net een mail van mijn zorgverzekering dat er iets van mijn eigen risico moet worden betaald, een zalfje van de huisarts. Ik was in de veronderstelling dat geneesmiddelen van de huisarts altijd worden vergoed
quote:
Hmm ...quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:07 schreef Etcetera het volgende:
Gelukkig niet, dan zou je best veel mensen pissed voor je huis hebben staan met hooivorken
Dan zal het dat wel zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
[..]
Hmm ...![]()
Maar B., geneesmiddelen van een apotheekhoudend huisarts betaal je wel eigen risico over. Het consult niet inderdaad. Of het wordt gewoon niet vergoed, dat kan ook nog, maar zou in de mail moeten staan.
Ik wou net vragen wat je hadquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:22 schreef wyccie het volgende:
Ik heb mijn eigen risico flink verhoogd. Nu hopen dat ik gezond blijf dit jaar.
Heb nu wel flinke spierpijn van twee dagen geleden. Mijn schouders en armen doen pijn als ik mijn jas aandoe en als ik mijn haar achter mijn oren wil stoppen.
Alvast sterktequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:32 schreef wyccie het volgende:
De tweede dag na het sporten is meestal het ergst. Maar morgen komt er nog een training en hardlooprondje bij op, Red.
quote:Ik zal me even voorstellen, ik ben Wessel (dit is een fictieve naam), ik ben een kloon van een gebruiker op dit forum (zo dadelijk zal duidelijk worden waarvoor ik een kloon heb en deze gebruik.) Ik zit momenteel via een mobiele verbinding via een aantal proxy's om jullie mening te vragen, dit doe ik om mijn anonimiteit te behouden. Het kan zijn dat jullie het een lange lap tekst vinden maar ik weet echt even niet hoe ik het allemaal anders kan uitleggen of verwoorden, en toch een goedgevormde mening te krijgen van jullie.
Maar ik loop vooruit op de zaken, ik zal bij het begin beginnen. De volgende lap tekst heeft zich afgespeeld in de afgelopen 3weken
Een aantal weken geleden liep ik op straat in Enschede , gewoon een beetje winkelen in de stad. Het was tenslotte mooi weer en ik had een paar polotjes nodig voor de komende zomer.
Opeens hoorde ik een meisje mn naam roepen van een afstandje,Wessel!!
Ik keek uiteraard gelijk om en zag een meisje van zn 1.70 met lange blonde haren op me afstappen, ik moet heel eerlijk bekennen dat ze me totaal niet bekend voor kwam dus een beetje terleurgesteld draaide ik me weer om.Binnen een paar seconde stond ze naast me en gaf me een knuffel. Tergerlijkertijd fluisterde ze in mn oor iets wat klonk als 'ze kijken mee'. Nog voor ik kon vragen wie of wat ging ze gelijk in volle vaart verder en leidde het gesprek: hoe is het met je, tijd niet gezien!! Ik heb je gemist, zullen we binnenkort een drankje doen?
Er begon bij mij een lampje te branden en ik dacht misschien dat er een vriend of ex mee stond te kijken dus ik speelde het spelletje vrolijk mee. Uiteindelijk hadden we elkaars nummer uitgewisseld en ze ging weer weg. Voor de zekerheid vroeg ik heel smooth hoe ik dr naam moest spellen, D-a-p-h-n-e vertelde ze me.
We zouden elkaar de dag erna zien bij de grote markt op een terrasje om een drankje te drinken.
De dag ging voorbij en ik zat te twijfelen over het meisje, zou ik misschien echt een date met haar hebben? Deed ze het puur om iemand te jennen? Ik wist het niet maar nog voor etenstijd had ik een besluit genomen.. Ik zou de volgende dag op het terras gaan zitten op de afgesproken tijd. Misschien was ze wel niet zo gek als het leek en kon ze me echt nog wel ergens van, het was een mooi meisje om te zien dus daar wou ik graag een drankje mee drinken op een mooie zonnige terras dag. Al snel ging ik slapen zodat de tijd snel voorbij zou gaan. Tot nu toe was het een vreemde, maar leuke dag geweest.
De volgende dag ging de wekker al vroeg, we hadden om 13.00 afgesproken en ik wou er zeker voor zorgen dat mocht ze komen opdagen, ik er in ieder geval goed uitzag. Na het gebruikelijke routine van douchen scheren en tandentoetsen was het pas 10uur, ik besloot om maar alvast richting de stad te vertrekken, dan was ik daar 11uur en had ik mooi nog even 2uur om rond te kloten, sneakers te kopen en zeker weten op tijd te zijn (een echte gentleman zorgt er tenslotte voor dat hij altijd op tijd is).
Gelukkig ging het allemaal sneller dan verwacht en zat ik ruimschoots op tijd al op het afgesproken terras.
Zoals jullie al verwachtten kwam onze mooie blonde dame niet opdagen, rond 13:45 besloot ik dan toch (stiekem teleur gesteld) maar richting huis te gaan.
Precies op het moment dat ik opsta voel ik mn telefoon overgaan. Het is een smsje van daphne en er staat in.
BLIJ DAT JE GEKOMEN BENT; KIJK BIJ BOOM IN ROOSTER - HOLLAND CAS.
ik keek eens om me heen en begon het helemaal niet meer te vertrouwen, het lijkt of ik in een slechte film terecht ben gekomen en denzel washington me dalijk een remote van een bom geeft. Ik twijfelde even en nam misschien m'n tweede domme besluit in twee dagen tijd. Ik was te nieuwsgierig om niet te gaan kijken, ik liep naar de boom op nog geen 100mtr van waar ik zat, keek om me heen en zag in het rooster een fel wit a4-tje wat er zo te zien nog niet zo lang lag.Het was een briefje met het volgende erop;
Koop een simkaart,doe deze in een oude nonGPS telefoon.
sms de het nummer van de sim in 3-3-2 getallen naar de volgende nummers, en houd de volgorde aan.
Wij nemen contact met je op na dat dit gedaan is.
Veel gedachten raasden door me heen; maar een ding wist ik wel; ik ben zo ver gekomen, ook deze stap zou ik zetten. Gelijk rende ik door naar de Hema voor een simkaartje en thuis had ik nog wel een oude nokia liggen welke niet meer dan alleen bellen kan.
Nog voor bier-o-clock (5uur) had ik het nieuwe nummer naar naar de 3 eerdergenoemde telefoonnummers gesms't in servo's van 3 getallen per keer.
Rond 21:00 kreeg ik dan eindelijk een smsje, 'Ben je bekend met IRC?' stond er in.
Gelukkig had ik al wat vaker ermee gewerkt dus gaf aan dit programma wel te kennen. De volgende sms had een IRC server erin staan met een kanaal waar ik heen moest.
Hier aangekomen werd ik verwelkomt door een totaal van 5 gebruikers. Een ervan had de naam van het meisje met wie ik contact had en de 4 anderen hadden allemaal een naam die verwees naar een planeet (zoals jupiter; mars ; ect... nu ik er over nadenk kunnen het ook verwijzingen naar de griekse goden zijn..)
Uiteraard waren mijn eerste vragen;
Waar slaat dit allemaal op
Wat is er aan de hand
Wat willen jullie van me
Waarom deze geheimzinnigheid
Ik zal het kort samenvatten voor jullie.Bij mij duurde dit antwoord ongeveer 3 uur;
Al deze vragen zullen beantwoord worden als je met ons in zee wilt gaan, Wat ik moest weten waren de volgende dingen;
Volgens hun word ik al ruim acht maanden in de gaten gehouden / afgeluisterd. Hun hebben mij zelf pas drie maanden op het oog.
In deze drie maanden is ze duidelijk geworden dat ik van groot belang ben voor de organisatie die dit al langer doet. Een naam willen ze me op dit moment nog niet vertellen.
Ik kon volgens hun alle apparaten in het huis met een internetverbinding niet meer vertrouwen; dus mn telefoons ; PC ; en zelfs de playstation en Xbox. Via al deze apparaten zou namelijk in de gaten gehouden worden waar ik ben.
De IRC waar ze op zaten was beveiligd (? lijkt me gek als alles gemonitord word) maar toch wouden ze geen concrete antwoorden op mn vragen geven.
Tot slot vertelde ze me dat ik van het kanaal moest gaan; hun zouden hetzelfde doen en er zou nog contact met me komen.
Sinds dit gesprek ben ik goed op gaan letten op straat, in de woonwijk, als ik in de auto zit als dat ik iets raars om me heen zie... Het is me opgevallen dat er in de wijk geblindeerde busjes geparkeerd staan en als ik rondloop ik wel opeens verdacht veel mensen zie die me flinke stukken lijken te volgen.. Maarja; als je er op let dan hebben veel mensen dat al lijk me. Nu weet ik dus niet of het gewoon verschrikkelijke paranoïde waar ik aan begin te lijden of als het echt zo is dat ik achtervolgd word. Ik word er echt helemaal gek van ! Ik slaap niet meer, ik kan niet normaal meer in mn huis rondlopen zonder dat alle blindings voor de ramen zitten, ik durf niets meer over de telefoon te zeggen laat staat even te facebooken of iets wat er op lijkt.
In die afgelopen dagen heb ik ook meerdere smsjes gekregen, allemaal vanaf de 3 nummers naar welke ik mn eigen nummer gesmst had.
De eerste had twee woorden erin staan; Het antwoord:
De tweede tot zesde sms hadden allemaal getallen erin. Toen ik deze getallen in google achter elkaar plakte gaf het me de 'Military Grid Reference System Coordinates van een groot stuk bos/land in de buurt van de Veluwe.
De allerlaatste sms had een datum en tijd erin.Vrijdag om 22:30. Ik neem aan dat ze hiermee bedoelen dat ik rond die tijd daar moet zijn
En nu komt het dat; het moment waar u als (nogsteeds?) lezende fokker op gewacht heb; het participatie onderdeel.
Wat zou ik nu doen? Zal ik terug smsen dat ik wil dat alles stopt; dat ik er niet aan mee doe.
Zijn er secte's oid bekend die dit soort praktijken hebben?
Wat moet ik hier allemaal mee? Zou het kunnen dat ik echt gevolgd word; en zo ja WAAROM; ik ben niets speciaals.. gewoon een normale gozer van 27 die nooit iets geflikt heeft of reden hiertoe heeft gehad.
Is het mogelijk dat er echt iets veel groters aan de gang is en raden jullie me aan om hier achter aan te gaan.
Zou het misschien allemaal 1 grote grap zijn van mn maten? (Zo ja, is ie wel echt veel te goed uitgewerkt maar ik zou het echt de beste grap ooit vinden gezien ik echt in mn broek zit te schijten momenteel en me sinds mn 14e niet meer zo onzeker heb gevoeld)
Ik zal proberen dit topic in de gaten te houden, momenteel doe ik dit dus alleen via een met een mobiele verbinding met een inmiddels 3e simkaart die ik gekocht heb.
Geef mij aub advies!
als jij dat hier zou posten zou ik het een heel stuk aannemelijker vindenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:47 schreef Etcetera het volgende:
Maar stel dat het waar is? Lijkt me wel freaky.
Wat als ik hier kom posten met zo'n soort verhaal, zouden jullie dan lachenIk zou echt gek worden denk ik
Dat was een leuke spelshow!quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:44 schreef wyccie het volgende:
Beau van Erven Dorens had toch zo'n spel waarbij onbekenden zomaar gebeld werden en een opdracht moesten uitvoeren?
Ja precies. Dus misschien - als het waar is - is die jongen nu knettergek geworden en niemand die 'm geloofde. Lijkt me naar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
als jij dat hier zou posten zou ik het een heel stuk aannemelijker vinden
Mwah, ik zou je wel gelovenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:47 schreef Etcetera het volgende:
Maar stel dat het waar is? Lijkt me wel freaky.
Wat als ik hier kom posten met zo'n soort verhaal, zouden jullie dan lachenIk zou echt gek worden denk ik
Hij studeert voor Dan Brown?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb alleen de OP doorgescrolld, vluchtig. Maar die ziet spoken. En VBL![]()
quote:
Moet je niet aan mij vragenquote:
Je begrijpt dat dit vragen oproept?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb foundation, rouge, mascara en eyeliner op. Dat jullie het even weten.
Tuurlijk, daarom staat het ook zo geformuleerd.quote:
Het weekend begint vroeg voor jou.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb foundation, rouge, mascara en eyeliner op. Dat jullie het even weten.
Nee, want dat zou belachelijk zijn geweestquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het weekend begint vroeg voor jou.
Geen lippenstift.
Sorry, was ook een domme vraag van mij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee, want dat zou belachelijk zijn geweest
Overigens zie ik er alsnog belachelijk uit. Eerder vanavond heb ik een douche genomen, die de eyeliner minder goed heeft weggehaald dan ik vooraf had gehoopt. Nu heb ik van die donkere plekken onder mijn ogen alsof ik flink heb zitten jankenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry, was ook een domme vraag van mij.
SPOILER: de verklaringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik heb toiletpapier en Nivea-creme in huis. Even proberen! Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:00 schreef wyccie het volgende:
Even een watje of zacht toiletpapier met een crème (Nivea oid) over je oogleden halen.
en mij dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:01 schreef wyccie het volgende:
Ik zou Etcie niet geloven. Die zou best wel eens zo'n fake topic kunnen openen, evenals HT en Nem.
Soempie, Jojo en Oof zou ik wel geloven.
quote:
heb je zo'n grote vijver?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:37 schreef ErwinRommel het volgende:
vandaag krijg ik de Karel Doorman binnen
Ik dacht hetzelfdequote:
Nee, maar er werden wel felle lampen op de spelers gericht. Alles bij elkaar ziet het er dan natuurlijker uit met wat smeersels op.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:06 schreef Nico_S. het volgende:
Ben ik toch benieuwd naar dat toneelstuk. "Who's afraid of Virginia Woolf?" of zo? Jij was Virginia?
Dat is een OPVquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:44 schreef Bart het volgende:
Nieuwe Karel Doorman is trouwens in aanbouw:
[ afbeelding ]
Nee, een JSS (Joint Support Ship). Combinatie van LPD zoals Rotterdam en Johan de Witt, en een bevoorradingsschip zoals de Amsterdam en Zuiderkruis.quote:
Sorry ja, dat bedoelde ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, een JSS (Joint Support Ship). Combinatie van LPD zoals Rotterdam en Johan de Witt, en een bevoorradingsschip zoals de Amsterdam en Zuiderkruis.
Voor mijn werk zijn we bezig met de aanbesteding van de bouw van de nieuwe kade ten behoeve van JSS, op de kazerne in Den Helder. Hopelijk scoren we het, mooie klusquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sorry ja, dat bedoelde ik.
Ben even niet zo helder
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Voor mijn werk zijn we bezig met de aanbesteding van de bouw van de nieuwe kade ten behoeve van JSS, op de kazerne in Den Helder. Hopelijk scoren we het, mooie klus.
De berekening van de offerte bedoel jequote:
Ohhhquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:51 schreef Bart het volgende:
[..]
De berekening van de offerte bedoel je. Ja dat gaat, over een paar dagen moeten we onze prijs en dergelijke indienen. Dan is het hopen dat we de goedkoopste zijn...
Ja nou ja zelf heb ik er helaas niets aan, ben gedetacheerd, maar dat loopt af over een twee wekenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh
In dat stadium pas![]()
Hoop het voor je Bart dat jullie die aanbesteding krijgen
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja nou ja zelf heb ik er helaas niets aan, ben gedetacheerd, maar dat loopt af over een twee weken. Dus ik ga het hoogstwaarschijnlijk niet zelf bouwen... (of ze moeten me tegen die tijd weer inhuren)
Maar het schip is halverwege 2015 af, dus voor die tijd moet de kade ook af zijn. En die kade is nu nog water, dus er moet eerst nog een heel bassin volgegooid worden. Dat doet een civiele aannemer, waarna wij de techniek aan gaan leggen
.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:01 schreef wyccie het volgende:
Ik zou Etcie niet geloven. Die zou best wel eens zo'n fake topic kunnen openen, evenals HT en Nem.
absoluutquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan maar ff naar de Vlootdagen in 2015 om inspectie te doen
Voor de volgende keer: babyolie, olijfolie, zonnebloemolie, vaseline werken allemaal ook primaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, maar er werden wel felle lampen op de spelers gericht. Alles bij elkaar ziet het er dan natuurlijker uit met wat smeersels op.
Hij is zeker op de mijne gevallen, want mijn klomp is ook gebrokenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:45 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn klomp is gebroken. Ik krijg mijn taxikosten vergoed van de RET
Netjes.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:45 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn klomp is gebroken. Ik krijg mijn taxikosten vergoed van de RET
Ik zou echt zoiets hebben van: waarom zouden ze mij in de gaten houden? Ik heb niks te verbergen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:01 schreef wyccie het volgende:
Niet zo lastig, want wat jij hebt genoemd is genoeg.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:25 schreef B.ertha het volgende:
Voor de volgende keer: babyolie, olijfolie, zonnebloemolie, vaseline werken allemaal ook primaOf koop een simpele makeupverwijderaar.
Als het waterproof makeup is, wordt het lastiger.
Echt? Mijn fantasie zou volledig op hol slaan, tot en met spionage en enge genootschappen aan toequote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:29 schreef Soempie het volgende:
Ik zou echt zoiets hebben van: waarom zouden ze mij in de gaten houden? Ik heb niks te verbergen.En dan is het enge er ook wel af.
Maar waarom dan? Waarom zouden ze dat bij jou doen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Echt? Mijn fantasie zou volledig op hol slaan, tot en met spionage en enge genootschappen aan toe
Ja dat zou ik dan ook willen wetenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Waarom zouden ze dat bij jou doen?
Precies. Uitstekende manier om iemand volledig knettergek te makenquote:Ik zou denken dat je paranoïde bent geworden en waanbeelden hebt.
Ik kan niet iedereen hier noemen. Bij jou zou ik het niet goed weten. Het zou dan weer het zoveelste drama zijn, dat ik me afvraag of het niet verzonnen is.quote:
Je bent de grootste troll van ons allemaal. Ik denk dan ook dat zeker een van de celebrityklonen van jou is. Of HT.quote:
Ik heb wel aardig wat getrollt jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bent de grootste troll van ons allemaal. Ik denk dan ook dat zeker een van de celebrityklonen van jou is. Of HT.
Top, dank je! Verwijderaar kopen ga ik niet doen. Zó vaak heb ik nou ook weer niet make-up opquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Voor de volgende keer: babyolie, olijfolie, zonnebloemolie, vaseline werken allemaal ook primaOf koop een simpele makeupverwijderaar.
Als het waterproof makeup is, wordt het lastiger.
Zoveel kloons heb ik niet jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bent de grootste troll van ons allemaal. Ik denk dan ook dat zeker een van de celebrityklonen van jou is. Of HT.
Je hebt het te druk voor ons? Je bent hier te weinig.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb wel aardig wat getrollt ja
Ik heb het veels te druk voor Fok dus ik ben nergens mee bezig
Maxima wel?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zoveel kloons heb ik niet jaJacques en Natalee zijn niet van mij!
Hehe, geweldig.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:47 schreef Soempie het volgende:
In groep acht waren we in Limburg met groep 6, 7 en 8. We hadden de weken ervoor allemaal boeken gelezen over de bokkenrijders. Tijdens een wandeltocht vond ik opeens in m'n broodtrommel een dingetje van metaal met een heksenhoed erop met een boodschap dat ik het niet door mocht vertellen en dat er nog contact werd opgenomen ofzo. Uiteindelijk bleek dat meer kinderen zoiets hadden gekregen (want natuurlijk neem je wel wat mensen in vertrouwen) en dat was echt reuze spannend. Ik weet nog wel dat we helemaal op zijn gegaan in het verhaal.
![]()
Zelfs toen we in het bos bij de grens kwamen en er een norse douanier ons niet door wilde laten gaan. Overduidelijk een van de leerkrachten, maar toch he.Hele afleidingsmanoeuvres zodat een deel van de groep er toch langs zou kunnen vluchten, enz, enz.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hebt het te druk voor ons? Je bent hier te weinig.
Oom Jorge was altijd erg trots op dat schip.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Njet
http://www.proton-modelbouw.nl/shop/product.php?id_product=319
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:52 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
[..]
Oom Jorge was altijd erg trots op dat schip.
Thanks.quote:
Somebody called me?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:50 schreef Etcetera het volgende:
Oh god ja Jacques
Ik had een Natahlie_Holloway ofzo, hier ook wel mee gepost. Inloggegevens heb ik niet meer
Toch niet de FRS he? Want die is sinds vandaag failliet. Dat is weggegooid geldquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:45 schreef lubje25 het volgende:
Zo heb mezelf even verwend en de regionale ouderwetse platenzaak gesponsord:
[ link | afbeelding ]
een ouderwetse platenzaak zei ik tochquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toch niet de FRS he? Want die is sinds vandaag failliet. Dat is weggegooid geld
Rietje er in en opdrinken...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:00 schreef Etcetera het volgende:
Mijn brownie is misluktbinnenkant praktisch volkomen vloeibaar, niet fatsoenlijk te eten of aan te snijden
Kan ik niet zien, moet me aanmelden oidquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:12 schreef Etcetera het volgende:
https://photos-3.dropbox.(...)9NTa_A?size=1280x960
die wel jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:19 schreef Etcetera het volgende:
https://www.dropbox.com/s/slxg4510kvfrtxe/IMG-20130524-WA0008.jpg
Deze dan?
Dropbox is een 'no go' hier...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:19 schreef Etcetera het volgende:
https://www.dropbox.com/s/slxg4510kvfrtxe/IMG-20130524-WA0008.jpg
Deze dan?
Iets overdreven, maar ik snap je wel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:36 schreef B.ertha het volgende:
Deze ouders hadden dat meisje net zo goed kunnen vermoorden, want ze hebben haar toch al haar toekomst en levensgeluk ontnomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |