quote:Rumoer in Londen. Midden in de stad zou een man zijn onthoofd die daarna in gevecht zouden zijn geraakt met hun zwaarden met de politie. Toegesnelde gewapende agenten zouden de twee aanvallers vervolgens hebben neergeschoten.
Op twitter is grote beroering onstaat. Spanningen tussen verschillende bevolkingsgroepen broeien dicht onder het schijnbaar vredige oppervlak. Een onthoofding zou daarbij niet helpen.
Maar nogmaals: de berichten zijn onbevestigd
Fuck dat is erg, wat zou de reden zijn?quote:TWO men have been shot after a man was beheaded in south east London today, according to reports.
The victim who was wearing a Help For Heroes t-shirt was attacked by a attackers who eyewitnesses said were hacking at him like a piece of meat.
Cops have sealed off parts of Woolwich close to the Royal Artillery Barracks.
Armed police were called to the scene and shocking claims say cops may have fired at suspects alleged to have carried out the beheading attack.
Local MP Nick Raynsford said the victim was a soldier.
A witness told LBC radio that the attackers were "chopping this guy to pieces, literally hacking at something like it was a piece of meat".
And pictures posted in Twitter appear to show three men lying on the road receiving medical attention.
The Metropolitan police would only say officers had been called to reports of an assault on John Wilson Street.
Scotland Yards police helicopter tweeted saying it was assisting with a "serious incident in the Thamesmead area".
Local MP Nick Rainsford told the BBC: "It's been verified one person is dead, two seriously injured".
Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)n.html#ixzz2U2JUsWHa
Het is bizar. Wat een vergelijking tussen deze vrouw die gewoon met iemand die net een slachtpartij heeft afgerond:quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:28 schreef RamboDirk het volgende:
wel apart om te zien dat omstanders gewoon rustig langs lopen, "praten" met de daders.... als iemand op je af komt met bebloede handen en kapmessen in zijn hand dan blijf je toch niet staan?
*Afschuw*quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:23 schreef poemojn het volgende:
Het schijnt zijn moeder te zijn..
http://Www.twitter.com/siibillamLaw
Wilders wel jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:31 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nee want die gestoorde haat had hij allang.
Familiedrama.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:33 schreef PSV1990- het volgende:
Hoe noemen we de moord vader?
Atheïstische/ christen vader vermoord ze kinderen ??
twitter:Official_EDL twitterde op woensdag 22-05-2013 om 18:43:43****CONFIRMED WE HAVE BEEN SUBJECT TO A TERROR ATTACK BY ISLAM, WE ARE CURRENTLY UNDER ATTACK**** reageer retweet
Het is geen moslim, dus je kan er geen stikker op plakken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:33 schreef PSV1990- het volgende:
Hoe noemen we de moord vader?
Atheïstische/ christen vader vermoord ze kinderen ??
Inderdaad! (:quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:32 schreef Brennie het volgende:
[..]
*Afschuw*
Ik begrijp overigens niet hoe je doodleuk tegenover een moordenaar (met nota bene een hakmes in zijn hand!) kan gaan staan en MET JE HANDEN IN JE ZAKKEN!!! een praatje houdt....
Heeft dat mens geen instinct of zo?
WTF!
Volgens mij heb je het niet helemaal gevolgd vandaag..quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:32 schreef Brennie het volgende:
[..]
*Afschuw*
Ik begrijp overigens niet hoe je doodleuk tegenover een moordenaar (met nota bene een hakmes in zijn hand!) kan gaan staan en MET JE HANDEN IN JE ZAKKEN!!! een praatje houdt....
WTF!
Overdreven gedoequote:Op woensdag 22 mei 2013 23:33 schreef CaptainObvious39 het volgende:
twitter:Official_EDL twitterde op woensdag 22-05-2013 om 18:43:43****CONFIRMED WE HAVE BEEN SUBJECT TO A TERROR ATTACK BY ISLAM, WE ARE CURRENTLY UNDER ATTACK**** reageer retweet
Ik was al aan de andere kant van de stad geweest, al trillend op mijn benen!quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:33 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Inderdaad! (:
Ik zou allang een sprintje hebben genomen.
EDLquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:33 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Het rare is dat als je rust uitstraalt en inderdaad zo staat, de moordenaar niet op het idee komt om jou aan te vallen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:32 schreef Brennie het volgende:
[..]
*Afschuw*
WTF!
Wat weten we überhaupt van de dader!? Hij is zwart en riep 'allah akbar', maar meer niet. Gelukkig zijn FOK!kers geen rechercheurs, want anders kregen we de ene justitiële dwaling na de andere.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is geen moslim, dus je kan er geen stikker op plakken.
Ze deden omstanders niks.. Ze wilden gefilmd worden en op de fotoquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:34 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik was al aan de andere kant van de stad geweest, al trillend op mijn benen!
Sla je niet een béétje door??quote:
Inderdaad, echt vreemd. xdquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:34 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik was al aan de andere kant van de stad geweest, al trillend op mijn benen!
Hahah ja alleen als het om nederlanders gaat noemen het gewoon familiedrame.quote:
Je proeft de sarcasme niet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:35 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Hahah ja alleen als het om nederlanders gaat noemen het gewoon familiedrame.
Misschien was het eerwraak ?
Wat gebeurt hier?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:32 schreef LXIV het volgende:
En deze jongen, die gevraagd wordt zijn broek af te staan:
[ afbeelding ]
Allebei londonaren. De oude generatie doet het nog best. Of ligt het aan het geslacht?
We hadden het over haat, niet over het oproepen tot doden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Sla je niet een béétje door??
Wilders grossiert in domme uitspraken en gedachtes, maar oproepen tot doden...?
Hier levert een jongen zijn broek in op verzoek van de meneer die voor hem staat.quote:
Gast, laat het. Er zijn veel idioten op fok! Je wint het toch nooit, sommige mensen hebben een bepaald idee in hun hoofd, en wat je nu ook doet, dat ideen gaat niet veranderen. Zo ook met Islam-haters.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:35 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat weten we überhaupt van de dader!? Hij is zwart en riep 'allah akbar', maar meer niet. Gelukkig zijn FOK!kers geen rechercheurs, want anders kregen we de ene justitiële dwaling na de andere.
Waarom?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hier levert een jongen zijn broek in op verzoek van de meneer die voor hem staat.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hier levert een jongen zijn broek in op verzoek van de meneer die voor hem staat.
Wat moest die met zijn broek?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist dan? Ik heb niet alle posts en nieuwsberichten gevolgd (had dienst), maar zoals ik het zie staat daar een vrouw doodstil tegenover een moordenaar die zojuist iemand onthoofd heeft. Dat ze misschien niet weg durft te rennen of denkt op hem in te kunnen praten weet ik niet, maar mijn instinct zou zeggen RUN!quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het niet helemaal gevolgd vandaag..
Precies. En wat doet Wilders uberhaupt in dit topic. Het gaat over 2 (Nigeriaanse?) bekeerde moslims die een (willekeurige?) militair uitkiezen om te onthoofden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Degene die je hebt gequote hiervoor had het over de diepe haat die Breivik ook al vóór Wilders in beeld was had.... Jij maakte daar de haat van Wilders van.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We hadden het over haat, niet over het oproepen tot doden.
Dat was tijdens de rellen in Londen vorig jaar. Blijkbaar vond hij het een mooie broek.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Wat moest die met zijn broek?
Of was het vernedering?
quote:
Niemand rent weg of lijkt bang te zijn in die filmpjes en op die foto'squote:Op woensdag 22 mei 2013 23:38 schreef Brennie het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist dan? Ik heb niet alle posts en nieuwsberichten gevolgd (had dienst), maar zoals ik het zie staat daar een vrouw doodstil tegenover een moordenaar die zojuist iemand onthoofd heeft. Dat ze misschien niet weg durft te rennen of denkt op hem in te kunnen praten weet ik niet, maar mijn instinct zou zeggen RUN!
Dat zou heel goed kunnen. Toch bizar om zo te zien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het rare is dat als je rust uitstraalt en inderdaad zo staat, de moordenaar niet op het idee komt om jou aan te vallen.
Ik heb wel eens een filmpje gezien over een hyena die een jong hertje aanviel. Dat hertje reageerde heel raar door te blijven staan en met die hyena te gaan knuffelen! Die hyena wist niet wat hij er mee aan moest en bleef appelig staan om vervolgens weg te lopen.
Blijkbaar heeft hij een vluchtend hertje nodig om zijn jachtinstinct te prikkelen.
Dus misschien is wat deze vrouw gedaan heeft heel wijs geweest.
Iets wordt gezien als eerwraak omdat; 1: Het terminologie is die zelf door een groep is uitgevonden en toegepast en 2: omdat het in het norm besef van een andere groep niet 'normaal' geacht wordt dus als een exces en derhalve een eigen label behoeft. Wat is hier per se verkeerd aan? Mag niets meer een apart label krijgen omdat er een andere grondslag is?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:35 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Hahah ja alleen als het om nederlanders gaat noemen het gewoon familiedrame.
Misschien was het eerwraak ?
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:37 schreef Peunage het volgende:
Gast, laat het. Er zijn veel idioten op fok! Je wint het toch nooit, sommige mensen hebben een bepaald idee in hun hoofd, en wat je nu ook doet, dat ideen gaat niet veranderen. Zo ook met Islam-haters.
Nee, dat maak jij ervan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Degene die je hebt gequote hiervoor had het over de diepe haat die Breivik ook al vóór Wilders in beeld was had.... Jij maakte daar de haat van Wilders van.
Ik wou al zeggen, nog niks van meegekregen, Maar was dus tijdens de rellen in 2011quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat was tijdens de rellen in Londen vorig jaar. Blijkbaar vond hij het een mooie broek.
Niet om het een of ander, maar mevrouw Whiskers heeft ze zo te zien niet helemaal op een rijtje. Zou ik geen tijd aan verspillen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen niet allemaal beseften wat er gebeurd was. Ik denk dat ze dachten dat het een ongeluk was. Of ze zijn daar al zover gehersenspoeld dat ze gewoon geen dingen mee waarnemen die niet in het voorgeprogrammeerde spectrum passen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niemand rent weg of lijkt bang te zijn in die filmpjes en op die foto's
Hoort hier helemaal niet bij kennelijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:39 schreef BlueRoom het volgende:
Nigeriaanse moslims zo te zien, dat kan er ook nog wel bij
hoe zit het met die foto met die man die zijn broek uit moest doen?
quote:
Dat komt door de tweet van Wilders en de reactie van Dibi daarop.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies. En wat doet Wilders uberhaupt in dit topic. Het gaat over 2 (Nigeriaanse?) bekeerde moslims die een (willekeurige?) militair uitkiezen om te onthoofden.
Ik postte het plaatje eigenlijk alleen om het contrast in moed weer te geven tussen deze twee Londonaren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, nog niks van meegekregen, Maar was dus tijdens de rellen in 2011
Ja dat vind ik ook een raar verhaal, iemand die weet hoe dat zit?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:39 schreef BlueRoom het volgende:
Gewoon Nigerianen , we nomen de moord vader toch ook geen Atheistische Nederlander...quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:39 schreef BlueRoom het volgende:
Dat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen niet allemaal beseften wat er gebeurd was.
Ehm ja... dus jij zou er van uit gaan dat ze jou niets zouden doen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze deden omstanders niks.. Ze wilden gefilmd worden en op de foto
Hoe weet je dat hij atheistisch was?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:40 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Gewoon Nigerianen , we nomen de moord vader toch ook geen Atheistische Nederlander...
Dat vind ik niet. Hij preekt zelfs in het buitenland haat tegen de islam,quote:
Laat haar lekker hier hypen, is eindelijk rustig en normaal in het topicquote:
Niet gezien, ik kwam net aanzetten bij de LaPo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat komt door de tweet van Wilders en de reactie van Dibi daarop.
Ja, blijkbaar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Doe die foto weg LXIV, allemaal verwarring nu
Aangezien zij duidelijk in beeld aangeven dat zij hun daden doen omdat zij geloven dat dit goed is voor hun geloof is hun religie wel van enige relevantie, nogmaals, haal die moord van die vader er nou maar niet bij, valt GEENSZINS te vergelijkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:40 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Gewoon Nigerianen , we nomen de moord vader toch ook geen Atheistische Nederlander...
Dit.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies. En wat doet Wilders uberhaupt in dit topic. Het gaat over 2 (Nigeriaanse?) bekeerde moslims die een (willekeurige?) militair uitkiezen om te onthoofden.
Oude testament?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:42 schreef ocho het volgende:
Uit de Koran :dat zijn de ongelovigen , de slechten ! hoofdstuk 80 ABASA
UIt de Koran:En de Joden en de Christenen zullen u nooit welgezind zijn tenzij gij hun godsdienst belijdt
Al Baqarah
Uit de Koran:Dat is het loon van Allahs vijanden het vuur, 'Haamiem Sadjdah
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit.
Wilders wordt er gewoon weer eens bijgetrokken. Slaat helemaal nergens op want hij heeft met dit 'incident' niets te maken.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat komt door de tweet van Wilders en de reactie van Dibi daarop.
Ja, leg eens in context uit wat er staat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:42 schreef ocho het volgende:
Uit de Koran :dat zijn de ongelovigen , de slechten ! hoofdstuk 80 ABASA
UIt de Koran:En de Joden en de Christenen zullen u nooit welgezind zijn tenzij gij hun godsdienst belijdt
Al Baqarah
Uit de Koran:Dat is het loon van Allahs vijanden het vuur, 'Haamiem Sadjdah
Nee hoor, Ik dacht een andere man dan degene die vermoord is, en vond het raar omdat het niet paste in het beeld tot nu toe.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar.
Nu denken de mensen van het internet dat het dezelfde man betreft, en dat het slachtoffer zich eerst moest uitkleden voordat hij geslacht werd. Om bloedspetters op zijn nieuwe broek te voorkomen ofzo.
Het zou wel aardig zijn als zulke oude tradities herleefden, maar ik denk niet dat de daders zich van dit stukje geschiedenis vergewist hadden. Daar lijken ze me niet slim genoeg voor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:41 schreef Shawn het volgende:
Ik heb de topics nog niet gelezen en weet niet of dit al eerder is gepost, maar de manier waarop ze deze soldaat hebben afgeslacht doet me denken aan iets wat ik heel lang geleden heb gelezen over de Assassijnen die aan het eind van de elfde eeuw actief waren. Zij pleegden moordaanslagen op de kruisvaarders en bleven na de moord bij het lijk, en omstanders werden ook niet vermoord.
Even though the Crusaders and the other factions employed personal assassinations, the fact that hashashins performed their assassination in full view of the public, often in broad daylight, gave them the reputation affiliated to them. Hashashins murdered those who represented a threat to the Nizari cause and Islam, but would rarely attack ordinary citizens though and tended not to be hostile towards them. They favored one single assassination than the wide bloodshed of actual combat. Slaying innocents and civilian bystanders who did not need to die could spread strife and discord, in addition to ruining the name of the Nizari order.
http://en.wikipedia.org/wiki/Assassins#Assassination
Met doden van moslims. Maar je heb een nieuw topic gevonden om mensen te corrigeren!quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Hij preekt zelfs in het buitenland haat tegen de islam,
Wow interessante vergelijking! Vraag me af of dit intentioneel geweest is dan. In een artikel staat dat ze een 'oorlog' wilde ontketenen in London. Aan de andere kant lijken ze niet echt te staan voor een specifiek organisatie of er moeten nog meer van dit soort acties gaan volgen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:41 schreef Shawn het volgende:
Ik heb de topics nog niet gelezen en weet niet of dit al eerder is gepost, maar de manier waarop ze deze soldaat hebben afgeslacht doet me denken aan iets wat ik heel lang geleden heb gelezen over de Assassijnen die aan het eind van de elfde eeuw actief waren. Zij pleegden moordaanslagen op de kruisvaarders en bleven na de moord bij het lijk, en omstanders werden ook niet vermoord.
Even though the Crusaders and the other factions employed personal assassinations, the fact that hashashins performed their assassination in full view of the public, often in broad daylight, gave them the reputation affiliated to them. Hashashins murdered those who represented a threat to the Nizari cause and Islam, but would rarely attack ordinary citizens though and tended not to be hostile towards them. They favored one single assassination than the wide bloodshed of actual combat. Slaying innocents and civilian bystanders who did not need to die could spread strife and discord, in addition to ruining the name of the Nizari order.
http://en.wikipedia.org/wiki/Assassins#Assassination
Echt, het lijkt wel of elk topic hier tegenwoordig leidt tot Wilders, godsamme wat een frustratie.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij wordt erbij getrokken omdat hij hierover tweettequote:Op woensdag 22 mei 2013 23:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit.
Wilders wordt er gewoon weer eens bijgetrokken. Slaat helemaal nergens op want hij heeft met dit 'incident' niets te maken.
Dan moet ie er ook niet op deze manier op reageren: https://mobile.twitter.co(...)s/337269130652696576quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit.
Hij twittert over alles dat moslims-gerelateerd is. Moet hij dan ook elk topic domineren?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij wordt erbij getrokken omdat hij hierover tweette
godverdomme, lees nou eens het topic voor je post mensenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt, het lijkt wel of elk topic hier tegenwoordig leidt tot Wilders, godsamme wat een frustratie.
Maar dat is toch bizar?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niemand rent weg of lijkt bang te zijn in die filmpjes en op die foto's
Ik heb nergens gezegd dat hij doden van moslims propageert. Ik zeg dat hij haat zaait. Dat is niet hetzelfde.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Met doden van moslims. Maar je heb een nieuw topic gevonden om mensen te corrigeren!![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Degene die je hebt gequote hiervoor had het over de diepe haat die Breivik ook al vóór Wilders in beeld was had.... Jij maakte daar de haat van Wilders van.
Eh.... :quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij ervan.
Jouw interpretatie
Nee, dat maakte je er toch echt zelf van.quote:
Hij domineert het topic nu alleen omdat mensen die de tweet niet kennen beginnen te emmerenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:45 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Hij twittert over alles dat moslims-gerelateerd is. Moet hij dan ook elk topic domineren?
Ik lees nooit iets over haat oogsten; een veel belangrijker punt. En daar komen de 2 moslims uit dit topic weer terug. Wat een haat tegen een willekeurige man op straat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat hij doden van moslims propageert. Ik zeg dat hij haat zaait. Dat is niet hetzelfde.
Maakt niet uit bedoel er mee te zeggen dat alleen bij mensen die islamitisch zijn een stikker word opgeplakt..quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:41 schreef Interloper het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij atheistisch was?
twitter:NicoHines twitterde op woensdag 22-05-2013 om 23:37:36Policeman just shouted: "We've got four PCs down." I don't know what that means reageer retweet
nou mooi manquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:47 schreef Bombshell het volgende:
Hoe dan ook dit soort incidenten zullen steeds vaker gaan voorkomen. Aan beide kanten zullen slachtoffers vallen. 1 ding weet ik zeker de westerse vrije werled zal overwinnen.
Hij heeft wel een punt opzich, maar ook weer niet. Er staat 'waarschijnlijk', vandaag is het wel duidelijk een 'racistische' moord - en daarbij denk ik niet dat die persoon publiekelijk onthoofd is? Vaak speelt de leeftijd ook wel een rol in hoe geschokt mensen zijn en hoeveel aandacht iets krijgt. Onterecht of niet.quote:
Wilders is wel degelijk een persoon die een relatie heeft tot dit incident.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij wordt erbij getrokken omdat hij hierover tweette
Ik lees en post vanaf het begin wijsneus, je argumentatie dat Wilders een tweet heeft doen uitgaan rammelt, er zijn zoveel mensen die een tweet hebben doen uitgaan over het onderhavige, die zie ik hier ook niet allemaal leidend terugkomen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
godverdomme, lees nou eens het topic voor je post mensen
Dit past uiteraard uitstekend in het verhaal van Wilders, dus het zal toch niemand hebben verbaasd dat hij hier een berichtje over geschreven heeft. Ik snap de opwinding dan ook niet.quote:
Het is sowieso nog maar de vraag of het inderdaad een willekeurige man was. En ook al was dat zo, dan geeft dat Geertje nog niet het recht om maar non-stop haat te lopen zaaien en constant mensen tegen elkaar op proberen te zetten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik lees nooit iets over haat oogsten; een veel belangrijker punt. En daar komen de 2 moslims uit dit topic weer terug. Wat een haat tegen een willekeurige man op straat.
Hij krijgt elke seconden een volger erbij. Baasje hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:48 schreef ace_eleven het volgende:
twitter:NicoHines twitterde op woensdag 22-05-2013 om 23:37:36Policeman just shouted: "We've got four PCs down." I don't know what that means reageer retweet
Hoe weet jij dat zeker?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:47 schreef Bombshell het volgende:
Hoe dan ook dit soort incidenten zullen steeds vaker gaan voorkomen. Aan beide kanten zullen slachtoffers vallen. 1 ding weet ik zeker de westerse vrije wereld zal overwinnen.
Dat zeg je niet. Lees je eigen posts eens terug.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat hij doden van moslims propageert. Ik zeg dat hij haat zaait. Dat is niet hetzelfde.
Als het relevant is wordt het genoemd. Denk jij in deze zaak dat het irrelevant is dat de moordenaar moslim is?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:47 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Maakt niet uit bedoel er mee te zeggen dat alleen bij mensen die islamitisch zijn een stikker word opgeplakt..
Op grote schaal gelukkig wel ja (die overwinning), want die behoort dan toe aan niet-moslims en gematigde moslims, niet aan de moslimgekkies.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:47 schreef Bombshell het volgende:
Hoe dan ook dit soort incidenten zullen steeds vaker gaan voorkomen. Aan beide kanten zullen slachtoffers vallen. 1 ding weet ik zeker de westerse vrije wereld zal overwinnen.
Je ziet wel wat in pogroms of hoe moet ik dit opvatten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vraag me af of jullie kafir een keer echt wat durven te doen ipv alleen maar mooie woorden op forums posten
Wat zijn PC's? Police cops?:pquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij krijgt elke seconden een volger erbij. Baasje hoor.
Nee niet belangrijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:50 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Als het relevant is wordt het genoemd. Denk jij in deze zaak dat het irrelevant is dat de moordenaar moslim is?
Dit is brad pitt bewerkt in een dikke man?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:51 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
En wat hij gezegd heeft vind ik dan ook weer bizar.
Nee, die zijn heel zeldzaam. Daarom hebben jullie de overwinning al in de zak en zijn dit soort acties compleet overbodig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vraag me af of jullie kafir een keer echt wat durven te doen ipv alleen maar mooie woorden op forums posten
Political Correct?quote:
Hij ziet er heel gephotoshopt uitquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:51 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, toevallig kwam iemand die tweet van Geertje tegen en werd die hier gepost. De tweet ging toch gewoon over dit onderwerp? Waarom zou het er dan niet over mogen gaan in dit topic?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik lees en post vanaf het begin wijsneus, je argumentatie dat Wilders een tweet heeft doen uitgaan rammelt, er zijn zoveel mensen die een tweet hebben doen uitgaan over het onderhavige, die zie ik hier ook niet allemaal leidend terugkomen.
Nee dat doen degene van wie hij profiteertquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus jij vindt het totaal irrelevant als iemand roept allahu ackbar en doodt iemand met een specifieke intentie? In dit geval dus omdat deze persoon, hoewel het speculeren is, blank is en een engelse militair. Dus misschien wel een racistische moord. Dan is het toch des te meer van belang wat de intentie van de dader is en dan is het toch raar als dit niet zou uitmaken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:52 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Nee niet belangrijk.
Waarom noemen ze die rellende jongeren in Zweden(?) Moslims??
Nee. Dat is een zelfingenome Calimero-misvatting.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:47 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Maakt niet uit bedoel er mee te zeggen dat alleen bij mensen die islamitisch zijn een stikker word opgeplakt..
We worden nu zelfs al Kafirs genoemd. En we hebben nog niet eens een brute moord gepleegd!quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Geboren in Engeland, Christelijk opgegroeid.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:54 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Ik probeer mij even voor te stellen hoe dit ongeveer in zijn werk gegaan moet zijn. Die gasten behoorden dus waarschijnlijk tot een soort islamitische Soedanese stam en besloten hun vaderland te verlaten om werk te zoeken in Londen en daar een inkomen te verwerven.
Wel opvallend dat bekeerlingen vaker radicaal zijn gemiddeld genomen. Of lijkt dat maar zo?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geboren in Engeland, Christelijk opgegroeid.
Nooit problemen mee gehad, paar maanden moslim en gelijk dit...quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geboren in Engeland, Christelijk opgegroeid.
Volgens mij is het vooral de westerse wereld die overal oorlog wil voeren, maar goed. Verder kun je je dat ook afvragen over die achterlijke EDL die nu loopt te rellen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:55 schreef m3rlijnz het volgende:
Waarom willen die radicalen toch altijd oorlog.. kan iemand die mensen niet uitleggen dat ze dan dood gaan.. en dan nog steeds niks is veranderd. . En laat geert het niet vertellen.. zodra die zn mond open doet, roept de andere helft van de wereld dattie discrimineert. .laat staan alst ie ook nog iets zegt..
Een beetje zoals mensen die zijn gestopt met rokenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:56 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Wel opvallend dat bekeerlingen vaker radicaal zijn gemiddeld genomen. Of lijkt dat maar zo?
Dat idee heb ik ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:56 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Wel opvallend dat bekeerlingen vaker radicaal zijn gemiddeld genomen. Of lijkt dat maar zo?
Omdat links/moslims gelijk als door een bij gestoken reageren op elke scheet die Wilders laat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou, toevallig kwam iemand die tweet van Geertje tegen en werd die hier gepost. De tweet ging toch gewoon over dit onderwerp? Waarom zou het er dan niet over mogen gaan in dit topic?
wtf is dezequote:Op woensdag 22 mei 2013 23:51 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:54 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Ik probeer mij even voor te stellen hoe dit ongeveer in zijn werk gegaan moet zijn. Die gasten behoorden dus waarschijnlijk tot een soort islamitische Soedanese stam en besloten hun vaderland te verlaten om werk te zoeken in Londen en daar een inkomen te verwerven.
Daar aangekomen kwamen ze terecht in een soort sociaal oerwoud en konden ze zich niet identificeren met de westerse maatschappij waarin ze zich waarschijnlijk gediscrimineerd en ondergewaardeerd voelden. Om hun zelfwaarde te behouden hielden ze zich meer en meer bezig met de Islam en werden ze steeds radicaler.
Op een gegeven moment gaan ze voor hun zoveelste kansloze sollicitatie gesprek de deur uit met de auto en zien ze een soldaat in uniform op straat lopen. Ze zien die persoon als verpersoonlijking van het westerse systeem en plotseling slaan alle stoppen door, ze rijden op hem in en onthoofden de arme man.
Vervolgens kan je je afvragen of het kapitalistisch systeem niet verantwoordelijk gesteld kan worden voor dit soort excessen. Oke het waren mensen die voor geen meter spoorden, maar als deze lui in hun Soedanese stam gebleven waren waren ze waarschijnlijk gewoon koeien aan het melken en kwam dit niet in hun op. Deze mensen radicaliseren omdat het systeem ze niets biedt om zich mee te identificeren.
Volgens mij ging het bij die tweet vooral om de reactie van Dibi. Niet zo zeer om de tweet van Wilders zelf.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat links/moslims gelijk als door een bij gestoken reageren op elke scheet die Wilders laat.
Net als dat rechts gelijk als door een bij gestoken reageert op elke nog veel meer stinkende scheet die een knotsgekke en weinig representatieve imam laat.
En zo kunnen we door blijven gaan elkaar aan te vallen, in plaats van gematigde moslim/niet-moslim als groep ons wapenen tegen moslimgekkies.
Als ik moslim zou zijn, zou ik me doodschamen voor dat soort idioten en ik zou er alles aan doen om hun leven zuur te maken en zorgen dat ik me verbind met de onschuldige niet-moslimse bevolking om juist die terreur aan te pakken.
Waarom wel, het was een onbelangrijke tweet over een feit dat allang bekend was, maar ondertussen ontaard het wel weer in "Wilders-discussie", waarbij o.a. Remlof zijn Wilders-alarm weer afgaat en iedereen weer zijn bekende zegje weer gaat doen. Ik zie echt niet waarom hij zo prominent aanwezig moet zijn in een discussie over dit incident. Ga op een kistje op de dam staan als je de hele tijd je mening over die man wilt ventileren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou, toevallig kwam iemand die tweet van Geertje tegen en werd die hier gepost. De tweet ging toch gewoon over dit onderwerp? Waarom zou het er dan niet over mogen gaan in dit topic?
Nooit problemen gehadquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:56 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad, paar maanden moslim en dan dit...
bekeerlingen leven vaak strikter volgens de regels van de islam en zouden juist dit soort zaken nooit doen.Deze gasten hebben de islam dus niet begrepen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:56 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Och meiske toch, kun je er niet tegen als je Grote Leider aangevallen wordt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom wel, het was een onbelangrijke tweet over een feit dat allang bekend was, maar ondertussen ontaard het wel weer in "Wilders-discussie", waarbij o.a. Remlof zijn Wilders-alarm weer afgaat en iedereen weer zijn bekende zegje weer gaat doen. Ik zie echt niet waarom hij zo prominent aanwezig moet zijn in een discussie over dit incident. Ga op een kistje op de dam staan als je de hele tijd je mening over die man wilt ventileren.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat links/moslims gelijk als door een bij gestoken reageren op elke scheet die Wilders laat.
Net als dat rechts gelijk als door een bij gestoken reageert op elke nog veel meer stinkende scheet die een knotsgekke en weinig representatieve imam laat.
En zo kunnen we door blijven gaan elkaar aan te vallen, in plaats van gematigde moslim/niet-moslim als groep ons wapenen tegen moslimgekkies.
Als ik moslim zou zijn, zou ik me doodschamen voor dat soort idioten en ik zou er alles aan doen om hun leven zuur te maken en zorgen dat ik me verbind met de onschuldige niet-moslimse bevolking om juist die terreur aan te pakken.
Ik zie het nog wel tot een burgeroorlog komen. Als het leger in wordt gezet worden moslimwijken zo schoon geveegd. Evt met behulp van Amerika.quote:
Toch wel raar dat dit al nummer 31345 is die deze rechtvaardiging zag met de islam.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nooit problemen gehad![]()
Waarschijnlijk niet helemaal 100, verbitterd op de wereld en dan is radicaal moslim worden mogelijk een manier om moorden voor je zelf te rechtvaardigen.
Natuurlijk is het wat ver gezocht, maar je kan je wel afvragen waarom onze Europese westerse maatschappijen radicalisatie in de hand lijken te werken.quote:
Ik denk dat dat allemaal wel mee zal vallen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:58 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel tot een burgeroorlog komen. Als het leger in wordt gezet worden moslimwijken zo schoon geveegd. Evt met behulp van Amerika.
Het leger voert gewoon orders uit. Denk je echt dat de Engelse regering het leger opdracht gaat geven wijken schoon te vegen? Die zijn nog politiek-correcter dan de Nederlandse regering.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:58 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel tot een burgeroorlog komen. Als et leger in wordt gezet worden moslimwijken zo schoon geveegd. Evt met behulp van Amerika.
wat een fantasie heb jij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:58 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel tot een burgeroorlog komen. Als het leger in wordt gezet worden moslimwijken zo schoon geveegd. Evt met behulp van Amerika.
Volwassen mensen die zich zonder dwang bekeren tot de islam zijn vaak gek in hun hoofd ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:56 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:58 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Dat klopt denk ik helaas welquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want Amerika geeft een fuckIk blijf me verbazen over het feit dat mensen denken dat de VS achter Europa staat
VS geeft om de VS, niet om Europa, niet om Azië niet om ergens anders.
dit dusquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want Amerika geeft een fuckIk blijf me verbazen over het feit dat mensen denken dat de VS achter Europa staat
Echt die conclusie toont alleen maar aan hoe dom je feitelijk bentquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Och meiske toch, kun je er niet tegen als je Grote Leider aangevallen wordt?
Grappenmaker denk je echt dat die moslimjongeren het tegen het leger kunnen opnemen. Die bliven helemaal nergens tegens tanks, luchtmacht enz.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het leger voert gewoon orders uit. Denk je echt dat de Engelse regering het leger opdracht gaat geven wijken schoon te vegen? Die zijn nog politiek-correcter dan de Nederlandse regering.
Bovendien maakt het leger geen schijn van kans als de moslimjongeren zich verenigen. Dat is 10 tegen 1 in het voordeel van de moslims.
PSV1990 is een troll of HMFquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:01 schreef Roarzcorp. het volgende:
Wel jammer dat PSV1990 niet meer reageert op kritische vragen over zijn toch wat radicale standpunt dat je nooit in de media mag zeggen dat het moslims betreft.
Ja en? Het blijven hatende idioten..quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:58 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Unlimitedquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:58 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Mag wel. Maar doe het dan ook consequent bij moorden gepleegd door extreem rechts/linkse, christenen en joden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:01 schreef Roarzcorp. het volgende:
Wel jammer dat PSV1990 niet meer reageert op kritische vragen over zijn toch wat radicale standpunt dat je nooit in de media mag zeggen dat het moslims betreft.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:01 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Grappenmaker denk je echt dat die moslimjongeren het tegen het leger kunnen opnemen. Die bliven helemaal nergens tegens tanks, luchtmacht enz.
haha nou ok welterustenquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:01 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Grappenmaker denk je echt dat die moslimjongeren het tegen het leger kunnen opnemen. Die bliven helemaal nergens tegens tanks, luchtmacht enz.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:01 schreef Bombshell het volgende:
[..]
We hebben geen tanks meer en over een paar jaar nog een stuk of 30 vliegtuigen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:01 schreef Bombshell het volgende:
[..]
De VS zou europa voor de 100% steunen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nou ik denk zelfs dat in de VS een paar gigantisch rijke en invloedrijken zitten die alleen maar bezig zijn met een machtspel waarbij het niet uitmaakt wie de speelballen zijn.quote:
Eensquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mag wel. Maar doe het dan ook consequent bij moorden gepleegd door extreem rechts/linkse, christenen en joden.
vertelquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, ja, mensen.. We zijn al bij de burgeroorlog
De VS hoeven echter niet om Europa te geven om ons te hulp te willen komen. Net zoals wij niet om ontwikkelingslanden hoeven te geven om constructieve ontwikkelingshulp te willen bieden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij komt op deze manier ook niet al te intelligent over.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt die conclusie toont alleen maar aan hoe dom je feitelijk bent
Dat weet ik niet. Ze hebben ook de moslims tegen de Serviers gesteund.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:03 schreef Bombshell het volgende:
[..]
De VS zou europa voor de 100% steunen.
Nee hoor, In WOII ook niet tot ze zelf aangevallen werdenquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:03 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Allemaal gelul in de ruimte. Niemand (<1%) in Nederland heeft zin in een burgeroorlog, dus deze zal er voorlopig niet komen, hè:')quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:03 schreef LXIV het volgende:
Bovendien gaat dat geen conventionele oorlog worden maar een guerilla. Dan zijn tanks redelijk machteloos, als je ze zou hebben. Kijk naar Syrië. Die redden zich als rebellen ook.
Ja want die gaan de Saudiërs en het midden oosten voor de schenen schoppen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:03 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Mutant01 en co hebben ook allang door dat hier niet tegen op gebagatelliseerd kan worden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:01 schreef Roarzcorp. het volgende:
Iemand hier schijnt te denken dat het daar op uitdraaitquote:
Morgen weer vroeg dag he.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:04 schreef Bill_E het volgende:
Om even olie op het vuur te gooien:
Als er een moslim op deze wijze vermoord was, door een christen of wat dan ook, dan waren er nu in heel Engeland rellen geweest. Nu is het stil
EDL is bezig hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:04 schreef Bill_E het volgende:
Als er een moslim op deze wijze vermoord was, door een christen of wat dan ook, dan waren er nu in heel Engeland rellen geweest. Nu is het stil
Ehm wat? EDL zit te rellen en niet een beetje ookquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:04 schreef Bill_E het volgende:
Zo stil is het anders niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:04 schreef Bill_E het volgende:
Nee, dat was mijn uitgangsstelling ook. Maar dit was mijn reactie op het feit dat de moslimjongeren geen schijn van kans zouden maken áls het begon.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:04 schreef Fides het volgende:
[..]
Allemaal gelul in de ruimte. Niemand (<1%) in Nederland heeft zin in een burgeroorlog, dus deze zal er voorlopig niet komen, hè:')
Net als in WO 2quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:03 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Het is helemaal niet stilquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:04 schreef Bill_E het volgende:
Yep zei ik al in het vorige topic. Waarom roept niemand nu "RACISME"? Oh ja het is geen racisme als een blanke wordt vermoordquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:04 schreef Bill_E het volgende:
Dat wilde Roosevelt ook...quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, In WOII ook niet tot ze zelf aangevallen werden
Beter zoeken dan voordat je gaat miepenquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:05 schreef Bill_E het volgende:
Net gezocht op rellen, kon niets vinden.. Live stream?
Lees anders de andere delen van het topic ook even door.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:05 schreef Bill_E het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:05 schreef Bill_E het volgende:
Dat jij te dom bent om het te vindenquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:05 schreef Bill_E het volgende:
Natuurlijk, je heb gelijkt en je argumenten zijn ook ijzersterk. ...... Ik heb nog wel een paar meer gevarieerdere standaard statements voor je, voor als je geen valide argumenten hebt, wil je ze hebben, dan kan je, je inhoudsloosheid nog wat beter camoufleren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij komt op deze manier ook niet al te intelligent over.
Toch is het lastig te meten of dit nou wel of niet gebeurd. Volgensmij worden racistische moorden toch altijd wel gewoon duidelijk uitgelegd. Dat er selectief gekeken wordt naar wat de headlines haalt, dat zou wel kunnen ja. Kranten zijn bedrijven en dus waarschijnlijk wel gevoelig wat goed verkoopt en moslim nieuws doet het misschien beter?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mag wel. Maar doe het dan ook consequent bij moorden gepleegd door extreem rechts/linkse, christenen en joden.
Dat zijn er dan alsnog 40 te veel..quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:06 schreef HighVolume het volgende:
Edl is met 40 man volgens het nos journal
Trek dan ook terug uit al die landen. Behalve als er olie zit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:06 schreef Ketchupcurry het volgende:
Asghar Bukhari about Britain is to blame for home grown Muslim terrorists because of British military involvement in Muslim countries.
jupquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zijn er dan alsnog 40 te veel..
Zijn al moskees gesloopt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:08 schreef Bill_E het volgende:
Sorry maar een kleine demonstratie noem ik geen rellen..
English Defence League supporters have thrown missiles at police in Woolwich after a machete attack that left one man dead.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:08 schreef Bill_E het volgende:
Mijn inhoudsloosheid? Jij komt hier janken dat het over Wilders ging, veel anders heb ik je niet zien posten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Natuurlijk, je heb gelijkt en je argumenten zijn ook ijzersterk. ...... Ik heb nog wel een paar meer gevarieerdere standaard statements voor als je, voor als je geen valide argumenten hebt, wil je ze hebben, dan kan je, je inhoudsloosheid nog wat beter camoufleren.
Wie zei er dat het "stil"was? Jij toch??quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:08 schreef Bill_E het volgende:
Dat is alles wat de UK nog op kan hoesten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zijn er dan alsnog 40 te veel..
Dat klopt denk ik wel ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:07 schreef Roarzcorp. het volgende:
Kranten zijn bedrijven en dus waarschijnlijk wel gevoelig wat goed verkoopt en moslim nieuws doet het misschien beter?
Engelsen - en de blanke bevolking in het algemeen - is liever lui dan moe over het algemeen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is alles wat de UK nog op kan hoesten.
Als er onder gelijke omstandigheden een zwarte door 2 IDL leden was aangereden en onthoofd dan stonden er nu 40.000 mensen buiten.
Dat is trouwens eerder een verwijt aan de Engelsen dan aan de moslims.
Een gebouw bekogelen versus een man op klaarlichte dag in een drukke straat aanrijden en onthoofden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zei er dat het "stil"was? Jij toch??
EDL is afgereisd + er is een moskee bekogeld etc in Essex. Stil is het dus niet..
Nou, ik denk dat het niet eens zozeer luiheid is. Ze werken natuurlijk wel gewoon. Het is eerder angst. Niet alleen voor de moslims, maar ook om hun baan kwijt te raken enzo. En desinteresse.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Engelsen - en de blanke bevolking in het algemeen - is liever lui dan moe over het algemeen.
Jij bent de eerste die deze vergelijking maakt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een gebouw bekogelen versus een man op klaarlichte dag in een drukke straat aanrijden en onthoofden.
Dat hoop ik dan maar...quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is alles wat de UK nog op kan hoesten.
Als er onder gelijke omstandigheden een zwarte door 2 IDL leden was aangereden en onthoofd dan stonden er nu 40.000 mensen buiten.
Dat is trouwens eerder een verwijt aan de Engelsen dan aan de moslims.
Het is dan misschien ook een vicieuze cirkel, na 11 september is de islam terror non-stop hot news. Waardoor kleine groepen veel aandacht krijgen en weer een inspiratiebron en platform zijn voor andere groepen. Niet dat je het dood moet zwijgen, maar misschien wel een versterkend effect.quote:
Owh, ik mag pas iets over rellende en slopende EDL-ers zeggen als ze iemand vermoorden??quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een gebouw bekogelen versus een man op klaarlichte dag in een drukke straat aanrijden en onthoofden.
Ik heb niks met de EDL, maar het verschil in 'terreur' is toch wel erg groot.
Natuurlijk. Het enige effect dat ze willen bereiken is aandacht. Daarom ook graag spectaculaire dingen. Het is niet zo dat het UK leger verzwakt wordt door één aanslag.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:11 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Het is dan misschien ook een vicieuze cirkel, na 11 september is de islam terror non-stop hot news. Waardoor kleine groepen veel aandacht krijgen en weer een inspiratiebron en platform zijn voor andere groepen. Niet dat je het dood moet zwijgen, maar misschien wel een versterkend effect.
De rest van de post negeer je?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij ging het bij die tweet vooral om de reactie van Dibi. Niet zo zeer om de tweet van Wilders zelf.
Ik denk dat het voor mensen die al labiel zijn wel een bepaalde aantrekkingskracht heeft ja als inspiratie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:11 schreef Roarzcorp. het volgende:
Het is dan misschien ook een vicieuze cirkel, na 11 september is de islam terror non-stop hot news. Waardoor kleine groepen veel aandacht krijgen en weer een inspiratiebron en platform zijn voor andere groepen. Niet dat je het dood moet zwijgen, maar misschien wel een versterkend effect.
Het standaard gezeik over Wilders van wat gefrustreerde posters interesseert me ook vrij weinig, dat is ook niet zo gek, als je het voor de 285ste keer krijgt voorgeschoteld. Aangaande dit onderwerp heb ik mijn mening wel gegeven hoor, maar toen lag jij waarschijnlijk nog in je bed, op je muffe zolderkamertjequote:Op donderdag 23 mei 2013 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mijn inhoudsloosheid? Jij komt hier janken dat het over Wilders ging, veel anders heb ik je niet zien posten.
Ik denk dat je je wellicht drukker moet maken om waar je woont dan om waar je gewoond hebt..quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De rest van de post negeer je?
Vind jij ook niet dat Europese gematigde moslims zich zouden moeten aansluiten bij de niet-moslims en alle moslimgekkies moeten bestrijden (gevangenis en uitzetting uit Europa)?
Zoals je weet mag je voor mij alles zeggen (ik vind zelfs "doods"bedreigingen via Twitter bestraffen onzin en de ophef erover veel te groot), maar als we het over verhoudingen gaan hebben dan is een moskee bekogelen een ludieke actie vergeleken bij de actie van 2 geflipte moslims (dit geval, in de afgelopen 12 jaar is er wel ietsje meer gebeurd)...quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ik mag pas iets over rellende en slopende EDL-ers zeggen als ze iemand vermoorden??
Mijn excuses dan..
Maar aan de ene kant kan je de media ook niet alle schuld toeschuiven. Want A: mensen willen misschien dit type nieuws zien ipv. ander nieuws. B. Het effect daarvan is een vermeerdering van het aantal incidenten. Niet omdat er per se feitelijk meer zijn hoewel dat niet uitgesloten is maar omdat het sowieso meer aandacht krijgt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor mensen die al labiel zijn wel een bepaalde aantrekkingskracht heeft ja als inspiratie.
Daar is de politie toch voor, om die "moslimgekkies" te bestrijden als ze iets verkeerds doen? Lijkt me geen taak voor de bevolking, dus ook niet voor gematigde moslims.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vind jij ook niet dat Europese gematigde moslims zich zouden moeten aansluiten bij de niet-moslims en alle moslimgekkies moeten bestrijden (gevangenis en uitzetting uit Europa)?
Een goed werkend banken stelsel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:15 schreef AlexJones het volgende:
Hier is een lijst met al het positieve dat Islam heeft te bieden:
Ja, zeker. Dus dan moet de van oorsprong niet-Europese moslim die niets met terrorisme/jihad/terreur/het afslachten van onschuldigen op straat heeft JUIST zich verbinden met de niet-moslimse bevolking.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je wellicht drukker moet maken om waar je woont dan om waar je gewoond hebt..
Zoals ik al eerder zei: het ene onrecht maakt het andere niet goed.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zoals je weet mag je voor mij alles zeggen (ik vind zelfs "doods"bedreigingen via Twitter bestraffen onzin en de ophef erover veel te groot), maar als we het over verhoudingen gaan hebben dan is een moskee bekogelen een ludieke actie vergeleken bij de actie van 2 geflipte moslims (dit geval, in de afgelopen 12 jaar is er wel ietsje meer gebeurd)...
Ja, het is goed met jou.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Het standaard gezeik over Wilders van wat gefrustreerde posters interesseert me ook vrij weinig, dat is ook niet zo gek, als je het voor de 285ste keer krijgt voorgeschoteld. Aangaande dit onderwerp heb ik mijn mening wel gegeven hoor, maar toen lag jij waarschijnlijk nog in je bed, op je muffe zolderkamertje
De manier waarop een groot deel van de Nederlandse bevolking generaliseert draagt hier verder ook niet totaal aan bij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:15 schreef El_Matador het volgende:
De scheidslijn moet niet zijn (Wilders EN zoals moslims nu denken); moslims versus niet-moslims.
De scheidslijn moet zijn: gematigde moslims samen met niet-moslims tegen de moslimgekkies.
Goed punt, ik vraag mij wel eens af waarom gematigde moslims zich niet veel meer, net als hun medelanders, uitspreken tegen dit soort mafketels. Ik constateer dat toch wel. Is er dan toch een soort instemming, is het angst, een algehele schroom om iets te zeggen om andere redenen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is natuurlijk van 2 kanten veel gebeurd. Zij in onze landen, wij in hun landen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zoals je weet mag je voor mij alles zeggen (ik vind zelfs "doods"bedreigingen via Twitter bestraffen onzin en de ophef erover veel te groot), maar als we het over verhoudingen gaan hebben dan is een moskee bekogelen een ludieke actie vergeleken bij de actie van 2 geflipte moslims (dit geval, in de afgelopen 12 jaar is er wel ietsje meer gebeurd)...
Wanneer neemt een groep moslims eens het initiatief om te zeggen: ik en mijn mede-nietmoslims verachten deze moslimgekkies en wij doen er alles aan om die lui uit ons mooie Europa te verwijderen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar is de politie toch voor, om die "moslimgekkies" te bestrijden als ze iets verkeerds doen? Lijkt me geen taak voor de bevolking, dus ook niet voor gematigde moslims.
Die geluiden zijn er wel degelijk. Je hoort ze alleen niet in de media omdat het niet aansluit bij wat mensen willen horen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wanneer neemt een groep moslims eens het initiatief om te zeggen: ik en mijn mede-nietmoslims verachten deze moslimgekkies en wij doen er alles aan om die lui uit ons mooie Europa te verwijderen?
Oorverdovende stilte is het enige wat ik hoor.
Dat zei ik ook niet. Maar als je beide daden an sich bekijkt, is het bekogelen van een gebouw toch ff 223131 niveautjes onschuldiger dan het doden van een persoon.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: het ene onrecht maakt het andere niet goed.
Een willekeurige moskee bekogelen omdat 2 wannabe moslims een gruwelijke daad hebben begaan is gewoon een debiele actie die ik afkeur. Net als ik de oorspronkelijke verachtelijke daad ook afkeur.
Wat doen niet-dader moslims fout dan?? NIKS. Ze leven hun leven, houden van hun kinderen, werken en proberen een leuk leven te hebben. Net als ieder mens. .. Ik hoef toch ook niet openlijk afstand te nemen van Jasper S?? Of die idioten in Apeldoorn en Alphen aan den Rijn? Of Volkert van der Graaff??quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, zeker. Dus dan moet de van oorsprong niet-Europese moslim die niets met terrorisme/jihad/terreur/het afslachten van onschuldigen op straat heeft JUIST zich verbinden met de niet-moslimse bevolking.
De scheidslijn moet niet zijn (Wilders EN zoals moslims nu denken); moslims versus niet-moslims.
De scheidslijn moet zijn: gematigde moslims samen met niet-moslims tegen de moslimgekkies.
Dat is de stuip inderdaad. De gematigde moslims tonen begrip voor de ideeen van de radicalen omdat ze menen dat Westerlingen doelbewust moslims doden in het buitenland.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er is natuurlijk van 2 kanten veel gebeurd. Zij in onze landen, wij in hun landen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
etc etc etc etc
Wat dat betreft zie ik de partijen toch als gelijk.
Alweer zo'n messcherpe, moet je je beroep van maken, kan je wellicht nog een hoop geld mee verdienen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, het is goed met jou.
En dan anderen dom noemen.
Dan doen je oren het niet goed. Want dat is vandaag, over deze gebeurtenis al gebeurd. En dat openlijk afstand nemen is nergens voor nodig, want dat doe jij ook niet als een blanke Westerling iets uitvreetquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wanneer neemt een groep moslims eens het initiatief om te zeggen: ik en mijn mede-nietmoslims verachten deze moslimgekkies en wij doen er alles aan om die lui uit ons mooie Europa te verwijderen?
Waarom zou ik mij moeten distantieren van zo'n groep? Deze mensen zijn in mijn optiek geen moslims. Verder ben ik echt van slag van dit nieuws. En dat als moslima. Walgelijk ditquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:21 schreef Ketchupcurry het volgende:
EDL keert huiswaarts na verzoek politie.
Het gaat niet om de omvang en grootte van een aanslag maar om de psychologische impact. En zoals we nu merken is die groot. Dan kun je waarschijnlijk spreken van een terreurdaad. Juist omdat deze daad zo buitensporig ongewoon is maakt deze zo'n impact. De gevolgen zijn in ieder geval terreur. Als het om een burenruzie was gegaan dan was er niemand de straat op gegaan. Terreur dus.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb niks met de EDL, maar het verschil in 'terreur' is toch wel erg groot.
Nou, de terreur die in Irak is uitgeoefend heeft toch naar schatting tussen de 200.000 en de 800.000 levens gekost. Voor een onnodige oorlog op valse gronden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is de stuip inderdaad. De gematigde moslims tonen begrip voor de ideeen van de radicalen omdat ze menen dat Westerlingen doelbewust moslims doden in het buitenland.
Nou gebeuren er zeker onfrisse incidenten (voornamelijk door doorgedraaide militairen), maar grootschalige Westerse terreur tegen moslims is er niet. Andersom kun je daar -zeker relatief gezien, op basis van het aandeel moslims in Europa- juist wél van spreken.
De weg-met-ons-houding die links uitdraagt, is trouwens mede een oorzaak voor dat gevoel.
Openlijk afstand nemen is het punt niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat doen niet-dader moslims fout dan?? NIKS. Ze leven hun leven, houden van hun kinderen, werken en proberen een leuk leven te hebben. Net als ieder mens. .. Ik hoef toch ook niet openlijk afstand te nemen van Jasper S?? Of die idioten in Apeldoorn en Alphen aan den Rijn? Of Volkert van der Graaff??
Als die militairen het doen zijn het doorgedraaide militairen als het moslims het doen is het DE ISLAM DAT DIT KAN IN NEDERLAND ENGELANDquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is de stuip inderdaad. De gematigde moslims tonen begrip voor de ideeen van de radicalen omdat ze menen dat Westerlingen doelbewust moslims doden in het buitenland.
Nou gebeuren er zeker onfrisse incidenten (voornamelijk door doorgedraaide militairen), maar grootschalige Westerse terreur tegen moslims is er niet. Andersom kun je daar -zeker relatief gezien, op basis van het aandeel moslims in Europa- juist wél van spreken.
De weg-met-ons-houding die links uitdraagt, is trouwens mede een oorzaak voor dat gevoel.
Je vroeg er net nog om, dus loop niet zo opzichtig te liegen en te ad hominemmenquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Openlijk afstand nemen is het punt niet.
Ik wacht nog steeds op een burgerinitiatief van gematigde moslims die zeggen; "en nu is het genoeg, moslimgekkies, jullie bevuilen het mooie Europa waar wij onze religie gewoon -zoals het hoort- in ons persoonlijke leven willen belijden"
niets van dat al. Men reageert liever op Wilders, dat is makkelijker.
En jij doet daar keihard aan mee.
En nu ga ik kickboksen.
Heb jij je publiekelijk uitgeroepen tegen terreur uit het Westen? Dacht het niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Openlijk afstand nemen is het punt niet.
Ik wacht nog steeds op een burgerinitiatief van gematigde moslims die zeggen; "en nu is het genoeg, moslimgekkies, jullie bevuilen het mooie Europa waar wij onze religie gewoon -zoals het hoort- in ons persoonlijke leven willen belijden"
niets van dat al. Men reageert liever op Wilders, dat is makkelijker.
En jij doet daar keihard aan mee.
En nu ga ik kickboksen.
En jij toont, weliswaar in beperkte mate, begrip voor de gruweldaden die door de VS en kompanen sinds 2001 in Irak en Afghanistan zijn gepleegd? Zie het probleem niet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeiden ze dat ook maar tegen al die relschoppers laatstquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:21 schreef Ketchupcurry het volgende:
EDL keert huiswaarts na verzoek politie.
Nee uiteraard niet. Maar deze mannen in kwestie, horen bij een bepaalde overtuiging en een gemeenschap. Het gene dat hen bindt. Nu hebben zij datgene gebruikt om een aanslag te rechtvaardigen of juist te initiëren / te begaan. De kans is groot dat zij elke week naar een bepaalde moskee gaan in de buurt. Het is dan wel raar als die er niet afstand van doen bijvoorbeeld. Ik meen niet te zeggen dat nu elke moslim persoonlijk en publiek afstand moet doen. Maar een totaal passieve houding van geestelijk leiders kan toch best kwalijk zijn in z'n kwestie. Ik vind de vergelijking niet helemaal opgaan tussen dit en iemand zoals in Alphen aan den Rijn bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat doen niet-dader moslims fout dan?? NIKS. Ze leven hun leven, houden van hun kinderen, werken en proberen een leuk leven te hebben. Net als ieder mens. .. Ik hoef toch ook niet openlijk afstand te nemen van Jasper S?? Of die idioten in Apeldoorn en Alphen aan den Rijn? Of Volkert van der Graaff??
Komt wel goed schatje!quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom zou ik mij moeten distantieren van zo'n groep? Deze mensen zijn in mijn optiek geen moslims. Verder ben ik echt van slag van dit nieuws. En dat als moslima. Walgelijk dit
Ja, joh. Ik heb al een taart gebakken om dit te vieren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:25 schreef Bombshell het volgende:
Juist de gematigde moslims moeten zich een suitspreken tegen deze idioten. Zij kunnen wel degelijk invloed uitoefenen. Maar ze blijven zich maar verschuilen achter het standaard verhaaltje.. Zouden ze het soms wel prima vinden dat er aanslagen worden gepleegd.
Het was in naam van die religie, dus wat loop je te bazelen? Kan alleen hezbollah of al qaeda een 'islam-aanval' plegen volgens jou, ofzo?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:25 schreef rakotto het volgende:
Mensen die dit zien als een aanval door de Islam ipv een aanval door verwarde mensen.
amen en helemaal gelijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:26 schreef yvonne het volgende:
Net thuis, maar euh, dit kan toch ook een totaal doorgedraaide junk/psychopaat/oorlogsslachtoffer zijn?
Straks is het geeneens een Moslim maar iemand die door de bezuinigingen in de gezondheidszorg geen hulp/ medicatie meer krijgt en nu doorgedraaid is.
Weet je, ik begin moe te worden van het gelazer keer op keer: ja boeboeboe, moslims zijn allemaal slecht en ze moeten eens duidelijk op tv zeggen dat ze 'het' afkeuren.
Alsof wij dat iedere keer doen als er bv een malloot z'n kinderen vermoord. Ik heb nog geen enkele blanke gezien die op tv zegt dat ie dit ten zeerste afkeurt...
http://www.liveleak.com/view?i=d0f_1369235265quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:26 schreef yvonne het volgende:
Net thuis, maar euh, dit kan toch ook een totaal doorgedraaide junk/psychopaat/oorlogsslachtoffer zijn?
Nou, volgens mij heeft zowat iedere Nederlandse Facebooker wel zijn afschuw uitgesproken over die malloot die zijn kinderen vermoordde.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:26 schreef yvonne het volgende:
Straks is het geeneens een Moslim maar iemand die door de bezuinigingen in de gezondheidszorg geen hulp/ medicatie meer krijgt en nu doorgedraaid is.
Weet je, ik begin moe te worden van het gelazer keer op keer: ja boeboeboe, moslims zijn allemaal slecht en ze moeten eens duidelijk op tv zeggen dat ze 'het' afkeuren.
Alsof wij dat iedere keer doen als er bv een malloot z'n kinderen vermoord. Ik heb nog geen enkele blanke gezien die op tv zegt dat ie dit ten zeerste afkeurt...
"ALLAHU AKBAR!"quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:25 schreef rakotto het volgende:
Mensen die dit zien als een aanval door de Islam ipv een aanval door verwarde mensen.
De ramptoeristen wel ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heeft zowat iedere Nederlandse Facebooker wel zijn afschuw uitgesproken over die malloot die zijn kinderen vermoordde.
Hou eens op met aandacht zoeken door middel van cursieve tekst, droeftoeter.quote:
En al m'n Britse vrienden nu ook op fb, dus wat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heeft zowat iedere Nederlandse Facebooker wel zijn afschuw uitgesproken over die malloot die zijn kinderen vermoordde.
Ik vind het prima als je de daders veroordeelt (dat doet iedereen denk ik zo, ik ook), maar niet dat je het afschuift op ALLE moslims. Of hun geestelijke leiders.. In de islam is er geen equivalent vcan een "paus" oid,quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:25 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Nee uiteraard niet. Maar deze mannen in kwestie, horen bij een bepaalde overtuiging en een gemeenschap. Het gene dat hen bindt. Nu hebben zij datgene gebruikt om een aanslag te rechtvaardigen of juist te initiëren / te begaan. De kans is groot dat zij elke week naar een bepaalde moskee gaan in de buurt. Het is dan wel raar als die er niet afstand van doen bijvoorbeeld. Ik meen niet te zeggen dat nu elke moslim persoonlijk en publiek afstand moet doen. Maar een totaal passieve houding van geestelijk leiders kan toch best kwalijk zijn in z'n kwestie. Ik vind de vergelijking niet helemaal opgaan tussen dit en iemand zoals in Alphen aan den Rijn bijvoorbeeld.
wat een vergelijking ....:')quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:26 schreef yvonne het volgende:
Zodra iets negatiefs met de islam te maken heeft heeft het helemaal niets met de islam te maken volgens sommigen (meestal moslims)...quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:27 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Het was in naam van die religie, dus wat loop je te bazelen? Kan alleen hezbollah of al qaeda een 'islam-aanval' plegen volgens jou, ofzo?
Jup, doorgedraaide junk/oorlogsslachtoffer/psychopaatquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=d0f_1369235265
Oordeel zelf zou ik zeggen
Er is helemaal niemand die moslims allemaal slecht genoemd heeft. En er is ook niemand die misdaden door niet-moslims bagatelliseert.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:26 schreef yvonne het volgende:
Nogmaals, die geluiden zijn er wel degelijk maar worden stelselmatig genegeerd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:25 schreef Bombshell het volgende:
Juist de gematigde moslims moeten zich een suitspreken tegen deze idioten. Zij kunnen wel degelijk invloed uitoefenen. Maar ze blijven zich maar verschuilen achter het standaard verhaaltje.. Zouden ze het soms wel prima vinden dat er aanslagen worden gepleegd.
Ik heb hier al vreemdere voorbij zien komen, ik pas me aan.quote:
Heb jij je al openlijk uitgesproken tegen Jasper S? De iodioten in Alphen aan den Rijn en Apeldoorn? Tegen Volkert van der Graaff??quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:25 schreef Bombshell het volgende:
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb hier al vreemdere voorbij zien komen, ik pas me aan.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Mocht ik ooit een moord willen plegen schreeuw ik trouwens wel gewoon "in de naam van FOK!"
Ja, momenteel vooral door andere moslims.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:31 schreef Lauraap_ het volgende:
Oorlogsslachtoffer(s) dan eerder denk ik. Omdat 1 man heeft gezegd dat het in zijn land ook zovaak gebeurt. Bij moslims. Ofzo.
Ik kan ook een bank beroven en dan zeggen dat het in de naam van de Islam is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:27 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Het was in naam van die religie, dus wat loop je te bazelen? Kan alleen hezbollah of al qaeda een 'islam-aanval' plegen volgens jou, ofzo?
Ik net.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nogmaals, die geluiden zijn er wel degelijk maar worden stelselmatig genegeerd.
Dat Allahu Akbar zegt echt helemaal niks. Dat zeggen ze ook als ze de auto instappen, bij een ongeluk, bij overlijden van iemand etc. etc.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Mocht ik ooit een moord willen plegen schreeuw ik trouwens wel gewoon "in de naam van FOK!"
Geboren in de UK las ik ergens (weet niet of het waar is). Maar had iig een Londens accent volgens de BBCquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:31 schreef Lauraap_ het volgende:
Oorlogsslachtoffer(s) dan eerder denk ik. Omdat 1 man heeft gezegd dat het in zijn land ook zovaak gebeurt. Bij moslims. Ofzo.
Fors accent ja. Kan niet anders dan dat ie opgegroeid is daar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geboren in de UK las ik ergens (weet niet of het waar is). Maar had iig een Londens accent volgens de BBC
Wat we in Nederland willen horen is dat alle NL moslims liefst dagelijks luidruchtig afstand nemen, wat niet alleen veel moslims inmiddels spuugzat zijn, maar ook in de VS (waar ze toch aardig wat meer redenen hebben om wantrouwend te zijn) vinden ze ons wat dat betreft knap hysterisch geworden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:17 schreef Xa1pt het volgende:
Die geluiden zijn er wel degelijk. Je hoort ze alleen niet in de media omdat het niet aansluit bij wat mensen willen horen.
Ja, of een beheading.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat Allahu Akbar zegt echt helemaal niks. Dat zeggen ze ook als ze de auto instappen, bij een ongeluk, bij overlijden van iemand etc. etc.
Ja maar ik vind het maar een raar verhaal. Dus. Met het gebeurt zovaak in mijn land door jullie dus hak ik jouw kop er maar af.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:32 schreef Interloper het volgende:
[..]
Ja, momenteel vooral door andere moslims.
Ze hebben er toch last van dat ze door mensen aangekeken worden op daden van die idioten die in naam van hun Allah de vreselijkste dingen uithalen. Ik denk wel dat het helpt als je, je daar openlijk stevig van distantieert.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb jij je al openlijk uitgesproken tegen Jasper S? De iodioten in Alphen aan den Rijn en Apeldoorn? Tegen Volkert van der Graaff??
De niet-daders hebben er niks mee te maken, of ze nou islamieten zijn, katholieken of atheïsten
Precies, Belachelijk wij - zij denken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom zou ik mij moeten distantieren van zo'n groep? Deze mensen zijn in mijn optiek geen moslims. Verder ben ik echt van slag van dit nieuws. En dat als moslima. Walgelijk dit
Door idioten die niet nadenken hebben ze er last van ja. Van mij zullen ze dat soort verwijten niet horen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze hebben er toch last van dat ze door mensen aangekeken worden op daden van die idioten die in naam van hun Allah de vreselijkste dingen uithalen. Ik denk wel dat het helpt als je, je daarvan openlijk stevig van distantieert.
Daar hebben heel veel Nederlanders zich openlijk over uitgesproken idioot die je bent. Ik heb echt mn buik vol van die extremistische moslims hier op het forum. Iedereen weet wel wie hier bedoeld worden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb jij je al openlijk uitgesproken tegen Jasper S? De iodioten in Alphen aan den Rijn en Apeldoorn? Tegen Volkert van der Graaff??
De niet-daders hebben er niks mee te maken, of ze nou islamieten zijn, katholieken of atheïsten
Dat heeft men in het verleden regelmatig gedaan. Zonder resultaat, want men blijft nu nog doodleuk beweren dat "dat wel een keer nodig zou zijn".quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze hebben er toch last van dat ze door mensen aangekeken worden op daden van die idioten die in naam van hun Allah de vreselijkste dingen uithalen. Ik denk wel dat het helpt als je, je daarvan openlijk stevig van distantieert.
Hoezo zou ik me moeten uitspreken voor een ander persoon z'n moord. Belachelijke beredenering.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:36 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Daar hebben heel veel Nederlanders zich openlijk over uitgesproken idioot die je bent. Ik heb echt mn buik vol van die extremistische moslims hier op het forum. Iedereen weet wel wie hier bedoeld worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |