SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
Ohja, en dan nog even dit:
Uit totale act-of-randomness is het idee om te gaan discobowlen ontstaan. Kortom: Binnenkort in een bowlingbaan near you:
Radio 49 Discobowlen! We've got fun and games, we got everything you want honey, we know the names.
Maar dat is verder irrelevant. Wel relevant is dat we zoveel banen gaan huren als we kunnen vullen en als je écht niet kan bowlen ben je van harte welkom om jezelf bij Kally & consorten aan de bar zo erg te laten bezatten dat je aan het eind van de avond soepeler rolt dan de bowlingballen.
Wil je mee? Top! Stem dan hieronder als eerste waar we heen gaan!
Wanneer?
Poll: Wanneer gaan we chillen
• weekend van 1 juni
• weekend van 8 juni
• weekend van 15 juni
• weekend van 22 juni
• maakt me niet uit
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Maar, eerst willen we graag weten waar we dat het beste kunnen doen. Liefst iets wat een beetje centraal ligt en de meningen verschillen daarbij een beetje tussen Amsterdam en Utrecht. Wat is voor jou het makkelijkst?
UTRECHT
Bownlingbaan is vlakbij het station naast de stairway.
Amsterdam of Utrecht?
hujquote:
ja, maar dan ben ik er nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:39 schreef Uccie het volgende:
Zijn er roostermensen aanwezig???
Ik wil vanavond even draaien om mijn nieuwe internetverbinding te testen
Van 22-0u
kan ik ook niets aan doenquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:39 schreef Uccie het volgende:
Van 22-0u
Je mist niet veel hoor, gewoon wat plaatjes eens kijken of ik straks een stabiele verbinding hebquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:39 schreef Uccie het volgende:
Van 22-0u
Ik twijfel nog een beetje, of van alles wat of nr1 hits door de jaren heen.quote:
Whut? wil jij ook dan doe het een andere keer hoorquote:
heb ik trouwens die quiz show van jou gemist, of was die toen niet doorgegaan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je mist niet veel hoor, gewoon wat plaatjes eens kijken of ik straks een stabiele verbinding heb
Rob heeft het al voor elkaar zie ik.quote:
Hij heeft het rooster ingevuld.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Whut? wil jij ook dan doe het een andere keer hoor
Nee de quiz is niet doorgegaan, ik was toen nogal oververmoeid en onvoldoende tijd om dat goed voor te bereiden. Dus die komt in juni nog.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik trouwens die quiz show van jou gemist, of was die toen niet doorgegaan?
oke, keep me postedquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee de quiz is niet doorgegaan, ik was toen nogal oververmoeid en onvoldoende tijd om dat goed voor te bereiden. Dus die komt in juni nog.
Ik zie het...helaas geen glasvezelquote:
Zal sowieso op een zaterdagavond zijnquote:
hmm, dat kan nog wel eens een probleem zijnquote:
Doe dan je sociale leven opzeggenquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat kan nog wel eens een probleem zijn
maar mijn sociale leven is al zo beperktquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar mijn sociale leven is al zo beperkt
Check het rooster. Al gedaan dusquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Whut? wil jij ook dan doe het een andere keer hoor
Ja ik begreep het een beetje laat, bedanktquote:
irl zou ik uiteraard voor jou kiezenquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
irl zou ik uiteraard voor jou kiezen
maar kiezen tussen uitgaan en radio luisteren ga ik toch wel voor uitgaan
wat wou je nou zeggen bravequote:Op donderdag 23 mei 2013 11:17 schreef Kally het volgende:
Ik ben naar de klote, en moet nog erg veel doen, hier en thuis
Dat ik naar de klote benquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:24 schreef Kally het volgende:
Oh en ik speel ook wel eens maar verlies nooit bolletjes haar
ben mijn haar al lang verlorenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:24 schreef Kally het volgende:
Oh en ik speel ook wel eens maar verlies nooit bolletjes haar
wat komt de monteur doen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:48 schreef Uccie het volgende:
Pff...kamer is weer schoon, alleen de kooien nog maar dat doe ik wel als die kerel weer weg is.
Anders zijn ze net uit de kooi als ie aanbelt en krijg ik ze er niet meer in.
Een nieuw kabelmodem brengen en waarschijnlijk installeren, wat ik dan van het weekend weer ga veranderenquote:
oh, zo gepiept dusquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een nieuw kabelmodem brengen en waarschijnlijk installeren, wat ik dan van het weekend weer ga veranderen
ja maar hij kan er zijn tussen half 1 en 5uquote:
oh ja, wachtenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja maar hij kan er zijn tussen half 1 en 5u
Zit ik tenminste weer eens een middagje in mijn kamer naar mijn vogeltjes te kijkenquote:
vinden de vogeltjes ook leukquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zit ik tenminste weer eens een middagje in mijn kamer naar mijn vogeltjes te kijken
Als het kan, dan zou ik het doen ja. Even tot jezelf komenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:09 schreef Kally het volgende:
Ik denk he, dat ik binnenkort 4 maanden sabbatical ga doen, geloof dat het tijd wordt voor mij.
Kon het maarquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als het kan, dan zou ik het doen ja. Even tot jezelf komen
Stelletje plofkippen...zitten te vreten, heb een grdroogde vijg opgehangen en daar wordt echt op aangevallen.quote:
Er zijn werkgevers waar het kan...maar die heb ik ook nietquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stelletje plofkippen...zitten te vreten, heb een grdroogde vijg opgehangen en daar wordt echt op aangevallen.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:09 schreef Kally het volgende:
Ik denk he, dat ik binnenkort 4 maanden sabbatical ga doen, geloof dat het tijd wordt voor mij.
Waarom zou je een abbo willen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]Iemand is even HEEEEEEEEEEEEEEEL lief geweest en heeft me een abo gegeven!
Gefeliciteerd...denk ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]Iemand is even HEEEEEEEEEEEEEEEL lief geweest en heeft me een abo gegeven!
Oh...nu weet ik nog het voordeel nietquote:
geen ads, een apart members forumdeel, je kunt je notes lezen, mensen blokkeren enzo. niks echt boeiendsquote:
oh ok, mwah, ik heb geen notes, en die ads, tja iemand moet toch geld verdienen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen ads, een apart members forumdeel, je kunt je notes lezen, mensen blokkeren enzo. niks echt boeiends
ik heb 1 note, dus dat boeit me ook niet zo veel. die ads stoor ik me ook niet aanquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
oh ok, mwah, ik heb geen notes, en die ads, tja iemand moet toch geld verdienen.
Maar het is wel een leuk cadeau voor iemand die veel op FOk! is denk ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb 1 note, dus dat boeit me ook niet zo veel. die ads stoor ik me ook niet aan
vandaag even niet al te busy, maar goedquote:
Mooiquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag even niet al te busy, maar goed
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zit.. en eigenlijk moet ik strijken
Kom ik bij de brillenwinkel waar ik mijn bril gehaald heb. Hebben ze het maat schroefje niet. of ik 30 mei tussen 17:00 en 17:30 terug wil komenja doei ik ga wel even naar een andere opticien
Sukkols
En onweeerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En onweeerJaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Believe you can, and you will.
Openbaar op een forum vertellen dat ik mijn BEST doe om neerbuigend naar anderen te zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 06:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat inhoudt dat je mag liegen? Ik heb in mijn dm en pm geen excuus van je gehad. En inderdaad jij wil alles als een prof en dus doe je flink je best neerbuigend naar alle anderen te zijn. Buiten dat heb ik zelfs gisteren na het incident aangegeven waarom ik niet lekker in mijn vel zit, en toch koos je ervoor dat te negeren, Serieus je hebt on air je excuses aangeboden, hoe vol ben jij van jezelf dat je echt denkt dat ik nog naar je zat te luisteren? En daar hield het niet mee op, je ging nog even door erna, met je ik blijf niet boos, andere mensen wel, en ach een beetje rellen, maar goed, het is mij wel duidelijk hoe jij in elkaar steekt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En onweeeronweer is tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Hehehe nou ABO is sowieso wel tof om in rond te neuzen, en je kunt van alles aanpassen: reclamebanners weg, ignore lijst maken enz.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd...denk ikik snap het nut er ook niet van
Ik ook niet, maar je zat glashard te liegen over die dm/pm en ik stuurde je deze link zelf omdat ik weet dat je niks leest. Ik reageerde me niet af, ik stopte met draaien omdat het niet gewaardeerd werd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:52 schreef WickedTunes het volgende:
Nee, dit getuigt van tact:
[..]
Openbaar op een forum vertellen dat ik mijn BEST doe om neerbuigend naar anderen te zijn.
Dat iemand door een hel van een tijd heengaat is niet leuk, maar reageer dat niet af op een ander!!! En zeker niet openbaar!!!
Ik houd er niet van als mensen elkaar openbaar zwartmaken...
Ja en nee.quote:
Maar dat wil niet zeggen dat jij niet gewaardeerd wordt....quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je zat glashard te liegen over die dm/pm en ik stuurde je deze link zelf omdat ik weet dat je niks leest. Ik reageerde me niet af, ik stopte met draaien omdat het niet gewaardeerd werd.
Elke DJ wordt gewaardeerd, en jij sowieso!quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je zat glashard te liegen over die dm/pm en ik stuurde je deze link zelf omdat ik weet dat je niks leest. Ik reageerde me niet af, ik stopte met draaien omdat het niet gewaardeerd werd.
Dat kan maar is Wicked dan de zondebok in dit geval?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:05 schreef Kally het volgende:
En laatste wat ik er over zeg jij koos er voor het te bespreken gister toen ik er niet was en niet kon reageren.
@Lola ook jij bent het een keer zat geweest tijdens een uitzending, dat punt bereikte ik gisteren ook, niet handig nee, maar zelfs ik ben ook maar een mens.
als ik droog zit vind ik het geweldig.quote:
Het kwam tersprake toen Rob enzo online kwamen 's avonds laat. In je PM leg iets meer uit over die DM/PM die ik gestuurd heb, die was niet naar jou namelijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Rob zei biedt de desbetreffende dj je excuus aan in dm of pm, jij zei heb ik gedaan. Maar zoals ik al zei ik hou er over op, we zien dit duidelijk heel verschillend dat kan, enne ik neem de volledige schuld wel op me, mijn rug is erg glad.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:11 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Het kwam tersprake toen Rob enzo online kwamen 's avonds laat. In je PM leg iets meer uit over die DM/PM die ik gestuurd heb, die was niet naar jou namelijk.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:42 schreef adnapekkid het volgende:
?goedenmiddag. ook regen in de rest van nl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |