Ik kom veel in KSC en GRTDOJW maar misschien moet ik maar hier weer wat vaker komenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed hoor, beetje moe.
Wat voer je de laatste tijd uit?Je komt hier zo weinig
Is wel heel verdacht
Je zal het wel verdient hebbenquote:
Ik heb geen eerder bericht gezien?quote:
Ik viel meteen pessimistisch binnenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen eerder bericht gezien?
Hoi![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij je tweetwtf-momentje
Tuurlijk, hier maak je nog weleens een rel mee, altijd leukquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom veel in KSC en GRTDOJW maar misschien moet ik maar hier weer wat vaker komen
Was om je te testen, je moet wel fris blijven nog deze week he dus!@! gr grquote:
Sorry, had ik niet in de gatenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik viel meteen pessimistisch binnen
[..]
Daar ook wel hoor. Hier is het wat dat betreft soms een stuk volwassenerquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk, hier maak je nog weleens een rel mee, altijd leuk
Ik heb Nederlands al gehadquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was om je te testen, je moet wel fris blijven nog deze week he dus!@! gr gr
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nah, niet zoveel zin in eigenlijk, sorry. Ben niet in zo'n heel beste bui geloof ik![]()
rock maakt je zo weer vrolijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nah, niet zoveel zin in eigenlijk, sorry. Ben niet in zo'n heel beste bui geloof ik![]()
Dat is niet zo best. Beetje vertrouwen in jezelf hebben en maar op je af laten komen. Meer kun je nu toch niet doen johquote:
Ok, nou doei he XD groetjens aan de hontquote:
Ach ik sta nu een 7, als ik een 1 haal sta ik nog steeds een voldoende.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet zo best. Beetje vertrouwen in jezelf hebben en maar op je af laten komen. Meer kun je nu toch niet doen joh
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan zou je ook moeten weten dat zinnen eindigen met een punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |