wat zij zegt!quote:
Huuu!quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:57 schreef _aurum_ het volgende:
Dat hangt er denk ik vanaf hoe kort jouw rokje is Perr
Wat me doet denken aan een OMG moment, we hadden van de week een personeelsuitje; zie ik een meid lopen met zo'n soort slobbertrui jurkje en legging eronder--> jurkje hoort ruim over haar kont heen te vallen.
Dat deed ie niet én de legging was van doorschijnend materiaalDus je zag vanalles
In de categorie what has been seen
Een collega? Domme zet van d'r!quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:57 schreef _aurum_ het volgende:
Wat me doet denken aan een OMG moment, we hadden van de week een personeelsuitje; zie ik een meid lopen met zo'n soort slobbertrui jurkje en legging eronder--> jurkje hoort ruim over haar kont heen te vallen.
Dat deed ie niet én de legging was van doorschijnend materiaalDus je zag vanalles
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:28 schreef anna82 het volgende:
[..]
OMG COCO EN VIZOR ZIJN 1 EN DEZELFDE PERSOON
Nee, gelukkig geen collega!quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een collega? Domme zet van d'r!
Veel plezier in Kopenhagen, Dido!![]()
ze loeren toch hoor als je rokje boven de knieën uitkomt en dat is op de fiets algauw het geval. Ik voel me er ook altijd wat ongemakkelijk bij maar mijn jurkjes zijn echt niet te kort hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:57 schreef _aurum_ het volgende:
haha omgquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
Huuu!
Nee die van mij was tot op de knie. Maar sowieso vind ik het nogal asociaal, ze kwamen ook echt naast me rijden & uit het raam hangen enzoen dat om 07:30 's-morgens he!
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:44 schreef Jagärtrut het volgende:
vandaag krijgen we de sleutels van ons nieuwe huisje! Zo'n zin in!
Tof! En Dido veel plezier vandaag! En wie ging er ook alweer naar Sanadome? Lekker.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:44 schreef Jagärtrut het volgende:
leuk! Moet er veel gebeuren?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Jij bent altijd mooi. Niet druk om maken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:53 schreef Probability het volgende:
Woah ik heb zo weer cursus met die jongen van die date!!
Dus nu weet ik niet wat ik aan moet
haha, iets leuksquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:53 schreef Probability het volgende:
Niets. Zit er ook niets in de weg.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:53 schreef Probability het volgende:
Dank jequote:Op donderdag 23 mei 2013 10:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij bent altijd mooi. Niet druk om maken.
Lekkere dikke trui, muts, sjaal en winterjas + broek. Het is fucking koud.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:59 schreef Probability het volgende:
[..]
Dank je![]()
!
Denk m'n Nikes. (Lopen het lekkerst en wilde ik al)
Had namelijk hakken aan en hij zei je bent langer dan ik! Doe je morgen weer je Nikes aan?
(Was niet zooo maar ik lijk nu eenmaal lang nou en)
+ een outfit daarboven weet alleen nog niet wat. Niet niks
helemaal niets. Dat is altijd zo ideaal hier, huizen zijn klaar om erin te gaan. Zeker als je huurt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
leuk! Moet er veel gebeuren?
Eerste les yoga is een les pilates geworden![]()
De yogalerares was ziek en de invalster gaf pilates. Ook prima, ik weet zo het verschil niet eens
Lastig om mn ademhaling en bewegingen goed te doen, ik denk teveel na, maar wel leuk, dus zeker voor herhaling vatbaar!
Geen Jillian vandaag, nu dus net pilates en vanavond ons schemaatje afwerken.
En nu een tukje op de bank denk ik, want ik heb achterlijk slecht geslapen vannacht
Ik heb het nooit koud maar doe wel iets warms aanquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lekkere dikke trui, muts, sjaal en winterjas + broek. Het is fucking koud.
als jij bruine bonen zou kunnen eten op brood dan zou je het doen volgens mijquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:03 schreef V1z0R het volgende:
Co ook aan de salsa...
Die salsa van An zag er gisteren ook wel heeel erg lekker uit. Misschien soort van namaken en dan bij door de bruine bonen, kan wel lekker wezen gok ik
Pilates is meer gericht op spierbeheersing dan normale yoga volgens mij, Janies. Al is dat dan weer wel te vergelijken met die ashtanga wat An doet geloof ik.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
als jij bruine bonen zou kunnen eten op brood dan zou je het doen volgens mij
Which reminds me, er bestaat een soort van taco pizza. Dan gebruiken ze gemalen bonen ipv tomatensaus, kaas en gehakt met taco kruiden erop. Aftoppen met ijsbergsla en nog meer cheddarkaas/zure room.
Bam! 10000 kcals erbij met 1 pizza
hoera!quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:44 schreef Jagärtrut het volgende:
das liefquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij bent altijd mooi. Niet druk om maken.
ok, ik geloof je meteenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:03 schreef V1z0R het volgende:
Co ook aan de salsa...
Die salsa van An zag er gisteren ook wel heeel erg lekker uit. Misschien soort van namaken en dan bij door de bruine bonen, kan wel lekker wezen gok ik
Pilates is meer gericht op spierbeheersing dan normale yoga volgens mij, Janies. Al is dat dan weer wel te vergelijken met die ashtanga wat An doet geloof ik.
Met zoveel sport zou ik meer eiwitten eten! Dus kwark ofzo na t sporten. Of ipv de cakequote:Op donderdag 23 mei 2013 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn planning
O: yoghurt met banaan en wat havermout
S: pilates
T: plak caramel-hopjescake
L: 1 snee brood met mosterdei, 1 snee met kaas en komkommer, appel
T: nog een plak caramel-hopjescake
D: visschnitzel, aardappelen, worteltjes
S: schemaatje dat we van de sportschool hebben gekregen, crosstrainer, spierdingen, fietsen.
T: cappuccino.
ik heb nog kwark staan, dus ik zat er idd al aan te denken....quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:45 schreef Nallie het volgende:
[..]
Met zoveel sport zou ik meer eiwitten eten! Dus kwark ofzo na t sporten. Of ipv de cake
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:59 schreef Probability het volgende:
[..]
Dank je![]()
!
Denk m'n Nikes. (Lopen het lekkerst en wilde ik al)
Had namelijk hakken aan en hij zei je bent langer dan ik! Doe je morgen weer je Nikes aan?
(Was niet zooo maar ik lijk nu eenmaal lang nou en)
+ een outfit daarboven weet alleen nog niet wat. Niet niks
D klinkt lekkerquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:29 schreef _aurum_ het volgende:
Van de koekjes afblijven? Ben benieuwd
Ik ben blij dat het mij aardig lukt om van de zoetigheid af te blijven. zolang als ik er maar niet aan begin is alles goed. Want als er 1 schaap over de dam is
Lijstje voor vandaag:
O: omelet
T: 1/2 bak kwark
L: gemengde salade
T: havermoutshake
S: lief wilde iets van conditioneerwerk doen, dus ik hobbel wel gezellig mee
D: pasta florentine
T: 1/2 bak kwark
Misschien licht allergisch voor de nachtcrème, maar wat erger voor de dagcrème? Of misschien ben je allergisch voor hetzelfde ingredient in de crèmes en is het verergerd omdat je het nu twee keer hebt gesmeerd?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:08 schreef Tinkepink het volgende:
Weet een van jullie hoeveel tijd er kan zitten tussen in contact komen met "iets" eneen allergische reactie.
Mijn ogen beginnen op te zwellen en ik ben op zoek naar de trigger.
Mogelijkheden (vandaag en gisteren wel gegeten of gebruikt en normaal niet)
Noten, barlauch, olijfolie, mandarijn, dagcreme en nachtcreme. Ik neig naar de creme, maar snap niet dat mijn ogen vanmorgen licht geirriteerd waren en nu pas echt opzwellen.
Hoe komt dat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:17 schreef V1z0R het volgende:
Cakeje
Man, man, wat een mega-dip heb ik ineens
quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik baal. Mijn buik doet stom & mijn nek zit volledig vast (lijk iets verrekt te hebben, is nu al een paar dagen; kan niet/nauwelijks naar rechts kijken). Begin me langzaam een nepperd te voelen. Zoveel klachten/kwaaltjes/gedoe dat ik het erom lijk te doen ofzo![]()
Terwijl ik helemaal klaar ben met stom fysiek gedoe![]()
Maar inmiddels vind ik mezelf al bijna ongeloofwaardig worden, zeg maar
![]()
Dus. Adem in, adem uit, happy thoughts enzo.![]()
Eén plak cake is toch wel genoeg?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb nog kwark staan, dus ik zat er idd al aan te denken....
Ik laat nog wel weten wat t geworden is![]()
En die cake is zo lekker!
Die blijft sowieso![]()
De cremes had ik vanmorgen al weggegooid omdat mijn oogleden wat rood waren. Ze worden echter nu pas dik. Maar ik denk zelf dat het idd de creme was.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien licht allergisch voor de nachtcrème, maar wat erger voor de dagcrème? Of misschien ben je allergisch voor hetzelfde ingredient in de crèmes en is het verergerd omdat je het nu twee keer hebt gesmeerd?
Wat? Geen koekjes eten?quote:
Dunno, gewoon dipje... Kwam alleen ineens opzetten.quote:
Hm, ik denk dan altijd dat het te maken heeft met iets wat ik vlak daarvoor gegeten heb.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dunno, gewoon dipje... Kwam alleen ineens opzetten.
Zat er geen pijnlijke blik tussen door het naar rechts draaien van je nek voordat je je omdraaide?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:03 schreef loveli het volgende:
Tot de conclusie komen dat het tijd is om naar de auto te gaan, op dat moment met zo'n 'oh ja!'-blik toevallig iemand in de ogen kijken, vervolgens omdraaien en dezelfde richting uitlopen als de manspersoon in kwestie, kan voor een misverstand zorgen.
Heb je je paspoort bij je?quote:
oh kut!quote:
de douche is voor mij ook altijd goed qua ideeen. Studenten vinden dat altijd erg gek als ik ze dat vertel..quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:51 schreef the85mc het volgende:
Ik had net na lunch even gesport en ik kreeg onder de douche ineens een goed idee, ben nu soort van businessmodel aan het doorrekenen. De douche is echt vaak de bron van nieuwe ideeen bij mij![]()
Ik moet alleen nog bedenken hoe ik het financieel ga dichttimmeren, dus dat gebruikers maandelijks geld overmaken. Meer risico afdekking gedoe dan technische uitdagingen.
En nice Jagar! Wanneer ga je over naar de nieuwe crib?
200 meter verderop, maar bijna dubbel zo groot appartment. Eindelijk, ruimte. Eindelijk niet altijd meer op de duutser's lip.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeaget waar ga je ook alweer naar toe? Veel succes met verhuizen
veel plezier!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |