Had je niet verteldquote:Op zondag 21 april 2013 15:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, dat ik gisteren met mijn moeder naar mijn broer geweest was voor haar verjaardag had ik al verteld he?
Verder weinig schokkend nieuws hier.
Morgen weer riothee-les?quote:Op zondag 21 april 2013 15:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Niet echt ik heb geen spannend leven helaas
Yupquote:
Oh goed hoor, het gaat eigenlijk steeds beter.quote:Op zondag 21 april 2013 15:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee..... hoe ging het tussen jou en je broer?
Dat zeggen wij ook nietquote:Op zondag 21 april 2013 15:04 schreef Kally het volgende:
Ik klaag toch niet dat ik lig te brakken? Ik kijk lekker film, ik hou er van.
Zal wel een spannende film zijn als je ondertussen zit te Fok!ken.quote:Op zondag 21 april 2013 15:04 schreef Kally het volgende:
Ik klaag toch niet dat ik lig te brakken? Ik kijk lekker film, ik hou er van.
quote:Op zondag 21 april 2013 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh goed hoor, het gaat eigenlijk steeds beter.
Hij heeft lekker voor ons gekookt, en we hebben gecammed met zijn Thaise schone!Echt een leuke meid!
(En qua cupmaat voldoet ze absoluut niet aan het Aziatische stereotype!
)
Ligt!quote:Op zondag 21 april 2013 15:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Zal wel een spannende film zijn als je ondertussen zit te Fok!ken.
In het geval van Ewbank is het gerechtvaardigd, verder ben ik het met je eens ja!quote:Op zondag 21 april 2013 15:07 schreef kingtoppie het volgende:
Wat een nare mensen zitten er op Fok eigenlijk, constant maar naar slachtoffers zoeken om de grond in proberen te trappenBeetje denigrerend doen.
quote:Op zondag 21 april 2013 15:09 schreef Melting het volgende:
Is het misschien gewenst als ik een paar deuntjes ga draaien?
Naja ik heb maar gezegd dat fanta stick PMS heeft, dat zal der leren.quote:Op zondag 21 april 2013 15:08 schreef ToT het volgende:
[..]
In het geval van Ewbank is het gerechtvaardigd, verder ben ik het met je eens ja!
Ah!quote:Op zondag 21 april 2013 15:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naja ik heb maar gezegd dat fanta stick PMS heeft, dat zal der leren.
En ook nog een bepaalde voorkeur voor iets?quote:
Jajoh dat achterlijke vijandige gedoe van mensen somsquote:
Niet specifiek. Iets relaxeds zou wel fijn zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 15:11 schreef Melting het volgende:
[..]
En ook nog een bepaalde voorkeur voor iets?
Tja dat vijandige kom je sowieso helaas heel vaak tegen in het leven. Ik kan daar HEEL erg slecht tegen.quote:Op zondag 21 april 2013 15:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jajoh dat achterlijke vijandige gedoe van mensen soms![]()
Kapsones noemen ze het geloof ik?
Oké.... jaren 60-70-80?quote:Op zondag 21 april 2013 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet specifiek. Iets relaxeds zou wel fijn zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op zondag 21 april 2013 15:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dagelijks leven niet eigenlijk, op FOK juist bovenproportioneel veel.quote:Op zondag 21 april 2013 15:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja dat vijandige kom je sowieso helaas heel vaak tegen in het leven. Ik kan daar HEEL erg slecht tegen.
Anonieme internethelden he.quote:Op zondag 21 april 2013 15:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dagelijks leven niet eigenlijk, op FOK juist bovenproportioneel veel.
Vijandig gedrag maak ik... 1x per 2/4 weken misschien mee ofzo?
Hoi... ik ben internetheld.quote:Op zondag 21 april 2013 15:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Anonieme internethelden he.
Nee maar ik vind sowieso dat mensen vaak snel aanvallend reageren en weinig inlevingsvermogen tonen.
Had je ook wel mogen vertellenquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 15:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Had je ook wel mogen vertellen
Hoelang alquote:
Ja het lijkt er wel enorm op ja.quote:Op zondag 21 april 2013 15:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Anonieme internethelden he.
Nee maar ik vind sowieso dat mensen vaak snel aanvallend reageren en weinig inlevingsvermogen tonen.
Dit soort dingen enzo.quote:Op zondag 21 april 2013 15:21 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
In ieder geval niet van het lezen van zielige kutposts zoals jij die uit je toetsenbord weet te toveren, (zelf)meelijwekkende friendzone sukkel.
Als kant A is afgelopen tune in inquote:
Op Fok tegenwoordig weinig meer, maar hier in dit topic vroeger behoorlijk vaak, en toen ik modje in BNW was, was het continu raak. Heeft serieus ook aan mijn burn-out meegedragen.quote:Op zondag 21 april 2013 15:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja het lijkt er wel enorm op ja.
Anonieme internet helden inderdaad... Peurac op Fok is er ook zo een die het bloed onder mijn nagels vandaan weet te halen, toen ik hem in het echt zag deed hij poeslief.
Hoe vaak maak jij dat mee dan?
Tot ik geen zin meer heb.quote:Op zondag 21 april 2013 15:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Als kant A is afgelopen tune in in![]()
tot hoe laat draai je ?
quote:
Klopt.... dit topic is echt enorm verbeterd....quote:Op zondag 21 april 2013 15:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Op Fok tegenwoordig weinig meer, maar hier in dit topic vroeger behoorlijk vaak, en toen ik modje in BNW was, was het continu raak. Heeft serieus ook aan mijn burn-out meegedragen.
In real life: mijn hele leven gezeik, getreiter en onbegrip meegemaakt, uit allerlei verschillende hoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |