Nee de quiz is niet doorgegaan, ik was toen nogal oververmoeid en onvoldoende tijd om dat goed voor te bereiden. Dus die komt in juni nog.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik trouwens die quiz show van jou gemist, of was die toen niet doorgegaan?
oke, keep me postedquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee de quiz is niet doorgegaan, ik was toen nogal oververmoeid en onvoldoende tijd om dat goed voor te bereiden. Dus die komt in juni nog.
Ik zie het...helaas geen glasvezelquote:
Zal sowieso op een zaterdagavond zijnquote:
Doe dan je sociale leven opzeggenquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat kan nog wel eens een probleem zijn
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar mijn sociale leven is al zo beperkt
Check het rooster. Al gedaan dusquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Whut? wil jij ook dan doe het een andere keer hoor
Ja ik begreep het een beetje laat, bedanktquote:
irl zou ik uiteraard voor jou kiezenquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
irl zou ik uiteraard voor jou kiezen
maar kiezen tussen uitgaan en radio luisteren ga ik toch wel voor uitgaan
wat wou je nou zeggen bravequote:Op donderdag 23 mei 2013 11:17 schreef Kally het volgende:
Ik ben naar de klote, en moet nog erg veel doen, hier en thuis
Dat ik naar de klote benquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:24 schreef Kally het volgende:
Oh en ik speel ook wel eens maar verlies nooit bolletjes haar
ben mijn haar al lang verlorenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:24 schreef Kally het volgende:
Oh en ik speel ook wel eens maar verlies nooit bolletjes haar
wat komt de monteur doen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:48 schreef Uccie het volgende:
Pff...kamer is weer schoon, alleen de kooien nog maar dat doe ik wel als die kerel weer weg is.
Anders zijn ze net uit de kooi als ie aanbelt en krijg ik ze er niet meer in.
Een nieuw kabelmodem brengen en waarschijnlijk installeren, wat ik dan van het weekend weer ga veranderenquote:
oh, zo gepiept dusquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een nieuw kabelmodem brengen en waarschijnlijk installeren, wat ik dan van het weekend weer ga veranderen
ja maar hij kan er zijn tussen half 1 en 5uquote:
oh ja, wachtenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja maar hij kan er zijn tussen half 1 en 5u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |