SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
Ohja, en dan nog even dit:
Uit totale act-of-randomness is het idee om te gaan discobowlen ontstaan. Kortom: Binnenkort in een bowlingbaan near you:
Radio 49 Discobowlen! We've got fun and games, we got everything you want honey, we know the names.
Maar dat is verder irrelevant. Wel relevant is dat we zoveel banen gaan huren als we kunnen vullen en als je écht niet kan bowlen ben je van harte welkom om jezelf bij Kally & consorten aan de bar zo erg te laten bezatten dat je aan het eind van de avond soepeler rolt dan de bowlingballen.
Wil je mee? Top! Stem dan hieronder als eerste waar we heen gaan!
Waarschijnlijk ergens eind mei of in juni. Komen we later op terug.
Maar, eerst willen we graag weten waar we dat het beste kunnen doen. Liefst iets wat een beetje centraal ligt en de meningen verschillen daarbij een beetje tussen Amsterdam en Utrecht. Wat is voor jou het makkelijkst?
Amsterdam of Utrecht? Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Whahaha oh hou opquote:Op zondag 21 april 2013 13:03 schreef ToT het volgende:
@ TT: Het volk helemaal radeloos en stuurloos! Rellen, plunderingen, brandstichtingen etc. Wat moeten wij nu zonder koningslied?
Er wordt die dag niet gezongen dus. Mooi..... lekker rustig.quote:Op zondag 21 april 2013 13:03 schreef ToT het volgende:
@ TT: Het volk helemaal radeloos en stuurloos! Rellen, plunderingen, brandstichtingen etc. Wat moeten wij nu zonder koningslied?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las alleen wat over nageboorte en over een naakthond.quote:Op zondag 21 april 2013 13:11 schreef Kally het volgende:
Het lied is inderdaad echt een wangedrocht. En de reacties van Ewbank gaan echt te ver. Wat een sneu kereltje toch ook
ABSOLUUT!quote:Op zondag 21 april 2013 13:13 schreef Kally het volgende:
Ik vind het nummer 15 miljoen mensen meer verbroedering geven dan de w van stampot
Wie is Ewbank dan?quote:Op zondag 21 april 2013 13:11 schreef Kally het volgende:
Het lied is inderdaad echt een wangedrocht. En de reacties van Ewbank gaan echt te ver. Wat een sneu kereltje toch ook
quote:Op zondag 21 april 2013 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien dat we de grootste volksheld van Nederland om raad moeten vragen. Misschien dat het icoon dat bekend staan om zijn ontroerende chansons met treffende teksten die diep in je ziel doordringen een vervangend lied wil schrijven dat WAARDIG is voor een KONING des vaderlands, een hommage aan de troonopvolger waarin hoop en tevens vertrouwen voor en in de toekomst uitgesproken wordt. Dit idool zal ongetwijfeld al zijn vaardigheden en inspiratie van zijn muze inzetten om een lied dat het Wilhelmus nog zal overtreffen op papier te krijgen en onder het volk te verspreiden. Deze man is onze enige hoop voor een goede afloop van deze uitzichtloze situatie!Ik dacht dat je Johan Vlemmix bedoelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
De schrijver van menig lied van Marco Borsatan!quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 13:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Johan Vlemmix bedoelde.
Hij was de vaste tekstschrijver van Borsato.quote:
Is wel gemeend en bestaat uit verering danquote:
Ok, maar het zegt me verder niks eigenlijk?quote:Op zondag 21 april 2013 13:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij was de vaste tekstschrijver van Borsato.
Ach je weet wel, dat jurylid aan de linkerkant bij The Voice.quote:Op zondag 21 april 2013 13:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok, maar het zegt me verder niks eigenlijk?
Njah hij is nogal arrogantquote:Op zondag 21 april 2013 13:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok, maar het zegt me verder niks eigenlijk?
Dusquote:Op zondag 21 april 2013 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach je weet wel, dat jurylid aan de linkerkant bij The Voice.
Hmm Filmpje kijkenquote:Op zondag 21 april 2013 13:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah hij is nogal arrogant
Ik ga filmpje kijken en uitbrakken
Zo warm is het niet eensquote:
Dit ja, brrr.quote:Op zondag 21 april 2013 13:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wie heeft die wolken voor de zon gehangen?
Heb jij geen behoefte aan?quote:Op zondag 21 april 2013 13:57 schreef ToT het volgende:
Hier is het nog goed zonnig. De buurtjes zitten buiten.
Neuh, inm'n uppie buiten zitten vind ik niks, en ik heb nog ff geen behoefte aan met hen te praten.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 14:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, inm'n uppie buiten zitten vind ik niks, en ik heb nog ff geen behoefte aan met hen te praten.
Misschien dat ik zo ff wat ga opruimen hier of zo.Zonnig weer geeft me daar vaak wel wat energie voor.
Kijk.... de 3 musketiers (toen ze nog met 4-en waren)quote:
Ik lig te brakken op de bankquote:
Eigen schuldquote:
Moet je ook maar op tijd naar bed gaan.quote:
quote:
Neuh, dat ik gisteren met mijn moeder naar mijn broer geweest was voor haar verjaardag had ik al verteld he?quote:
Niet echt ik heb geen spannend leven helaasquote:
Nee..... hoe ging het tussen jou en je broer?quote:Op zondag 21 april 2013 15:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, dat ik gisteren met mijn moeder naar mijn broer geweest was voor haar verjaardag had ik al verteld he?
.
Had je niet verteldquote:Op zondag 21 april 2013 15:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, dat ik gisteren met mijn moeder naar mijn broer geweest was voor haar verjaardag had ik al verteld he?
Verder weinig schokkend nieuws hier.
Morgen weer riothee-les?quote:Op zondag 21 april 2013 15:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Niet echt ik heb geen spannend leven helaas
Yupquote:
Oh goed hoor, het gaat eigenlijk steeds beter.quote:Op zondag 21 april 2013 15:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee..... hoe ging het tussen jou en je broer?
Dat zeggen wij ook nietquote:Op zondag 21 april 2013 15:04 schreef Kally het volgende:
Ik klaag toch niet dat ik lig te brakken? Ik kijk lekker film, ik hou er van.
Zal wel een spannende film zijn als je ondertussen zit te Fok!ken.quote:Op zondag 21 april 2013 15:04 schreef Kally het volgende:
Ik klaag toch niet dat ik lig te brakken? Ik kijk lekker film, ik hou er van.
quote:Op zondag 21 april 2013 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh goed hoor, het gaat eigenlijk steeds beter.
Hij heeft lekker voor ons gekookt, en we hebben gecammed met zijn Thaise schone!Echt een leuke meid!
(En qua cupmaat voldoet ze absoluut niet aan het Aziatische stereotype!
)
Ligt!quote:Op zondag 21 april 2013 15:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Zal wel een spannende film zijn als je ondertussen zit te Fok!ken.
In het geval van Ewbank is het gerechtvaardigd, verder ben ik het met je eens ja!quote:Op zondag 21 april 2013 15:07 schreef kingtoppie het volgende:
Wat een nare mensen zitten er op Fok eigenlijk, constant maar naar slachtoffers zoeken om de grond in proberen te trappenBeetje denigrerend doen.
quote:Op zondag 21 april 2013 15:09 schreef Melting het volgende:
Is het misschien gewenst als ik een paar deuntjes ga draaien?
Naja ik heb maar gezegd dat fanta stick PMS heeft, dat zal der leren.quote:Op zondag 21 april 2013 15:08 schreef ToT het volgende:
[..]
In het geval van Ewbank is het gerechtvaardigd, verder ben ik het met je eens ja!
Ah!quote:Op zondag 21 april 2013 15:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naja ik heb maar gezegd dat fanta stick PMS heeft, dat zal der leren.
En ook nog een bepaalde voorkeur voor iets?quote:
Jajoh dat achterlijke vijandige gedoe van mensen somsquote:
Niet specifiek. Iets relaxeds zou wel fijn zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 15:11 schreef Melting het volgende:
[..]
En ook nog een bepaalde voorkeur voor iets?
Tja dat vijandige kom je sowieso helaas heel vaak tegen in het leven. Ik kan daar HEEL erg slecht tegen.quote:Op zondag 21 april 2013 15:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jajoh dat achterlijke vijandige gedoe van mensen soms![]()
Kapsones noemen ze het geloof ik?
Oké.... jaren 60-70-80?quote:Op zondag 21 april 2013 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet specifiek. Iets relaxeds zou wel fijn zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op zondag 21 april 2013 15:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ain't it funny how it is
Dagelijks leven niet eigenlijk, op FOK juist bovenproportioneel veel.quote:Op zondag 21 april 2013 15:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja dat vijandige kom je sowieso helaas heel vaak tegen in het leven. Ik kan daar HEEL erg slecht tegen.
Anonieme internethelden he.quote:Op zondag 21 april 2013 15:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dagelijks leven niet eigenlijk, op FOK juist bovenproportioneel veel.
Vijandig gedrag maak ik... 1x per 2/4 weken misschien mee ofzo?
Hoi... ik ben internetheld.quote:Op zondag 21 april 2013 15:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Anonieme internethelden he.
Nee maar ik vind sowieso dat mensen vaak snel aanvallend reageren en weinig inlevingsvermogen tonen.
Had je ook wel mogen vertellenquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 15:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Had je ook wel mogen vertellen
Hoelang alquote:
Ja het lijkt er wel enorm op ja.quote:Op zondag 21 april 2013 15:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Anonieme internethelden he.
Nee maar ik vind sowieso dat mensen vaak snel aanvallend reageren en weinig inlevingsvermogen tonen.
Dit soort dingen enzo.quote:Op zondag 21 april 2013 15:21 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
In ieder geval niet van het lezen van zielige kutposts zoals jij die uit je toetsenbord weet te toveren, (zelf)meelijwekkende friendzone sukkel.
Als kant A is afgelopen tune in inquote:
Op Fok tegenwoordig weinig meer, maar hier in dit topic vroeger behoorlijk vaak, en toen ik modje in BNW was, was het continu raak. Heeft serieus ook aan mijn burn-out meegedragen.quote:Op zondag 21 april 2013 15:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja het lijkt er wel enorm op ja.
Anonieme internet helden inderdaad... Peurac op Fok is er ook zo een die het bloed onder mijn nagels vandaan weet te halen, toen ik hem in het echt zag deed hij poeslief.
Hoe vaak maak jij dat mee dan?
Tot ik geen zin meer heb.quote:Op zondag 21 april 2013 15:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Als kant A is afgelopen tune in in![]()
tot hoe laat draai je ?
quote:
Klopt.... dit topic is echt enorm verbeterd....quote:Op zondag 21 april 2013 15:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Op Fok tegenwoordig weinig meer, maar hier in dit topic vroeger behoorlijk vaak, en toen ik modje in BNW was, was het continu raak. Heeft serieus ook aan mijn burn-out meegedragen.
In real life: mijn hele leven gezeik, getreiter en onbegrip meegemaakt, uit allerlei verschillende hoeken.
idd, degenen die nu vaste prik zijn hier, zijn gewoon echt relaxed!quote:Op zondag 21 april 2013 15:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt.... dit topic is echt enorm verbeterd....
quote:Op zondag 21 april 2013 15:25 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, degenen die nu vaste prik zijn hier, zijn gewoon echt relaxed!
quote:Op zondag 21 april 2013 15:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Mede daarom heb ik wel weer eens zin in een meet.
Ja ehh...quote:Op zondag 21 april 2013 15:24 schreef ToT het volgende:
[..]
ff geklikt, die post van hem waar jij op reageerde was ook ernstig!
Voor mij niet dan?quote:Op zondag 21 april 2013 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]idd, alleen zijn Amsterdam enzo wel verrekte ver weg voor me.
Tja....quote:Op zondag 21 april 2013 15:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja maar ik heb erg weinig doekoe en veel schulden!
Heb je die auto nu wel eigenlijk, of is er nog steeds veel gezeur omheen met die velgen enzo?quote:Op zondag 21 april 2013 15:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja maar ik heb erg weinig doekoe en veel schulden!
Hij heeft de auto. En wat voor één.quote:Op zondag 21 april 2013 15:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je die auto nu wel eigenlijk, of is er nog steeds veel gezeur omheen met die velgen enzo?
Zou ik ook wel willen. Is toch net even een stapje "meer auto" dan zo'n C1/Aygo/107.quote:
Ik heb zelf eind Februari een 2e hands Toyota Yaris gekocht. 1.5 16V. Rijdt echt heerlijk.quote:Op zondag 21 april 2013 15:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen. Is toch net even een stapje "meer auto" dan zo'n C1/Aygo/107.
Zwaar stennis staan schoppen, en de situatie werd nog complexer omdat mijn Alfa die ik zou inruilen krassen had opgelopen op die parkeerplaats bij Schiphol.quote:Op zondag 21 april 2013 15:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je die auto nu wel eigenlijk, of is er nog steeds veel gezeur omheen met die velgen enzo?
Kost zoiets nog tweedehands?quote:Op zondag 21 april 2013 15:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb zelf eind Februari een 2e hands Toyota Yaris gekocht. 1.5 16V. Rijdt echt heerlijk.
En terecht.quote:Op zondag 21 april 2013 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Zwaar stennis staan schoppen, en de situatie werd nog complexer omdat mijn Alfa die ik zou inruilen krassen had opgelopen op die parkeerplaats bij Schiphol.
Uiteindelijk een compromis gesloten dat zij die krassen voor lief namen en dat ik de velgen en versterker elders zou laten monteren.
De velgen zitten er inmiddels onder, de versterker zit er nog niet in.
Enquete toegestuurd gekregen van die garage......ik ben niet echt HEEL erg vriendelijk geweest daarin!Heel veel nadruk gelegd op hun leugens en gekronkel, terwijl ik wel netjes positieve opmerkingen gaf over de dingen die wél goed gegaan zijn, maar gemiddeld onverbiddelijk lage cijfers gegeven.
Deze is 10 jaar oud. Zie je er niet aan af, maar kostte toch nog 6500.quote:
Heb je nog wel een traantje moeten laten om je Alfa?quote:Op zondag 21 april 2013 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Zwaar stennis staan schoppen, en de situatie werd nog complexer omdat mijn Alfa die ik zou inruilen krassen had opgelopen op die parkeerplaats bij Schiphol.
Uiteindelijk een compromis gesloten dat zij die krassen voor lief namen en dat ik de velgen en versterker elders zou laten monteren.
De velgen zitten er inmiddels onder, de versterker zit er nog niet in.
Enquete toegestuurd gekregen van die garage......ik ben niet echt HEEL erg vriendelijk geweest daarin!Heel veel nadruk gelegd op hun leugens en gekronkel, terwijl ik wel netjes positieve opmerkingen gaf over de dingen die wél goed gegaan zijn, maar gemiddeld onverbiddelijk lage cijfers gegeven.
quote:
Ja en zelfs mijn moeder is er heel positief over!quote:Op zondag 21 april 2013 15:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen. Is toch net even een stapje "meer auto" dan zo'n C1/Aygo/107.
quote:Op zondag 21 april 2013 15:33 schreef ToT het volgende:
[..]Hihi, thx!
[..]
Ja en zelfs mijn moeder is er heel positief over!
J ik wilde per sé een nieuwe auto hebben. Een Yaris leek me ook top, maar was me te duur, zeker het zeer energiezuinige model.quote:Op zondag 21 april 2013 15:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb zelf eind Februari een 2e hands Toyota Yaris gekocht. 1.5 16V. Rijdt echt heerlijk.
Nieuw was hij me ook te duur..... dus vandaar deze.quote:Op zondag 21 april 2013 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
J ik wilde per sé een nieuwe auto hebben. Een Yaris leek me ook top, maar was me te duur, zeker het zeer energiezuinige model.
quote:Op zondag 21 april 2013 15:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je nog wel een traantje moeten laten om je Alfa?
Ja.... draai dus toch maar 60-70-80-90.quote:Op zondag 21 april 2013 15:37 schreef ToT het volgende:
Deze! Laatste tijd heel vaak gehoord, maar hij valt niet grijs te draaien!
Hoe oud is ie?quote:Op zondag 21 april 2013 15:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Over die van mij?
Die heeft 337.000 KM op de teller.
Pff, wel aardige leeftijd...quote:
Beatles... doen het altijd goed.quote:
Ok. Dan heeft ie al best veel gelopen.quote:Op zondag 21 april 2013 15:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pff, wel aardige leeftijd...
Ik zat er al in op mijn 14e oid...
En toen was hij al in bezit van de vorige eigenaar...
Ik gok jaar of 10?
Khou van dat beestquote:Op zondag 21 april 2013 15:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ok. Dan heeft ie al best veel gelopen.
Heb ik met mijn vorige auto ook gedaan.quote:Op zondag 21 april 2013 15:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Khou van dat beest
Kga hem tot zijn dood rijden denk ik
Dat zei ik over de Swift ook, en nu weer over de Hondaquote:Op zondag 21 april 2013 15:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Khou van dat beest
Kga hem tot zijn dood rijden denk ik
Hoe ver kwam die?quote:Op zondag 21 april 2013 15:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb ik met mijn vorige auto ook gedaan.
Hoi Joof!quote:Op zondag 21 april 2013 15:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zei ik over de Swift ook, en nu weer over de HondaMaar die hou ik echt wel een tijdje nog
Benzine. 285.000 km. Niet echt veel km dus....quote:
Straks eens kijkenquote:Op zondag 21 april 2013 15:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Joof!
Luister je ook mee? Lekkere muziek nu.
Toevalig wel, maar ik heb hem al gezien dus...quote:Op zondag 21 april 2013 15:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Zal wel een spannende film zijn als je ondertussen zit te Fok!ken.
Straks pas?quote:
Ik zie muziek welquote:Op zondag 21 april 2013 15:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Straks pas?
En muziek zie je niet. Die hoor je.
Je ziet een plaat, maar niet de muziek.quote:
Welquote:Op zondag 21 april 2013 15:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Je ziet een plaat, maar niet de muziek.
Benzine houdt het gemiddeld 3 ton vol dacht ik gehoord te hebben.quote:Op zondag 21 april 2013 15:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Benzine. 285.000 km. Niet echt veel km dus....
Mercedes Sonderklasse auf Dieselquote:Op zondag 21 april 2013 15:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Benzine houdt het gemiddeld 3 ton vol dacht ik gehoord te hebben.
Waren dat die busjes?quote:Op zondag 21 april 2013 15:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mercedes Sondernklasse auf Diesel
Geuren zien, kleuren proeven, smaken voelen, geluiden zien enz.quote:
Ik trip nu ookquote:Op zondag 21 april 2013 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Geuren zien, kleuren proeven, smaken voelen, geluiden zien enz.
Oftewel wat je met een LSD-trip zou meemaken.
Nee, gewoon de hoogste series van de personenauto.quote:Op zondag 21 april 2013 15:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Waren dat die busjes?
Ik heb een tijdje taxi gereden met zo'n Mercedes Benz busjes..... diverse hadden er 500.000 op staan.
Stuk of 60quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 15:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, gewoon de hoogste series van de personenauto.
Vooral zo'n W126, bazenbakken.
[ afbeelding ]
quote:
Hier welquote:
Voor jou deze dan:quote:
Duh, Mercedes E-klasse (dé turkenbak) W124. Dit geval was het een 300Dquote:Op zondag 21 april 2013 16:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lol, 1 miljoen kilometer?
Wat voorn bak was dat
Moet ik ook ooit eens aan gaan beginnen, geloof ik!quote:Op zondag 21 april 2013 16:06 schreef kingtoppie het volgende:
Game of thrones maar weer even kijken.
Wil ik ook niet draaien nu.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 16:23 schreef Kally het volgende:
Rare kat hier, staat over me heen te kwijlen en wil in mijn telefoon bijten
Sorry..... zit nog niet in de planning.quote:Op zondag 21 april 2013 16:24 schreef Watertornado het volgende:
Melting moet echt effe een stom nummer draaien. Heb vandaag alleen nog een sneetje ontbijtkoek op. Krijg nu toch wel echt heel veel honger.
Dat doet hij ook jaquote:
De W van Wraf!quote:Op zondag 21 april 2013 16:22 schreef Rafeiro het volgende:
De W van Stampot en de T van Quantum.
Hey WT
quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 16:32 schreef Kally het volgende:
Oh gawd ik heb weer wat aan mijn broek hangen
Een of andere mafklap van gisteren met dreads en een santa muts op heeft me via via gevonden op FB
Whehe, succes.quote:Op zondag 21 april 2013 16:32 schreef Kally het volgende:
Een of andere mafklap van gisteren met dreads en een santa muts op heeft me via via gevonden op FB
quote:Op zondag 21 april 2013 16:32 schreef Kally het volgende:
Ja.... muziek was eerder gedaan dan gepland.quote:
Ik accepteer hem nietquote:
Jammerquote:
Nee stuk jonger en slanker, en dit zijn vlechtjes geen dreadsquote:
idd, maar ik googlede op "weird rastafari" en kreeg dit er tussen!quote:Op zondag 21 april 2013 16:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee stuk jonger en slanker, en dit zijn vlechtjes geen dreads
Jammer danquote:
Nee hoorquote:
Dat was ik undercoverquote:
Oh dear _o-quote:Op zondag 21 april 2013 16:32 schreef Kally het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2013 16:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat was ik undercover
Jammer dan dat ik gemeen ben, en nee niet jammer dat ik hem niet accepteer.quote:
Ahquote:Op zondag 21 april 2013 16:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Jammer dan dat ik gemeen ben, en nee niet jammer dat ik hem niet accepteer.
Sinds wanneer snuif jij?quote:Op zondag 21 april 2013 16:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat was ik undercover
Ik zat zowaar ook aan het bierquote:Op zondag 21 april 2013 16:37 schreef Rafeiro het volgende:
Gisteren BBQ, en toen het bier op was overgegaan op de andere drank die voorradig was.
Arme ikZo maar een biertje openen te medicatie.
Om undercover te zijn doe ik allesquote:
Ben jij nou helemaal gekquote:Op zondag 21 april 2013 16:38 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Om undercover te zijn doe ik alles
Ja ik ben gekquote:
Natuurlijkquote:
Ik voor Bowiequote:
Nou neequote:
Ik snapte het al niet helemaal.quote:
quote:
Ik dacht dat ToT en Ling over Björk hadden gepraatquote:
Moedersquote:Op zondag 21 april 2013 16:47 schreef ToT het volgende:
Okee wat ik wilde posten:
Ff uit privacyredenen noem ik mijn broer z'n vriendin in Thailand maar ff "Ling".
Gisteren dus een hele tijd met Ling zitten webcammen. Echt en toffe meid!
Na afloop vroeg hij mijn moeder en mij: "En, wat vonden jullie van Ling?"
Moeder: "Ling? Je noemde haar net toch de hele tijd wat anders? 'Beeb' of zo? Is dat haar 2e naam?"![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 16:47 schreef ToT het volgende:
Ff uit privacyredenen noem ik mijn broer z'n vriendin in Thailand maar ff "Ling".
Moeder: "Ling? Je noemde haar net toch de hele tijd wat anders? 'Beeb' of zo? Is dat haar 2e naam?"![]()
Stiffquote:
Stifffffquote:
Hey Stiffler!quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 16:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
Metallica
Alleen is dit niet Unforgiven II, zoals de titel aangeeft
Dit is 1 toch?quote:Op zondag 21 april 2013 16:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
Metallica
Alleen is dit niet Unforgiven II, zoals de titel aangeeft
quote:
Zo lief!quote:Op zondag 21 april 2013 16:47 schreef ToT het volgende:
Yes sir, it is.quote:
Nou ja, er is een verschil tussen Unforgiven I, II en IIIquote:Op zondag 21 april 2013 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is dit dan wel? One? For whom the bell tolls?
The Unforgiven I dus, niet II of IIIquote:Op zondag 21 april 2013 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is dit dan wel? One? For whom the bell tolls?
Dat is voor de kerkgangers hè?quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 16:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
The Unforgiven I dus, niet II of III
Owww ik keek even over de II heen!quote:Op zondag 21 april 2013 16:50 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nou ja, er is een verschil tussen Unforgiven I, II en III
Oh, mijn skype maatje moest naar de kerk, had wel toepasselijk geweestquote:Op zondag 21 april 2013 16:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is voor de kerkgangers hè?![]()
Dus om daar nou een heel nummer aan te wijden......
Er staat ook geen 2. Er staat li!quote:
Het is je vergevenquote:
Anderhalf dus ?quote:
Heyquote:Op zondag 21 april 2013 16:51 schreef LompeHork het volgende:
NEVER MEEEEEE SO SO I DUB THEE UNFORGIVEEEEEEEEEN!
Hey Hork!quote:Op zondag 21 april 2013 16:51 schreef LompeHork het volgende:
Ik denk ineens aan dwergen nu.quote:
HorkBaasquote:Op zondag 21 april 2013 16:51 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2013 16:51 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2013 16:51 schreef LompeHork het volgende:
1i Net als de intelligentere Nokia's van toen.. 6310i enzoquote:
quote:
Heb net de hobbit gekeken met zoonliefquote:
Hey als jij je aangesproken wilt voelen, be my guestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |