Hallo Bnw-ers.
Ik zal me even voorstellen, ik ben Wessel (dit is een fictieve naam), ik ben een kloon van een gebruiker op dit forum (zo dadelijk zal duidelijk worden waarvoor ik een kloon heb en deze gebruik.) Ik zit momenteel via een mobiele verbinding via een aantal proxy's om jullie mening te vragen, dit doe ik om mijn anonimiteit te behouden. Het kan zijn dat jullie het een lange lap tekst vinden maar ik weet echt even niet hoe ik het allemaal anders kan uitleggen of verwoorden, en toch een goedgevormde mening te krijgen van jullie.
Maar ik loop vooruit op de zaken, ik zal bij het begin beginnen. De volgende lap tekst heeft zich afgespeeld in de afgelopen 3weken
Een aantal weken geleden liep ik op straat in Enschede , gewoon een beetje winkelen in de stad. Het was tenslotte mooi weer en ik had een paar polotjes nodig voor de komende zomer.
Opeens hoorde ik een meisje mn naam roepen van een afstandje,Wessel!!
Ik keek uiteraard gelijk om en zag een meisje van zn 1.70 met lange blonde haren op me afstappen, ik moet heel eerlijk bekennen dat ze me totaal niet bekend voor kwam dus een beetje terleurgesteld draaide ik me weer om.Binnen een paar seconde stond ze naast me en gaf me een knuffel. Tergerlijkertijd fluisterde ze in mn oor iets wat klonk als 'ze kijken mee'. Nog voor ik kon vragen wie of wat ging ze gelijk in volle vaart verder en leidde het gesprek: hoe is het met je, tijd niet gezien!! Ik heb je gemist, zullen we binnenkort een drankje doen?
Er begon bij mij een lampje te branden en ik dacht misschien dat er een vriend of ex mee stond te kijken dus ik speelde het spelletje vrolijk mee. Uiteindelijk hadden we elkaars nummer uitgewisseld en ze ging weer weg. Voor de zekerheid vroeg ik heel smooth hoe ik dr naam moest spellen, D-a-p-h-n-e vertelde ze me.
We zouden elkaar de dag erna zien bij de grote markt op een terrasje om een drankje te drinken.
De dag ging voorbij en ik zat te twijfelen over het meisje, zou ik misschien echt een date met haar hebben? Deed ze het puur om iemand te jennen? Ik wist het niet maar nog voor etenstijd had ik een besluit genomen.. Ik zou de volgende dag op het terras gaan zitten op de afgesproken tijd. Misschien was ze wel niet zo gek als het leek en kon ze me echt nog wel ergens van, het was een mooi meisje om te zien dus daar wou ik graag een drankje mee drinken op een mooie zonnige terras dag. Al snel ging ik slapen zodat de tijd snel voorbij zou gaan. Tot nu toe was het een vreemde, maar leuke dag geweest.
De volgende dag ging de wekker al vroeg, we hadden om 13.00 afgesproken en ik wou er zeker voor zorgen dat mocht ze komen opdagen, ik er in ieder geval goed uitzag. Na het gebruikelijke routine van douchen scheren en tandentoetsen was het pas 10uur, ik besloot om maar alvast richting de stad te vertrekken, dan was ik daar 11uur en had ik mooi nog even 2uur om rond te kloten, sneakers te kopen en zeker weten op tijd te zijn (een echte gentleman zorgt er tenslotte voor dat hij altijd op tijd is).
Gelukkig ging het allemaal sneller dan verwacht en zat ik ruimschoots op tijd al op het afgesproken terras.
Zoals jullie al verwachtten kwam onze mooie blonde dame niet opdagen, rond 13:45 besloot ik dan toch (stiekem teleur gesteld) maar richting huis te gaan.
Precies op het moment dat ik opsta voel ik mn telefoon overgaan. Het is een smsje van daphne en er staat in.
BLIJ DAT JE GEKOMEN BENT; KIJK BIJ BOOM IN ROOSTER - HOLLAND CAS.
ik keek eens om me heen en begon het helemaal niet meer te vertrouwen, het lijkt of ik in een slechte film terecht ben gekomen en denzel washington me dalijk een remote van een bom geeft. Ik twijfelde even en nam misschien m'n tweede domme besluit in twee dagen tijd. Ik was te nieuwsgierig om niet te gaan kijken, ik liep naar de boom op nog geen 100mtr van waar ik zat, keek om me heen en zag in het rooster een fel wit a4-tje wat er zo te zien nog niet zo lang lag.Het was een briefje met het volgende erop;
Koop een simkaart,doe deze in een oude nonGPS telefoon.
sms de het nummer van de sim in 3-3-2 getallen naar de volgende nummers, en houd de volgorde aan.
Wij nemen contact met je op na dat dit gedaan is.
Veel gedachten raasden door me heen; maar een ding wist ik wel; ik ben zo ver gekomen, ook deze stap zou ik zetten. Gelijk rende ik door naar de Hema voor een simkaartje en thuis had ik nog wel een oude nokia liggen welke niet meer dan alleen bellen kan.
Nog voor bier-o-clock (5uur) had ik het nieuwe nummer naar naar de 3 eerdergenoemde telefoonnummers gesms't in servo's van 3 getallen per keer.
Rond 21:00 kreeg ik dan eindelijk een smsje, 'Ben je bekend met IRC?' stond er in.
Gelukkig had ik al wat vaker ermee gewerkt dus gaf aan dit programma wel te kennen. De volgende sms had een IRC server erin staan met een kanaal waar ik heen moest.
Hier aangekomen werd ik verwelkomt door een totaal van 5 gebruikers. Een ervan had de naam van het meisje met wie ik contact had en de 4 anderen hadden allemaal een naam die verwees naar een planeet (zoals jupiter; mars ; ect... nu ik er over nadenk kunnen het ook verwijzingen naar de griekse goden zijn..)
Uiteraard waren mijn eerste vragen;
Waar slaat dit allemaal op
Wat is er aan de hand
Wat willen jullie van me
Waarom deze geheimzinnigheid
Ik zal het kort samenvatten voor jullie.Bij mij duurde dit antwoord ongeveer 3 uur;
Al deze vragen zullen beantwoord worden als je met ons in zee wilt gaan, Wat ik moest weten waren de volgende dingen;
Volgens hun word ik al ruim acht maanden in de gaten gehouden / afgeluisterd. Hun hebben mij zelf pas drie maanden op het oog.
In deze drie maanden is ze duidelijk geworden dat ik van groot belang ben voor de organisatie die dit al langer doet. Een naam willen ze me op dit moment nog niet vertellen.
Ik kon volgens hun alle apparaten in het huis met een internetverbinding niet meer vertrouwen; dus mn telefoons ; PC ; en zelfs de playstation en Xbox. Via al deze apparaten zou namelijk in de gaten gehouden worden waar ik ben.
De IRC waar ze op zaten was beveiligd (? lijkt me gek als alles gemonitord word) maar toch wouden ze geen concrete antwoorden op mn vragen geven.
Tot slot vertelde ze me dat ik van het kanaal moest gaan; hun zouden hetzelfde doen en er zou nog contact met me komen.
Sinds dit gesprek ben ik goed op gaan letten op straat, in de woonwijk, als ik in de auto zit als dat ik iets raars om me heen zie... Het is me opgevallen dat er in de wijk geblindeerde busjes geparkeerd staan en als ik rondloop ik wel opeens verdacht veel mensen zie die me flinke stukken lijken te volgen.. Maarja; als je er op let dan hebben veel mensen dat al lijk me. Nu weet ik dus niet of het gewoon verschrikkelijke paranoïde waar ik aan begin te lijden of als het echt zo is dat ik achtervolgd word. Ik word er echt helemaal gek van ! Ik slaap niet meer, ik kan niet normaal meer in mn huis rondlopen zonder dat alle blindings voor de ramen zitten, ik durf niets meer over de telefoon te zeggen laat staat even te facebooken of iets wat er op lijkt.
In die afgelopen dagen heb ik ook meerdere smsjes gekregen, allemaal vanaf de 3 nummers naar welke ik mn eigen nummer gesmst had.
De eerste had twee woorden erin staan; Het antwoord:
De tweede tot zesde sms hadden allemaal getallen erin. Toen ik deze getallen in google achter elkaar plakte gaf het me de 'Military Grid Reference System Coordinates van een groot stuk bos/land in de buurt van de Veluwe.
De allerlaatste sms had een datum en tijd erin.Vrijdag om 22:30. Ik neem aan dat ze hiermee bedoelen dat ik rond die tijd daar moet zijn
En nu komt het dat; het moment waar u als (nogsteeds?) lezende fokker op gewacht heb; het participatie onderdeel.
Wat zou ik nu doen? Zal ik terug smsen dat ik wil dat alles stopt; dat ik er niet aan mee doe.
Zijn er secte's oid bekend die dit soort praktijken hebben?
Wat moet ik hier allemaal mee? Zou het kunnen dat ik echt gevolgd word; en zo ja WAAROM; ik ben niets speciaals.. gewoon een normale gozer van 27 die nooit iets geflikt heeft of reden hiertoe heeft gehad.
Is het mogelijk dat er echt iets veel groters aan de gang is en raden jullie me aan om hier achter aan te gaan.
Zou het misschien allemaal 1 grote grap zijn van mn maten? (Zo ja, is ie wel echt veel te goed uitgewerkt maar ik zou het echt de beste grap ooit vinden gezien ik echt in mn broek zit te schijten momenteel en me sinds mn 14e niet meer zo onzeker heb gevoeld)
Ik zal proberen dit topic in de gaten te houden, momenteel doe ik dit dus alleen via een met een mobiele verbinding met een inmiddels 3e simkaart die ik gekocht heb.
Geef mij aub advies!