Spinazi God-tier groentequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en de spinazie vervangen door lekker groente
Ik heb gepaneerde runderboomstammetjesquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor gepaneerde schnitzels moet je nooit kopen, dat is altijd mindere kwaliteit vlees.
Ik heb er 4quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe heet je kattie? Ik neem een cadeau voor hem/haar mee
Die zijn wel lekkerquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb gepaneerde runderboomstammetjes
Memo aan zelf. Zaterdagmiddag overdosis hooikoorts tabletten slikken.quote:
Ik mag straks hachee op gaan halen bij een vriendin, die was een grote pan aan het maken en stuurde een berichtje of ik ook wat wilde.quote:
zelfs 1 kat geef je geen gek hoedjequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wauw!
Ik geef ze allemaal geen gek hoedje
Ik zal raam openzetten, roken moet sowieso buiten op balkon maar wel via de achterkamer want anders ben ik mijn katten kwijtquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Memo aan zelf. Zaterdagmiddag overdosis hooikoorts tabletten slikken.
zelf paneren is meer werk...quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor gepaneerde schnitzels moet je nooit kopen, dat is altijd mindere kwaliteit vlees.
is een optiequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Beetje gesnipperd ui nog door de spinazie
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en de spinazie vervangen door lekker groente
Poeh poehquote:
Ik moet het zo zeggen: GOED paneren is meer werk. sws ei-paneermeel-ei-paneermeel. alles onder de paneermeelquote:
Nogmaals poeh poehquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:17 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Ik moet het zo zeggen: GOED paneren is meer werk. sws ei-paneermeel-ei-paneermeel. alles onder de paneermeel
Dan heet ik u van harte welkom op het internetquote:
ah, met je server dinges bezig?quote:
Nieuwe modem en nieuwe router...ik ben heel ondankbaar, dat gratis Ziggo ding vind ik maar niets.quote:
sws die gratis dingen van providersquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nieuwe modem en nieuwe router...ik ben heel ondankbaar, dat gratis Ziggo ding vind ik maar niets.
Nee ik denk het niet, ik zet wel de wifi voor mijzelf straks uit, maar volgens mij werkt dan externe wifi wel. En anders zie ik sowieso 12 andere ziggo verbindingen in de flatquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:22 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
sws die gratis dingen van providers
betekent dat dat jij dat nieuwe overal wifi systeem hindert eigenlijk?
is het eigenlijk 1 wifi netwerk dat landelijke ding van ziggo, of moet je om de 5 meter inloggen op een ander netwerk?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet, ik zet wel de wifi voor mijzelf straks uit, maar volgens mij werkt dan externe wifi wel. En anders zie ik sowieso 12 andere ziggo verbindingen in de flat
Je vergeet de gepeperde bloemquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:17 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Ik moet het zo zeggen: GOED paneren is meer werk. sws ei-paneermeel-ei-paneermeel. alles onder de paneermeel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |