oh jeequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Ezell ezell ezell, ik heb je fb denk ik gevonden
Als je etsu hebt en haar gezien hebt op TC dan is het niet moeilijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Ezell ezell ezell, ik heb je fb denk ik gevonden
ik heb jordy ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je etsu hebt en haar gezien hebt op TC dan is het niet moeilijk
behalve dat je je echt moet vervelen om al Etsu's vrienden door te bladerenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je etsu hebt en haar gezien hebt op TC dan is het niet moeilijk
quote:
10 seconden en ik had haarquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
behalve dat je je echt moet vervelen om al Etsu's vrienden door te bladeren
Als jij ook eens een cam aan doetquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
10 seconden en ik had haar
Dat is wel een bij elkaar geraapt zootje jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:32 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso haast nooit na, ga ik alleen maar van piekeren en zo.
Ik snap trouwens niet hoe die schrijfopdracht in 180 woorden kon als je vier stellingen moest beargumenteren.
[..]
Ik had op de havo een 5,6 voor M&O op mijn eindlijst.
[..]
Ik heb officieel N&G, maar het is echt een bij elkaar geraapt zooitje.Ik heb:
-Nederlands
-Engels
-Natuurkunde
-Scheikunde
-Wiskunde A
-Economie
-M&O
-Biologie
En dan ook nog wiskunde B buiten school om.
[..]
Oh, bij mij maakt het geen zak uit qua tijd of ik pillen slik of niet.
Hoezo draag jij thuis geen broek?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar dan doe ik een broek aan anders voelt het ongemakkelijk
Welke cam? Ik weet niet of ik nog wel een cam heb. Maar ik ben helemaal niet leuk om te zien, dus doe die cam maar nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als jij ook eens een cam aan doet
Ik zit alleen op mijn kamer en ik hoef niet meer naar beneden dus zit lekkerquote:
Ja van kids top 20quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:54 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Nee van fox kids zelf toen. Kim lian was zo'n zangspel presentatrice toch
*facebook checken doet* Wel leukquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Welke cam? Ik weet niet of ik nog wel een cam heb. Maar ik ben helemaal niet leuk om te zien, dus doe die cam maar niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |