quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nieuw dieptepunt op mijn facebook. Reageert er zojuist een "facebook-vriend" op een of ander onthoofdingsfilmpje. Komt dan dus ook gewoon op de nieuwslijn voorbij met het screenshot van een vent met een vrouwenhoofd in zijn hand.
quote:p.s. sorry dat er nu pas fotoos bij staan maar ik moest op de thuis zorg wachten die mij kon helpen om een foto te maken sorry
hallo
dit is mijn aller eerste advetentie op deze site dus ik vindt het nog een beetje spannend allemal
goed
mijn naam is josien
(achternaam hou ik geheim met alle gevare in deze SOCIAL INTERNET TIJD met alle gevarren die het kan opleveren)
ik bied aan: videobanden van seizoen gtst (goeden tijden slechten tijden)
WAAROM DOE IK DEZE VIDEOBANDEN WEG
omdat mijn videobandenspeeler kapot is gegaan omdat hij is gesloopt door men kleinzoon GRRRR (als je dit leest oma houd wel van je hoor !!!!
vroeger nam ik alle afleveringen op omdat ik ze dan kon terug kijken als ik me verveelde of soms snapte ik niet meer de verhalen in de serie en dan kon ik een videoband erin douwen en dan kon ik weer de verhaallijn begrijpen snap je?
ook nam ik het vaak op omdat ik nog de vaatwas aan het doen was t erwijl gtst al begonnen was
ook een voordeel is dat als je op een videoband kijkt kun je de reclame doorspoele DEZE VIDEOBAND IS DUS ECHT VERBETERING OP JE LEVEN!!!!! (BESPAART VEEL STRES)
en ja jongens ikw eet dat je het hele seizoen ook kunt kopen bij de website BOLKOM maar daar kost het 34,99 en bij mij kost het minder (bij mij betaal je geen btw!!!!!!)( en ik hef GEEN akzijnsen op al mijn producten)
als je deze serie wilt kopen de serie heb ik opgenomen op 34 vhs-videobanden dus je moet een grote brievenbus hebbe als je het wilt hebben bezorgt thuis
je kunt ze ook ophalen
de prijs die ik ervoor vraag is twintig en vijf euro
als je wilt dat het word thuis bezorgt dan zijn de verzendkosten niet voor de poes!!! die moet je erbij betalen en ook de kosten die ik maak om naar de postkantoor toe te gaan is MET ALLE RESPECT wel voor uw rekening
het kost mij volgens mij twee strippen op de strippenkaart om naar de postkantoren toe te gaan dus dat is ook voor UW rekening (sorry)
je mag ze ook bij mij thuis komen op halen en als je op maandag of woensdag of dinsdag komt dan heb ik niet veel te doen en kun je ook kopje thee krijgen op donderdag en vrijdag is DIT NIET mogelijk
ik hoop wel dat je niet bang bent voor honden want die heb ik tuis en soms zijn ze een beetje erg wilt maar zoe doen niks hoor!!!
en wel goed voeten vegen als je bij mij thuis komt maar je bent van harte welkom!!
we kunnen ook samen een videoband kijken zodat je ZEKER WEET dat er goede tijden op de band staat en niet iets anders ofzo want ja weet ik veel!!!
IK HEB HET BESTE MET DE MENSHIJD VOOR!!
ik vind wel dat je contand moet bedalen want ik heb geen pinautomaat in men huis (maar dat zullen de meesten mensen niet hebben)
als je zoiets hebt van nou ik kijk geen goede tijde maar wil wel weten wat het is. hieronde rheb ik neergezet wat goeden tijden voor een zerie is:
Goede tijden, slechte tijden (ook bekend als GTST, Goede tijden) is een Nederlandse soapserie die sinds 1 oktober 1990 wordt uitgezonden door de commerciële televisiezender RTL 4.
De programmaserie speelt zich af in het fictieve plaatsje Meerdijk. De reeks begon op maandag 1 oktober 1990 om 19.00 uur. GTST was de eerste Europese dagelijkse soapserie.
Op dit moment is Goede tijden, slechte tijden de enige Nederlandse soap die nog wordt uitgezonden. Op het hoogtepunt telde Nederland drie soaps. GTST is tevens de langstlopende dramaproductie op de Nederlandse televisie.
nog een ding: ik moest deze advetentie in een category zetten maar de category videobanden zat er niet tussen dus ik heb de advetentie maar onder het kopje POSTZEGELS EN MUNTEN (willekeurig) gezet. sorry voor de verwarring die mischien is onstaan bij u.
voor vragen: je kunt TER ALLER TIJDEN een eemail sturen ik zal zo snel mogelijk een berichtje terug tikken
ik verkooop ook strijk kralen
de hartelijke groenten van josien
Wel mooi dat je het denkt...quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:32 schreef Harvest89 het volgende:
Ben sowieso et denken om mijn facebook op te doeken, iedereen daar is/lijkt nep.
Ik vraag niet om aandacht, ik denk altijd eerst voordat ik iets doe.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:28 schreef DW457 het volgende:
[..]
Wel mooi dat je het denkt...![]()
Of je doet het, of je doet het niet, maar je gaat niet melden dat je erover na zit te denken...dat is wel een beetje vragen om aandacht, vind je niet?
Het is tenminste geen playback, dat scheelt alweer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:12 schreef EDMAN- het volgende:
De domheid!! (gelukkig geen vriendin van me.)
[ afbeelding ]
Heeft dan alsnog geen nut om het te melden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vraag niet om aandacht, ik denk altijd eerst voordat ik iets doe.
Het klinkt een beetje raar maar hoezo domheid?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:12 schreef EDMAN- het volgende:
De domheid!! (gelukkig geen vriendin van me.)
[ afbeelding ]
Live moet life zijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:14 schreef HSG het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje raar maar hoezo domheid?
Eens.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heeft dan alsnog geen nut om het te melden.
vind ik wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heeft dan alsnog geen nut om het te melden.
precies.quote:
juist.quote:
Pool.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:14 schreef HSG het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje raar maar hoezo domheid?
waarschijnlijk door je java te updatenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:15 schreef Federer-fan het volgende:
Even een ander soort ergernis: mijn Facebook lijkt een beetje ontregeld. Er zijn allemaal settingsschermen 'opgepopt', waardoor ik eigenlijk nergens bij kan. Het 'Notifications'- en het 'Privacy Settings'-enster zijn uitgeklapt en dat dekt alles af, waardoor ik bijvoorbeeld niet ibj mijn timeline kan Ho krijg ik die schermpjes weg?
Oké, dank je wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:26 schreef Saisai het volgende:
[..]
waarschijnlijk door je java te updaten
Ik zie het ook nietquote:
Nu snap ik waarom bepaalde mensen, vroeger naar bepaalde kampen gingen.quote:
of beautyful....quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:35 schreef Saisai het volgende:
valt me mee dat ze beautiful niet met 2 ll-en heeft geschreven. hulde hoor.
Anders hef tegelijk met je facebook account ook je Fok account op.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom bepaalde mensen, vroeger naar bepaalde kampen gingen.
Hij had het over fat-campen. wat dacht jij dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:38 schreef exile79 het volgende:
[..]
Anders hef tegelijk met je facebook account ook je Fok account op.
Er is iemand op zijn lul getrapt zo te horen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:38 schreef exile79 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:38 schreef exile79 het volgende:
[..]
quote:Ik vroeg gisteren een Engel om over jou te waken, maar hij kwam terug. Dus vroeg ik hem waarom? Hij zei: "een Engel waakt niet over andere Engelen"!! 20 Engelen bevinden zich bij jou. Daarvan slapen er 10, 9 spelen er en 1 leest dit bericht. Lees verder het is geen grap!
De Engelen weten dat je iets dwars zit. Dit is echter verleden tijd, je bent gezegend. Als je in Engelen gelooft dan ...stuur dit bericht door, negeert het niet, je wordt op de proef gesteld. Vannacht zullen de Engelen 2 belangrijke zaken voor je regelen. Wanneer je in Engelen gelooft, laat alles los en geef het door.
Morgen zal je beste dag ooit zijn.
Stuur dit aan 10 vrienden (incl. mij). Krijg ik het niet terug, dan weet ik dat ik daar niet toe behoor. Zodra je 5 antwoorden retour krijgt, zal iemand die van je houdt, je wellicht verrassen
Of ze bedoelt dat die mensen op de foto lelijk zijn, maar als je ze live ziet mooi.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:46 schreef Saisai het volgende:
Ok, voor de opheldering van een aantal fokkers:
"Life" betekent "leven" in het Nederlands.
"Live" betekent hetzelfde als "live" in Nederland, live muziek bijvoorbeeld. (dus niet opgenomen)
Live is ook een band, misschien bedoelt ze die
En 'live' is 'leven' in werkwoordsvorm in plaats van als zelfstandig naamwoord.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:46 schreef Saisai het volgende:
Ok, voor de opheldering van een aantal fokkers:
"Life" betekent "leven" in het Nederlands.
"Live" betekent hetzelfde als "live" in Nederland, live muziek bijvoorbeeld. (dus niet opgenomen)
Live is ook een band, misschien bedoelt ze die
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het!quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:15 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Of ze bedoelt dat die mensen op de foto lelijk zijn, maar als je ze live ziet mooi.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:20 schreef Operc het volgende:
Trouwens, in de categorie: "Communicatiefoutje"Haha wat een falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Backfire op Social Media: oeh laten we het verwijderen!quote:Beste FB'ers, voor de mensen die zich, om wat voor reden dan ook, storen aan onze geplaatste vacature van vanmiddag: SORRY!
Voor alle extra likes en positieve reacties: dankjewel!
Voor alle sollicitanten: we praten verder!
Voor iedereen die de discussie langs de zijlijn heeft gevolgd: het is wat!
Ondertussen gaat de discussie zulke vormen aannemen, dat we tot de conclusie komen dat we er beter een punt achter kunnen zetten. Het lijkt ons dat we allemaal onze tijd en energie beter aan andere zaken kunnen besteden.
Conclusie: we halen beide berichtjes weg, dan kan iedereen weer rustig gaan slapen....
quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:20 schreef Operc het volgende:
Trouwens, in de categorie: "Communicatiefoutje"Ah bedankt, ik heb zojuist gesolliciteerd op de vacature van communicatiemedewerker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+
WE HEBBEN HET VAN INTERNET GEHAALD HOOR!quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Haha wat een falers:
[..]
Backfire op Social Media: oeh laten we het verwijderen!
En daarbij zeggen ze eigenlijk: We staan gewoon achter onze vacature, we vinden het alleen jammer dat mensen het niet zo leuk vinden. Het is niet zo dat ze vinden dat ze fout zitten ofzo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Haha wat een falers:
[..]
Backfire op Social Media: oeh laten we het verwijderen!
Graag gedaan! Ik hoop dat je wordt aangenomen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:28 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ah bedankt, ik heb zojuist gesolliciteerd op de vacature van communicatiemedewerker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |