idd, degenen die nu vaste prik zijn hier, zijn gewoon echt relaxed!quote:Op zondag 21 april 2013 15:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt.... dit topic is echt enorm verbeterd....
quote:Op zondag 21 april 2013 15:25 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, degenen die nu vaste prik zijn hier, zijn gewoon echt relaxed!
quote:Op zondag 21 april 2013 15:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Mede daarom heb ik wel weer eens zin in een meet.
Ja ehh...quote:Op zondag 21 april 2013 15:24 schreef ToT het volgende:
[..]
ff geklikt, die post van hem waar jij op reageerde was ook ernstig!
Voor mij niet dan?quote:Op zondag 21 april 2013 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]idd, alleen zijn Amsterdam enzo wel verrekte ver weg voor me.
Tja....quote:Op zondag 21 april 2013 15:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja maar ik heb erg weinig doekoe en veel schulden!
Heb je die auto nu wel eigenlijk, of is er nog steeds veel gezeur omheen met die velgen enzo?quote:Op zondag 21 april 2013 15:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja maar ik heb erg weinig doekoe en veel schulden!
Hij heeft de auto. En wat voor één.quote:Op zondag 21 april 2013 15:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je die auto nu wel eigenlijk, of is er nog steeds veel gezeur omheen met die velgen enzo?
Zou ik ook wel willen. Is toch net even een stapje "meer auto" dan zo'n C1/Aygo/107.quote:
Ik heb zelf eind Februari een 2e hands Toyota Yaris gekocht. 1.5 16V. Rijdt echt heerlijk.quote:Op zondag 21 april 2013 15:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen. Is toch net even een stapje "meer auto" dan zo'n C1/Aygo/107.
Zwaar stennis staan schoppen, en de situatie werd nog complexer omdat mijn Alfa die ik zou inruilen krassen had opgelopen op die parkeerplaats bij Schiphol.quote:Op zondag 21 april 2013 15:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je die auto nu wel eigenlijk, of is er nog steeds veel gezeur omheen met die velgen enzo?
Kost zoiets nog tweedehands?quote:Op zondag 21 april 2013 15:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb zelf eind Februari een 2e hands Toyota Yaris gekocht. 1.5 16V. Rijdt echt heerlijk.
En terecht.quote:Op zondag 21 april 2013 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Zwaar stennis staan schoppen, en de situatie werd nog complexer omdat mijn Alfa die ik zou inruilen krassen had opgelopen op die parkeerplaats bij Schiphol.
Uiteindelijk een compromis gesloten dat zij die krassen voor lief namen en dat ik de velgen en versterker elders zou laten monteren.
De velgen zitten er inmiddels onder, de versterker zit er nog niet in.
Enquete toegestuurd gekregen van die garage......ik ben niet echt HEEL erg vriendelijk geweest daarin!Heel veel nadruk gelegd op hun leugens en gekronkel, terwijl ik wel netjes positieve opmerkingen gaf over de dingen die wél goed gegaan zijn, maar gemiddeld onverbiddelijk lage cijfers gegeven.
Deze is 10 jaar oud. Zie je er niet aan af, maar kostte toch nog 6500.quote:
Heb je nog wel een traantje moeten laten om je Alfa?quote:Op zondag 21 april 2013 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Zwaar stennis staan schoppen, en de situatie werd nog complexer omdat mijn Alfa die ik zou inruilen krassen had opgelopen op die parkeerplaats bij Schiphol.
Uiteindelijk een compromis gesloten dat zij die krassen voor lief namen en dat ik de velgen en versterker elders zou laten monteren.
De velgen zitten er inmiddels onder, de versterker zit er nog niet in.
Enquete toegestuurd gekregen van die garage......ik ben niet echt HEEL erg vriendelijk geweest daarin!Heel veel nadruk gelegd op hun leugens en gekronkel, terwijl ik wel netjes positieve opmerkingen gaf over de dingen die wél goed gegaan zijn, maar gemiddeld onverbiddelijk lage cijfers gegeven.
quote:
Ja en zelfs mijn moeder is er heel positief over!quote:Op zondag 21 april 2013 15:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen. Is toch net even een stapje "meer auto" dan zo'n C1/Aygo/107.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |