Ik heb geen idee, ik heb het helemaal nog niet gebruikt, maar volgens mij log je 1x in met je telefoon en dan verder niet meer. In België bestaat het al een tijdje.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:26 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
is het eigenlijk 1 wifi netwerk dat landelijke ding van ziggo, of moet je om de 5 meter inloggen op een ander netwerk?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:13 schreef Kally het volgende:
[..]
zelfs 1 kat geef je geen gek hoedje
[..]
Ik zal raam openzetten, roken moet sowieso buiten op balkon maar wel via de achterkamer want anders ben ik mijn katten kwijt
Heb ik jou mijn kerstkaartavontuur verteld??quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:13 schreef Kally het volgende:
[..]
zelfs 1 kat geef je geen gek hoedje
[..]
Ik zal raam openzetten, roken moet sowieso buiten op balkon maar wel via de achterkamer want anders ben ik mijn katten kwijt
In Mei niet nee!quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:43 schreef robdriessen het volgende:
Kerstmutsjes zijn nooit een goed idee.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb ik jou mijn kerstkaartavontuur verteld??
Vogels met kerstmutsjes is ook geen goed idee
Ik draag ieder jaar met kerst een kerstmutsquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:43 schreef robdriessen het volgende:
Kerstmutsjes zijn nooit een goed idee.
van mij wel, maar ik ben de baas niet hierquote:
Zolang het niet de toppers zijnquote:
omg De MIquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik draag ieder jaar met kerst een kerstmuts
Ik zal de rest wat ik had wel voor mezelf houdenquote:
Welk prog. gebruik je?quote:
Klein takje mistletoe aan de navelring hangen. Als je daaronder zit, moet er gezoend worden, toch?quote:
Ik heb geen navelringquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Klein takje mistletoe aan de navelring hangen. Als je daaronder zit, moet er gezoend worden, toch?
VirtualDJ. Maar moet volledige versie hebben anders wil die maar 10 minuten zegt diequote:
Oh, ik heb SAM dus hou me er even buiten nu, sorryquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:55 schreef nodig het volgende:
[..]
VirtualDJ. Maar moet volledige versie hebben anders wil die maar 10 minuten zegt die![]()
Tevens krijg ik een bad reqeust terug van de server hmmmm
Nou, zorg dan eerst maar voor een goede VDJ versie, dan kijken we daarna wel naar de instellingenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:55 schreef nodig het volgende:
[..]
VirtualDJ. Maar moet volledige versie hebben anders wil die maar 10 minuten zegt die![]()
Tevens krijg ik een bad reqeust terug van de server hmmmm
quote:
quote:op afstand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |