Ga ik doenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nou, zorg dan eerst maar voor een goede VDJ versie, dan kijken we daarna wel naar de instellingen
Jij?quote:
Nou zeg, alsof ik geen buikje hebquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Als dat buikje minder is mag jij me in mijn workout outfit zien
Ja nou ja, bij een man is dat andersquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nou zeg, alsof ik geen buikje heb
...
Ik heb geen buikje.
...
Ik heb weer een buik
jeeeess Rob toch....quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Klein takje mistletoe aan de navelring hangen. Als je daaronder zit, moet er gezoend worden, toch?
Mental Image.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:01 schreef Kally het volgende:
Enige nadeel aan kerstlingerie is dat die witte veertjes zo uitvallen
Uh, mannen hebben toch geen slakkenspoor?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mental Image.
*van stoel glijdt*
howes,quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:01 schreef Kally het volgende:
Enige nadeel aan kerstlingerie is dat die witte veertjes zo uitvallen
spontaan orgasme geeft wel een bende hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Uh, mannen hebben toch geen slakkenspoor?
Wij hebben ook voorvochtquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Uh, mannen hebben toch geen slakkenspoor?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
spontaan orgasme geeft wel een bende hoor
Wij ook, anders werkt het nietquote:
Tip: "Archer" gaan kijken. Heerlijk incorrecte serie, en niet voor kinderen bedoeld.quote:
Nu moet ik er nog 28 kijkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Tip: "Archer" gaan kijken. Heerlijk incorrecte serie, en niet voor kinderen bedoeld.
Ik ookquote:
Ja hoor. Maar niet samen tegelijk want dan valt het opquote:
Ik ben weer klaar deze week, jouw beurtquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar niet samen tegelijk wsnt dan valt het op
Ja Doei. Ik heb nu weekend hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben weer klaar deze week, jouw beurt
quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja Doei. Ik heb nu weekend hoor
Maandag weer
smeklickquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:23 schreef nodig het volgende:
Blijf bad reqeusts krijgen![]()
1x ging die wel proberen te verbinden maar kon die de server niet pakken.
Maar ik ga eerst even eten
Ik doe meequote:Op donderdag 23 mei 2013 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja tis toch zo
Maandag vol aan de bak
Jeeejjjjquote:
Nu nog bij mijn muziekjes kunnenquote:
Ikke 22uquote:
dat kan ik wel even meepakken, niet lang, maar wel evenquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ikke 22umuziekjes waar je van gaat lachen
quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gezellig, nog verzoekjes, het mogen guilty pleasures zijn of muziekjes die je altijd heel hard meezingt als niemand thuis is (of welquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:26 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
dat kan ik wel even meepakken, niet lang, maar wel even
La Ricououe - De jeuktango?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat wordt dus Bills Bills Bills van Destiny'sChildquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:26 schreef Kally het volgende:
Ik ga even al mijn rekeningen betalen inclusief die 1100 euro
Helaas die heb ik niet in het repertoirequote:
Raaymakers - Ze kietelt aan mijn tong (borriquito) dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Helaas die heb ik niet in het repertoire
ik zal er eens over nadenkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gezellig, nog verzoekjes, het mogen guilty pleasures zijn of muziekjes die je altijd heel hard meezingt als niemand thuis is (of wel)
Alleen ik lach niet er omquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat wordt dus Bills Bills Bills van Destiny'sChild
quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:26 schreef Kally het volgende:
Ik ga even al mijn rekeningen betalen inclusief die 1100 euro
Nee ik weet het...bij mij moesten ze vorige maand betaald wordenquote:
Maar ik doe een waterig lachje voor jouquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik weet het...bij mij moesten ze vorige maand betaald worden
Een rioolwwaterlachje zekerquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar ik doe een waterig lachje voor jou
quote:
Ik zie 'm maar die heb ik niet...da's meer DJ vout hoek denk ikquote:
vout ≠ guilty pleasure ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie 'm maar die heb ik niet...da's meer DJ vout hoek denk ik
daar kan ik je gratis mee helpenquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:36 schreef ToT het volgende:
Tja met rekeningen en financiën kreeg ik vandaag ook een leuke verassing: die instelling die mij begeleidt kan ook mijn financiën beheren. (Bij mij loopt dat altijd in de soep.)
Vandaag een gesprek over gehad, en op het eind werd er tussen neus en lippen door nog iets over kosten gezegd.
"Kosten? Maar jullie diensten worden toch verrekend met het aantal uren dat jullie voor mij krijgen?"
- "Ja dat sowieso, maar voor financiën ligt dat wel even anders, dat moet apart betaald worden."
Ik vroeg dus hoeveel het zou kosten om mijn financiën te beheren.
Dat zou tussen de 50 en 90 euro per maand komen, afhankelijk van hoe intensief het beheer moet zijn. De vorm van 50 euro per maand is eenmalig iets regelen met bepaalde betalingen. Ik vroeg fus ook of het niet mogelijk was om dan eenmalig die kosten te betalen, maar nee: dan zou hij uurloon moeten rekenen voor me en dat zou allemaal veel te duur worden.
Sorry hoor, maar met 600 - 1100 euro per jaar kan ik heel wat lopende zaken afhandelen, zoals leningen en dergelijke.
"Ja maar wij dienen dan als buffer enzo. Als je een keer in betalingsproblemen komt, krijg je zo aanmaningen en deurwaarders wat je snel 300 euro gaat kosten, en als je dat niet betaalt komt het voor de rechter, wat al snel 1900 euro kost, en voor je het weet komen ze in huis je spullen in beslag nemen."
FUCK THAT SHIT!!!!! Ik laat me niet zomaar bang maken en pushen om een veel te dure dienst af te sluiten!!!
quote:
ja serieus, het is mijn werk, en dat is echt zo in een sheetje gezet en allesquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]Lief! Serieus?
Kunnen we binnenkort dan wel eens over praten!
Ik heb ook even de voicemail van mijn broer ingesproken hier over. Hij is ook heel handig met dit soort dingen, maar aan de andere kant ben ik nooit zo blij met familie inzage in mijn financiën te geven.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:39 schreef Kally het volgende:
[..]
ja serieus, het is mijn werk, en dat is echt zo in een sheetje gezet en alles
Ook dat komt goedquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]TOF!!!
De pest is alleen dat ik werkelijk bij God niet weet waar alle papieren liggen en wat ik maandelijks allemaal betaal enzo.Valt natuurlijk wel met Telebankieren een beetje uit te zoeken, maar toch...
SUPER!quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook dat komt goed
We hebben het er zaterdag wel over
Whehehe is goed! Tot zo!quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:41 schreef Kally het volgende:
Ik ben even iemand naar huis brengen, rust
joquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:41 schreef Kally het volgende:
Ik ben even iemand naar huis brengen, rust
ja, ik hoor muziekquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:56 schreef nodig het volgende:
Ik geloof dat ik aan het broodcasten ben
Is de kwaliteit goed?
maak niet uit, wat ga je draaien?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:59 schreef nodig het volgende:
Sorry dat ik inbreek in jullie verzoekjeslijst
Een beetje uit mijn muziekcollectie die nog niet zo groot isquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:59 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
maak niet uit, wat ga je draaien?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Een beetje uit mijn muziekcollectie die nog niet zo groot isMeer richting rock/pop en af en toe een tikkeltje klassiek er doorheen. Hardcore/hardstyle/dubstep ben ik geen fan van
ik luisterquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:03 schreef nodig het volgende:
Ik presenteer Daft Punk - Touch
Deze is echt leuk![]()
ah, ik word net aan tafel geroepenquote:
Ik moet hier even op reageren, want hier worden feiten verdraaid:quote:Op zondag 21 april 2013 15:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja het lijkt er wel enorm op ja.
Anonieme internet helden inderdaad... Peurac op Fok is er ook zo een die het bloed onder mijn nagels vandaan weet te halen, toen ik hem in het echt zag deed hij poeslief.
Hoe vaak maak jij dat mee dan?
Hoort erbijquote:
Horen jullie nog wat? Ik wou even mijn audio over mijn headphone gooien maar mijn audio is even verdwenenquote:
Hij doet het als je The Killers draait danquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Horen jullie nog wat? Ik wou even mijn audio over mijn headphone gooien maar mijn audio is even verdwenen
Ja kloptquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij doet het als je The Killers draait dan
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |