wat zij zegt!quote:
Huuu!quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:57 schreef _aurum_ het volgende:
Dat hangt er denk ik vanaf hoe kort jouw rokje is Perr
Wat me doet denken aan een OMG moment, we hadden van de week een personeelsuitje; zie ik een meid lopen met zo'n soort slobbertrui jurkje en legging eronder--> jurkje hoort ruim over haar kont heen te vallen.
Dat deed ie niet én de legging was van doorschijnend materiaalDus je zag vanalles
In de categorie what has been seen
Een collega? Domme zet van d'r!quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:57 schreef _aurum_ het volgende:
Wat me doet denken aan een OMG moment, we hadden van de week een personeelsuitje; zie ik een meid lopen met zo'n soort slobbertrui jurkje en legging eronder--> jurkje hoort ruim over haar kont heen te vallen.
Dat deed ie niet én de legging was van doorschijnend materiaalDus je zag vanalles
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:28 schreef anna82 het volgende:
[..]
OMG COCO EN VIZOR ZIJN 1 EN DEZELFDE PERSOON
Nee, gelukkig geen collega!quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een collega? Domme zet van d'r!
Veel plezier in Kopenhagen, Dido!![]()
ze loeren toch hoor als je rokje boven de knieën uitkomt en dat is op de fiets algauw het geval. Ik voel me er ook altijd wat ongemakkelijk bij maar mijn jurkjes zijn echt niet te kort hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:57 schreef _aurum_ het volgende:
haha omgquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
Huuu!
Nee die van mij was tot op de knie. Maar sowieso vind ik het nogal asociaal, ze kwamen ook echt naast me rijden & uit het raam hangen enzoen dat om 07:30 's-morgens he!
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:44 schreef Jagärtrut het volgende:
vandaag krijgen we de sleutels van ons nieuwe huisje! Zo'n zin in!
Tof! En Dido veel plezier vandaag! En wie ging er ook alweer naar Sanadome? Lekker.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:44 schreef Jagärtrut het volgende:
leuk! Moet er veel gebeuren?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Jij bent altijd mooi. Niet druk om maken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:53 schreef Probability het volgende:
Woah ik heb zo weer cursus met die jongen van die date!!
Dus nu weet ik niet wat ik aan moet
haha, iets leuksquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:53 schreef Probability het volgende:
Niets. Zit er ook niets in de weg.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:53 schreef Probability het volgende:
Dank jequote:Op donderdag 23 mei 2013 10:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij bent altijd mooi. Niet druk om maken.
Lekkere dikke trui, muts, sjaal en winterjas + broek. Het is fucking koud.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:59 schreef Probability het volgende:
[..]
Dank je![]()
!
Denk m'n Nikes. (Lopen het lekkerst en wilde ik al)
Had namelijk hakken aan en hij zei je bent langer dan ik! Doe je morgen weer je Nikes aan?
(Was niet zooo maar ik lijk nu eenmaal lang nou en)
+ een outfit daarboven weet alleen nog niet wat. Niet niks
helemaal niets. Dat is altijd zo ideaal hier, huizen zijn klaar om erin te gaan. Zeker als je huurt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
leuk! Moet er veel gebeuren?
Eerste les yoga is een les pilates geworden![]()
De yogalerares was ziek en de invalster gaf pilates. Ook prima, ik weet zo het verschil niet eens
Lastig om mn ademhaling en bewegingen goed te doen, ik denk teveel na, maar wel leuk, dus zeker voor herhaling vatbaar!
Geen Jillian vandaag, nu dus net pilates en vanavond ons schemaatje afwerken.
En nu een tukje op de bank denk ik, want ik heb achterlijk slecht geslapen vannacht
Ik heb het nooit koud maar doe wel iets warms aanquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lekkere dikke trui, muts, sjaal en winterjas + broek. Het is fucking koud.
als jij bruine bonen zou kunnen eten op brood dan zou je het doen volgens mijquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:03 schreef V1z0R het volgende:
Co ook aan de salsa...
Die salsa van An zag er gisteren ook wel heeel erg lekker uit. Misschien soort van namaken en dan bij door de bruine bonen, kan wel lekker wezen gok ik
Pilates is meer gericht op spierbeheersing dan normale yoga volgens mij, Janies. Al is dat dan weer wel te vergelijken met die ashtanga wat An doet geloof ik.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
als jij bruine bonen zou kunnen eten op brood dan zou je het doen volgens mij
Which reminds me, er bestaat een soort van taco pizza. Dan gebruiken ze gemalen bonen ipv tomatensaus, kaas en gehakt met taco kruiden erop. Aftoppen met ijsbergsla en nog meer cheddarkaas/zure room.
Bam! 10000 kcals erbij met 1 pizza
hoera!quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:44 schreef Jagärtrut het volgende:
das liefquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij bent altijd mooi. Niet druk om maken.
ok, ik geloof je meteenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:03 schreef V1z0R het volgende:
Co ook aan de salsa...
Die salsa van An zag er gisteren ook wel heeel erg lekker uit. Misschien soort van namaken en dan bij door de bruine bonen, kan wel lekker wezen gok ik
Pilates is meer gericht op spierbeheersing dan normale yoga volgens mij, Janies. Al is dat dan weer wel te vergelijken met die ashtanga wat An doet geloof ik.
Met zoveel sport zou ik meer eiwitten eten! Dus kwark ofzo na t sporten. Of ipv de cakequote:Op donderdag 23 mei 2013 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn planning
O: yoghurt met banaan en wat havermout
S: pilates
T: plak caramel-hopjescake
L: 1 snee brood met mosterdei, 1 snee met kaas en komkommer, appel
T: nog een plak caramel-hopjescake
D: visschnitzel, aardappelen, worteltjes
S: schemaatje dat we van de sportschool hebben gekregen, crosstrainer, spierdingen, fietsen.
T: cappuccino.
ik heb nog kwark staan, dus ik zat er idd al aan te denken....quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:45 schreef Nallie het volgende:
[..]
Met zoveel sport zou ik meer eiwitten eten! Dus kwark ofzo na t sporten. Of ipv de cake
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:59 schreef Probability het volgende:
[..]
Dank je![]()
!
Denk m'n Nikes. (Lopen het lekkerst en wilde ik al)
Had namelijk hakken aan en hij zei je bent langer dan ik! Doe je morgen weer je Nikes aan?
(Was niet zooo maar ik lijk nu eenmaal lang nou en)
+ een outfit daarboven weet alleen nog niet wat. Niet niks
D klinkt lekkerquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:29 schreef _aurum_ het volgende:
Van de koekjes afblijven? Ben benieuwd
Ik ben blij dat het mij aardig lukt om van de zoetigheid af te blijven. zolang als ik er maar niet aan begin is alles goed. Want als er 1 schaap over de dam is
Lijstje voor vandaag:
O: omelet
T: 1/2 bak kwark
L: gemengde salade
T: havermoutshake
S: lief wilde iets van conditioneerwerk doen, dus ik hobbel wel gezellig mee
D: pasta florentine
T: 1/2 bak kwark
Misschien licht allergisch voor de nachtcrème, maar wat erger voor de dagcrème? Of misschien ben je allergisch voor hetzelfde ingredient in de crèmes en is het verergerd omdat je het nu twee keer hebt gesmeerd?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:08 schreef Tinkepink het volgende:
Weet een van jullie hoeveel tijd er kan zitten tussen in contact komen met "iets" eneen allergische reactie.
Mijn ogen beginnen op te zwellen en ik ben op zoek naar de trigger.
Mogelijkheden (vandaag en gisteren wel gegeten of gebruikt en normaal niet)
Noten, barlauch, olijfolie, mandarijn, dagcreme en nachtcreme. Ik neig naar de creme, maar snap niet dat mijn ogen vanmorgen licht geirriteerd waren en nu pas echt opzwellen.
Hoe komt dat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:17 schreef V1z0R het volgende:
Cakeje
Man, man, wat een mega-dip heb ik ineens
quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik baal. Mijn buik doet stom & mijn nek zit volledig vast (lijk iets verrekt te hebben, is nu al een paar dagen; kan niet/nauwelijks naar rechts kijken). Begin me langzaam een nepperd te voelen. Zoveel klachten/kwaaltjes/gedoe dat ik het erom lijk te doen ofzo![]()
Terwijl ik helemaal klaar ben met stom fysiek gedoe![]()
Maar inmiddels vind ik mezelf al bijna ongeloofwaardig worden, zeg maar
![]()
Dus. Adem in, adem uit, happy thoughts enzo.![]()
Eén plak cake is toch wel genoeg?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb nog kwark staan, dus ik zat er idd al aan te denken....
Ik laat nog wel weten wat t geworden is![]()
En die cake is zo lekker!
Die blijft sowieso![]()
De cremes had ik vanmorgen al weggegooid omdat mijn oogleden wat rood waren. Ze worden echter nu pas dik. Maar ik denk zelf dat het idd de creme was.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien licht allergisch voor de nachtcrème, maar wat erger voor de dagcrème? Of misschien ben je allergisch voor hetzelfde ingredient in de crèmes en is het verergerd omdat je het nu twee keer hebt gesmeerd?
Wat? Geen koekjes eten?quote:
Dunno, gewoon dipje... Kwam alleen ineens opzetten.quote:
Hm, ik denk dan altijd dat het te maken heeft met iets wat ik vlak daarvoor gegeten heb.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dunno, gewoon dipje... Kwam alleen ineens opzetten.
Zat er geen pijnlijke blik tussen door het naar rechts draaien van je nek voordat je je omdraaide?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:03 schreef loveli het volgende:
Tot de conclusie komen dat het tijd is om naar de auto te gaan, op dat moment met zo'n 'oh ja!'-blik toevallig iemand in de ogen kijken, vervolgens omdraaien en dezelfde richting uitlopen als de manspersoon in kwestie, kan voor een misverstand zorgen.
Heb je je paspoort bij je?quote:
oh kut!quote:
de douche is voor mij ook altijd goed qua ideeen. Studenten vinden dat altijd erg gek als ik ze dat vertel..quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:51 schreef the85mc het volgende:
Ik had net na lunch even gesport en ik kreeg onder de douche ineens een goed idee, ben nu soort van businessmodel aan het doorrekenen. De douche is echt vaak de bron van nieuwe ideeen bij mij![]()
Ik moet alleen nog bedenken hoe ik het financieel ga dichttimmeren, dus dat gebruikers maandelijks geld overmaken. Meer risico afdekking gedoe dan technische uitdagingen.
En nice Jagar! Wanneer ga je over naar de nieuwe crib?
200 meter verderop, maar bijna dubbel zo groot appartment. Eindelijk, ruimte. Eindelijk niet altijd meer op de duutser's lip.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeaget waar ga je ook alweer naar toe? Veel succes met verhuizen
veel plezier!quote:
hijs mooi! Laat je m zo? Of ga je m schilderen ofzo?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
200 meter verderop, maar bijna dubbel zo groot appartment. Eindelijk, ruimte. Eindelijk niet altijd meer op de duutser's lip.
Ik heb op de zweedse marktplaats deze op de kop getikt voor 2 tientjes, ben benieuwd hoe dat is. [ afbeelding ]
Pilates kan dezelfde invloed hebben als Ashtanga. Het heeft dezelfde intensiviteit, maar Ashtanga is toch iets meer turnen/ acrobatiek, qua houdingen, dus juist nog meer spiercontrole. Tenminste, als je voorbij de eerste serie van de zes komtquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:03 schreef V1z0R het volgende:
Co ook aan de salsa...
Heb hem nog niet in het echt gezien, zondag ophalen. Als hij er goed uitziet laat ik hem denk ik zo. Wellicht met een schapenvachtje ofzo erop.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hijs mooi! Laat je m zo? Of ga je m schilderen ofzo?
Nu weer verder in mn boek, of slapen. Ik weet het nog niet. Ik moet eigenlijk mn ogen even dichtdoen, maar ik ben zo benieuwd hoe t boek afloopt...
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:03 schreef loveli het volgende:
Tot de conclusie komen dat het tijd is om naar de auto te gaan, op dat moment met zo'n 'oh ja!'-blik toevallig iemand in de ogen kijken, vervolgens omdraaien en dezelfde richting uitlopen als de manspersoon in kwestie, kan voor een misverstand zorgen.
hoe laat is je vlucht dan? Verder, lekker ergens een broodje eten ofzo..quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:26 schreef _Dido_ het volgende:
Wachten @ vliegveld is zo saai. Ben ook altijd veel te vroeggelukkig heb ik een uur gratis wifi.
Boekenwinkel induiken!quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:26 schreef _Dido_ het volgende:
Wachten @ vliegveld is zo saai. Ben ook altijd veel te vroeggelukkig heb ik een uur gratis wifi.
Nee, dat is niet normaal. Wat heb je met je enkel uitgespookt?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dido, have fun! En goede vlucht
Paar vragen aan mensen die bekend zijn met nekpijn:
• is het normaal dat het continu pijn doet ipv enkel bij beweging?
• hebben jullie ook wel eens dat paracetamol eigenlijk niet/nauwelijk helpt?
• hebben jullie tips? de pijn is langzaam aan wat misselijkmakend, niet tofwil straks lekker lang warm douchen, moet zo eerst M. en S. ophalen.
Ik heb werkelijk geen idee. Dokter bellen gaat nu niet, praktijk is alleen open voor spoedgevallen nu. Nightcare vind ik overdreven.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:38 schreef Perruche het volgende:
Coco, waarom bel je niet naar je dokter? Wat denk je zelf dat het antwoord is op vraag 1
En dido, op schiphol kanje vet veel doen! naar het rijksmuseum, naar de manicure of een massage nemen, winkelen...
is het ineens op komen zetten? Dan zou ik nu wel bellen, je hebt al vanz oveel dingen last. Als je het al een tijdje hebt zou ik morgenochtend bellen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Dokter bellen gaat nu niet, praktijk is alleen open voor spoedgevallen nu. Nightcare vind ik overdreven.
Vond het niet een heel vreemde vraag verder. Misschien had ik m anders moeten verwoorden: "hebben jullie ook last van continu pijn of...". Ben gewoon benieuwd naar wat 'jullie' dan doen. Heb nooit last van mn spieren verder (denk dat je ze daarvoor moet gebruiken), dus geen ervaring ermee.
haar enkel?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:42 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet normaal. Wat heb je met je enkel uitgespookt?
Lolquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:42 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet normaal. Wat heb je met je enkel uitgespookt?
Freudiaanse verlezing... my bad. Nek.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
LolAls ik mn nek in mijn enkel voelde, dan had ik wel al gebeld idd
Wat Puff, Per en Mufquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Dokter bellen gaat nu niet, praktijk is alleen open voor spoedgevallen nu. Nightcare vind ik overdreven.
Vond het niet een heel vreemde vraag verder. Misschien had ik m anders moeten verwoorden: "hebben jullie ook last van continu pijn of...". Ben gewoon benieuwd naar wat 'jullie' dan doen. Heb nooit last van mn spieren verder (denk dat je ze daarvoor moet gebruiken), dus geen ervaring ermee.
Pff, zo ver is Limburg helemaal niet!quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:52 schreef Maraca het volgende:
Jongens! Een lieve collega heeft asperges voor me gehaald uit het verre Limburg. Ik heb alleen nog nooit iets gedaan met asperges.. dus voordat ik boodschappen ga doen. Wie heeft tips?
Als ik echt een stijve nek heb doet het ook wel pijn zonder beweging, maar dan weet ik wel echt zeker dat het een stijve nek is (niet goed kunnen draaien bijvoorbeeld). Als ik last heb van spanningen dan heb ik geen/veel minder last als ik ontspan...quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
• hebben jullie tips? de pijn is langzaam aan wat misselijkmakend, niet tofwil straks lekker lang warm douchen, moet zo eerst M. en S. ophalen.
Een zachtgekookt eitje en kaassausquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:52 schreef Maraca het volgende:
Jongens! Een lieve collega heeft asperges voor me gehaald uit het verre Limburg. Ik heb alleen nog nooit iets gedaan met asperges.. dus voordat ik boodschappen ga doen. Wie heeft tips?
Paracetamol zou ook dan effect kunnen hebben. Als ibu ook niets doet vind ik het een reden om te bellen met de hap voor advies.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:47 schreef V1z0R het volgende:
Paracetamol is geen spierverslapper, dus als dat de oorzaak is gaat het niet minder zeer doen lijkt me?
Heb je geen ibuprofen?
Ha, het klassieke gevalletje quote ipv edit!quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:53 schreef anna82 het volgende:
[..]
Als ik echt een stijve nek heb doet het ook wel pijn zonder beweging, maar dan weet ik wel echt zeker dat het een stijve nek is (niet goed kunnen draaien bijvoorbeeld). Als ik last heb van spanningen dan heb ik geen/veel minder last als ik ontspan...Als ik er hoofdpijn bij krijg weet ik zeker dat het spanningspijn is, meestal helpt pijnstiller dan goed.
Eigenlijk best gek dat huisartsen kantoortijden aanhouden.
Sterkte!
Oeh, dat klinkt wel primaquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Een zachtgekookt eitje en kaassausKlassiek, maar eerst zo eten, dan experimenteren
Denk dat ik later eens in de week avondspreekuur hou. Vast volle bakquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:53 schreef anna82 het volgende:
[..]
Als ik echt een stijve nek heb doet het ook wel pijn zonder beweging, maar dan weet ik wel echt zeker dat het een stijve nek is (niet goed kunnen draaien bijvoorbeeld). Als ik last heb van spanningen dan heb ik geen/veel minder last als ik ontspan...
Eigenlijk best gek dat huisartsen kantoortijden aanhouden.
Sterkte!
wat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:38 schreef Perruche het volgende:
Coco, waarom bel je niet naar je dokter? Wat denk je zelf dat het antwoord is op vraag 1
En dido, op schiphol kanje vet veel doen! naar het rijksmuseum, naar de manicure of een massage nemen, winkelen...
ik zou ze opetenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:52 schreef Maraca het volgende:
Ja! Er zit bij mij in de buurt een tandarts die dat doet. Eerst dacht ik dat het een gekke sektarische bijeenkomst was. Allemaal mensen die in de avond op stoeltjes langs de muren zitten. Bleek het de wachtruimte te zijn. Best succesvol!quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Denk dat ik later eens in de week avondspreekuur hou. Vast volle bak
ik zie alleen een Akoquote:
Bij die brasserie (of was het grandcafe Amsterdamquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:56 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
wat?er is geen ruk te beleven hier. En ik heb m'n bagage op verzoek toch ingecheckt omdat ze ruimte tekort kwamen. Maar ik schijn wel gratis wifi te hebben aan boord, wtf?
.
M: ga jij met Peter Pan Airlines?
Ruimte tekort? Mag hopen dat je het wel gratis heb mogen inchecken?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:56 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
wat?er is geen ruk te beleven hier. En ik heb m'n bagage op verzoek toch ingecheckt omdat ze ruimte tekort kwamen. Maar ik schijn wel gratis wifi te hebben aan boord, wtf?
.
M: ga jij met Peter Pan Airlines?
duh, anders had ik het niet gedaanquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ruimte tekort? Mag hopen dat je het wel gratis heb mogen inchecken?
Oh, is dat het. Ik was al een beetje in de war, want ik zit me altijd te vergapen aan mooie spullenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:59 schreef anna82 het volgende:
[..]
Vlieg je met een discounter? Die hebben suck-gates.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Een zachtgekookt eitje en kaassausKlassiek, maar eerst zo eten, dan experimenteren
Just checking!quote:
ik was net gewoon op Schiphol en ik zag helemaal niet zoveel winkels. Alleen een Ako met beperkt aanbod qua boeken. Of kijk ik verkeerd?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:59 schreef anna82 het volgende:
[..]
Vlieg je met een discounter? Die hebben suck-gates.
ik deed een XM'erd voor ze het zelf kon doenquote:
Ik heb genoeg voor beide receptenquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:00 schreef Perruche het volgende:
[..]kaassaus? Zonde van de delicate smaak van de asperges... imo
Ik vind aspergesoep het lekkerst, en dan met verkruimeld ei & peterselie & ham erin
Ik herken het wel. Wat mij helpt is zware pijnstiller in combinatie met WARMTE dus hittepit oid en daarna nog de rode lamp.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Euhm, weet je zeker dat je niet in Eindhoven bent?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:01 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik was net gewoon op Schiphol en ik zag helemaal niet zoveel winkels. Alleen een Ako met beperkt aanbod qua boeken. Of kijk ik verkeerd?
Dit is een beetje als de ikea niet kunnen vinden. Toch welquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:01 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik was net gewoon op Schiphol en ik zag helemaal niet zoveel winkels. Alleen een Ako met beperkt aanbod qua boeken. Of kijk ik verkeerd?
Da's voor het incheckenquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:09 schreef anna82 het volgende:
[..]
Euhm, weet je zeker dat je niet in Eindhoven bent?
Bodyshop, Esprit, Victoria's Secret, Inwear... Dat zijn de winkels die ik uit mijn ooghoek zie als ik van trein wissel.
I know! Dido was zo vroeg dat ze daar had kunnen shoppen - en haar buikje rond had kunnen eten bij de Burger Kingquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Da's voor het inchecken. Maar Victoria's Secret zit er ook na het inchecken!
Ik heb ook nog koriander, goed idee!quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Pilates kan dezelfde invloed hebben als Ashtanga. Het heeft dezelfde intensiviteit, maar Ashtanga is toch iets meer turnen/ acrobatiek, qua houdingen, dus juist nog meer spiercontrole. Tenminste, als je voorbij de eerste serie van de zes komtDe eerste serie kun je inderdaad het meest met pilates vergelijken. De meer rustige vormen van yoga zijn minder goed te vergelijken met pilates. Ook is de ademhaling bij Pilates anders: Inademen en direct uitademen bij een houding, vanuit de buik. Ashtanga: bekkenbodem en buikspieren aangespannen houden, zodat je meer vanuit de borst ademt. Inademen in de houding, uit ademen voor verder komen in de houding. Etc. Hopelijk is dat een beetje duidelijk
![]()
Ohw en de salsa is idd jum: tomaat, ui, korriander, peper, zout en een beetje olijfolie
gadver BK. Ik heb nu met tegenzin een patatje gegeten. Over halfuurtje al boarden yay.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
I know! Dido was zo vroeg dat ze daar had kunnen shoppen - en haar buikje rond had kunnen eten bij de Burger King![]()
Ik heb 9 minuten overstap, net te kort om te gaan winkelen
waar ben jij dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
I know! Dido was zo vroeg dat ze daar had kunnen shoppen - en haar buikje rond had kunnen eten bij de Burger King![]()
Ik heb 9 minuten overstap, net te kort om te gaan winkelen
wat voor boekwinkels zitten er dan nog meer voor het inchecken?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dit is een beetje als de ikea niet kunnen vinden. Toch wel.
Oh, daar had ik wel eens willen neuzen! Helaas vlieg ik vanaf rotterdamquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Da's voor het inchecken. Maar Victoria's Secret zit er ook na het inchecken!
quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dit is een beetje als de ikea niet kunnen vinden. Toch wel.
Tip schil de asperges en haal de kont eraf. De schillen en kontjes in water gooien en dat koken voor 20 min.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Asperges schillen en kont eraf koken met schil en kont en zout
Max 8 min.
Eitje zacht gekookt erover heen d II en op bord daarbij goede achterham nootmuskaat verse peper. Eetlepel roomboter mwt verse peterselie smelten. Over alles heen gieten met nieuwe aardappelen
En nu aangeschoten?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:49 schreef uniekhoorn het volgende:
38 euro aan bier met zijn tweetjes in 3 uurtjes... dus.......
Bij welke barbaren zijn asperges met kaassaus klassiek?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja. Met moeite, want die Friese duumpkes lagen er ook nog steeds en ik was de middag helemaal alleen op de verdieping.quote:
Go girl!quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja. Met moeite, want die Friese duumpkes lagen er ook nog steeds en ik was de middag helemaal alleen op de verdieping.
nee, deze maatschappij biedt gratis wifi aan op 10.000 voet, normaal gesproken heb je geen internet in het vliegtuigquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat klinkt niet verkeerd Chico! Denk dat ik zometeen zoiets ga maken
Dido, moet je je telefoon/laptop niet uit zetten dan?
gaat goed bij jou!quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:15 schreef Skoap het volgende:
Ik pas mijn spijkerbroeken weer. 1 wat wijdere zit al weer helemaal top.
De 2 wat strakkere gaan ook dicht, alleen dan nog een charmantemuffin top
Toen ik met jillian begon kreeg ik ze amper over mijn heupen. Blij
Pas geweest en geen bal aan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh, daar had ik wel eens willen neuzen! Helaas vlieg ik vanaf rotterdam
Heeeeel veel, heeeeel sterk ruikende smeerseltjes!quote:
Dat is weer goed voor de portemonnee.quote:
hier nog nietquote:
Nu maar duimen dat de kwaliteit van het ontbijt hoger is dan die van de kamers. Veel plezier dido!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 07:29 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
hier nog nietik ga eens wat te eten zoeken...
Thank Godquote:
Natte handdoek hang je uit over het trappetje van je stapelbed.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 06:32 schreef _Dido_ het volgende:
Mogguh.
Kort nachtje. Toch wel oke geslapen. Straks eens kijken wat het ontbijt is. Wil eigenlijk even douchen maar dan zit ik met een natte handdoek die ik niet kwijt kan (kamerwisseling), dus laat maar
Dure wortelkanaalbehandeling!quote:En ik hoef maar iets van 380 euro van de 840 zelf te betalen voor mijn wortelkanaalbehandeling. Dat is dan weer een meevaller. Woei!
Kun je boodschappen doenquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:36 schreef Novem het volgende:
[..]
Thank God
Vandaag werken, ben het niet meer gewend om op vrijdag naar kantoor te gaan
^^quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:36 schreef Novem het volgende:
[..]
Thank God
Vandaag werken, ben het niet meer gewend om op vrijdag naar kantoor te gaan
We gaan zelfs in de stad etenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:51 schreef V1z0R het volgende:
Mogge!
Hoef me niet af te vragen of HPKW haar eiwitjes wel binnenkrijgt vandaag
[..]
Kun je boodschappen doen
Voordeel: gordijnen zijn veeeeeeeeeeeel gezelliger dan lamellen!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:00 schreef Jagärtrut het volgende:
gister in het nieuwe huisje geweest, en alles opgemeten. Tis een beetje ouder dan ons huidige huis, maar we krijgen zooooveel ruimte!
Het grootste nadeel is dat de douche niet kan hangen, dus je moet de douche vasthouden. Van de week de woningbouwvereniging vragen daar wat aan te doen, lijkt me wel prettig. Verder zitten er geen lamellen in de ramen, wat ik ook gewend ben dat dat wel zo is, dus er moeten wat gordijnen gekocht wordne. Vanmorgen nog even werken, maar vanmiddag beginnen met verhuizen!
ja, gordijnen zijn ook gezelliger. Daar heb je gelijk in!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Voordeel: gordijnen zijn veeeeeeeeeeeel gezelliger dan lamellen!
Douchekop vasthouden tijdens het douchen lijkt me ook rete irritant, maar ik ben nog steeds lichtjes getraumatiseerd van mijn tijd in Australie waar alle douchekoppen zaten vastgeschroefd op de wand op standje kabouter. Kon je al squattend je haar wassen, anders kwam je niet onder de douchekop met je hoofd.![]()
Ruimte is zo fijn!Ben benieuwd naar de foto's!
Trustenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
We gaan zelfs in de stad eten
Maar eerst slapen.
Ik voelde me al zo domquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:17 schreef V1z0R het volgende:
Nee.
De meeste mensen gebruiken echter boter er voor.
was jij niet op vakantie? moet je niet iets van de stad zien?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:40 schreef _Dido_ het volgende:
Salaris plus vakantiegeld binnen. Schrik vooral - in positieve zin - van het vakantiegeld. Blijft weinig van over met wkb en dit tripje, maar zonder dat bedrag was ik nog meer kwijt geweest dus woei
ik ben de hele ochtend al in touw, sinds 8 uurquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
was jij niet op vakantie? moet je niet iets van de stad zien?
Ik denk dat je het aan het eind van je verblijf zelfs wel leuk gaat vinden! Waar verblijft M. eiks?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:05 schreef _Dido_ het volgende:
@ hpkw: ik heb nog geen nieuwe kamer, pas vanaf 14 uur dus heb geen plek om die natte handdoek aan op te hangen. En ik vind hostels vreselijk. Veel te druk, kan niemand verstaan... om doodongelukkig van te worden. Maar het was minder erg dan het gisteravond leek dus ik overleef het wel
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik 'werk' van het weekendMede daarom vandaag thuiswerken en net gebodypumpt
in een eigen hotel met eenpersoonskamer. Was vrij laat geboekt, dus ik kon niet bij hem. Vorige keer had ie een appartement.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat je het aan het eind van je verblijf zelfs wel leuk gaat vinden! Waar verblijft M. eiks?
Bij de Mac Do hebben ze een prima salade met kip!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:49 schreef _Dido_ het volgende:
En ik vind het altijd zo lastig om gezonde keuzes te maken op vakantie. Ben ik een uur op zoek naar een salade, maar dan heb ik inmiddels zo'n honger dat ik maar weer een cheeseburger bestel. Geen menu, dat is een plus. Morgen maar even wat fruit inslaan bij een super.
Ja zoiets! Evenementjequote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:40 schreef Novem het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?Een beurs of..?
Ook een lijstje van mij:
O - Griekse yoghurt/havermout/lijnzaad/aarbeien/kiwi/pindakaas
L - 3 spelt bth, 2 met hummus en tom&kom, 0.5 met runderrookvlees, 0.5 met pindakaas
T - handje noten, banaan
B - assessment bij trainer
D - gegrilde kip, aardappeltjes in schil, geroosterde wortels, boontjes
T - koffie verkeerd met 1 tl rietsuiker
Zo'n spierpijn van de bootcamp, dacht gisteren nog dat het wel meeviel, maar ik heb gewoon pijn in m'n ribben zelfs, kan niet eens lachen
ibo genomen? Dat hielp bij mij wel en ben je bij de specialist of de huisarts geweest?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lijstje
O: griesmeelpap
T: plak caramel hopjescake
L: sneebrood met kipfilet en bakje sla met tonijn
T: appel
D: geen idee nog
Geen S vandaag, want mn spiraal is vervangenen ik voel me nu zielig(en ik bloed en heb pijn
)
Wel n leuke gyn trouwens. Dat viel dan weer mee.
O, en ook spierpijn in mn rug van gisteren. Rotplek vind ik dat.
Goed dat ttoch mee lijkt te vallen Dido!
specialist. Ging wel snel enzo en goed, zit idd te denken om maar n pijnstiller te nemen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ibo genomen? Dat hielp bij mij wel en ben je bij de specialist of de huisarts geweest?
Ik vorige keer bij de huisarts, maar dat doe ik niet meerau!
Ik wil op de fiets naar de sportschool, maar ben bang dat het gaat regenen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:47 schreef _aurum_ het volgende:
ik weet niet waar je was Uniek maar ik ben jaloers, ik ben net midden in een hagelbui geeindigd
je vaker realiseren dat je een geluksvogel bentquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Regen en hagel is kut
HIer is het 18.1 graden in de schaduw. Ben de laatste dagen een echt geluksvogel.. Dat moet ik mijzelf eens vaker realiseren.
Waar ik het laat? Laat ik het zo zeggen: De komende week even rustig aan en dan is het weer weg. Morgen begint de werkweek weer dus veel beweging.
Hoe was het ontbijt Dido? En heb je de andere kamer al?
Hebben ze die ook in Zweden joh?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:31 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, al onze kleren zijn verhuisd! Nu zo eens naar Ikea...
De apotheek zal zeker shampoo hebben. Er zijn hier, en ik denk dat dat daar ook is, geen drogisten als kruidvat of etos..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:46 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
in een eigen hotel met eenpersoonskamer. Was vrij laat geboekt, dus ik kon niet bij hem. Vorige keer had ie een appartement.
En leuk. Mja. Ik dacht vanochtend: ik ben ook wel érg luxe gewend, niet zo zeuren dat het een keer wat minder iswas net flink verdwaald, op zoek naar iets van een drogist. Ik heb geen idee waarmee de Denen hun haar wassen, maar ik kan bijna nergens shampoo vinden. Alleen in de supermarkt een paar flessen
En supermarkten, anders dan 11, moet je ook goed zoeken. Evenals boekhandels. En wat is het hier duur
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:12 schreef the85mc het volgende:
Ik had net echt een slecht moment, ahd zin om flink te gaan schaften in slechte dingen. Maar ik heb het goed gedaan, geen koekjes, chocolade ofzo, maar heb wat sla, tomaat ei en tonijn in een bak gegooid. Dus soort van salade nicoise. Niet minder kcals dan een koekje/meerdere koekjes, maar wel gezonder
Dat! Op = op....leren ze gelijk de waarde van dingenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:31 schreef V1z0R het volgende:
Ik ben zo ouderwets dat ik je puber-kind een abonnement geven al overdreven vind.
Weg zon...was net zo lekker op 't terras!
En gelijk heb je. Ik hoop dat je net zo veel geluk hebt met de zon als ik een paar weken geleden in Spanjequote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:04 schreef sigme het volgende:
Zo, nog een dag overleefd op kantoor, zonder koekjes. Nog 1 week te gaan en dan vakantie.
Ik zag een slordige 1400 euro vakantiegeld, da's mooi. Kunnen we mooi in Spanje een lapje grond kopen (met nog wat spaargeld erbij dan). Gister een hotelletje in de omgeving waar we gaan kijken geboekt.
Maar voordat we daar verwacht worden hebben we een ruime week om wat de kamperen en eindelijk eens in de zon te liggen. Als de zon in Frankrijk niet schijnt rij ik in 1 keer door naar Spanje, schijnt 'ie daar ook niet rij ik door naar Marokko. Ik MOET zon (stampvoet!).
Ha, dat klinkt alsmijn huwelijksreis! Na een week waren we weer thuis. Kutregen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:04 schreef sigme het volgende:
Maar voordat we daar verwacht worden hebben we een ruime week om wat de kamperen en eindelijk eens in de zon te liggen. Als de zon in Frankrijk niet schijnt rij ik in 1 keer door naar Spanje, schijnt 'ie daar ook niet rij ik door naar Marokko. Ik MOET zon (stampvoet!).
Tof Sigme!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:04 schreef sigme het volgende:
Zo, nog een dag overleefd op kantoor, zonder koekjes. Nog 1 week te gaan en dan vakantie.
Ik zag een slordige 1400 euro vakantiegeld, da's mooi. Kunnen we mooi in Spanje een lapje grond kopen (met nog wat spaargeld erbij dan). Gister een hotelletje in de omgeving waar we gaan kijken geboekt.
Ik heb het ff gecheckt. In conil is het nu 26 en strak blauw. Als het niets wordt kan je zo oversteken bij gibraltar Sigmequote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ha, dat klinkt alsmijn huwelijksreis! Na een week waren we weer thuis. Kutregen.
En toch houdt het huwelijk standquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ha, dat klinkt alsmijn huwelijksreis! Na een week waren we weer thuis. Kutregen.
Ik ben dit jaar al in Marokko geweest, ze zien me aankomenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb het ff gecheckt. In conil is het nu 26 en strak blauw. Als het niets wordt kan je zo oversteken bij gibraltar Sigme
Al onze andere vakanties warenwel zeer oke, al hebben we wel een patent op "interessant weer".quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:15 schreef sigme het volgende:
[..]
En toch houdt het huwelijk stand. Nog wel eens dunnetjes overgedaan?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar al in Marokko geweest, ze zien me aankomen. En hun administratie is heel goed, dus dat ziet de douane gelijk. Ik vrees dat ik dan bij vertrek binnenstebuiten gekeerd wordt. Hoewel we de laatste keer zowel door de Marokkaanse douane als door de Spaanse doorgewuifd werden.
Duuf wegslepen bij de nieuwe auto gok ikquote:
Hier. Geen nieuws hoor.quote:
Jammer...quote:
Nee en dat houden we ook zo. Hondenquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:04 schreef Mufasa208 het volgende:
[ afbeelding ]
Raindrops are falling on my head.
68 euro per maand?!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goed geslapen!
Daarna even naar de stad geweest, moesten voor lief naar de telefoonwinkel.
Jeetje wat een belevenis, allemaal koters van 15 die een keidure telefoon van hun ouders kregen. Ben ik zo ouderwets dat ik een abonnement van 68 euro per maand voor een tiener zwaar overdreven vind?
Die is leuk!quote:
Lijkt me leuk daar. Wanneer ga je?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:30 schreef conleche het volgende:
Ok. Net geboekt, 5 dagen Istanbul. Ik was het koude weer zooooooo zat. En Istanbul lijkt leuk! En 25 graden en zonnig!
Tofquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:30 schreef conleche het volgende:
Ok. Net geboekt, 5 dagen Istanbul. Ik was het koude weer zooooooo zat. En Istanbul lijkt leuk! En 25 graden en zonnig!
Oh, Istanbul! Vind ik een van de leukste steden in de categorie grote wereldsteden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:30 schreef conleche het volgende:
Ik moet nog een hotel boeken of een hostel. Zal zo even kijken. Tips zijn welkom!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, Istanbul! Vind ik een van de leukste steden in de categorie grote wereldsteden.
Waar verblijf je?
Als je de beste taxichauffeur van de wereld nog tegenkomt (Ishan), doe 'm de groeten van me.
Ik ben driemaal hier geweest: http://www.anadoluhotel.com/quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik moet nog een hotel boeken of een hostel. Zal zo even kijken. Tips zijn welkom!
Zware dingen getild. Inmiddels 2 dikke vingers en een blauwe elleboog.quote:
ik heb nu wel een abonnement voor de dierentuinquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dan ga ik ter compensatie maar weer naar Lowlands Skoap!
{sub]terwijl ik de Chelsea Flower Show kijk[/sub]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |