Zit ik tenminste weer eens een middagje in mijn kamer naar mijn vogeltjes te kijkenquote:
vinden de vogeltjes ook leukquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zit ik tenminste weer eens een middagje in mijn kamer naar mijn vogeltjes te kijken
Als het kan, dan zou ik het doen ja. Even tot jezelf komenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:09 schreef Kally het volgende:
Ik denk he, dat ik binnenkort 4 maanden sabbatical ga doen, geloof dat het tijd wordt voor mij.
Kon het maarquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als het kan, dan zou ik het doen ja. Even tot jezelf komen
Stelletje plofkippen...zitten te vreten, heb een grdroogde vijg opgehangen en daar wordt echt op aangevallen.quote:
Er zijn werkgevers waar het kan...maar die heb ik ook nietquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stelletje plofkippen...zitten te vreten, heb een grdroogde vijg opgehangen en daar wordt echt op aangevallen.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:09 schreef Kally het volgende:
Ik denk he, dat ik binnenkort 4 maanden sabbatical ga doen, geloof dat het tijd wordt voor mij.
Waarom zou je een abbo willen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]Iemand is even HEEEEEEEEEEEEEEEL lief geweest en heeft me een abo gegeven!
Gefeliciteerd...denk ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]Iemand is even HEEEEEEEEEEEEEEEL lief geweest en heeft me een abo gegeven!
Oh...nu weet ik nog het voordeel nietquote:
geen ads, een apart members forumdeel, je kunt je notes lezen, mensen blokkeren enzo. niks echt boeiendsquote:
oh ok, mwah, ik heb geen notes, en die ads, tja iemand moet toch geld verdienen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen ads, een apart members forumdeel, je kunt je notes lezen, mensen blokkeren enzo. niks echt boeiends
ik heb 1 note, dus dat boeit me ook niet zo veel. die ads stoor ik me ook niet aanquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
oh ok, mwah, ik heb geen notes, en die ads, tja iemand moet toch geld verdienen.
Maar het is wel een leuk cadeau voor iemand die veel op FOk! is denk ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb 1 note, dus dat boeit me ook niet zo veel. die ads stoor ik me ook niet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |