Ga ik doenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nou, zorg dan eerst maar voor een goede VDJ versie, dan kijken we daarna wel naar de instellingen
Jij?quote:
Nou zeg, alsof ik geen buikje hebquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Als dat buikje minder is mag jij me in mijn workout outfit zien
Ja nou ja, bij een man is dat andersquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nou zeg, alsof ik geen buikje heb
...
Ik heb geen buikje.
...
Ik heb weer een buik
jeeeess Rob toch....quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Klein takje mistletoe aan de navelring hangen. Als je daaronder zit, moet er gezoend worden, toch?
Mental Image.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:01 schreef Kally het volgende:
Enige nadeel aan kerstlingerie is dat die witte veertjes zo uitvallen
Uh, mannen hebben toch geen slakkenspoor?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mental Image.
*van stoel glijdt*
howes,quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:01 schreef Kally het volgende:
Enige nadeel aan kerstlingerie is dat die witte veertjes zo uitvallen
spontaan orgasme geeft wel een bende hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Uh, mannen hebben toch geen slakkenspoor?
Wij hebben ook voorvochtquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Uh, mannen hebben toch geen slakkenspoor?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
spontaan orgasme geeft wel een bende hoor
Wij ook, anders werkt het nietquote:
Tip: "Archer" gaan kijken. Heerlijk incorrecte serie, en niet voor kinderen bedoeld.quote:
Nu moet ik er nog 28 kijkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Tip: "Archer" gaan kijken. Heerlijk incorrecte serie, en niet voor kinderen bedoeld.
Ik ookquote:
Ja hoor. Maar niet samen tegelijk want dan valt het opquote:
Ik ben weer klaar deze week, jouw beurtquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar niet samen tegelijk wsnt dan valt het op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |