en wat staat er op t menu?quote:
Neequote:
heb je huisdieren?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee
Meestal ben ik dan gewoon heel moe... maar dat ben ik ook niet echt
Ik ben geen bentquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een bent die nergens zin in heeft![]()
Dat kan niet
wil je wat pro-tips?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, moet nadat ik klaar ben met werken eerst nog naar de winkel en dan nog gaan koken
hmm, dat wordt al lastiger, maar het is mogelijk. storm iemands kamer in en spring dr vol op. loop dan naar de koelkast, trek een pislje open, bestel pizza en ga een film kijkenquote:
quote:
bij gebakken dode dierenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:55 schreef adnapekkid het volgende:
[..](moet je wel even aangeven waar je voorkeuren een beetje liggen)
ik lig al op de bank en ga zo anime aanzetten. Misschien dat het helptquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:53 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
hmm, dat wordt al lastiger, maar het is mogelijk. storm iemands kamer in en spring dr vol op. loop dan naar de koelkast, trek een pislje open, bestel pizza en ga een film kijken
wat is daar het nut van dan ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:53 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
hmm, dat wordt al lastiger, maar het is mogelijk. storm iemands kamer in en spring dr vol op. loop dan naar de koelkast, trek een pislje open, bestel pizza en ga een film kijken
Nee, want ik aai haar en nu kwijlt zequote:
hmm, het is rotweer, haal eens een lekkere gepaneerde snitzel, wat krieltjes erbij. als groente koop je een zak spinazie, doe je wat olijfolie in een wokpan, stop je die spinazie in, laat je slinken, beetje zout erop. pats boem, en je hebt een heerlijk dinerquote:
Voor gepaneerde schnitzels moet je nooit kopen, dat is altijd mindere kwaliteit vlees.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:04 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
hmm, het is rotweer, haal eens een lekkere gepaneerde snitzel, wat krieltjes erbij. als groente koop je een zak spinazie, doe je wat olijfolie in een wokpan, stop je die spinazie in, laat je slinken, beetje zout erop. pats boem, en je hebt een heerlijk diner
Beetje gesnipperd ui nog door de spinaziequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:04 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
hmm, het is rotweer, haal eens een lekkere gepaneerde snitzel, wat krieltjes erbij. als groente koop je een zak spinazie, doe je wat olijfolie in een wokpan, stop je die spinazie in, laat je slinken, beetje zout erop. pats boem, en je hebt een heerlijk diner
die die je bij de aldi krijgt zijn wel super lekker, ookal is het trommelvleesquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor gepaneerde schnitzels moet je nooit kopen, dat is altijd mindere kwaliteit vlees.
en de spinazie vervangen door lekker groentequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Beetje gesnipperd ui nog door de spinazie
Hoe heet je kattie? Ik neem een cadeau voor hem/haar meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |