The Sun als betrouwbare bron gebruikenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef isogram het volgende:
[..]
De enige uitleg die ik heb, is dat ik kan lezen. Bijvoorbeeld dit:
[..]
Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)n.html#ixzz2U2s6IdHx
Dat komt meer door Novum dan nieuws over moslims hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja het is niet voor niets dat het aantal reacties en views gigantisch aan het dalen zijn op de FP
Wel een sterke. En het mooie is dat je hem ook voor bijv. katholieken kan gebruikenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat fp bericht trouwens![]()
'Relidioten'nieuw wilderswoord?
Deze nuance lijkt me op zijn plaats. Ik vermoed dat velen dat ook wel zien, maar in de snelheid van het typen niet posten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar heeft het de kenmerken van en niet van een "normale" afrekening, dus zo raar is dat niet! Hetgeen niet wil zeggen dat het 100% zeker is, want dat weten we natuurlijk (nog) niet.
Ik ook van Nederlanders die doordraaien. Hier noemen we dat een psychiatrisch ziektebeeld. Maar als iemand 'Ahkbar' schreeuwt moet er een verband zijn met de islam en heeft het niets met een aandoening te maken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:53 schreef LXIV het volgende:
Ach, zoiets hebben wij in Nederland toch al jaren geleden meegemaakt met van Gogh.
Je kunt niet de halve wereld binnenhalen en verwachten dat ze al hun riten en gebruiken thuislaten. In hele delen van de wereld zijn onthoofdingen heel normaal. Ik kan wel 20 video's uit Afrika plaatsen waar zoiets gebeurt.
en op h00ligansquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wel een sterke. En het mooie is dat je hem ook voor bijv. katholieken kan gebruiken
Dat zou best kunnen. Maar dan nog is het wel pretty random, althans als ik de getuigenverslagen zo lees. Een auto die verongelukt, mannen die uitstappen en vervolgens een man aanvallen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vreselijk.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit adepten zijn van een of andere haatimam in Londen. Genoeg is genoeg: die haatpredikers óf gevangenzetten, óf het land uit zetten, en gebedshuizen die dergelijk volk herbergt sluiten.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik ook van Nederlanders die doordraaien. Hier noemen we dat een psychiatrisch ziektebeeld. Maar als iemand 'Ahkbar' schreeuwt moet er een verband zijn met de islam en heeft het niets met een aandoening te maken.
Dat is een kwestie van tijd ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef isogram het volgende:
[..]
Er gaat een dag komen - ik hoop het niet, maar ik zie het gebeuren - dat je georganiseerde razzia's krijgt in buitenwijken van grote steden. Mensen gaan daar het recht in eigen hand nemen.
Het verhaal is eigenlijk overal hetzelfde: multiculturalisme wordt ons door de strot geduwd, terwijl de nieuwkomers zich in grote aantallen onvoldoende aanpassen en we hebben er niks over te zeggen. En maar naïef doen, en maar pappen en nathouden, en maar respect opbrengen...
Er waren er 2 andersquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef vosss het volgende:
http://www.liveleak.com/ll_embed?f=8f93d6eacd22
De dader in kwestie
Zal deze club wel zijn:quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vreselijk.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit adepten zijn van een of andere haatimam in Londen. Genoeg is genoeg: die haatpredikers óf gevangenzetten, óf het land uit zetten, en gebedshuizen die dergelijk volk herbergt sluiten.
Wat bezielt trollen als jij eigenlijk om dit soort opmerkingen te plaatsen? Doet al die aandacht je goed? Heb je geen leven?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef Adolecens het volgende:
Wat een hoop heisa om een relatief klein iets..
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef Adolecens het volgende:
Het is niet "relatief klein" als het in een groter maatschappelijk perspectief geplaatst kan worden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef Adolecens het volgende:
London zit vol met dat volk idd.quote:
Jij zal zoiets nog beweren tot het moment dat je eigen hoofd op het hakblok ligt!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik ook van Nederlanders die doordraaien. Hier noemen we dat een psychiatrisch ziektebeeld. Maar als iemand 'Ahkbar' schreeuwt moet er een verband zijn met de islam en heeft het niets met een aandoening te maken.
Lees de tekst eens waar ik op reageer.. "De dader in kwestie" staat daarquote:
I apologize the women had to witness this today but in our land women witness this everydayquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
it het filmpje lijkt het me trouwens politiek gemotivee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |