Ik zou het in iedergeval geen ruk aan vinden, maar dat terzijdequote:Op woensdag 22 mei 2013 15:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het was een stukje observational comedy.Net of iemand zit te wachten op mijn geruk.
Dat sowieso niet want gameconsoles zijn verboten hier in China. Dat is al een vijfde van de wereld.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
MS beweert dat dit wereldwijde service wordt maar ik vraag het me nog af of dat wel lukt.
Zonde.. Belangrijker voor mij dan het "always online" gerucht en dat gezeik over niet backwards compatible/ 2de hands games.quote:
En dan is Nederlands sowieso een kleine markt dus kunnen ze qua percentage een mooi verhaal ophangen en hebben wij nog niks.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
MS beweert dat dit wereldwijde service wordt maar ik vraag het me nog af of dat wel lukt.
Schijt aan China.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat sowieso niet want gameconsoles zijn verboten hier in China. Dat is al een vijfde van de wereld.
Voor mij ook, maar ik denk dat op de E3 alweer een stuk meer bekend is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zonde.. Belangrijker voor mij dan het "always online" gerucht en dat gezeik over niet backwards compatible/ 2de hands games.
Op veel gamesites veel gelezen:quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Voor mij ook, maar ik denk dat op de E3 alweer een stuk meer bekend is.
Nee hoor, ik heb de stroomkabel niet in het stopcontact zittenquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
de kinect staat nu toch ook altijd constant aan?
Die markt is in Europa inderdaad zo versnipperd dat het heel moeilijk is om iets van de grond te krijgen, tenzij de kabelaanbieders zelf met initiatieven komen. Ik zou het niet erg vinden om mijn UPC-box de deur uit te kunnen gooien als het op zoiets als een Xbox ook kan. Scheelt weer apparaten, daar heb je er al snel teveel van.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:52 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En dan is Nederlands sowieso een kleine markt dus kunnen ze qua percentage een mooi verhaal ophangen en hebben wij nog niks.
Geen last van, kaart van Ziggo zit in mijn tv. Maar daar ligt inderdaad een probleem wat dit soort ideeen gigantisch in de weg staat. Sowieso zou het mooi zijn als het Europees geregeld worden. Ze hebben natuurlijk ook geen zin om die landen in Europa langs gaan. Ze pakken een paar grote zodat het percentage mooi komt te liggen voor Europa en Viola: weer een mooi verkoopverhaalquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die markt is in Europa inderdaad zo versnipperd dat het heel moeilijk is om iets van de grond te krijgen, tenzij de kabelaanbieders zelf met initiatieven komen. Ik zou het niet erg vinden om mijn UPC-box de deur uit te kunnen gooien als het op zoiets als een Xbox ook kan. Scheelt weer apparaten, daar heb je er al snel teveel van.
Het heeft niets met kabelaanbieders te maken maar met content owners.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die markt is in Europa inderdaad zo versnipperd dat het heel moeilijk is om iets van de grond te krijgen, tenzij de kabelaanbieders zelf met initiatieven komen. Ik zou het niet erg vinden om mijn UPC-box de deur uit te kunnen gooien als het op zoiets als een Xbox ook kan. Scheelt weer apparaten, daar heb je er al snel teveel van.
Tegen die tijd is de opvolger van One bekendquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:03 schreef Rossdale het volgende:
Voor de meeste Amerikanen is Nederland een dorpje in het land Amsterdam
Ze zullen inderdaad wel integratie krijgen voor Duitsland, Frankrijk en de VK. De rest van de landen moeten maar hopen dat ze jaren later ook dezelfde mogelijkheden krijgen.
Volgens mij werkt netflix/hulu/ nu ook niet buiten de US.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:03 schreef Rossdale het volgende:
Voor de meeste Amerikanen is Nederland een dorpje in het land Amsterdam
Ze zullen inderdaad wel integratie krijgen voor Duitsland, Frankrijk en de VK. De rest van de landen moeten maar hopen dat ze jaren later ook dezelfde mogelijkheden krijgen.
Nee, wel bellenquote:
Dit dacht ik dus gister tijdens die reveal. Mij boeien al die apps en bullshit niet. Ik wil gewoon games zien en wat dat apparaat kan.quote:
Dus wachten op de E3quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:06 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit dacht ik dus gister tijdens die reveal. Mij boeien al die apps en bullshit niet. Ik wil gewoon games zien en wat dat apparaat kan.
Eens kijken wat die Ziggo app precies gaat inhoudenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik vind alle opties opzich wel een plus punt tegenover de playstation. Ik gebruik regelmatig de eredivisie app, en ziggo komt binnenkort ook met een app
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |