Het boek is hier in de UB ook wel beschikbaar, die pik ik morgen even op. Maar kan geen kwaad om te kijken wat andere mensen van haar vinden. Bedankt voor 't opsturen in elk geval!quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:08 schreef the85mc het volgende:
[..]
Hier in de UB staan zelfs 2 papieren versies zie ik.
No worries.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:28 schreef Phaidra het volgende:
Even snel geopend voor loveli, maar tt vergeten te veranderen
Ik kreeg de krullen in de puberteit onder invloed van hormonen en nu dus weer weg door andere hormonen. Wel raar dat ik tijdens de zwangerschap juist meer krullen had. Zou het eerder andersom verwachten dan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kan door de zwangerschap, had Daphne Deckers ook volgens mij
Lekker lijstje, maar snelle jelle is zonde van de kcalsquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:38 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Wat een originele TT
Update:
O: griekse 0% vet yoghurt met havermout/chia/lijnzaad/kaneel
T: snelle jelle & peer
L: Witvis met gebakken aardappels en ratatouille, koffie met koekje
T: banaan
T: hand nootjes
D: pasta met cherrytomaat, mozzarella en basilicum
S 40 minuten fietsen en 50 minuten aerobics.
1950 kcals qua eten, 350 verbrand volgens myfitnesspal.
Comments?
Ja, dat was beetje jammer, meeting liep uit en had ZO'n honger en dat was het enige wat er wasquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:44 schreef Nallie het volgende:
[..]
Lekker lijstje, maar snelle jelle is zonde van de kcals
Dan mag tquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, dat was beetje jammer, meeting liep uit en had ZO'n honger en dat was het enige wat er was
Hoe bedoel je? Los van elkaar? Ja, het waren drie ijsjes.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:55 schreef loveli het volgende:
Dropijsjes en citroenijsjes apart? Confusing!
Ach, weet je wat, dat doe ik nog evenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:56 schreef loveli het volgende:
En misschien had je je L en T moeten omdraaien
Ze refereert naar het citroendropijs liukquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Los van elkaar? Ja, het waren drie ijsjes.
Apart in de categorie raar? Dropijs wel ja, citroenijs toch niet?
Nee, dit zijn dropijsjes van de Lidl. Bijzonder, kan ik wel zeggen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:57 schreef loveli het volgende:
Sinds de citroenijsjes met dropsteel van Co ging ik er vanuit dat jij die ook at.
Wel lekker, blijkbaar, aangezien je er twee at.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, dit zijn dropijsjes van de Lidl. Bijzonder, kan ik wel zeggen.
Oh, dat klinkt echt geweldigquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:00 schreef Phaidra het volgende:
Als TS moet ik ook maar weer eens een lijstje:
O: brinta
T: banaan, grote cappuccino
L: 2 volkoren boterhammen met boter, rosbief en komkommer, wit zacht bolletje met boter en palingworst, 6 aardbeitjes en een glas milk&fruit ananas
T: appel, grote cappuccino
T: hand amandelen / hazelnoten, pakje dubbeldrank
D: kip, boemboe met sperziebonen, rijst
T: danio kwark perzik/frambozen, koek
Op mijn nieuwe werk wordt door een cateraar voor de lunch gezorgd. Wat een heerlijkheid, elke werkdag keus uit ander brood en beleg. Wel een beetje wennen dat ik dan meer klaarmaak in 1x.
Waarom doe jij eigenlijk geen krachttraining? Geen oordeel hoor, ben gewoon benieuwd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:38 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Wat een originele TT
Update:
O: griekse 0% vet yoghurt met havermout/chia/lijnzaad/kaneel
T: snelle jelle & peer
L: Witvis met gebakken aardappels en ratatouille, koffie met koekje
T: banaan
T: hand nootjes
D: pasta met cherrytomaat, mozzarella en basilicum
S 40 minuten fietsen en 50 minuten aerobics.
1950 kcals qua eten, 350 verbrand volgens myfitnesspal.
Comments?
Zure matjesijsquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:00 schreef V1z0R het volgende:
Die lui bij de Aldi zijn wel geniaal, zure matjesijs, engelse dropijs, schoolkrijtjesijs...
Ze doet toch ook bodypump?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:04 schreef Novem het volgende:
[..]
Waarom doe jij eigenlijk geen krachttraining? Geen oordeel hoor, ben gewoon benieuwd.
Dat bedoel ik niet met krachttraining.quote:
Ja en het scheelt tijd 's ochtends! En ook allerlei benodigdheden voor salades (feta, mozzarella, pijnboompitjes, komkommer, tomaat, sla) dus dat is ook een optie als ik geen zin heb in brood. Maar met al die verschillende soorten brood en bolletjes kan ik me dat niet zo goed voorstellenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:03 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt echt geweldig.
Op mijn vorige werk hadden we ook altijd vers brood en vers beleg. Daardoor at ik wel meer.
Zo... Saai.... Ik moet iemand hebben die naar me schreeuwtquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:04 schreef Novem het volgende:
[..]
Waarom doe jij eigenlijk geen krachttraining? Geen oordeel hoor, ben gewoon benieuwd.
Bijna niet meer.quote:
Zie folder pagina 9.quote:
Ja, zo luxe was het bij ons dan weer nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja en het scheelt tijd 's ochtends! En ook allerlei benodigdheden voor salades (feta, mozzarella, pijnboompitjes, komkommer, tomaat, sla) dus dat is ook een optie als ik geen zin heb in brood. Maar met al die verschillende soorten brood en bolletjes kan ik me dat niet zo goed voorstellen
Wat is er gebeurd dat je in het gips moest?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:07 schreef minilot het volgende:
Hoi! Ik kom even zwaaien!![]()
Het duurde allemaal wat langer dan verwacht, maar mijn been is uit het gips!![]()
Ik mag alleen de komende tijd nog niet hardlopen.![]()
Daarbij komt dat ik nu hoognodig twee maanden niet-kunnen-koken moet inhalen, dus het wordt nog een gedoe om de extra gipskilo's eraf te krijgen voordat de zomer begint.![]()
Alles goed met iedereen? Nog nieuws?
Hehhehee, ik ga ze ook halen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:00 schreef V1z0R het volgende:
Die lui bij de Aldi zijn wel geniaal, zure matjesijs, engelse dropijs, schoolkrijtjesijs...
Zorg eerst maar dat je weer gewoon goed kunt lopen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:07 schreef minilot het volgende:
Hoi! Ik kom even zwaaien!![]()
Het duurde allemaal wat langer dan verwacht, maar mijn been is uit het gips!![]()
Ik mag alleen de komende tijd nog niet hardlopen.![]()
Daarbij komt dat ik nu hoognodig twee maanden niet-kunnen-koken moet inhalen, dus het wordt nog een gedoe om de extra gipskilo's eraf te krijgen voordat de zomer begint.![]()
Alles goed met iedereen? Nog nieuws?
Regel eenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zo... Saai.... Ik moet iemand hebben die naar me schreeuwt. Maar wil het wel gaan doen, 1x in de week ofzo. Dan moet ik alleen ff een schema maken en daar heb ik nog geen tjid voor gehad...
[..]
Bijna niet meer.
Plus wat novem zegt, is wellicht meer conditie dan kracht. Maar met de nieuwe "manier" van lessen reserveren in mijn eigen sportschool ga ik daar misschien wel cancellen, alles zit altijd vol. Plus mijn nieuwe sportschool heeft veel meer gewichten enzo.
Novem heb jij een schema voor fullbody training? Toevallig?
Kuitbeen gebroken. Onnozel gestruikeld op een net ingesopte tegelvloer en uilskuikerig bovenop mijn eigen voet gevallen. En dat zei 'krak'.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:12 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dat je in het gips moest?
Ze zijn nogal bourgondisch ingesteld. Mij hoor je niet klagenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:12 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja, zo luxe was het bij ons dan weer nietMazzelaar
Lijkt me een leuke werkgever
(niet alleen daarom
)
• Bulgarian split squat of squatenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zo... Saai.... Ik moet iemand hebben die naar me schreeuwt. Maar wil het wel gaan doen, 1x in de week ofzo. Dan moet ik alleen ff een schema maken en daar heb ik nog geen tjid voor gehad...
[..]
Bijna niet meer.
Plus wat novem zegt, is wellicht meer conditie dan kracht. Maar met de nieuwe "manier" van lessen reserveren in mijn eigen sportschool ga ik daar misschien wel cancellen, alles zit altijd vol. Plus mijn nieuwe sportschool heeft veel meer gewichten enzo.
Novem heb jij een schema voor fullbody training? Toevallig?
Toen ik nog afviel at ik een keer in de week extra veel. Het afvallen leek daardoor bij mij makkelijker te gaan, alsof mijn metabolisme een opdonder kreeg. En dan ging het echt om 2000 kcal meer dan normaal ofzo. 1x per week.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind level 3 ook leuker dan 2ging gisteren wel beter dan vandaag btw.
Overigens ging het me echt om veel meer eten he, ik zit af en toe op 2200 kcal, dat trekt m'n gemiddelde behoorlijk omhoog
Dat wordt googlen Perrquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:28 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
• Bulgarian split squat of squaten
• Dumbbell deadlift
• Push press/military press/dumbbell overhead press
• Pull downs
• Push ups/incline dumbbel press/benchen
• Dumbbell of barbell rows
• Triceps push down/close grip bench press/french presses
• Barbell curl/dumbbell curl
Tada.
Ben ik nu de enige die hier plaatjes bij wil?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:28 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
• Dumbbell deadlift
• Pull downs
Tada.
Kuiten kun je ook nog doen, maar dan mag je alvast nieuwe laarsjes kopen.
dat is heel veel!quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Toen ik nog afviel at ik een keer in de week extra veel. Het afvallen leek daardoor bij mij makkelijker te gaan, alsof mijn metabolisme een opdonder kreeg. En dan ging het echt om 2000 kcal meer dan normaal ofzo. 1x per week.
Mijn man en ik gaan een keer per week uit eten, en dan eet ik gewoon waar ik zin in heb. Dus drank, vet eten, ijs en vaak zelfs in combinatie. Ben niet zo'n rigide eter.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is heel veel!
Wat at je dan? Want als ik dat aan groente enzo weg moet kauwen, heb ik drie dagen geen honger meer denk ik
Volgende week trainen met mijn nieuwe schema.. Ben benieuwd. Ga nog een keer een schema proberen van deze instructeur en anders ga ik toch eens info winnen bij een andere instructeur. Die ik nu heb ik van de apparaten, en ik ben eigenlijk benieuwd of het niet effectiever is om met losse gewichten te trainen en meer vanuit mijn lichaam te werken. Maar goed ik geen het nog een kans.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:35 schreef Mufasa208 het volgende:
Tijd... prioriteit. Anders uitbesteden en een Marcello zoeken.
Informatica opleidingen/disciplines?quote:
Ja informatica is volgens mij de Nederlandse term! Ik kom ook 'gewoon' computer science tegen bij Nederlands uni's, dus dat kan ook nog.quote:
Sowieso zou ik het aanraden om met losse gewichten te trainen. Het vergt in het begin wat gewenning met balans enzo, maar met losse gewichten geeft veel meer activiteit over het gehele lichaam. Apparaten zijn leuk in het begin om even kennis te maken, maar het wordt leuker en uitdagender met losse gewichten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:39 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Volgende week trainen met mijn nieuwe schema.. Ben benieuwd. Ga nog een keer een schema proberen van deze instructeur en anders ga ik toch eens info winnen bij een andere instructeur. Die ik nu heb ik van de apparaten, en ik ben eigenlijk benieuwd of het niet effectiever is om met losse gewichten te trainen en meer vanuit mijn lichaam te werken. Maar goed ik geen het nog een kans.
Net zo bruut als hun ESF inzending.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:32 schreef loveli het volgende:
Die Bulgaar klinkt zonder plaatje al bruut genoeg.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:35 schreef Mufasa208 het volgende:
Dat denk ik dus ook. Ik ga het eens bespreken met de jongen/man waarvan ik het idee heb dat hij idd ook meer achter het idee van met je eigen lichaam en losse gewichten trainen.. Die kwam laatst al met goede tip mbt tot mijn eetpatroon. Merk echt dat al die instructeurs hun eigen ideeen hebben, dat is soms best frustrerend.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:42 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Sowieso zou ik het aanraden om met losse gewichten te trainen. Het vergt in het begin wat gewenning met balans enzo, maar met losse gewichten geeft veel meer activiteit over het gehele lichaam. Apparaten zijn leuk in het begin om even kennis te maken, maar het wordt leuker en uitdagender met losse gewichten.
Plus machines hebben zo ook hun plaats, maar losse gewichten geeft een effectievere prikkel dan apparaten.
Merendeel heeft niet eens kaas gegeten van fitness, de opleiding is nou ook niet bepaald je van het. Vaak is het een standaard schema'tje opzetten en klaar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Ik ga het eens bespreken met de jongen/man waarvan ik het idee heb dat hij idd ook meer achter het idee van met je eigen lichaam en losse gewichten trainen.. Die kwam laatst al met goede tip mbt tot mijn eetpatroon. Merk echt dat al die instructeurs hun eigen ideeen hebben, dat is soms best frustrerend.
Nee ik weet het.. Volgens gewoon CIOS.. En ik heb liever iemand die het over het gehele plaatje bekijkt. En niet maar een standaard iets in elkaar flanst.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:49 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Merendeel heeft niet eens kaas gegeten van fitness, de opleiding is nou ook niet bepaald je van het. Vaak is het een standaard schema'tje opzetten en klaar.
ja, dat scheelt idd wel, uit eten is altijd wel vrij veel. Ik let er bij dat soort Dingen ook niet op wat ik eet hoor en als ik zin heb om te drinken doe ik dat ook. Ik probeer alleen de rest van de tijd niet teveel te snoepen enzo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn man en ik gaan een keer per week uit eten, en dan eet ik gewoon waar ik zin in heb. Dus drank, vet eten, ijs en vaak zelfs in combinatie. Ben niet zo'n rigide eter.
De rest van de week at ik normaal (brinta + fruit + uitgebreide lunch met vooral veel groente + toetje + paar dropjes + avondeten met groente en veel eiwit en soms nog brood + 's'avonds rauwkost). In combinatie met voldoende sport ging het afvallen prima.
Je vergeet dequote:Op woensdag 22 mei 2013 14:35 schreef Mufasa208 het volgende:
Zelf ook niet bang zijn om eens te experimenteren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:52 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee ik weet het.. Volgens gewoon CIOS.. En ik heb liever iemand die het over het gehele plaatje bekijkt. En niet maar een standaard iets in elkaar flanst.
Helaas heb ik voor een personal trainer geen geld
Ik moet nog eens kennismaken met Marcello, alleen Jensen Ackles verdient dequote:Op woensdag 22 mei 2013 14:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je vergeet de![]()
![]()
![]()
![]()
-jes.
Ik vind het wel fijn als iemand mij regelmatig voorziet van een ander schema. Zo blijft de variatie er een beetje in en hoef ik zelf niet al te veel na te denken.
Wel tijd toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:52 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee ik weet het.. Volgens gewoon CIOS.. En ik heb liever iemand die het over het gehele plaatje bekijkt. En niet maar een standaard iets in elkaar flanst.
Helaas heb ik voor een personal trainer geen geld
Overleg ook met de instructeur wat jij leuk vindt om te doen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:39 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Volgende week trainen met mijn nieuwe schema.. Ben benieuwd. Ga nog een keer een schema proberen van deze instructeur en anders ga ik toch eens info winnen bij een andere instructeur. Die ik nu heb ik van de apparaten, en ik ben eigenlijk benieuwd of het niet effectiever is om met losse gewichten te trainen en meer vanuit mijn lichaam te werken. Maar goed ik geen het nog een kans.
Nou ja ik ben best bang dat ik me op die manier aan blessures ga helpen. En daar heb ik geen zin in.. Apparaten erbij pakken heb ik geen moeite mee, had er in het begin 4 wat ik echt te weinig vond en binnen een kwartier klaar was en nu ben ik echt een uur bezig met KT. Maar dat komt omdat je daar niets fout mee kan doen, en naar mijn idee wel met losse gewichten. Vind het ook altijd fascinerend als ik mensen bezig zie met de kettlebelts.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:58 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Zelf ook niet bang zijn om eens te experimenteren.Het ergste wat er kan gebeuren is eens omdonderen met licht gewicht.
[..]
Ik moet nog eens kennismaken met Marcello, alleen Jensen Ackles verdient de![]()
... okay eentje dan: Marcello.
Ik ga eens kijken thnx!quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wel tijd toch?
http://www.youtube.com/user/irobotmedia/videos?view=0
Poos geleden dat ik dezen heb gekeken, maar heeft me wel op weg geholpen naar goede form wat betreft uitvoering.
Is dit er ook in het Nederlands?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:28 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
• Dumbbell deadlift
• Pull downs
Tada.
Kuiten kun je ook nog doen, maar dan mag je alvast nieuwe laarsjes kopen.
Het probleem is alleen heel vaak dat de instructeurs op sportscholen geen idee hebben van wat bij jou en je lichaam past, geen interesse hebben in je doelstellingen, ze je niet helpen bij het monitoren van je voortgang en kijken of je je oefeningen wel goed uitvoert. Niet allemaal natuurlijk, maar wel echt vaak, dus als je er niet veel van weet/onzeker bent is het best wel lastig om aan KT te beginnen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je vergeet de![]()
![]()
![]()
![]()
-jes.
Ik vind het wel fijn als iemand mij regelmatig voorziet van een ander schema. Zo blijft de variatie er een beetje in en hoef ik zelf niet al te veel na te denken.
^^quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:08 schreef Novem het volgende:
[..]
Het probleem is alleen heel vaak dat de instructeurs op sportscholen geen idee hebben van wat bij jou en je lichaam past, geen interesse hebben in je doelstellingen, ze je niet helpen bij het monitoren van je voortgang en kijken of je je oefeningen wel goed uitvoert. Niet allemaal natuurlijk, maar wel echt vaak, dus als je er niet veel van weet/onzeker bent is het best wel lastig om aan KT te beginnen.
Maar dat terzijde
Crossfit is toch die oefeningen achter elkaar doen? En dan inderdaad een aantal keer die serie van oefeningen herhalen? Even kijken of ik je goed begrijpquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Overleg ook met de instructeur wat jij leuk vindt om te doen.
Ik vind de meeste apparaten ook alleen maar stom, maar met losse gewichten of lichaamsgewicht trainen, vind ik veel leuker. Of gewoon crossfit!
Mijn schema voor vandaag:
- bench press
- squat
- buikspieren
- shoulder press
- dumbell swing
- rennen
Dat 50 seconden met 10 seconden rust (en om je klaar te maken voor je volgende oefening) en 3 keer herhalen. Tussen de setjes wel even goed op adem komen.
Nou, de spieren branden kan ik je vertellen.
Het was een reactie op het Dieettopicquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Skeeleren is toch best on topic?Waarom ging het niet?
Ja duh!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:21 schreef _Dido_ het volgende:
WhatsAppje van M.: "Zaterdagavond wil ik wel de Champions League-finale zien hoor!".
Mannen... jammer dat je m niet kan verleiden met wat andersquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:21 schreef _Dido_ het volgende:
WhatsAppje van M.: "Zaterdagavond wil ik wel de Champions League-finale zien hoor!".
Da's wel jammer jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:08 schreef Novem het volgende:
[..]
Het probleem is alleen heel vaak dat de instructeurs op sportscholen geen idee hebben van wat bij jou en je lichaam past, geen interesse hebben in je doelstellingen, ze je niet helpen bij het monitoren van je voortgang en kijken of je je oefeningen wel goed uitvoert. Niet allemaal natuurlijk, maar wel echt vaak, dus als je er niet veel van weet/onzeker bent is het best wel lastig om aan KT te beginnen.
Maar dat terzijde
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:22 schreef Nallie het volgende:
[..]
Mannen... jammer dat je m niet kan verleiden met wat andersgoeie strategie wel
Ooh dan is er helemaal geen probleemquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:23 schreef _Dido_ het volgende:
[..]We gaan wel naar een pub dan, dat scheelt weer
Daarom moet je dus een Marcello vinden. En voor jezelf bepalen wat je wilt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:08 schreef Novem het volgende:
[..]
Maar dat terzijde
^ dat leek mij nou ook!quote:
Wij hebben een Jaapquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Daarom moet je dus een Marcello vinden. En voor jezelf bepalen wat je wilt.
De Urbanathlon vorig jaar, was een hele goede reden om op een bepaalde manier te gaan trainen.
Mijn doelen op dit moment zijn om mezelf (ooit) op te kunnen trekken en om 50 kilo te kunnen bankdrukken. Ooit.Marcello
vindt het ontzettend leuk om juist van die pittige schema's te bedenken die zowel op kracht als op condititie zijn gericht.
Mijn ervaring is sowieso dat alle mannen in de sportschool juist enorm veel respect voor je hebben als je echt met krachttraining bezig bent.![]()
Als je het niet weet, dan moet je het juist gaan vragen!
Jij blij dat je toch extra mag eten!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:35 schreef Phaidra het volgende:
Bij mijn lijstje: zwitserse chocolade. Had ik al gezegd dat men hier nogal bourgondisch ingesteld is?
Ja! En ja!quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:21 schreef the85mc het volgende:
[..]
En was t leuk? Was dat die jongere jongen waar je t laatst over had?
Heb me weer eens opgemeten, moet ik eigenlijk vaker doen om verschillen te zien.
Arm: 35 cm
Nek: 45 cm
Borst: 116 cm
Taille : 91 cm
Been 63 cm
Eigenlijk mogen armen iets groter, taille wat kleiner, borst eigenlijk ook. Dan ben ik 'af'
En we hebben vanmiddag samen huiswerk gemaakt want we kennen elkaar van de huiswerkklasquote:
Weet ik nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:01 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Blijf je krachttraining doen zoals eerder?
@Prob, is hij een blijvertje?![]()
Je hebt het de laatste 2 weken weer drukker?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:45 schreef loveli het volgende:
Mufasa, nog self-help tips om nek te fixen? Naar rechts kijken is niet leuk.
Uiteindelijk is het iets doen wat je leuk vindt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Da's wel jammer jaBij vorige was die begeleiding ook bagger dus het eerste jaar eigenlijk maar een beetje lopen prutsen en hun 'schema' afgewerkt.
Later heeft Aurum me er op gewezen dat ik me eerst maar eens moest gaan inlezen en zo.
Maar als je het niets aan vind ga je jezelf nu ook niet snel in interesseren...
Ben ook al blij zat dat een Perr pump doet, is toch weerstandstraining met alle voordelen van dien.
Elkaar nuchter leuk vinden is al een goed begin.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:49 schreef Probability het volgende:
[..]
En we hebben vanmiddag samen huiswerk gemaakt want we kennen elkaar van de huiswerkklas!!
Het klinkt allemaal wel heel grappig
[..]
Weet ik nietWe kunnen het heel goed vinden en hebben elkaar bijna alleen nog nuchter gezien dus dat klinkt al goed (
)
Ja, die! Ben er nog nooit geweest, wel in die tegenover de RAI, da's echt lekker eten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:22 schreef Perruche het volgende:
Co welke ga je? Ik wil ook naar de koreaan en kwam laatst langs "miss korea"?
Ik weet alleen niet zeker of hij mij ook wel leuk vindquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:51 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Elkaar nuchter leuk vinden is al een goed begin.
Volgens mij hebben we dan het zelfde haar! Haha.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:52 schreef conleche het volgende:
Bij mij is het vooral de vochtigheid in de lucht die maakt of ik krullen heb of niet. In Azie krulde het echt veel meer. Als ik hier met nat haar ga slapen ook. Verder krult het vooral aan de achterkant en dan ook nog het meest aan de binnenkant. Ik klaag op zich niet over mijn haar, maar het krulbeleid ervan had iets duidelijker mogen zijn.
If it walks like a duck, quacks like a duck...quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:54 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet zeker of hij mij ook wel leuk vind
En ik weet niet zeker of ik hem leuk vind,
al smsen we wel 24/7 en praat ik over hem alsof ik hem leuk vind, schijnt. terwijl ik dacht dat ik gewoon wat nonchalants zei maar goed.
Om 2 uur gingen we 'even' een muffin eten. Toen was het opeens 9 uur. Daarna bij mij wat gegeten en was het opeens nacht
Daar heb je zeker gelijk in, als je er niets voor voelt zal je nooit gemotiveerd zijn!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Da's wel jammer jaBij vorige was die begeleiding ook bagger dus het eerste jaar eigenlijk maar een beetje lopen prutsen en hun 'schema' afgewerkt.
Later heeft Aurum me er op gewezen dat ik me eerst maar eens moest gaan inlezen en zo.
Maar als je het niets aan vind ga je jezelf nu ook niet snel in interesseren...
Ben ook al blij zat dat een Perr pump doet, is toch weerstandstraining met alle voordelen van dien.
Dan zit het idd hoger. Als je een bad hebt, lekker badderen! Anders vanaaf wat relaxen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:54 schreef loveli het volgende:
Met de handdoektruc zat het lager en was het vooral bewegings beperking. Kom misschien iets verder dan 45 graden tot pijnscheut. Links kijken was eerst geen probleem, maar begint rechts nu ook zeer te doen.
Ja ja jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:59 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
If it walks like a duck, quacks like a duck...Elkaar lekker ontdekken en no hasslemenassle.
Okidoki. De ibo-truc zal ook wel wat helpenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:02 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Dan zit het idd hoger. Als je een bad hebt, lekker badderen! Anders vanaaf wat relaxen.
Kan je niet zoveel aan doen. Ik laat het over aan de prof, die kan wat meer achterhalen door een lichamelijk onderzoek.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Okidoki. De ibo-truc zal ook wel wat helpen
Haha, nou je het zegtquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:09 schreef Perruche het volgende:
"elkaar lekker ontdekken"
ben ik de enige die daar bepaalde associaties bij krijgt?
Doktertje spelen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:09 schreef Perruche het volgende:
"elkaar lekker ontdekken"
ben ik de enige die daar bepaalde associaties bij krijgt?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:17 schreef Novem het volgende:
[..]
Doktertje spelen?
Of bedoelde je iets heel anders?
Ben met jou!quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn man en ik gaan een keer per week uit eten, en dan eet ik gewoon waar ik zin in heb. Dus drank, vet eten, ijs en vaak zelfs in combinatie. Ben niet zo'n rigide eter.
De rest van de week at ik normaal (brinta + fruit + uitgebreide lunch met vooral veel groente + toetje + paar dropjes + avondeten met groente en veel eiwit en soms nog brood + 's'avonds rauwkost). In combinatie met voldoende sport ging het afvallen prima.
Christ!quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ben met jou!
Zit net aan tripples op verwarmde terras. Straks buffet dus veel ijs en slagroom. Denk aan drie dame blanche.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
Vanaf waar vlieg je? Heb je veel bagage? Anders kun je er misschien een leuk dagje van maken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:20 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Christ!Wel lekker, though
.
Als ik in de buurt was geweest, kwam ik langs. For sure. En nu heb ik vakantie
. Beetje jammer dat ik pas morgenavond vlieg. Hele dag ronddrentelen
.
Vanaf Schiphol en ik heb alleen handbagage. Valt wel mee dus.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:21 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Vanaf waar vlieg je? Heb je veel bagage? Anders kun je er misschien een leuk dagje van maken?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:20 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
.
.
En voor de geïnteresseerden:En toen las ik je edit. Kon je je vinden in wat de praktijkondersteuner adviseerde? Als je het te lang vind duren kun je ook vragen of er misschien nog ander opties zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook van het "dat overleven we vast wel weer".. Maar dat is niet altijd goed.. Met geluk ben je nu in juli aan de beurt. Dat is best een tijdje "overleven".
Maar vind het goed van je dat je de stap heb gezet!
En nu lekker genieten van je vakantie!!!!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Dagje Amsterdam? Of gewoon eerste lekker uitslapen, dan inpakken dan naar schiphol en nog wat tax-free shoppenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:23 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Vanaf Schiphol en ik heb alleen handbagage. Valt wel mee dus.
Ja hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:24 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
En toen las ik je edit. Kon je je vinden in van de praktijkondersteuner adviseerde? Als je het te lang vind duren kun je ook vragen of er misschien nog ander opties zijn.
Ik ben ook van het "dat overleven we vast wel weer".. Maar dat is niet altijd goed.. Met geluk ben je nu in juli aan de beurt. Dat is best een tijdje "overleven".
Maar vind het goed van je dat je de stap heb gezet!
En nu lekker genieten van je vakantie!!!!
[..]
.
.
En voor de geïnteresseerden:das best lang, in de tussentijd niks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En veeeeel plezier!
Zat bikini's te kijken, wil graag een nieuwe.
Dus ik zie een ontzettend leuke
![]()
![]()
1 kleur en 140 euro
compact en kleverig.
Ok ondertussen dus wel nog een afspraak bij de POH. Dat is fijn! Dat zijn leuke dingen om naar uit te kijken!quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:25 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja hoorOp dit moment gaat het eigenlijk best goed, het voelt vooral fijn dat ik de stap heb gezet. Na deze trip ga ik me verheugen op m'n Rometrip in juli en dan is het al bijna zover. Over 2 weken iig weer naar de POH.
Jij ook veel plezierquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:28 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ok ondertussen dus wel nog een afspraak bij de POH. Dat is fijn! Dat zijn leuke dingen om naar uit te kijken!
Ik ga vanaf vanavond ook genieten van vakantie! Morgen helemaal tot mezelf komen en dat gaat hopelijk helpen tegen mijn dipjes van de afgelopen tijd! En vanavond dinsdag weer strak in mijn schema!
quote:
[..]
.
.
En voor de geïnteresseerden:bed is groot genoeg ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De planning morgenvroeg
Ontbijt buffet fitness zwemmen sauna alle wankelen
[/quote]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
ik heb dat altijd, zie ik een leuk jurkje, 280 euro, leuke jas, 490 euro, leuke lingerie 200 euroquote:
ja, mooi dus dat ik dat niet uit ga geven aan een bikini.quote:
Dat heb ik nou altijd met schoenen. en tassen. Kleding valt wel mee, ik hou van koopjes!quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb dat altijd, zie ik een leuk jurkje, 280 euro, leuke jas, 490 euro, leuke lingerie 200 euro
En dan zijn er wel goedkopere die ik óók leuk vind, maar toch minder
Nee. Ik doe niet aan zwemmen / strand. En als ik al naar het strand ga, houd ik m'n kleding aan.quote:
hij lijkt idd wat wijd, maar op zich best een leuk ding. En die jurk is mooiquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:39 schreef Goodbye het volgende:
Als we toch bezig zijn... Leuk of niet leuk? Ik denk/hoop dat ik genoeg boezem heb om er wat van te maken. Weet alleen niet of mijn taille (sterk punt) er misschien in weg valt.
[ afbeelding ]
Deze jurk ga ik sowieso bestellen![]()
[ afbeelding ]
Hangt er helemaal vanaf hoe die valt als je 'em aan hebt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:39 schreef Goodbye het volgende:
Als we toch bezig zijn... Leuk of niet leuk? Ik denk/hoop dat ik genoeg boezem heb om er wat van te maken. Weet alleen niet of mijn taille (sterk punt) er misschien in weg valt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind ik zo fijn aan online shoppen!quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:46 schreef Goodbye het volgende:
Ja, is ook lastig in te schatten. Plaatje van het model krijg ik hier niet geplakt, maar denk dat het idd per persoon verschilt. Ik bestel hem wel, terugsturen is gratiesch.
Ik haat passen in pashokjes, ik zweet me altijd kapot.. Nee liever lekker thuis passen!quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:54 schreef anna82 het volgende:
Ik kom wel eens in winkels en dan mag ik het niet alleen gratis weghangen, maar wordt het nog voor me gedaan ook!Ik shop dus eigenlijk nooit online
Conleche, douze points.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:56 schreef conleche het volgende:
Ik shop helemaal niet meer. Maar goed. Mijn winterkleding voldoet nog prima.
Het belachelijke is dus dat je bij sommige online winkels echt zes euro aan bezorg- of retourkosten kwijt bent. Daar shop ik uit principe dus niet meer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:54 schreef anna82 het volgende:
Ik kom wel eens in winkels en dan mag ik het niet alleen gratis weghangen, maar wordt het nog voor me gedaan ook!Ik shop dus eigenlijk nooit online
Ik moest aan James Bond denkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das best lang, in de tussentijd niks?
En veeeeel plezier!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 kleur en 140 euro
ja, iddquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:08 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik moest aan James Bond denken
[ afbeelding ]
Ik wil hem ook!![]()
Ik heb ook een badpak, leuk juist!quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Bikini's, kan niet wachten tot de dag dat ik mezelf daar weer in zie lopen, hopelijk in 2014.
Voor nu mijn vertrouwde badpak
Je was mijn redding. Zeker omdat ze speciaal een hele bak Friese duumkes naar mijn verdieping hadden gesleept.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:56 schreef loveli het volgende:
1, 2 en 3. Maar sowieso Maria
Sigme, morgen 0 koekjes?
Maar alsnog 0 koekjes?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Je was mijn redding. Zeker omdat ze speciaal een hele bak Friese duumkes naar mijn verdieping hadden gesleept.
Ohw.... Ik ben benieuwd....facebook?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk GeeBee, volgens mij kan jij beide hebben, als ik op je foto's af ga
Terug van de kappertHet is ongeveer foto 5 geworden maar dan wat korter, inbreng van de kapster die een foto had waar ze heel enthousiast over was en die er qua idee op leek dus middenweg gedaan
Wel aparte manier van knippen, draaien en hakken
Heeft Jaap ook streepjes in zn wenkbrauwen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:30 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wij hebben een Jaap![]()
Als beginner (zo zie ik mezelf nog) en iemand met veel overgewicht, is crossfit dan te doen?
Mooie bikini, maar kom jij weg met geel? Ik had zo;'n kleur gele nagellak op en dat matchte erg slecht met mijn huid.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das best lang, in de tussentijd niks?
En veeeeel plezier!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 kleur en 140 euro
Nee deze jaap is kaal..quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heeft Jaap ook streepjes in zn wenkbrauwen?![]()
Crossfit gaat op ieder niveau, je doet gewoon minder herhalingen in je xx seconden of je doet wat langer over het aantal herhalingen wat je moet doen.
[..]
Mooie bikini, maar kom jij weg met geel? Ik had zo;'n kleur gele nagellak op en dat matchte erg slecht met mijn huid.
Ik ben zelf (net als Chico) fan van Freya bikini's. Bovenstukje gaat met bh maten, zit mooi en lekker en is niet belachelijk duur.
Even uplooienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door MariaEtcetera op 22-05-2013 19:10:06 ]"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Fertig!
Choppety-chop haar
Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Likes!quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:39 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fertig!
Choppety-chop haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Winterefteling?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:46 schreef Probability het volgende:
Leuk Maria!
Ik ga zondagavond of vrijdagavond weer afsprekenwillen eigenlijk naar de hortus maar dat is dan niet open.. Iemand ideeën?
Over het algemeen word je juist als "dikkertje" ontzettend aangemoedigd in de sportschool!quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:38 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee deze jaap is kaal..
Ik ga eens kijken naar dat crossfit, al denk ik dat ik de drempel niet over durf... Ik ben bang dat iedereen dan daar me kijkt hoe moeilijk het gaat etc.
Jurkje is ook van espritquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:49 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Likes!
En dat shirtje is Esprit en Esprit is win
Sorry wil wel in Amsterdam centrum blijven of andsrs naar Utrecht!quote:
oh, dan komt het wel goed. Mogelijk is 'ie wel te kort naar je smaak, maar de pasvorm is altijd fijn, vind ikquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jurkje is ook van esprit.
Leuk Maria!
nee, vandaar ook mn opmerking: 1 kleur. Die kleur staat me niet, ik ben te bleek.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Crossfit gaat op ieder niveau, je doet gewoon minder herhalingen in je xx seconden of je doet wat langer over het aantal herhalingen wat je moet doen.
[..]
Mooie bikini, maar kom jij weg met geel? Ik had zo;'n kleur gele nagellak op en dat matchte erg slecht met mijn huid.
Ik ben zelf (net als Chico) fan van Freya bikini's. Bovenstukje gaat met bh maten, zit mooi en lekker en is niet belachelijk duur.
jij bent een man btw.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
[..]
Fertig!
Choppety-chop haar
leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Mannen kunnen ook prima nagellak dragen hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij bent een man btw.
Geen vrouw.
Dan weet je dat.
Ik ga er het weekend over nadenken.. Misschien ligt het wel aan mij dat ik denk dat ik me altijd zo bekeken voel..quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Over het algemeen word je juist als "dikkertje" ontzettend aangemoedigd in de sportschool!![]()
Leuk haar Maria!
ja, maar een bovenstukje met bh maten is wat dubieuzerquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:58 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook prima nagellak dragen hoor![]()
.
Ik post hier allang genoeg mee om zulk soort dingen te weten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij bent een man btw.
Geen vrouw.
Dan weet je dat.
Het valt me opeens op dat je op Martha Aggerich (spelling?) lijkt in haar jonge jaren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thankies![]()
Heb het idee dat het vergelijkbaar zit als anders, maar het is toch echt heel anders geknipt
en je had nagellak op omdat je vriendin wilde testen. Liefquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik post hier allang genoeg mee om zulk soort dingen te weten.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij bent een man btw.
Geen vrouw.
Dan weet je dat.
*moest Googelen* Ook een flinke bos haar en gezichtsvorm idd denk ik een beetjequote:Op woensdag 22 mei 2013 19:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Het valt me opeens op dat je op Martha Aggerich (spelling?) lijkt in haar jonge jaren.
FOK! Zegt dat, dus dan is het waarquote:
Ja, als iemand Henk, Piet, Klaas en Wim heet, word je misschien ook wel een beetje op het verkeerde ben gezetquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
FOK! Zegt dat, dus dan is het waar
Ik dacht dat echt, kom ernet achter dat het niet zo is![]()
Mobiel, kan niet makkelijk link plaatsen, maar als je zoekt op aggerich en 'heroic', filmpje van een minuut of 6 en dan dat lachje in de laatste minuut. Daar moet ik aan jou denken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*moest Googelen* Ook een flinke bos haar en gezichtsvorm idd denk ik een beetjeGrappig
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Het valt me opeens op dat je op Martha Aggerich (spelling?) lijkt in haar jonge jaren.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:14 schreef anna82 het volgende:
Martha A blijkt gewoon de de missing link tussen Maria en Co te zijn!
en dat niet alleen! Er staat ook nog een blauwe streep bij haar postsquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:11 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, als iemand Henk, Piet, Klaas en Wim heet, word je misschien ook wel een beetje op het verkeerde ben gezet
zo gek was die aanname niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:20 schreef loveli het volgende:
En ik zit eigenlijk de hele dag te gamen en pizza te eten.
Manglazequote:Op woensdag 22 mei 2013 18:58 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook prima nagellak dragen hoor![]()
.
Vizor's bijnaam is Vunzor, you do the mathsquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zo gek was die aanname niet.
Vizor is toch wel een man he?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:26 schreef anna82 het volgende:
[..]
Vizor's bijnaam is Vunzor, you do the maths![]()
OT: Ik heb al een rondje langs de pindakaaspot, de nutella- en de speculoos- gemaakt, dus hoog tijd dat het eten een keer klaar is!
Haha, dat zou je wel denken he? Ik dacht vroeger altijd dat het een brede kerel van tegen de 2 meter zou zijn. Niets bleek minder waarquote:
Met schattige roze jurkjesquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haha, dat zou je wel denken he? Ik dacht vroeger altijd dat het een brede kerel van tegen de 2 meter zou zijn. Niets bleek minder waar![]()
Is 't gewoon een meisje van krap 1.60m van een kilootje of 50
![]()
OMG COCO EN VIZOR ZIJN 1 EN DEZELFDE PERSOONquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haha, dat zou je wel denken he? Ik dacht vroeger altijd dat het een brede kerel van tegen de 2 meter zou zijn. Niets bleek minder waar![]()
Is 't gewoon een meisje van krap 1.60m van een kilootje of 50
![]()
Als je met "een kilootje of 50" bedoelt "bijna 70 kilo", dan zou dat kunnen kloppenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:28 schreef anna82 het volgende:
[..]
OMG COCO EN VIZOR ZIJN 1 EN DEZELFDE PERSOON
Ik ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als je met "een kilootje of 50" bedoelt "bijna 70 kilo", dan zou dat kunnen kloppen![]()
Schattige roze jurkjesIk zie het zo voor me
DAT VERKLAART ZOVEELquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:28 schreef anna82 het volgende:
[..]
OMG COCO EN VIZOR ZIJN 1 EN DEZELFDE PERSOON
En dat Bert dan dacht dat 'ie onzichtbaar wasquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:30 schreef loveli het volgende:
Confusing? Not anymore after this episode of... SOAP!
plannen voor Kuki m/v?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
En een roze strikje in het haar! En sokjes met kant en lakschoenen.
Ja! En Bensonquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:33 schreef sigme het volgende:
[..]
En dat Bert dan dacht dat 'ie onzichtbaar was.
Nee voor Vaiz! Bijpassend bij het roze jurkjequote:
Oooh toch welquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee voor Vaiz! Bijpassend bij het roze jurkje.
Oek oek!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:14 schreef anna82 het volgende:
Martha A blijkt gewoon de de missing link tussen Maria en Co te zijn!
Te lang geleden voor mij. Wikipedia leert me dat Bert natuurlijk Burt moet zijn, dat Benson in de vroege afleveringen zat die ik misschien wel helemaal niet gezien heb en Joey kan ik niet vinden.quote:
Hahaha, mooie!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:33 schreef loveli het volgende:
Misschien kan Laureline daar nog wel een mouw aan passen.
Ik ervaar een generatiekloof!quote:
over een of andere prehistorische tv-serie met Burt Reynolds, denk ik?quote:
Ik denk over iets op tv dat Soap heet en waar Benson in speelde, maar verder weet ik het fijne er ook niet van.quote:
Fertig!
Choppety-chop haar
Potver, gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
Leuk!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:20 schreef Mufasa208 het volgende:
Heb ik net het nieuwe kapsel van Maria gemist.
Mijn nieuwe trainingsschema is leuk, allemaal zware oefeningen...
Toen RTL begon bracht ik hele dagen door in m'n jongerencentrum, gezellig met de andere licht alcoholische werklozen / vrijwilligers de krant lezen, de VN lezen en TV kijken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:46 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik ervaar een generatiekloof!
Of was het op RTL, want dat hadden wij niet. Maar Sigme wellicht ook niet, gok ik zo...
Ik lees het als -4kg vet + 2kg spier = -2 kilo in totaal. Maar denk dat je lichaam dus ook wel erg veranderd is Maraca, tof!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maraca, netjes!
betekent dit dat de weegschaal nu -2 laat zien, of geen verschil? Niet dat de weegschaal zoveel zegt verder, maar ik ben gewoon niet zeker hoe ik het moet lezen![]()
Gewicht -2kgquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maraca, netjes!
betekent dit dat de weegschaal nu -2 laat zien, of geen verschil? Niet dat de weegschaal zoveel zegt verder, maar ik ben gewoon niet zeker hoe ik het moet lezen![]()
Oh, sowieso goed bezig!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gewicht -2kg
Muscles +2kg
Dat stond erMisschien dat het maar 2kg vet is in totaal, maar goed.. zelfs daar ben ik blij mee!
Ja, mijn lichaam is zeker aan het veranderen! Kreeg van twee instructeurs tijdens de les onafhankelijk van elkaar de opmerking dat ik wel spierballen begon te krijgenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik lees het als -4kg vet + 2kg spier = -2 kilo in totaal. Maar denk dat je lichaam dus ook wel erg veranderd is Maraca, tof!
Oh nee, vatte het ook niet als negatief op hoor!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, sowieso goed bezig!Bedoelde er verder niks negatiefs mee ofzo.
Tis echt gewoon de neuroot in mijn die 'moet' weten hoe ik het precies moet lezen
Haha. Toen hing ik ook nog rond in jongerencentra en mochten we op kansarme-jongerenreisjes <3quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Toen RTL begon bracht ik hele dagen door in m'n jongerencentrum, gezellig met de andere licht alcoholische werklozen / vrijwilligers de krant lezen, de VN lezen en TV kijken.
Toen was heiheikukelei er nog op, in verband met de Luxemburgse U-bocht.
Ah, gelukkigquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh nee, vatte het ook niet als negatief op hoor!
Eens!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah, gelukkig
Vind het namelijk echt knapZover ben ik nog niet.
Is iig n goed resultaatquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gewicht -2kg
Muscles +2kg
Dat stond erMisschien dat het maar 2kg vet is in totaal, maar goed.. zelfs daar ben ik blij mee!
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:26 schreef anna82 het volgende:
[..]
Vizor's bijnaam is Vunzor, you do the maths![]()
OT: Ik heb al een rondje langs de pindakaaspot, de nutella- en de speculoos- gemaakt, dus hoog tijd dat het eten een keer klaar is!
Nee, dat kan mijn knie niet aanquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:59 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Eens!
Maraca.
Loop je nog/alweer hard, Maraca?Zag je niet in het hardlooptopic.
Fertig!
Choppety-chop haar
missed itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom kan ik altijd maar twee rondes op in zo'n all you can eat ding. Ik ben naar huis gerold.Was wel prima te eten!
Hadden we ronde 3 niet gehaald toen met Amsel?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:52 schreef conleche het volgende:
[..]
missed it![]()
Waarom kan ik altijd maar twee rondes op in zo'n all you can eat ding. Ik ben naar huis gerold.Was wel prima te eten!
Oh echt? En dat was dan geen ijs? Dat glijdt er meestal nog wel doorheen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hadden we ronde 3 niet gehaald toen met Amsel?
Volgens mij waren het ook maar 2 dingetjes ofzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh echt? En dat was dan geen ijs? Dat glijdt er meestal nog wel doorheen.
Nu ook geen ijs trouwens. Koreaans is misschien nog net iets machtiger.
Wanneer gaan we?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar had ik het wel over, geen idee waar zij het over hadden
*dingdingding*quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar had ik het wel over, geen idee waar zij het over hadden
Whehequote:
Daten is leukquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:03 schreef the85mc het volgende:
3 rondes sushi en ik ben ook wel klaar. Toch kan ik wel aardig schaften geloof ik![]()
Heb me weer ingeschreven bij de sportschool, dus binnenkort weer vlammen!
En heb vrijdag date
Schiet eens op Kuki... Potverquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Slankie kraamvisite date?
Neeeee er is nog niks gaande!
Te koud. het kind is nu al verstandigquote:
Ron?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:31 schreef uniekhoorn het volgende:
5 rondes. Ik kan het vrij makkelijk.
Buffet Was heerlijk. Tomatensoep Veel Salade. Brood. Wok. Witlof met veel Ron en kaas. Varkenshaas met peper roomsaus kip met kerrie saus. Ribstoof schotel. Kip in stroganoff varken in mosterdsaus. Garnalen. Veel roomijs met chocolade en veel slagroom. Paar slagroomsoesjes. Vol wel.
+1quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:32 schreef kwakz0r het volgende:
VErder: mag ik ook dm Maria? Pwetty pwease?
Leuk!quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:03 schreef the85mc het volgende:
3 rondes sushi en ik ben ook wel klaar. Toch kan ik wel aardig schaften geloof ik![]()
Heb me weer ingeschreven bij de sportschool, dus binnenkort weer vlammen!
En heb vrijdag date
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |