Het boek is hier in de UB ook wel beschikbaar, die pik ik morgen even op. Maar kan geen kwaad om te kijken wat andere mensen van haar vinden. Bedankt voor 't opsturen in elk geval!quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:08 schreef the85mc het volgende:
[..]
Hier in de UB staan zelfs 2 papieren versies zie ik.
No worries.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:28 schreef Phaidra het volgende:
Even snel geopend voor loveli, maar tt vergeten te veranderen
Ik kreeg de krullen in de puberteit onder invloed van hormonen en nu dus weer weg door andere hormonen. Wel raar dat ik tijdens de zwangerschap juist meer krullen had. Zou het eerder andersom verwachten dan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kan door de zwangerschap, had Daphne Deckers ook volgens mij
Lekker lijstje, maar snelle jelle is zonde van de kcalsquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:38 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Wat een originele TT
Update:
O: griekse 0% vet yoghurt met havermout/chia/lijnzaad/kaneel
T: snelle jelle & peer
L: Witvis met gebakken aardappels en ratatouille, koffie met koekje
T: banaan
T: hand nootjes
D: pasta met cherrytomaat, mozzarella en basilicum
S 40 minuten fietsen en 50 minuten aerobics.
1950 kcals qua eten, 350 verbrand volgens myfitnesspal.
Comments?
Ja, dat was beetje jammer, meeting liep uit en had ZO'n honger en dat was het enige wat er wasquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:44 schreef Nallie het volgende:
[..]
Lekker lijstje, maar snelle jelle is zonde van de kcals
Dan mag tquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, dat was beetje jammer, meeting liep uit en had ZO'n honger en dat was het enige wat er was
Hoe bedoel je? Los van elkaar? Ja, het waren drie ijsjes.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:55 schreef loveli het volgende:
Dropijsjes en citroenijsjes apart? Confusing!
Ach, weet je wat, dat doe ik nog evenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:56 schreef loveli het volgende:
En misschien had je je L en T moeten omdraaien
Ze refereert naar het citroendropijs liukquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Los van elkaar? Ja, het waren drie ijsjes.
Apart in de categorie raar? Dropijs wel ja, citroenijs toch niet?
Nee, dit zijn dropijsjes van de Lidl. Bijzonder, kan ik wel zeggen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:57 schreef loveli het volgende:
Sinds de citroenijsjes met dropsteel van Co ging ik er vanuit dat jij die ook at.
Wel lekker, blijkbaar, aangezien je er twee at.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, dit zijn dropijsjes van de Lidl. Bijzonder, kan ik wel zeggen.
Oh, dat klinkt echt geweldigquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:00 schreef Phaidra het volgende:
Als TS moet ik ook maar weer eens een lijstje:
O: brinta
T: banaan, grote cappuccino
L: 2 volkoren boterhammen met boter, rosbief en komkommer, wit zacht bolletje met boter en palingworst, 6 aardbeitjes en een glas milk&fruit ananas
T: appel, grote cappuccino
T: hand amandelen / hazelnoten, pakje dubbeldrank
D: kip, boemboe met sperziebonen, rijst
T: danio kwark perzik/frambozen, koek
Op mijn nieuwe werk wordt door een cateraar voor de lunch gezorgd. Wat een heerlijkheid, elke werkdag keus uit ander brood en beleg. Wel een beetje wennen dat ik dan meer klaarmaak in 1x.
Waarom doe jij eigenlijk geen krachttraining? Geen oordeel hoor, ben gewoon benieuwd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:38 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Wat een originele TT
Update:
O: griekse 0% vet yoghurt met havermout/chia/lijnzaad/kaneel
T: snelle jelle & peer
L: Witvis met gebakken aardappels en ratatouille, koffie met koekje
T: banaan
T: hand nootjes
D: pasta met cherrytomaat, mozzarella en basilicum
S 40 minuten fietsen en 50 minuten aerobics.
1950 kcals qua eten, 350 verbrand volgens myfitnesspal.
Comments?
Zure matjesijsquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:00 schreef V1z0R het volgende:
Die lui bij de Aldi zijn wel geniaal, zure matjesijs, engelse dropijs, schoolkrijtjesijs...
Ze doet toch ook bodypump?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:04 schreef Novem het volgende:
[..]
Waarom doe jij eigenlijk geen krachttraining? Geen oordeel hoor, ben gewoon benieuwd.
Dat bedoel ik niet met krachttraining.quote:
Ja en het scheelt tijd 's ochtends! En ook allerlei benodigdheden voor salades (feta, mozzarella, pijnboompitjes, komkommer, tomaat, sla) dus dat is ook een optie als ik geen zin heb in brood. Maar met al die verschillende soorten brood en bolletjes kan ik me dat niet zo goed voorstellenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:03 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt echt geweldig.
Op mijn vorige werk hadden we ook altijd vers brood en vers beleg. Daardoor at ik wel meer.
Zo... Saai.... Ik moet iemand hebben die naar me schreeuwtquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:04 schreef Novem het volgende:
[..]
Waarom doe jij eigenlijk geen krachttraining? Geen oordeel hoor, ben gewoon benieuwd.
Bijna niet meer.quote:
Zie folder pagina 9.quote:
Ja, zo luxe was het bij ons dan weer nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja en het scheelt tijd 's ochtends! En ook allerlei benodigdheden voor salades (feta, mozzarella, pijnboompitjes, komkommer, tomaat, sla) dus dat is ook een optie als ik geen zin heb in brood. Maar met al die verschillende soorten brood en bolletjes kan ik me dat niet zo goed voorstellen
Wat is er gebeurd dat je in het gips moest?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:07 schreef minilot het volgende:
Hoi! Ik kom even zwaaien!![]()
Het duurde allemaal wat langer dan verwacht, maar mijn been is uit het gips!![]()
Ik mag alleen de komende tijd nog niet hardlopen.![]()
Daarbij komt dat ik nu hoognodig twee maanden niet-kunnen-koken moet inhalen, dus het wordt nog een gedoe om de extra gipskilo's eraf te krijgen voordat de zomer begint.![]()
Alles goed met iedereen? Nog nieuws?
Hehhehee, ik ga ze ook halen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:00 schreef V1z0R het volgende:
Die lui bij de Aldi zijn wel geniaal, zure matjesijs, engelse dropijs, schoolkrijtjesijs...
Zorg eerst maar dat je weer gewoon goed kunt lopen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:07 schreef minilot het volgende:
Hoi! Ik kom even zwaaien!![]()
Het duurde allemaal wat langer dan verwacht, maar mijn been is uit het gips!![]()
Ik mag alleen de komende tijd nog niet hardlopen.![]()
Daarbij komt dat ik nu hoognodig twee maanden niet-kunnen-koken moet inhalen, dus het wordt nog een gedoe om de extra gipskilo's eraf te krijgen voordat de zomer begint.![]()
Alles goed met iedereen? Nog nieuws?
Regel eenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zo... Saai.... Ik moet iemand hebben die naar me schreeuwt. Maar wil het wel gaan doen, 1x in de week ofzo. Dan moet ik alleen ff een schema maken en daar heb ik nog geen tjid voor gehad...
[..]
Bijna niet meer.
Plus wat novem zegt, is wellicht meer conditie dan kracht. Maar met de nieuwe "manier" van lessen reserveren in mijn eigen sportschool ga ik daar misschien wel cancellen, alles zit altijd vol. Plus mijn nieuwe sportschool heeft veel meer gewichten enzo.
Novem heb jij een schema voor fullbody training? Toevallig?
Kuitbeen gebroken. Onnozel gestruikeld op een net ingesopte tegelvloer en uilskuikerig bovenop mijn eigen voet gevallen. En dat zei 'krak'.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:12 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dat je in het gips moest?
Ze zijn nogal bourgondisch ingesteld. Mij hoor je niet klagenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:12 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja, zo luxe was het bij ons dan weer nietMazzelaar
Lijkt me een leuke werkgever
(niet alleen daarom
)
• Bulgarian split squat of squatenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zo... Saai.... Ik moet iemand hebben die naar me schreeuwt. Maar wil het wel gaan doen, 1x in de week ofzo. Dan moet ik alleen ff een schema maken en daar heb ik nog geen tjid voor gehad...
[..]
Bijna niet meer.
Plus wat novem zegt, is wellicht meer conditie dan kracht. Maar met de nieuwe "manier" van lessen reserveren in mijn eigen sportschool ga ik daar misschien wel cancellen, alles zit altijd vol. Plus mijn nieuwe sportschool heeft veel meer gewichten enzo.
Novem heb jij een schema voor fullbody training? Toevallig?
Toen ik nog afviel at ik een keer in de week extra veel. Het afvallen leek daardoor bij mij makkelijker te gaan, alsof mijn metabolisme een opdonder kreeg. En dan ging het echt om 2000 kcal meer dan normaal ofzo. 1x per week.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind level 3 ook leuker dan 2ging gisteren wel beter dan vandaag btw.
Overigens ging het me echt om veel meer eten he, ik zit af en toe op 2200 kcal, dat trekt m'n gemiddelde behoorlijk omhoog
Dat wordt googlen Perrquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:28 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
• Bulgarian split squat of squaten
• Dumbbell deadlift
• Push press/military press/dumbbell overhead press
• Pull downs
• Push ups/incline dumbbel press/benchen
• Dumbbell of barbell rows
• Triceps push down/close grip bench press/french presses
• Barbell curl/dumbbell curl
Tada.
Ben ik nu de enige die hier plaatjes bij wil?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:28 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
• Bulgarian split squat of squaten
• Dumbbell deadlift
• Push press/military press/dumbbell overhead press
• Pull downs
• Push ups/incline dumbbel press/benchen
• Dumbbell of barbell rows
• Triceps push down/close grip bench press/french presses
• Barbell curl/dumbbell curl
Tada.
Kuiten kun je ook nog doen, maar dan mag je alvast nieuwe laarsjes kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |