quote:Op woensdag 6 november 2013 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jippie.
HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”

De hele staatquote:Op woensdag 6 november 2013 21:54 schreef Muck het volgende:
Ik kan de 30e ook niet, dan moet ik met een zwart gezicht de staat op

quote:
Nou, vooruit, alleen windhoos-city en omstrekenquote:

ik ben dan ook gekleurd, leuk!quote:Op woensdag 6 november 2013 21:54 schreef Muck het volgende:
Ik kan de 30e ook niet, dan moet ik met een zwart gezicht de staat op

Het is dat je niet muzikaal bent, anders had je mee kunnen gaan met de Toeterpietenquote:

ik niet muzikaal? Hoe durf je.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is dat je niet muzikaal bent, anders had je mee kunnen gaan met de Toeterpieten

quote:Op donderdag 7 november 2013 17:46 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik kan nietmoet werken die dag

Snap je het na de PM wel?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Ik snap het niet, maar dat kan komen doordat ik me heb verslapen en haast heb. Ik kom later nog eens kijken

Tot nu toe zijn er 2 definitieve aanmeldingen, waaronder ikzelf, 8 afmeldingen en 16 mensen weten het nog niet of hebben nog niet gereageerdquote:

Daar had ik goed op geanticipeerd danquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:25 schreef Pheno het volgende:
of hebben geen uitnodiging
Maar ik kom niet

Ja hoorquote:

Ik hoor het dan nog wel. S. is trouwens ook welkom, uiteraardquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Maar ben nog niet definitief

Ik hou je op de hoogtequote:Op zaterdag 9 november 2013 16:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoor het dan nog wel. S. is trouwens ook welkom, uiteraard.

Neequote:Op zaterdag 9 november 2013 17:00 schreef Miniem het volgende:
KG, als ik zeg dat ik je op die meet anaal verkracht hè.
Kom je dan wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |