Dan haak ik af hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er mag op de meet dan ook geen zwarte koffie worden geschonken trouwens.

quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, dan wil ik beide data niet meer.

Kijk eens naar de TT... Budgetquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Gewoon drankje en spelletjes of wil je ook cadeautjes doen Mart?

Je mag mij altijd cadeautjes geven hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Gewoon drankje en spelletjes of wil je ook cadeautjes doen Mart?

Niet meer dan logisch toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag mij altijd cadeautjes geven hoor.
Maar cadeauspel hoort wel bij Sinterklaasmeet natuurlijk. En dit keer neem ik dus niet de gehele catering voor mijn rekening. Het makkelijkst is denk ik dat iedereen die komt daar gewoon een klein bedrag voor betaalt.

quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kijk eens naar de TT... Budget![]()
Ik snap het niet, maar dat kan komen doordat ik me heb verslapen en haast heb. Ik kom later nog eens kijkenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag mij altijd cadeautjes geven hoor.
Maar cadeauspel hoort wel bij Sinterklaasmeet natuurlijk. En dit keer neem ik dus niet de gehele catering voor mijn rekening. Het makkelijkst is denk ik dat iedereen die komt daar gewoon een klein bedrag voor betaalt.

Natuurlijk ben jij welkomquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga voor de 30nov (wel OVB natuurlijk) ... mits ik welkom ben uiteraard

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties

quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:25 schreef MPG het volgende:
Ik kan beide data niet
Pot koffie on the waySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Voor de 30e is dat denk ik wel een optiequote:

Muckquote:Op woensdag 6 november 2013 21:54 schreef Muck het volgende:
Ik kan de 30e ook niet, dan moet ik met een zwart gezicht de staat op

Jippiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |