krabs pls, krab u drunk, krabs go homequote:
jaquote:
hahahahhahaquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zo vaak dat gezongen vroeger, werd mijn moeder altijd boos om
qftquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zo vaak dat gezongen vroeger, werd mijn moeder altijd boos om
Ik heb die shit live gezienquote:
quote:
Srs. Fox kids enzo. Dat roodharige meisje (van foxkids) toen flikflaks op t podium maken en alles als aankondigingquote:
Ik moet ook echt weer eens hebbenquote:
Ik foreign beggarsquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:48 schreef TienVingers het volgende:
Ja maar ik heb lekker Yes-R live gezien ghehe
Via de vavo?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
jabeetje wel. Kan later wel, met mijn toekomstige vriend. Voel ik me ook wat veiliger
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:48 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Srs. Fox kids enzo. Dat roodharige meisje (van foxkids) toen flikflaks op t podium maken en alles als aankondiging
Hoe heette die rode presentatrice van fox kids?quote:
weet ik nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:51 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hoe heette die rode presentatrice van fox kids?
Kim Lian van der Meijquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:51 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hoe heette die rode presentatrice van fox kids?
Nee van fox kids zelf toen. Kim lian was zo'n zangspel presentatrice tochquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
7 juni gaan w-
[..]
Ik ben vervangen, ik zie het al weer
jupquote:
Kids top 20?!quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:54 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Nee van fox kids zelf toen. Kim lian was zo'n zangspel presentatrice toch
Ik ga dan met jullie even zondigen, ook al zit ik nu 2 weken zonderquote:
oh jeequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Ezell ezell ezell, ik heb je fb denk ik gevonden
Als je etsu hebt en haar gezien hebt op TC dan is het niet moeilijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Ezell ezell ezell, ik heb je fb denk ik gevonden
ik heb jordy ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je etsu hebt en haar gezien hebt op TC dan is het niet moeilijk
behalve dat je je echt moet vervelen om al Etsu's vrienden door te bladerenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je etsu hebt en haar gezien hebt op TC dan is het niet moeilijk
quote:
10 seconden en ik had haarquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
behalve dat je je echt moet vervelen om al Etsu's vrienden door te bladeren
Als jij ook eens een cam aan doetquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
10 seconden en ik had haar
Dat is wel een bij elkaar geraapt zootje jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso haast nooit na, ga ik alleen maar van piekeren en zo.
Ik snap trouwens niet hoe die schrijfopdracht in 180 woorden kon als je vier stellingen moest beargumenteren.
[..]
Ik had op de havo een 5,6 voor M&O op mijn eindlijst.
[..]
Ik heb officieel N&G, maar het is echt een bij elkaar geraapt zooitje.Ik heb:
-Nederlands
-Engels
-Natuurkunde
-Scheikunde
-Wiskunde A
-Economie
-M&O
-Biologie
En dan ook nog wiskunde B buiten school om.
[..]
Oh, bij mij maakt het geen zak uit qua tijd of ik pillen slik of niet.
Hoezo draag jij thuis geen broek?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar dan doe ik een broek aan anders voelt het ongemakkelijk
Welke cam? Ik weet niet of ik nog wel een cam heb. Maar ik ben helemaal niet leuk om te zien, dus doe die cam maar nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als jij ook eens een cam aan doet
Ik zit alleen op mijn kamer en ik hoef niet meer naar beneden dus zit lekkerquote:
Ja van kids top 20quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:54 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Nee van fox kids zelf toen. Kim lian was zo'n zangspel presentatrice toch
*facebook checken doet* Wel leukquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Welke cam? Ik weet niet of ik nog wel een cam heb. Maar ik ben helemaal niet leuk om te zien, dus doe die cam maar niet
als ik hetero was, dan wist ik wie ik moest versieren. dus stop maar met jezelf afkraken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Welke cam? Ik weet niet of ik nog wel een cam heb. Maar ik ben helemaal niet leuk om te zien, dus doe die cam maar niet
Ja, DV, niet mij, tevens heb je me nog niet in het echt gezien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik hetero was, dan wist ik wie ik moest versieren. dus stop maar met jezelf afkraken.
geef ik geen neuk om.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, DV, niet mij, tevens heb je me nog niet in het echt gezien.
deze manquote:
schat, je bent cute as fuck. Laten we het VH vragenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, DV, niet mij, tevens heb je me nog niet in het echt gezien.
deze vrouw?quote:
Doe je dingquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
schat, je bent cute as fuck. Laten we het VH vragen
Ook hoiquote:
Ezeltjequote:
Blowerquote:
Daarom zeg ik het tegen jouquote:
quote:
ook een modje hahaquote:
Nah..waddup?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwah, redelijk. Met jou?
[..]
Ik was er al hoor.
Ja hij ging me opeens whatsappen vannacht, zo stoned als een garnaal natuurlijk, ben er maar niet op ingegaan ;squote:
Ik ben altijd depressief kom hangenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef Etsu het volgende:
esell ik ben ook depressief deze avond, zullen we elkaar steunen?
Heb net mijn laatste werkdag achter de rug. Mis het nu al een beetje.quote:
Nah, niet depri hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef Etsu het volgende:
esell ik ben ook depressief deze avond, zullen we elkaar steunen?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb net mijn laatste werkdag achter de rug. Mis het nu al een beetje.![]()
[..]
Nah, niet depri hoor.
Dat is kut inderdaad. Ach je blijft je collega`s wel zien toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb net mijn laatste werkdag achter de rug. Mis het nu al een beetje.![]()
[..]
Nah, niet depri hoor.
ik vroeg alleen de weg aan jouquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hij ging me opeens whatsappen vannacht, zo stoned als een garnaal natuurlijk, ben er maar niet op ingegaan ;s
Jupquote:
omg vertelquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hij ging me opeens whatsappen vannacht, zo stoned als een garnaal natuurlijk, ben er maar niet op ingegaan ;s
Je had het over krabben die op je afkwamen enzo, gekke man deze xDquote:
quote:
Geen idee, ik ben nu wel een stuk minder in Amsterdam. Zou nog wel een werkuitje komen, maar dat plannen schiet echt niet op.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is kut inderdaad. Ach je blijft je collega`s wel zien toch?
heeft hij invloed gehad op dat jij mod werd of niet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
JupWe hebben elkaar via fok leren kennen en we dachten laatst allebei dat we ermee gingen kappen en toen bam was hij mod en toen bam ik ook
hahahaha apartquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
JupWe hebben elkaar via fok leren kennen en we dachten laatst allebei dat we ermee gingen kappen en toen bam was hij mod en toen bam ik ook
Of je vraagt ze allemaal naar Utrecht te komen deze zomer voor een reüniequote:Op woensdag 22 mei 2013 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben nu wel een stuk minder in Amsterdam. Zou nog wel een werkuitje komen, maar dat plannen schiet echt niet op.
Nee, tuurlijk niet. Hij heeft zich er ook niet mee bemoeid. We verdedigen elkaars acties ook nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
heeft hij invloed gehad op dat jij mod werd of niet?
Het merendeel gaat van de zomer echt 3 of 4 weken weg, dus dat wordt het sowieso niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of je vraagt ze allemaal naar Utrecht te komen deze zomer voor een reünie
Mijn pener ook, proeven?quote:
Denk het niet. Alleen FA's en toekomstige collega's binnen een sub denk ikquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
heeft hij invloed gehad op dat jij mod werd of niet?
Gewoon doen danquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het merendeel gaat van de zomer echt 3 of 4 weken weg, dus dat wordt het sowieso niet.Zal wel een keer wat voorstellen als het echt niet opschiet. Kon best goed met ze opschieten, dus is wel leuk om iets van contact te houden.
gewoon de standaard tcquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:12 schreef Ezell het volgende:
Is er nou TC of niet? Want ik wil best mensen kicken enzo.![]()
MACHT
Wat een vieze beschuldigingen van bestialiteitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
/jngscquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:12 schreef Ezell het volgende:
Is er nou TC of niet? Want ik wil best mensen kicken enzo.![]()
MACHT
Leef jij ook nog?quote:
die niet aangaatquote:
ik heb fokit op cam gezienquote:
Oh niet dat hij kapot is hoorquote:
Dollemanquote:
waarom nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh niet dat hij kapot is hoor![]()
Bedoelde dat ik hem niet aan doe
ik ben niet cam-geniekquote:
was tofquote:
Geen idee, als je je muren niet meer wit verft van al dat geruk op Sof wellicht welquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja gezellig héHele dag zowat gefokt
Hoe is ie?
Ja maar jij bent dan ook een Ezelquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, als je je muren niet meer wit verft van al dat geruk op Sof wellicht wel![]()
Goed hoor, met jou ook?
nodig, kom op tc en doe je cam aanquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:22 schreef nodig het volgende:
[..]Ik heb supersof vandaag gemotiveerd om weer naar school te gaan
![]()
Uiteraard gaat het met mij ook goed.
Volgende keerquote:
Ik hou mijn woord welquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hou mijn woord wel![]()
Maar lange dag gehad, moe enzo
Ja geen idee eigenlijk. vermoeiend, veel vragen. zelf uitgebreid antwoordenquote:
He Stuquote:
je vergeet een t manquote:
Aha, oké. Maar ja, het kan geen kwaad. Misschien dat ze toevallig wat anders ontdekken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee eigenlijk. vermoeiend, veel vragen. zelf uitgebreid antwoorden
12 juni vervolgonderzoek, alleen dan houden ze zich bezig met ontwikkelingsstoornis, autisme enzo.
Nouja, als ik 1 ding niet heb is het autisme wel maargoed
Nah, het is of add, of autisme of het ligt aan mijn oogafwijking dusquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aha, oké. Maar ja, het kan geen kwaad. Misschien dat ze toevallig wat anders ontdekken?
Superquote:
quote:
Kom even kijken danquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Super![]()
![]()
Nee, sorry, daar doe ik niet aan![]()
Nah, niet zoveel zin in eigenlijk, sorry. Ben niet in zo'n heel beste bui geloof ikquote:
Nog afwachten dus.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, het is of add, of autisme of het ligt aan mijn oogafwijking dus
Zie je er erg tegenop?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:30 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar wel een verschrikkelijke toets over de Engelse literatuur morgen RIP
Goed hoor, beetje moe.quote:
Ik kom veel in KSC en GRTDOJW maar misschien moet ik maar hier weer wat vaker komenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed hoor, beetje moe.
Wat voer je de laatste tijd uit?Je komt hier zo weinig
Is wel heel verdacht
Je zal het wel verdient hebbenquote:
Ik heb geen eerder bericht gezien?quote:
Ik viel meteen pessimistisch binnenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen eerder bericht gezien?
Hoi![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij je tweetwtf-momentje
Tuurlijk, hier maak je nog weleens een rel mee, altijd leukquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom veel in KSC en GRTDOJW maar misschien moet ik maar hier weer wat vaker komen
Was om je te testen, je moet wel fris blijven nog deze week he dus!@! gr grquote:
Sorry, had ik niet in de gatenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik viel meteen pessimistisch binnen
[..]
Daar ook wel hoor. Hier is het wat dat betreft soms een stuk volwassenerquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk, hier maak je nog weleens een rel mee, altijd leuk
Ik heb Nederlands al gehadquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was om je te testen, je moet wel fris blijven nog deze week he dus!@! gr gr
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nah, niet zoveel zin in eigenlijk, sorry. Ben niet in zo'n heel beste bui geloof ik![]()
rock maakt je zo weer vrolijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nah, niet zoveel zin in eigenlijk, sorry. Ben niet in zo'n heel beste bui geloof ik![]()
Dat is niet zo best. Beetje vertrouwen in jezelf hebben en maar op je af laten komen. Meer kun je nu toch niet doen johquote:
Ok, nou doei he XD groetjens aan de hontquote:
Ach ik sta nu een 7, als ik een 1 haal sta ik nog steeds een voldoende.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet zo best. Beetje vertrouwen in jezelf hebben en maar op je af laten komen. Meer kun je nu toch niet doen joh
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan zou je ook moeten weten dat zinnen eindigen met een punt.
Hou je bekquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan zou je ook moeten weten dat zinnen eindigen met een punt.
XD LE TROLLquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ok, nou doei he XD groetjens aan de hont
En zo slecht zal het vast niet gaan morgenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:34 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ach ik sta nu een 7, als ik een 1 haal sta ik nog steeds een voldoende.
Dat wel hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
En zo slecht zal het vast niet gaan morgen
JAWELquote:
Geen idee, heb het al heel lang niet meer gespeeld eigenlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:40 schreef jordyqwerty het volgende:
Wanneer doen we weer een keertje SongPop, Stu?
Ik ook niet, en nu heb ik er ook geen zin inquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee, heb het al heel lang niet meer gespeeld eigenlijk
Ik moet echt aan mijn mixtape werken, komt binnenkort wat aanquote:
succes.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:42 schreef Toto69 het volgende:
Nou, morgen examen muziek en biologie, de vakken waar het voor mij dus om gaat. Dus nu maar vroeg slapen en hopen op het beste. Welterusten iedereen en tot morgenmiddag
Succesquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:42 schreef Toto69 het volgende:
Nou, morgen examen muziek en biologie, de vakken waar het voor mij dus om gaat. Dus nu maar vroeg slapen en hopen op het beste. Welterusten iedereen en tot morgenmiddag
Succes toto. Komt goedquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:42 schreef Toto69 het volgende:
Misschien ooit weer een keer inderdaadquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ook niet, en nu heb ik er ook geen zin inmaar ergens in de toekomst
Dat klinkt goedquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet echt aan mijn mixtape werken, komt binnenkort wat aan
Welterusten en succes morgenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:42 schreef Toto69 het volgende:
zo, je gaat vwo doen?quote:
Succesquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:42 schreef Toto69 het volgende:
Jaquote:
Wel echt goed over nagedacht? Want je wilde toch ook gaan reizen ofzo?quote:
Prik je oogbal eruitquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:45 schreef Ezell het volgende:
Lamp per ongeluk in mijn ogen geschenen en nu zie ik een vlek.
Die waar de vlek zit natuurlijkquote:
Is nu al weg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die waar de vlek zit natuurlijkOf allebei als je ze zat bent
Ja, anders zou ik het niet zeggenquote:
Reizen komt later wel. Als ik nu twee jaar vwo ga doen kost dat ook tijd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel echt goed over nagedacht? Want je wilde toch ook gaan reizen ofzo?
Waarom wil je dat eigenlijk gaan doen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Reizen komt later wel. Als ik nu twee jaar vwo ga doen kost dat ook tijd.
En daarna universiteit. Is wel heel anders dan HBO he. Moet je je wel beseffen voor je straks kostbare jaren weggooitquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Reizen komt later wel. Als ik nu twee jaar vwo ga doen kost dat ook tijd.
wat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom wil je dat eigenlijk gaan doen?
VWOquote:
Ja, maar dan heb ik wel wiskunde dus ik kan ook nog altijd een hbo opleiding doen. Maar ik wil graag Nederlands studeren op dit momentquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En daarna universiteit. Is wel heel anders dan HBO he. Moet je je wel beseffen voor je straks kostbare jaren weggooit
En waarom haal je dan niet wiskunde op havo niveau?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik wel wiskunde dus ik kan ook nog altijd een hbo opleiding doen. Maar ik wil graag Nederlands studeren op dit moment
omdat ik niet weet van welke studie en ik heb geen zin in een studie, maar wel in middelbarequote:Op woensdag 22 mei 2013 23:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
VWO
Waarom doe je niet 1 jaar HBO? Sneller en geeft dezelfde mogelijkheden toch?
Neequote:Op woensdag 22 mei 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En waarom haal je dan niet wiskunde op havo niveau?En dan HBO die je leuk vindt, je P halen en dan kan je altijd nog Nederlands doen.
heftigquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:52 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben zo fotogeniek en kunstzinnig. [ afbeelding ]
omdat mensen zeiden dat ze dan vwo kennis mist waar WO op verdergaat oid..quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En waarom haal je dan niet wiskunde op havo niveau?En dan HBO die je leuk vindt, je P halen en dan kan je altijd nog Nederlands doen.
Alleen jij kunt het natuurlijk bepalen inderdaad. Ik was even nieuwsgierig, that's allquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik niet weet van welke studie en ik heb geen zin in een studie, maar wel in middelbare
Dat kost ook twee jaarquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je denkt dat je universiteit aan kan? Naja succesquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:52 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben zo fotogeniek en kunstzinnig. [ afbeelding ]
Wat is er.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben een beetje depressief vanavond, dus niet op mij letten.
VWO is alleen zinvol als je perse Universiteit wil doen. Zoiets besluit je lijkt mij niet in een dagquote:
Nah, geen zin om erover te hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Inbox voor depressies staat momenteel open.
Ach, we hebben allemaal wel eens een wat mindere dag johquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben een beetje depressief vanavond, dus niet op mij letten.
Of je weet niet wat je wil gaan doen. Genoeg mensen die het zo kiezen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VWO is alleen zinvol als je perse Universiteit wil doen. Zoiets besluit je lijkt mij niet in een dagMaarja, kan dat mis hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |