En dan heb je nog de laatste post ook.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan heb je nog de laatste post ook.
Lang haar en een hoedje?quote:
Snap ik! Heb je zelf natuurlijk al genoeg van.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat, zand? Ik hoef geen zaagsel
Baard, snor en haar kun je laten groeien. Hoedje van papier (of alu). Heb je zo al 20% korting te pakken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:48 schreef iamredleader het volgende:
Geen piercing, geen tattoo, geen baard, geen snor![]()
Jammer, dan ga ik toch niet?
Present!! Lotusss en ik!quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:49 schreef Bart het volgende:
Wie gaat er nou allemaal naar de bbq van iarl
quote:
een maar?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:54 schreef ErwinRommel het volgende:
ff een beest op de bbq flikkeren bij red
Begint al ergens op te lijkenquote:
Wij nemen wel "dutch bacon" mee uit Engelandquote:
warm bad een optie?quote:
Niet verwacht dat je een tatoeage zou hebben. M'n beeld van jou verandert elke keer weer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:50 schreef wyccie het volgende:
Lang haar en tatoeage. Al vind ik mijn haar niet echt lang, ben langer gewend.
Ik heb geen hoedjes, wel gehaakte mutsjes, misschien krijg ik dan toch 15%.
Zo'n boom omzagen levert inderdaad een hoop zaagsel opquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Snap ik! Heb je zelf natuurlijk al genoeg van.
En met die gok van jou zaag je er ook flink wat om elke nacht.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zo'n boom omzagen levert inderdaad een hoop zaagsel op
Wil je dat ik ze meld?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:11 schreef Soempie het volgende:
Maak ik ze vaak en zeggen jullie dan niks?
Ja, maar misschien niet met terugwerkende kracht.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, maar misschien niet met terugwerkende kracht.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, maar misschien niet met terugwerkende kracht.
quote:
Dat stuitte mij ook tegen de borst maar ik heb het eergisteren en gisteren toch maar gedaanquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:16 schreef wyccie het volgende:
ik vertik het om de verwarming aan te zetten na april
Sowieso met groene boekje in plaats van oxford dictionaryquote:
op je hand dus?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Had vroegah ooit de gedachte gehad dit onder mijn arm te tatoeren met registratienummer.
Gelukkig nooit gedaan
[ afbeelding ]
Snurken is ook gratisquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:07 schreef Bart het volgende:
[..]
En met die gok van jou zaag je er ook flink wat om elke nacht.
Even mailen naar forum@fok.nl voor een nieuw wachtwoord?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:37 schreef wyccie het volgende:
Ik heb in mijn profiel mijn mailadres aangepast en mijn wachtwoord ingevoerd. Kon daarna niet meer inloggen, paar keer nieuwe aangevraagd. Combi naam en wachtwoord klopten niet, twee keer werd ik eruit gegooid. Tablet startte nog net niet opnieuw op, al kreeg ik wel het Samsung logo te zien.
En nu kan ik nergens vinden hoe ik mijn wachtwoord weer terug kan veranderen.
Oh daar kom ik nooitquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:38 schreef Greenpeas het volgende:
Een dagje discussies volgen in NWS en ik verbaas me over hoe kortzichtig sommige mensen op dit forum zijn.
Ik probeer het later wel op de desktop.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:44 schreef Cobra4 het volgende:
Even mailen naar forum@fok.nl voor een nieuw wachtwoord?
Nadenken gebeurt daar niet veel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar kom ik nooitMoet je maar nadenken en zo.
Toch denk ik niet dat ik er erg veel plezier aan zou belevenquote:
+1quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet verwacht dat je een tatoeage zou hebben. M'n beeld van jou verandert elke keer weer.
Ik heb aarde met grind over. Als je nou gewoon doet alsof het hele grote zandkorrels zijn ...quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vooral zand, wat aarde kan geen kwaad.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:06 schreef iamredleader het volgende:
De C1000 heeft weer geen Guinness![]()
ik heb alles gekocht![]()
Interressant. Daar ga ik zeker even naar kijken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Reminder!
http://www.eo.nl/tv/oorlog-in-mijn-hoofd/
Bosnië, Srebrenica 1994. helaas dus ervaring mee jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:08 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Interressant. Daar ga ik zeker even naar kijken.
Ervaring mee?
Zullen we zien in juliquote:
Dank, maar het is voor de ondergrond van het terras. Moet echt zand zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb aarde met grind over. Als je nou gewoon doet alsof het hele grote zandkorrels zijn ...
Wekelijkse strooptocht hierquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zullen we zien in juli
ga maar vast ff inkopen hehe
Heftig...quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bosnië, Srebrenica 1994. helaas dus ervaring mee ja
Bij de AH verkopen ze geen Guinness, wel bij de Jumboquote:
Jumbo in Buitenveldert, ene keer wel andere keer niet. C1000 hier bijna altijdquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij de AH verkopen ze geen Guinness, wel bij de Jumbo
Straks maar eens heen
mag ik raden wat je gegeten hebt?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:59 schreef Etcetera het volgende:
Mensen, ik zeg het dan wel zelf, maar ik heb verdomd lekker gekookt vanavond. Recept post ik straks wel even, nu afwassen.
doe eens een gokquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
mag ik raden wat je gegeten hebt?
ik zie een P... Zat er prei in?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |