ook een modje hahaquote:
Nah..waddup?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwah, redelijk. Met jou?
[..]
Ik was er al hoor.
Ja hij ging me opeens whatsappen vannacht, zo stoned als een garnaal natuurlijk, ben er maar niet op ingegaan ;squote:
Ik ben altijd depressief kom hangenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef Etsu het volgende:
esell ik ben ook depressief deze avond, zullen we elkaar steunen?
Heb net mijn laatste werkdag achter de rug. Mis het nu al een beetje.quote:
Nah, niet depri hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef Etsu het volgende:
esell ik ben ook depressief deze avond, zullen we elkaar steunen?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb net mijn laatste werkdag achter de rug. Mis het nu al een beetje.![]()
[..]
Nah, niet depri hoor.
Dat is kut inderdaad. Ach je blijft je collega`s wel zien toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb net mijn laatste werkdag achter de rug. Mis het nu al een beetje.![]()
[..]
Nah, niet depri hoor.
ik vroeg alleen de weg aan jouquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hij ging me opeens whatsappen vannacht, zo stoned als een garnaal natuurlijk, ben er maar niet op ingegaan ;s
Jupquote:
omg vertelquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hij ging me opeens whatsappen vannacht, zo stoned als een garnaal natuurlijk, ben er maar niet op ingegaan ;s
Je had het over krabben die op je afkwamen enzo, gekke man deze xDquote:
quote:
Geen idee, ik ben nu wel een stuk minder in Amsterdam. Zou nog wel een werkuitje komen, maar dat plannen schiet echt niet op.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is kut inderdaad. Ach je blijft je collega`s wel zien toch?
heeft hij invloed gehad op dat jij mod werd of niet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
JupWe hebben elkaar via fok leren kennen en we dachten laatst allebei dat we ermee gingen kappen en toen bam was hij mod en toen bam ik ook
hahahaha apartquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
JupWe hebben elkaar via fok leren kennen en we dachten laatst allebei dat we ermee gingen kappen en toen bam was hij mod en toen bam ik ook
Of je vraagt ze allemaal naar Utrecht te komen deze zomer voor een reüniequote:Op woensdag 22 mei 2013 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben nu wel een stuk minder in Amsterdam. Zou nog wel een werkuitje komen, maar dat plannen schiet echt niet op.
Nee, tuurlijk niet. Hij heeft zich er ook niet mee bemoeid. We verdedigen elkaars acties ook nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
heeft hij invloed gehad op dat jij mod werd of niet?
Het merendeel gaat van de zomer echt 3 of 4 weken weg, dus dat wordt het sowieso niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of je vraagt ze allemaal naar Utrecht te komen deze zomer voor een reünie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |