fas misschienquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:10 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb een kaartje over voor Toppers, maar niemand wil mee.. Wtf

HAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
Dagen niet geDM't maar toch uit het niets weer een JE DM IS STUK berichtdonder op.

DM anders johannes_vermeer. Srsquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:11 schreef Ambipur het volgende:
1tje haakt af ivm issues. Wie ik ook bel, meevraag..... Niemand wil

Wat kom je lachen gvd, truttehoofd.quote:

Laat me, ben goedgemutstquote:
 (no pun )
 (no pun )

Dat gebeurd niet zo vaak.. dat is een mutsseequote:

op zich denk ik dat de toppers nog best grappig kunnen zijn.quote:

Ik bedoel maar, dus beter laat je me jou uitlachenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat gebeurd niet zo vaak.. dat is een mutssee

Daar krijg je mij ook niet mee naartoe. Al zuig je de rest van mijn leven aan mijn pener.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:10 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb een kaartje over voor Toppers, maar niemand wil mee.. Wtf

Ik ga om met dat soort volk. Nou ja, een deel van mijn vrienden/kennissengroep. Ze zijn leuk, hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich denk ik dat de toppers nog best grappig kunnen zijn.
alleen het volk dat er op af komt is minder
Jammr. Ben nu nml best wanhopig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Daar krijg je mij ook niet mee naartoe. Al zuig je de rest van mijn leven aan mijn pener.

Als ik mij bewust was van een middel om jou tegen te kunnen houden m.b.t mij uitlachen, had ik die al lang gehanteerd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, dus beter laat je me jou uitlachen
Zo niet, dan sla ik om als het weer

huisvrouwen ja?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga om met dat soort volk. Nou ja, een deel van mijn vrienden/kennissengroep. Ze zijn leuk, hoor.

quote:

quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik mij bewust was van een middel om jou tegen te kunnen houden m.b.t mij uitlachen, had ik die al lang gehanteerd.
Echter, ben ik er van overtuigd dat deze niet bestaat.
Ik vind het wel leuk als je omslaat :S

oke oke, als jij de alcohol betaald ga ik wel meequote:Op woensdag 22 mei 2013 13:24 schreef Ambipur het volgende:
OMG. Echt niemand wil gaan
Shoutout via FB dan maar doen

wie gaat er dan ook naar de toppers, srs ?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:24 schreef Ambipur het volgende:
OMG. Echt niemand wil gaan
Shoutout via FB dan maar doen

en thuis afzet, meehelpt naar de voordeur te strompelen/vallen en lekker toestopt onder de dekens?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke oke, als jij de alcohol betaald ga ik wel mee

quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:26 schreef jagga het volgende:
[..]
en thuis afzet, meehelpt naar de voordeur te strompelen/vallen en lekker toestopt onder de dekens?

nee, dan weet ze waar ik woonquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:26 schreef jagga het volgende:
[..]
en thuis afzet, meehelpt naar de voordeur te strompelen/vallen en lekker toestopt onder de dekens?

en hoe de fuck kom je anders thuis dan, met je zatte ballen ?quote:

pak wel een hotelquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:27 schreef jagga het volgende:
[..]
en hoe de fuck kom je anders thuis dan, met je zatte ballen ?

Een geile domme sletje.quote:

quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Do I look like I have an eating-disorder?"
 jij moet ook ALLES zo draaien dat het vies word he
 jij moet ook ALLES zo draaien dat het vies word he  !!!!!!
 !!!!!!

zo ziet ze wel uit jaquote:

quote:
Sla je slag, SAquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:30 schreef Adolecens het volgende:
Zit tussen 5 huisvrouwen/ moeders die allemaal met elkaar aan het lullen zijn over onzin, tennis en het weer
Nog maar 2 uur

het is een cadeau. Wtf moet ik doen, afslaan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:25 schreef jagga het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook naar de toppers, srs ?

wil vast wel 1tje mee met de toppers met ambiquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:30 schreef Adolecens het volgende:
Zit tussen 5 huisvrouwen/ moeders die allemaal met elkaar aan het lullen zijn over onzin, tennis en het weer
Nog maar 2 uur

"Hier, lekker in je eentje naar de Toppers. gr.gr.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
het is een cadeau. Wtf moet ik doen, afslaan?
 "
 " 

nja, je had kunnen aangeven dat je de gedachte leuk vond, maar dat de muziek van de toppers jou niet echt ligt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
het is een cadeau. Wtf moet ik doen, afslaan?

Wat is daar vies aan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]jij moet ook ALLES zo draaien dat het vies word he
!!!!!!
 Lekker toch? Mondje vol enzo
 Lekker toch? Mondje vol enzo  

Oh, dan is het wel goed. Dacht dat ze aan een vagina zat met haar mond.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat is daar vies aan?Lekker toch? Mondje vol enzo

quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:31 schreef jagga het volgende:
[..]
wil vast wel 1tje mee met de toppers met ambi
gewoon zo van: Vanaf nu koppen dicht, dan verloot ik een kaartje naar de toppers aan het eind van die 2 uur. Tadaaaaaa 2 vliegen in 1 klap

Daar heb ik het toch over, achterlijke worstquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh, dan is het wel goed. Dacht dat ze aan een vagina zat met haar mond.

Hoezo mond vol dan? of zuigt ze die lippen kkhard naar binnen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch over, achterlijke worst

Een mond vol pussyjuice, moet ook alles "voorkauwen" hier ehquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo mond vol dan? of zuigt ze die lippen kkhard naar binnen?

quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch over, achterlijke worst
 .
.

Lekker zo nog een beetje rond laten gaan door je mond voordat je het doorsliktquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een mond vol pussyjuice, moet ook alles "voorkauwen" hier eh

.
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

goor wijfquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:36 schreef Dqod het volgende:
[..]

quote:

quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:36 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Lekker zo nog een beetje rond laten gaan door je mond voordat je het doorslikt
.
It's like a fine wineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww

HEY KUT REAGEER EENS OP FB MAN: http://mariamena.no/category/tour/quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:36 schreef Dqod het volgende:
[..]

Gadverdamme!quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:36 schreef Dqod het volgende:
[..]

Je weet dat je het wel op prijs steltquote:

JA GODVERDOMME DOE EENS RUSTIG MANquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HEY KUT REAGEER EENS OP FB MAN: http://mariamena.no/category/tour/

quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:37 schreef Silentalarm het volgende:
2NutZ ik weet echt niet wat voor iemand ik me bij jou voor moet stellen.

Grapjas. Nee, 3 kaartjes.. We zijn nu met zijn 2-en... 1 kaartje over dus. Snap?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Hier, lekker in je eentje naar de Toppers. gr.gr."

doe maar effenaarquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HEY KUT REAGEER EENS OP FB MAN: http://mariamena.no/category/tour/

Ik snap. Als je niet alles zo serieus nam had ik gezegd dat ik wel mee wouquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Grapjas. Nee, 3 kaartjes.. We zijn nu met zijn 2-en... 1 kaartje over dus. Snap?

quote:

Nietes.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap. Als je niet alles zo serieus nam had ik gezegd dat ik wel mee wou

Iedereen denkt hier dat ik alles leesquote:
 . Maar ik bedoel meer hoe je irl bent. Ik heb wel eens een foto van je kleding gezien in zo'n topic.  Hoe oud ben je eigenlijk?
. Maar ik bedoel meer hoe je irl bent. Ik heb wel eens een foto van je kleding gezien in zo'n topic.  Hoe oud ben je eigenlijk?

Jawel, juist wel.quote:

Idd, is bijna niet te zienquote:

Slecht hoor..quote:

Oh die pic had ik niet hier gepostquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Iedereen denkt hier dat ik alles lees. Maar ik bedoel meer hoe je irl bent. Ik heb wel eens een foto van je kleding gezien in zo'n topic. Hoe oud ben je eigenlijk?

Ligt er aan wie nog meer mee gaat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh. Ik neem het niet serieus. Ga je dan mee?
Inb4: nee.

Mysterieus wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh die pic had ik niet hier gepost
Verder blijf ik liever een mysterie

Oh is het daar helemaal?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alsof jij helemaal naar Amsterdam komt.
Waarom is je foto weg?
 dacht zwolle.
 dacht zwolle. 

Over bobby?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:46 schreef Dqod het volgende:
Heb eens een keer een heel mooi verhaal geschreven over een mysterieuze man...
Hij was homo

Omdat ik net even ging kijken. Jammer alleen dat je mijn quote mist, want daar staat je foto nog gewoon.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh is het daar helemaal?dacht zwolle.
Hoezo constateer jij dat mijn foto weg is?

Wil je hem laten lezen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:46 schreef Dqod het volgende:
Heb eens een keer een heel mooi verhaal geschreven over een mysterieuze man...
Hij was homo

Oh zo... toch even kijken of je conclusie over mijn lip wel correct was?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omdat ik net even ging kijken. Jammer alleen dat je mijn quote mist, want daar staat je foto nog gewoon.

+47363 voorspelbaarquote:

Dat durf ik niet meer.. Het was te erotiserend.. Over badeendjes, dildo's en Marijke Helwegen ging het iig ookquote:

Nu maak je me alleen maar nieuwsgieriger.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
+47363 voorspelbaar
[..]
Dat durf ik niet meer.. Het was te erotiserend.. Over badeendjes, dildo's en Marijke Helwegen ging het iig ook

Ja. Was niet correct. Heb geen zin de bitch uit te hangen, zitten er hier nog genoeg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh zo... toch even kijken of je conclusie over mijn lip wel correct was?
Maar klopt, sta nog in meer quotes...

Mwehehehe ghehehehequote:Op woensdag 22 mei 2013 13:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nu maak je me alleen maar nieuwsgieriger.

die je vervolgens dankbaar aanneemt, valse beloftes maakt van een keer te zullen bellen, om vervolgens nooit meer iets van je te laten horen, want het zijn ongetwijfeld van die Privé/Libelle lezeressen die de boel meteen romantiseren met als gevolg dat na 4 weken geen rook, wederom concluderen dat alle mannen klootzakken zijn, en dit uitgebreid gaan uitmeten op het Libelleforum.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zijn ze me daarna eeuwig dankbaar en willen ze mijn nummer

Maar ik heb best een smalle bovenlip. Ik vind je leuker als je geen bitch bent... al mag je af en toe wel omslaan.. lekker bipolair is lekkerquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Was niet correct. Heb geen zin de bitch uit te hangen, zitten er hier nog genoeg.

quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mwehehehe ghehehehe
Hmmmm prikkels.. Hmmmmmmmmmm

Ik las overigens vandaag dat Marijke Helwegen Johan Derksen Danny DeVito sexy vind omdat ze alfamannetjes zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat durf ik niet meer.. Het was te erotiserend.. Over badeendjes, dildo's en Marijke Helwegen ging het iig ook

Je verwart mijquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ik heb best een smalle bovenlip. Ik vind je leuker als je geen bitch bent... al mag je af en toe wel omslaan.. lekker bipolair is lekker

Moodswingquote:

Wou je anders beweren dan? Gelijk heeft zequote:Op woensdag 22 mei 2013 13:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik las overigens vandaag dat Marijke Helwegen Johan Derksen Danny DeVito sexy vind omdat ze alfamannetjes zijn.

!!!!!!!!!
!!!!!!!!!

In welk opzicht, schat?quote:

Jij bent echt hopeloosquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mwehehehe ghehehehe
Hmmmm prikkels.. Hmmmmmmmmmm
 .
.

T is een gavequote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |