Mooiquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag even niet al te busy, maar goed
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zit.. en eigenlijk moet ik strijken
Kom ik bij de brillenwinkel waar ik mijn bril gehaald heb. Hebben ze het maat schroefje niet. of ik 30 mei tussen 17:00 en 17:30 terug wil komenja doei ik ga wel even naar een andere opticien
Sukkols
En onweeerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En onweeerJaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Believe you can, and you will.
Openbaar op een forum vertellen dat ik mijn BEST doe om neerbuigend naar anderen te zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 06:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat inhoudt dat je mag liegen? Ik heb in mijn dm en pm geen excuus van je gehad. En inderdaad jij wil alles als een prof en dus doe je flink je best neerbuigend naar alle anderen te zijn. Buiten dat heb ik zelfs gisteren na het incident aangegeven waarom ik niet lekker in mijn vel zit, en toch koos je ervoor dat te negeren, Serieus je hebt on air je excuses aangeboden, hoe vol ben jij van jezelf dat je echt denkt dat ik nog naar je zat te luisteren? En daar hield het niet mee op, je ging nog even door erna, met je ik blijf niet boos, andere mensen wel, en ach een beetje rellen, maar goed, het is mij wel duidelijk hoe jij in elkaar steekt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En onweeeronweer is tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehehe nou ABO is sowieso wel tof om in rond te neuzen, en je kunt van alles aanpassen: reclamebanners weg, ignore lijst maken enz.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd...denk ikik snap het nut er ook niet van
Ik ook niet, maar je zat glashard te liegen over die dm/pm en ik stuurde je deze link zelf omdat ik weet dat je niks leest. Ik reageerde me niet af, ik stopte met draaien omdat het niet gewaardeerd werd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:52 schreef WickedTunes het volgende:
Nee, dit getuigt van tact:
[..]
Openbaar op een forum vertellen dat ik mijn BEST doe om neerbuigend naar anderen te zijn.
Dat iemand door een hel van een tijd heengaat is niet leuk, maar reageer dat niet af op een ander!!! En zeker niet openbaar!!!
Ik houd er niet van als mensen elkaar openbaar zwartmaken...
Ja en nee.quote:
Maar dat wil niet zeggen dat jij niet gewaardeerd wordt....quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je zat glashard te liegen over die dm/pm en ik stuurde je deze link zelf omdat ik weet dat je niks leest. Ik reageerde me niet af, ik stopte met draaien omdat het niet gewaardeerd werd.
Elke DJ wordt gewaardeerd, en jij sowieso!quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je zat glashard te liegen over die dm/pm en ik stuurde je deze link zelf omdat ik weet dat je niks leest. Ik reageerde me niet af, ik stopte met draaien omdat het niet gewaardeerd werd.
Dat kan maar is Wicked dan de zondebok in dit geval?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:05 schreef Kally het volgende:
En laatste wat ik er over zeg jij koos er voor het te bespreken gister toen ik er niet was en niet kon reageren.
@Lola ook jij bent het een keer zat geweest tijdens een uitzending, dat punt bereikte ik gisteren ook, niet handig nee, maar zelfs ik ben ook maar een mens.
als ik droog zit vind ik het geweldig.quote:
Het kwam tersprake toen Rob enzo online kwamen 's avonds laat. In je PM leg iets meer uit over die DM/PM die ik gestuurd heb, die was niet naar jou namelijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Rob zei biedt de desbetreffende dj je excuus aan in dm of pm, jij zei heb ik gedaan. Maar zoals ik al zei ik hou er over op, we zien dit duidelijk heel verschillend dat kan, enne ik neem de volledige schuld wel op me, mijn rug is erg glad.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:11 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Het kwam tersprake toen Rob enzo online kwamen 's avonds laat. In je PM leg iets meer uit over die DM/PM die ik gestuurd heb, die was niet naar jou namelijk.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:42 schreef adnapekkid het volgende:
?goedenmiddag. ook regen in de rest van nl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |