ah, die is dus al gereedquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ik duik zo m'n schuilkelder in.
Dit is het begin van de derde wereldoorlog!quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:06 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat is er precies "urgent" aan dit topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me eerder iets persoonlijks dan een terroristische aanslag.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
HIJ IS DOOD, DOOOOOOOOOOD!quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Zolang het niet bevestigd is cynisch ik er op los
Ik vermoed dat het een van de neergeschoten daders is...quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik ga er altijd van uit dat als iemand onthoofd is het hoofd ook een meter verderop ligt
Ja, laten we lekker kinderachtig doen tot iemand het kan "bevestigen", uitstekende reden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Altijd. "Je weet maar nooit met al die moslims".
[/sarcasme]
Wat wordt er van ons verwacht nu dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:10 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Urgent, dat staat er. Betekent dringend.
Zucht...quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:11 schreef sonnyspek het volgende:
Gaan we nou een discussie voeren of het urgent is.Dit zie ik mischien als gewoon een aanslag op een Britse soldaat.
Lijkt me nou niet echt een geschikt topic om grappig te doen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
Leuk painttopic idee wel.
Man onthoofdt <WAT> in London?
Soldaatquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
Leuk painttopic idee wel.
Man onthoofdt <WAT> in London?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |