Ligt er aan wie nog meer mee gaat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh. Ik neem het niet serieus. Ga je dan mee?
Inb4: nee.
Mysterieus wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh die pic had ik niet hier gepost
Verder blijf ik liever een mysterie
Oh is het daar helemaal?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alsof jij helemaal naar Amsterdam komt.
Waarom is je foto weg?
Over bobby?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:46 schreef Dqod het volgende:
Heb eens een keer een heel mooi verhaal geschreven over een mysterieuze man...
Hij was homo
Omdat ik net even ging kijken. Jammer alleen dat je mijn quote mist, want daar staat je foto nog gewoon.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh is het daar helemaal?dacht zwolle.
Hoezo constateer jij dat mijn foto weg is?
Wil je hem laten lezen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:46 schreef Dqod het volgende:
Heb eens een keer een heel mooi verhaal geschreven over een mysterieuze man...
Hij was homo
Oh zo... toch even kijken of je conclusie over mijn lip wel correct was?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omdat ik net even ging kijken. Jammer alleen dat je mijn quote mist, want daar staat je foto nog gewoon.
+47363 voorspelbaarquote:
Dat durf ik niet meer.. Het was te erotiserend.. Over badeendjes, dildo's en Marijke Helwegen ging het iig ookquote:
Nu maak je me alleen maar nieuwsgieriger.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
+47363 voorspelbaar
[..]
Dat durf ik niet meer.. Het was te erotiserend.. Over badeendjes, dildo's en Marijke Helwegen ging het iig ook
Ja. Was niet correct. Heb geen zin de bitch uit te hangen, zitten er hier nog genoeg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh zo... toch even kijken of je conclusie over mijn lip wel correct was?
Maar klopt, sta nog in meer quotes...
Mwehehehe ghehehehequote:Op woensdag 22 mei 2013 13:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nu maak je me alleen maar nieuwsgieriger.
die je vervolgens dankbaar aanneemt, valse beloftes maakt van een keer te zullen bellen, om vervolgens nooit meer iets van je te laten horen, want het zijn ongetwijfeld van die Privé/Libelle lezeressen die de boel meteen romantiseren met als gevolg dat na 4 weken geen rook, wederom concluderen dat alle mannen klootzakken zijn, en dit uitgebreid gaan uitmeten op het Libelleforum.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zijn ze me daarna eeuwig dankbaar en willen ze mijn nummer
Maar ik heb best een smalle bovenlip. Ik vind je leuker als je geen bitch bent... al mag je af en toe wel omslaan.. lekker bipolair is lekkerquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Was niet correct. Heb geen zin de bitch uit te hangen, zitten er hier nog genoeg.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mwehehehe ghehehehe
Hmmmm prikkels.. Hmmmmmmmmmm
Ik las overigens vandaag dat Marijke Helwegen Johan Derksen Danny DeVito sexy vind omdat ze alfamannetjes zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat durf ik niet meer.. Het was te erotiserend.. Over badeendjes, dildo's en Marijke Helwegen ging het iig ook
Je verwart mijquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ik heb best een smalle bovenlip. Ik vind je leuker als je geen bitch bent... al mag je af en toe wel omslaan.. lekker bipolair is lekker
Moodswingquote:
Wou je anders beweren dan? Gelijk heeft zequote:Op woensdag 22 mei 2013 13:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik las overigens vandaag dat Marijke Helwegen Johan Derksen Danny DeVito sexy vind omdat ze alfamannetjes zijn.
In welk opzicht, schat?quote:
Jij bent echt hopeloosquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mwehehehe ghehehehe
Hmmmm prikkels.. Hmmmmmmmmmm
T is een gavequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |