SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
★★★
Dat zekerquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
De eerste heeft wel een grotere prioriteit dan de tweede
Beginnen wel maar dat is logisch als het window 1 juni opent maar het zal nog tot bijna het einde hiervan duren voor de selectie rond is, ik verwacht weer een hobbelig begin voor Ajax met een incomplete selectie tijdens de voorbereiding.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zeker. Al denk ik dat het na de CL Finale allemaal wel gaat lopen, die transfercarrousel.
Daar zal het wel op uitdraaien. Het is wel wachten tot Eriksen of de Jong echt verkocht worden, zodat we weer transfersoaps krijgen. Ik denk dat het alleen niet veel wordt als Overmars overal een take it or leave it bedrag neerlegt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beginnen wel maar dat is logisch als het window 1 juni opent maar het zal nog tot bijna het einde hiervan duren voor de selectie rond is, ik verwacht weer een hobbelig begin voor Ajax met een incomplete selectie tijdens de voorbereiding.
Ik vind het wel goed zoals hij dat doet, bedoel Brands heeft laten zien hoe het niet moet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zal het wel op uitdraaien. Het is wel wachten tot Eriksen of de Jong echt verkocht worden, zodat we weer transfersoaps krijgen. Ik denk dat het alleen niet veel wordt als Overmars overal een take it or leave it bedrag neerlegt.
Ja maar ik kan me ook voorstellen dat verkopende clubs liever niet onderhandelen met Ajax. Je kan ook iets onder je aanbieding gaan zitten en dan iets hoger gaan zitten. Dan krijgt die andere club ook het gevoel dat er onderhandelt kan worden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed zoals hij dat doet, bedoel Brands heeft laten zien hoe het niet moet.
Als je in onderhandeling gaat moeten beiden clubs er beter van worden. Ik kan het niet heel goed beoordelen maar ik hoor altijd veel kritiek op de onderhandelingen die Ajax voert. Zo maken ze zich niet populair en zorgen ze er voor dat op het moment dat ze aankloppen de verkopende partij al met de hakken in het zand gaat.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed zoals hij dat doet, bedoel Brands heeft laten zien hoe het niet moet.
Het gaat twee kanten op natuurlijk. Zodra Ajax langs komt gaat de vraagprijs ook ineens met een factor 3 omhoog. Het blijft gewoon een schijnspel en uiteindelijk komt men er wel of niet uit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je in onderhandeling gaat moeten beiden clubs er beter van worden. Ik kan het niet heel goed beoordelen maar ik hoor altijd veel kritiek op de onderhandelingen die Ajax voert. Zo maken ze zich niet populair en zorgen ze er voor dat op het moment dat ze aankloppen de verkopende partij al met de hakken in het zand gaat.
Opmerking dat Maher naar de arbitrage heen moet als AZ een bod niet accepteert is natuurlijk ook niet heel netjes en handig. Al heeft Frank wel ervaring met arbitrage commissies. Dat zou ook een beweegreden kunnen zijn.
Precies, elke keer weer, als AZ komt is ie 2 miljoen, komt Ajax, 6 miljoen.. ja dan krijg je dat Ajax "vervelend"gaat doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het gaat twee kanten op natuurlijk. Zodra Ajax langs komt gaat de vraagprijs ook ineens met een factor 3 omhoog. Het blijft gewoon een schijnspel en uiteindelijk komt men er wel of niet uit.
Ajax speelt hard, maar de verkopende clubs net zo goed. Kijk Vitesse bijvoorbeeld maar eens, die zeggen stellig niet te verkopen aan Ajax.
Is toch ook wel logisch. Ajax kan niet zeggen dat ze het niet hebben.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, elke keer weer, als AZ komt is ie 2 miljoen, komt Ajax, 6 miljoen.. ja dan krijg je dat Ajax "vervelend"gaat doen.
Ja, dus? Als jij rijker bent dan degene voor je is je kratje bier opeens 30 euro bij de AH?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch ook wel logisch. Ajax kan niet zeggen dat ze het niet hebben.
Dat is ook volkomen logisch. Maar dan mag Ajax het natuurlijk ook hard spelen en niet mee gaan in die eisen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
wat een onzin. Omdat je het hebt is t meer waard?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is een raar voorbeeldquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus? Als jij rijker bent dan degene voor je is je kratje bier opeens 30 euro bij de AH?
Vind ik een verkeerde vergelijking. Immers is in die winkel al de prijs van het kratje vastgesteld. Een prijs van een speler is arbitrair.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus? Als jij rijker bent dan degene voor je is je kratje bier opeens 30 euro bij de AH?
Zeker.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is ook volkomen logisch. Maar dan mag Ajax het natuurlijk ook hard spelen en niet mee gaan in die eisen.
Mwah, opzich. Maar het is onzin om aan AZ 1/3 te vragen wat je aan Ajax vraagt natuurlijk.quote:
Voor 2 kratjes mag Ajax hem wel hebben hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vind ik een verkeerde vergelijking. Immers is in die winkel al de prijs van het kratje vastgesteld. Een prijs van een speler is arbitrair.
Pelle?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor 2 kratjes mag Ajax hem wel hebben hoor.
Dat is toch ook sterk overdreven, het blijft gewoon een kwestie van vraag en aanbod, vroeger was Ajax zelf zo gek (zie Sulejmani) en nu is het PSV die de markt heeft verpest, het kost wat tijd om dat weer recht te zetten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, opzich. Maar het is onzin om aan AZ 1/3 te vragen wat je aan Ajax vraagt natuurlijk.
Carrolquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:22 schreef Caland het volgende:
Daarbij is het in andere landen ook zo dat men in het binnenland wat meer aan elkaar vraagt met Engeland als bizar voorbeeld.
Ja als die spelers van elkaar kopen gaan die prijzen vier keer over de kop dat gaat pas helemaal nergens over. En dan vaak nog matig ook.quote:
Dat heeft daar dacht ik ook een fiscale redenquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja als die spelers van elkaar kopen gaan die prijzen vier keer over de kop dat gaat pas helemaal nergens over. En dan vaak nog matig ook.
Is ook geen probleem. Is bij PSV niets anders. Schaars voor 7 ton naar Lissabon terwijl PSV 2,5M moest betalen. Om daarna Strootgod voor 8M op te pikken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het gaat twee kanten op natuurlijk. Zodra Ajax langs komt gaat de vraagprijs ook ineens met een factor 3 omhoog. Het blijft gewoon een schijnspel en uiteindelijk komt men er wel of niet uit.
Ajax speelt hard, maar de verkopende clubs net zo goed. Kijk Vitesse bijvoorbeeld maar eens, die zeggen stellig niet te verkopen aan Ajax.
Om AZ te laten merken dat Maher niet alles is, en er ook alternatieven zijn ofzo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is ook geen probleem. Is bij PSV niets anders. Schaars voor 7 ton naar Lissabon terwijl PSV 2,5M moest betalen. Om daarna Strootgod voor 8M op te pikken.
Komt wel veel naar buiten toe valt me op. Het telegraaf samenspel is wel een beetje op zijn hoogtepunt nu. Iedere naam wordt gelekt om de druk op te voeren lijkt wel.
Als Ajax ergens op kan bezuinigen is het wel de perschefquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is ook geen probleem. Is bij PSV niets anders. Schaars voor 7 ton naar Lissabon terwijl PSV 2,5M moest betalen. Om daarna Strootgod voor 8M op te pikken.
Komt wel veel naar buiten toe valt me op. Het telegraaf samenspel is wel een beetje op zijn hoogtepunt nu. Iedere naam wordt gelekt om de druk op te voeren lijkt wel.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Ajax ergens op kan bezuinigen is het wel de perschef
Al die ex spelers hebben directe lijntjes met Jaap de Groot, dan gaat het ook wel makkelijk zonderquote:
Ik denk niet dat Ajax daar nog interesse in heeft.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:59 schreef Tyron het volgende:
Assaidi dus ook op de transferlijst bij Liverpool.
Die heeft het voor zichzelf verkloot, of hij moet voor 5 ton op te pikken zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ajax daar nog interesse in heeft.
Liverpool zal er wel hetzelfde voor willen vangen. Misschien dat hij voor 3 miljoen naar Wigan gaat ofzo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die heeft het voor zichzelf verkloot, of hij moet voor 5 ton op te pikken zijn.
Vast wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die heeft het voor zichzelf verkloot, of hij moet voor 5 ton op te pikken zijn.
Overmars heeft bevestigd in de Telegraaf dat Chadli een interessante speler voor Ajax is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is dat trouwens met de interesse in Chadli?
En volgens de Telegraaf wil Chadli ook. Is alleen veel te duur, en te veel kapers op de kust.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Overmars heeft bevestigd in de Telegraaf dat Chadli een interessante speler voor Ajax is.
Dat weet ik, alleen vraag ik me af voor welke positie. Hij speelt het liefst op links maar daar speelt Fischer al. Tevens ligt die Chadli om de tien seconden in de lappenmandquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Overmars heeft bevestigd in de Telegraaf dat Chadli een interessante speler voor Ajax is.
Overmarsquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik denk dat Chadli wellicht wil, maar dan zullen Juve en Dortmund eerst af moeten haken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En volgens de Telegraaf wil Chadli ook. Is alleen veel te duur, en te veel kapers op de kust.
Het was pas een echte held geweest als hij gewoon uit de kast was gekomen tijdens zijn actieve carričre. Dat blijft toch een smetje.quote:
Is Overmars homo?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het was pas een echte held geweest als hij gewoon uit de kast was gekomen tijdens zijn actieve carričre. Dat blijft toch een smetje.
Misschien willen ze dan Fischer op linkshalf zetten ofzo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik, alleen vraag ik me af voor welke positie. Hij speelt het liefst op links maar daar speelt Fischer al. Tevens ligt die Chadli om de tien seconden in de lappenmand
En die zullen sowieso wel meer willen betalen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat Chadli wellicht wil, maar dan zullen Juve en Dortmund eerst af moeten haken.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het was pas een echte held geweest als hij gewoon uit de kast was gekomen tijdens zijn actieve carričre. Dat blijft toch een smetje.
Helaas wil dat ook niets zeggen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]Dat was wel een hardnekkig gerucht ja, maar hij is vorige week getrouwd, ik weet niet voor de hoeveelste keer
Interessante aankoop.quote:"In de loop van de tweede competitiehelft wilde ik nog maar één ding: zo snel mogelijk vertrekken bij FC Twente", vertelt de Belgische aanvaller. "Ik stapte voor een wedstrijd niet meer met plezier het veld op en trainingen voelden als een verplichting." Dat hij vaak als rechtsbuiten werd opgesteld, hielp daar niet bij. "Op zulke momenten had ik er direct veertig procent minder zin in."
Gordon kan er als vrouw mee door jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad maar ik neem aan dat het het met een vrouw is
Eindelijk weer wat talent.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Opstelling Nederland: Jeffrey de Lange (Ajax), Timothy Fosu-Mensah (Ajax), Darren Sidoel (Ajax), Justin Bakker © (AZ), Mats Knoester (Feyenoord Academy), Dani Koks (Ajax), Rashaan Fernandes (Feyenoord Academy), Mees Hoedemakers (AZ), Cali Daniël (Vitesse/AGOVV), Mink Peeters (Ajax) en Javairô Dilrosun (Ajax).
35 miljoen pond heeft ie gekost.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die man is wel zo dramatisch slecht, dat is een mindere versie van Pelle.
Gaat nu voor 15 naar West Ham geloof ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:36 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
35 miljoen pond heeft ie gekost.
Is nog geen aankoopquote:
Nog veel te veel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat nu voor 15 naar West Ham geloof ik
quote:
quote:Vitesse '22 en Ajax gaan samenwerken
Vitesse '22 uit Castricum gaat een samenwerkingsverband aan met Ajax. Voor zowel Ajax als Vitesse '22 is de jeugdopleiding de belangrijkste levensader van de vereniging. Zonder goede jeugd heeft een vereniging geen toekomst.
Er daar heb je een kwalitatief goede jeugdopleiding voor nodig. Daarom hebben Vitesse '22 en Ajax de handen ineengeslagen om jeugdspelers op te gaan leiden. De samenwerking tussen beide verenigingen start per 1 augustus en is vooral gericht op de jeugdopleiding.
Vitesse '22 beschikt momenteel over een prima lichting jeugdvoetballers. De afgelopen twee jaar zijn veel spelers die ooit hun eerste stappen op de Puikman zetten, na een gedegen jeugdopleiding, doorgestroomd naar het eerste team van Vitesse'22. Deze lichtingen jeugdspelers zijn de voetbaltoekomst van Vitesse'22 en de echte supertalenten kunnen doorstromen naar De Toekomst van Ajax. In de CAL regio (Castricum, Akersloot en Limmen), Uitgeest, Heemskerk, Egmond en richting Heiloo is Vitesse '22 de enige voetbalvereniging waarmee Ajax een samenwerkingsovereenkomst is aangegaan. Ajax houdt het aantal clubs waarmee wordt samengewerkt nadrukkelijk beperkt om de kwaliteit te waarborgen.
Voor Vitesse '22 is dit een unieke kans om de jeugdopleiding nog verder te verbeteren, informatie uit te wisselen, kennis op te doen en zodoende te delen. Jeugdtrainers van Vitesse '22 krijgen periodiek een kijkje in de keuken van de Ajax-opleiding en kunnen gebruik maken van de Ajax Online Academy. Talentvolle spelers van Vitesse '22 zullen selectief worden uitgenodigd voor het lopen van een stage bij Ajax met de uitdrukkelijke intentie om een eventuele terugkeer goed te begeleiden. Jaarlijks vindt technisch overleg plaats tussen beide verenigingen en worden demonstratie trainingen verzorgd.
In augustus reist een delegatie van Vitesse '22 af naar Amsterdam om het contract officieel te ondertekenen.
Alsof je messi in je team wil, zo'n kleine kutdwerg die denkt dat ie goed kan voetballen en constant aan het janken is. Nee CR7 > dwerg.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Alsof je CR7 in je team wilt. Arrogant ventje, gaat moeilijk doen over paar jaar dat hij naar Real wilt ofzo
Messi is inderdaad te klein voor de Eredivisie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Alsof je messi in je team wil, zo'n kleine kutdwerg die denkt dat ie goed kan voetballen en constant aan het janken is. Nee CR7 > dwerg.
Munsterman zal Chadli ook liever voor 1 miljoen naar Turijn doen dan voor 6 miljoen naar Amsterdam. Nee, ik zie het niet gebeuren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die zullen sowieso wel meer willen betalen.
Gaat ook niet gebeuren. En ach, op zijn positie speelt Fischer al en hij is altijd geblesseerd. Prima speler maar onhaalbaar, en niet echt nodig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Munsterman zal Chadli ook liever voor 1 miljoen naar Turijn doen dan voor 6 miljoen naar Amsterdam. Nee, ik zie het niet gebeuren.
Prima idee voor Ajax. Benieuwd waar ze gaan spelen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:01 schreef Syntix het volgende:
Jong Ajax dus de eerste divisie (Jupiler League) in. Wat vinden we hiervan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |