quote:Kotaku: If Im playing a single player game, do I have to be online at least once per hour or something like that? Or can I go weeks and weeks?
Harrison: I believe its 24 hours.
Kotaku: Id have to connect online once every day.
Harrison: Correct.
fuck gamemania, ik ruil via fokquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:28 schreef Mystikvm het volgende:
Overigens, de tweedehands markt is natuurlijk ook verrot. Verkopen aan Gamemania en er veel te weinig geld voor krijgen, zij verkopen het weer voor veel te veel. Ik ben er niet rouwig om als zij daar een klap van krijgen, ze maken er wat mij betreft teveel winst op.
godverquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:38 schreef Ties02 het volgende:
http://www.nu.nl/tech/348(...)r-24-uur-online.html
[..]
Yep.quote:Op woensdag 22 mei 2013 03:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus ik koop een spel voor 60, op een gegeven moment wordt ie 20 euro in de winkel en juist op dat moment wil ik hem wegdoen, dan verkoop ik hem voor zeg maar 10 euro, dan moet de koper nog 20 euro bijlappen aan Microsoft? Kom op zeg, wie heeft deze achterlijke idee verzonnen?
Het is bedacht om ketens als Gamemania (maar vooral hun concullega's in de VS) de wind uit de zeilen te nemen. Tegenwoordig zetten zulke zaken 2e hands games die ze voor enkele euro's inkopen tussen de verse retailgames en er zijn ook verhalen genoeg waarin mensen daadwerkelijk moeite moesten doen om een neiuwe game mee te krijgen ipv een 2e hands game die 5 euro goedkoper was.quote:Op woensdag 22 mei 2013 03:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus ik koop een spel voor 60, op een gegeven moment wordt ie 20 euro in de winkel en juist op dat moment wil ik hem wegdoen, dan verkoop ik hem voor zeg maar 10 euro, dan moet de koper nog 20 euro bijlappen aan Microsoft? Kom op zeg, wie heeft deze achterlijke idee verzonnen?
Niet prima, je raakt er alsnog de consument mee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is bedacht om ketens als Gamemania (maar vooral hun concullega's in de VS) de wind uit de zeilen te nemen. Tegenwoordig zetten zulke zaken 2e hands games die ze voor enkele euro's inkopen tussen de verse retailgames en er zijn ook verhalen genoeg waarin mensen daadwerkelijk moeite moesten doen om een neiuwe game mee te krijgen ipv een 2e hands game die 5 euro goedkoper was.
Zal jou misschien niet boeien, maar de uitgevers en developers wel, die lopen hierdoor ENORM veel geld mis terwijl het niet eens de fout van de consument is, puur Gamemania en consoorten die hier dik op binnenlopen.
Vandaar dus waarschijnlijk een systeem zoals wat jij zegt, waarbij je nog wel games 2e hands door kan verkopen (zoals ook de EU wetgeving aangeeft) maar waarbij er alsnog wel geld naar de ontwikkelaars gaat.
Eigenlijk best prima, als je het zo ziet...!
Ja ik bedoelde waar het origineel vandaan kwam, dat is wss /v/ op 4chanquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
/r/4chan on reddit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Dit lijkt wel wat op de Xbox slim, en weer werken ze gewoon met Sata. Hoop zelf op een DVD drive hackquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:03 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Niet echt, het is alleen voor de uitgevers en developers beter. Niet voor de consumenten zelf. Maar ik kijk wel hoe het uiteindelijk in elkaar steekt en of het nog veranderd wordt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is bedacht om ketens als Gamemania (maar vooral hun concullega's in de VS) de wind uit de zeilen te nemen. Tegenwoordig zetten zulke zaken 2e hands games die ze voor enkele euro's inkopen tussen de verse retailgames en er zijn ook verhalen genoeg waarin mensen daadwerkelijk moeite moesten doen om een neiuwe game mee te krijgen ipv een 2e hands game die 5 euro goedkoper was.
Zal jou misschien niet boeien, maar de uitgevers en developers wel, die lopen hierdoor ENORM veel geld mis terwijl het niet eens de fout van de consument is, puur Gamemania en consoorten die hier dik op binnenlopen.
Vandaar dus waarschijnlijk een systeem zoals wat jij zegt, waarbij je nog wel games 2e hands door kan verkopen (zoals ook de EU wetgeving aangeeft) maar waarbij er alsnog wel geld naar de ontwikkelaars gaat.
Eigenlijk best prima, als je het zo ziet...!
Waar heb je het over? Wat was zo of juist niet zo bij de xbox360?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:02 schreef AQuila360 het volgende:
Shit man ik ben echt teleurgesteld tot nu toe maar ik probeer even na te gaan of dat ook zo was met de Xbox360 aankondiging maar ik meen het niet.
Ow god, het is dat autistische jochie wat jaren geleden een video postte over zijn knuffel fluffie die gestolen wasquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ow god, het is dat autistische jochie wat jaren geleden een video postte over zijn knuffel fluffie die gestolen was
True, het zorgt voor een betere, gezondere industrie maar het raakt de consument ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet prima, je raakt er alsnog de consument mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |