quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Eens kijken wat die Ziggo app precies gaat inhoudenKan nog leuk worden. Dat heb ik helemaal gemist.
En dat samen met de nieuwe xbox straks?quote:De Ziggo Xbox 360 App zal in grote lijnen qua vorm en functionaliteit overeenkomen met de Ziggo TV App voor iOS en Android. De App zal met een simpele handbeweging te bedienen zijn via Kinect. Uiteraard is bediening ook mogelijk via de controler. Met de App hebben Xbox 360-gebruikers die abonnee zijn van Ziggo straks de beschikking over een compleet zenderoverzicht, een programmagids en de mogelijkheid om via de Xbox 360 live TV te kunnen kijken, maar later ook Video On Demand. De hoeveelheid zenders die een klant live kan bekijken is afhankelijk van het type abonnement dat hij of zij heeft. Verder moet de Xbox 360-gebruiker geabonneerd zijn op Xbox LIVE Gold.
Precies, ik heb al ziggo dus dat scheeltquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
[..]
En dat samen met de nieuwe xbox straks?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
[..]
En dat samen met de nieuwe xbox straks?
Tot nu toe is het wel tergend langzaam gegaan. Gelukkig zat ik er naast.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik zie zeker wel toekomst in Nederland met de tv functionaliteit
Klopt. Maar het is positief dat Ziggo bezig is met een app voor de xbox. Hopelijk dat ze ook de tv functionaliteit gaan ondersteunen voor de nieuwe xbox.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Tot nu toe is het wel tergend langzaam gegaan. Gelukkig zat ik er naast.
Netflix wel:quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij werkt netflix/hulu/ nu ook niet buiten de US.
Dit is wel heel emo overdreven, music en films werkt hier prima, je moet er alleen voor dokken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:03 schreef xminator het volgende:
'As someone who doesn't live in the US, how i saw the xbox One dashboard.'
[ afbeelding ]
Volledig mee eens.
Heeft Sony dat niet moeten doen om de PSVita te redden? Wat opzich jammer is want die Vita is toch wel een tof apparaatjequote:Op woensdag 22 mei 2013 16:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dit is wel heel emo overdreven, music en films werkt hier prima, je moet er alleen voor dokken.
Groter minpunt is dat indies blijkbaar nog steeds een publisher moeten zoeken of met Microsoft zelf in zee moeten gaan om op de xbox te komen. Grote, dikke, ENORME fout! De meest spraakmakende games afgelopen gen waren indies, enorm stom om niet de rode loper voor ze uit te leggen zoals Sony heeft gedaan
http://www.eurogamer.net/(...)-publish-on-xbox-one
Het is al tijden hun policy eigenlijk, dezelfde games die uitkomen op PSN en XBLA zijn op PSN vaak door de ontwikkelaar zelf uitgebracht. Met Vita hebben ze de toenadering nog wat meer gemaakt maar met de PS4 hebben ze echt de rode loper uitgerold, heel leuk!quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heeft Sony dat niet moeten doen om de PSVita te redden? Wat opzich jammer is want die Vita is toch wel een tof apparaatje
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:33 schreef Ceased2Be het volgende:
Mooi stuk in wired
http://www.wired.com/gadgetlab/2013/05/xbox-one/
Idd... zo sta ik er ook in. Al dat multimedia gedoe gebruik ik niet. Mijn X360 hangt niet eens aan internet. Omdat ik nooit online game.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:43 schreef Frenk3nstein het volgende:
Ik heb helemaal geen behoefte aan al die multimedia-shizzle en foefjes. Het lijken mij mooie toevoegingen die ik (mits volledig ondersteund) wel eens zou gebruiken, maar een console blijft voor mij voor 99% games.
Mijn familie hoeft bovendien dus echt niet te zien wat ik allemaal voor films kijk/muziek luister/websites ik bezoek etc. En camera's die plotseling aangaan eveneens
Ik kijk dus erg uit naar gameplay op de E3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |