Ik zou het in iedergeval geen ruk aan vinden, maar dat terzijdequote:Op woensdag 22 mei 2013 15:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het was een stukje observational comedy.Net of iemand zit te wachten op mijn geruk.
Dat sowieso niet want gameconsoles zijn verboten hier in China. Dat is al een vijfde van de wereld.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
MS beweert dat dit wereldwijde service wordt maar ik vraag het me nog af of dat wel lukt.
Zonde.. Belangrijker voor mij dan het "always online" gerucht en dat gezeik over niet backwards compatible/ 2de hands games.quote:
En dan is Nederlands sowieso een kleine markt dus kunnen ze qua percentage een mooi verhaal ophangen en hebben wij nog niks.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
MS beweert dat dit wereldwijde service wordt maar ik vraag het me nog af of dat wel lukt.
Schijt aan China.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat sowieso niet want gameconsoles zijn verboten hier in China. Dat is al een vijfde van de wereld.
Voor mij ook, maar ik denk dat op de E3 alweer een stuk meer bekend is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zonde.. Belangrijker voor mij dan het "always online" gerucht en dat gezeik over niet backwards compatible/ 2de hands games.
Op veel gamesites veel gelezen:quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Voor mij ook, maar ik denk dat op de E3 alweer een stuk meer bekend is.
Nee hoor, ik heb de stroomkabel niet in het stopcontact zittenquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
de kinect staat nu toch ook altijd constant aan?
Die markt is in Europa inderdaad zo versnipperd dat het heel moeilijk is om iets van de grond te krijgen, tenzij de kabelaanbieders zelf met initiatieven komen. Ik zou het niet erg vinden om mijn UPC-box de deur uit te kunnen gooien als het op zoiets als een Xbox ook kan. Scheelt weer apparaten, daar heb je er al snel teveel van.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:52 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En dan is Nederlands sowieso een kleine markt dus kunnen ze qua percentage een mooi verhaal ophangen en hebben wij nog niks.
Geen last van, kaart van Ziggo zit in mijn tv. Maar daar ligt inderdaad een probleem wat dit soort ideeen gigantisch in de weg staat. Sowieso zou het mooi zijn als het Europees geregeld worden. Ze hebben natuurlijk ook geen zin om die landen in Europa langs gaan. Ze pakken een paar grote zodat het percentage mooi komt te liggen voor Europa en Viola: weer een mooi verkoopverhaalquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die markt is in Europa inderdaad zo versnipperd dat het heel moeilijk is om iets van de grond te krijgen, tenzij de kabelaanbieders zelf met initiatieven komen. Ik zou het niet erg vinden om mijn UPC-box de deur uit te kunnen gooien als het op zoiets als een Xbox ook kan. Scheelt weer apparaten, daar heb je er al snel teveel van.
Het heeft niets met kabelaanbieders te maken maar met content owners.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die markt is in Europa inderdaad zo versnipperd dat het heel moeilijk is om iets van de grond te krijgen, tenzij de kabelaanbieders zelf met initiatieven komen. Ik zou het niet erg vinden om mijn UPC-box de deur uit te kunnen gooien als het op zoiets als een Xbox ook kan. Scheelt weer apparaten, daar heb je er al snel teveel van.
Tegen die tijd is de opvolger van One bekendquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:03 schreef Rossdale het volgende:
Voor de meeste Amerikanen is Nederland een dorpje in het land Amsterdam
Ze zullen inderdaad wel integratie krijgen voor Duitsland, Frankrijk en de VK. De rest van de landen moeten maar hopen dat ze jaren later ook dezelfde mogelijkheden krijgen.
Volgens mij werkt netflix/hulu/ nu ook niet buiten de US.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:03 schreef Rossdale het volgende:
Voor de meeste Amerikanen is Nederland een dorpje in het land Amsterdam
Ze zullen inderdaad wel integratie krijgen voor Duitsland, Frankrijk en de VK. De rest van de landen moeten maar hopen dat ze jaren later ook dezelfde mogelijkheden krijgen.
Nee, wel bellenquote:
Dit dacht ik dus gister tijdens die reveal. Mij boeien al die apps en bullshit niet. Ik wil gewoon games zien en wat dat apparaat kan.quote:
Dus wachten op de E3quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:06 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit dacht ik dus gister tijdens die reveal. Mij boeien al die apps en bullshit niet. Ik wil gewoon games zien en wat dat apparaat kan.
Eens kijken wat die Ziggo app precies gaat inhoudenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik vind alle opties opzich wel een plus punt tegenover de playstation. Ik gebruik regelmatig de eredivisie app, en ziggo komt binnenkort ook met een app
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Eens kijken wat die Ziggo app precies gaat inhoudenKan nog leuk worden. Dat heb ik helemaal gemist.
En dat samen met de nieuwe xbox straks?quote:De Ziggo Xbox 360 App zal in grote lijnen qua vorm en functionaliteit overeenkomen met de Ziggo TV App voor iOS en Android. De App zal met een simpele handbeweging te bedienen zijn via Kinect. Uiteraard is bediening ook mogelijk via de controler. Met de App hebben Xbox 360-gebruikers die abonnee zijn van Ziggo straks de beschikking over een compleet zenderoverzicht, een programmagids en de mogelijkheid om via de Xbox 360 live TV te kunnen kijken, maar later ook Video On Demand. De hoeveelheid zenders die een klant live kan bekijken is afhankelijk van het type abonnement dat hij of zij heeft. Verder moet de Xbox 360-gebruiker geabonneerd zijn op Xbox LIVE Gold.
Precies, ik heb al ziggo dus dat scheeltquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
[..]
En dat samen met de nieuwe xbox straks?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
[..]
Tot nu toe is het wel tergend langzaam gegaan. Gelukkig zat ik er naast.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik zie zeker wel toekomst in Nederland met de tv functionaliteit
Klopt. Maar het is positief dat Ziggo bezig is met een app voor de xbox. Hopelijk dat ze ook de tv functionaliteit gaan ondersteunen voor de nieuwe xbox.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Tot nu toe is het wel tergend langzaam gegaan. Gelukkig zat ik er naast.
Netflix wel:quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij werkt netflix/hulu/ nu ook niet buiten de US.
Dit is wel heel emo overdreven, music en films werkt hier prima, je moet er alleen voor dokken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:03 schreef xminator het volgende:
'As someone who doesn't live in the US, how i saw the xbox One dashboard.'
[ afbeelding ]
Volledig mee eens.
Heeft Sony dat niet moeten doen om de PSVita te redden? Wat opzich jammer is want die Vita is toch wel een tof apparaatjequote:Op woensdag 22 mei 2013 16:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dit is wel heel emo overdreven, music en films werkt hier prima, je moet er alleen voor dokken.
Groter minpunt is dat indies blijkbaar nog steeds een publisher moeten zoeken of met Microsoft zelf in zee moeten gaan om op de xbox te komen. Grote, dikke, ENORME fout! De meest spraakmakende games afgelopen gen waren indies, enorm stom om niet de rode loper voor ze uit te leggen zoals Sony heeft gedaan
http://www.eurogamer.net/(...)-publish-on-xbox-one
Het is al tijden hun policy eigenlijk, dezelfde games die uitkomen op PSN en XBLA zijn op PSN vaak door de ontwikkelaar zelf uitgebracht. Met Vita hebben ze de toenadering nog wat meer gemaakt maar met de PS4 hebben ze echt de rode loper uitgerold, heel leuk!quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heeft Sony dat niet moeten doen om de PSVita te redden? Wat opzich jammer is want die Vita is toch wel een tof apparaatje
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:33 schreef Ceased2Be het volgende:
Mooi stuk in wired
http://www.wired.com/gadgetlab/2013/05/xbox-one/
Idd... zo sta ik er ook in. Al dat multimedia gedoe gebruik ik niet. Mijn X360 hangt niet eens aan internet. Omdat ik nooit online game.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:43 schreef Frenk3nstein het volgende:
Ik heb helemaal geen behoefte aan al die multimedia-shizzle en foefjes. Het lijken mij mooie toevoegingen die ik (mits volledig ondersteund) wel eens zou gebruiken, maar een console blijft voor mij voor 99% games.
Mijn familie hoeft bovendien dus echt niet te zien wat ik allemaal voor films kijk/muziek luister/websites ik bezoek etc. En camera's die plotseling aangaan eveneens
Ik kijk dus erg uit naar gameplay op de E3
De eerste Xbox was binnen een jaar 'dood' ofzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:54 schreef SolidasRock het volgende:
Ff een vraag, hoe lang wordt er nog xbox360 games verkocht? Ik heb zelf nooit de xbox gehad dus ik weet niet hoe snel dat "dood" is gegaan na het verschijnen van 360 of worden er nu echt nog steeds games uitgebracht voor de xboxconsole?
Qua aanbod zal het snel afgelopen zijn voor de 360. Er komt dan geen nieuw aanbod bij. Je kunt natuurlijk wel tijd besteden aan de games die je tot nu toe niet gespeeld heb maar multi voor zowel 360 als One hoef je volgens mij niet te verwachten. Iig niet zoals Sony dat doet, fifa 13 kwam immers ook voor PS2quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:54 schreef SolidasRock het volgende:
Ff een vraag, hoe lang wordt er nog xbox360 games verkocht? Ik heb zelf nooit de xbox gehad dus ik weet niet hoe snel dat "dood" is gegaan na het verschijnen van 360 of worden er nu echt nog steeds games uitgebracht voor de xboxconsole?
Maar de PS2 niet.. Die kreeg nog COD World at War, Bully, Kingdom Hearts 2, GTA LCS en VCS, Harry Potter 5 en 6.. en meer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De eerste Xbox was binnen een jaar 'dood' ofzo
Maar dat heeft dan weinig te maken met Microsoft's eigen visie op de combinatie van televisie en de X1.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
[..]
Die PS2 is ook best wel een langverkopend apparaat geweest.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:57 schreef Zolder het volgende:
[..]
Maar de PS2 niet.. Die kreeg nog COD World at War, Bully, Kingdom Hearts 2, GTA LCS en VCS, Harry Potter 5 en 6.. en meer.
Een hoop spellen uit het eerste jaar van de xbox 360 zijn ook gewoon op de ps2 uitgekomen, de xbox was toen al dood.
Sony is in januari dit jaar pas gestopt met productie jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die PS2 is ook best wel een langverkopend apparaat geweest.
Is die nu niet gewoon currentgen in het oostblok?
Jammer, misschien dat ik een PS4 neem. De X1, daar ben ik tot nu toe gewoon nog steeds niet enthousiast over. Ben benieuwd naar de verkoopcijfers.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:57 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Qua aanbod zal het snel afgelopen zijn voor de 360. Er komt dan geen nieuw aanbod bij. Je kunt natuurlijk wel tijd besteden aan de games die je tot nu toe niet gespeeld heb maar multi voor zowel 360 als One hoef je volgens mij niet te verwachten. Iig niet zoals Sony dat doet, fifa 13 kwam immers ook voor PS2
Ik ga eerst nog wat spellen spelen op de 360 wat ik altijd nog wou spelen en dan kijk ik wel naar de volgende console. Verkoopcijfers zeggen mij opzich niet alles, gebruikerservaringen daarin tegen meer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jammer, misschien dat ik een PS4 neem. De X1, daar ben ik tot nu toe gewoon nog steeds niet enthousiast over. Ben benieuwd naar de verkoopcijfers.
De Windows 8 beviel mij ook niet, ik ben altijd overgestapt als er weer nieuwe windows was (95>98>98SE>Me>XP>Vista>Seven) en als ik het zo lees valt de verkoop daarvan ook tegen en dat verbaasd mij niet.
Inderdaadquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog wat spellen spelen op de 360 wat ik altijd nog wou spelen en dan kijk ik wel naar de volgende console. Verkoopcijfers zeggen mij opzich niet alles, gebruikerservaringen daarin tegen meer.
Ik hou de komende jaar mijn X360 ook wel hoor... Misschien bouw ik hem zelfs wel om om zo een sloot games die ik nog wil spelen kan spelen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog wat spellen spelen op de 360 wat ik altijd nog wou spelen en dan kijk ik wel naar de volgende console. Verkoopcijfers zeggen mij opzich niet alles, gebruikerservaringen daarin tegen meer.
Als je hem voor dat bedrag besteld kunnen ze 'm iig niet meer duurder maken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.zavvi.com/xbox(...)w-xbox/10807959.html
¤399 lijkt me het minimum.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:41 schreef Pap89 het volgende:
Als die 250-300 is, misschien dat ik er dan ooit naar kijk.
Lijkt ook mij wel een mooie startprijs, maar verwacht toch wel iets duurder (¤449? ¤499?), ook ivm inflatie en ondanks conjunctuur.quote:
ps3 enzo waren toch 550-600 eerst?quote:
Ik denk dat je nog wel wat geduld moet hebben voordat hij rond de 250 is. Ik heb mijn xbox in 2007 gehaald toen hij 350 kostte.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:52 schreef Pap89 het volgende:
[..]
ps3 enzo waren toch 550-600 eerst?
Ik doelde ook meer op een aankomende prijsdaling(en), als die al een jaar of wat oud is
Er is niks over bekendquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:25 schreef Jungle_Jim het volgende:
is het echt zo dat je de volle mep moet betalen als je een 2e hands spel wilt spelen?
Dat is nergens gezegd. Het systeem waarmee Microsoft het verkopen van tweedehands (digitale) content mogelijk wil maken moet nog aangekondigd worden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:25 schreef Jungle_Jim het volgende:
is het echt zo dat je de volle mep moet betalen als je een 2e hands spel wilt spelen?
De ene MS dude zegt van wel... een ander zegt van niet. Kortom: ze weten het zelf nog niet bij MS.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:25 schreef Jungle_Jim het volgende:
quote:Kotaku: If Im playing a single player game, do I have to be online at least once per hour or something like that? Or can I go weeks and weeks?
Harrison: I believe its 24 hours.
Kotaku: Id have to connect online once every day.
Harrison: Correct.
fuck gamemania, ik ruil via fokquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:28 schreef Mystikvm het volgende:
Overigens, de tweedehands markt is natuurlijk ook verrot. Verkopen aan Gamemania en er veel te weinig geld voor krijgen, zij verkopen het weer voor veel te veel. Ik ben er niet rouwig om als zij daar een klap van krijgen, ze maken er wat mij betreft teveel winst op.
godverquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:38 schreef Ties02 het volgende:
http://www.nu.nl/tech/348(...)r-24-uur-online.html
[..]
Yep.quote:Op woensdag 22 mei 2013 03:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus ik koop een spel voor 60, op een gegeven moment wordt ie 20 euro in de winkel en juist op dat moment wil ik hem wegdoen, dan verkoop ik hem voor zeg maar 10 euro, dan moet de koper nog 20 euro bijlappen aan Microsoft? Kom op zeg, wie heeft deze achterlijke idee verzonnen?
Het is bedacht om ketens als Gamemania (maar vooral hun concullega's in de VS) de wind uit de zeilen te nemen. Tegenwoordig zetten zulke zaken 2e hands games die ze voor enkele euro's inkopen tussen de verse retailgames en er zijn ook verhalen genoeg waarin mensen daadwerkelijk moeite moesten doen om een neiuwe game mee te krijgen ipv een 2e hands game die 5 euro goedkoper was.quote:Op woensdag 22 mei 2013 03:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus ik koop een spel voor 60, op een gegeven moment wordt ie 20 euro in de winkel en juist op dat moment wil ik hem wegdoen, dan verkoop ik hem voor zeg maar 10 euro, dan moet de koper nog 20 euro bijlappen aan Microsoft? Kom op zeg, wie heeft deze achterlijke idee verzonnen?
Niet prima, je raakt er alsnog de consument mee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is bedacht om ketens als Gamemania (maar vooral hun concullega's in de VS) de wind uit de zeilen te nemen. Tegenwoordig zetten zulke zaken 2e hands games die ze voor enkele euro's inkopen tussen de verse retailgames en er zijn ook verhalen genoeg waarin mensen daadwerkelijk moeite moesten doen om een neiuwe game mee te krijgen ipv een 2e hands game die 5 euro goedkoper was.
Zal jou misschien niet boeien, maar de uitgevers en developers wel, die lopen hierdoor ENORM veel geld mis terwijl het niet eens de fout van de consument is, puur Gamemania en consoorten die hier dik op binnenlopen.
Vandaar dus waarschijnlijk een systeem zoals wat jij zegt, waarbij je nog wel games 2e hands door kan verkopen (zoals ook de EU wetgeving aangeeft) maar waarbij er alsnog wel geld naar de ontwikkelaars gaat.
Eigenlijk best prima, als je het zo ziet...!
Ja ik bedoelde waar het origineel vandaan kwam, dat is wss /v/ op 4chanquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
/r/4chan on reddit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Dit lijkt wel wat op de Xbox slim, en weer werken ze gewoon met Sata. Hoop zelf op een DVD drive hackquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:03 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Niet echt, het is alleen voor de uitgevers en developers beter. Niet voor de consumenten zelf. Maar ik kijk wel hoe het uiteindelijk in elkaar steekt en of het nog veranderd wordt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is bedacht om ketens als Gamemania (maar vooral hun concullega's in de VS) de wind uit de zeilen te nemen. Tegenwoordig zetten zulke zaken 2e hands games die ze voor enkele euro's inkopen tussen de verse retailgames en er zijn ook verhalen genoeg waarin mensen daadwerkelijk moeite moesten doen om een neiuwe game mee te krijgen ipv een 2e hands game die 5 euro goedkoper was.
Zal jou misschien niet boeien, maar de uitgevers en developers wel, die lopen hierdoor ENORM veel geld mis terwijl het niet eens de fout van de consument is, puur Gamemania en consoorten die hier dik op binnenlopen.
Vandaar dus waarschijnlijk een systeem zoals wat jij zegt, waarbij je nog wel games 2e hands door kan verkopen (zoals ook de EU wetgeving aangeeft) maar waarbij er alsnog wel geld naar de ontwikkelaars gaat.
Eigenlijk best prima, als je het zo ziet...!
Waar heb je het over? Wat was zo of juist niet zo bij de xbox360?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:02 schreef AQuila360 het volgende:
Shit man ik ben echt teleurgesteld tot nu toe maar ik probeer even na te gaan of dat ook zo was met de Xbox360 aankondiging maar ik meen het niet.
Ow god, het is dat autistische jochie wat jaren geleden een video postte over zijn knuffel fluffie die gestolen wasquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ow god, het is dat autistische jochie wat jaren geleden een video postte over zijn knuffel fluffie die gestolen was
True, het zorgt voor een betere, gezondere industrie maar het raakt de consument ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet prima, je raakt er alsnog de consument mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |